status Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 It was me... Sent from my HTC Desire using Tapatalk Εσύ φταις ρε αλητήριε που δεν είχα ιντερνετ 2 μήνες; (ευχαριστώ για το ρούτερ:Ρ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο,μπορεί όντως το Public να υποχρεούταν να κάνει την αλλαγή,και απλά ο πωλητής (?) να είπε όχι γιατί βαριόταν ή ήταν άσχετος... Μια φορά είχα πάει και είχα ρωτήσει τον πωλητή που ήταν στο τμήμα μουσικών cd αν έχουν φέρει ένα cd γνωστού ελληνικού συγκροτήματος. Μου είπε όχι,και πως μάλλον δε θα το φέρουν καθόλου.Ακριβώς από πίσω του διαπίστωσα πως τα ράφια με τα cd τα είχαν γεμίσει με αυτό το cd,και είχε και ταμπελάκι με κεφαλαία μεγάλα γράμματα με το όνομα του συγκροτήματος.. Αλλά είπαμε ότι το θέμα δεν αναφέρεται στο ποιος είχε την ευθήνη αλλαγής αλλά στη μήνυση. Την άποψη μου για τη μήνυση την είπα σε προηγούμενα ποστ.. Τέρμα,πρέπει πλέον το ίδιο κατάστημα από όπου κάνεις την αγορά να σου κάνει και αλλαγές,και άμα χρειάζεται να έχει αυτό πάρε-δώσε με τις αντιπροσωπίες,και να μη χρειάζεται να μπλέκεται ο καταναλωτής ανάμεσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kfyros Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έκανε αγωγή ο γιατρός που 1) ταλαιπωρήθηκε και εξαπατηθηκε 2) σύρρεται στα δικαστήρια άνευ ουσίας 3) πληρώνει δικηγόρους 4) διασύρεται παντού λόγω του ντόρου που δημιουργεί η αγωγή της system graph (ίσως και να μην του αρέσει να λένε ανοησίες για αυτόν τα παπαγαλάκια πχ) Γιατρέ κάνε αγωγή να τους πάρεις τα σώβρακα άνθρωπέ μου. Σίγουρα έκανε.. Μαζί με τη μήνυση για τα απειλητικά μηνύματα με υποκλοπή δεδομένων από το imac όπως εμφανώς ισχυρίζεται. Και φυλάκα εκτός από αποζημίωση. Το προφανές είναι ότι η systemgraph είναι απίθανο να πάρει κάτι από την αγωγή , ίσως κανένα μικροποσό, ενώ ο γιατρός πολύ πιθανόν να τους χορεύει στο ταψί για χρόνια (θετικές και αποθετικές ζημίες - κίνδυνος για την υγεία ασθενών και πάει λέγοντας) ... Το συμπέρασμα για μένα είναι : Θέλεις σοβαρή υποστήριξη; Πάρε μηχάνημα DELL και μόνο , με την super duper εγγύηση (4 hours onsite ή next business day on site) όπου σκάει μύτη ο τεχνικός με ένα μηχάνημα σε ανταλλακτικά, σου αλλάζει επιτόπου ότι φαίνεται ότι δεν δουλεύει , το τσεκάρει ότι δουλεύει και γεια χαρά. Παρόμοιες εγγυήσεις δίνει και η HP και IBM, αφού όμως σου σπάσουν τον π........... στα τηλέφωνα για να βεβαιωθούν ότι δεν είναι βλάβη software ή κακός χειρισμός, και πολλές φορές , ειδικά στην HP, δεν έρχονται επικαλούμενοι βλάβη software. Σίγουρα υπάρχουν άσχετοι χρήστες που δεν καταλαβαίνουν που είναι το πρόβλημα, αλλά σίγουρα όταν υπάρχει αυτό το "παραθυράκι" το χρησιμοποιούν οι εταιρίες για να μην εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Μου έχει τύχει σε μηχάνημα πελάτη να περνάνε τουλάχιστον 2 μήνες μέχρι τελικά να δεχτούν να αντικαταστήσουν το motherboard , και αφού μας σπάσανε τα μεμένια με αιτιάσεις του τύπου "δεν εγκαταστήσατε τους σωστούς drivers της HP" και λοιπές υπεκφυγές ενώ το μηχάνημα πέταγε μπλε οθόνες 5-6 φορές τη μέρα. Και καταλάβαινες ότι ο τύπος που μίλαγες στην άλλη άκρη ήταν επιεικώς άσχετος. Ελπίζω να μην μου κάνουν μήνυση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pigeon Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Χαχαχα!! Αυτό το πρώτο ξανά πες το! Όσο για τα ερωτήματα, που σου φαίνεται περίεργο; Εδώ βάζουν υπαλλήλους και άλλους σχετικούς να "αφήνουν" θετικά σχόλια στα προϊόντα τους μπας και πουλήσουν. (..) 