Προς το περιεχόμενο

O.A.Σ.Θ


Vintage Jewel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

έχει διαφορά ρε συ. Ο οδηγός του δήμου είναι δημόσιος υπάλληλος, ο αστικατζής δεν είναι. Ο πρώτος δεν έχει αφεντικό, ο δεύτερος έχει.

Τέλος πάντων, ξέρω προσωπικά οδηγό που έφαγε πρόστιμο επειδή κάπνιζε, επειδή σταμάτησε σε περίπτερο να πάρει κοκακόλα (!), εκδότρια επειδή άργησε 10 λεπτά να ανοίξει το εκδοτήριο, και ελεγκτή επειδή προσέβαλλε επιβάτη (και μάλιστα λαθρεπιβάτη). Μετά από σχετικές αναφορές επιβατών βεβαίως βεβαίως.

 

Χρειάζεσαι να έχεις και μάρτυρες ή αρκεί ο λόγος σου για μία καταγγελία?Αν ισχύει το πρώτο σωθήκαμε,δυστυχώς όλοι προσπαθούν ν'αποφύγουν το οποιοδήποτε μπλέξιμο θα τους έβγαζε από τη νιρβάνα τους

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

δεν ξέρω για μάρτυρες. Δεν είναι όμως και έτσι απλά "ο λόγος σου". Πρέπει να κάνεις έγγραφη και επώνυμη καταγγελία περιστατικού. Ο αναφερόμενος υπάλληλος καλείται σε έγγραφη απολογία. Ο προϊστάμενος αποφασίζει αν θα υπάρξει τιμωρία ή όχι. Αν πχ πας και αναφέρεις ότι "ο τάδε οδηγός τρέχει σαν τρελός" πιθανώς θα του γίνει επίπληξη. Αν γίνει και δεύτερη και τρίτη αναφορά για το ίδιο πράγμα, ότι δηλαδή ο ίδιος οδηγός έτρεχε κλπ, σίγουρα θα τιμωρηθεί με πρόστιμο. Όπου πρόστιμο = ποσοστό επί ημερομίσθιου, ή και ημερομίσθια ακόμα.

Η εκδότρια που προανέφερα πλήρωσε μισό μεροκάματο για τα 10 λεπτά που άργησε (ο επιβάτης πήρε επι τόπου τηλέφωνο στον οασθ και είπε "το τάδε εκδοτήριο είναι κλειστό"), ενώ η αγενής ελεγκτής 2 (νομίζω πήγαν 2-3 επιβάτες και το ανέφεραν).

Δημοσ.

μερικες ερωτησεις προς οσους εχουν καταγγειλει για κατι στον οασθ

 

πρεπει να πας στα γραφεια στην Παπαναστασιου ??? Αν ναι , ποιον πρεπει να βρεις ??

στο τερμα της διαδρομης γινεται να κανεις καταγγελια ?πχ στην βουλγαρη ?

για καθε περιπωση καταγγελιας πρεπει να εισαι παρον σε καποιο οργανο που θα ερθει για να εξετασει την καταγγελια ??

εχει τρεχαματα με δικηγορους κλπ ???

 

και γενικα πρεπει να εισαι παρων εσυ και πχ ο οδηγος για την καταγγελια η απλα την υπογραφεις και φευγεις ??

Δημοσ.

τώρα που το είδες πολλές φορές, το ανέφερες;

 

 

Βεβαίως. Τρείς φορές. Ξέρεις τι του έκαναν; Τίποτα πέρα από μια επίπληξη. Μιλάμε για τον ίδιο επιρρεπή και λακαμά οδηγό. Κόρακας,κοράκου μάτι δε βγάζει και υπάρχει η αρρωστημένη συνδικαλιστική αλληλεγγύη. Δεν προχωράμε καθόλου έτσι. Οι κακοί επαγγελματίες πρέπει να παύουν να είναι επαγγελματιές. Ας πανε να οδηγήσουν ταξί.

 

 

μερικες ερωτησεις προς οσους εχουν καταγγειλει για κατι στον οασθ

 

πρεπει να πας στα γραφεια στην Παπαναστασιου ??? Αν ναι , ποιον πρεπει να βρεις ??

στο τερμα της διαδρομης γινεται να κανεις καταγγελια ?πχ στην βουλγαρη ?

για καθε περιπωση καταγγελιας πρεπει να εισαι παρον σε καποιο οργανο που θα ερθει για να εξετασει την καταγγελια ??

εχει τρεχαματα με δικηγορους κλπ ???

 

και γενικα πρεπει να εισαι παρων εσυ και πχ ο οδηγος για την καταγγελια η απλα την υπογραφεις και φευγεις ??

 

 

Το ιδανικό είναι να πας στην Παπαναστασίου όπως κι έκανα.Τις 2 τελευταίες φορές. Αλλά επειδή ο συγκεκριμένος οδηγός είναι 50 φεύγα έχει και παιδάκια κ οικογένεια (μπουχουχυοοχυ :cry: :cry: λες και οι επιβάτες δεν έχουν), και έχει κάποια γερή γνωριμία στη διοίκηση,κοινώς του έκλασα μια μάντραν. Πρέπει να φάει πολλαπλές καταγγελίες για να απολυθεί. Αλλά τράβα πες στη θεια που έχει στο κεφάλι της μόνο τον εσπερινό και τα φασολάκια για αύριο να κάνει καταγελλία. Γενικοτερα ο κόσμος έχει δικά του σοβαρότερα προβλήματα από το να κάνει τον μπαμπούλα στον κάθε ηλίθιο του ΟΑΣΘ.

Δημοσ.

Αλλά σε αυτήν την κωλοχώρα σωστά την δουλειά τους κάνουν μόνο όσοι φοβούνται κάτι.

 

Μεγάλος μύθος αυτος. Είναι 100% οτι όλοι μας έχουμε δεχτει κάκες συμπεριφορές και εξυπηρετήσεις απο ιδιωτικούς υπαλλήλους ακομα και απο ιδιοκτήτες καταστημάτων. Τι να πρωτοθυμηθώ...Αυτά ειναι κομπλεξ ατόμων που προσπάθησαν να μπουν στο δημόσιο αλλα δεν τα κατάφεραν γιατι δεν είχαν βύσμα ή τις ικανότητας να γράψουν ΑΣΕΠ.

Δημοσ.

Μεγάλος μύθος αυτος. Είναι 100% οτι όλοι μας έχουμε δεχτει κάκες συμπεριφορές και εξυπηρετήσεις απο ιδιωτικούς υπαλλήλους ακομα και απο ιδιοκτήτες καταστημάτων. Τι να πρωτοθυμηθώ...Αυτά ειναι κομπλεξ ατόμων που προσπάθησαν να μπουν στο δημόσιο αλλα δεν τα κατάφεραν γιατι δεν είχαν βύσμα ή τις ικανότητας να γράψουν ΑΣΕΠ.

 

 

ΕΔΙΤ. Μιλάμε για ιδιωτικούς υπαλλήλους και ΑΕ από την αρχή.

YOu can continue know.

Δημοσ.

''Ιδιωτικη'' εταιρια τυπου ΟΑΣΘ προσπαθει να απολυσει υπαλληλο μετα απο 20 καταγγελιες απο επιβατες --->αντιδρα το συνδικαλιστικο του οργανο για αδικη διωξη εργαζομενου--->διαμαρτυρια-απεργειες---->προσφευγει σε επιθεωρηση εργασιας κτλ και λεει οτι τα κακα αφεντικα τον εδιωξαν γιατι δεν τον γουσταραν--->ενδεχωμενος δικαιωνεται, επανερχεται στην δουλεια και παιρνει και αποζημιωση.

Σε τετοιου ειδους ημι-ιδιωτικες επιχειρησεις(οπως και τα κτελ) οι απολυση δεν ειναι ευκολο πραγμα παλιοτερα για αυτο και δεν ιδρωνε το αυτι κανενος.Τωρα αμα αλλαξε κατι προσφατα δεν το γνωριζω.

Δημοσ.

Βεβαίως. Τρείς φορές. Ξέρεις τι του έκαναν; Τίποτα πέρα από μια επίπληξη. Μιλάμε για τον ίδιο επιρρεπή και λακαμά οδηγό. Κόρακας,κοράκου μάτι δε βγάζει και υπάρχει η αρρωστημένη συνδικαλιστική αλληλεγγύη. Δεν προχωράμε καθόλου έτσι. Οι κακοί επαγγελματίες πρέπει να παύουν να είναι επαγγελματιές. Ας πανε να οδηγήσουν ταξί.Το ιδανικό είναι να πας στην Παπαναστασίου όπως κι έκανα.Τις 2 τελευταίες φορές. Αλλά επειδή ο συγκεκριμένος οδηγός είναι 50 φεύγα έχει και παιδάκια κ οικογένεια (μπουχουχυοοχυ :cry: :cry: λες και οι επιβάτες δεν έχουν), και έχει κάποια γερή γνωριμία στη διοίκηση,κοινώς του έκλασα μια μάντραν. Πρέπει να φάει πολλαπλές καταγγελίες για να απολυθεί. Αλλά τράβα πες στη θεια που έχει στο κεφάλι της μόνο τον εσπερινό και τα φασολάκια για αύριο να κάνει καταγελλία. Γενικοτερα ο κόσμος έχει δικά του σοβαρότερα προβλήματα από το να κάνει τον μπαμπούλα στον κάθε ηλίθιο του ΟΑΣΘ.

 

μάλλον έπεσες σε βυσματία, ή κάναν μέτοχο. Έχει και τέτοιους, τα έχει αυτά τα καλά ο οασθ. Κανένας δεν θα απολυθεί όσες καταγγελίες κι αν φάει. Μπορεί όμως να τιμωρηθεί με πρόστιμο και να τον πονέσει. Πολλοί το παθαίνουν, δεν είναι όλοι οι υπάλληλοι βυσματίες ή μέτοχοι.

 

Μεγάλος μύθος αυτος. Είναι 100% οτι όλοι μας έχουμε δεχτει κάκες συμπεριφορές και εξυπηρετήσεις απο ιδιωτικούς υπαλλήλους ακομα και απο ιδιοκτήτες καταστημάτων. Τι να πρωτοθυμηθώ...Αυτά ειναι κομπλεξ ατόμων που προσπάθησαν να μπουν στο δημόσιο αλλα δεν τα κατάφεραν γιατι δεν είχαν βύσμα ή τις ικανότητας να γράψουν ΑΣΕΠ.

 

ναι όντως, το έχω αυτό το κόμπλεξ.

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

ξέρει κανείς αν στον οασθ έχει δικαίωμα εκτός του ελεκγτή να κάνει έλεγχο εισιτηρίων ακόμη κι ο οδηγός(χωρίς όμως να μπορεί να κόψει πρόστιμο.)

Δημοσ.

ξέρει κανείς αν στον οασθ έχει δικαίωμα εκτός του ελεκγτή να κάνει έλεγχο εισιτηρίων ακόμη κι ο οδηγός(χωρίς όμως να μπορεί να κόψει πρόστιμο.)

 

Τότε τι νόημα έχει ο έλεγχος, να μας την πει?

 

Άσχετο:

 

Σε μια συζήτησή μου με κάποιον έλεγα πως δεν είναι παράλογο που ο ΟΑΣΘ ανέβασε τα εισιτήρια αφού έχοντας έσοδα μόνο 50 εκατομύρια τον χρόνο και έξοδα 120-180 εκατομύρια δεν γίνεται να βγει αλλιώς. Επίσης έλεγα πως δεν είναι δίκαιο να δίνει επιδότηση το κράτος για να έχυμε φθηνά εισιτήρια και στην ουσία ο πολίτης της επαρχίας να πληρώνει τα δικά μας εισιτήρια.

 

Η απάντηση ήταν πως δεν είναι δυνατόν ο ΟΑΣΘ να έχει τόσα μεγάλα έξοδα και πως έχει τόσα γιατί τα κλέβουνε? Μα λέω κλέβουνε 100 εκατομύρια κάθε χρόνο ενώ τα έσοδα είναι μόλις 50? Ναι λεει στην Ελλάδα όλα γίνονται.

 

Κι αυτά με βασικό επιχείρημα πως ο ΟΑΣΘ είναι μονοπώλιο με λεωφορεία με σαρδέλες και είναι παράλογο να είναι ελλειματικός ακόμη και με τις προηγούμενες τιμές εισιτηρίων. Δεν φαίνεται να έχει άδικο σε αυτό.

 

Πως δικαιολογείται λοιπόν ο ΟΑΣΘ να έχει τόσα μεγάλα έξοδα και να είναι ελλειματικός?

Δημοσ.

Εγώ βλέπω πάντως πως η συμπεριφορά των οδηγών δεν έχει βελτιωθεί στο ελάχιστο, παρ όλη την αύξηση στα εισιτήρια. Όσοι ήταν σωστοί παρέμειναν, όσοι ήταν ζώα έχουν γίνει χειρότεροι. Γμ το συνδικαλισμό τους μέσα@#$$#^. Τις προάλλες πήρε το 2 μια απότομη στροφή όπως φεύγει από το συντριβάνι και περνάει πάνω από την έκθεση και πίσω ήταν ένας επιβάτης που χτύπησε, και ακούστηκε σε όλο το λεωφορείο. Και όταν άρχισαν όλοι να τη λένε στον οδηγό ,αυτός πουλούσε τσαμπουκά κι έλεγε "ΕΓΩ ΔΕ ΠΗΡΑ ΚΑΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ" . Το δυστυχές;Ήταν νέος και όχι οι κλασικοί μλκς 50ρηδες

Δημοσ.

Ε οχι κ εχει βελτιωθει.Πριν 2-3 μηνες περιμενω στη σταση ΑΧΕΠΑ για κατευθυνση κεντρο και περναει ενα 14 κ ουτε σταματαει ο μ..ας.

Κ σημειωση δεν ημουν μονη για να πειτε ε δε σηκωσες χερακι που θες να ξερει ποιο λεωφορειο περιμενεις,ειχε κ αλλα 4-5 ατομα.

 

Απο τοτε ποδαρακια και ας θελω να φτασω βενιζελου...

Καποτε με το φοιτητικο που ειχε 25λεπτα ανεβαινα χωρις σκεψη τωρα που δε δικαιουμαι τα 80 ειναι πολλα...

Δημοσ.

Τότε τι νόημα έχει ο έλεγχος, να μας την πει?

 

ε ναι κάπως έτσι με φάνηκε κι εμένα... με είπε τις προάλλες 1 οδηγός πως μπορεί να κάνει τον έλεγχο κι αν δεν έχεις να φωνάξει 1 απ' τα καινούρια τα αυτοκίνητα του οασθ που κυκλοφορούν ή ελεγχτές. Είχα κι εγώ την εντύπωση πως δεν έχει δικαίωμα ο οδηγός να ζητήσει εισιτήριο ούτε και να κατεβάσει τον επιβάτη.

Δημοσ.

Χέρι σηκώνουμε πάντα όταν θέλουμε λεωφορείο ασχέτως αν έχει πολλά άτομα η στάση. Το ότι υπάρχει ένα κομπλεξ στην Ελλάδα να μη σηκώσουμε χέρι πρώτοι ή όλοι μαζί ποτέ δεν το κατάλαβα.

Δημοσ.

εντάξει σε λεωφορεία εκτός θεσσαλονίκης που μέσα υπάρχουν 2-3 άτομα με το ζόρι δεκτό. Αλλά μέσα στην πόλη όταν ο οδηγός δει 1 ή παραπάνω να περιμένουν στη στάση εννοείται πως πρέπει να σταματήσει. Γενικά απ' ο,τι βλέπω οι περισσότεροι έχουν παράπονα απ' τη συμπεριφορά των οδηγών.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...