Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κατ' αρχή να δηλώσω πως κι εγώ με τη σειρά μου θεωρώ απαράδεκτους τους χειρισμούς και την τακτική της Systemgraph στην υπόθεση αυτή.

 

Διάβασα κι εγώ αρκετά από τα σχετικά blog post, forum post, tweet κλπ. Μου έκανε εντύπωση όμως μια μικρή λεπτομέρεια στην υπόθεση, το ακριβές χρονικό (timeline) της ιστορίας:

 

  1. 07 Οκτωβρίου 2010: Γίνεται το σκηνικό στη Systemgraph.
  2. 09 Οκτωβρίου 2010: Δημοσιεύεται το επίμαχο άρθρο στο maga.gr
  3. 10 Οκτωβρίου 2010: Το άρθρο από το maga.gr αναφέρεται 2-3 φορές στο twitter. Ελάχιστοι του δίνουν σημασία.
  4. 11 Οκτωβρίου 2010: Ο Παπαδημητριάδης γράφει την ιστορία του στο avclub.gr
  5. 11-12 Οκτωβρίου 2010: Το άρθρο από το maga.gr αναφέρεται μερικές ακόμα φορές στο twitter. Και πάλι, ελάχιστοι του δίνουν σημασία.
  6. 18 Οκτωβρίου 2010: Ο Θεοδωράκης της Systemgraph απαντά στο avclub.gr. Κλείνει την απάντηση του με τη φράση: "Και επειδή άλλο η διαμαρτυρία και άλλο η δυσφήμιση και συκοφαντία δεν θα αρκεστούμε στην παρούσα επιστολή".
  7. 18 Οκτωβρίου 2010: Ο Παπαδημητριάδης απαντά στο avclub.gr.
  8. 27 Νοεμβρίου 2010: Ο Παπαδημητριάδης αναφέρει στο avclub.gr πως δέχθηκε αγωγή ύψους 200000 από τη Systemgraph και πως θα εκδικαστεί στις 19 Ιανουαρίου.
  9. 26 Δεκεμβρίου 2010: ο Σωτηρόπουλος (δικηγόρος του Παπαδημητριάδη) αναφέρει στο twitter το άρθρο του maga.gr ως "το κείμενο των 200.000 ευρώ". Μιας και ο ίδιος έχει πολλούς και δημοφιλείς followers, το tweet του το βλέπουν πολλοί αλλά και το αναμεταδίδουν (retweet). Έτσι αρχίζει ο μεγάλος χαμός με το #systemgraph στο Twitter και τη - δικαιολογημένη για μένα - δημόσια κατακραυγή εναντίων της.

 

Το δικό μου συμπέρασμα: αν δεν έχεις δικηγόρο "γάτα" δεν πας μπροστά. Δεν το αναφέρω αρνητικά. Πιστεύω πως αξίζει μεγάλο μπράβο στο δικηγόρο του που του έφερε στη δημοσιότητα την υπόθεση και στον πολύ έξυπνο τρόπο με τον οποίο χρησιμοποίησε τα "social media".

Δημοσ.

Μιας και έχει σχολιαστεί στο έπακρο το θέμα θα αναφερθώ σε κάτι άλλο.

Πραγματικά πόσες φορές έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα στην Ελλάδα?

 

Σε ποιο κατάστημα ακριβώς σου προσφέρουν απλόχερα αλλαγή προϊόντως το οποίο το παρέλαβες ελλατωματικό? Μόνο εδώ θα βρείτε άπειρες ιστορίες.

Σε ποιο κατάστημα σου επιστρέφουν χρήματα πίσω για αγορά? Από ένα μπλουζάκι μέχρι τον iMac 27άρη. Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο...

Σε ποιο κατάστημα δεν θα σου πουν "δε με πιάνει" και δε μπα να σκούζεις?

 

Πόσες φορές δεν έχετε υποστεί παρόμοια ταλαιπωρία? Παραλαμβάνετε κάτι, πάτε σπίτι, δε δουλεύει. Το πακετάρετε, γυρίζετε, "το φτιάχνουν", επιστρέφετε. Ξανά μανά και κόντρα τηλέφωνα.

Σε αυτή την χώρα δεν υπάρχει ούτε pre ούτε after sales ούτε τίποτα. Ποια δικαιώματα καταναλωτή? Ποιος τα γνωρίζει και ακόμα περισσότερο, ποιος τα εφαρμόζει?

 

Το συγκεκριμένο περιστατικό βέβαια πιάνει τα παραπάνω καθώς και χειρισμό κρίσης στα social media (antennagate anyone?) και freedom of speech.

