Προς το περιεχόμενο

Μπλοκάρονται οι πληρωμές του Megaupload ύστερα από συνεργασία RIAA και Mastercard


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ερωτήματα προς giorgosgudelias:

 

Αν είμαι κάτοχος μιας ταινίας, μπορώ να τη δω με ένα φίλο/φιλη που δεν την έχει αγοράσει?

Μπορώ να τη δώ με μεγάλη παρέα?

Ποιό είναι το όριο των ατόμων που δεν εχουν αγοράσει την ταινία και μπορούν να τη δουν μαζί μου?

Αν κατά τη διάρκεια της ταινίας παω για κατούρημα οι φίλοι μου που συνεχίζουν να τη βλέπουν χωρίς εμένα είναι παράνομοι?

Μπορώ να δανείσω την ταινία σε ένα φίλο?

Μπορώ να του περιγράψω λεπτομερώς την copyrighted υπόθεση?

Αν έχω αγοράσει ένα τραγούδι μπορώ να το παίξω στην κιθάρα μπροστά σε άτομα που δεν το έχουν αγοράσει?

Μπορώ να το τραγουδάω/σφυρίζω σε δημόσιο χωρο?

 

Περιμένοντας με αγωνία τις απαντήσεις

 

Spyros7

 

Ναι σε όλα. Το όριο που ορίζεται είναι τα άτομα που χωράνε στο σπίτι σου.

Να δανείσεις το original αντίτυπο επιτρέπεται. Όχι όμως τα αντίγραφα (είναι για προσωπική χρήση εντός μπλα μπλα ...)

Εννοείται πως μπορείς να τραγουδάς ότι κομμάτι θέλεις εντός οικογενειακού περιβάλλοντος, δηλαδή χωρίς να το εκμεταλλεύεσαι, όπως επιτρέπεται και να παίξεις μόνος σου και με τους φίλου σου ακόμα και το Avatar. (θα ήθελα να το δω αυτό) Φορέστε μια περούκα και ενώστε τις τρίχες σας.

 

Διαμοιράζοντας κάτι ή δημιουργώντας ένα link κάπου, κάνετε το κομμάτι δημοσίως διαθέσιμο, πράγμα που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όχι βέβαια οι εταιρίες που παράγουν ένα προϊόν που απευθύνεται στο ευρύτερο σύνολο και βέβαια λογοδοτούν για τις αυξήσεις αλλά και οι αρχές που πηγάζουν από αυτό το σύνολο έχουν την υποχρέωση να ελέγχουν κατά πόσο δημιουργούνται καρτέλ και μονοπώλια που οδηγούν στην αισχρή εκμετάλλευση του συνόλου και όλα αυτά στον καπιταλισμό, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε, γιατί φαίνεται ξεχάσαμε το πλαφόν στις τιμές ή την επιτροπή ανταγωνισμού.

 

Εκεί φίλε μου είναι το πρόβλημα, στο μονοπώλιο που έχουν όλες αυτές οι εκδοτικές εταιρίες, ένα μονοπώλιο που προστατεύεται από την νομοθεσία του copyright.

 

Το copyright θα πρέπει να προστατεύει τα δικαιώματα των δημιουργών ως προς την εμπορία των έργων τους από τρίτους με την λογική ότι θα έχουν ένα νόμιμο ποσοστό επί των εσόδων αυτών αφού επί της ουσίας δικά τους έργα είναι και οι άλλοι βγάζουν κέρδος από αυτά. Το ίδιο και οι πατέντες, ποσοστά θα πρέπει να παίρνει ο δημιουργός.

 

Από εκεί και πέρα όμως έφεραν στα μέτρα τους την νομοθεσία οι εκδότες οπότε και υποχρεώνονται οι δημιουργοί να παρέχουν τα έργα τους σε ένα (1) μόνο εκδότη ο οποίος μονοπωλιακά καθορίζει την τιμή πράγμα που αντιβαίνει της λογικής ακόμα και του καπιταλισμού όπου ο ίδιος προβλέπει ένα υγιή ανταγωνισμό ώστε κερδισμένο να βγαίνει το σύνολο.

 

Η νομοθεσία λοιπόν χρειάζεται αλλαγή και θα πρέπει οι δημιουργοί να υποχρεώνονται να παραχωρούν το δικαίωμα εκμετάλλευσης των έργων τους σε όσους εκδότες εκφράσουν την επιθυμία να εκδώσουν το έργο τους.

 

Έτσι με τον ανταγωνισμό μεταξύ διαφορετικών εταιριών που θα μπορούν να πωλούν το ίδιο περιεχόμενο θα αναγκαστούν να ρίξουν τις τιμές οπότε και δεν θα τίθεται θέμα δημιουργίας παράνομων αντιγράφων αφού το συνολικό ανοιγμένο μηνιαίο κόστος για την πρόσβαση στο δίκτυο, το κόστος για την απόκτηση πρόσβασης σε filehoster, το κόστος των μηχανημάτων και των άγραφων μέσων τελικά θα υπερβαίνει κατά πολύ το κόστος απόκτησης επαγγελματικών αντιγράφων από τους εκδότες.

 

Εκεί φίλε μου χάθηκε το παιχνίδι αλλά επειδή έτσι είχαν μάθει να έχουν τους πολιτικούς στο τσεπάκι τους αυτοί οι "νταβατζήδες του πνεύματος" βρέθηκαν τελικά με την πλάτη στον τοίχο.

 

Βλέπεις δεν μπορούσαν να εφαρμόσουν την ίδια μονοπωλιακή τακτική στα άγραφα μέσα ή στις συσκευές αναπαραγωγής οπότε και εκεί ο υγιής ανταγωνισμός έριξε τις τιμές οπότε και τελικά ο κόσμος οδηγήθηκε σε αυτή την λύση ανεξάρτητα αν κάποιοι την θεωρούν παράνομη που για προσωπική χρήση φυσικά δεν είναι.

 

Όσο καιρό λοιπόν ο κόσμος πλήρωνε το R&D στα μέσα και τις συσκευές και οι τιμές ήταν μεγάλες, άνθρωπος δεν μιλούσε επειδή το 6% που παίρνουν από όλα αυτά τα άγραφα μέσα (φωτοτυπικό χαρτί, cd, dvd, κασέτες, bluray, κλπ) αλλά και από τις συσκευές αναπαραγωγής (cd/dvd/bluray players αλλά και recorders, σκληρούς δίσκους, τηλεοράσεις, φορητούς, desktop, ηχοσυστήματα κλπ), αυτό το 6% που το πληρώνουμε όλοι μας σε όλα αυτά τα προϊόντα ήταν τόσο μεγάλο που δεν έβγαζαν κιχ, τώρα που έπεσαν οι τιμές αυτών των προϊόντων και που βλέπουν ότι ο κόσμος τελικά δημιουργεί ο ίδιος ερασιτεχνικά αντίγραφα αντί να αγοράζει τα δικά τους επαγγελματικά, δυσανασχετούν και ένα παραπάνω όταν βλέπουν το διαδίκτυο σαν μία αγορά που αν καταφέρουν να σταματήσουν αυτά τα ερασιτεχνικά αντίγραφα και συνεχίσουν και εκεί να εφαρμόζουν την ίδια μονοπωλιακή τακτική, τελικά, θα βγάλουν απίστευτα ποσά (με αισχρό τρόπο) σε βάρος τους ευρύτερου συνόλου.

 

Επειδή έκανα μία αναφορά και στις πατέντες να πω ότι καλά κάνουν και υπάρχουν όπως και το copyright πρέπει να υπάρχει αλλά όχι για να περιορίζεται ένα έργο και να μην μπορούν να το αξιοποιήσουν άλλες εταιρίες ή τελικά να φτάνει να έχει τέτοια τιμή που να μην μπορεί να το αποκτήσει το ευρύτερο σύνολο στο οποίο και εξαρχής απευθύνεται. Τόσο οι πατέντες όσο και το copyright πρέπει να εξακολουθεί να υπάρχει για να συνεχίσει να υπάρχει δημιουργία αλλά η νομοθεσία που προστατεύει τους μεσάζοντες πρέπει να αλλάξει και οι εκδότες να πάψουν να εκμεταλλεύονται αισχρά τόσο τον κόσμο όσο και τους δημιουργούς.

 

Όσο αυτή η νομοθεσία εξακολουθεί να υπάρχει, καλά κάνει ο κόσμος και δημιουργεί ο ίδιος ερασιτεχνικά αντίγραφα και κακώς οι ίδιοι οι δημιουργοί δεν συσπειρώνονται με τον κόσμο ώστε να απαιτήσουν αλλαγές στην νομοθεσία που θα επιτρέπουν τα έργα τους να φτάνουν σε πολύ περισσότερο κόσμο οπότε και με δραματικά χαμηλές τιμές τελικά να παίρνουν εξίσου πολύ περισσότερα από τα όσα τους δίνουν τώρα κατά μέσο όρο οι εκδότες ενώ από την άλλη θα ανοίξουν αυτά τα στεγανά που εμποδίζουν την ανάπτυξη νέων έργων που ως γνωστόν ο πολιτισμός στηρίζεται και εξελίσσεται πάνω στον προηγούμενο, οπότε και υπάρχει αυτή η συνέχεια, τώρα όμως έχουμε έρθει σε ένα τέλμα ακριβώς επειδή δεν μπορούμε να στηριχτούμε στον προηγούμενο αφού αυτός είναι κλειδωμένος από τις πατέντες και το copyright.

 

http://randomfoo.net/oscon/2002/lessig/free.html

 

Βρισκω οτι κανεις σημαντικα λαθη, σε δυο τουλαχιστον τομεις.

Πρωτον σε κανενα προιον μη αναγκαιο για τη ζωη του ανθρωπου δεν εχει επιβληθει μεχρι τωρα τιμη απο καποια αρχη. Το "μια εταιρια που απευθυνεται στο ευρυ κοινο" ειναι λανθασμενο, διοτι δεν νομιζω να υπαρχει καμμια εταιρια που να θελει να μην απευθυνεται στο ευρυ κοινο, ολες θα ηθελαν να εχουν ολη τη γη σαν πελατες, το οτι καποιες το καταφερνουν αυτο δεν το εκαναν συμβολαιο απο την αρχη, ο νομος της προσφορας - ζητησης το εκανε.

Αρα, πως λοιπον μια εταιρια θα λογοδοτησει και γιατι; Με ποιο κριτηριο; με το οτι απευθυνεται στο ευρυ κοινο; Αν αυριο βγει η κοκακολα και χωσει 2 ευρω στο μπουκαλι, θα πρεπει τα κρατη να της βαλουν φρενο;

Σε δεκαδες προιοντα υπαρχει ενα καποιο μονοπωλιο, και συνεχιζει ηα υπαρχει γιατι μας ειναι αδιαφορο, ειναι ηδη πολυτελειας, και ειτε εχουν μεγαλη τιμη ειτε οχι, δεν μας πολυνοιαζει. Ηκοκοακολα δεν εχει μονοπωλιο τη συνταγη της; Οι αυτοκινητοβιομηχανιες, δεν εχουν για χρονια μονοπωλιο καποιες τεχνολογιες, πριν τις ξεζουμισουν και τις βγαλουν μετα για πουλημα και στις αλλες εταιριες;

Επισης οσον αφορα τη διαθεση σε τριτους, παλι δεν ειναι προνομιο μονο των εκδοτικων εταιριων. Χιλιαδες προιοντα δικινουνται μεσω εταιριων που για να το κανουν ζητανε την αποκλειστικοτητα, και με τον τροπο αυτο διαχειριζονται και τις τιμες. Και δε μιλαω για το οποιοδηποτε προιον, αλλα για αγαθα πρωτης αναγκης που εκει ισως θα επρεπε να υπαρχει αυτο που ευαγγελιζεσαι. Μια βολτα μονο στα σουπερ μαρκετς και να δεις πως λειτουργουν οι εταιριες που φερνουν τα προιοντα εκει, θα σε κανει να καταλαβεις, οτι το να μη δεις το inseption παραλληλα με την παγκοσμια προβολη, δεν εγινε και τιποτε. Υπαρχει μεγαλυτερο καρτελ και μονοπωλιο απο αυτο των μεσαζοντων των οποροκηπευτηκων και φρουτων;

 

Μην αναγαγουμε λοιπον τη θεαση μιας ταινιας η την ακροαση ενος δισκου σε αναγκαιο αγαθο, οταν επι χρονια μια χαρα ακουγαμε ραδιοφωνο και πηγαιναμε μια φορα το μηνα σινεμα, ενω σημερα υπαρχει διπλα μας 1 Terra δισκος με μουσικες και ταινιες που δε θα προλαβουμε να δουμε μεχρι να πεθανουμε. Με τη λογικη που εχουμε πλεον, και 10 σεντς να βαλουν την ταινια, παλι πολλα θα μας φανουν αν πουμε οτι γινομαστε νομιμοι, και αυτα που εχουμε πλεον στην κατοχη μας θελησουμε να τα πληρωσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ερασιτέχνης μπορεί να κάνει αντίγραφο από γνήσιο μόνο και μόνο για προσωπική χρήση. Ο νομοθέτης θεωρεί παράνομη την οποιαδήποτε άλλη πηγή απόκτησης. Αυτό δεν το καταλαβαίνεις;

Το 6% είναι για προσωπική χρήση. Να το μοιράσεις σε 1000 άτομα αποτελεί εμπόδιο στην κανονική εκμετάλλευση του έργου.

