Προς το περιεχόμενο

απαραδεκτη συμπεριφορα απο την samsung


regina

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τον Οκτωβριο αγορασα 2 κινητα samsung s5560 132 ευρω το ενα και μαζι 2 καρτες μνημης 8.80 η μια απο το www.open247.gr-Κυπρος.Επελεξα αυτα τα κινητα γιατι ειχαν αναλυση Camera5 MP, 2592 x 1944 pixels, autofocus, LED flash και οθονη 3.0 inches σε αυτη τη τιμη. Τα κινητα δεν ειχαν οδηγιες στα Ελληνικα. Ειχαν ελληνικο μενου. Επικοινωνησα με την εξυπηρετηση πελατων της samsung και μου εδωσαν καποιες βασικες οδηγιες για το κινητο. Οταν τοποθετησα την καρτα μνημης ηρθε η εκπληξη! Οι φωτογραφιες δεν αποθηκευονταν στην Καρτα μνημης.Τηλεφωνησα παλι στη samsung.... οτι και να ειπαν το προβλημα στα κινητα δεν διορθωνοταν. Μου ειπαν να το στειλω στο "smartec" για να διορθωθει. Το εστειλα Τριτη με courier.Ειμαι απο επαρχια. Πηρα Πεμπτη να ρωτησω αν τα παρελαβαν. Δεν τα ειχαν παραβει απαντησαν και να ρωτησω στην courier. Τηλεφωνω ξανα την Παρακευη και τους λεω οτι η courier τους τα εχει παραδωσει απο την Τεταρτη στις 10 το πρωι. Με εβαζαν συνεχεια σε αναμονη μεχρι που επεφτε η γραμμη. Δευτερα μου επιστρεφουν τα κινητα με Courier [ξανα πληρωνω αλλο Courier] με το σημειωμα οτι "τα κινητα δεν κυκλοφορησαν στην Ελλαδα και δεν τα διορθωνουν"!!! Τηλεφωνω στην samsung και μου απαντανε οτι "σωστα μου ειπαν απο το smartec" Τοτε γιατι μου ειπαν να τα στειλω???? Μου ειπαν θα μου τηλεφωνηση καποιος...υπευθυνος....τον οποιο ακομα περιμενω....... Ψαχνω στο google για το αν το συγκεκριμενο κινητο εχει κυκλοφορησει στην Ελλαδα. Βγαζει καποια site αλλα δεν γνωριζω αν ειναι απο την Ελλαδα......

Δημοσ.

Είναι σαν να παίρνεις το ZTE San Fransisco και να ζητάς επισκευή από Ελληνική αντιπροσωπεία που υπάρχει μεν, αλλά στην Ελλάδα έχει εισαχθεί από την Wind το ZTE Blade,

που μπορεί μεν να είναι ίδιο αλλά δεν είναι Blade, άρα δεν παρέχεται και υποστήριξη.

Αυτό καλώς ή κακώς ισχύει όχι μόνο στην Samsung αλλά και γενικότερα.

Υποτίθεται για να αναλάβει το service μια ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει το κινητό να έχει αγοραστεί από ελληνικό κατάστημα.

Δηλαδή να έχει γίνει επίσημα εισαγωγή από την Samsung και όχι από τρίτο.

 

Πάντως λίγο που το έψαξα στο skroutz.gr δεν το έχει κάποιο γνωστό κατάστημα.

Ας απαντήσουν οι ειδικοί επί του θέματος.

Δημοσ.

Είναι σαν να παίρνεις το ZTE San Fransisco και να ζητάς επισκευή από Ελληνική αντιπροσωπεία που υπάρχει μεν, αλλά στην Ελλάδα έχει εισαχθεί από την Wind το ZTE Blade,

που μπορεί μεν να είναι ίδιο αλλά δεν είναι Blade, άρα δεν παρέχεται και υποστήριξη.

Αυτό καλώς ή κακώς ισχύει όχι μόνο στην Samsung αλλά και γενικότερα.

