Προς το περιεχόμενο

Δημοσιοποίηση παραπόνων στο Διαδίκτυο, οδηγεί σε αγωγή


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν έχει σημασία αν ήταν σωστή η στάση τους ή όχι στο θέμα της εξυπηρέτησης. Ο πελάτης λέει δεν ήταν, η εταιρεία λέει ήταν. Το πρόβλημα είναι και το θέμα έχει δημιουργηθεί γιατί εκανε η SystemGraph την αγωγή για €200.000, γιατί κάποιος παραπονέθηκε δημόσια και άρα τους εκθέτει. Το να παραπονεθείς δημόσια, τι να κάνουμε, δεν είναι αδίκημα και δεν είναι "συκοφαντική δυσφήμιση".

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί μας προβληματίζει που έδωσαν δημοσιότητα. Αν κάποιος σου ζητάει €200.000 και εσύ είσαι μόνος σου και είναι εταιρεία, δε θα προσπαθήσεις να το δημοσιοποιήσεις; Εδώ βγαίνει κόσμος στα κανάλια για να καταγγείλει το οτιδήποτε και θεωρούμε ύποπτο που ο δικηγόρος του γράφει στο blog του που το έχει από τότε που υπάρχει ελληνική μπλογκόσφαιρα;

 

 

Anagnosti κανεις το ιδιο λαθος που κανουν ολοι,ταυτιζεσαι με τον καταναλωτη επειδη εισαι και εσυ καταναλωτης και εχεις τυχει κακης αντιμετωπισης οπως ολοι μας

 

ποσο large θα ησουν αν εγω πχ γυρναγα στο internet και σε δυσφημουσα επειδη δεν εκανες κατι παραλογο που σου ζητησα στο blog σου πχ

 

αν θελουμε σοβαρη αντιμετωπιση πρεπει να ειμαστε πρωτοι εμεις σοβαροι και μετα να απαιτουμε σοβαροτητα απο τους αλλους

 

ασχετα αν στο τελος η systemgraph χασει κερδισει θα βγει χαμενη απο το αντικτυπο που εχει αυτη η κινηση της στο καταναλωτικο κοινο

 

ελπιζω μονο ο τυπος να μην παρει με τα καραγκιοζιλικια που βλεπω να κανει και εμας τους υπολοιπους στον λαιμο του και νομιζω καταλαβαινεις τι εννοω

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να θέσω ένα ερώτημα:

 

Στην υποθετική περίπτωση που καταδικάζεται ο Δημήτρης μπροστά σε ένα δικαστήριο το οποίο ακούει και τις δύο απόψεις και βγάζει απόφαση αρνητική για αυτόν.

 

Αυτό τι σημαίνει: ότι όλοι εμείς έχουμε δίκιο και το δικαστήριο είναι εκτός πραγματικότητας?

Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό με τόσο ντόρο που έχει γίνει? Αν το δικαστήριο δείξει μια εύνοια, τότε αυτή θα είναι σίγουρα υπέρ του Δημήτρη.

 

Επομένως μην προδικάζετε ότι θα πληρώσει 200.000. Και αν κληθεί να πληρώσει το όποιο πρόστιμο του επιδικαστεί, αυτό θα σημαίνει ότι πιθανόν του άξιζε.

 

Η systemgraph δεν ακολούθησε την marketing προτεινόμενη οδό.

Και θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.

 

 

 

η systemgraph ενηργησε ως θερμοαιμος ιδιωτης πραγμα απαραδεκτο για εταιρεια και ακομα περισσοτερο οταν εχεις σταμπα διεθνους οικου

 

οπως βλεπεις κανεις καταναλωτης δεν βλεπει το δικιο τους,αυτο που βλεπουν ειναι μακρυα απο apple στην ελλαδα

 

χασει κερδισει στην δικη ειναι σιγουρα χαμενη απο την μειωση τζιρου που θα υποστει με την δημοσιοτητα που εχει παρει το θεμα

 

για να μην σου πω οτι λογω κραυγαλεου αντιεπαγγελματισμου κινδυνευει να χασει και την σταμπα της apple

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ και έστω καταδικάζεται ο Δημήτρης για το όλων του ποσού, πιστεύεις εσύ ότι μετά θα ξαναπατήσει κανείς στην systemgraph;

Αυτό που λέω είναι απλό: αν καταδικαστεί ο Δημήτρης τότε σίγουρα υπάρχουν πράγματα τα οποία αγνοούμε, και μας εμποδίζουν να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα και να προδικάσουμε.

Εδώ δημοσιεύτηκαν 225 post, των οποίων οι περισσότεροι συντάκτες αγνοούσαν την απάντηση της εταιρίας, μέχρι να πάρει την πρωτοβουλία ο million_voices να την δημοσιεύσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα πήρε τεράστιες διαστάσεις, έγινε σαν ένα viral βιντεάκι, ίσως κατά βάθος ο κύριος γιατρός εκφράζει όλους μας -εάν μας έχει τύχει καμιά στραβή με αγορές και υπηρεσίες- και βγάζουμε το άχτι μας δια αυτού.

 

Εγώ πάντως έχω φοβηθεί με αυτή την ιστορία, πολύ ήθελα να πάρω Mac PRO το 2011 (σίγουρος κατά 80%) αλλά τώρα σιγά μην το κάνω. Πρέπει να βεβαιωθώ ότι θα με υποστηρίξουνε τα καταστήματα στην Ελλάδα και όχι να με φτύσουνε.

 

Σκέφτομαι να δω μήπως μπορεί να με υποστηρίξει η Apple Ιταλίας, μάλλον θα τους στείλω email και θα τους ρωτήσω.

http://store.apple.com/it

 

Επειδή υπάρχουν 1000δες ιστορίες και με την αντιπροσωπεία τις canon στην Ελλάδα (φωτογραφικές μηχανές), ζήτησα γραπτώς να με υποστηρίζουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες αν ποτέ έχω πρόβλημα και δέχτηκαν.

 

Apple μετά από όλα αυτά μάλλον ποτέ.. λολ η infoquest δεν είναι υπεύθυνη για τα apple?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Anagnosti κανεις το ιδιο λαθος που κανουν ολοι,ταυτιζεσαι με τον καταναλωτη επειδη εισαι και εσυ καταναλωτης και εχεις τυχει κακης αντιμετωπισης οπως ολοι μας

 

Προσωπικά δε μου έχει τύχει κάτι φοβερό, θέλω να πω δεν έχω απωθημένα. Αν προσέξεις όσα έχω γράψει, δε λέω πουθενά ότι ο Παπαδημητριάδης έχει δίκιο. Για μένα είναι απαράδεκτο που του έκανε αγωγή και σε όλα δίκιο να έχει η εταιρεία.

 

@trianiri: έχεις πάρει πολύ ζεστά το ζήτημα. Έχεις πάρει στη σειρά blog, site και φόρουμ και παρεμβαίνεις παντού. Μιας και διαβάζω Συκοφάντη Μπαστούνη, διαβάζοντας τα σχόλιά σου εδώ κάτι μου θύμιζαν και όντως σε βρίσκω να γράφεις (πάνω κάτω τα ίδια με το πρώτο μήνυμά σου εδώ) στο blog του ως Eirini Triadi, αλλά και στο Πρώτο Θέμα ως Irini Triadi (όπου ανάμεσα στα άλλα λες και τα εξής: "Όσο για το "παλικάρι" : γιατρός του Κολωνακίου, με ένα τζιπ μισό πούλμαν που πλακώνεται με του καταστηματάρχες της Σκουφά για το parking"). Μπορεί να σε αδικώ, απλά μου φαίνεται περίεργο, ειδικά οι προσωπικές αιχμές που αφήνεις. To "trianiri" είναι αναγραμματισμός των άλλων ονομάτων btw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Anagnosti κανεις το ιδιο λαθος που κανουν ολοι,ταυτιζεσαι με τον καταναλωτη επειδη εισαι και εσυ καταναλωτης και εχεις τυχει κακης αντιμετωπισης οπως ολοι μας

 

ποσο large θα ησουν αν εγω πχ γυρναγα στο internet και σε δυσφημουσα επειδη δεν εκανες κατι παραλογο που σου ζητησα στο blog σου πχ

 

αν θελουμε σοβαρη αντιμετωπιση πρεπει να ειμαστε πρωτοι εμεις σοβαροι και μετα να απαιτουμε σοβαροτητα απο τους αλλους

 

ασχετα αν στο τελος η systemgraph χασει κερδισει θα βγει χαμενη απο το αντικτυπο που εχει αυτη η κινηση της στο καταναλωτικο κοινο

 

ελπιζω μονο ο τυπος να μην παρει με τα καραγκιοζιλικια που βλεπω να κανει και εμας τους υπολοιπους στον λαιμο του και νομιζω καταλαβαινεις τι εννοω

 

Τουλάχιστον τώρα μας έδωσες να καταλάβουμε που ακριβώς είναι η διαφωνία μας.

Εσύ θεωρείς ότι ο Δημήτρης δυσφήμισε την systemgraph, ενώ κάποιοι άλλοι όπως και εγώ, το βλέπουμε ως δημοσιοποίηση παραπόνων.

Την αγωγή δεν την βλέπουμε μόνο σαν λάθος κίνηση της εταιρίας, αλλά σαν μια απειλή δημοσιοποίησης δικών μας περιπτώσεων μελλοντικά.

Γνώμη σου είναι και είναι σεβαστή βεβαίως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο twitter γράφτηκε ότι ένας αντίστοιχος ήταν υπάλληλος της system graph (twitter #systemgraph) με μια ταυτοποίηση του email / nickname, ενώ ισχυρίζονταν ότι δεν είχε καμία σχέση.

 

Χμ.

 

Περίεργες πρακτικές που μάλλον επιβεβαιώνουν τον πελάτη που δεν έβρισκε το δίκιο του με αυτούς τους ανθρώπους, δεν νομίζετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δε μου έχει τύχει κάτι φοβερό, θέλω να πω δεν έχω απωθημένα. Αν προσέξεις όσα έχω γράψει, δε λέω πουθενά ότι ο Παπαδημητριάδης έχει δίκιο. Για μένα είναι απαράδεκτο που του έκανε αγωγή και σε όλα δίκιο να έχει η εταιρεία.

 

 

μαζι σου λοιπον,βλακεια κανανε και θα την πληρωσουν ειτε με τον ενα ειτε με τον αλλο τροπο

πες μου ομως σε παρακαλω σε περιπτωση που η υποθεση κερδηθει απο την εταιρεια, πραγμα οχι ιδιαιτερα δυσκολο αν οντως ευσταθουν τα οσα ισχυριζονται (και μπορουν να τα αποδειξουν) και παραλληλα στοιχειοθετησουν (ευκολο αυτο αν δεις τι εχει γραψει και πως το γραφει στο internet) οτι δυσφημηθηκαν κατ επαναληψη και ψευδως (διαβασε πχ τι γραφει στο avclub με εναν αερα πρωιναδικου ο τυπος)

καταλαβαινεις οτι ανοιγει ο ασκος του αιολου για ολους εμας τους υπολοιπους που απλα γραφουμε τα παραπονα μας στο νετ?

ο τυπος δεν πρεπει να ενθαρρυνεται σε καμια περιπτωση απο την στιγμη που μπορει να δημιουργησει δεδικασμενο οταν μαλιστα κατα πασα πιθανοτητα εχει αδικο

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλάχιστον τώρα μας έδωσες να καταλάβουμε που ακριβώς είναι η διαφωνία μας.

Εσύ θεωρείς ότι ο Δημήτρης δυσφήμισε την systemgraph, ενώ κάποιοι άλλοι όπως και εγώ, το βλέπουμε ως δημοσιοποίηση παραπόνων.

Την αγωγή δεν την βλέπουμε μόνο σαν λάθος κίνηση της εταιρίας, αλλά σαν μια απειλή δημοσιοποίησης δικών μας περιπτώσεων μελλοντικά.

Γνώμη σου είναι και είναι σεβαστή βεβαίως.

 

 

θεωρω οτι κινηθηκε ηλιθια και εχασε το δικιο του

 

αν ηταν σοβαρος θα μας ειχε ολους στο πλευρο του και θα ηταν μεγαλη ευκαιρεια να δειξουμε στις εταιρειες οτι πρεπει να μας αντιμετωπιζουν οπως δικαιουμαστε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δούμε τι έγραφε όμως και ο πελάτης στο avclub που αναφέρατε προηγούμενα:

 

Προς όλους τους αναγνώστες και ιδιαίτερα εκείνους που νιώθουν ότι θίγονται από την αρχική τοποθέτησή μου.

 

Επιστρέψτε μου να υπογραμμίσω ότι κανένας φιλήσυχος πολίτης δεν ξυπνάει ένα πρωί και αποφασίζει να τα βάλει με κάποιους επιχειρηματίες, επώνυμες και ανώνυμες εταιρείες στα καλά καθούμενα. Ούτε ασφαλώς έχω προσωπικά με τον κύριο που εκπροσωπεί τη systemgraph, ούτε τον γνώριζα μέχρι την ατυχή συγκυρία της 8ης Οκτωβρίου.

 

Μου κάνει εντύπωση καταρχήν το εξής, αναφέρει ο εκπρόσωπος επιχειρηματίας ότι τον απείλησα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, το internet κτλ. Οφείλει να γνωρίζει ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, επομένως επεμβαίνει όταν κρίνει ΣΚΟΠΙΜΟ και ΝΟΜΙΜΟ ότι πρέπει να επεμβαίνει. Ουδείς φρόνιμος και σύννομος πολίτης, ή εταιρεία, δεν μπορεί λοιπόν να νιώθει απειλούμενος από μια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ. Ούτε από blogs κτλ, εκτός κι αν …ο ουρανός δεν είναι καθαρός. Εν προκειμένω όλες οι αναφορές τεκμηριώνονται γραπτά, γιαυτό εξάλλου ελήφθησαν υπόψη από τους αρμόδιους φορείς.

 

Ευχαριστώ για την όψιμη συγγνώμη της Systemgraph Technologies ΕΠΕ. Τους θυμίζω όμως ότι στο κατάστημά τους δεν πήγα μόνος μου, αλλά συνοδευόμενος...

Όμως, με απλά ελληνικά: με ρώτησαν, κατόπιν της πρώτης επισκευής, αν αγόρασα από αυτούς και κατόπιν του γραπτού αιτήματός μου μου ζήτησαν να πάρω το μηχάνημα και να πάω ΑΛΛΟΥ (…).

Είστε όμως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ κέντρο τεχνικής υποστήριξης με πιστοποιημένους από την APPLE τεχνικούς. Κάνατε πράγματι μια αλλαγή στην οθόνη και η επισκευή σας απέτυχε. Αυτό τεκμηριώνεται στην από 14ης Οκτωβρίου Αναφορά Επισκευής του επίσης εξουσιοδοτημένου κέντρου INFOQUEST. Σε αυτή την αναφορά της INFOQUEST, όπως εξάλλου και στην αναφορά ανεξάρτητου πραγματογνώμονα μηχανικού ηλεκτρονικών υπολογιστών (μέλους ΤΕΕ), αναγράφεται αναλυτικά η βλάβη στην οθόνη (μεταξύ άλλων, "φωτεινότερη γραμμή πλάτους 3 εκατοστών κατά μήκος της οθόνης") η οποία απουσιάζει εντελώς από τη δική σας τεχνική αναφορά, στην οποία αναγράφετε ότι "έγινε εκτεταμένος έλεγχος, έλεγχος για καμμένα pixels κτλ". Κάτι σας διέφυγε.

Αυτό το κάτι που σας διέφυγε, κοστίζει στη δουλειά μου ΩΡΕΣ εργασίας, ΧΡΟΝΟ και ΚΟΠΟ για τις επισκέψεις στα SERVICE. Κοστίζει επίσης την υπομονή μου και του καθενός στη θέση μου. Επίσης, αποτελεί ΔΙΚΟ ΣΑΣ σφάλμα και όχι σφάλμα του PUBLIC.

 

Δεν κάνει η APPLE και όποιος την εκπροσωπεί λιγότερο ή περισσότερο στη χώρα αυτή, ΧΑΡΗ σε όσους αγοράζουν προϊόντα της. Ο καταναλωτής τιμά την εταιρεία APPLE και ΕΣΑΣ που βγάζετε το ψωμί σας από αυτά, με την προτίμησή του στα ακριβά προϊόντα APPLE και στην ποιότητα της υποστήριξης που διαφημίζεται ότι τα συνοδεύει.

 

Λάθη ασφαλώς και γίνονται. Και με χαρά μου να αποδώσω σε λάθος και κακή συννενόηση την πρώτη αποτυχημένη επισκευή που επιτελέσατε. Όμως ο νόμος 2251 παρ.5 (που κανείς από όσους "διαμαρτύρονται" εκ μέρους σας εδώ και αλλού, δεν αναφέρει…, παρά μόνο τον 540A/K), είναι πολύ σαφής. Υπαγορεύει ότι μια επισκευή που βραδύνει, δίνει στον καταναλωτή εντός εγγύησης ορισμένα δικαιώματα. Ακριβώς επειδή είναι γνωστό το πρόβλημα της οθόνης στα IMAC, ανακύπτει μια ΜΗ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ. Το δε μηχάνημα μετά από μια αποτυχημένη επισκευή είναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Δεν πρόκειται για μια βλαβούλα αλλά για ελάττωμα του σημαντικότερου χαρακτηριστικού αυτού του iMAC.. της 27 ιντσών αναπόσπαστης οθόνης του. Ειδικά στην περίπτωσή μου σε ότι αφορά στην πιστότητα της οθόνης, όταν κοιτάς σε αυτήν αξονικές και μαγνητικές τομογραφίες. ΠΟΣΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΘΟΝΗ; Δεν έχουμε άλλη δουλειά να κάνουμε;

 

Εγώ ΔΕΝ εξύβρισα την Systemgraph. Αναφέρθηκα στο σύνολο της APPLE. Απλώς εσείς ενοχληθήκατε περισσότερο (?). Πουθενά δεν έγραψα τη λέξη "ΑΠΑΤΑΙΩΝΕΣ, ΑΛΗΤΕΣ" που αναφέρετε. Στο maga.gr αναγράφεται μόνο η φράση "σαν δεν ντρέπεστε λαμόγια".

Για αυτή τη φράση νιώθω ανάμικτα συναισθήματα. Αφενός γιατί είναι πράγματι μια ατυχής έκφραση, αφετέτου γιατί εκφράζει -παρόλαυτά- το αίσθημα που μου προκάλεσε η συνεργασία μαζί σας και με την ISQUARE (όπου μου τόνισαν επίσης πολλές φορές το "Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE να μην αντικαθιστά" και η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE.. το ένα και το άλλο", και χρειάστηκε να θυμίσω ξανά και ξανά ότι υπάρχει και η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ που προστατεύει τον καταναλωτή, ειδικά εντός εγγύησης. Στην iSQUARE προσπάθησαν αρχικά να με πείσουν ότι το ελάττωμα είναι κοινό στα iMAC και πειράζει...(!!!). Θα μου πείτε, γιατί αλλάξατε όμως την οθόνη την πρώτη φορά αφού δεν πειράζει... Μετά τον πραγματογνώμονα όμως τα έγραψαν αλλιώς στην αναφορά απ' ό,τι μου τα είπαν προφορικά. Τα έγραψαν ΣΩΣΤΑ! Και υπέγραψαν 2 τεχνικοί.

 

Όπως γράφετε και ο ίδιος στο μήνυμά σας εδώ, παραλάβατε το γραπτό αίτημά μου προς την APPLE που εκπροσωπείτε ως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ κέντρο και το οποίο αίτημα ΕΣΕΙΣ μου ζητήσατε να υποβάλω γραπτώς και ΔΕΝ το διαβάσατε -όπως γράφετε-. Αντ'αυτού, μου υποδείξατε την έξοδο, σκίζοντας μπροστά μας το δελτίο παραλαβής που είχε ετοιμάσει η συνεργάτιδά σας. Υποθέτω ότι χάσατε κι εσείς την ψυχραιμία σας όπως την έχασα κι εγώ που ταλαιπωρήθηκα και ταλαιπωρούμαι.

 

Κατά πόσον έχετε λόγο, αν όχι υποχρέωση, να αξιολογείτε ή να διαβιβάζετε ένα αίτημα προς την APPLE ως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ εκπρόσωπος, το αφήνω στη κρίση του αναγνώστη.

 

Το κατάστημα PUBLIC ήταν ενήμερο πριν φθάσω σε εσάς, αλλά μας έδειξε με το δάκτυλο εσάς και την iSQUARE. Τι μου επισημαίνετε λοιπόν, ότι το μηχάνημα που έχει βλάβει δεν το πάμε στο εξουσιοδοτημένο service; τότε γιατί υπάρχετε; γιατί το παραλάβατε την πρώτη φορά; που ζητάμε τα ρέστα όταν αποτυγχάνετε στην επισκευή του και μου δίνετε μια ΨΕΥΔΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ;

 

Επίσης το www.apple.com/support έχει σαφείς οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει ο καταναλωτής APPLE. Δεν αποτελεί επομένως δείγμα καλής γραφής υποστήριξης στη χώρα μας να γίνεται ο καταναλωτής ΜΠΑΛΑΚΙ. Έφτασε σε έναν εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, αυτό θα έπρεπε να είναι αρκετό. Έτσι αρέσει στην APPLE (αυτά υπάρχουν online στο site της!). Ή ξαφνικά εδώ δεν ισχύει η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE; Αν άραγε είχε χαλάσει ΕΚΤΟΣ εγγύησης θα κάναμε αυτή τη συζήτηση;

 

Τέλος, με την ευκαιρία του μηνύματος αυτού, αναφέρω χωρίς να υπαινίσσομαι ο,τιδήποτε περί των εταιρειών, ότι δέχτηκα ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ και ΧΥΔΑΙΑ μηνύματα μέσω ανώνυμης email διεύθυνσης (που έχουν αναφορές σε προσωπικά δεδομένα μου αποθηκευμένα στον ελαττωματικό η/υ), το static IP της οποίας ανώνυμης διεύθυνσης ωστόσο έχει καταγραφεί και υπάρχει στη μηνυτήρια αναφορά μου που κατατέθεσα στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος την περασμένη βδομάδα και έχει πάρει το δρόμο για τον εισαγγελέα, όπως έχουν πάρει το δρόμο τους και οι αξιώσεις μου επί των δικαιωμάτων μου που απορρέουν από το νόμο για την υπόθεση που σχολιάζουμε εδώ.

 

Λυπάμαι αν στεναχωρώ ορισμένους. Πιστεύω και ο ίδιος, με βεβαιότητα, ότι οι εν λόγω εταιρείες είχαν και καλύτερες στιγμές με τους πελάτες τους στα χρόνια, και καλή φήμη. Αλλά στη δική μου δουλειά ισχύει ότι και Ο ΕΝΑΣ έχει σημασία. Μην υποτιμάτε παρακαλώ τη νοημοσύνη αυτού του ΕΝΑ, όποιος κι αν είναι, γιατί ενδέχεται να γνωρίζει πολύ καλά τα δικαιώματά του και ενδέχεται να μην κάτσει στα αυγά του αλλά να τα διεκδικήσει επίσης.

 

Προσωπικά, δεν θα ήθελα να συνεχίσω περαιτέρω γιατί το ζήτημα αυτό θα απαντηθεί και θα τακτοποιηθεί εκεί που πρέπει, όπως πρέπει.

 

Με τιμή,

Δημήτρης Παπαδημητριάδης

Last edited by papadimi; 18-10-2010 at 22:58..

 

19-10-2010, 11:07   #18

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από αυτό έφαγε την αγωγή 200.000 όπως ενημερώνει ο δικηγόρος του στο blog του.

Εμένα αξιοπρεπέστατος μου φαίνεται όπως τα γράφει και τα εξηγεί,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πες μου ομως σε παρακαλω σε περιπτωση που η υποθεση κερδηθει απο την εταιρεια, πραγμα οχι ιδιαιτερα δυσκολο αν οντως ευσταθουν τα οσα ισχυριζονται (και μπορουν να τα αποδειξουν) και παραλληλα στοιχειοθετησουν (ευκολο αυτο αν δεις τι εχει γραψει και πως το γραφει στο internet) οτι δυσφημηθηκαν κατ επαναληψη και ψευδως (διαβασε πχ τι γραφει στο avclub με εναν αερα πρωιναδικου ο τυπος)

 

Δε βλέπω πώς θα μπορούσε να κερδίσει η SystemGraph. Γιατί του κάνει αγωγή ότι τη δυσφήμησε. Εγώ δεν έχω βρει τι το δυσφημιστικό έχει πει - που να δικαιολογεί μάλιστα €200.000 (ξέρω ότι βάζουν παραπάνω για να πάρουν λιγότερα).

 

Αν συμβεί κάτι τέτοιο παντως, δε θα είναι η πρώτη φορά που μια εταιρεία τυλίγει έναν πολίτη σε μια κόλλα χαρτί. Και τα δικαστήρια δεν αποφασίζουν πάντα σωστά έτσι κι αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί; Μετά από κάποια ηλικία χάνεις την τεχνολογική σου γνώση;

 

Καλά πόση δύναμη έχουν εκεί στην Systemgraph? :blink: Χθες δεν τους ήξερε σχεδόν κανείς. :P :D

Δεν είναι Microsoft, Google, κτλ. ;) :D

αυτό που εννοώ status είναι αυτό που λέει ο φίλος ocSe7en

ότι έχει μια Α δύναμη αυτή η εταιρία μπροστά σε έναν ιδιώτη

και όντως δεν έχει πολλή, αλλά υπερισχύει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...