mdr21 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Απο την στιγμη που ειχε κανει επωνυμα τις καταγγελιες και μαλιστα ισχυουν τα γεγονοτα , δεν νομιζω να εχει καμια τυχει η systemgraphs να κερδισει την υποθεση. Στις ανωνυμες βεβαια καταγγελιες ειναι αλλο φρουτο. Το αρθρο ομως στοχοποιει την apple , οταν παρομοια περιστατικα αν οχι ιδια , εχουμε ζησει ολοι μας στην Ελλαδα σε ολες τις εταιρειες και σε ολα τα ειδη προιοντων. Απλα στην Ελλαδα ΔΕΝ υπαρχει aftersales υποστηριξη και σιγουρα αντικατασταση. Το γιατι δεν το ξερω , αλλα απο τη στιγμη που το κανουν ολες οι εταιρειες ,δεν μπορει να ειναι ολοι λαμογια. Κατι παιζει. Στο εξωτερικο ομως ολοι γνωριζουμε οτι αντικαταστασεις apple προιοντων γινονται ευκολα σε applestores , μεσα σε λιγα λεπτα , χωρις ιδιαιτερα προβληματα. Ευχομαι να κερδισει το δικαστηριο ο γιατρος και το ιντερνετ μετα να γεμισει με επωνυμες καταγγελιες για κακη αντιμετωπιση του καταναλωτη. Μονο ετσι ισως αλλαξουν τα πραγματα στο aftersales στην Ελλαδα και γενικοτερα ξεφυγουμε απο το κομπλεξ της "ρουφιανιας"... ΥΓ ΑΝ τυχον , ΑΝ χασει το δικαστηριο ο γιατρος , μιλαμε η Ελλαδα καταναλωτικα θα γυρισει στον μεσαιωνα!!
desertman Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 η Systemgraph είναι authorised service provider δηλαδή επισκευάζει δεν αντικαθιστά μηχανήματα. Αντικατάσταση μπορεί να γίνει στο μαγαζί στο οποίο έγινε η αγορά. Αν είχε αγοραστεί από την Systemgraph φυσικά και να ζητούσε αντικατάσταση. Η Systemgraph επισκεύασε τον iMac αλλά όμως εξακολουθούσε να έχει πρόβλημα.
antonl Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Τραγικοί, απαράδεκτοι και θρασείς. Κουράγιο στον άνθρωπο που μπλεξε μ αυτό το μαγαζάκι.
wizzy Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Σε μια πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα κίνηση προχώρησε εταιρεία υπολογιστών εναντίον καταναλωτή που δημοσιοποίησε στο blog του τη δυσαρέσκεια του για το service της εταιρείας. Συγκεκριμένα η εταιρεία Systemgraph άσκησε αγωγή ύψους 200.000€ κατά καταναλωτή για προσβολή φήμης η οποία επικεντρώνεται στην δημοσιοποίηση των παραπόνων του σε διάφορες διαδικτυακές υπηρεσίες. O tempora, o mores....
flealam Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Η Systemgraph επισκεύασε τον iMac αλλά όμως εξακολουθούσε να έχει πρόβλημα. Άρα δεν τον επισκεύασε! Πως πουλάνε υπηρεσίες service αν δεν έχουν το know-how?
_tasos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Απαράδεκτη η εταιρία με τη στάση της αυτή, ακόμα και να έχει κάποιο δίκιο θα έπρεπε να χειριστεί πολύ καλύτερα την κατάσταση. Το μόνο που κέρδισε είναι κακή δημοσιότητα και αυτό αντανακλά στην ίδια την Apple. Θα χάσει πελάτες σίγουρα έτσι.Προφανώς δεν υπάρχει κάποια εταιρία Apple Hellas, έτσι; Δεν θα έπρεπε η Apple να γνωρίζει για αυτά που συμβαίνουν; Δεν νομίζω να επέτρεπε να γίνει η μήνυση σε καμία περίπτωση. Διαβάστε το 3ο link από τις πηγές, εκεί υπάρχουν 3 posts σε ένα forum ανάμεσα στις δύο μεριές και μάλιστα στο 3ο post αναφέρει ότι ο ίδιος δέχθηκε απειλητικά και χυδαία email. Τα email αυτά αναφέρει πως αναφέρουν προσωπικά δεδομένα μέσα από τον ελαττωματικό υπολογιστή. Δεν ξέρει σίγουρα αν είναι η εταιρία πίσω από αυτό, αλλά κατέθεσε μήνυση στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
EKTELESTES Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Αυτό χρειάζεται ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στον ΚΟΣΜΟ. Κανάλια, apple αμερικής, ΧΑΜΟΣ να γίνει παντού!!
PiratX Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Ξεχάσατε να επισημάνετε την ανακοίνωση της εταιρίας! http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1391595&postcount=12
evts Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Αυτό που καταφέρνουν μάλλον είναι να δυσφημήσουν τον εαυτό τους ;
geo99rge Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Σε λιγο θα σε βαζουν να ζητας και συγγνωμη επειδη τους ενοχλησες ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΤΟΥΣ ειναι μαπα , και δεν αγορασες κατευθειαν ενα ακομη xaxaxa ακομα γελαω
DJ_Duker Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Αν ήταν η κάθε εταιρία πληροφορικής να κάνει αγωγές όποτε κάποιος ποστάρει κάπου ότι το σέρβις ή η εξυπηρέτηση δεν ήταν καλή, τότε plaisio και e-shop θα πουλούσαν τσίχλες και θα έβγαζαν σπασμένα μόνο από αγωγές...
Haros Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Το θέμα προφανώς δεν είναι ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο. Το θέμα είναι αυτό που τονίζει και ο "αρκούδος". Ότι μια εταιρία μηνύει έναν πελάτη της και έτσι δείχνει τον χαρακτήρα της σε προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν μελλοντικά και άλλοι πελάτες της. Σε κάθε περίπτωση αυτή η μήνυση τους γύρισε μπούμερανγκ. Με ένα search στο όνομα της εταιρίας στο google ήδη υπάρχουν στην πρώτη σελίδα αρνητικές αναφορές στην εταιρία για το εν λόγω περιστατικό. Συγχαρητήρια systemgraph.
spiounos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Κάθε φορά που κάποιος θα ρωτάει για apple, εγώ προσωπικά θα δίνω το συγκεκριμένο link. (όχι του politically correct ποστ του insomnia, αλλά τα υπόλοιπα). Όταν οι καταναλωτές ανακαλύψουν τη δύναμή τους, θα αποκτήσουμε και σοβαρό after sales στην Ελλάδα. Να χαίρεστε τα iphones σας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα