Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν εχεις διαβασει τι εχει γραψει; Πηγε στο καταστημα αγορας και του εδειξαν το τμημα service. Αντι για αγωγη μηπως επρεπε να του στελναν μια επιστολη με κοινοποιηση στον Συνηγορο του καταναλωτη υποδεικνυοντας του οτι το καταστημα αγορας πρεπει να κανει την αντικατασταση.

Για να το ξεκαθαρισω, δεν κατηγορω την εταιρια που δεν εκανε την αντικατασταση, τους κατηγορω οτι αντι να τον ενημερωσουν σε ολα τα επιπεδα (προφορικα και γραπτα) κινηθηκαν νομικα εναντιων του επειδη εγραψε την περιπετεια του στο internet.

 

αρα επρεπε να κυνηγησει το αρχικο καταστημα...

 

οπου αυτοι θα τα ριχνανε στο service....

 

παρτο αβγο και κουρευτω.

 

αντε να βγαλουν ακρη τωρα.

 

αλλα δε μπορω να καταλαβω γιατι ζηταει αντικατασταση αφου του ειπε να του ξαναφτιαξουν τζαμπα.

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

EasyJet (με αόριστο Ευρωπαϊκό προορισμό), αγορά, επιστροφή... θα στοιχίσει πολύ λιγότερο.

 

Στα 3 χρόνια που ζω στο Λονδίνο, έχω παρατηρήσει ότι δεν μου έτυχε ούτε μία φορά προβληματικό προϊόν (με πάνω από 40 αγορές), ενώ οι αγορές μου στην Ελλάδα είχαν failure rate 1 στα 10.

 

Τυχαίο; Δεν νομίζω...

Δημοσ.

Γιατί είναι δικαίωμά του από τον νόμο aledjo

 

και γιατί όπως γράφει σε αυτό που μετέφερε εδώ ένας άλλος φίλος ο γιατρός χρησιμοποιεί τον υπολογιστή των 27 ιντσών για να βλέπει αξονικές, τις καρτέλες των ασθενών του κτλ. Υποθέτω δεν έχει και χρόνο δηλαδή να τρέχει στα service.

Ο νομοθέτης τα έχει προβλέψει αυτά γιαυτό και έγραψα ΔΙΚΑΙΩΜΑ του να ζητήσει αντικατάσταση μετά την αποτυχημένη επισκευή. Μπορούσε και στα public πριν την επισκευή. Μετά την επισκευή στο κέντρο.

Δημοσ.

Αυτό το thread είναι τρανταχτό παράδειγμα του Streisand effect ;)

 

Και επειδή πολλοί βλέπετε το μήλο άλλα χάνετε το δάσος:

 

[add-on: Άλλοι θα μπουν στην διαδικασία να κρίνουν αν η SystemGraph έχει ή δεν έχει υποχρέωση, αν η apple έχει η δεν έχει υποστήριξη και σε ποιο επίπεδο στην Ελλάδα, αν έχει ή όχι δίκιο ο τύπος. Δεν μπαίνω στην διαδικασία: αδιαφορώ. Υπάρχουν αρχές, δικαστήρια και οργανώσεις για να βρουν ποιος έχει, τελικά, δίκιο. Αλλά όταν μία εταιρία μηνύει κάποιον για το ύφος και όχι την αλήθεια των λόγων του, το παιχνίδι αλλάζει κατεύθυνση. Από αυτήν την εταιρεία απειλούμαι, ως μελλοντικός πελάτης, και όχι από την ποιότητα των υπηρεσιών της, ή την ευγένεια των υπαλλήλων της. Απειλούμαι γιατί αν δεν πειθαρχήσω πειθήνια με αυτά που πρεσβεύει, θα πάω φυλακή. Απειλούμαι γιατί αν έχω στόμα και μιλήσω ειλικρινά, το παιδί μου θα κάνει δέκα χρόνια να με ξαναδεί. Όσοι πιστεύουν ότι αυτή η υπόθεση έχει να κάνει με apple, με after sales support, ή με #fail αντιδράσεις απλώς, είναι βαθιά γελασμένοι.

 

Σας το λέω, δείτε το δάσος - είναι στοιχειωμένο]

 

Από το blog του arkoudou

Δημοσ.

Και κάτι ακόμα, το μονοπώλειο αφήνει αέρα για αλαζονεία δυστυχώς... αυτό χαρακτηρίζει και την apple.

 

Κρίμα που ο γιατρός γίνεται μάρτυρας για τους καταναλωτές και τους bloggers. Φαντάζομαι δεν είναι τυχαίο, για αυτό το λόγο, που τον υποστηρίζουν όλοι σχεδόν και παντού τόσο έντονα.

Δημοσ.

Πρόσεξα ότι είναι και 35 χρονών. Λογικά δηλαδή του κουτιού. Φαντάσου τώρα να είσαι στο ξεκίνημα και να ζητάνε 200 χιλιάρικα γιατί πήγαν να σε μπερδέψουν.

 

Νομίζω αυτά τα προεξόφλησε η εταιρία που έκανε την αγωγή.. γιαυτό και έκανε την αγωγή για να του κόψει τη φόρα. Τρομοκρατία δεν το λένε αυτό αλλιώς;

Δημοσ.

To πιο σκανδαλώδες και πιπεράτο, θα είναι αν αποδειχθεί η καταγγελία του γιατρού για τα απειλητικά mail με στοιχεία που βρήκαν αποθηκευμένα στον Η/Υ.

Δημοσ.

To πιο σκανδαλώδες και πιπεράτο, θα είναι αν αποδειχθεί η καταγγελία του γιατρού για τα απειλητικά mail με στοιχεία που βρήκαν αποθηκευμένα στον Η/Υ.

Για να το ελαφρυνουμε και λιγο , γ@μω τα παιδια και ο γιατρος αν διπλα στον φακελο με τις αξονικες ειχε βιντεακια του με γκομενες!!

 

:D :D :D :D :D :P

Δημοσ.

όσο δέν έρχεται στην Ελλάδα η ΙΔΙΑ η μηλο εταιρεία... μακριά απο τα apples.

Αγορά μόνο απο το εξωτερικό ίσως...

Δημοσ.

Απλά απαράδεκτο !!!! Προσωπικά το βλέπω μεγάλο καραγκιοζιλίκι ,εγώ προσωπικά επειδή είχα μια τέτοια εμπειρία με κακή εξυπηρέτηση ήταν και ο λόγος για το πρώτο post μου στο insomnia αφού ήταν ο μόνος τρόπος διαμαρτυρίας που θα τους τσούξει πραγματικά :angry: :angry: :angry: .

Δημοσ.

 

Απλά απαράδεκτο !!!! Προσωπικά το βλέπω μεγάλο καραγκιοζιλίκι ,εγώ προσωπικά επειδή είχα μια τέτοια εμπειρία με κακή εξυπηρέτηση ήταν και ο λόγος για το πρώτο post μου στο insomnia αφού ήταν ο μόνος τρόπος διαμαρτυρίας που θα τους τσούξει πραγματικά :angry: :angry: :angry: .

Παρόμοιος λόγος εγγραφής κι από μένα, για το ίδιο κατάστημα και παρεμφερή ημερομηνία... Τυχαίο;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...