Προς το περιεχόμενο

απαραδεκτη συμπεριφορα απο την samsung


regina

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μην είστε αφελείς. Υπάρχουν ευρωπαϊκοί κανονισμοί που λένε ότι αν προϊόν αγοράστηκε από χώρα μέλος ΕΕ είναι υποχρεωτική η επισκευή/αντικατάσταση σε άλλη χωρα μέλος. Παρτε κανένα τηλ. τη ΓΓ Καταναλωτή τηλ. 1520. Δίνουμε τα λεφτά που βγάλαμε με δυσκολία, μην καθόμαστε να μας κοροΪδεύει κατάμουτρα η κάθε αντιπροσωπεία. Όσο για την άρνηση εξυπηρέτησης του καταναλωτή ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του πριν τα "ακουμπήσει". Υπάρχουν και έντιμες αντιπροσωπείες με service και εξυπηρέτηση. Ας τις προτιμήσουμε...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...