1. Ορισμός της Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Shill Στα Ελληνικά είναι ο γνωστός Αβανταδόρος. Η χρήση του αβανταδόρου γίνεται παραδοσιακά για λόγους προώθησης παράνομης δραστηριότητας (παπατζής), περίεργου εμπορεύματος (λαθραίο) ή ελλειπούς υποστήριξης (αεριτζής). Γι'αυτο προσωπικά όπου βλέπω να ενεργοποιείται αβανταδόρος εταιρίας, εμπορεύματος, άποψης ή γενικά δραστηριότητας, πάντα διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την τιμιότητα του.. αβαντολήπτη. Ευχομαι αίσιο τέλος στον γιατρό μήπως δούμε κι εμείς άσπρη μέρα, κάπου.. κάπως.. καποτε.. Επεξ/σία 31 Δεκεμβρίου 2010 από pigeon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Σίγουρα έκανε.. Μαζί με τη μήνυση για τα απειλητικά μηνύματα με υποκλοπή δεδομένων από το imac όπως εμφανώς ισχυρίζεται. Και φυλάκα εκτός από αποζημίωση. Το προφανές είναι ότι η systemgraph είναι απίθανο να πάρει κάτι από την αγωγή , ίσως κανένα μικροποσό, ενώ ο γιατρός πολύ πιθανόν να τους χορεύει στο ταψί για χρόνια (θετικές και αποθετικές ζημίες - κίνδυνος για την υγεία ασθενών και πάει λέγοντας) ... Το συμπέρασμα για μένα είναι : Θέλεις σοβαρή υποστήριξη; Πάρε μηχάνημα DELL και μόνο , με την super duper εγγύηση (4 hours onsite ή next business day on site) όπου σκάει μύτη ο τεχνικός με ένα μηχάνημα σε ανταλλακτικά, σου αλλάζει επιτόπου ότι φαίνεται ότι δεν δουλεύει , το τσεκάρει ότι δουλεύει και γεια χαρά. Παρόμοιες εγγυήσεις δίνει και η HP και IBM, αφού όμως σου σπάσουν τον π........... στα τηλέφωνα για να βεβαιωθούν ότι δεν είναι βλάβη software ή κακός χειρισμός, και πολλές φορές , ειδικά στην HP, δεν έρχονται επικαλούμενοι βλάβη software. Σίγουρα υπάρχουν άσχετοι χρήστες που δεν καταλαβαίνουν που είναι το πρόβλημα, αλλά σίγουρα όταν υπάρχει αυτό το "παραθυράκι" το χρησιμοποιούν οι εταιρίες για να μην εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Μου έχει τύχει σε μηχάνημα πελάτη να περνάνε τουλάχιστον 2 μήνες μέχρι τελικά να δεχτούν να αντικαταστήσουν το motherboard , και αφού μας σπάσανε τα μεμένια με αιτιάσεις του τύπου "δεν εγκαταστήσατε τους σωστούς drivers της HP" και λοιπές υπεκφυγές ενώ το μηχάνημα πέταγε μπλε οθόνες 5-6 φορές τη μέρα. Και καταλάβαινες ότι ο τύπος που μίλαγες στην άλλη άκρη ήταν επιεικώς άσχετος. Ελπίζω να μην μου κάνουν μήνυση... Εγω παντως για την hp τουλαχιστον δεν εκπλησσομαι απο τα λεγομενα σου και δε δηλωνω ικανοποιημενος απο την εξυπηρετηση τους, ουτε απο την τακτικη δημοσιας υπηρεσιας οπου σε βαζουν για το παραμικρο να συμπληρωσεις αιτησεις για να σου στειλουν προσφορα μετα απο μερες (λες και δε μπορει επι τοπου να σου πει μια τιμη) , ουτε φυσικα απο το επιπεδο γνωσεων της τηλεφωνικης υποστηριξης οπου νιωθω σα να μιλαω στη μικρη μου αδερφη. Σορρυ για το offtopic και ελπιζω να μην μου κανουν κι εμενα καμια μηνυση Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lexmark Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Το βλέπω να πηγαίνει για νέα είδηση και ίσως, ακόμα και για (γιατί όχι ) sticky, το επόμενο: Νέα μόδα λανσάρει το insomnia για το 2011: Με την αυγή του νέου έτους και μετά, στο τέλος κάθε νέου θέματος με παράπονα για το after sales support, εγχώριων και μη εταιριών, παρακαλείτε ο TS, να προσθέτει και τη φράση: "Ελπίζω να μην μου κάνουν μήνυση... Με την ευγενική χορηγία της System Graph". Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2011 από lexmark Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Τοξοβολος_UK Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Δεν ξερω αν φταιει η οχι ο γιατρος,ανεξαρτητα με το ποιος φταιει η System Graph εχει κανει γκαφα ολκης.Ενα τεραστιο φαουλ που νομιζω οτι θα τους κοστισει πολυ σοβαρα. Εκτος του οτι ο τυπος χρησιμοποιησε τα κοινωνικα μιντια πολυ εξυπνα,ο μεσος αναγνωστης ειναι προφανως με το μερος του γιατρου.Το θεμα ηδη εχει παρει διαστασεις κ μονο κ μονο οτι το μεγαλυτερο φορουμ στην Ελλαδα εχει ασχοληθει τοσο δειχνει οτι μαλλον η System Graph επρεπε ηδη να ειναι γονατιστη κ να παρακαλαει για συγχωρεση απο τον γιατρο... Τεσπα οπως εχουν πει τοσοι...μακαρι εκει στο Ελλαντα να ειχατε επαγγελματικο aftersales...Πολλα θα αλλαζαν. Ελπιζω μονο να μην μου την πεσει με καμια αγωγη καμια θυγατρικη της System Graph εδω στην Βρετανια να ουμ Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2011 από Τοξοβολος_UK Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
digekas Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Το βλέπω να πηγαίνει για νέα είδηση και ίσως, ακόμα και για (γιατί όχι ) sticky, το επόμενο: Νέα μόδα λανσάρει το insomnia για το 2011: Με την αυγή του νέου έτους και μετά, στο τέλος κάθε νέου θέματος με παράπονα για το after sales support, εγχώριων και μη εταιριών, παρακαλείτε ο TS, να προσθέτει και τη φράση: "Ελπίζω να μην μου κάνουν μήνυση... Με την ευγενική χορηγία της System Graph". Μεταξύ σοβαρού και αστείου, το insomnia κρατάει ουδέτερη θέση και δίνει βήμα τόσο στην μία όσο και στην άλλη πλευρά χωρίς να φέρει ευθύνη για τα όσα υποστηρίζει το κάθε μέλος της σε όποια πλευρά και αν ανήκει. http://www.insomnia.gr/forum-53/announcement-13-%CF%8C%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85-insomniagr/ Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι αυτή η ελευθεριότητα δεν περιορίζεται από την ισχύουσα Ελληνική νομοθεσία (παράγραφος 2). Με την ευκαιρία λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω τον διαχειριστή του avclub, αφού βεβαίως διάβασα τους κανόνες του forum σας, αν η ομάδα διαχείρισης νομικά δικαιούται να αίρει το δικαίωμα του πολίτη στην ανωνυμία ή ψευδωνυμία. http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1392340&postcount=16 http://www.avclub.gr/forum/faq.php?faq=new_faq_item#faq_new_faq_item1 Επίσης με το ίδιο σκεπτικό αν θεωρείται η επαγγελματική ιδιότητα κάποιου ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο και αν είναι από τους κανονισμούς του site είναι υποχρεωμένος να δηλώσει αυτά τα στοιχεία, οπότε αφού το όλο θέμα αφορά το ενδεχόμενο δυσφήμησης και επειδή υπάρχουν περιορισμοί από τους κανονισμούς σας που έχουν να κάνουν με άμεση ή έμμεση διαφήμιση, τελικά σε τι βαθμό εφαρμόζονται και αν θα έπρεπε να κάνετε συστάσεις τόσο σε παλιά αλλά κυρίως σε νέα (μερικών ημερών) μέλη τα οποία με αφορμή αυτό το θέμα δήλωναν πόσο αξιόπιστη, ευγενική, γρήγορη και απροβλημάτιστη ήταν η συνεργασία τους με την εκάστοτε εταιρία. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αυτή η ουδετερότητα από πλευράς site, που δεν είναι κάτι απρόσωπο αλλά επί της ουσίας έχει να κάνει με το σύνολο των ατόμων της ομάδας διαχείρισης, στηρίζεται στο κατά πόσο αντιμετωπίζεται αντικειμενικά η κάθε πλευρά ενός θέματος είτε αυτό έχει να κάνει με καταγγελία και δυσφήμιση είτε με review και διαφήμιση. Για να μην δημιουργηθεί κάποια παρανόηση δεν κατηγορώ τους διαχειριστές των sites απλά αναρωτιέμαι αν η μία όψη του νομίσματος που αφορά το review και την διαφήμιση αν οφείλει να είναι αντίστοιχου μεγέθους με την άλλη όψη του νομίσματος αυτής της καταγγελίας και δυσφήμισης αντίστοιχα. Με φιλικούς χαιρετισμούς, Δημήτρης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
domal Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Τι περίεργο... Ανέβηκε ένα πλήρες άρθρο στο www.macuse.net και μετά από μία ώρα κατέβηκε. Τους απειλήσανε; Χαχα Σαν διαχειριστής του macuse.net θελω να σας πω οτι όχι δεν μας απείλησε κανείς Κατέβηκε γιατί θέλαμε σαν τελευταίο ποστ την χρονιά που μας πέρασε να είναι το προηγούμενο που ευχόμαστε σε ολα τα μελη μας Καλή χρονιά (οπως και σε ολους εσας βεβαια) Το Συγκεκριμενο θέμα επειδή παρουσιάζει πολλούς παραμέτρους αναρτήθηκε σήμερα στο forum μας και θα σχολιαστεί απο τα μελη μας . Για την ιστορια η δικη μου προσωπική άποψη (και νομική αν θελεις) είναι α) οτι ο πελάτης δυστυχώς δεν απευθύνθηκε άμεσα στο κατάστημα που αγόρασε, το οποίο και είναι υπεύθυνο για ελαττωματικό προϊόν Β) η εταιρια απο την στιγμη που ανελαβε να το επισκευάσει και δεν το εκανε ευθύνεται κατα το ποσοστό της επισκευής και μόνο (οχι για αντικατάσταση) γ) ειναι λυπηρό μια εταιρία να προβαίνει σε αγωγές κατά πελάτη (ο,τι και αν έκανε αυτος ) Θα μπορούσε να απαντήσει πολιτισμένα μεσα απο το internet η μαλλον καλυτερα να του το επισκευασει αμεσα (εφοσον δεν το εκανε ) και να του ζητησει και συγνωμη για την ταλαιπωρια δ) δυστυχως φιλοι μου μεχρι να ανοιξει επισημο applestore στην ελλαδα , αν και οποτε γινει αυτο , θα υπαρχουν αναλογα προβληματα Θυμηθείτε τελος οτι ο,τι ελάττωμα σας παρουσιαστεί κατά την διάρκεια 2 ΧΡΟΝΩΝ επιστρέψτε το άμεσα ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ ... και ζητήστε ειτε επισκευη ειτε αντικατασταση ειτε αποζημιωση Δεν έχει σχέση η επίσημη αντιπροσωπία (ειτε λεγεται apple , or sony , kpl) Ευχαριστώ πολύ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και παλι macuse.net Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2011 από domal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
trv Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Θυμηθείτε τελος οτι ο,τι ελάττωμα σας παρουσιαστεί κατά την διάρκεια 2 ΧΡΟΝΩΝ επιστρέψτε το άμεσα ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ ... και ζητήστε ειτε επισκευη ειτε αντικατασταση ειτε αποζημιωση Το κατάστημα λιανικής μπορεί να έχει κλείσει 3 μήνες μετά που θα αγοράσεις, τι θα γίνει τότε? Ή το κατάστημα λιανικής μπορεί να είναι στην Κρήτη και εσύ να είσαι στον Έβρο. Σε κάθε προϊόν έχει σημασία ποίος δίνει την εγγύηση την οποία αγοράζεις μαζί με το προϊόν και αποτελεί ένα αρκετά μεγάλο μέρος της τιμής πολλές φορές - πληρώνεις παραπάνω χρήματα ώστε 'κάποιος' να σου παρέχει μια υπηρεσία μετά την αγορά. Αν αγοράζεις Apple ή Nokia, η εγγύηση μέσα είναι από την Apple ή τη Nokia (το εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο/service τους), όχι απο το κατάστημα λιανικής που σου πουλάει το προϊόν. Σε αυτές τις περιπτώσεις το εξουσιοδοτημένο service είναι