leftermann Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 σκέφτηκα τώρα και ψιλογελάω: δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να βάλει πχ ένα ευρώ, και μετά να φωνάξει επιτόπου την αστυνομία επειδή δεν του δίνει ρέστα. Είναι σαν πχ να μην σου δίνει ρέστα με τον τσαμπουκά ο περιπτεράς που πήρες τσιγάρα. Γιατί μην μας πούν ότι το μηχάνημα δεν μπορεί να δώσει ρέστα. Τα μηχανήματα δίνουν ρέστα αν θέλει ο αφεντικός τους.
Garnele Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Ναι ρε συ, αλλά στο γράφει πάνω ευανάγνωστα και καθαρά ότι το κωλομηχάνημα ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΡΕΣΤΑ. Το δίνεις εν γνώσει σου δηλαδή το ευρώ. Σα να σου λέει ο μπαρμαν "δεν έχουμε τζιμ μπιμ" κι εσύ μετά να ζητάς τα ρέστα αφού πήρες 4 ρόουζις γιατί "ΔΙΣ ΕΗΝ ΤΖΙΜ ΜΠΙΜ".
leftermann Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 τώρα που το λες, παλιά που είχε εισπράκτορες, η νομοθεσία έλεγε ότι ο επιβάτης είναι υποχρεωμένος να φέρει το ακριβές αντίτιμο, έτσι ώστε να μην είναι υποχρεωμένος ο εισπράκτορας να βρει ρέστα αν του σκάσουν 10 συνεχόμενοι με πεντοχίλιαρο ασπούμε. Παρόλα αυτά, ο εισπράκτορας έδινε ρέστα.
beastgr Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Κάθε μέρα κυκλοφορούν περίπου 600 λεωφορεία. Το κάθε ένα χρειάζεται 2.3 βάρδιες περίπου την ημέρα. Ο κάθε οδηγός δουλεύει 22 μέρες το μήνα άρα για κάθε μήνα χρειάζεσαι 1.4 οδηγούς. Για τις άδειες κτλ των οδηγών θέλεις ακόμη μια προσαύξηση κατά περίπου 1.09 Αν γίνουν οι πολλαπλασιασμοί έχουμε 600*2.3*1.4*1.09=2105. Αυτοί είναι μόνο οι οδηγοί... με χοντρικό υπολογισμό.... Βάλε προσωπικό κίνησης, συνεργεία, διοικητικό κτλ...ε φτάνουν τους 2600. Μην ξεχνάς επίσης το βασικό: ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτικός οπότε δεν παίζει και πολύ να κρατάει υπεράριθμους υπαλλήλους... Άντε να δεχτώ ότι δεν είναι υπεράριθμος. Αυτό το ιδιωτικό δεν το καταλαβαίνω. Είναι ιδιωτικός αλλά έχει ένα χρέος ίσαμε το ταβάνι και βάλε. Και σαν όλους τους ιδιωτικούς οργανισμούς αντί να κλείσει έχει το κράτος να γεμίζει τις τρύπες του με λεφτά φορολογούμενων. Αν είναι έτσι πες μου πως να ανοίψω και εγώ μαγαζί με τέτοιους όρους! Εγώ δεν δέχομαι με την καμία να μου λένε ότι αυξάνουν τα εισητήρια για να κλείσουν τρύπες που δεν κλείνουν με τίποτα... Προφανώς και κάτι άλλο φταίει και όχι η χαμηλή τιμή των εισητηρίων...
Critter Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Κατερινα, συμφωνα με τα δημοσιευμενα στοιχεια ο ΟΑΣΘ για το 2009, τα εσοδα απο τα εισιτηρια (προ αυξησης) ήταν 51Εκ, τα εξοδα 164Εκ. Και επειδη με αυτα τα νουμερα δεν θα κινουνταν ουτε ροδα το κρατος τους εδωσε 112Εκ ωστε να καλυφθουν ολα τα εξοδα. Το δε επιχειρηματικο κερδος ειναι 16Εκ + ποσα μπορει να ροκανιζοται απο μεσα και να εμφανιζονται σαν δαπανες. Το θεμα ειναι με τα 51Εκ τι ειδους συγκοινωνιες μπορουμε να εχουμε. Αλλα ακομα και με την αυξηση το εισιτηριου παλι τα εσοδα θα υπολοιπονται τραγικα των εξοδων. Και αντε ας πουμε οτι οι συγκοινωνιες ειναι κοινωνικο αγαθο και πρεπει οι υπολοιποι φορολογουμενοι να τις επιδοτουμε, αλλα με τι ποσο?Να εδινε το κρατος το 1/3 του κοστους να το δεχτω αλλα να δινει το διπλασιο+ απο τα εσοδα εμενα μου φαινεται απαραδεκτο. Γιατι αυτα τα 112Εκ δεν τα εστειλε ο "θειος" οπως λενε εδω μεσα, κοπηκαν απο καπου που μπορει να ηταν και ποιο σημαντικα. Κοίτα, το πράγμα δεν ειναι έτσι απλο όπως φαίνεται. Για παραδειγμα, όπως γραφεις, οι συγκοινωνίες ως κοινωνικό αγαθό, θα πρέπει να επιδοτούνται απο το κράτος αλλα δεν ξέρουμε σε τι ποσό πρέπει να ανέρχεται αυτή η επιδότηση. Η αλήθεια ειναι οτι δεν νομίζω και οι ιδιοι οτι ξέρουν. Το ζήτημα είναι ότι : α)Ποιος μου λέει εμένα οτι ο ΟΑΣΘ δεν έχει μαγειρέψει τους ισολογισμους τους (ως ένα σημειο) για να παίρνει μεγαλύτερες επιδοτήσεις; β)Ως γνωστόν, ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός του κράτους (για τον οποιο προφανως δεν φταίνε οι πολίτες) είναι χείριστος, με αποτέλεσμα να μη συλλέγονται οι φόροι που θα έπρεπε να συλλέγονται (βγες στα μπουζούκια και άμα σου κόψουν απόδειξη γραψε μου). Έτσι αν το ποσοστο της επιδότησης του ΟΑΣΘ αντιστοιχεί στο 3% των φορολογικών εσόδων του κράτους, αν η συλλογη των φόρων λειτουργούσε, θα αντιστοιχούσε στο 1%. Γενικότερα αυτο που θέλω να σου πω είναι οτι τις όποιες ατασθαλείες-κακοδιαχειρίσεις του κράτους ή των οργανισμών, καλείται να τις πληρώσει ο πολίτης, ο οποίος είναι λογικό να αντιδρά. Και δεν ειναι μια αύξηση σε μια περίοδο οικονομικής ανάπτυξης που προκαλείται απο τη ζήτηση αλλα μία αύξηση σε περίοδο που αυτοί που καλούνται να πληρώσουν ειναι είτε άνεργοι, είτε παιρνουν 700€, είτε είναι συνταξιούχοι και αντιμετωπίζουν την ακρίβεια σε κάθε συναλλακτική τους εμπειρία. Δεν μπορω να καταλάβω πως φαίνεται περίεργο σε κάποιους η αντιδραση του "δεν πληρώνω". Δεν έχετε καταλάβει οτι δεν ειναι αντίδραση που αφορα αποκλειστικά το συγκεκριμένο ζήτημα? Ειναι συσσωρευμένη αντίδραση που προκύπτει όταν ενώ μειώνονται οι μισθοί, αυξάνονται οι τιμές (και μάλιστα αγαθών πρώτης ανάγκης). Θέλει κάποιος άνθρωπος να πάει στη δουλεια του να πάρει 700€ και θα πρεπει έιτε να πληρώσει διπλασιες τιμές στα εισιτηρια, είτε αυξημενες τιμές στα διόδια, είτε αυξημένες τιμές στη βενζίνη, είτε συνδιασμό των παραπάνω. Μόλις γυρίσει σπίτι, θα πάει super market και εκεί θα του πούνε να πληρώσει 4% παραπάνω επειδη αυξήθηκε ο ΦΠΑ. Απογοητευμένος θα πάει να πιει ένα καφέ στη γειτουνια και θα του πούνε..Εεεε!φίλε, δεν κάνει 3,5€ ο καφές αλλα 3,8€ γιατί ο χαμηλος ΦΠΑ πήγε απο το 9 στο 13%. Δηλαδη λίγο σεβασμο σε πολλους συνανθρώπους μας που δεν τα βγαζουν πέρα. Είμαστε η τέταρτη χώρα στην Ε.Ε σε πολίτες κάτω απο τα όρια της φτώχειας. Και μιλάμε για το 2008.
De@th L0rd Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Ντάξει τότε, μέχρι να γίνουν η πλειοψηφία κάτω από τη φτώχια έχουμε πολύ ακόμα. Κυβέρνηση τ'ακούς; ΒΑΡΑ ΚΙ ΑΛΛΟ (πλακίτσα). Αλλά μάλλον έτσι σκέφτονται
ikaruga24 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Ενταξει καλα ολα αυτα αλλα το ρεσουμε της υποθεσης ειναι οτι με αυτες τις αυξησεις θα παρουν τα @@ τους. Δεν θα τους βοηθησει πουθενα αυτη η αυξηση. Θα γινει φαση ταξι, διοδια που ειτε δεν τα προτιμανε ή δεν πληρωνουν τις διαδρομες (ηδη γινεται). Συνεπως λοιπον ποσο βλακες ειναι οι καρεκλοκενταυροι του ΟΑΣΘ?
katerina_a_86 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Ενταξει καλα ολα αυτα αλλα το ρεσουμε της υποθεσης ειναι οτι με αυτες τις αυξησεις θα παρουν τα @@ τους. Δεν θα τους βοηθησει πουθενα αυτη η αυξηση. Θα γινει φαση ταξι, διοδια που ειτε δεν τα προτιμανε ή δεν πληρωνουν τις διαδρομες (ηδη γινεται). Συνεπως λοιπον ποσο βλακες ειναι οι καρεκλοκενταυροι του ΟΑΣΘ? Εγώ πάλι πιστεύω πως μια χαρά θα πληρώνουμε όλοι. Οι εναλλακτικές λύσεις δεν είναι και τόσο αποδοτικές συνήθως.
De@th L0rd Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Εγώ πάντως μιας και είμαι προσωρινά εδώ, πληρώνω κανονικά. Δεν έχω καμία όρεξη να φάω καμια καμπάνα. Οι μόνιμοι κάτοικοι όμως;
ikaruga24 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2011 Εγώ πάλι πιστεύω πως μια χαρά θα πληρώνουμε όλοι. Οι εναλλακτικές λύσεις δεν είναι και τόσο αποδοτικές συνήθως. Δεν ξερω παιδια, εγω βλεπω μειωμενη κινηση στα αστικα. Αντιθετα βλεπω αρκετα αυξημενη στα αυτοκινητα και αυτο σε περιοδο που δεν εχει τοσο κοσμο οσο ειχε τις γιορτες.
Vintage Jewel Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Τα καινουργια εισιτηρια ειναι χρωματος ΜΩΒ.
katerina_a_86 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Έχω κάποια απ τα παλιά. Ισχύουν λεει μέχρι και 31/1. Ισχύει κανονικά ότι μπορώ να κάνω και πολλές μετεπιβιβάσεις?
leftermann Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 μέχρι 31/1 ισχύουν όπως ίσχυαν. Οπότε ναι, με παλιό εισιτήριο μπορείς να κάνεις μετεπιβίβαση.
arxaggelos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Ο ΟΑΣΘ ανακοίνωσε μερικές (θετικές) τροποποιήσεις στα νέα τιμολόγια: - Η μετεπιβίβαση στο εισητήριο των 90 θα είναι προς όλες τις κατευθύνσεις - Δωρεάν εισητήριο για παιδιά <6 με συνοδό - μειωμένο εισιτήριο πλέον και για τους >65 - το εισιτήριο της Πολιτιστικής γραμμής θα ισχύει και για μετεπιβίβαση Πηγή: Εφημερίδα Μακεδονία
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.