Υποτίθεται για να αναλάβει το service μια ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει το κινητό να έχει αγοραστεί από ελληνικό κατάστημα.

Δηλαδή να έχει γίνει επίσημα εισαγωγή από την Samsung και όχι από τρίτο.

 

Πάντως λίγο που το έψαξα στο skroutz.gr δεν το έχει κάποιο γνωστό κατάστημα.

Ας απαντήσουν οι ειδικοί επί του θέματος.

 

ευχαριστω που απαντησες nikoskon .... ok....αλλα απο τη samsung επρεπε απο την αρχη να μου πουν οτι δεν αναλαμβανουν το service.....

Δημοσ.

Βασικά πρέπει πρωτίστως να απευθυνθείς στο κατάστημα που το αγόρασες.

Αν το κατάστημα, αποποιείται των ευθυνών και απλά σου λέει να μιλήσεις η ίδια με την Samsung

τότε υπάρχει θέμα με το κατάστημα.

Δηλαδή η λογική διαδικασία από τη μεριά του πελάτη είναι να παραδώσει την ελλατωματική συσκευή στο κατάστημα

από το οποίο την αγόρασε, και με την σειρά του το κατάστημα να στείλει την συσκευή στο service.

Αμφιβάλλω αν το κατάστημα θα έτρωγε πόρτα από το service.

Αν γινόταν αυτό, τότε ας προσέχουμε όλοι μας από που αγοράζουμε και ας μην αγοράζουμε με μόνο γνώμονα την τιμή.

Δημοσ.

Και με μια πρόχειρη βόλτα στο myphone.gr μάλλον φαίνεται πως ποτέ το εν λόγω κινητό δεν έγινε επίσημα εισαγωγή στην Ελλάδα,

επομένως -με κάθε επιφύλαξη- μιλάμε για προϊόν παραεισαγωγής.

 

Link

Δημοσ.

sorry ...."παραεισαγωγης" τι εννοει ο...ποιητης???

στο link γραφει οτι 10-7-2010 το συγκεκριμενο κινητο κυκλοφορησε στην Ελλαδα?

Δημοσ.

Είναι σαν να παίρνεις το ZTE San Fransisco και να ζητάς επισκευή από Ελληνική αντιπροσωπεία που υπάρχει μεν, αλλά στην Ελλάδα έχει εισαχθεί από την Wind το ZTE Blade,

που μπορεί μεν να είναι ίδιο αλλά δεν είναι Blade, άρα δεν παρέχεται και υποστήριξη.

Αυτό καλώς ή κακώς ισχύει όχι μόνο στην Samsung αλλά και γενικότερα.

Υποτίθεται για να αναλάβει το service μια ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει το κινητό να έχει αγοραστεί από ελληνικό κατάστημα.

Δηλαδή να έχει γίνει επίσημα εισαγωγή από την Samsung και όχι από τρίτο.

 

Πάντως λίγο που το έψαξα στο skroutz.gr δεν το έχει κάποιο γνωστό κατάστημα.

Ας απαντήσουν οι ειδικοί επί του θέματος.

 

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω οτι "ετσι ειναι τα πραγματα και πρεπει να το αποδεχθουμε".

Δεν ειναι ετσι, σοβαρες εταιριες θεωρουν το ονομα τους σαν μια οντοτητα, εαν καποιος παρει ενα φορητο Lenovo και το παει οπουδηποτε στον κοσμο και χαλασει θα μπορεσει να το επισκευασει εντος η εκτος εγγυηση εκει που βρισκεται. Εαν δεν το κανουν ο πελατης θα αποκομισει αρνητικη εικονα για την μαρκα οχι για τον αγενη αντιπροσωπο. Αυτο εαν σε ενδιαφερει σαν εταρια να συνεχισεις να εχεις καλο ονομα στην αγορα.

Εαν σαν καταναλωτες δινουμε δικαιολογιες στους ασχετους τοτε καταληγουμε να περνουμε χειροτερες υπηρεσιες, ισως και να μας αξιζουν να μας φερονται σαν ζωα.

ΥΓ Ειναι προφανες οτι θα μπορουσαν να του το ειχαν πει απο το τηλεφωνο και να μην πληρωσει ο ανθρωπος μεταφορικα χωρις λογο.

Δημοσ.

Δεν το αποδέχομαι απλά εξηγώ πως έχει η κατάσταση εν Ελλάδι.

Ακόμα και iPhone να έχεις -της Τιτανομεγιστοτεράστιας APPLE- τα ίδια θα τραβήξεις με την διαφορά πως δεν θα στο επιστρέψουν έτσι απλά, αλλά εφόσον το αποδεχθείς, στο επισκευάζουν με υψηλό φυσικά κόστος.

 

Δυστυχώς δεν είμαι εταιρεία για να γνωρίζω τί γίνεται από μέσα.

 

Παραεισαγωγή σημαίνει πως αγοράζω 50 κινητά -που δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα- από έναν dealer του εξωτερικού,

και τα μεταπωλώ στην Ελλάδα.

Κάπως έτσι.

Δεν τα αγοράζω από την Samsung, αλλά πχ από το Πλαίσιο στο Αμστερνταμ και έρχομαι και τα πουλάω στην Αθήνα.

Δημοσ.

Δεν το αποδέχομαι απλά εξηγώ πως έχει η κατάσταση εν Ελλάδι.

Ακόμα και iPhone να έχεις -της Τιτανομεγιστοτεράστιας APPLE- τα ίδια θα τραβήξεις με την διαφορά πως δεν θα στο επιστρέψουν έτσι απλά, αλλά εφόσον το αποδεχθείς, στο επισκευάζουν με υψηλό φυσικά κόστος.

 

Δυστυχώς δεν είμαι εταιρεία για να γνωρίζω τί γίνεται από μέσα.

 

Παραεισαγωγή σημαίνει πως αγοράζω 50 κινητά -που δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα- από έναν dealer του εξωτερικού,

και τα μεταπωλώ στην Ελλάδα.

Κάπως έτσι.

Δεν τα αγοράζω από την Samsung, αλλά πχ από το Πλαίσιο στο Αμστερνταμ και έρχομαι και τα πουλάω στην Αθήνα.

 

Και τα τηλεφωνα αυτα ποιος τα κατασκευασε;

Ο αντιπροσωπος δεν θα πληρωθει απο την μητρικη εταιρια για καθε επισκευη που κανει σε τηλεφωνα μεσα σε εγγυηση;

Απλα αυτη ειναι η επικρατουσα νοοτροπια του εισαγωγεα που θελει απεγνωσμενα να αυξησει τις πωλησεις του εκβιαζοντας καταστασεις "εαν παρεις απο εμενα θα εχεις εγγυηση εαν οχι τρεχα αλλου" δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω οτι αυτη η πρακτικη ειναι παρανομη εφοσον η αγορα ειναι απο ΕΕ. Θα καλεσω αυριο το 1520 να ρωτησω.

Δημοσ.

Ας μας απαντήσουν καλύτερα οι εταιρείες.

Για κάτι τέτοια θεματάκια θα ήταν ωραίο οι εταιρείες να είχαν βήμα στο φόρουμ. ;)

Δημοσ.

Υπαρχουν συσκευες με πανευρωπαικη η και με παγκοσμια εγγυηση. Μια τετοια ειναι υποχρεωμενη η εκαστοτε αντιπροσωπια να στην φτιαξει. Υπαρχουν και συσκευες με την εγγυηση της επισημης αντιπροσωπιας. Αυτες ειναι τοπικες και γινονται μονο στην χωρα αγορας του προιοντος.

 

Φανταστειτε οτι τα αυτοκινητα που κανουν 15000+ χιλ ειναι στην 3 κατηγορια

Δημοσ.

εστειλα τα κινητα στο open247 απο οπου τα αγορασα......τουλαχιστον μου ειπαν να τα στειλω στην Αθηνα για να μην πληρωσω courier για Κυπρο. Δεν μπορουσαν απο τη samsung να μου πουν απο την αρχη: απευθυνσου στο μαγαζι που τα αγορασες οχι σε μας.....

Θα σας πω τη συνεχεια.....οταν τη μαθω...ευχαριστω ολους εσας για τις πληροφοριες...χρονια σας πολλα ....

Δημοσ.

Θα μιλήσω λίγο εκ των "πρώην έσω", κάποτε δούλευα σε service κινητών lvl 5, δηλαδή μέχρι cpu και μνήμες αλλάζαμε όχι μόνο software update που κάνουν πολοί, αλλά πλέον δεν δουλέυω.

 

Μια κατασκευάστρια εταιρεία φτιάχνει π.χ κινητά για όλο τον κόσμο. Η τιμή όμως που κάνει δεν είναι ίδια για όλες τις χώρες (για το κάθε επίσημο αντιπρόσωπο της κάθε χώρας - Samsung Ελλάδος στην συγκεκριμένη περίπτωση).

Τα καταστήματα που πουλάνε στην Ελλάδα κινητά είναι υποχρεωμένα να αγοράζουν απο τον Έλληνα αντιπρόσωπο, τα οποία στο serial number τους έχουν κάποια κωδικοποίηση για να φαίνεται η χώρα για την οποία είχαν παραχθεί.

Η database με τα s/n είναι online, επομένως το σύστημα δίνει το αν είναι σε εγγύηση κάτι ή όχι, ανάλογα με την χώρα προέλευσης και την ημερομηνία που πουλήθηκε το κινητό στον πελάτη (όχι τον τελικό χρήστη, αλλά το κατάστημα που αγόρασε το κινητό απο τον Έλληνα αντιπρόσωπο). αν είναι Ελληνικό και έχει βγεί εκτός εγγύησης, επειδή ο τελικός χρήστης το αγόρασε μετα απο ένα μήνα που κάθοταν στο κατάστημα, το πρόβλημα λύνεται με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς. αν είναι απο άλλη χώρα υπάρχουν 2 περιπτώσεις. Η πρώτη είναι να το έχει αγοράσει ο τελικός χρήστης, απο ένα κατάστημα στην Ελλάδα, το οποίο το αγόρασε απο κάποιο χονδρέμπορα στο εξωτερικό. στην περίπτωση αυτή είναι εκτός εγγύησης γιατί θεωρείται παραεισαγωγή. Η δεύτερη περίπτωση (της οποίας το αποτέλεσμα εξαρτάται απο την πολιτική της κάθε κατασκευάστριας) είναι ο τελικός χρήστης να το αγόρασε απο κάποιο κατάστημα στο εξωτερικό. κάποιες κατασκευάστριες δέχονται την επισκευή τους σε ξένη χώρα (με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς) και κάποιο άλλοι όχι.

 

το θέμα της παραεισαγωγής είναι (ή ίσως και να ήταν) παράνομο, γιατί κάποιος Έλληνας μαγαζάτορας αγόραζε πιο φθηνά κινητά απο το εξωτερικό και έτσι είχε μεγαλύτερο κέρδος, αν πάρουμε ως δεδομένο οτι ο Έλληνας αντιπρόσωπος καθορίζει την τιμή πώλησης του κάθε μοντέλου σε συνεννόηση με τον κατασκευαστή. Το ίσως και να ήταν που έβαλα στην παρένθεση θέλει λίγο ψάξιμο, γιατί την κυριακή συγκεκριμένα είχα αυτή την συζήτηση με κάποιον φίλο, ο οποίος με πληροφόρησε οτι οι παραεισαγωγές απο ΕΕ είναι πλέον νόμιμες, αλλά δεν το έχω διασταυρώσει ακόμα.

 

 

αν καταλάβατε τπτ έτσι όπως τα έγραψα....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...