Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δειτε ποσο γρηγορα αναδημοσιευται το αρθρο της CNET,μεσα σε λιγες ωρες εχει γινει πανικος με τα αποτελεσματα της επιστροφης απο το γουγλαρισμα

 

Στην Ελλαδα εχει παρει δημοσιοτητα το θεμα στα ΜΜΕ αληθεια?Σκεφτομαι να στειλω 2-3 emails σε καναλια κ ειδησεογραφικα σαιτ εδω στην Αγγλια κ μετα στην Ελλαδα.Λετε να μου κανουν κ μενα αγωγη ομως μετα?

 

Μπα,στο Μεγκα κ ΑΝΤ1 θα κανουν που τολμησαν κ διασυρουν την systemgraph..Αλλα τι αναγκη εχουν.Θα καθαρισει ο Μινωας

Επεξ/σία από Τοξοβολος_UK
Δημοσ.

Έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις το θέμα. Δεν το περίμενα να το δούμε και σε Sites του εξωτερικού.

 

Πραγματικά υπάρχει περίπτωση διακοπή συνεργασίας Apple με Systemgraph?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις το θέμα. Δεν το περίμενα να το δούμε και σε Sites του εξωτερικού.

 

Πραγματικά υπάρχει περίπτωση διακοπή συνεργασίας Apple με Systemgraph?

 

 

Tωρα να δεις τι γινεται,ηδη 2-3 σοβαρα σαιτ του εξωτερικου εδω και 2-3 ωρες γραφουν για το θεμα...Εκανε κανα μηνα να φυγει απο την Ελλαδα το θεμα (πρωτη δημοσιευση) ομως τωρα αρχισε ο πανικος διεθνως για τα καλα.Η Apple ΠΡΕΠΕΙ να απαντησει πλεον.Δεν την παιρνει.

 

Κοβω τον Δημητρη να εχει υποστηριξη την ημερα της δικης εξω απο τα δικαστηρια ακομα κ απο μπλογκερς που ταξιδεψαν απο Αμερικη.....

 

http://www.tekgoblin.com/2011/01/02/apple-support-company-sues-customer-for-a-complaint/

 

ΕΛΑ ΚΑΙ Η SLASHDOT

 

http://apple.slashdot.org/story/11/01/03/0112248/Apple-Support-Company-Sues-Customer-For-Complaint?from=twitter

 

Επομενη σταση BBC....

Επεξ/σία από Τοξοβολος_UK
Δημοσ.

I did my bit...emails to BBC,ITV and Independent...4 νηματα σε διαφορετικα Βρετανικα φορα.

 

Βλεπω μομεντουμ ηδη απο μπλογκερς σε Ιταλια,Ισπανια,Πορτογαλια,Βραζιλια,Βρετανια κ Γαλλια...Καλα ξεμπερδεματα στην Systemgraph

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

Για αρχή συγνώμη από όλους για το καρα-offtopic, αλλά μιας και τέθηκαν κάποιες ερωτήσεις και βρίσκομαι ήδη εδώ, θεωρώ πρέπον να απαντήσω.

 

Μεταξύ σοβαρού και αστείου, το insomnia κρατάει ουδέτερη θέση και δίνει βήμα τόσο στην μία όσο και στην άλλη πλευρά χωρίς να φέρει ευθύνη για τα όσα υποστηρίζει το κάθε μέλος της σε όποια πλευρά και αν ανήκει.

 

http://www.insomnia.gr/forum-53/announcement-13-%CF%8C%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85-insomniagr/

 

Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι αυτή η ελευθεριότητα δεν περιορίζεται από την ισχύουσα Ελληνική νομοθεσία (παράγραφος 2).

 

Με την ευκαιρία λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω τον διαχειριστή του avclub, αφού βεβαίως διάβασα τους κανόνες του forum σας, αν η ομάδα διαχείρισης νομικά δικαιούται να αίρει το δικαίωμα του πολίτη στην ανωνυμία ή ψευδωνυμία.

 

http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1392340&postcount=16

 

http://www.avclub.gr/forum/faq.php?faq=new_faq_item#faq_new_faq_item1

 

Ξεκινώντας θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν είμαι δικηγόρος, οπότε προφανώς δεν είμαι αρμόδιος για να σχολιάσω αμιγώς νομικά θέματα.

 

Παρόλα αυτά, από όσο γνωρίζω ο Πολίτης έχει όντως αναφαίρετο δικαίωμα στην ανωνυμία, και αυτό φυσικά το σεβόμαστε. Κανένα μέλος μας δεν υποχρεώνεται να γράφει με το πραγματικό του όνομα, παρότι πολλά μέλη μας το κάνουν (είναι κάποιου είδους παράδοση..).

 

Αλλά, όταν έχουμε να κάνουμε με θέματα τα οποία μπορούν δυνητικά να επηρεάσουν νομικά το avclub, είναι κανόνας μας να ζητάμε στοιχεία ώστε αυτά να είναι στη διάθεση της "θιγόμενης" εταιρείας. Δεν σημαίνει ότι αυτά τα στοιχεία θα κοινοποιηθούν στον οποιονδήποτε - απλά, όπως και στον έντυπο τύπο, θέλουμε οι καταγγελίες που αναρτώνται να είναι επώνυμες, καθότι απευθύνονται σε επίσης επώνυμες εταιρείες.

 

Επίσης με το ίδιο σκεπτικό αν θεωρείται η επαγγελματική ιδιότητα κάποιου ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο και αν είναι από τους κανονισμούς του site είναι υποχρεωμένος να δηλώσει αυτά τα στοιχεία, οπότε αφού το όλο θέμα αφορά το ενδεχόμενο δυσφήμησης και επειδή υπάρχουν περιορισμοί από τους κανονισμούς σας που έχουν να κάνουν με άμεση ή έμμεση διαφήμιση, τελικά σε τι βαθμό εφαρμόζονται και αν θα έπρεπε να κάνετε συστάσεις τόσο σε παλιά αλλά κυρίως σε νέα (μερικών ημερών) μέλη τα οποία με αφορμή αυτό το θέμα δήλωναν πόσο αξιόπιστη, ευγενική, γρήγορη και απροβλημάτιστη ήταν η συνεργασία τους με την εκάστοτε εταιρία.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αυτή η ουδετερότητα από πλευράς site, που δεν είναι κάτι απρόσωπο αλλά επί της ουσίας έχει να κάνει με το σύνολο των ατόμων της ομάδας διαχείρισης, στηρίζεται στο κατά πόσο αντιμετωπίζεται αντικειμενικά η κάθε πλευρά ενός θέματος είτε αυτό έχει να κάνει με καταγγελία και δυσφήμιση είτε με review και διαφήμιση.

 

Για να μην δημιουργηθεί κάποια παρανόηση δεν κατηγορώ τους διαχειριστές των sites απλά αναρωτιέμαι αν η μία όψη του νομίσματος που αφορά το review και την διαφήμιση αν οφείλει να είναι αντίστοιχου μεγέθους με την άλλη όψη του νομίσματος αυτής της καταγγελίας και δυσφήμισης αντίστοιχα.

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς, Δημήτρης.

 

Όσο αφορά τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην αγορά του Audio Video, απαιτούμε να αναφέρεται αυτή η ιδιότητά τους με κάποιο τρόπο ώστε να γνωρίζουν τα υπόλοιπα μέλη και να "φιλτράρουν". Είναι ηθικό το θέμα. Δεν υπονοούμε ότι οι επαγγελματίες είναι defacto κακόβουλοι, αλλά και πάλι έχουν δει πολλά τα μάτια μας.. Οπότε κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να προστατέψουμε τα μέλη μας. Όσο αφορά το προσωπικό δεδομένο της επαγγελματικής ιδιότητας, είναι επιλογή του εκάστοτε επαγγελματία κατά πόσο θα το αποκαλύψει. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να αποδεχθεί τους Όρους Χρήσης μας. Αλλά αν θέλει να γίνει μέλος, πρέπει να τους αποδεχθεί.