Αστεία πράγματα για τα ελληνικα δεδομένα.

 

Μάλλον δεν έχεις αγοράσει ποτέ κάτι από Mediamarkt ή Saturn. Mάλλον δεν έχεις αγοράσει ποτέ προιον της Microsoft, Dell, Toshiba κτλ. Γιατί υπάρχουν και εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους..

Δημοσ.

Δηλαδή λες ότι η εταιρεία καλά έκανε και του έκανε αγωγή? Τη δικαιολογείς την εταιρεία για την αγωγή?

 

ξαναγραφω για να μην παρεξηγηθω οτι δεν ξερουμε τι εγινε πραγματικα και οι περισσοτεροι βγαζουμε συμπερασματα στα γρηγορα αναλογα με τα απωθημενα μας

αν θες σωστη αντιμετωπιση θα πρεπει πρωτος να εισαι σωστος εσυ και αυτο ισχυει γενικοτερα

οι κινησεις του τυπου και του δικηγορου του ειναι καφριλα και ελληνιλα και δεν δικαιολογουνται με τπτ για ενα imac

αν πραγματικα ηθελε rma θα κινουνταν νομιμα και αξιοπρεπως,δλδ public η οπου αλλου τον παρεπεμπαν και αν εβλεπε κοροιδια email στα κεντρικα

αυτο που βλεπω εγω ειναι καουμποιλικια και απο τις 2 μεριες και κινησεις εντυπωσιασμου και τζαμπα μαγκιας

επισης αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι οταν με βριζουν με συκοφαντουν και με διασυρουν δεξια αριστερα ειναι δυσκολο να σκεφτω νηφαλια αν και οταν προκειται για επιχειρηση ειναι επιβεβλημενο

 

 

 

 

 

 

 

Δημοσ.

million_voices, θα τα έλεγες όλα αυτά αν γνωρίζαμε και το κατάστημά σου? (γιατί πρέπει να είσαι του χώρου , δε γίνεται αλλιώς...)

 

Και αν τους έβρισε, ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ. Τι λε ρε φίλε που θα χάνω το χρόνο μου, θα σου κουβαλάω ολόκληρο μηχάνημα, θα με ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙΣ ότι το επισκεύασες , στο ξαναφέρνω και αντί να μου πάρεις π.....ς , θα μου αντιμιλήσεις κιόλας. Μετά την κοροϊδία από την systemgraph (= μη επισκευασμένο μηχάνημα , κάτι που δεν αρνήθηκαν), ό,τι και να κάνει ο πελάτης έχει δίκιο.

Δημοσ.

Από παλαιότερη ανάρτησή μου, για να ξεκαθαρισθεί το νομικό πλαίσιο της υπόθεσης και να μην γράφεται οτιδήποτε..

 

Από τον ισχύοντα Αστικό Κώδικα..

 

Άρθρο 534

 

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

 

 

Aρθρο 540

 

Δικαιώματα του αγοραστή

 

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

 

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

 

2. να μειώσει το τίμημα

 

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

 

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

 

 

Αρθρο 554

 

Παραγραφή

 

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

 

 

Aρθρο 559

 

Παροχή εγγύησης

 

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.

 

Τι μας λένε οι παραπάνω διατάξεις με δυο λόγια :

 

1. Τα ανωτέρω δικαιώματά μας, ισχύουν κατά προτεραιότητα και ανεξαρτήτως ειδικών συμφωνιών ή μονομερών παραπομπών και όρων από τον πωλητή και όρων εγγυήσεως, οι οποίοι όροι θεωρούνται αυτοδικαίως άκυροι κατά το μέρος που αντιστρατεύονται τις ρητές διατάξεις του νόμου.

 

2.Ό,τι και να λέει η εγγύση, η παραγραφή για πραγματικά ελλατώματα και συνομολογημένες ιδιότητες είναι διετής για την πώληση κινητών πραγμάτων.

 

3.Ο πωλητής και μόνον αυτός είναι υπόχρεως στην άρση του ελλατώματος.Εάν υπάρχει σύμβαση εγγυήσεως μεταξύ πωλητού και προμηθευτού-κατασκευαστού, αυτό είναι δικό του θέμα και οφείλει να προωθήσει το προϊόν προς επισκευή ή αντικατάσταση.

 

4. Ανεξαρτήτως των υποχρεώσεων του Αστικού Κώδικος, οι όροι της εγγυήσεως παραμένουν ως επιπρόσθετη ασφαλιστική δικλείδα, τους οποίους όρους μπορούμε να απαιτήσουμε όχι επιλεκτικά, αλλά συμπληρωματικά - επικουρικά και κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.

