Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

19 σελίδες είναι πολλές.

Δεν γνωρίζω αν αναφέρθηκε αλλα φαντάζομαι οτι μετά απο αυτό θα υπάρχει δεδικασμένο για αντίστοιχες περιπτώσεις.

Οπότε εμάς το όλο θέμα μάλλον θα πρέπει να μας χαροποιεί σε βάθος χρόνου.

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

19 σελίδες είναι πολλές.

Δεν γνωρίζω αν αναφέρθηκε αλλα φαντάζομαι οτι μετά απο αυτό θα υπάρχει δεδικασμένο για αντίστοιχες περιπτώσεις.

Οπότε εμάς το όλο θέμα μάλλον θα πρέπει να μας χαροποιεί σε βάθος χρόνου.

 

ναι αλλα επειδη νομιζω ακομα εχω καποια αντιληψη για την Ελληνικη πραγματικοτητα θα ηταν καλο να νικησει ο γιατρος την δικη....να ειμαστε σιγουροι οτι θα νικησει δλδ για να ειμαστε οκ...

Επεξ/σία από paredwse
Δημοσ.

Στο twitter οι απαντησεις εχουν μια αλλαζονικη σταση.

 

"Δεν έχουμε να απαντήσουμε τίποτα σε ανθρώπους που αρχίζουν κατηγορώντας μας βασισμένοι στα λεγόμενα ενός blog, χωρίς αυτοί να ενδιαφέρονται"

"να συζητήσουν ή έστω να ακούσουν την άλλη πλευρά της αλήθειας."

"Όσον αφορά τη φήμη μας ή την πολιτική της εταιρείας μας, ό,τι χτίσαμε ως σήμερα το κάναμε με έργα και όχι με λιβέλους κι όσοι υπήρξαν"

"πελάτες μας και συνεχίζουν να μας εμπιστεύονται στο χώρο των πωλήσεων και του service γνωρίζουν πώς είναι η πραγματικότητα."

"Δεν απαντάμε στο κάθε μήνυμα, μιας που σε 160 χαρακτήρες χωράει μοναχά μια κατηγορία και σίγουρα όχι η αλήθεια."

"Πολλώ δε μάλλον όταν βάλλεσαι από δεκάδες ανθρώπους που απλά διάβασαν τα γραφόμενα ενός blog, αποφάσισαν & κατηγόρησαν, όλα σε 5 λεπτά."

 

Η δικια μου απαντηση ειναι:

Διαβασαμε πολλα τις τελευταιες μερες για την υποθεση σας, δεν διαβασαμε ομως τιποτα για την θεση σας. Οχι για σκοπιμα αγνοησαμε την οποια απαντηση σας αλλα επειδη ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ καμια απαντηση, καμια εξηγηση με το σκεπτικο της αγωγης αυτης. Να μας πεισετε γιατι δεν πρεπει να μιλαμε. Να μας πεισετε οτι η δικη μας δουλεια ειναι μονο να δινουμε τα χρηματα χωρις γκρινιες. Παρολαυτα η εταιρια εχει βγαλει αρνητικο πορισμα για ολους εμας τους εν δυναμη μελλοντικους πελατες. Ειναι μεγαλη η πικρα για μια εταιρια να μην βρισκει το επιπεδο των πελατων που αυτη επιθυμει.

 

ΥΓ Προς την νομικη υπηρεσια της εταιριας, τα παραπανω δεν ειναι σε καμια περιπτωση προσπαθεια δυσφημησης της εταριας σας. Σε αυτον τον τομεα ειστε αδιαμφησβητητα επαρκεις. Εχω και καποια λινκ απο εξωτερικο που σας δυσφημουν για να κινηθειτε νομικα.

Δημοσ.

Θα άξιζε να δούμε την είδηση και στο inquirer, αλλά δεν μπορώ να βρω email επικοινωνίας.

Στείλε το στο

 

>Madeline.BennettΠΑΠΑΚΙincisivemedia.com

 

αντικαθιστώντας το ΠΑΠΑΚΙ με το @

Λεπτομέρειες ΕΔΩ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλα να αναφερω (κ ας με διορθωσει καποιος) οτι τα views στο συγκεκριμενο φορουμ που αρχισε η ιστορια απο την στιγμη που ειχαμε το μπαραζ δημοσιευματων απο το εξωτερικο (εδω κ 12-15 ωρες περιπου) εχουν εκτοξευτει κατα περιπου 10.000 μεσα σε αυτο το τοσο μικρο διαστημα....

Επεξ/σία από Τοξοβολος_UK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Δεν απαντάμε στο κάθε μήνυμα, μιας που σε 160 χαρακτήρες (...)

 

@SystemΓκαφ: Epic fail ή εχέτε προσλάβει hackers?

 

140 χαρακτήρες δεν έχει limit ο σπουργίτης; :confused:

Επεξ/σία από pigeon
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@SystemΓκαφ: Epic fail ή εχέτε προσλάβει hackers?

 

140 χαρακτήρες δεν έχει limit ο σπουργίτης; :confused:

 

Φιλαρακι προσεχε γιατι η SystemΓκαφ δεν αστειευεται...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Wgbm3R4UgmI

Επεξ/σία από Τοξοβολος_UK
Δημοσ.

Eλπιζω απο ολη αυτη την ιστορια:

 

α)Να δικαιωθει εστω και ηθικα ο πελατης.

β)Να μην την πληρωσουν οι εργαζομενοι της εταιρειας, ειδικα αυτη την εποχη, για τη μ@λ@κια ενος χαρτογιακα.

γ)Να αποτελεσει μαθημα για τυχον μελλοντικους μιμητες αναλογων συμπεριφορων απεναντι σε πελατες/καταναλωτες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιαυτό ρώτησα παραπάνω, αν εχει καποιος κάτι apple, ειδικα imac, να μας πει τι γραφει το χαρτι τις εγγύησης, ποιος την παρεχει, και αν ειναι ευρωπαική ή ελληνική εταιρία.

Αν ειναι ελληνική εταιρια, τοτε προφανώς αυτή η εταιρία ειναι ο εγγυητής σύμφωνα με το νόμο.

Αν όμως ειναι απλά η 'μαμα apple' τοτε πιστευω καθε εξουσιοδοτημένος να παρέχει service 'αντι αυτής' ειναι εγγυητης συμφωνα με την ελληνικη νομολογια.

 

Αποτι ξερω πλεον συμφωνα με την ευρωπαικη νομοθεσια δεν υπαρχουν αποκλειστικοί εισαγωγεις ωστε να υπαρχουν και παραεισαγωγεις - δε το εχω ψαξει ομως, μπορει να κανω λαθος.

Ειναι η info-quest η μονη εταιρια η οποια εισαγει apple στην ελλαδα; Τα public απο που προμηθεύονται;

 

Επειδή είχα προβλήματα με κάποιον αντιπρόσωπο και έπρεπε να του τρίψω την νομοθεσία στα μούτρα για να βρω το δίκιο μου, έκατσα και έψαξα και βρήκα τους νόμους και τις ρυθμίσεις που διέπουν εγγυήσεις και επισκευές, με τις κατάλληλες φυσικά παραπομπές. Ρίξτε μια ματιά και κάντε και κανένα copy για να έχετε αυτές τις πληροφορίες. Μπορεί να σας χρειαστούν.

B)

 

 

1)Σύμφωνα με την Εγκύκλιο Ζ1-71/2003:

 

 

 

Άρθρο 540

 

Δικαιώματα αγοραστή

 

Καταγράφονται τα δικαιώματα του αγοραστή στην περίπτωση ευθύνης του πωλητή για έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας ή πραγματικού ελαττώματος του πράγματος. Αυτά είναι τα δικαιώματα της επισκευής ή αντικατάστασης του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) με άλλο, ή μείωσης του τιμήματος ή υπαναχώρησης αυτής της σύμβασης. Τα δικαιώματα αυτά παρέχονται εναλλακτικά στον αγοραστή χωρίς ιεραρχική διαβάθμιση μεταξύ τους δηλ. χωρίς ορισμένα από αυτά να έχουν προτεραιότητα. Στην περίπτωση επουσιώδους ελαττώματος δεν θίγεται το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

 

 

Άρθρο 554

 

Παραγραφή

 

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά. {δικιά μου σημείωση: δηλαδή λέει ότι το δικαίωμα του άρθρου 540 το διατηρεί ο αγοραστής (δωρεάν επισκευή, μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση) για 2 χρόνια}

 

 

Άρθρο 555

 

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας.

 

 

Άρθρο 559

 

Παροχή εγγύησης

 

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.

 

 

 

 

 

2)Επίσης, σύμφωνα με το Άρθρο 5 του Ν. 2251/1994, όπως αυτός έχει τροποποιηθεί με το άρθρο 3 του ν. 3043/02 (ΦΕΚ 192 Α’/21-8-2002)

Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις

 

Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης πα­ραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

 

Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη.

 

Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή.

 

Ο προμηθευτής καινουργών διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

 

 

 

Άρθρο 6 - Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα

 

3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός.

 

16803202.png

Επεξ/σία από ntsili
Δημοσ.

Υπομονή στον Μήτσο που αν και δεν τον ξέρω τον συμπονώ.

 

Προσωπικά πιστεύω ότι το καλύτερο σχόλιο που διάβασα είναι "Δαβίδ εναντίων Γολιάθ"...

 

Τι να το κάνεις το marketing σε μια εταιρία όταν ένας υπεύθυνος της εταιρίας μπορεί να σου κάνει τόσο κακό???

 

Κρίμα....

Δημοσ.

Είμαι χαρούμενος γιατί ελπίζω μετά από αυτό θα βγούμε από το μεσαίωνα που υπάρχει στο ελληνικό after sale αφού μέχρι τώρα χάρη στον ωχαδερφισμό του Έλληνα οι εγγυήσεις πήγαιναν περίπατο. Πρέπει να υπάρχουν ακόμα ηλεκτρονικά προϊόντα που υποστηρίζουν πως έχουν 1 χρόνο εγγύηση. Ντροπή!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...