υπεύθυνο να επισκευάσει ή να κάνει ότι είναι εφικτό με το προϊόν ώστε αν τους το δώσεις χαλασμένο να το πάρεις σε λειτουργική κατάσταση. Υπάρχουν περιπτώσεις που καταστήματα λιανικής δίνουν δικές τους εγγυήσεις και σου λένε απευθύνσου σε αυτούς - αυτή η εγγύηση είναι εξτρα από την κανονική. Παράδειγμα το πλαίσιο το οποίο έχει τεχνικό τμήμα, ώστε να ελέγξει ένα ελαττωματικό προϊόν και να το επιστρέψει στην κατασκευάστρια εταιρία με τη μέθοδο του RMA προς αντικατάσταση (ενώ μπορείς να το κάνεις και μόνος σου). Άλλη περίπτωση είναι να δίνεις το χαλασμένο προϊόν στο κατάστημα λιανικής και αυτό να δρα ως μεσάζοντας - να στέλνει το προϊόν στο εξουσιοδοτημένο service ωστε γίνει η επισκευή (ενώ και πάλι μπορείς να το κάνεις μόνος σου). Στις δυο αυτές περιπτώσεις ο κατάστημα λιανικής σου κάνει μια "διευκόλυνση", είναι δηλαδή μια υπηρεσία που παρέχει για να μην μπλέξεις πολύ εσύ - αλλά δεν είναι απαραίτητο να τη χρησιμοποιήσεις. Στην προκειμένη περίπτωση το ίδιο το site της apple ( http://www.apple.com/gr/support/ ) αναφέρει ότι σε περίπτωση βλάβης πρέπει να απευθυνθεί κάποιος σε ένα από τα παρακάτω εξουσιοδοτημένα service οπότε δε βλέπω τι παράλογο έκανε ο γιατρός με το να πάει σε αυτούς καθότι ρώτησε το public και του είπαν αυτό ακριβώς και αυτοί. Αυτό που δε γνωρίζω ακριβώς, και θα είναι κάτι θετικό αν βγει κάποιο συμπέρασμα από αυτή την υπόθεση, είναι τι δικαιώματα έχουμε σαν καταναλωτές αναφορικά με το ζήτημα της αντικατάστασης. Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί ο καταναλωτής να απαιτήσει αντικατάσταση προϊόντος? Από πιο σημείο και μετά; Από ποιον ακριβώς; Αυτές οι ερωτήσεις δεν έχουν ξεκάθαρες απαντήσεις νομίζω, εκτός αν γνωρίζει κάποιος τα νομικά καλά. Και φυσικά οι πωλητές δεν θέλουν να γνωρίζουμε τις απαντήσεις.. Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2011 από trv Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 η αληθεια ειναι οτι οι πωλητες τις περισσοτερες φορες (99% των περιπτωσεων) σε κανουν πασα στα εξουσιοδοτημενα service και εισαγωγεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mdr21 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Συμφωνα με τους νομους που εχουν ποσταρει οι συμφορουμιτες: (χωρις καποιο επισημο λινκ ομως , με αποτελεσμα οι αναφορες τους να μας ειναι αχρηστες σε ενδεχομενο προβλημα μας στο μελλον) Σε ολα τα προιοντα που αγοραζουμε στην Ε.Ε δικαιουμαστε 2 χρονια εγγυηση απο τον πωλητη. Σε περιπτωση που το προϊον δεν τηρει τις προδιαγραφες του ή ειναι ελαττωματικο , ο πελατης δικαιουται επισκευη ή αντικατασταση απο τον πωλητη. Σε καποιες περιπτωσεις και επιστροφη χρηματων εντος 6 μηνων. Συνοψιζοντας , ο γιατρος εκανε μαλακια γιατι εκανε τον καμποσο και ζητησε αντικατασταση απο το service , ενω στα public ακολουθησε ταπεινα τις οδηγιες του "παντογνωστη" πωλητακου , παρολο που γνωριζε και ο ιδιος οτι ο νομος μιλαει για ευθυνες πωλητη. Η systemgraph εκανε μαλακια γιατι με τη μηνυση εναντιον πελατη της , καταφερε να τους γυρισει ολους εναντιον της ενω ειχε δικιο σε ενα θεμα που κανεις δεν θα θυμοταν. Οσοι θυμουνται σε καταγγελιες του στο tromaktikou ειχαν βγει αλλοι αναγνωστες και του εξηγουσαν οτι ειχε αδικο αφου δεν πηγε στον πωλητη. ΑΝ τυχον δικαιωσει το δικαστηριο την systemgraph (στην Ελλαδα βρισκομαστε και προκειται για τεχνολογικο θεμα , που εχουν μεσανυχτα οι δικαστες) στο θεμα της συκοφαντησης (αυτο δικαζεται , οχι αν ειχε δικιο ο γιατρος στο αιτημα αντικαταστασης) , τοτε την βαψαμε ολοι οι υπολοιποι και στα δικαιωματα καταναλωτη στην Ελλαδα , θα γυρισουμε στο μεσαιωνα. Αν ειχατε ενα audi και παρουσιαζε προβλημα και το πηγαινατε στο εξουσιοδοτημενο ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ της γειτονιας σας και μετα συνεχιζε το προβλημα , θα ζηταγατε νεο audi απο το ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ της γειτονιας σας? Οχι , θα ζηταγατε βεβαιωση του συνεργειου για την βλαβη και θα πηγαινατε στον πωλητη σας audi για αντικατασταση (και θα χτυπαγατε το κεφαλι σας που δεν πηγατε εξ αρχης στον πωλητη σας που συνηθως εχει και δικο του συνεργειο). Ολοι στα προβληματικα ηλ/κα προιοντα , αποφευγουμε τον πωλητη και παμε στο εξουσιοδοτημενο service για να γλιτωσουμε το 15νθημερο συνηθως της αποστολης/παραλαβης μεταξυ πωλητη-αντιπροσωπειας. Ετσι ομως αφαιρουμε defacto την ευθυνη του πωλητη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
domal Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 παιδια το εχουμε πει χιλαδες φορες και ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟ 1.- Το μαγαζι που το πηρες εχει αποκλειστικη ευθυνη (με αυτο εκανες συμβαση πωλησης) και έχεις σύμφωνα με τον Νομο τις παραπάνω δυνατότητες σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος α) επισκευης β) αντικαταστασης γ) αποζημιωσης τερμα ο,τι και να σας λενε , απλα λενε παπαριες Για 2 χρονια εχετε αυτα τα δικαιωματα ... 2.- Αν το μαγαζι που το αγορασες εκλεισε (πτωχευσε κλπ) τοτε απευθυνεσαι στην εταιρια παραγωγης 3.- Αδιαφορο αν το μαγαζι που το πηρες ειναι στον εβρο η στην κρητη , εκει θα απευθυνθεις αφου απο εκει το πηρες , εκτος και αν ειναι υποκαταστημα (πχ πλαισιο, eshop klp και πας στο καταστημα της περιοχης σου ) Τα πραγματα ειναι πολυ απλα ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pigeon Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) θα ζηταγατε βεβαιωση του συνεργειου για την βλαβη Αυτο. Ουτε το ζήτησε ο γιατρός, ούτε το έδωσε η εταιρία. System failure.. Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2011 από pigeon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mdr21 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Αυτο. Ουτε το ζήτησε ο γιατρός, ούτε το έδωσε η εταιρία. System failure.. δεν το ζητησε ο γιατρος , πιθανον λογω των νευρων , δεν νομιζω να αρνιοταν το service να του το δωσει , ισα-ισα εφευγε η ευθυνη απο πανω τους και ξαναγυρναγε στον πωλητη. Αλλα και η αποδειξη της πρωτης επισκευης θεωρω θα ειχε ιδια αξια με μια τετοια βεβαιωση. Αν ολη αυτη την φασαρια την ειχε κανει ο γιατρος εναντιον του public , τοτε πραγματικα θα ειχαμε κερδος ολοι οι υπολοιποι σαν καταναλωτες. Τωρα υπαρχει και μια πιθανοτητα να πεσει σε στραβο-ασχετο 90αρη δικαστη , να δικαιωθει η systemgraph και στο μελλον οι υπολοιποι να μην μπορουμε ουτε να διαμαρτυρηθουμε. Παντως ετσι οπως ειναι το aftersales στην Ελλαδα ,αν υπηρχε μαγαζι που θα εδινε 20% φτηνοτερα τα προιοντα με 1 μηνα εγγυηση ομως και οχι 2 χρονια , πραγματικα ολες μου τις αγορες θα τις εκανα απο κει. Στην Ελλαδα η εγγυηση εχει ελαχιστη αξια , οποτε γτ να την πληρωνω. Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2011 από mdr21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα