Προς το περιεχόμενο

O.A.Σ.Θ


Vintage Jewel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

επειδή τα τσούζω λίγο και δεν μπορώ να κάνω πραξεις:

 

έχω 1/8 της ακέραιας μετοχής. Με βάση αυτό έκανα τις πράξεις, οπότε έχω 0,05% των τριακοσίωντόσων μετοχών. Πάιρνω προ φόρων περίπου 370 ευρώ τον μήνα. Τι μένει μετά την εφορία ας μην πω. Ντου δε μαθ.

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Δηλαδή ρε παιδιά παρά την τεράστια πελατεία ο οασθ δεν μπορεί να καλυψει τα έξοδά του?

Αν είναι έτσι τότε ναι έχουν δίκιο αυτοί που είναι κατά της κίνησης.

Αν όμως η αύξηση έχει να κάνει με κακοδιαχείρηση ή πλουτισμό των μετόχων τότε οχι.

 

Κατερινα, συμφωνα με τα δημοσιευμενα στοιχεια ο ΟΑΣΘ για το 2009, τα εσοδα απο τα εισιτηρια (προ αυξησης) ήταν 51Εκ, τα εξοδα 164Εκ. Και επειδη με αυτα τα νουμερα δεν θα κινουνταν ουτε ροδα το κρατος τους εδωσε 112Εκ ωστε να καλυφθουν ολα τα εξοδα. Το δε επιχειρηματικο κερδος ειναι 16Εκ + ποσα μπορει να ροκανιζοται απο μεσα και να εμφανιζονται σαν δαπανες.

Το θεμα ειναι με τα 51Εκ τι ειδους συγκοινωνιες μπορουμε να εχουμε. Αλλα ακομα και με την αυξηση το εισιτηριου παλι τα εσοδα θα υπολοιπονται τραγικα των εξοδων. Και αντε ας πουμε οτι οι συγκοινωνιες ειναι κοινωνικο αγαθο και πρεπει οι υπολοιποι φορολογουμενοι να τις επιδοτουμε, αλλα με τι ποσο?Να εδινε το κρατος το 1/3 του κοστους να το δεχτω αλλα να δινει το διπλασιο+ απο τα εσοδα εμενα μου φαινεται απαραδεκτο. Γιατι αυτα τα 112Εκ δεν τα εστειλε ο "θειος" οπως λενε εδω μεσα, κοπηκαν απο καπου που μπορει να ηταν και ποιο σημαντικα.

 

Link

Δημοσ.

Κατερινα, συμφωνα με τα δημοσιευμενα στοιχεια ο ΟΑΣΘ για το 2009, τα εσοδα απο τα εισιτηρια (προ αυξησης) ήταν 51Εκ, τα εξοδα 164Εκ. Και επειδη με αυτα τα νουμερα δεν θα κινουνταν ουτε ροδα το κρατος τους εδωσε 112Εκ ωστε να καλυφθουν ολα τα εξοδα. Το δε επιχειρηματικο κερδος ειναι 16Εκ + ποσα μπορει να ροκανιζοται απο μεσα και να εμφανιζονται σαν δαπανες.

Το θεμα ειναι με τα 51Εκ τι ειδους συγκοινωνιες μπορουμε να εχουμε. Αλλα ακομα και με την αυξηση το εισιτηριου παλι τα εσοδα θα υπολοιπονται τραγικα των εξοδων. Και αντε ας πουμε οτι οι συγκοινωνιες ειναι κοινωνικο αγαθο και πρεπει οι υπολοιποι φορολογουμενοι να τις επιδοτουμε, αλλα με τι ποσο?Να εδινε το κρατος το 1/3 του κοστους να το δεχτω αλλα να δινει το διπλασιο+ απο τα εσοδα εμενα μου φαινεται απαραδεκτο. Γιατι αυτα τα 112Εκ δεν τα εστειλε ο "θειος" οπως λενε εδω μεσα, κοπηκαν απο καπου που μπορει να ηταν και ποιο σημαντικα.

 

Link

 

Μα πως γίνεται μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί όλη η θεσσαλονίκη να μην είναι βιώσιμη?

Άραγε όντως ήταν τόσο χαμηλά τα εισιτήρια που δεν βγαίνουν ή πέφτει κακοδιαχείριση και κλέψιμο?

edit

μόλις διάβασα το λινκ, τελικά δεν υπάρχει κάτι σε αυτή την χώρα που να μην το καταλήστευσαν.

Πληρώστε τώρα.

 

επειδή τα τσούζω λίγο και δεν μπορώ να κάνω πραξεις:

 

έχω 1/8 της ακέραιας μετοχής. Με βάση αυτό έκανα τις πράξεις, οπότε έχω 0,05% των τριακοσίωντόσων μετοχών. Πάιρνω προ φόρων περίπου 370 ευρώ τον μήνα. Τι μένει μετά την εφορία ας μην πω. Ντου δε μαθ.

 

χμ αφού εσύ έχοντας 0,05% παίρνεις 370 τον μήνα (οι φόροι είναι άσχετο θέμα), τότε το 100% παίρνει 370*(100/0,05)= 740 000 τον μήνα = 9 εκατομμύρια περίπου τον χρόνο.

 

άσχετο, χρειάζεται 2600 εργαζόμενους ο ΟΑΣΘ? Μήπως είναι λίγο ακραίο?

Δημοσ.

Ποια όλη η Θεσσαλονίκη ρε κοπελιά? Τα θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν?

 

Η Κατερίνα προφανώς εννοεί το γεγονός ότι ο ΟΑΣΘ αυτήν τη στογμή αποτελεί το ένα και μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς στην πόλη, δηλ δεν υπάρχει καμία εναλλακτική. Πχ στην Αθήνα, εκτός από το μετρό υπάρχουν και τα λεωφορεία. Μπορεί να κάνεις 2 μέρες να φτάσεις, αλλά τεσπα υπάρχουν εναλλακτικές. Εσύ υποθέτω εννοείς αυτούς που δεν παίρνουν λεωφορείο και προτιμούν ταξί/ποδήλατο/πόδια.

 

Εάν παρανόησα κανένα από τους δύο, με το μπαρδόν.

Δημοσ.

πολύ καλό το άρθρο του Λαρυ. Δενμ ήξερα με τόση λεπτομέρεια τους όρους της συμφωνίας και τον τρόπο υπολογισμού των κερδών. Νόμιζα ότι η κρατική επιχορήγηση είναι σταθερό ποσό. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι 100% αληθές, αλλά αρκετά από αυτά που λέει ξέρω ότι ισχύουν.

Τώρα για το αν χρειάζεται 2600 υπαλληλους, δεν ξέρω, αλλά δεν μου δίνεται η εντύπωση περισσευούμενου προσωπικού. Ίσως το αντίθετο.

 

Επίσης, ο οασθ πλέον εξυπηρετεί όχι μόνο όλη τη πόλη της θεσσαλονίκης, αλλά όλον σχεδόν τον νομό, αφήνοντας στο κτελ θεσσαλονίκης σχεδόν αποκλειστικά το θεσσαλονίκη - αθήνα.

Δημοσ.

Πάντως βρήκα έναν ακόμη λόγο για την άυξηση του εισητηρίου. Όλα τα χρέπια τα κόκκινα λεωφορεία εξαφανίστηκαν. Ή τουλάχιστον δεν τα είδα πουθενά.

Δημοσ.

Τι ωραία να κάνουμε αυξήσεις στην τιμή ενός αγαθού με τελείως ανελαστική ζήτηση...

 

Το κράτος μας γίνεται όλο και πιο κοινωνικό. Αντί να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα του ΟΑΣΘ δίνουμε μια σχετική αύξηση σχεδόν 540% μέσα σε ένα χρόνο.

Λέω έως και 540% αύξηση, αν λάβουμε υπ όψιν ότι τα 0,80 λεπτά είναι πλέον μόνο για μια μετακίνηση την ώρα που πέρσι τέτοιο καιρό ήταν 0,50 λεπτά για τέσσερις μετακινήσεις. :shock: . Πρόκειται για τρελή αύξηση.

 

...και φυσικά τ μηχανήματα μέσα στα αστικά θα εξακολουθούν να είναι ακριβότερα κατά 0,10 λεπτά (0,90 δηλαδή το κανονικό) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΡΕΣΤΑ. :shock:

 

 

εδώ στη μπανανία που ζούμε τέτοια παθαίνουμε.

Δημοσ.

Τι ωραία να κάνουμε αυξήσεις στην τιμή ενός αγαθού με τελείως ανελαστική ζήτηση...

 

Το κράτος μας γίνεται όλο και πιο κοινωνικό. Αντί να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα του ΟΑΣΘ δίνουμε μια σχετική αύξηση σχεδόν 540% μέσα σε ένα χρόνο.

Λέω έως και 540% αύξηση, αν λάβουμε υπ όψιν ότι τα 0,80 λεπτά είναι πλέον μόνο για μια μετακίνηση την ώρα που πέρσι τέτοιο καιρό ήταν 0,50 λεπτά για τέσσερις μετακινήσεις. :shock: . Πρόκειται για τρελή αύξηση.

 

...και φυσικά τ μηχανήματα μέσα στα αστικά θα εξακολουθούν να είναι ακριβότερα κατά 0,10 λεπτά (0,90 δηλαδή το κανονικό) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΡΕΣΤΑ. :shock:

 

 

εδώ στη μπανανία που ζούμε τέτοια παθαίνουμε.

 

 

Μαζί σου με τα 1000. +άπειρο. ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΕ ΤΣΑΝΤΙΖΕΙ! Άτιμη θεσσαλονικη πως σε γνώρισα κ πως κατάντησες!

Δημοσ.

άσχετο, χρειάζεται 2600 εργαζόμενους ο ΟΑΣΘ? Μήπως είναι λίγο ακραίο?

 

Κάθε μέρα κυκλοφορούν περίπου 600 λεωφορεία. Το κάθε ένα χρειάζεται 2.3 βάρδιες περίπου την ημέρα.

Ο κάθε οδηγός δουλεύει 22 μέρες το μήνα άρα για κάθε μήνα χρειάζεσαι 1.4 οδηγούς.

Για τις άδειες κτλ των οδηγών θέλεις ακόμη μια προσαύξηση κατά περίπου 1.09

Αν γίνουν οι πολλαπλασιασμοί έχουμε 600*2.3*1.4*1.09=2105.

 

Αυτοί είναι μόνο οι οδηγοί... με χοντρικό υπολογισμό....

Βάλε προσωπικό κίνησης, συνεργεία, διοικητικό κτλ...ε φτάνουν τους 2600.

 

Μην ξεχνάς επίσης το βασικό: ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτικός οπότε δεν παίζει και πολύ να κρατάει υπεράριθμους υπαλλήλους...

Δημοσ.

Ρε για μας το κανει ο ΟΑΣΘ για να εξασκουμε το πνευμα μας. Έχω κάνει ανακάλυψη. Αν δεν έχεις ακριβώς τα ψιλά, βάζεις πχ το εικοσάλεπτο πατάς άκυρο και υπάρχει πιθανότητα να σου βγάλει 2 δεκάλεπτα. Δεν το κάνει πάντα, ισως να εξαρτάται από τα αποθέματα που έχει.

Σε ευχαριστούμε ΟΑΣΘ για τους γρίφους που μας βάζεις.

 

Κάθε μέρα κυκλοφορούν περίπου 600 λεωφορεία. Το κάθε ένα χρειάζεται 2.3 βάρδιες περίπου την ημέρα.

Ο κάθε οδηγός δουλεύει 22 μέρες το μήνα άρα για κάθε μήνα χρειάζεσαι 1.4 οδηγούς.

Για τις άδειες κτλ των οδηγών θέλεις ακόμη μια προσαύξηση κατά περίπου 1.09

Αν γίνουν οι πολλαπλασιασμοί έχουμε 600*2.3*1.4*1.09=2105.

 

Αυτοί είναι μόνο οι οδηγοί... με χοντρικό υπολογισμό....

Βάλε προσωπικό κίνησης, συνεργεία, διοικητικό κτλ...ε φτάνουν τους 2600.

 

Μην ξεχνάς επίσης το βασικό: ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτικός οπότε δεν παίζει και πολύ να κρατάει υπεράριθμους υπαλλήλους...

 

ΟΚ μια χαρά τότε. Απορώ όμως πως δεν βγάζει τα λεφτά του με τόσες σαρδέλες στα λεωφορεία του.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...