 

Τώρα, όσο αφορά την άμεση / έμμεση / whatever διαφήμιση ή/και δυσφήμιση, είμαστε πολύ αυστηροί όσο αφορά τη δυσφήμιση, για τους προφανείς (νομικής φύσης) λόγους. Δεν κινδυνεύεις με μήνυση όταν λες τι καλή που είναι η τάδε αντιπροσωπεία.. Αλλά όταν υπονοείς για παράδειγμα ότι η δείνα αντιπροσωπεία προσπάθησε να σε εξαπατήσει, υπάρχει θέμα..

 

Φιλικά,

Δημήτρης

Δημοσ.

Ναι αλλα μετα φοβαμαι μηπως η System-γκαφ κανει αγωγη και στο macrumors...

 

Πάντως ο δικηγόρος του μόλις κατάφερε ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ, να χάσει έναν πελάτη, δεν νομίζω να πίστευε ότι θα πάρει τέτοια έκταση η υπόθεση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια διαβαστε τα tweets που εκανε η system-γκαφ πριν λιγο...Εχω συγκινηθει....

 

Προτεινω να κανουμε ολοι μαζι εναν ερανο για την system-γκαφ ,ωστε να μαζεψει τα απαραιτητα χρηματα να κανει αγωγες σε ολοκληρη την Ελληνικη διαδυκτιακη κοινοτητα που διασπυρει λιβελους εναντιον της.Ειναι κριμα μωρε....

 

Ενα 6μηνο ζωης της δινω...βαρεια βαρεια...μετα τους κοβω για ρολο

 

Πάντως ο δικηγόρος του μόλις κατάφερε ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ, να χάσει έναν πελάτη, δεν νομίζω να πίστευε ότι θα πάρει τέτοια έκταση η υπόθεση.

 

 

Μοναχα ο Κουγιας να μην αναλαβει την υπερασπιση του.Θα ξενερωσω..

Επεξ/σία από Τοξοβολος_UK
Δημοσ.

Κατακαημένη Systemgraph όχι πες μου, δε θα ήταν πιο καλά να έλεγες:

Ωπ μεγάλε; Τι έγινε; Μαύρες σκιές; Εντός εγγύησης, αλλαγή εδώ και τώρα φέρε το παλιό πάρε το καινούριο, άντε στο καλό και να προσέχεις! Ο πελάτης χαρούμενος και η εταιρεία προσωρίνα μερικά ευρά μέσα αλλά μακροπρόθεσμα κερδισμένη αφού είμαι σίγουρος ότι πέρα από τα άσχημα ΚΑΙ τα καλά νέα ταξιδεύουν γρήγορα!

Αντ'αυτών τι έκαναν; Ανοησίες. Φέρθηκαν με απίστευτη μικρότητα.

Άσε που ήδη έχασαν ΠΟΛΛΟΥΣ (μελλοντικούς) πελάτες (μεταξύ αυτών και εμένα :) )

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μπορεις παρα μονο να θαυμαζεις την τρομερη εκταση που παιρνει διεθνως ΤΟΣΟ γρηγορα...Το μεγαλο μπαμ εχει γινει εδω κ ενα 8ωρο εντωμεταξυ....

 

http://www.techeye.net/business/apple-service-provider-sues-customer-for-complaining

 

My..my...what have we here?

 

http://mac.blorge.com/2011/01/03/greek-mac-reseller-sues-customer-for-e200k/

 

Περιμενω ποτε θα χτυπησει την πορτα των mainstream μεγαλων διεθνων ειδησεογραφικων πρακτορειων....Δεν νομιζω οτι αργει

 

http://www.examiner.com/technology-in-national/authorized-apple-reseller-service-provider-sues-after-customer-complaint

Επεξ/σία από Τοξοβολος_UK
Δημοσ.

Από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα Streisand Effect η περίπτωση της Systemgraph. Δεν πάν να κερδίσουν και 10 δίκες, η εταιρεία δεν θα την παλέψει για πολλούς μήνες μετά από αυτό το σάλο που έγινε. Ούτως ή άλλως, το πιο πιθανό είναι τα περισσότερα site να μην αναφερθούν καν στο αποτέλεσμα της δίκης, αφού η ουσία είναι αλλού. Πάλι ρεζίλι γίναμε διεθνώς πάντως xD

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...