rainman_gr Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) πήρε αναφορά επισκευής και από systemgraph και από infoquest... την επικαλείται στα μηνύματά του και είναι και στο site maga.gr σε pdf. Αυτό που λέει είναι ότι η αναφορά επισκευής της systemgraph είναι ψευδής. πάντως σε ότι αφορά τις αντικαταστάσεις έχετε λάθος... μετά την επισκευή και το ανταλλακτικό η ευθύνη πάει και στο service για αντικατάσταση αφού δεν επιδιορθώθηκε με την επέμβαση που έγινε. Και είναι λογικό αυτό, γιατί που ξέρω εγώ ότι καθώς το επισκεύαζες δεν το διέλυσες ολότελα;; τι θα πω μετά στο κατάστημα, αλλαξέ το γιατί το service το κατέστρεψε; όλο αυτό που επιμένετε να γράφετε για την ευθύνη του πωλητή θα ίσχυε αν ΔΕΝ είχε επιχειρηθεί το service. Επιτέλους δηλαδή Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2011 από rainman_gr
rainman_gr Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Και κάτι ακόμα. Τα χρήματα δεν θα έβγαιναν από την τσέπη της system graph ούτε του public. Τα χρεώνουν όλα στην μαμά Apple. Ο βασικότερος λόγος που κάνουν την πάπια με τις αντικαταστάσεις είναι στο καθεστώς αντιπροσώπευσης και εισαγωγής ανταλλακτικών. Αν στο αντικαταστήσω εντός εγγύησης πως θα χρεώσω τη μαμά Apple εργατοωρες? Αν όμως στο φτιάξω? και μάλιστα 2 ή 3 φορές? Αν ήταν η ίδια η Apple θα το αντικαθιστούσε. Κατάλαβες Αλέκο?
qsis Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Αν ειχατε ενα audi και παρουσιαζε προβλημα και το πηγαινατε στο εξουσιοδοτημενο ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ της γειτονιας σας και μετα συνεχιζε το προβλημα , θα ζηταγατε νεο audi απο το ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ της γειτονιας σας? Οχι , θα ζηταγατε βεβαιωση του συνεργειου για την βλαβη και θα πηγαινατε στον πωλητη σας audi για αντικατασταση (και θα χτυπαγατε το κεφαλι σας που δεν πηγατε εξ αρχης στον πωλητη σας που συνηθως εχει και δικο του συνεργειο). αλλο πραγμα φιλε μου τα αυτοκινητα, εκει δεν ειναι απλη η αντικατασταση και ουτε σαν περιουσιακο στοιχειο μπορει να συγκριθει με μια ηλεκτρονικη συσκευη στα αυτοκινητα τις σημαντικες αποφασεις τις παιρνει η κεντρικη αντιπροσωπεια (ακομα και αν μιλαμε για επισκευη μεσα στην εγγυηση), με αυτη τη λογικη θα χτυπας το κεφαλι σου αν ο πωλητης δεν ειναι ο κεντρικος αντιπροσωποος? στον πωλητη (στην αρχη τουλαχιστον ) θα πας γιατι εχεις απαιτησεις απο αυτον μιας και του εσκασες τα ωραια σου λεφτακια, αλλα πιστεψε με ακομα κι εκει αν δε θελει η αντιπροσωπεια δε σε καλυπτει (μου χει τυχει) και μονο στο δικαστηριο βρισκεις το δικιο σου , καλα κρασια δηλαδη.. και η πειρα μου λεει οτι οι καταναλωτικες οργανωσεις δεν κανουν τιποτα το ουσιαστικο αλλα ξαναλεω αυτο ειναι ασχετο παραδειγμα.. αν για παραδειγμα παρεις ενα σπιτι και αυτο ειναι προβληματικο, περιμενεις να σου αλλαξει κανεις το σπιτι? οι ηλεκτρονικες συσκευες ομως ειναι αλλη υποθεση.. 