Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά αυτό που προκύπτει είναι ότι. α. Η Systemgraph μονάχα μπορει να επικαλεστεί τη λέξη "λαμόγια" που σε βρασμό δικαιολογημένης οργής και αγανάκτησης όντως διετύπωσε γραπτά στο Internet ο παθών και μάλιστα τολμώντας να το γράψει ενυπόγραφα (!!) β. ο παθών γιατρος τράβηξε των παθών του τον τάραχο γιατί στο Ελλάντα δυστυχώς αρκετές εταιρίες δεν θέλουν να αναλαμβάνουν ευθύνες, μονάχα να πουλάνε και να κερδοφορούν και να αντιμετωπίζουν τον πελάτη ως κάφρο, υπήκοο, δουλο κλπ. όταν τύχει να έχει πρόβλημα. Νομίζω ότι με την αγωγη η εταιρία Systemgraph απώλεσε εντελώς την ψυχραιμία της και αυτοδυσφημίστηκε τόσο πολύ που φαντάζομαι πάρα πολλοί υποψήφιοι πελάτες της δεν θα την επιλέξουν στο μέλλον.

Επεξ/σία από kalmik
  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Στο twitter οι απαντησεις εχουν μια αλλαζονικη σταση.

 

...

 

Ειναι μεγαλη η πικρα για μια εταιρια να μην βρισκει το επιπεδο των πελατων που αυτη επιθυμει.

 

Συμφωνω απολυτα.

 

 

To be fair to Apple' date=' it is unlikely that it has heard about it. However, what System Graph does not realise is that such anti-customer antics look really bad. When you are providing service for another company, your behaviour is being done in the name of that company. Our guess is that when the Cappuccino Wolfsschanze wakes up this morning there will be a very angry Jobs on the blower to Greece. [/i']It is one thing to treat customers like idiots, it is another to be seen to treat them so.

 

N.

Δημοσ.

Τελικα διαβαζωντας κατι τετοια λυπαμαι ειλικρινα για την κατασταση που μπορει να βρεθει ο απλος καταναλωτης ..Απιστευτο και αδικο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κακό ξεκινάει από τον τελικό πωλητή.

 

Για κάθε εταιρία υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία RMA η οποία ισχύει και για το τελευταίο μαγαζάκι που πουλάει ηλεκτρονικές συσκευές.

 

Η διαδικασία αυτή ακολουθεί συνήθως την ακόλουθη αλυσίδα : κατάστημα -> προμηθευτής -> regional θυγατρική της μαμάς εταιρίας (ή η ίδια η μαμά εταιρία).

 

Αν θέλεις να είσαι σωστός, πας το μηχάνημα εκεί που το πήρες με την απόδειξη αγοράς και αυτοί είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να ακολουθήσουν την αλυσίδα RMA για επισκευή - αντικατάσταση της συσκευής με τον προμηθευτή τους κλπ.

Δεν παρέχει την εγγύηση το ίδιο το κατάστημα φυσικά , αλλά είναι υποχρεωμένο να κινήσει τη διαδικασία επισκευής - αντικατάστασης.

 

Το κακό στην Ελλάδα είναι ότι οι περισσότεροι τελικοί πωλητές δεν έχουν τμήμα RMA ή παραπλανούν τους πελάτες τους εσκεμμένα στέλνοντας τους απευθείας στα service centers ή στις αντιπροσωπείες χωρίς ο πελάτης να έχει καμιά δουλειά με αυτά

(ο υπάλληλος του κάθε Public αυτά που λέει δεν τα βγάζει από το κεφάλι του αλλά είναι πολιτικής της εταιρίας που δουλεύει και τον έχει δασκαλέψει αντίστοιχα)..

 

Υπάρχει βέβαια ο παράγοντας "εξοικονόμηση χρόνου" γιατί,

άντε να το πας στο public, άντε να συννενοηθούν αυτοί με τον προμηθευτή τους και να του το στείλουν, άντε να το στείλει αυτός στο service center και πάει λέγοντας.

 

Το θέμα είναι ότι κάθε εγγύηση που δεν εγγυάται χρόνο επισκευής - αντικατάστασης είναι μούφα για μένα.

Και μεγάλος μπελάς για όποιον χρειάζεται κάποιο μηχάνημα και περιμένει μήνες για να το πάρει από επισκευή- εγγύηση.

 

Για αυτό, μόνο εγγυήσεις με δεσμευτικό χρόνο επισκευής.

Επεξ/σία από kfyros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγχαρητηρια στην System-γκαφ!!!!!

 

 

 

Πλεον και ο The Independent σχολιαζει....

 

 

Through lack of resources, pubs probably won't follow the example of Systemgraph, a Greek computer maintenance company which, according to a post by one Dimitris Papadimitriadis, failed to repair the screen of his laptop properly, and subsequently refused him a refund. Unhappy with his online appraisal, the company is suing him for €200,000, and a court hearing is due on 19 January. Horror at this disproportionate response has seen the so-called "Streisand Effect" swing into action, with far more people aware of the company's alleged shortcomings than there were before. Maybe pubs have got it right; if someone badmouths you, cross your fingers and hope no one sees it

 

 

Αναλογικα εαν το παρουμε οτι μια απο τις μεγαλυτερες εφημεριδες στον κοσμο την σχολιαζει, για ποσα χρηματα αραγε θα επρεπε η Systemgaph να κανει κανει αγωγη στον Independent??? Κατι τρις ευρω ας πουμε?

 

Παντως ευγε,ευγε,ευγε στην System-γκαφ...ειναι αθλος να σε σχολιασει ολοκληρος Ιndependent

 

 

Ρομπα διεθνως.....

Επεξ/σία από Τοξοβολος_UK
Δημοσ.

Ποτε θα βγει η αποφαση;Γτ βλεπω να περιμενουμε εδω διαβαζοντας ποιος δημοσιευσε τι για πολυυυυυυυυυυ καιρο.Ξερει κανεις που εχει σχεσ με νομικα ποσο καιρο κανουν;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως εμενα μου φαινεται ιδανικη ευκαιρια τo οτι ο κοσμος θα μπορει να σχολιαζει στο αρθρο του Independent.Ειναι ενα τεραστιο βημα για καταθεση αποψεων για το θεμα

Επεξ/σία από Τοξοβολος_UK
Δημοσ.

Παντως εμενα μου φαινεται ιδανικη ευκαιρια τo οτι ο κοσμος θα μπορει να σχολιαζει στο αρθρο του Independent.Ειναι ενα τεραστιο βημα για καταθεση αποψεων για το θεμα

 

Αρκεί να διορθώσουν το ότι δεν πρόκειται για laptop αφού ακόμα και αν αυτή η πληροφορία αποτελεί λεπτομέρεια το ότι μεταδίδεται λάθος αφήνει την εντύπωση ότι και άλλες πληροφορίες που δεν είναι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν μεταφερθεί επίσης με λάθη.

Δημοσ.
Ε.Π.Κ.ΧΑΝ. Εισαι καταναλωτης;Exεις δικαιωματα.Διεκδικησε τα.

 

Επειδή τον τελευταίο διάστημα η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, έχει δεχτεί αρκετά παράπονα και καταγγελίες από καταναλωτές ,οι οποίοι στις αγορές τους αντιμετώπισαν την δυστροπία των επιχειρήσεων για αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος...

αλλά και να παραπέμπουν τον καταναλωτή στον παραγωγό αυτού ή στον εισαγωγέα προσπαθώντας να μεταβιβάσουν την ευθύνη που έχουν έναντι των καταναλωτών

 

Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής. Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!

 

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;

 

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».

 

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

 

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα αλλά και του Νόμου "περί προστασίας των καταναλωτών" και την ενσωματωμένη κοινοτική οδηγία που αναφέρονται στα δικαιώματα των καταναλωτών, Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε είτε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά,η με την συνδρομή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ή άλλης Νόμιμης Ένωσης Καταναλωτών ή μέσω της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.

 

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από την χ επιχείρηση μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι η χ επιχείρηση , και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές της επιχείρησης χ, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

 

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;

 

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delonghi, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

 

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από την χ επιχείρηση Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στην επιχείρηση χ και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.

Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή την χ επιχείρηση να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση της χ επιχείρησης να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o η χ επιχείρηση να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά της έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

 

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;

 

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:

Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο

Β. Να μειώσει το τίμημα

Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

 

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στην χ επιχείρηση και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

 

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

 

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

 

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;

 

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!

 

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

 

Για περισσότερη ενημέρωση και καταγγελίες στο τηλ της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ 2821092666

 

Η Πρόεδρος

της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων

 

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/blog-post_6429.html

Δημοσ.

Καλά σε αυτό τον τύπο που είναι ο υπεύθυνος αυτής της εταιρείας πρέπει να του δώσουν βραβείο λάθους managment και τις επιλογές του να τις διδάσκουν για το πως είναι κάποιος να κάνει καταστροφικές επιλογές στην διοίκηση μιας επιχείρησης. Οι τύποι έχουν γίνει διεθνώς ρεζίλι με την μήνυση που κάναν και όλα τα μεγάλα ειδησιογραφικά site και κανάλια το έχουν αναφέρει.

 

http://techteam.gr/news/apple/diethneis-diastaseis-pairnei-i-katakravgi-kata-tis-etaireias-systemgraph-antiprosopou-tis-apple-stin-ellada-gia-ti-minisi-kata-katanaloti/2651/

 

http://paper.li/tag/systemgraph

 

Φυσικά τα ανεξάρτητα και μη διαπλεκόμενα ελεύθερα ΜΜΕ στην Ελλάδα δεν έχουν καν αναφέρει αυτό το γεγονός αλλά προτιμούν να πληροφορούν καθημερινά τους ιθαγενείς που θα γίνει η επόμενη πίπα της Αλεξανδρατου.

Δημοσ.
O Συνήγορος του Kαταναλωτή καλεί τα μέρη για εξώδικη επίλυση

 

Σε σχέση με την υπόθεση του καταναλωτή – blogger που απασχολεί την επικαιρότητα, ο Συνήγορος του Καταναλωτή όρισε αυτεπάγγελτα ως ημέρα κλήσης όλων των μερών για εξώδικη επίλυση της διαφοράς την Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011.

 

Χαιρετίζουμε την απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής για καθορισμό σύντομης ημερομηνίας, πριν την εκδίκαση της υπόθεσης στο Πρωτοδικείο Πειραιά, επίσπευση που οφείλεται στην ιδιαίτερη σοβαρότητα αλλά και το πρωτοφανές της εν λόγω υπόθεσης.

 

Η διαμεσολάβηση της Ανεξάρτητης Αρχής είχε ζητηθεί με πρωτοβουλία του ίδιου του καταναλωτή από τις 8 Οκτωβρίου 2010, γεγονός που οφείλεται στην προσήλωσή του στην προτεραιότητα της διαβουλευτικής επίλυσης της διαφοράς, η έκβαση της οποίας εξαρτάται από το πνεύμα και την προσέλευση που θα επιδείξουν οι εταιρίες.

 

Από το blog του δικηγόρου του Παπαδημητριάδη (του πελάτη της SystemGraph)

Δημοσ.

 

Φυσικά τα ανεξάρτητα και μη διαπλεκόμενα ελεύθερα ΜΜΕ στην Ελλάδα δεν έχουν καν αναφέρει αυτό το γεγονός..

Δεν νομίζω πως η Apple ή η SG έχουν τεράστιο διαφημιστικό πακέτο, τουλάχιστον σε tv & radio, ώστε να <<πιέζονται>> οι καναλάρχες να μην δημοσιοποιήσουν την είδηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...