Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ας είμαστε καθαροί, αυτά που έγραψε ο Παπαδημητριάδης δε δικαιολογούν αγωγή και μάλιστα για €200.000. Αυτό είναι το πρόβλημα. Το να γράψεις το παράπονό σου σε ένα blog και ένα forum και να το ποστάρεις και στο twitter σου δεν είναι δα και καμιά καμπάνια. Ακόμα δηλαδή και να έχει δίκιο η SystemGraph ότι τα Public έπρεπε να αντικαταστήσουν τον υπολογιστή και όχι η SystemGraph, το θέμα μας εδώ δεν είναι αυτό, είναι το γιατί έκανε αγωγή σε κάποιον που διαμαρτυρήθηκε.

 

Και όλα αυτό καταλήγει κάπου: η SystemGraph πρέπει να πιεστεί από τη δημόσια κατακραυγή και να αποσύρει την αγωγή.

 

Εδώ ακριβώς είναι το ζουμί της υπόθεσης. Άσχετα τώρα με το τι θα γίνει παρακάτω και αν δικαιωθεί ο Δημήτρης.

Με αυτή την κίνηση ένας καταναλωτής θα το σκέφτεται πολύ ποιο σοβαρά για το αν θα πρέπει-θέλει να κάνει επώνυμα, δημόσια αναφορά για κάποιο θέμα που θα έχει με κάποιο κατάστημα.

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ ακριβώς είναι το ζουμί της υπόθεσης. Άσχετα τώρα με το τι θα γίνει παρακάτω και αν δικαιωθεί ο Δημήτρης.

Με αυτή την κίνηση ένας καταναλωτής θα το σκέφτεται πολύ ποιο σοβαρά για το αν θα πρέπει-θέλει να κάνει επώνυμα, δημόσια αναφορά για κάποιο θέμα που θα έχει με κάποιο κατάστημα.

 

Κανονικα το μαγαζι πρεπει να κανει το οτιδηποτε, ασχετως αν πολλοι αγνοουν τα δικαιωματα και τις υποχρεωσεις τους, ομως απο τη στιγμη που πηγε σε αυτους και αυτοι ανελαβαν το σερβις, δεν ειναι πλεον αυτοι υπευθυνοι?

 

Οσο για την επωνυμη καραγγελια, υπαρχουν και τα ΙΡ...

 

Αν εγω τωρα αρχιζω μα σε βριζω και να σε δυσφημω, μπορεις ανετα να μου κανεις μια ωραια μηνυσουλα, δε μπορω να κρυβομαι πισω απο το nickname μου

 

Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang

Επεξ/σία από qsis
Δημοσ.

ξαναγραφω για να μην παρεξηγηθω οτι δεν ξερουμε τι εγινε πραγματικα και οι περισσοτεροι βγαζουμε συμπερασματα στα γρηγορα αναλογα με τα απωθημενα μας

αν θες σωστη αντιμετωπιση θα πρεπει πρωτος να εισαι σωστος εσυ και αυτο ισχυει γενικοτερα

οι κινησεις του τυπου και του δικηγορου του ειναι καφριλα και ελληνιλα και δεν δικαιολογουνται με τπτ για ενα imac

αν πραγματικα ηθελε rma θα κινουνταν νομιμα και αξιοπρεπως,δλδ public η οπου αλλου τον παρεπεμπαν και αν εβλεπε κοροιδια email στα κεντρικα

αυτο που βλεπω εγω ειναι καουμποιλικια και απο τις 2 μεριες και κινησεις εντυπωσιασμου και τζαμπα μαγκιας

επισης αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι οταν με βριζουν με συκοφαντουν και με διασυρουν δεξια αριστερα ειναι δυσκολο να σκεφτω νηφαλια αν και οταν προκειται για επιχειρηση ειναι επιβεβλημενο

Οταν πληρωνεις τα κερατα για ενα imac

οταν βλεπεις οτι εχει προβλημα και το πας πισω και πληρωνεις κατι που ειναι μεσα στην εγγυηση

οταν στο δινουν πισω χαλασμενο

και οταν κανουν την παπια μετα

και λιγα ακουσαν..

 

απο την στιγμη που υπαρχει δελτιο παραλαβης της εταιρειας αυτη φερει το βαρος οχι το Public

Δημοσ.

βρε million_voices έφτασε μέχρι τον συνήγορο του καταναλωτή.. τι άλλο πρέπει να κάνει κανείς δηλαδή; είναι δυνατόν να πρέπει να επικοινωνήσει με California, όπως προτείνεις, για να βγάλει άκρη που δεν εφαρμόζεται η ελληνική νομοθεσία; βγάζει νόημα αυτό που λες; ουδέν.

Δημοσ.

η αγωγή 200.000 κυκλοφορεί παντού στο twitter και όπως φαίνεται και διεθνώς ... μια αγωγή που διασύρει και αμφισβητεί την αξία της ελευθερίας του λόγου στη χώρα μας.. συγχαρητήρια apple greece.

 

http://www.lockergnome.com/social/2010/12/29/man-sued-in-greece-after-using-social-media-to-vent-customer-complaint

λάθος κάνεις... δεν υπάρχει apple greece / Hellas :angry:

Δημοσ.

λάθος κάνεις... δεν υπάρχει apple greece / Hellas :angry:

 

και τότε πως πουλιούνται apple στην ελλάδα; κάποιος πρέπει να τα αντιπροσωπεύει και να τα υποστηρίζει. Για το ποιός/ποιοί είναι αυτοί μάλλον δες (ΕΠΙΣΗΜΑ) εδώ:

 

http://images.apple.com/gr/support/contact/GR.pdf

Δημοσ.

βλέπεις πουθενά να λέει apple hellas??? άλλες εταιρίες είναι αυτές που έχουν εξουσιοδοτημένες.

έτσι του έσπασαν τα νεύρα του δημήτρη, επειδή μπλέχτηκαν τρίτες εταιρίες και γενικώς μπλέξιμο

αν έχεις την υπομονή να διαβάσεις όλα τα προηγούμενα σχόλια, θα καταλάβεις

Δημοσ.

Μάλλον δεν έχεις αγοράσει ποτέ κάτι από Mediamarkt ή Saturn. Mάλλον δεν έχεις αγοράσει ποτέ προιον της Microsoft, Dell, Toshiba κτλ. Γιατί υπάρχουν και εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους..

 

Όντως δεν έχω αγοράσει. Έχω αγοράσει από το supermarket της γειτονιάς μου, το κατάστημα με ρούχα στον εμπορικό δρόμο μέχρι Πλαίσιο και e-shop.

Δημοσ.

η αγωγή 200.000 κυκλοφορεί παντού στο twitter και όπως φαίνεται και διεθνώς ... μια αγωγή που διασύρει και αμφισβητεί την αξία της ελευθερίας του λόγου στη χώρα μας.. συγχαρητήρια apple greece.

 

http://www.lockergnome.com/social/2010/12/29/man-sued-in-greece-after-using-social-media-to-vent-customer-complaint

 

 

Να τη και η κατακραυγή από το εξωτερικό, ξεπροβάλλει σιγά σιγά από site σε site. Ακόμα μια φορά δώσαμε αφορμή να μας περιγράψουν σαν παράδειγμα προς αποφυγή, αυτή τη φορά για καταστρατήγηση της ελευθερίας του λόγου. <_<

Δημοσ.

Απο την πλευρα τηε systemgraph, οπως το βλεπω με ολα οσα εχω διαβασει

 

Ερχεται μια μερα ενας πελατης με χαλασμενο imac στην εγγυηση απο αλλο μαγαζι. Ειναι εξουσιοδοτημενοι για σερβις οποτε του το φτιαχνουν. Υποθετω οτι η apple η καποιος υπευθυνος τελος παντων τους καλυπτει τα εξοδα για κατι τετοιο εφοσον δεν πληρωνει ο πελατης και ειναι αγορασμενο απο αλλου. Η τελος παντων εχουν καποια συμβαση που τους δεσμευει με αυτη τη συγκεκριμενη υποχρεωση (σερβις και μονο)

 

Του βαζουν και 1 GB RAM εξτρα που το πληρωνει ο πελατης (ασχετο με ολα τα υπολοιπα)

 

Μετα απο λιγο ο πελατης ξαναερχεται παλι με χαλασμενη οθονη που παραδεχονται οτι ειναι δικο τους σφαλμα και δεχονται να του το ξαναφτιαξουν οπως ειναι υποχρεωμενοι. Αυτη ειναι μια σημαντικη λεπτομερεια που ξεφευγει απο πολλους. Δεν κανουν την παπια.

 

Ο πελατης δεν δεχεται και θελει σωνυ και καλα να δεχτουν να κανουν αυτο για το οποιο δεν ειναι αρμοδιοι, δηλ να του το αντικαταστησουν. Αν το κανει αυτο η systemgraph το πιο πιθανο ειναι να φασωθει το κοστος γιατι κανενας δεν θα τους αποζημιωσει για κατι που καναν ενω "δεν ειναι υποχρεωμενοι". Ο πελατης αδιαφορει ομως για το τι ειναι υποχρεωμενη η systemgraph να κανει και απλως απαιτει αυτο που δικαιουται (και δεν υποστηριζω το αντιθετο), απο αυτους που εχει εκεινη τη στιγμη διπλα του ασχετα αν ειναι οι αρμοδιοι για το συγκεκριμενο αιτημα

 

Ας μου πει ποιος απο εσας θα δεχοταν ως υπευθυνος της systemgraph η της οποιας εταιριας να απορροφησει το κοστος για αντικατασταση απο αγορα απο αλλο μαγαζι. Και αν αρχισουν ολοι οι πωλητες imac δηλαδη να παραπεμπουν στη systemgraph για αντικατασταση μετα απο καθε αποτυχημενη επισκευη στο μελλον θα πρεπει φυσικα να το δεχεται ξανα και ξανα αφου το εκανε μια φορα? Και ας μην ειναι τυπικα υποχρεωση της?

 

Και μην κολλατε στο τι εγινε εκ των υστερων. Φυσικα με οσα ακολουθησαν, πλεον αν μπορουσε να γυρισει πισω το χρονο θα του χαριζε τον imac να τελειωνε η υποθεση. Τη δε αγωγη δε θα τη σχολιασω καν γιατι συμφωνω με την πλειοψηφια οτι ηταν μεγα λαθος απο ολες τις αποψεις. Αλλα για το οσα εκανε μεχρι εκεινη τη στιγμη, συμπεριλαμβανομενων των εγγραφων αιτηματων που δεν δεχοταν να διαβασει και λοιπων επεισοδιων στο καταστημα, πιστευω πως θα εκανα το ιδιο ακριβως και εγω στη θεση τους.

Δημοσ.
Μετα απο λιγο ο πελατης ξαναερχεται παλι με χαλασμενη οθονη που παραδεχονται οτι ειναι δικο τους σφαλμα και δεχονται να του το ξαναφτιαξουν οπως ειναι υποχρεωμενοι. Αυτη ειναι μια σημαντικη λεπτομερεια που ξεφευγει απο πολλους. Δεν κανουν την παπια.

 

Αυτό που σου ξεφεύγει εσένα είναι η κοροϊδία της δήθεν επισκευής. Άλλο "σας ζητάμε συγγνώμη που σας κοροϊδέψαμε, πάρτε έναν imac να κάνετε τη δουλειά σας και με δικά μας έξοδα θα σας φέρουμε τον δικό σας σπίτι σας όταν σας τον επισκευάσουμε επειδή είμαστε μ@λ@κες που σας είπαμε ότι σας το φτιάξαμε ενώ δεν ήταν φτιαγμένο και υποβληθήκατε σε ταλαιπωρία..." και άλλο "να μας τον αφήσετε να σας το ξαναφτιάξουμε".

 

Όσα γράφεις από κει και πέρα είναι στήριξη των κάφρων που την έχουν δει επιχειρηματίες στην Ελλάδα.

 

Σε είδα να κάνεις bold "όπως ήταν υποχρεωμένοι"... Δε σε είδα να μου κάνεις bold πουθενά τι είναι υποχρεωμένο ένα authoriszed service να κάνει όταν του πάνε χαλασμένο μηχάνημα εντός εγγύησης....

Δημοσ.

αυτα ειναι τα μυαλα μας στην ελλαδα, ταυτιζομαστε με οποιον ειναι σε παρομοια θεση με εμας αγνοωντας τα πεπραγμενα του, αγνοωντας την κοινη λογικη, αγνοωντας τα παντα

 

και φυσικα headlines is the truth,is everything, εταιρεια μηνυει πελατη της

 

τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους λενε στο χωριο μου και οπου μεταξωτα βρακια βαλτε δικαιωματα,δημοκρατια κλπ,ειμαστε αξιοι των κακων που μας ταλανιζουν γενικως,αλλα ναι παντα φταινε οι αλλοι

 

 

 

 

 

Δημοσ.

αυτα ειναι τα μυαλα μας στην ελλαδα, ταυτιζομαστε με οποιον ειναι σε παρομοια θεση με εμας αγνοωντας τα πεπραγμενα του, αγνοωντας την κοινη λογικη, αγνοωντας τα παντα

 

και φυσικα headlines is the truth,is everything, εταιρεια μηνυει πελατη της

 

τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους λενε στο χωριο μου και οπου μεταξωτα βρακια βαλτε δικαιωματα,δημοκρατια κλπ,ειμαστε αξιοι των κακων που μας ταλανιζουν γενικως,αλλα ναι παντα φταινε οι αλλοι

 

Nαι γιατί βλέπεις το after sales service στην Ελλάδα αγγίζει το τέλειο κ εμείς οι αγνώμονες ψειρίζουμε την μαϊμου.

 

Million voices έχεις ή δουλεύεις σε κατάστημα 100%.

Δημοσ.

million_voices

 

Πήγαινε μάρτυρας υπεράσπισης της systemgraph. Στις 19 Ιανουαρίου νομίζω είναι το δικαστήριο. Στείλε και mail στήριξης.

Δημοσ.

Post No1 (το τονίζω γιατί δεν ξέρω αν έχω δικαίωμα να μιλάω).

 

Ο πελάτης ΔΕΝ είναι η Βίβλος και ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο.

 

Ο μηνυόμενος Δημήτρης όταν ξαναπήγε στην systemgraph και έκανε φασαρία, αρνήθηκε να γίνει ξανά η επισκευή, και απαίτησε την αντικατάσταση του μηχανήματος με καινούργιο.

 

Η systemgraph αρνείται λέγοντας "τι δουλειά έχω εγώ με την αντικατάσταση? Εγώ μπορώ να επισκευάσω τον iMac. Αν θες αντικατάσταση πήγαινε στο Public που τον αγόρασες ή στην αντιπροσωπεία iSquare". Ο νόμος και το δίκιο είναι μαζί τους.

 

Δεν του αρέσει η απάντηση του Δημήτρη, οπότε ανεβάζει ένα site www.maga.gr από όπου τους ξεχέζει και τους βρίζει (και από όσο ξέρω αρχικό περιεχόμενο του site ήταν με πολλά περισσότερα "γαλλικά" και με ονομαστικές αναφορές, οι οποίες έχουν "στρογγυλοποιηθεί", μετά τις απαραίτητες δικηγορικές συστάσεις).

 

Ταυτόχρονα μπαίνει και σε διάφορα άλλα site συνεχίζοντας το ίδιο τροπάρι.

 

Η αγωγή είναι που δέχτηκε είναι για συκοφαντική δυσφήμιση, που σημαίνει παραποίησε τα γεγονότα.

 

Και επειδή έχουμε κάνει καραμέλα την ελευθερία στον τύπο (ηλεκτρονικό και μη): άλλο ελευθερία και άλλο ασυδοσία!!!

 

Είμαι πολύ καλή στο Photoshop και μπορώ να τραβήξω οποιαδήποτε φωτογραφία από ένα Facebook, να την ανεβάσω σε ένα δικό μου blog με κάποιες μικρές αλλαγές, και από κάτω να λέω "κοιτάξτε τι κάνει ο ξεφτίλας"!

 

Το θεωρείτε ελευθερία αυτό?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...