mdr21 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Αν αντιπαθεις την apple ή οποιαδηποτε εταιρεια οτι και να κανει απλα θα βρισκεις δικαιολογιες για την αντιπαθεια σου στην apple. Aν θελεις συνειδητα να αγορασεις κατι Apple , απο τη στιγμη που δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο στον ανταγωνισμο, θα αγορασεις apple οτι και να εχει κανει το συνεργειο systemgraph. Ασε που δεν ειναι εισαγωγεας και εναλλακτικοι πωλητες υπαρχουν και το θεμα θα εχει ξεχαστει σε κανα τριμηνο. Ιδιως αμα κανει τπτ προσφορες... Αλλα το να κατηγορουμε την apple για το aftersales support απο την στιγμη που ΟΛΕΣ οι εταιρειες στην Ελλαδα εχουν λερωμενη την φωλια τους , ειναι αφελες. (αν και στο θεμα 1 χρονος εγγυηση , την κατηγορω και εγω) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, τέτοιες συμπεριφορές και καταστάσεις τύπου SystemΓκαφ μαλλον αποκαρδιώνουν παρά ενθαρρύνουν τους υποψήφιους αγοραστές apple. Προσωπικά όποτε μου λένε γιατι δεν αγοράζεις iphone, ipad, i..shit, απαντώ αυτόματα "ασε μωρέ, ποιος μπλέκει μ'αυτους!". Ειμαι λαθος ενδεχομένως, αλλά πως να χωνέψω οτι πρεπει να πληρώσω χρυσάφι μια κινέζικη συσκευή που απλως πέρασε απο ενα -επαρκές- quality control, εχει ενσωματωμένη/κολλημενη/βιδωμένη μπαταρία, εχει proprietary περιφερειακά, και περίεργο ως προβληματικό service; Θα μου πεις η Nokia, η Sony, η Canon τι κάνουν; Τα ιδια αλλα.. better the devil you know! Pigeon ποιος μπλέκει με αυτούς μπορείς να το πεις για τους μεταπωλητές (γιατί δεν ειναι αντιπρόσωποι με την πλήρη έννοια), αλλά οχι για την apple. Τα προϊόντα της μπορεί να ειναι ακριβά αλλά ειναι σκυλιά. Η υποστήριξη (της apple) υποδειγματική. Μπήκα στο χώρο των mac εκ παραδρομής και απο τότε που τα γνώρισα είμαι απόλυτος ότι ειναι η βέλτιστη λύση για το μέσο χρήστη που θέλει την ευχρηστία των windows με την ασφάλεια και σταθερότητα του linux. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rainman_gr Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Δύο πολύ διαφωτιστικά και ενδιαφέροντα σημερινά άρθρα: "it's unlikely Apple will turn a blind eye to an Apple-authorized service provider suing a customer for complaining. What was Systemgraph thinking? It's never smart to raise Apple's ire, not even for a couple hundred thousand euros." http://advice.cio.com/tom_kaneshige/14992/apple_global_service_providers_behaving_badly How Systemgraph tarnished Apple's reputation http://www.tabishbhimani.com/?p=125 και ορίστε η ταφόπλακα στο ζήτημα: The Faulty iMac Saga: We Have Your Internal Memo, Apple! Αναδημοσίευση από Gizmodo. http://www.macsupport.gr/apple_mac_blog/files/be4b09ec851d7d39336706fbffc07ac4-153.html παρακαλώ την προσοχή σας στο "στους πελάτες που επιμένουν πρέπει να προσφέρεται η επιλογή της επιστροφής των χρημάτων τους" δεν διαβάζω πουθενά πάντως "να το πάρετε, να πάτε αλλού!". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Τοξοβολος_UK Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Καιρος ηταν να ξυπνησει και ο Ελληνικος Τυπος ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ EΛΛAΔA Hμερομηνία δημοσίευσης: 08-01-11 Μήνυση-μαμούθ εταιρείας εναντίον καταναλωτή Της Λινας Γιανναρου «Ετσι που λέτε, η αντιμετώπισή τους ήταν απαράδεκτη - δεν ξαναπατάω στο μαγαζί». Ο Γιώργος διηγούνταν έξαλλος στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι τη δυσάρεστη εμπειρία που είχε επισκεπτόμενος μία αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών. Κανείς -σε αυτό το σενάριο- δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι η εν λόγω εταιρεία έχει δικαίωμα να προσφύγει εναντίον του πελάτη της για προσβολή φήμης, διεκδικώντας σχετική αποζημίωση. Τι γίνεται όμως εάν, αντί για το σαλόνι του πατρικού του, ο Γιώργος «ανέβαζε» την ίδια ιστορία στο Ιντερνετ; Η «αντοχή» της κοινωνίας απέναντι στην ελευθερία της έκφρασης στο Διαδίκτυο «δοκιμάστηκε» εκ νέου πρόσφατα με αφορμή τη μήνυση-μαμούθ που κατέθεσε η εταιρεία SystemGraph (είναι εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής προϊόντων Apple) απέναντι σε καταναλωτή, ο οποίος είχε εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για τις υπηρεσίες της. Με την αγωγή, που βασιζόταν στις διατάξεις περί Τύπου, η εταιρεία αξίωνε ποσό της τάξης των 200.000 ευρώ, πρωτοφανές για τέτοιου είδους αντιδικίες. (Σ. σ. Είναι η πρώτη φορά που στρέφεται εναντίον μεμονωμένου καταναλωτή ζητώντας τέτοιο ποσό.) Σύμφωνα με την καταγγελία του Δημήτρη Παπαδημητριάδη, γιατρού και μπλόγκερ, η εταιρεία στην οποία τον Σεπτέμβριο του 2010 απευθύνθηκε για να επισκευάσει τον υπολογιστή του (τον οποίο όμως δεν είχε αγοράσει από αυτήν) αρνήθηκε να τον αντικαταστήσει όταν διαπιστώθηκε ότι ήταν ελαττωματικός. Ο καταναλωτής εξιστορώντας την περιπέτειά του ανέφερε επίσης ότι έτυχε αγενούς αντιμετώπισης από κάποιους από τους υπαλλήλους της εταιρείας. Αντιδράσεις Η υπόθεση ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στο Ιντερνετ, που δεν άργησαν να λάβουν τη μορφή κινήματος κατά της SystemGraph. Για τη διαδικτυακή κοινότητα, ήταν μια συμβολική μάχη μεταξύ ενός Δαυίδ και τους Γολιάθ των μεγάλων εταιρειών. Το Ιντερνετ είναι το όπλο που έχει φέρει τις μάχες αυτές πιο κοντά στα «μέτρα» των καταναλωτών και η μήνυση κινδύνευε να ανατρέψει πάλι την ισορροπία. «Δηλαδή όποιος διαμαρτύρεται, θα αντιμετωπίζει την απειλή τέτοιων εξουθενωτικών ποινών;» ήταν η κύρια ανησυχία. Το θέμα βγήκε και εκτός ελληνικών συνόρων, απασχολώντας πολλά διεθνή τεχνολογικά μπλογκ και φόρουμ, αλλά και τον ηλεκτρονικό τύπο σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Εν πολλοίς, η μήνυση εναντίον ενός διαμαρτυρόμενου καταναλωτή θεωρήθηκε «ανήκουστη», όταν τέτοιες διαφορές επιλύονται συνήθως εξωδικαστικά, αλλά και καθώς τέτοιου είδους «κριτικές» δέχονται σήμερα όλες οι εταιρείες με τη διάδοση των νέων μέσων. Επίλυση στον Συνήγορο Ευτυχώς όμως φαίνεται ότι επικράτησαν οι ψυχραιμότεροι. Ο κ. Παπαδημητριάδης προσέφυγε στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ζητώντας τη διαμεσολαβητική επίλυση του προβλήματος. Ο Συνήγορος όρισε αυτεπάγγελτα ως ημέρα κλήσης όλων των μερών για εξώδικη επίλυση της διαφοράς την Τρίτη 18 Ιανουαρίου, ενώ στο ραντεβού θα παραστεί και η SystemGraph. Οπως αναφέρεται σε χθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας, «αναγνωρίζοντας ότι η ήπια αντιμετώπιση των γεγονότων είναι πιο ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές και αρνούμενοι να συμβάλουμε στον περιορισμό της ελεύθερης έκφρασης στο Διαδίκτυο, θα παρευρεθούμε στη συνάντηση προκειμένου να αναφέρουμε τις θέσεις μας, ελπίζοντας σε εξώδικη επίλυση της διαφοράς». «Τέτοιου είδους υποθέσεις πρέπει να λύνονται εξωδικαστικά» τόνισε στην «Κ» ο δικηγόρος του καταναλωτή κ. Βασίλης Σωτηρόπουλος. «Ο ίδιος ο Συνήγορος του Καταναλωτή κατάλαβε τη μοναδικότητα και τη σοβαρότητα της υπόθεσης και κυρίως την ανάγκη να λυθεί η διαφορά πριν από το δικαστήριο της 19ης Ιανουαρίου. Παρόλο που δεν είχε διαθέσιμες ημερομηνίες για την επίλυση της διαφοράς, κατ’ εξαίρεση αποφάσισε να μας δεχτεί μια μέρα πριν από τη δίκη». Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pigeon Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Αν αντιπαθεις την apple ή οποιαδηποτε εταιρεια οτι και να κανει απλα θα βρισκεις δικαιολογιες για την αντιπαθεια σου στην apple. Μπα δεν εχω λόγο να αντιπαθώ την Apple, μια χαρά λειτουργικές και πρωτότυπες συσκευές διαθέτει, απλώς λίγο υπερτιμημένες κατά την άποψή μου. Αν είχα την δυνατότητα να διαθέσω τα ποσά που ζητούν οι εδώ αντιπρόσωποι, θα ήμουν ενδεχομένως ένας ένθερμος υποστηρικτής. Αυτο βεβαια δεν σημαίνει οτι ξαφνικά πρέπει να μου αρέσουν οι περίεργες πρακτικές των εταιριών με τα αχρείαστα proprietary καλωδια/περιφερειακά ή τις κολλημένες μπαταρίες στις συσκευές. Φερνω αυτά τα 2 ως παράδειγμα. Αυτες οι πρακτικές οδηγούν τον καταναλωτή αργά ή γρήγορα στην (οποια) systemgraph και επομένως ..σε δικηγόρους και αγωγες. Προσωπικά πάντως η δυσκολία είναι σαφως οικονομικής φύσης παρα ο φόβος απο το ενδεχόμενο μελλοντικό service, για να μη παρεξηγηθώ κιολας (..) Τα προϊόντα της μπορεί να ειναι ακριβά αλλά ειναι σκυλιά. (..) Εχω την ίδια άποψη για οτι έχω πιάσει στα χέρια μου, έστω και για μικρό διάστημα (Κυριως μικρές συσκευές που είναι και σχετικά αναλώσιμες). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 αν δεν ηταν ντιζαηνατα και μουρατα το πελατολογιο τους θα ηταν το μισο ολα τα αλλα να χαμε να λεγαμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheDevilMayCare Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Προσωπικώς, εχω σχεδον τυφλη (!) εμπιστοσυνη, στις ενεργειες του e-Lawyer! Αναρωτιέμαι ομως, αν είναι "τυχαία", η χρονική αλληλουχία των 2 αναρτησεων..: O Συνήγορος του Kαταναλωτή καλεί τα μέρη για εξώδικη επίλυση http://elawyer.blogspot.com/2011/01/o.html Δευτέρα, Ιανουάριος 03, 2011 Οι δικαστές δεν γνωρίζουν το νόμο http://elawyer.blogspot.com/2011/01/blog-post.html Τρίτη, Ιανουάριος 04, 2011 Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2011 από TheDevilMayCare Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hostolis Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Το δευτερο λινκ είναι το ίδιο με το πρώτο, διόρθωσέ το Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john2gr Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 200.000 δεν του ζητάνε; Μακάρι να τους πάρει τα διπλάσια για ψυχική οδύνη ρε, έτσι να τους πάει το σκ@τό στην κάλτσα και να κλαίγονται περισσότερο μετά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pigeon Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 200.000 δεν του ζητάνε; Μακάρι να τους πάρει τα διπλάσια για ψυχική οδύνη ρε, έτσι να τους πάει το σκ@τό στην κάλτσα και να κλαίγονται περισσότερο μετά! Ουτε που παίζει ως ενδεχόμενο.. Εχεις παρευρεθεί ποτέ σε εξωδικαστικό συμβιβασμό; Εκτος απο περιπτώσεις με χοντρές κληρονομικές διαφορές δεν βλέπεις αίμα. Προβλέπω εσπρέσσο κ καρυδόπιτα, μια ωρίτσα βία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mdr21 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Μπα δεν εχω λόγο να αντιπαθώ την Apple, μια χαρά λειτουργικές και πρωτότυπες συσκευές διαθέτει, απλώς λίγο υπερτιμημένες κατά την άποψή μου. Αν είχα την δυνατότητα να διαθέσω τα ποσά που ζητούν οι εδώ αντιπρόσωποι, θα ήμουν ενδεχομένως ένας ένθερμος υποστηρικτής. Αυτο βεβαια δεν σημαίνει οτι ξαφνικά πρέπει να μου αρέσουν οι περίεργες πρακτικές των εταιριών με τα αχρείαστα proprietary καλωδια/περιφερειακά ή τις κολλημένες μπαταρίες στις συσκευές. Φερνω αυτά τα 2 ως παράδειγμα. Αυτες οι πρακτικές οδηγούν τον καταναλωτή αργά ή γρήγορα στην (οποια) systemgraph και επομένως ..σε δικηγόρους και αγωγες. ετσι οπως το θετεις δεν διαφωνω 200.000 δεν του ζητάνε; Μακάρι να τους πάρει τα διπλάσια για ψυχική οδύνη ρε, έτσι να τους πάει το σκ@τό στην κάλτσα και να κλαίγονται περισσότερο μετά! δεν ξερω αν διαβασες τα προηγουμενα αλλα η πλευρα του γιατρου ζητησε συμβιβασμο. Οποτε μαλλον θα δουμε ενα απολογητικο αρθρο του γιατρου στο ιντερνετ και δωρεαν επιδιορθωση και κανα apple δωρακι απο την systemgraph. Και την επομενη φορα που θα παραπονεθεις σε service θα σου πουν "κανε καταγγελια οπου θες , εμεις θα σου κανουμε μηνυση οπως η systemgraph". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rainman_gr Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 ετσι οπως το θετεις δεν διαφωνω δεν ξερω αν διαβασες τα προηγουμενα αλλα η πλευρα του γιατρου ζητησε συμβιβασμο. Οποτε μαλλον θα δουμε ενα απολογητικο αρθρο του γιατρου στο ιντερνετ και δωρεαν επιδιορθωση και κανα apple δωρακι απο την systemgraph. Και την επομενη φορα που θα παραπονεθεις σε service θα σου πουν "κανε καταγγελια οπου θες , εμεις θα σου κανουμε μηνυση οπως η systemgraph". Τι άλλο θα σκεφτείς να γράψεις βρε Mdr21. Σιγά μην απολογηθεί κι όλας ο γιατρός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nikosgiann Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 ελπιζω να μην απολογηθει γιατι τοτε θα χαθει μια μαχη που δεν αφορα μονο αυτον,αλλα ολους τους καταναλωτες,ιδιως εμας στην Ελλαδα που αμα θες να εχεις ανθρωπινο service πρεπει να....μην πω.... αμα υποχωρησει,τοτε ολες οι εταιρειες θα πραξουν οπως η τραγικη system Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rainman_gr Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Απλώς είναι τρομερό πράγμα για να βρει κανείς το δίκιο του να πρέπει να κινητοποιούνται διεθνή μέσα ενημέρωσης. Τι θα γίνει με αυτό το πράγμα στην ελλάδα που κανείς δεν φταίει ποτέ για τίποτα και όλοι είναι αναρμόδιοι. Τουλάχιστον να καταλάβουν οι εταιρείες ότι η διαφήμιση δεν τους σώζει, γιατί στη νέα τάξη πραγμάτων με το Internet, υπαρχουμε όλοι εμείς επώνυμα και ανώνυμα να τους αλλάζουμε τα πετρέλαια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Radiatedsoul Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2011 αυτη ειναι η αρχικη δημοσιευση απο τον υπευθυνο του systemgraph, οπως δημοσιευτηκε στην ιστοσελιδα avclub.gr ( http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1391595&postcount=12 ) "Στις 7-10-10, ο κος Δημήτρης Παπαδημητριάδης έφερε στο service της εταιρίας μας έναν υπολογιστή iMac 27”, για 2η φορά. Το αίτημά του ήταν σαφές και διατυπώθηκε με τρόπο κατά την γνώμη μου αγενή και επιθετικό: να του αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή που είχε αγοράσει από το Public, με ένα καινούργιο, καθώς παρουσίαζε το ίδιο πρόβλημα. Προσπάθησα να του εξηγήσω πως έχω κάθε διάθεση συνεργασίας και πως θέλω να μείνει ικανοποιημένος από την τελική λύση της υπόθεσής του. Του έκανα σαφές ότι θα αλλάζαμε και πάλι το ελαττωματικό panel (εφόσον πράγματι ήταν) και του πρότεινα να διαβιβάσω το αίτημά του και να τον βοηθήσω να διεκδικήσει την αλλαγή που επιθυμούσε από την κατασκευάστρια Apple. Του εξήγησα πως το άρθρο 540 του Αστικού κώδικα, το οποίο επικαλέστηκε κατ’ επανάληψη, αφορά τις υποχρεώσεις του πωλητή προς τον αγοραστή. Επομένως το αίτημά του για αντικατάσταση θα έπρεπε να το απευθύνει στο κατάστημα Public από όπου αγόρασε τον iMac. Δυστυχώς απέρριπτε ότι του έλεγα με εκφράσεις του τύπου "όλοι ίδιοι είστε, ο ένας τα ρίχνει στον άλλο αλλά θα σας φτιάξω εγώ". Του ζήτησα συγγνώμη και ανέλαβα την ευθύνη για την αποτυχημένη επισκευή (στο βαθμό που αυτή ήταν, αφού δεν είχαμε προλάβει να δούμε το πρόβλημα). Χωρίς να ακούει καν τα παραπάνω, άρχισε τις απειλές για τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ινστιτούτο Καταναλωτών και μου παρέδωσε χειρόγραφο "γραπτό αίτημα" στο οποία ζητούσε ρητά αντικατάσταση από εμάς, του υπολογιστή με καινούργιο. Του απάντησα πως δεν παραλαμβάνω τον iMac, γιατί δεν αποδέχομαι το συγκεκριμένο αίτημα , παρέλαβα όμως το χαρτί, χωρίς να το διαβάσω. Αμέσως μετά το περιστατικό, επιδόθηκε σε μία οργανωμένη προσπάθεια δυσφήμισης και ύβρεων κατά της εταιρείας μας SystemGraph (με εκφράσεις τύπου λαμόγια, απατεώνες, αλήτες, κα), της iSquare και της Apple μέσω του διαδικτύου, μοιράζοντας καταγγελίες σε blogs, social media και forums. Είμαστε 15 χρόνια στον χώρο της Apple και δεν δώσαμε ποτέ δικαιώματα για αρνητικά σχόλια ή παράπονα. Αντίθετα βλέπουμε τους περισσότερους πελάτες μας σαν συνεργάτες και φίλους, γιατί γνωρίζουμε ότι η δική μας επιτυχία (και επιβίωση) εξαρτάται από αυτούς. Και επειδή άλλο η διαμαρτυρία και άλλο η δυσφήμιση και συκοφαντία δεν θα αρκεστούμε στην παρούσα επιστολή. Για την System Graph Technologies Μίνωας Θεοδωράκης" Ο Δημητρης Παπαδημητριαδης με λιγα λογια, αγορασε εναν iMac απο το Public και επειδη του βγηκε ελλατωματικος τον πηγε σε αλλη εταιρια και ποιο συγκεκριμενα στην εταιρια Systemgraph και επεμενε να του τον αλλαξουν με καινουργιο!!! Δηλαδη αγοραζω εγω χαλασμενη φετα απο τα καρφουρ και μετα παω στον βασιλοπουλο και τους ζηταω να μου την αλλαξουν με αλλη φετα... και με νευρα κιολας επειδη ως συνηθως εχω δικιο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα