Προς το περιεχόμενο

O.A.Σ.Θ


Vintage Jewel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σκέφτηκα τώρα και ψιλογελάω: δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να βάλει πχ ένα ευρώ, και μετά να φωνάξει επιτόπου την αστυνομία επειδή δεν του δίνει ρέστα. Είναι σαν πχ να μην σου δίνει ρέστα με τον τσαμπουκά ο περιπτεράς που πήρες τσιγάρα. Γιατί μην μας πούν ότι το μηχάνημα δεν μπορεί να δώσει ρέστα. Τα μηχανήματα δίνουν ρέστα αν θέλει ο αφεντικός τους.

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ναι ρε συ, αλλά στο γράφει πάνω ευανάγνωστα και καθαρά ότι το κωλομηχάνημα ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΡΕΣΤΑ. Το δίνεις εν γνώσει σου δηλαδή το ευρώ. Σα να σου λέει ο μπαρμαν "δεν έχουμε τζιμ μπιμ" κι εσύ μετά να ζητάς τα ρέστα αφού πήρες 4 ρόουζις γιατί "ΔΙΣ ΕΗΝ ΤΖΙΜ ΜΠΙΜ".

Δημοσ.

τώρα που το λες, παλιά που είχε εισπράκτορες, η νομοθεσία έλεγε ότι ο επιβάτης είναι υποχρεωμένος να φέρει το ακριβές αντίτιμο, έτσι ώστε να μην είναι υποχρεωμένος ο εισπράκτορας να βρει ρέστα αν του σκάσουν 10 συνεχόμενοι με πεντοχίλιαρο ασπούμε.

Παρόλα αυτά, ο εισπράκτορας έδινε ρέστα.

Δημοσ.

Κάθε μέρα κυκλοφορούν περίπου 600 λεωφορεία. Το κάθε ένα χρειάζεται 2.3 βάρδιες περίπου την ημέρα.

Ο κάθε οδηγός δουλεύει 22 μέρες το μήνα άρα για κάθε μήνα χρειάζεσαι 1.4 οδηγούς.

Για τις άδειες κτλ των οδηγών θέλεις ακόμη μια προσαύξηση κατά περίπου 1.09

Αν γίνουν οι πολλαπλασιασμοί έχουμε 600*2.3*1.4*1.09=2105.

 

Αυτοί είναι μόνο οι οδηγοί... με χοντρικό υπολογισμό....

Βάλε προσωπικό κίνησης, συνεργεία, διοικητικό κτλ...ε φτάνουν τους 2600.

 

Μην ξεχνάς επίσης το βασικό: ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτικός οπότε δεν παίζει και πολύ να κρατάει υπεράριθμους υπαλλήλους...

 

Άντε να δεχτώ ότι δεν είναι υπεράριθμος. Αυτό το ιδιωτικό δεν το καταλαβαίνω.

Είναι ιδιωτικός αλλά έχει ένα χρέος ίσαμε το ταβάνι και βάλε. Και σαν όλους τους ιδιωτικούς οργανισμούς αντί να κλείσει έχει το κράτος να γεμίζει τις τρύπες του με λεφτά φορολογούμενων.

 

Αν είναι έτσι πες μου πως να ανοίψω και εγώ μαγαζί με τέτοιους όρους!

Εγώ δεν δέχομαι με την καμία να μου λένε ότι αυξάνουν τα εισητήρια για να κλείσουν τρύπες που δεν κλείνουν με τίποτα... Προφανώς και κάτι άλλο φταίει και όχι η χαμηλή τιμή των εισητηρίων...

Δημοσ.

Κατερινα, συμφωνα με τα δημοσιευμενα στοιχεια ο ΟΑΣΘ για το 2009, τα εσοδα απο τα εισιτηρια (προ αυξησης) ήταν 51Εκ, τα εξοδα 164Εκ. Και επειδη με αυτα τα νουμερα δεν θα κινουνταν ουτε ροδα το κρατος τους εδωσε 112Εκ ωστε να καλυφθουν ολα τα εξοδα. Το δε επιχειρηματικο κερδος ειναι 16Εκ + ποσα μπορει να ροκανιζοται απο μεσα και να εμφανιζονται σαν δαπανες.

Το θεμα ειναι με τα 51Εκ τι ειδους συγκοινωνιες μπορουμε να εχουμε. Αλλα ακομα και με την αυξηση το εισιτηριου παλι τα εσοδα θα υπολοιπονται τραγικα των εξοδων. Και αντε ας πουμε οτι οι συγκοινωνιες ειναι κοινωνικο αγαθο και πρεπει οι υπολοιποι φορολογουμενοι να τις επιδοτουμε, αλλα με τι ποσο?Να εδινε το κρατος το 1/3 του κοστους να το δεχτω αλλα να δινει το διπλασιο+ απο τα εσοδα εμενα μου φαινεται απαραδεκτο. Γιατι αυτα τα 112Εκ δεν τα εστειλε ο "θειος" οπως λενε εδω μεσα, κοπηκαν απο καπου που μπορει να ηταν και ποιο σημαντικα.

 

Κοίτα, το πράγμα δεν ειναι έτσι απλο όπως φαίνεται. Για παραδειγμα, όπως γραφεις, οι συγκοινωνίες ως κοινωνικό αγαθό, θα πρέπει να επιδοτούνται απο το κράτος αλλα δεν ξέρουμε σε τι ποσό πρέπει να ανέρχεται αυτή η επιδότηση. Η αλήθεια ειναι οτι δεν νομίζω και οι ιδιοι οτι ξέρουν. Το ζήτημα είναι ότι :

 

α)Ποιος μου λέει εμένα οτι ο ΟΑΣΘ δεν έχει μαγειρέψει τους ισολογισμους τους (ως ένα σημειο) για να παίρνει μεγαλύτερες επιδοτήσεις;

β)Ως γνωστόν, ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός του κράτους (για τον οποιο προφανως δεν φταίνε οι πολίτες) είναι χείριστος, με αποτέλεσμα να μη συλλέγονται οι φόροι που θα έπρεπε να συλλέγονται (βγες στα μπουζούκια και άμα σου κόψουν απόδειξη γραψε μου). Έτσι αν το ποσοστο της επιδότησης του ΟΑΣΘ αντιστοιχεί στο 3% των φορολογικών εσόδων του κράτους, αν η συλλογη των φόρων λειτουργούσε, θα αντιστοιχούσε στο 1%.

 

Γενικότερα αυτο που θέλω να σου πω είναι οτι τις όποιες ατασθαλείες-κακοδιαχειρίσεις του κράτους ή των οργανισμών, καλείται να τις πληρώσει ο πολίτης, ο οποίος είναι λογικό να αντιδρά. Και δεν ειναι μια αύξηση σε μια περίοδο οικονομικής ανάπτυξης που προκαλείται απο τη ζήτηση αλλα μία αύξηση σε περίοδο που αυτοί που καλούνται να πληρώσουν ειναι είτε άνεργοι, είτε παιρνουν 700€, είτε είναι συνταξιούχοι και αντιμετωπίζουν την ακρίβεια σε κάθε συναλλακτική τους εμπειρία. Δεν μπορω να καταλάβω πως φαίνεται περίεργο σε κάποιους η αντιδραση του "δεν πληρώνω". Δεν έχετε καταλάβει οτι δεν ειναι αντίδραση που αφορα αποκλειστικά το συγκεκριμένο ζήτημα? Ειναι συσσωρευμένη αντίδραση που προκύπτει όταν ενώ μειώνονται οι μισθοί, αυξάνονται οι τιμές (και μάλιστα αγαθών πρώτης ανάγκης). Θέλει κάποιος άνθρωπος να πάει στη δουλεια του να πάρει 700€ και θα πρεπει έιτε να πληρώσει διπλασιες τιμές στα εισιτηρια, είτε αυξημενες τιμές στα διόδια, είτε αυξημένες τιμές στη βενζίνη, είτε συνδιασμό των παραπάνω. Μόλις γυρίσει σπίτι, θα πάει super market και εκεί θα του πούνε να πληρώσει 4% παραπάνω επειδη αυξήθηκε ο ΦΠΑ. Απογοητευμένος θα πάει να πιει ένα καφέ στη γειτουνια και θα του πούνε..Εεεε!φίλε, δεν κάνει 3,5€ ο καφές αλλα 3,8€ γιατί ο χαμηλος ΦΠΑ πήγε απο το 9 στο 13%.

Δηλαδη λίγο σεβασμο σε πολλους συνανθρώπους μας που δεν τα βγαζουν πέρα. Είμαστε η τέταρτη χώρα στην Ε.Ε σε πολίτες κάτω απο τα όρια της φτώχειας. Και μιλάμε για το 2008.

Δημοσ.

Ντάξει τότε, μέχρι να γίνουν η πλειοψηφία κάτω από τη φτώχια έχουμε πολύ ακόμα. Κυβέρνηση τ'ακούς; ΒΑΡΑ ΚΙ ΑΛΛΟ :P (πλακίτσα). Αλλά μάλλον έτσι σκέφτονται

Δημοσ.

Ενταξει καλα ολα αυτα αλλα το ρεσουμε της υποθεσης ειναι οτι με αυτες τις αυξησεις θα παρουν τα @@ τους. Δεν θα τους βοηθησει πουθενα αυτη η αυξηση. Θα γινει φαση ταξι, διοδια που ειτε δεν τα προτιμανε ή δεν πληρωνουν τις διαδρομες (ηδη γινεται). Συνεπως λοιπον ποσο βλακες ειναι οι καρεκλοκενταυροι του ΟΑΣΘ?

Δημοσ.

Ενταξει καλα ολα αυτα αλλα το ρεσουμε της υποθεσης ειναι οτι με αυτες τις αυξησεις θα παρουν τα @@ τους. Δεν θα τους βοηθησει πουθενα αυτη η αυξηση. Θα γινει φαση ταξι, διοδια που ειτε δεν τα προτιμανε ή δεν πληρωνουν τις διαδρομες (ηδη γινεται). Συνεπως λοιπον ποσο βλακες ειναι οι καρεκλοκενταυροι του ΟΑΣΘ?

 

Εγώ πάλι πιστεύω πως μια χαρά θα πληρώνουμε όλοι.

Οι εναλλακτικές λύσεις δεν είναι και τόσο αποδοτικές συνήθως.

Δημοσ.

Εγώ πάντως μιας και είμαι προσωρινά εδώ, πληρώνω κανονικά. Δεν έχω καμία όρεξη να φάω καμια καμπάνα. Οι μόνιμοι κάτοικοι όμως;

Δημοσ.

Εγώ πάλι πιστεύω πως μια χαρά θα πληρώνουμε όλοι.

Οι εναλλακτικές λύσεις δεν είναι και τόσο αποδοτικές συνήθως.

 

Δεν ξερω παιδια, εγω βλεπω μειωμενη κινηση στα αστικα. Αντιθετα βλεπω αρκετα αυξημενη στα αυτοκινητα και αυτο σε περιοδο που δεν εχει τοσο κοσμο οσο ειχε τις γιορτες.

Δημοσ.

Ο ΟΑΣΘ ανακοίνωσε μερικές (θετικές) τροποποιήσεις στα νέα τιμολόγια:

- Η μετεπιβίβαση στο εισητήριο των 90 θα είναι προς όλες τις κατευθύνσεις

- Δωρεάν εισητήριο για παιδιά <6 με συνοδό

- μειωμένο εισιτήριο πλέον και για τους >65

- το εισιτήριο της Πολιτιστικής γραμμής θα ισχύει και για μετεπιβίβαση

 

Πηγή: Εφημερίδα Μακεδονία

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...