 

5.Ακόμη και εγγύση να μην υπάρχει, εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

 

6.Η εγγύηση δεν είναι υποχρεωτικό να είναι έγγραφη και προσωποπαγής μεταξύ αγοραστού και παρέχοντος αυτήν, μπορεί να προκύπτει και από την σχετική διαφήμιση.

 

Και απόσπασμα από μία δειγματοληπτική απόφαση :

 

Αριθμός 5758/24-07-2007

 

ΤΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

''....Η εγγύηση που δίδεται από τον πωλητή για τα κατασκευαστικά ή άλλα ελαττώματα του πωλούμενου προϊόντος αποτελεί ένα νέο συμβατικό βοήθημα υπέρ του αγοραστή, για την περίπτωση που θα εμφανίζονταν πραγματικά ελαττώματα στο πωλούμενο (Συμβατική εγγυητική ευθύνη του πωλητή (βλ. Σπηλιωτόπουλο Ερμ Α.Κ. Εισαγωγή, άρθρο 534- 562 περιθ. Αριθ. 34), το οποίο όμως (βοήθημα) βαίνει παραλλήλως με τα ex lege βοηθήματα εκ της Α.Κ. 540, υπό την έννοια της συνομολόγησης της συμβατικής εγγυητικής ευθύνης του πωλητή (Α.Κ. 361), δεν καταλύει ex ipso (αφεαυτής) και την εκ του νόμου εγγυητική ευθύνη του -που καθιερώνει εν προκειμένω η Α.Κ. 534- παρά δημιουργείται η καλούμενη διαζευκτική (επιλεκτική) συρροή πλειόνων έννομων βοηθημάτων, δηλ. το δικαίωμα του αγοραστή να επιλέξει ποιο από αυτά θα ασκήσει...''

Δημοσ.

δεν εχω καταστημα ειτε το πιστευεις ειτε οχι

 

απλα θελω να βλεπω τα πραγματα αντικειμενικα ειτε με συμφερει ειτε οχι

 

και οταν εχω δικιο κινουμαι σωστα και αξιοπρεπως

 

οταν δεν εχω δικιο το αποδεχομαι,μαθαινω τα δικαιωματα και τις υποχρεωσεις μου και κινουμαι σωστοτερα την επομενη φορα

 

δεν καθομαι να βριζω και να βριζομαι στο internet και αλλου

 

εχω βρεθει σε παρομοια φαση με lcd τηλεοραση philips,εψαξα διαβασα νομους,κυνηγησα αξιοπρεπως το δικιο μου και μου επιστραφηκαν λ7 πισω

 

το ιδιο μου εχει τυχει και με συσκευες φιλων που το ψαχναμε μαζι

 

αν ξερεις τι δικαιουσαι και πως να το χειριστεις στο τελος δικαιωνεσαι

 

 

Δημοσ.

Και σαν τελευταία αναφορά να πω πως οι αντικαταστάσεις γίνονται από το κατάστημα που αγοράστηκε ο υπολογιστής. Με λίγα λόγια, μια πιο σωστή κίνηση θα ήταν να πάει ο πελάτης στο κατάστημα που έγινε η αγορά και να ζητήσει αντικατάσταση. Το κατάστημα φυσικά μετά θα πρέπει να μιλήσει με την αντιπροσωπεία/reseller. Θα πρέπει όμως να αναφερθεί πως η Systemgraph προσφέρει αντικατάσταση υπολογιστή ακόμα κι αν έχει αγοραστεί από αλλού, αρκεί να πληρώσεις το κατάλληλο αντίτιμο των 172,20 ευρώ.

@kogos Πιστευεις οτι οι διαδικασιες και οι πολιτικες μιας εταιριας ειναι υπερανω του νομου; Εαν ο νομος λεει οτι δικαιουται αντικατασταση και η εταρια λεει οτι δινω αντικατασταση ΜΟΝΟ με αγορα της επεκτασης εγγυησης η οτι αλλο ειναι τα 172,20€ εσυ ποιο απο τα δυο πιστευεις οτι ισχυει;

 

 

 

ξαναγραφω για να μην παρεξηγηθω οτι δεν ξερουμε τι εγινε πραγματικα και οι περισσοτεροι βγαζουμε συμπερασματα στα γρηγορα αναλογα με τα απωθημενα μας

 

αν θες σωστη αντιμετωπιση θα πρεπει πρωτος να εισαι σωστος εσυ και αυτο ισχυει γενικοτερα

 