1ον γιατι δεν ειναι ευκολο παντα να επισκευαστουν (ενα αυτοκινητο πχ παντα μπορει να επισκευαστει ο,τι κι αν εχει παθει , μονο το θεμα κοστους μπορει να μπει στη μεση , για αυτο αλλωστε και οι ασφαλιστικες τα βγαζουν ολικη σε περιπτωση μεγαλης ζημιας) 2ον γιατι δεν υπαρχουν πολυπλοκες διαδικασιες μεταβιβασης κτλ μπορουν ανα πασα στιγμη να το παρουν και να το στειλουν πισω στο κατασκευαστη στη προκειμενη περιπτωση παντως ο ανθρωπος κακως δε το παρατησε στο public ωστε να βγαλουν αυτοι ακρη (εχω ομως δει την αντιμετωπιση πωλητων σε αντιστοιχες περιπτωσεις σε παρα πολλα καταστηματα) , ομως απο την αλλη και η εταιρεια που ανελαβε την επισκευη θα πρεπε πανω απο ολα να κανει καλα τη δουλεια της και μετα να βγαινει να λεει ή να κανει το οτιδηποτε απο τη στιγμη λοιπον που δεν καταφερε να το επισκευασει, επρεπε να σκυψει το κεφαλι και αφου ηθελε να αποφυγει την αντικατασταση (μονη της θυμιζω οτι εφτασε σε αυτο το σημειο, αφου αν το χε επισκευασει απο την αρχη σωστα -εκανε δηλαδη τη δουλεια της- δε θα υπηρχε κανενα θεμα) , επρεπε με καθε τροπο να τον ηρεμησει και να προσπαθησει να τον πεισει (με δωρα εκπτωσεις , δε ξερω και γω τι), να δεχτει επισκευη δε μπορει και να κανεις λαθος και να απαιτεις απο τον αλλο να ειναι ηρεμος που χανει το χρονο του μαζι σου.. αυτο παντως με την αγωγη μου φαινεται πρωτογνωρο.. εγω προσωπικα εχω εκφρασει με πολυ εντονο υφος στο internet παραπονα για καποιες εταιρειες , ΞΕΡΩ οτι τα τα διαβασαν οι υπευθυνοι και τα αφεντικα τους (μιας και αναφερθηκαν οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων και η audi) , παρολα αυτα δε μου εκαναν μηνυση οι ανθρωποι ουτε στον πατερα μου που φωναζε και ελεγε διαφορα.. μπροστα σε αλλους πελατες ισα ισα που που προσπαθησαν να επανορθωσουν για το λαθος τους και εγω φυσικα βγηκα και τους ανεφερα τη μετεπειτα καλη τους τους σταση γιατι ως καταναλωτες δε νομιζω οτι μας ενδιαφερει να θαψουμε μια συγκεκριμενη εταιρεια, αλλα να εξυπηρετηθουμε οσο πιο σωστα και γρηγορα γινεται χωρις πολλα δραματα αλλωστε δεν διαβαζουμε μονο αρνητικα σχολια στο ιντερνετ, αλλα και καλα οποτε δε χρειαζεται να κανουμε φασαρια για το αυτονοητο.. και σιγουρα οχι να μας κυνηγουν και απο πανω , οσο μ@λακες και φωνακλαδες και αν γινομαστε (εξ'αιτιας της ταλαιπωριας μας βεβαια, οχι επειδη τρελαθηκαμε ξαφνικα) Και κάτι ακόμα. Τα χρήματα δεν θα έβγαιναν από την τσέπη της system graph ούτε του public. Τα χρεώνουν όλα στην μαμά Apple. Ο βασικότερος λόγος που κάνουν την πάπια με τις αντικαταστάσεις είναι στο καθεστώς αντιπροσώπευσης και εισαγωγής ανταλλακτικών. Αν στο αντικαταστήσω εντός εγγύησης πως θα χρεώσω τη μαμά Apple εργατοωρες? Αν όμως στο φτιάξω? και μάλιστα 2 ή 3 φορές? Αν ήταν η ίδια η Apple θα το αντικαθιστούσε. Κατάλαβες Αλέκο? μονο οι εργατωρες ή οτι θα πληρωναν και μεταφορικα απο πανω? βεβαια αυτα ειναι ψιχουλα μπροστα στο να χεις ενα καλο ονομα imho.. αυτο δεν καταλαβαινουν Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2011 από qsis
A3TeRnuS Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Δυστυχως αν και αντιπαθω την apple ειναι καθαρα θεμα της Ελληνικης εταιριας το ολο σκηνικο και οχι της Apple. Δυστυχως δεν υπαρχει επισημη παρουσια της Apple εδω,αλλα φυσικα μεσω διαφημισης υπαρχει και πολυ εντονα μαλιστα, επομενως και αποκλειεται να χουν προβλημα σε πωλησεις η οτιδηποτε.Οι καταναλωτες σε ποσοστο 99% ειναι και παλι δυστυχως προβατα,γι αυτο και iphone εχουν απο καθαριστριες εως και επιχειρηματιες. Aρα ουτε μπουκοταζ θα υπαρξει ουτε τιποτα.Απλα να το γνωριζουν οι επομενοι και ν απευθυνονται απ ευθειας στην μαμα εταιρια. Στην Ελλαδα οτι δηλωσεις εισαι.Γι αυτο και βοσκοι ανοιγουν restaurant και ταξιτζηδες βενζιναδικα και ακομα και επισημες αντιπροσωπειες BMW εχουν προσωπικο ατομα ασχετα που ετυχε να γνωριζουν καποιον. (Ολα μα ολα αληθινες ιστοριες τα παραπανω). Ν.
mdr21 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 πάντως σε ότι αφορά τις αντικαταστάσεις έχετε λάθος... μετά την επισκευή και το ανταλλακτικό η ευθύνη πάει και στο service για αντικατάσταση αφού δεν επιδιορθώθηκε με την επέμβαση που έγινε. Και είναι λογικό αυτό Αλλο τι ειναι λογικο και αλλο τι λενε οι νομοι. Ο νομος αναφερει μονο για ευθυνη πωλητη. Η systemgraph προσφερθηκε να επανορθωσει για την αποτυχημενη επισκευη (οχι με αντικατασταση , αλλα δωρεαν επισκευη). Ο γιατρος αντι να δεχτει νεα επισκευη ή να ζητησει βεβαιωση ελαττωματικου προιοντος και να παει στα public , ζητησε αντικατασταση απο το συνεργειο. Ο βασικότερος λόγος που κάνουν την πάπια με τις αντικαταστάσεις είναι στο καθεστώς αντιπροσώπευσης και εισαγωγής ανταλλακτικών. Αν στο αντικαταστήσω εντός εγγύησης πως θα χρεώσω τη μαμά Apple εργατοωρες? Αν όμως στο φτιάξω? και μάλιστα 2 ή 3 φορές? Αν ήταν η ίδια η Apple θα το αντικαθιστούσε. Αυτο που γραφεις αν ισχυει , αποτελει απαντηση στο αρχικο γενικο μου ερωτημα , γιατι ολες οι εταιρειες στην Ελλαδα , σε ολα τα προιοντα , απο μπρικια μεχρι ελικοπτερα μας κανουν δυσκολη τη ζωη στα θεματα εγγυησης. αλλο πραγμα φιλε μου τα αυτοκινητα Ανεφερα το παραδειγμα με την audi/αυτοκινητα για να τονισω την διαφορα εξουσιοδοτημενου αντιπροσωπου με εξουσιοδοτημενο service/συνεργειο. Ειλικρινα στο ολο θεμα του γιατρου πιο πολυ φταινε τα Public που κανανε την παπια εξ αρχης (ολοι εχουμε ζησει κατι παρομοιο) και κυριως η isquare/infoquest που ειναι εξουσιοδοτημενος αντιπροσωπος και service μαζι και θα ηταν πιο ευκολο να λυσει το θεμα. H systemgraph μπλεχτηκε γιατι εκανε την αποτυχημενη επισκευη και φυσικα γιατι εκανε την απαραδεχτη μηνυση για συκοφαντια.
kfyros Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) παιδιά , μην το ψάχνουμε. από τη στιγμή που οι "λεβέντες" της system graph πήγαν την υπόθεση στα δικαστήρια, θα την πάει κι ο γιατρός. Πολύ φοβάμαι όμως ότι ο γιατρός έχει κάνει γκάφα, και δεν δικαιούται να μηνύσει την systemgraph για απώλειες εσόδων κλπ. γιατί δεν είναι αυτή ο πωλητής και δεν θα δικαιωθεί. Αν κάνει μήνυση στα public , θα του πούν ότι δεν τους ενημέρωσε για τις βλάβες, αλλά τσακώθηκε κατευθείαν με τη systemgraph. Λεφτά ίσως να μπορεί να βγάλει λόγω των απωλειών από την μη επισκευή και την καθυστέρηση επισκευής της συσκευής, αλλά από ποιον; Μπέρδεμα. Το σίγουρο είναι ότι χάνει η ίδια η apple σε αξιοπιστία, και ότι πιθανότατα η system graph θα χάσει το εξουσιοδοτημένο service λόγω του κακού publicity που δημιουργείται για την apple. Πάντως αυτό που βλέπω είναι ότι στην Ελλάδα το after sales support είναι τριτοκοσμικό ακόμα και για πολύ ακριβά μηχανήματα. Γι αυτό και ποτέ δεν προτείνω σε πελάτες επώνυμα μηχανήματα. Εκτός από μεγάλες δουλειές, που τα μεγαλοστελέχη θέλουν να καλύψουν τον κwλο τους σε περίπτωση που κάποιο OEM μηχάνημα τα παίξει (λες και τα επώνυμα δεν τα παίζουν ή έχουν καλύτερο support ακόμα και από το Πλαίσιο που σου επισκευάζει σε 4 ώρες μηχάνημα 400 ευρώ )! Τρίχες, μόνο η dell έχει επαγγελματικό support στα προϊόντα με τις premium εγγυήσεις, και αυτό δεν το έχω τσεκάρει και τελευταία , οπότε το αναφέρω με επιφύλαξη.. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από kfyros
Cue Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Έγινε πλέον θέμα στο c:net ενώ ο δημοσιογράφος επικοινώνησε με την Apple και αναμένουμε update.
telegamesvg Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Πλεον η μύνηση της Systemgraph αποκτά διεθνή φήμη . http://news.cnet.com/8301-17852_3-20026918-71.html Apple support company sues customer for complaining
gkalas Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Πραγματικα οι τυποι πρεπει να βαρανε τα κεφαλια τους στον τοιχο με την βλακεια που κανανε.
Anubis13 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 http://www.neowin.net/forum/topic/964594-apple-service-center-sues-customer-in-greece-because-he-complained/ Αναφερεται και στο neowin. Πραγματικά αν αυτό φτάσει στην Apple δεν νομιζω ότι θα χαρεί ιδιαίτερα γιατί αυτό θα έχει ανίτκυπο και στην ίδια
Dr_Slump Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Ετοιμαστείτε για διακοπή συνεργασίας με την System Graph, μην πω με όλη την info-quest. Μας βλέπω χωρίς Αpple προϊόντα λίαν συντόμως...
rainman_gr Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Κι όλα αυτό από την εμμονή σε μια άσκοπη και μάλλον αβάσιμη αγωγή. Άραγε με πόσα λεφτά θα μηνυθεί τώρα το cnet, το CBS στην Αμερική και τα 100δες blogs που σχολιάζουν αρνητικά και με υποτιμητικό τρόπο τη μήνυση? Πόσο οξύμωρο αλήθεια. Πριν τη μήνυση το ήξεραν 20 νοματαίοι μάλλον. http://news.cnet.com/8301-17852_3-20026918-71.html Και που είσαι ακόμα! μετά τις ξένες δημοσιεύσεις έρχονται αναδημοσιεύσεις round 2. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από rainman_gr
digekas Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Και κάτι ακόμα. Τα χρήματα δεν θα έβγαιναν από την τσέπη της system graph ούτε του public. Τα χρεώνουν όλα στην μαμά Apple. Ο βασικότερος λόγος που κάνουν την πάπια με τις αντικαταστάσεις είναι στο καθεστώς αντιπροσώπευσης και εισαγωγής ανταλλακτικών. Αν στο αντικαταστήσω εντός εγγύησης πως θα χρεώσω τη μαμά Apple εργατοωρες? Αν όμως στο φτιάξω? και μάλιστα 2 ή 3 φορές? Αν ήταν η ίδια η Apple θα το αντικαθιστούσε. Κατάλαβες Αλέκο? +1 Όπως το είπες. Αυτό ήταν και το δικό μου ερώτημα εξαρχής, γιατί δεν έπαιρναν ένα τηλέφωνο στα Public να διευθετηθεί το θέμα με συνοπτικές διαδικασίες και να μην ταλαιπωρείται ο πελάτης; Αν είδατε την αναφορά επισκευής το σύνολο ήταν 548 ευρώ. Αλλά δεν είναι η μόνη εταιρία στην οποία αναφέρεται ο Δημήτρης αλλά: ...Ε πήγε και σε αυτούς.. κάποιους iSQUARE A.E. που έχουν ανοίξει κι ένα μαγαζί -το iSTORM- πολύ design και όλο στυλ- στην πλατεία κολωνακίου, για να προωθήσουν *επιθετικά*, όπως λένε στο internet site τους, τα προϊόντα Apple στην Ελλάδα. Είδες τι σου κάνει το iPhone που το κρατάει και ο τελευταίος έλληνας πιτσιρικάς στην πιο απομακρυσμένη βουνοκορφή και ακριτικό χωριό; Εκεί ζητάει κάποιον να τα πούνε. Είναι μαζί και ο φίλος του ο άλλος γιατρός. Έρχεται μια κυρία ευγενέστατη και τον συναντάει στα όρθια στην είσοδο.. γιατί φαίνεται αυτή η iSQUARE A.E. που έχει λέμε και επιθετική πολιτική, δεν διαθέτει ακόμα καθίσματα, σαλόνια, ή γραφεία, ή είναι τόσο πολυτελή που θα της τα λερώσουν οι ταπεινοί καταναλωτές. Τους εξηγεί εκεί στο πόδι η κυρία ότι δεν πρέπει να το κάνουν τόσο μεγάλο θέμα…χαμένος από χέρι είναι ο καταναλωτής που ζητάει αντικαταστάσεις ή επιστροφές χρημάτων, γιατί η πολιτική της Apple δεν είναι να αντικαθιστά βλαμμένους υπολογιστές παιδί μου. Κι ας είναι στην εγγύηση. Εδώ είναι Apple σου λέω Μήτσο, κατάλαβες; Μα η Ελληνική νομοθεσία και η Ευρωπαϊκή λένε άλλα! Τι λε ρε Μήτσο που θα τους τρομάξουν οι νόμοι… εδώ πουλάνε υπολογιστές σου λέει και δεν έχουν καν αντιπροσωπεία! ... Μετά λοιπόν από αυτά πιστεύετε ότι ο δικαστής θα μείνει στο γράμμα του νόμου και θα ξεχωρίσει πωλητές από μεταπωλητές;;; http://images.apple.com/gr/support/contact/GR.pdf Θα είχε λοιπόν ένα ενδιαφέρον να μαθαίναμε τι θα έκανε η infoquest ή η document στην θέση της systemgraph.
pigeon Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) τι θα πω μετά στο κατάστημα, αλλαξέ το γιατί το service το κατέστρεψε; όλο αυτό που επιμένετε να γράφετε για την ευθύνη του πωλητή θα ίσχυε αν ΔΕΝ είχε επιχειρηθεί το service. Επιτέλους δηλαδή Λυπάμαι που μαζι με το σχόλιο μου θα στεναχωρήσω κάποιους αεριτζήδες επιχειρηματίες της χώρας μας που έμαθαν μόνο πως να μεταπωλούν από διαφημιστικά φυλλάδια και εισπράτουν το κέρδος της μεταπώλησης: Τα καταστηματα φέρουν ακέραια ευθύνη και μετά την πώληση των προιόντων, εκτός αν βαρέσουν κανόνι οπότε η ευθύνη μετατίθεται στον εισαγωγέα/αντιπρόσωπο. Το public έστειλε τον πελάτη μαζι με το προιόν σε εξουσιοδοτημενο service, ενω νόμιμα θα έπρεπε να φροντίσει το ιδιο για τη διαδρομή κατάστημα-service-καταστημα-πελάτης. Ακόμα κι ετσι, εχει την ευθύνη για το ελλατωματικό service, απο κοινού με την systemgraph. Αν θελει να αποποιηθεί την ευθύνη, μπορει να επικαλεστεί την συμφωνία που -πιθανόν- έχει με την εισαγωγική εταιρία (infoquest) και να ζητήσει αντικατάσταση απο τον εισαγωγέα ή -Ελληνικότερα- να κάνει "πάσα" τον πελάτη στον εισαγωγέα. Εν τελει, το κατάστημα ήταν/είναι η βιτρίνα, το outlet, του εισαγωγέα. Δεν κατανοώ γιατι ακόμα επικροτούμε την τακτική "πουλάω και μετά κάνω τον κινέζο".. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από pigeon
Τοξοβολος_UK Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Ενταξει τι να πω,εφτασε κ πηρε δημοσιοτητα διεθνως..οι τυποι πρεπει να το εχουν ηδη μετανιωσει πικρα!Να δουμε που θα φτασει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα