spiounos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Μάλιστα. Και εγώ βρίσκω "for the dick" την κριτική σου και εξηγούμαι : Κάποιος ή κάποια ομάδα ατόμων ξεκίνησαν μια προσπάθεια διεκδίκησης καταναλωτικών μας δικαιωμάτων (τα οποία έχουμε απολέσει γιατί το 99% των καταναλωτών "αγρόν αγοράζουν"). Αυτή η προσπάθεια κοστίζει σε χρόνο και -πίστεψέ με- έχει τεράστιο αρνητικό αντίκτυπο στην ψυχική κατάσταση ενός ατόμου. Εξαιτίας αυτής της προσπάθειας κάποιος βρίσκεται κατηγορούμενος με αγωγή αποζημίωσης 200.000 € . Ο liopyr σχολιάζει το επίπεδο αγγλικών μιας επιστολής. Do the math.
liopyr Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Αδερφέ, δε ξέρω πως το πήρες, αλλά δεν ήταν καθόλου κακοπροαίρετη η κριτική. Αν θες να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά, πόσο μάλλον αν αυτός ο κάποιος τυχαίνει να είναι ο Steve Jobs, αν μη τι άλλο ενσωματώνεις στην ομάδα σου έναν άνθρωπο που γνωρίζει να συντάξει σωστά ένα αγγλικό κείμενο, και υπογράφεις με ένα όνομα λιγότερο κοινότυπο από το administrator.
kogos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Η απόψεις μου για το θέμα... και θα τα γράψω με την καλύτερη διάθεση χωρίς να θέλω να "προσβάλω" κανένα. Κανείς δεν πρέπει να αποκλείσει την περίπτωση του "άσχετου" πελάτη, που απλά είδε ένα πρόβλημα στον υπολογιστή του και θεώρησε πως μπορεί να απαιτήσει αντικατάσταση. Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι καταναλωτές που νομίζουν πως όταν μπουν με έναν προβληματικό υπολογιστή μέσα σε κάποιο κατάστημα θα τους κεράσουν και καφέ. Φυσικά, πρέπει να έχει κανείς και στο μυαλό του πως κανείς καταναλωτής δεν απαιτείται να είναι PC expert για να βρει το δίκιο του. Με άλλα λόγια, ακόμα κι αν είχε λάθος ο καταναλωτής, η συμπεριφορά του υπαλλήλου/προϊστάμενου της Systemgraph είναι τουλάχιστον απαράδεκτη. Και σαν ένα καλό παράδειγμα θα μπορούσα να αναφέρω μια προσωπική εμπειρία του 2009 στην Αμερική, με πρόβλημα σε Apple το οποίο δεν διορθώθηκε ποτέ. Ο "Αμερικάνος" τεχνικός έκανε τα πάντα για να διορθώσει το πρόβλημα, και από τη στιγμή που δεν μπορούσε, επικοινώνησε ο ίδιος με όλους του αρμόδιους ώστε να με πείσει πως τελικά το πρόβλημα μου είναι εκτός εγγύησης. Αν δεν μπορεί να το επιδιορθώσει, πρέπει τουλάχιστον να με πείσει πως οι κινήσεις του ακολουθούν την λογική της Apple. Δεν θα κρίνουμε εμείς ποιος από τους δύο έχει δίκιο, υπάρχει δικαστήριο που θα το κρίνει αυτό. Πρέπει όμως να αναφερθεί πως η Systemgraph ποτέ δεν αναφέρει πως ο καταναλωτής λέει ψέμματα. Δηλαδή, ο καταναλωτής λέει αλήθεια στο blog του, αλλά η Systemgraph θεωρεί παράνομο να δημοσιοποιήσει της προσωπική του εμπειρία, από τη στιγμή που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το πελατολόγιο της εταιρίας, οπότε και θεωρεί δυσφήμηση. Αυτό φυσικά είναι εντελώς αβάσιμο. Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ νόμος στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, στην Αμερική... μόνο στην Κίνα νομίζω πως υπάρχει, που να απαγορεύει από τον καταναλωτή κάθε είδους να δημοσιεύσει τις προσωπικές του εμπειρίες με οποιαδήποτε εταιρία, ΕΚΤΟΣ κι αν δημοσιεύονται οικονομικά στοιχεία της εταιρίας ή υλικό που ακολουθεί το νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας, ή προσωπικά δεδομένα προσωπικού. Στην παρούσα όμως περίπτωση, ο καταναλωτής ούτε κατά του υπαλλήλου εναντιώθηκε, ούτε προσωπικά δεδομένα δημοσίευσε, ούτε και δημοσίευσε υλικό που να αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Apple. Οπότε, απλά είναι ένας δυσαρεστημένος πελάτης που λέει την ιστορία του. Ότι απόφαση και να βγάλει το δικαστήριο, θεωρώ τουλάχιστον απίθανο ο πελάτης να βρει το δίκιο του τελικά και να παραλάβει ένα λειτουργικό υπολογιστή, εκτός κι αν το πάει το θέμα πιο ψηλά και μιλήσει με το εξωτερικό. Και σαν τελευταία αναφορά να πω πως οι αντικαταστάσεις γίνονται από το κατάστημα που αγοράστηκε ο υπολογιστής. Με λίγα λόγια, μια πιο σωστή κίνηση θα ήταν να πάει ο πελάτης στο κατάστημα που έγινε η αγορά και να ζητήσει αντικατάσταση. Το κατάστημα φυσικά μετά θα πρέπει να μιλήσει με την αντιπροσωπεία/reseller. Θα πρέπει όμως να αναφερθεί πως η Systemgraph προσφέρει αντικατάσταση υπολογιστή ακόμα κι αν έχει αγοραστεί από αλλού, αρκεί να πληρώσεις το κατάλληλο αντίτιμο των 172,20 ευρώ. Ελπίζω να κράτησα ουδέτερη στάση... αν κάποιος νομίζει πως είμαι υπέρ του καταναλωτή ή της εταιρίας, δεν ήταν στις προθέσεις μου. Απλά σχολιάζω τα γεγονότα Α, και για κάτι τελευταίο... προς τους 2 φίλους που αναφέρονται περί αγγλικής γλώσσας στο pdf. Όταν δεν είσαι Άγγλος δεν είναι και τόσο σημαντικό να ξέρεις τα τέλεια αγγλικά, αρκεί φυσικά αυτό που λες/γράφεις να βγάζει νόημα. Και από προσωπική εμπειρία, ο ξένος θα δείξει κατανόηση σε προβλήματα αγγλικού συντακτικού και ορθογραφίας γιατί έχει στο μυαλό του ότι δεν γεννηθήκαμε όλοι σε Αγγλόφωνη χώρα. Δεν θα τον νοιάξει αν είναι σωστά γραμμένο, αλλά η ουσία. Φυσικά αυτό δεν μας δίνει και το ελεύθερο να γράφουμε φράσεις του τύπου: "slow the much oil", "to the down down of the writting" κ.α.
Timour21 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Αυτό που δεν σχολιάζει κανείς για την συγκεκριμένη εταιρεία/επισκευαστικό κέντρο της Apple, είναι οτι τελικά παρέλαβε ένα μηχάνημα με πρόβλημα, αντικατέστησε το hardware και έκανε και ξυρό καθαρισμό (και άλλα τέτοια χαριτωμένα) κόστους 500+ ευρώ, και τελικά δεν έκανε έναν ποιοτικό έλεγχο της επισκευής της οποίας έκανε. Δηλαδή τι έκαναν ακριβώς? Φύσηξαν λίγο μέσα με κάποιο σπρέι, αντικατέστησαν και το LCD (πράγμα που τείνω τελικά να αμφισβητήσω προσωπικά) και δεν τον άνοιξε τελικά κανείς (απο τους τεχνικούς οι οποίοι έκαναν το σέρβις) για να δούν οτι όλα δουλεύουν ρολόι? Άλλες εταιρείες (και ειδικά στο εξωτερικό) όταν κάνουν σέρβις σε κάτι, αναγράφεται και το όνομα του τεχνικού που έκανε την επισκευή ώστε αν προκύψει κάποια απορία/πρόβλημα να μπορείς να απευθυνθείς στον συγκεκριμένο για να μπορέσεις να βρεις μια άκρη γρηγορότερα. Δηλαδή σκεφτείτε το λίγο, το μηχάνημα να ήταν εκτός εγγύησης, να πήγαινες να το επισκευάσεις πληρώνοντας 500 και ευρώ, και να πας σπίτι για να διαπιστώσεις οτι τελικά δεν έχει γίνει τίποτα... και ο Γκάντι να είσαι θα αγανακτήσεις.... Αντί λοιπόν να απολογηθούνε πάνε να βγούνε και απο πάνω οι κύριοι αυτοί, κάνοντας τελικά πολύ μεγαλύτερη ζημιά στο όνομα της εταιρείας τους, απ'ότι 100 δυσαρεστημένοι πελάτες μαζί.
Timour21 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Και σαν τελευταία αναφορά να πω πως οι αντικαταστάσεις γίνονται από το κατάστημα που αγοράστηκε ο υπολογιστής. Με λίγα λόγια, μια πιο σωστή κίνηση θα ήταν να πάει ο πελάτης στο κατάστημα που έγινε η αγορά και να ζητήσει αντικατάσταση. Το κατάστημα φυσικά μετά θα πρέπει να μιλήσει με την αντιπροσωπεία/reseller. Θα πρέπει όμως να αναφερθεί πως η Systemgraph προσφέρει αντικατάσταση υπολογιστή ακόμα κι αν έχει αγοραστεί από αλλού, αρκεί να πληρώσεις το κατάλληλο αντίτιμο των 172,20 ευρώ. Όχι πάντα φίλε μου, κάποιες εταιρείες (πχ Dell, LG κ.α) προσφέρουν οι ίδιες αντικατάσταση στον πελάτη τους (εκτός ίσως απο DOA περιπτώσεις), χωρίς να εμπλακεί η εταιρεία που αγοράστηκε.
Αδμιν Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Μια μεταφραση και στο techdirt.com. Να μπει στο πανθεον των εταιριων με κακιστο PR.
Nomedor Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Από τη διάσταση που έχει αρχίσει να παίρνει το θέμα στο διαδίκτυο πιστεύω πως ο τίτλος πρέπει να αλλάξει σε: Δημοσιοποίηση παραπόνων στο Διαδίκτυο, οδηγεί σε αγωγή, που οδηγεί σε κλείσιμο εταιρίας
kogos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Όχι πάντα φίλε μου, κάποιες εταιρείες (πχ Dell, LG κ.α) προσφέρουν οι ίδιες αντικατάσταση στον πελάτη τους (εκτός ίσως απο DOA περιπτώσεις), χωρίς να εμπλακεί η εταιρεία που αγοράστηκε. έχεις απόλυτο δίκιο. είχα ξεχάσει πως υπάρχουν και τέτοιες Και να σκεφτείς πως είχα αντικαταστήσει LG οθόνη πέρσι και το ξέχασα
marantonis Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Το περιστατικό αυτό δημιουργεί ερωτήματα κατά πόσο είναι θεμιτή η δημοσιοποίηση παραπόνων δηλαδή πού σταματάει η κριτική και πού ξεκινάει η συκοφαντική δυσφήμιση. Γιατι υπαρχουν ουσιαστικες και απολυτες διαφορες; Αν καποιος με ισχυ θελει να ειναι καλοπροαιρετη κριτικη, ειναι καλοπροαιρετη κριτικη. Αν θελει να ειναι συκοφαντικη δυσφημιση, ειναι συκοφαντικη δυσφημιση. Απλα πραγματα.
tarantules Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Προτείνω σε ένδειξη διαμαρτυρίας, όσοι έχουν σκοπό της αγορά οποιονδήποτε προϊόντων από την εν λόγω εταιρία, να την αναστείλουν μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης
digekas Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 To θέμα δεν είναι ένα μηχάνημα αν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, ούτε αν ο πελάτης παραφέρθηκε έχοντας δίκιο ή άδικο, το θέμα είναι ότι η κάθε εταιρία θα πρέπει να εξηγεί στον πελάτη τα δικαιώματά του με όμορφο και ήπιο τρόπο ώστε αυτά αφενός μεν να γίνονται αντιληπτά αφετέρου δε να βρίσκει την λύση στο πρόβλημά του και να παραμένει ένας ικανοποιημένος πελάτης που χαίρεται να συνεργάζεται με την εκάστοτε εταιρία. Απλά είναι τα πράγματα και ακόμα και δίκιο να έχει η εταιρία τελικά με τις διαστάσεις που πήρε το θέμα δεν έχασε τα 2000 ευρώ της αντικατάστασης του iMac αλλά εκατοντάδες πελάτες που σκέφτονταν να αγοράσουν και εκείνοι iMac ή άλλα προϊόντα της Apple και τώρα με όλη αυτή την αρνητική εντύπωση που τους έχει δημιουργηθεί αμφιβάλλω αν τελικά θα στραφούν σε προϊόντα της Apple. E, όπως και να το κάνουμε είναι και θέμα γοήτρου και τελικά και ευφυίας να αντιστρέψεις το κλίμα και από αρνητικό που είναι να βγεις και από πάνω και να κάνεις διαφήμιση τόσο της εταιρίας σου όσο και της Apple. Έπρεπε να βγουν και να πουν δημόσια, "βρε παιδιά έγινε λάθος και ο άνθρωπος παρεξήγησε ή παρανόησε τα όσα του είπαμε και ειδικά αυτές τις γιορτινές μέρες θα προβούμε σε αντικατάσταση του iMac και όχι μόνο αυτό αλλά θα του κάνουμε και αναβάθμιση (τρίχες κατσαρές δλδ, πόσο θα τους κοστίσει;;; ) γιατί αυτό που θέλουμε εμείς είναι οι πελάτες μας να είναι ευχαριστημένοι και να νιώθουν ασφάλεια μέσω της επένδυσής τους, στο κάτω κάτω της γραφής είναι Apple." Οπότε και θα πέσουν τα funboys και θα εξυμνούν τόσο την εταιρία όσο και την Apple που έχει τέτοιους συνεργάτες που ακόμα και πρόβλημα να δημιουργηθεί χαίρεσαι που θα το πας για επισκευή βρε αδερφέ. Αντ' αυτού ζητούν αποζημίωση 200.000 ευρώ λες και μόνο αυτή η κίνηση δεν θα τους κάνει ακόμα μεγαλύτερη ζημιά. Τι να πω, κάποιοι άνθρωποι απλά δεν κάνουν για εμπόριο και δεν είναι θέμα marketing ή pr αλλά θέμα κοινής λογικής.
eAnagnostis Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Αν διαβάσουμε το αρχικό κείμενο του Δημήτρη Παπαδημητριάδη, βλέπουμε ότι δεν καταγγέλει μόνο τη SystemGraph, αλλά και την iSquare και την ίδια την Apple. Προσέξτε το αυτό στο κείμενό του. Ο Παπαδημητριάδης δηλαδή έγραψε ένα κείμενο όπου καταγγέλει τι του έχει συμβεί, δεν έχει σκοπό να καταφερθεί ειδικά κατά της SystemGraph (δείτε και τον τίτλο και τον υπότιτλο, που είναι ενδεικτικοί). Αλλά μόνο η SystemGraph θεώρησε ότι θίγεται. Το αν και ποιος έπρεπε να του αντικαταστήσει τον υπολογιστή είναι εντελώς αδιάφορο. Αυτό που ενδιαφέρει είναι ότι ένας πελάτης έχει δικαίωμα να καταγράψει και να καταγγείλει δημόσια (άρα και στο internet) τη δυσαρέσκειά του από τα προϊόντα και το service οποιασδήποτε εταιρείας. Η εταιρεία απάντησε με μια κλασική εκφοβιστική αγωγή όπου ζητάει (εξωφρενική μάλιστα) χρηματική αποζημίωση για δυσφήμιση κλπ Πρόκειται για ξεκάθαρη περίπτωση αντιδημοκτρατικής συμπεριφοράς και παραβίασης της ελευθερίας του λόγου. Το να διαμαρτύρεται ο πελάτης, δημόσια και γραπτά και έντονα, δεν είναι δυσφημιστικό, πώς να το κάνουμε, ακόμα και αν δεν έχει δίκιο σε αυτά που λέει. Η κίνηση της SystemGraph είναι σίγουρα αυτοκτονική. Η υποτιθέμενη ζημιά που της έκανε ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης μπορεί να μην είναι €200.000, αλλά η ζημιά που έκανε η ίδια στον ευατό της με την αγωγή που κατέθεσε μπορεί και να είναι €200.000. Προσωπικά αποκλείεται να είχα διαβάσει την καταγγελία του Παπαδημητριαδή αν δεν του είχαν σύρει στα δικαστήρια. Τώρα όμως όχι μόνο την έχω διαβάσει, αλλά την έχω μοιράσει και σε όλους τους φίλους και γνωστούς μου.
michael92 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Τα αγγλικά του τύπου που έγραψε το pdf τα βρίσκω κάπως for the dick. Συμφωνώ, μα The Apple; Στις εταιρείες δεν μπαίνει το άρθρο the, όσο για τα υπόλοιπα ασχολίαστο, έτσι όπως είναι θα το περάσουν για spam... Α επίσης δεν ξεκινάμε ένα γράμμα σε εταιρεία με το όνομα, Steve, δεν είναι κολλητός μας, Dear Mr Jobs, Dear Apple CEO κλπ
million_voices Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 μην βγαζετε ευκολα συμπερασματα με βαση την κακη αντιμετωπιση που εχουμε τυχει οι περισσοτεροι ως καταναλωτες εν μπανανια land σε αυτες τις περιπτωσεις ο καθενας παρουσιαζει τα πραγματα οπως τον βολευουν δεν παιρνω το μερος της εταιρειας απλα πολλες φορες εχω δει ασχετους με την τεχνολογια και την αγορα να θεωρουν ως δικαιωματα τους απιστευτα πραγματα η να θεωρουν οτι αυτο που αγορασαν θα επρεπε να τους κανει και φιφες πχ οπως επισης ολοι εχουμε δει εταιρειες του κωλου που μετα την απομακρυνση απο το ταμειο δεν σε ξερουν μετρημενα λογια και κραταμε καβατζες στην προκειμενη περιπτωση οπως σωστα ειπε ο aledjos η εταιρεια μονο επισκευαζει,αντικατασταση εχει υποχρεωση να κανει μονο ο πωλητης αν τα πραγματα ειναι οπως τα παρουσιαζει η εταιρεια στο avclub τοτε καλα εκαναν και τον μηνυσαν γιατι η βλακεια και κουτοπονηρια εχει και τα ορια της
digekas Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Συμφωνώ, μα The Apple; Στις εταιρείες δεν μπαίνει το άρθρο the, όσο για τα υπόλοιπα ασχολίαστο, έτσι όπως είναι θα το περάσουν για spam... Α επίσης δεν ξεκινάμε ένα γράμμα σε εταιρεία με το όνομα, Steve, δεν είναι κολλητός μας, Dear Mr Jobs, Dear Apple CEO κλπ Τι να πεις... ένα ανώνυμο είχαμε που τα έγραφε καλά και τελικά αυτός μας βγήκε επώνυμος... H κατάσταση είναι απλά κωμικοτραγική για αυτό το έχουμε ρίξει στο σορολόπ, ήρθε και η επιστολή και έδεσε το γλυκό... H πλάκα είναι ο Steve να googlάρει ή ακόμα χειρότερα να χρησιμοποιήσει το bing για να βρει τι έχει παιχτεί (όχι πως ο ίδιος ξεσκαρτάρει το mail του αλλά γενικά όλη η κατάσταση είναι για γέλια, εκτός και αν σκάσει και σε μας καμία αγωγή οπότε κλάφτα Χαράλαμπε...)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα