Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Προσωπικά καταλαβαίνω το εξής.

Από τη στιγμή που η Systemgraph δέχτηκε να επισκευάσει το ελαττωματικό προϊόν, δεν συνεπάγεται με το ότι αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την εξυπηρέτηση του πελάτη στο θέμα Service? Είτε αυτό είναι εκ νέου επισκευή, είτε είναι αντικατάσταση?

Παρόλα αυτά, από τη στιγμή που ο νόμος ορίζει αντικατάσταση μόνο από τον πωλητή, δεν είναι πιο ορθό η Systemgraph να ενημερώσει το Public, ότι η πρώτη απόπειρα επισκευής απέτυχε και γι' αυτό θα πρέπει να αντικαταστήσετε το προϊόν του πελάτης σας?

 

Με καθαρά κοινή λογική το σκέφτομαι. Δεν ξέρω, είμαι λάθος?

Κοίτα, ο αγοραστής στη σύμβαση πώλησης συμβάλλεται με τον πωλητή. Όχι με τον επισκευαστή. Νομίζω ότι αυτό απαντά στην εύλογη απορία σου. :)

 

Θίγονται πολλά συμφέροντα δυστυχώς και έχουν λυσάξει.

Αν αναφέρεσαι σε εμένα, ούτε έχω συμφέροντα (πολλά ή λίγα), ούτε έχω λυσσάξει. Δεν έχω κανένα συμφέρον και δεν με απασχολεί προσωπικά το θέμα. Σε καλώ να ανακαλέσεις.

 

Επειδή ξέρω το νόμο γιαυτό στο γράφω. ΕΧΕΙ προηγηθεί επισκευή και το πράγμα έχει αλλιώς.

Γιατί ακριβώς έχει αλλιώς; Πού το γράφει αυτό, αφού ξέρεις το νόμο;

 

Αν δεχτούμε ότι το public ευθύνεται για να χρεωθεί την αντικατάσταση ή το refund τότε από τη στιγμή που έχει αναλάβει την επισκευή η systemγκαφ, τότε ποιος ευθύνεται για την μεσολάβηση; Αυτός που έχει αναλάβει την εσφαλμένη επισκευή έχει το δικαίωμα να δείξει την πόρτα στον πελάτη;

Έχει ευθύνη το Public για την αντικατάσταση. Αυτό είναι ο πωλητής.

Αυτός που αναλαμβάνει την επισκευή έχει υποχρέωση να επισκευάσει. Εάν ζητείται αντικατάσταση, όπως έγινε εδώ, ο επισκευαστής πρέπει να παραπέμψει τον πελάτη στον πωλητή - ήτοι στο Public.

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κοίτα, ο αγοραστής στη σύμβαση πώλησης συμβάλλεται με τον πωλητή. Όχι με τον επισκευαστή. Νομίζω ότι αυτό απαντά στην εύλογη απορία σου. :)

Πρόσφατα αγόρασα μία TV από ένα κατάστημα της Κρήτης. Η παραγγελία έγινε τηλεφωνικός.

Αν κούφια η ώρα πάθει κάτι η TV και χρειαστεί αντικατάσταση, θα πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα από το οποίο την αγόρασα, ή στον επίσημο αντιπρόσωπο, κάτι το οποίο αναγράφει και στη σελίδα του καταστήματος? "Εγγύηση 2 ετών από την αντιπροσωπεία τάδε".

 

Με λίγα λόγια πάντα απευθυνόμαστε στο κατάστημα, ακόμα και αν αυτό μας στέλνει σε τρίτους?

Δημοσ.

Heatspreader αν υπάρχει αντιπρόσωπος και σου είναι ευκολότερο να απευθυνθείς σε αυτόν πας εκεί, αυτός εκτελεί τοπικά τα χρέη του δημιουργού/παραγωγού/κλπ.

 

Η Apple δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και αυτό είναι το θέμα και νομικά έπρεπε ο πελάτης να παραπεμφθεί από το εξουσιοδοτημένο service στο κατάστημα που το αγόρασε και για την καλύτερη εξυπηρέτησή του αυτό να γινόταν με τον απλούστερο δυνατό τρόπο, ένα τηλεφώνημα και τέλος.

 

Όχι μόνο δεν έγινε αυτό αλλά τον κατηγόρησαν και για δυσφήμηση και όλη αυτή η εικόνα αμαυρώνει και χαρακτηρίζει τα ίδια τα προϊόντα όσο μεμονωμένη και τυχαία μπορεί να είναι η περίπτωση. Τελικά αυτή τους την ολιγωρία θα την πληρώσουν ακριβά μέσω της αποδοκιμασίας όχι των συσκευών αλλά ούτε και της ζημιάς που υπέστη στο πρόσωπό της η ίδια η systemgraph αλλά της έλλειψης επικοινωνίας, οργάνωσης και συντονισμού ως σύνολο.

Δημοσ.

Η νόμος είναι σαφής ως προς τις υποχρεώσεις και του παραγωγού. Έτσι κι αλλιώς όπως έγραψα, αν διαβάσετε προσεκτικά ο καταναλωτής κατηγορήθηκε για κείμενο στο οποίο με ακρίβεια αναφέρει την ενόχλησή του που τον πέταξαν έξω και τη μη διαβίβαση του αιτήματός του τόσο στην όποια apple όσο και στους εδώ εκπροσώπους και στο κατάστημα.

 

Η καραμέλα "δεν όφειλε η systemgraph να αντικαταστήσει" χρησιμοποιείται έντεχνα για να ελαφρύνει η εταιρεία τη βαρύτατη θέση στην οποία έχει περιέλθει.

 

Ζητώ συγγνώμη αν υποννοήθηκε άθελά μου ότι εννοούσα ότι έχει συμφέροντα ο συνομιλητής εδώ που υπερασπίζεται την "καραμέλα". Αναφέρομαι απλώς στην καραμέλα που μας προτείνεται από πλευράς εταιρείας να πιπιλήσουμε.

 

Το ζήτημα παραμένει ότι η αγωγή είναι άστοχη, κακοήθης και όπως γράφει η Καθημερινή ανήκουστη.

 

Σε αυτές τις μεθοδεύσεις, η εταιρεία και ο ελληνικός ιστός της Apple βρίσκουν την κοινή γνώμη 99% αντίθετη, εντός και εκτός Ελλάδας.

Δημοσ.

rainman_gr, δεν αντιλέγω, απλά ο παραγωγός μπορεί να επιλέξει να μην έχει αντιπροσωπία σε μία χώρα και οι μεταπωλητές της χώρας μας να απευθύνονται σε αυτή της γείτονας χώρας. Το θέμα είναι εσωτερικά οι μεταπωλητές και εξουσιοδοτημένα service να μπορούν να εξυπηρετούν τους πελάτες χωρίς να τον κάνουν μπαλάκι και να αποφεύγουν τις όποιες ευθύνες έχουν.

 

Τα Public επειδή δεν είναι εξουσιοδοτημένο service και δεν μπορούν να γνωρίζουν αν η όποια ζημιά παρουσιάζεται εκ των υστέρων καλύπτεται από εγγύηση θα το έστελναν και πάλι το μηχάνημα στο εξουσιοδοτημένο service και αφού εκείνοι βεβαίωναν ότι η ζημιά καλύπτεται από την εγγύηση θα έπρεπε να αποζημιωθεί ο πελάτης από τα Public.

 

To μηχάνημα όμως ήταν ήδη στο εξουσιοδοτημένο service και όντως παρουσίαζε προβλήματα τα οποία διαπίστωναν επί τόπου οπότε δικαιολογημένα διαμαρτυρήθηκε ο πελάτης και εις βάρος του υπεύθυνου είναι το ότι παραδέχεται ότι παρέλαβε την έντυπη αίτηση του πελάτη του αλλά δεν την διάβασε σε μία προσπάθεια να αποποιηθεί των ευθυνών του αφού ο Δημήτρης είχε μάρτυρα που τον είδε να παραδίδει την αίτηση στον υπεύθυνο.

 

Τέλος πάντων, με τα νομικίστικα χάνουμε την ουσία, ότι ένας δυσαρεστημένος πελάτης και μία καθόλα νόμιμη και εμπορικά παράλογη αγωγή, σε συνδυασμό με την έλλειψη συνεννόησης, τελικά είναι δυνατό να δημιουργήσουν πάρα πολύ μεγάλη ζημιά ανεξάρτητα του ποιος έχει νομικά δίκιο ή άδικο και για αυτό δεν φταίει η ελευθερία του λόγου ή η ανωνυμία στο δίκτυο, εξάλλου επώνυμα παρουσιάστηκε ο Δημήτρης, αλλά η λάθος κίνηση της εταιρίας να τον φιμώσει με την υπέρογκη αγωγή που εκεί ό,τι δίκιο και αν είχε στην υπόθεση, στα μάτια του κόσμου, το έχασε και αυτό είναι το μεγαλύτερο δικαστήριο και η κάθε εταιρία χρόνο με τον χρόνο πασχίζει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου και μέσω αυτής να καταξιωθεί στον χώρο.

Δημοσ.

Heatspreader ο νομος λεει ξεκαθαρα για ευθυνη επισκευης ή αντικαταστασης ή επιστροφης χρηματων απο τον πωλητη ή τον παραγωγο (=apple ή στην περιπτωση μας επισημος αντιπροσωπος εισαγωγεας=infoquest).

 

Οσο και να το διαστρεβλωνουν η systemgrapg δεν ειναι αντιπροσωπος-εισαγωγεας(=παραγωγος) , αλλα απλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο.

 

Ο γιατρος απο τις επιλογες του διαλεξε τον δρομο της επισκευης δια μεσου της systemgraph. Η systemgraph εχει λοιπον ευθυνη στο θεμα της αποτυχημενης επισκευης και ουδεποτε την αρνηθηκε.

 

Θα συμφωνησω με τον Digekas :confused: :confused: αν ο γιατρος ειχε διατηρησει την ψυχραιμια του και ζητουσε απο την systemgraph να επικοινωνησει με τα public ωστε αυτα να κανουν την αντικατασταση θα ειχε ληξει το θεμα.

Γιατι δεν το κανε η systemgraph απο μονη της , φανταζομαι και εσυ αμα ερχοταν ενας τυπος να σε βριζει μεσα στο μαγαζι σου και να ζηταει να του παρεις καινουριο imac χωρις να εχεις ευθυνη , δεν νομιζω μεσα στα νευρα σου να κοιταζες να του ανοιξεις τα ματια και να τον εξυπηρετησεις.

 

Τεσπα ο γιατρος αν ειχε δικιο στο θεμα της αντικαταστασης , θα μπορουσε και αυτος με τη σειρα του να τους κανει μια μηνυση και να ζηταει 400Κ. 200Κ για να ξεπληρωσει το "λαμογια" που ανεφερε στο ιντερνετ και 200Κ για την ψυχικη οδυνη και τον χαμενο χρονο του.

Δεν το κανει γιατι εχει αδικο. (στο θεμα της αντικαταστασης παντα)

Δημοσ.

Είσαι σίγουρος ότι η infoquest είναι αντιπρόσωπος της apple στην Ελλάδα;

 

Η iSquare δεν ανήκει στον όμιλο της infoquest;

ναι η isquare ειναι ο επισημος αντιπροσωπος η οποια ανηκει στην infoquest , αναφερω την infoquest χαρη ευκολιας και επειδη ειναι μεγαλυτερο μεγεθος και πιο γνωστη.

Δημοσ.

ναι η isquare ειναι ο επισημος αντιπροσωπος η οποια ανηκει στην infoquest , αναφερω την infoquest χαρη ευκολιας και επειδη ειναι μεγαλυτερο μεγεθος και πιο γνωστη.

 

Αφού λοιπόν υπάρχει αντιπροσωπεία γιατί δεν τον έστελναν εκεί τον Δημήτρη εξαρχής τα Public ή γιατί δεν τον παρέπεμψε εκεί η systemgraph;;;

 

http://www.neo2.gr/web/neo2.gr/home2/-/asset_publisher/78mX/content/%CE%B8%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B1-apple-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1?referrer=newsletter

 

Σαν αντιπρόσωπος μετά τον τόσο ντόρο όφειλε να πάρει θέση; Να λύσει το πρόβλημα του πελάτη της; Μήπως είχε περάσει και από εκεί νωρίτερα ο Δημήτρης;;;

 

Να δείτε που τελικά δεν είχε άδικο ο χριστιανός και που όντως τον έκαναν μπαλάκι και κάποιοι έχοντας γνώση σφύριζαν αδιάφορα! :rolleyes:

Δημοσ.

Ουσιαστικά από το Public ξεκίνησε το πρόβλημα γιατί τo Public παρέπεμψε τον καταναλωτή για αντικατάσταση στη Systemgraph. Κάκιστα.

Το Public έπρεπε να πάρει θέση και μάλιστα θέση διαφορετική από αυτή που πήρε.

 

Paredwse, ευχαριστω για τις διευκρινίσεις. Διατηρώ λοιπον την αρχική μου άποψη οτι ο καταναλωτής δεν έπρεπε να παραιτηθεί απο τα δικαίωματά του που είχε ως πελάτης του Public, η Systemgraph έπρεπε να είναι μια δυσάρεστη παρένθεση στην διαδικασία αντικατάστασης. Ισως να ήταν πιο χρήσιμη μια αντιπαράθεση Public-πελάτη, εννοω σε συλλογικό επίπεδο, γιατι το mac του γιατρού θα το επισκευάσει/αντικαταστήσει κάποιος, εν τελει.

 

 

Σαν αντιπρόσωπος (σ.σ. iSquare) μετά τον τόσο ντόρο όφειλε να πάρει θέση; Να λύσει το πρόβλημα του πελάτη της; Μήπως είχε περάσει και από εκεί νωρίτερα ο Δημήτρης;;;

Σ'αυτο θα συμφωνήσω. Διακοσμητικός ο ρόλος της αντιπροσωπείας; :fear:

 

 

 

Το μέλος pigeon μπορεί να με αποκάλεσε στραβό, τουλάχιστον βρήκε ένα δίκιο στα όσα υποστηρίζω, βέβαια δεν ξέρω αν είναι προτιμότερο να είσαι στραβός ή άδικος αλλά αυτό είναι μία άλλη κουβέντα, ή μήπως δεν είναι;;; :-)

 

Βρε digekas, απλα ξεκίνησα την απάντησή μου με τη φραση "Για να λεμε και του στραβού το δικιο", δεν σε ειπα στραβο. Μη το κάνουμε οπως το γνωστό Αστυνομικός-->Οργανο-->Μπουζούκι.

 

Δημοσ.

Digekas o γιατρος ειχε εναν νομο στο χερι του (τον οποιο και επικαλουταν) ο οποιος ελεγε το εξης:

Μεγαλε αμα θες αντικατασταση παρτο παραμασχαλα και πηγαινε ειτε στα public , ειτε στην isquare(=infoquest).

Αυτος πηγε στην systemgraph.

 

Τωρα γιατι μορφωμενος γιατρος , με το νομο στα χερια , δεχθηκε να γινει μπαλακι απο μια πωλητρια G700 στα public και δεν εμπιστευθηκε την κριση και κατανοηση του σε ενα απλο Ελληνικο κειμενο , ειναι κατι που πρεπει να ρωτησεις αυτον και οχι εμενα.

 

Το θεμα γινεται νομιζω πιο "ευπεπτο" αν αντι για αντικατασταση ζητουσε επιστροφη χρηματων. Δηλαδη εσεις σαν συνεργειο systemgraph θα ανοιγατε το ταμειο και θα του επιστρεφατε 2.000Ε που ειχε δωσει στα public?

Δημοσ.

Ο γιατρός όχι μόνο πήγε αμέσως στην iSquare και στην Infoquest αλλά έστειλε και σε αυτούς γράμμα. Εξάλλου το σέρβις της Infoquest επιβεβαίωσε την εμμένουσα βλάβη. Αυτά υπάρχουν στο επίμαχο maga.gr

 

Νομίζω ότι το "λαμόγια" πήγαινε σε όλους. Για διαβάστε τι γράφει!

 

Ίσως δεν έκανε αγωγή γιατί ο ίδιος δεν είναι δικομανής. Πήγε στον Συνήγορο Καταναλωτή.

Δημοσ.

Περίμενε γιατί χάσαμε επεισόδια.

 

http://maga.gr/2010/10/09/apple_greece_tragedy/

 

Για κάνε μία επανάληψη. :-)

 

Υ.Γ. rainman_gr με πρόλαβες και εγώ την ιστορία ξαναδιάβαζα γιατί άλλα θυμόμουν.

pigeon, μην μου στεναχωριέσαι, προφανώς και ήταν σχήμα λόγου, εξάλλου όσοι αυτοσαρκάζονται δεν παρεξηγούν(ται). ;)

Δημοσ.

Digekas o γιατρος ειχε εναν νομο στο χερι του (τον οποιο και επικαλουταν) ο οποιος ελεγε το εξης:

Μεγαλε αμα θες αντικατασταση παρτο παραμασχαλα και πηγαινε ειτε στα public , ειτε στην isquare(=infoquest).

Αυτος πηγε στην systemgraph.

 

Τωρα γιατι μορφωμενος γιατρος , με το νομο στα χερια , δεχθηκε να γινει μπαλακι απο μια πωλητρια G700 στα public και δεν εμπιστευθηκε την κριση και κατανοηση του σε ενα απλο Ελληνικο κειμενο , ειναι κατι που πρεπει να ρωτησεις αυτον και οχι εμενα.

 

Το θεμα γινεται νομιζω πιο "ευπεπτο" αν αντι για αντικατασταση ζητουσε επιστροφη χρηματων. Δηλαδη εσεις σαν συνεργειο systemgraph θα ανοιγατε το ταμειο και θα του επιστρεφατε 2.000Ε που ειχε δωσει στα public?

 

 

Ο γιατρος το λαθος το εκανε εξ αρχης οταν το χαλασμενο (για πρωτη φορα) μηχανημα δεχτηκε να το παει μονος του στην συστεμγκραφ. Εκει εφαγε γκολ απο τα αποδυτηρια κι εχασε το παιγνιδι απο τη σεντρα.

Επρεπε απο την αρχη να παει και να παραδωσει το μηχανημα στην Public και να κανει το μαλακα "ουτε ξερω καμμια συστεμγκραφ, ουτε θελω να συναψω σχεσεις μαζι της, εσας εδωσα 2 χιλιαρικα να τον αγορασω, απο εσας περιμενω επισκευη η αντικατασταση, ειτε το επισκευασετε εδω, ειτε στη Νεα Ζηλανδια". Να απαιτησει και μια αποδειξουλα παραλαβης, και να αφησει την Public να συννενοηθει με τη systemgraph. Και αν δεν δεχτουν το μηχανημα, και δεν του δινουν αποδειξη παραλαβης, τοτε να κανει ολα αυτα που εκανε, αλλα στην Public, γιατι η Public του πηρε μεσα σε 1 λεπτο τα 2 χιλιαρικα, και αφηνει τον ιδιο να τρεχει για την επισκευη.

Αυτα τα λαθη δυστυχως κανουμε, οπου κανουμε το χαμαλη του πωλητη ωστε να παμε μονοι μας το μηχανημα στο service, οποτε και αποκτουμε εμεις πλεον επαφη με το service πραγμα που δεν θα επρεπε να γινει.

Δημοσ.

Τότε το www.apple.com/gr είναι παραπλανητικό. Επίσης ο γιατρός γράφει ότι είχε πάει και στο public.

Ας τον καθοδηγούσε σωστά η "καλή" Systemgraph. Φαντάζομαι δεν ήθελαν να χάσουν αυτά που χρεώνουν τη μαμά apple σαν service!

 

Δες κι εδώ

 

http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1392426&postcount=17

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...