οι κινησεις του τυπου και του δικηγορου του ειναι καφριλα και ελληνιλα και δεν δικαιολογουνται με τπτ για ενα imac

 

αν πραγματικα ηθελε rma θα κινουνταν νομιμα και αξιοπρεπως,δλδ public η οπου αλλου τον παρεπεμπαν και αν εβλεπε κοροιδια email στα κεντρικα

 

αυτο που βλεπω εγω ειναι καουμποιλικια και απο τις 2 μεριες και κινησεις εντυπωσιασμου και τζαμπα μαγκιας

 

@million voices Μαλλον ουτε εσυ διαβασες τι ακριβως εγινε, ο πελατης απευθυνθηκε και στο καταστημα αγορας το οποιο του εδειξε την συκεκριμενη εταιρια. Παραλληλα μιλησε με τα οργανα της πολιτειας για να τον βοηθησουν να βγαλει μια ακρη πιο γρηγορα. Εκει του ηρθε η αγωγη επειδη εξιστορησε την περιπετεια του.

 

Αντε καλα παμε, μας κανουν αγωγες επειδη ειπαμε την περιπετεια μας και βρισκονται καποιοι αναμεσα μας να λενε "καλα του εκανε". Σε λιγο δεν θα τολμαμε να λεμε τιποτα ουτε στον κολητο μας στην καφετερια, και εαν υπαρχει καποιος που ακουσει και μας κανει μυνηση για ατομικη δυσφιμηση; Και ολα λαθος να τα εκανε ο πελατης η εταιρια δεν αντιδρα εν θυμο.

Δημοσ.

το εξιστορησε την περιπετεια του απο το βριζω σε blog,facebook tweeter και οπου βρεθω και σταθω εχει διαφορα

 

δεν εβρισκε ακρη στην ελλαδα? mail και τηλεφωνα στα κεντρικα

 

οσες φορες το εκανα (θυμαμαι 2 περιπτωσεις,εναν προβολεα optoma και μια dslr Νικον) βρεθηκε ακρη και λυθηκε το προβλημα,αντικατασταση και στις 2 περιπτωσεις

 

το τι εκαναν αυτοι με τους συνεργατες τους στην ελλαδα ειναι αλλο θεμα

Δημοσ.
σε αυτες τις περιπτωσεις ο καθενας παρουσιαζει τα πραγματα οπως τον βολευουν

 

Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση, διότι η Systemgraph έχει παραδεχθεί εμμέσως ότι ο Δημήτρης δεν λέει τα γενόμενα κατά πως τον βολεύουν.

Δημοσ.

Ας είμαστε καθαροί, αυτά που έγραψε ο Παπαδημητριάδης δε δικαιολογούν αγωγή και μάλιστα για €200.000. Αυτό είναι το πρόβλημα. Το να γράψεις το παράπονό σου σε ένα blog και ένα forum και να το ποστάρεις και στο twitter σου δεν είναι δα και καμιά καμπάνια. Ακόμα δηλαδή και να έχει δίκιο η SystemGraph ότι τα Public έπρεπε να αντικαταστήσουν τον υπολογιστή και όχι η SystemGraph, το θέμα μας εδώ δεν είναι αυτό, είναι το γιατί έκανε αγωγή σε κάποιον που διαμαρτυρήθηκε.

 

Και όλα αυτό καταλήγει κάπου: η SystemGraph πρέπει να πιεστεί από τη δημόσια κατακραυγή και να αποσύρει την αγωγή.

Δημοσ.

σιγά μην αποσύρουν την αγωγή τόσο εύκολα...

ίσως ζητήσουν συμβιβαστική λύση, αλλά εμένα μου φαίνεται πως δεν είναι και τόσο διατεθιμένοι να τον δικαιώσουν έμμεσα στα μάτια όλων

Δημοσ.

σιγά μην αποσύρουν την αγωγή τόσο εύκολα...

ίσως ζητήσουν συμβιβαστική λύση, αλλά εμένα μου φαίνεται πως δεν είναι και τόσο διατεθιμένοι να τον δικαιώσουν έμμεσα στα μάτια όλων

 

Αν χάσουν όμως η ήττα για αυτούς θα είναι ΔΙΠΛΗ.

Δημοσ.

η αγωγή 200.000 κυκλοφορεί παντού στο twitter και όπως φαίνεται και διεθνώς ... μια αγωγή που διασύρει και αμφισβητεί την αξία της ελευθερίας του λόγου στη χώρα μας.. συγχαρητήρια apple greece.

 

http://www.lockergnome.com/social/2010/12/29/man-sued-in-greece-after-using-social-media-to-vent-customer-complaint

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...