 

Ακόμα και σήμερα, όποιος καλλιτέχνης θέλει μπορεί να φτιάξει μια μικρή εταιρία διαχείρισης των δικαιωμάτων του. Να επιλέξει όποιον τρόπο θέλει για την προώθηση του ,ακόμα και τον ελεύθερο διαμοιρασμό του έργου του. Κανείς δεν μπορεί να τον απαγορεύσει. Από την στιγμή όμως που ο κάθε καλλιτέχνης αποφασίσει να πουλήσει τα δικαιώματα του έργου του σε κάποια εταιρία, τότε τα αποκλειστικά δικαιώματα τα έχει η εταιρία. Εσύ δεν έχεις κανένα δικαίωμα να το έχεις στην κατοχή σου αν δεν πληρώσεις το νόμιμο τίμημα απόκτησης.

ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ, ΟΤΙ ΤΟ 6% ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΤΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΗΣΤΗΘΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΜΕΤΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

 

Για το θέμα το μονοπωλίου το θεωρώ σωστό, πρέπει να αλλάξει το καθεστώς. Θα είναι υπέρ όλων. Αλλά είναι τόσο περίπλοκα και εμπλέκονται τόσοι πολλοί στα θέματα των δικαιωμάτων που πάλι θα πρέπει να υπάρχει κεντρική διαχείριση. Κάποιος θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να το διαχειριστεί. Αυτός ποιός θα είναι; Μπορεί να είναι ο καλλιτέχνης (αν αγοράσει τα δικαιώματα) ή μια εταιρία. Πάλι θα υπάρχει μονοπώλιο γιατί το προϊόν είναι μοναδικό. Το να υπάρξουν 2 διανομείς για την Ελλάδα, δεν θα αλλάξει δραματικά τα πράγματα. Η Ευρώπη μιλάει για πανευρωπαϊκά δικαιώματα. Δεν θα αλλάξει κάτι δραματικά και να σου πω δεν γίνεται να αλλάξει.

 

Γιώργο πάλι τα ίδια θα λέμε;;;

 

Ο ερασιτέχνης μπορεί να κάνει νόμιμα αντίγραφα ενός έργου το οποίο νομίμως έχει δημοσιευτεί. Πουθενά δεν λέει ο νόμος ότι πρέπει να είναι κύριος κάτοχος του γνήσιου και πως να είναι αφού όλοι αντίγραφα ενός πρωτότυπου έχουν ή αντίγραφα αντιγράφων.

 

Παράνομο από τον νόμο είναι ότι ο ίδιος ο νόμος προβλέπει ως παράνομο, δηλαδή θα πρέπει να αναφέρεται ρητά στον νόμο ότι η διανομή μέσω διαδικτύου είναι παράνομη για να χαρακτηριστεί παράνομος αυτός που την κάνει και η παρανομία δεν έχει να κάνει να την εμπόδιση της κανονικής εκμετάλλευσης του έργου αφού δεν εμποδίζεται με κάποιο τρόπο ο εκδότης να το εκδώσει, το ότι δεν έχει πελατεία για να πουλήσει δεν αποτελεί παρεμπόδιση αφού με την ίδια λογική θα μπορούσε κάποιος να αγοράσει 100.000 αντίτυπα και να αρχίσει να τα μοιράζει δωρεάν και με την πράξη του αυτή να μην μπορεί ο εκδότης να πουλήσει άλλα νέα αντίτυπα.

 

Πρόσθετα λοιπόν στον νόμο μπήκε σφήνα και το "ή βλάπτονται τα νόμιμα συμφέροντα των δημιουργών" και εκεί υπάρχει μία μεγαλύτερη ελαστικότητα αλλά μιλάμε πάντα για τα δικαιώματα των δημιουργών και όχι των δικαιούχων εκμετάλλευσης των πνευματικών δικαιωμάτων.

 

http://el.wikisource.org/wiki/%CE%9D%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82_2121/93#.CE.86.CF.81.CE.B8.CF.81.CE.BF_18:_.CE.91.CE.BD.CE.B1.CF.80.CE.B1.CF.81.CE.B1.CE.B3.CF.89.CE.B3.CE.AE_.CE.B3.CE.B9.CE.B1_.CE.B9.CE.B4.CE.B9.CF.89.CF.84.CE.B9.CE.BA.CE.AE_.CF.87.CF.81.CE.AE.CF.83.CE.B7

 

Τα παιδιά του gamato εδώ στην Ελλάδα διώχθηκαν με την κατηγορία της καταπάτησης των πνευματικών δικαιωμάτων κατ' επάγγελμα σε βαθμό κακουργήματος για αυτό και έγινε άρση του απορρήτου των τηλεπικοινωνιών αν και επειδή από ότι κατάλαβα η κατηγορία δεν ευσταθούσε και τελικά αφέθηκαν ελεύθεροι και όλος ο ντόρος έγινε μόνο και μόνο για την δημιουργία εντυπώσεων, διαφορετικά θα ήταν μέσα για πολλά χρόνια ή θα πλήρωναν τα μαλλιοκέφαλά τους.

 

Αντίστοιχα στο εξωτερικό όπου υπήρξαν καταδικαστικές αποφάσεις εκεί οι κατηγορούμενοι δεν μπορούσαν να αποδείξουν ποιοι ήταν αυτοί που τους έδιναν το υλικό, δλδ αν ήταν φίλοι, γνωστοί, συγγενείς, οπότε και η απόφαση των δικαστών έβγαινε αβίαστα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρξαν και αθωωτικές αποφάσεις που είχαν να κάνουν με τον τρόπο που λειτουργεί το πρωτόκολλο οπότε και κανείς δεν έδινε ολόκληρο το έργο σε κάποιον άλλο αλλά μικρά κομματάκια του και υπάρχουν και άλλες πολλές περιπτώσεις που αθωώθηκαν και υπάρχουν όλες αυτές οι αναφορές στις υποθέσεις στο torrentfreak.

 

Η κάθε εκδοτική εταιρία φίλε μου προσπαθεί να περάσει αυτή την λογική της απαγόρευσης αυθαίρετα και δυστυχώς πολλοί πιπιλάνε το ίδιο παραμύθι. Ο νομοθέτης φίλε μου πρόβλεψε αυτό το ποσοστό σαν ένα λογικό ποσό αποζημίωσης σε μία αγορά που δεν θα λειτουργούσε μονοπωλιακά και που οι τιμές θα έπεφταν και δεν θα φτάναμε στο σημείο που είμαστε σήμερα, οπότε και αυτό το 6% προοριζόταν για κάθε αντίγραφο που θα δημιουργούσε ο κάθε ερασιτέχνης για προσωπική του χρήση είτε είναι ένα (1) το αντίγραφο είτε είναι χίλια (1000) και αυτό με την λογική ότι ακόμα και 5 αντίγραφα να φτιάξει, αν τα δώσει σε 5 γνωστούς του και κάνουν και αυτοί το ίδιο πολύ γρήγορα θα φτάσει να το έχει στα χέρια του πάρα μα πάρα πολύς κόσμος.

 

Το θέμα είναι να σπάσει το μονοπώλιο και να μπορούν πολλοί διαφορετικοί εκδότες να πουλήσουν το ίδιο έργο και όχι να το πουλάει μόνο ένας. Αν τώρα εσύ θέλεις πχ ένα βιβλίο σε απλό ανακυκλωμένο χαρτί με μαλακό εξώφυλλο παίρνεις την τάδε έκδοση που είναι φθηνότερη, αν εγώ θέλω να είναι δερματόδετο θα πάρω την έκδοση του άλλου εκδότη που είναι ακριβότερη οπότε και τελικά ο δημιουργός θα πληρωθεί για δυο αντίτυπα ενώ τώρα με το μονοπώλιο αν διατίθεται μόνο η δερματόδετη έκδοση τότε εσύ πχ φίλε μου που δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα δεν θα το αγοράσεις.

 

ΤΟ 6% ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΤΑ ΑΓΡΑΦΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ, ΓΝΩΣΤΟΥΣ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΡΟΒΛΕΦΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΤΑΝΑΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ, ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ 6% ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρισκω οτι κανεις σημαντικα λαθη, σε δυο τουλαχιστον τομεις.

Πρωτον σε κανενα προιον μη αναγκαιο για τη ζωη του ανθρωπου δεν εχει επιβληθει μεχρι τωρα τιμη απο καποια αρχη. Το "μια εταιρια που απευθυνεται στο ευρυ κοινο" ειναι λανθασμενο, διοτι δεν νομιζω να υπαρχει καμμια εταιρια που να θελει να μην απευθυνεται στο ευρυ κοινο, ολες θα ηθελαν να εχουν ολη τη γη σαν πελατες, το οτι καποιες το καταφερνουν αυτο δεν το εκαναν συμβολαιο απο την αρχη, ο νομος της προσφορας - ζητησης το εκανε.

Αρα, πως λοιπον μια εταιρια θα λογοδοτησει και γιατι; Με ποιο κριτηριο; με το οτι απευθυνεται στο ευρυ κοινο; Αν αυριο βγει η κοκακολα και χωσει 2 ευρω στο μπουκαλι, θα πρεπει τα κρατη να της βαλουν φρενο;

Σε δεκαδες προιοντα υπαρχει ενα καποιο μονοπωλιο, και συνεχιζει ηα υπαρχει γιατι μας ειναι αδιαφορο, ειναι ηδη πολυτελειας, και ειτε εχουν μεγαλη τιμη ειτε οχι, δεν μας πολυνοιαζει. Ηκοκοακολα δεν εχει μονοπωλιο τη συνταγη της; Οι αυτοκινητοβιομηχανιες, δεν εχουν για χρονια μονοπωλιο καποιες τεχνολογιες, πριν τις ξεζουμισουν και τις βγαλουν μετα για πουλημα και στις αλλες εταιριες;

Επισης οσον αφορα τη διαθεση σε τριτους, παλι δεν ειναι προνομιο μονο των εκδοτικων εταιριων. Χιλιαδες προιοντα δικινουνται μεσω εταιριων που για να το κανουν ζητανε την αποκλειστικοτητα, και με τον τροπο αυτο διαχειριζονται και τις τιμες. Και δε μιλαω για το οποιοδηποτε προιον, αλλα για αγαθα πρωτης αναγκης που εκει ισως θα επρεπε να υπαρχει αυτο που ευαγγελιζεσαι. Μια βολτα μονο στα σουπερ μαρκετς και να δεις πως λειτουργουν οι εταιριες που φερνουν τα προιοντα εκει, θα σε κανει να καταλαβεις, οτι το να μη δεις το inseption παραλληλα με την παγκοσμια προβολη, δεν εγινε και τιποτε. Υπαρχει μεγαλυτερο καρτελ και μονοπωλιο απο αυτο των μεσαζοντων των οποροκηπευτηκων και φρουτων;

 

Μην αναγαγουμε λοιπον τη θεαση μιας ταινιας η την ακροαση ενος δισκου σε αναγκαιο αγαθο, οταν επι χρονια μια χαρα ακουγαμε ραδιοφωνο και πηγαιναμε μια φορα το μηνα σινεμα, ενω σημερα υπαρχει διπλα μας 1 Terra δισκος με μουσικες και ταινιες που δε θα προλαβουμε να δουμε μεχρι να πεθανουμε. Με τη λογικη που εχουμε πλεον, και 10 σεντς να βαλουν την ταινια, παλι πολλα θα μας φανουν αν πουμε οτι γινομαστε νομιμοι, και αυτα που εχουμε πλεον στην κατοχη μας θελησουμε να τα πληρωσουμε.

 

Pournara φίλε μου ούτε τα καύσιμα είναι αγαθό πρώτης ανάγκης και εκεί μπαίνει πλαφόν στην τιμή σε μία προσπάθεια να περιοριστούν οι τιμές που καθορίζουν τα καρτέλ. Πριν μερικά χρόνια δεν υπήρξαν έρευνες για το θέμα των καρτέλ στο γάλα και τα σχετικά προϊόντα; Δεν ξέρω φίλε μου σε άλλη χώρα ζω εγώ;;; :lol:

 

Φίλε μου τα έργα του πνεύματος και της διανόησης για πολλούς αποτελούν πνευματική τροφή αντίστοιχης αξίας με την συμβατική που μας εξασφαλίζει την διαβίωσή μας.

 

Τα υπόλοιπα λοιπόν προϊόντα όπως τα οπωροκηπευτικά ή τα όσπρια και γενικότερα όλα τα προϊόντα υπόκεινται στην ίδια νομοθεσία περί ανταγωνισμού και υπάρχουν επιτροπές που κατεβάζουν καμπάνες σε όσους αισχροκερδούν ή επιδίδονται σε τακτικές που οδηγούν σε αθέμιτο ανταγωνισμό και γνωρίζουμε τι καμπάνες έφαγε η M$ για τον ΙΕ ή το άκυρο στην Apple που έριξε η αντίστοιχη Αμερικάνικη επιτροπή ανταγωνισμού.

 

Στην Ελλάδα τα πάντα γυρίζουν γύρω από αυτούς τους μεσάζοντες που αγοράζουν από τον παραγωγό τα προϊόντα σε τιμή x, του ζητούν να υπογράψει ότι πούλησε σε τιμή 2x και τελικά φτάνει η τιμή αυτή στους καταναλωτές μαζί με το νόμιμο ποσοστό τους γιατί δεν μπορούν αυτό να το ανεβάσουν όσο θέλουν και εκεί τίθεται θέμα αισχροκέρδειας και εκεί οφείλει η επιτροπή ανταγωνισμού να επέμβει και να πάρει τις μίζες της... ε, λάθος, να επιβάλει πρόστιμα τάξης μεγέθους 1/100 των χρημάτων που ήδη έβγαλαν από την αισχροκέρδειά τους αυτή.

 

Το ότι είναι λάθος η κατάσταση εκεί δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνει παράδειγμα προς μίμηση και στα πνευματικά έργα, έτσι δεν είναι; :-)

 

Επειδή λοιπόν έχεις παρακολουθήσει τα όσα γράφω εδώ και χρόνια αφού συμμετέχεις στις συζητήσεις θα θυμάσαι ότι είμαι ενάντια στην κακώς λεγόμενη πειρατεία ακριβώς επειδή οδηγεί σε μαρασμό τους ίδιους τους δημιουργούς όχι για την ζημιά που παθαίνουν οι μεσάζοντες και ακριβώς επειδή για αυτή την κατάσταση τελικά δεν φταίει ο κόσμος, αλλά αυτοί οι μεσάζοντες με την τακτική τους οδήγησαν τον κόσμο σε αυτή την λύση τελικά το επίσημο κράτος θα πρέπει να πάρει μέτρα, να δημιουργηθεί ένας κεντρικός φορέας διαχείρισης του υλικού αυτού μέσω διαδικτύου που θα το προσφέρει χωρίς επιπλέον χρεώσεις και με αξιόπιστο τρόπο στο ευρύτερο σύνολο ενώ η πληρωμή θα γίνεται μέσω κάποιου παγίου που θα συγκεντρώνει αυτός ο οργανισμός και θα αποδίδει στους κατόχους εκμετάλλευσης των πνευματικών δικαιωμάτων.

 

Με λίγα λόγια να περιοριστούν οι μεσάζοντες και τα κέρδη τους που καθιστούν απαγορευτική την πρόσβαση του κόσμου σε αυτό το υλικό, ενώ από την άλλη οι δημιουργοί να παίρνουν τελικά αναλογικά μεγαλύτερα ποσά αφού οι μεσάζοντες δεν θα φουσκώνουν το κόστος κατά το δοκούν ώστε να δικαιολογήσουν τις τελικές τιμές πώλησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ ελεος, μην τα τσουβαλιαζεις απλα και μονο χαρην της κουβεντας.

Δε γινεται να μου λες τα καυσιμα ειδος πολυτελειας, και δε γινεται να μου συγκρινεις το καρτελ του γαλακτος με το καρτελ του hollywood. Αν απο αυριο δεν ξαναβγει ουτε μια ταινια, μια χαρα θα συνεχισουμε να ζουμε, αν σταματησει η παραγωγη γαλακτος θα πεθανει πολυς κοσμος, και θα αρρωστησει 100πλασιος. Μην τα ισωπεδωνουμε ολα.

Καρτελ ονομαζεις μια μονοπωλιακη κινηση κατα την οποια σου εναρμονιζουν τις τιμες προς οφελος τους, σε προιοντα τα οποια εχεις αναγκη και πρεπει να τα αγορασεις. Καρτελ στην τιμη του inseption δεν μπορει να υπαρξει, ας το βαλουν και 100 ευρα, δε θα το δω και τελος, τιποτε δε θα παθω και θα το δω καποια στιγμη οταν το βαλει το Σταρ.

Το οτι παμε ολοι μαζι σαν ζωα παρολες τις μεγαλες τιμες που εχουν στις ταινιες - δισκους, αυτο απλα τους δινει δυναμη να συνεχισουν να κρατανε ψηλα τις τιμες. Νομος προσφορας και ζητησης ειναι. Αν σταματουσαμε να πηγαινουμε σε οτι ηλιθιοταινια βγαινει, απλα και μονο γιατι ειναι in να εισαι σινεφιλ, τοτε θα καταλαβαιναν απο πτωση τιμων.

Με νομο αυτο το πραγμα δεν γινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ ελεος, μην τα τσουβαλιαζεις απλα και μονο χαρην της κουβεντας.

Δε γινεται να μου λες τα καυσιμα ειδος πολυτελειας, και δε γινεται να μου συγκρινεις το καρτελ του γαλακτος με το καρτελ του hollywood. Αν απο αυριο δεν ξαναβγει ουτε μια ταινια, μια χαρα θα συνεχισουμε να ζουμε, αν σταματησει η παραγωγη γαλακτος θα πεθανει πολυς κοσμος, και θα αρρωστησει 100πλασιος. Μην τα ισωπεδωνουμε ολα.

Καρτελ ονομαζεις μια μονοπωλιακη κινηση κατα την οποια σου εναρμονιζουν τις τιμες προς οφελος τους, σε προιοντα τα οποια εχεις αναγκη και πρεπει να τα αγορασεις. Καρτελ στην τιμη του inseption δεν μπορει να υπαρξει, ας το βαλουν και 100 ευρα, δε θα το δω και τελος, τιποτε δε θα παθω και θα το δω καποια στιγμη οταν το βαλει το Σταρ.

Το οτι παμε ολοι μαζι σαν ζωα παρολες τις μεγαλες τιμες που εχουν στις ταινιες - δισκους, αυτο απλα τους δινει δυναμη να συνεχισουν να κρατανε ψηλα τις τιμες. Νομος προσφορας και ζητησης ειναι. Αν σταματουσαμε να πηγαινουμε σε οτι ηλιθιοταινια βγαινει, απλα και μονο γιατι ειναι in να εισαι σινεφιλ, τοτε θα καταλαβαιναν απο πτωση τιμων.

Με νομο αυτο το πραγμα δεν γινεται

 

Όσο και αν το θέλω δεν μπορώ να σε ελεήσω φίλε μου. :lol: :P

 

H αναφορά στο γάλα και στα καύσιμα έγινε καθαρά και μόνο χάριν παραδείγματος ότι η αγορά δεν μπορεί να λειτουργεί ανεξέλεγκτα και αυτός ο έλεγχος που αναφέρεις για τα οπωροκηπευτικά και τα φρούτα οφείλει να υφίσταται και δεν υφίσταται μόνο στα υλικά αγαθά αλλά και στα πνευματικά και σου ανέφερα τα παραδείγματα της M$ και Apple, οπότε νομοθεσία υπάρχει και εφαρμόζεται σε κράτη δικαίου απλά όχι στην χώρα μας.

 

Όταν λοιπόν εξαρχής σκοπός των δημιουργών ήταν αυτή τους η έκφραση να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο και από αυτή την αποδοχή να έχουν κάποιους πόρους για να συνεχίσουν να ζουν δημιουργώντας, προσωπικά από ένα σημείο και μετά βλέπω την λειτουργία των μεσαζόντων τελείως παρασιτική από την στιγμή που εκμεταλλεύονται αισχρά τόσο τον κόσμο όσο και τους δημιουργούς και όπως όλοι οι μεσάζοντες μπήκαν σφήνα στην αρχή με σκοπό να κάνουν εφικτό τον διαμοιρασμό αυτών των προϊόντων αλλά στην συνέχεια ελλείψει ελέγχου γιγαντώθηκαν, έφεραν την νομοθεσία στα μέτρα τους και από τότε ο πολιτισμός μας φθίνει λόγω των επιλογών τους που τους απέφεραν βραχυπρόθεσμα μεγιστοποίηση των κερδών οπότε και σήμερα βλέπουμε το αποτέλεσμα αυτών των επιλογών τους.

 

http://randomfoo.net/oscon/2002/lessig/free.html

 

Παιδιά η κατάσταση με το file-sharing δεν αλλάζει αν δεν αλλάξουν πρώτα τακτική οι εκδότες και αυτό προσπαθούν να περάσουν με την digital agenda, αν δεν το καταφέρουν απλά τα p2p θα μετατραπούν σε f2f δίκτυα και εκεί ο κόσμος θα συσπειρωθεί γύρω από πολιτικά κόμματα που θα υπερασπιστούν αυτή την τακτική.

 

Δεν μπορεί φίλε μου το 99% του πληθυσμού να υφίσταται τις επιθυμίες του 1%, όχι στην δημοκρατία, αν δημοκρατία είναι αυτό που έχουμε και άλλο πράγμα δημοκρατία και άλλο δικαιοσύνη και όταν ο κόσμος αντιμετωπίζει τέτοιες αδικίες όπως το μονοπώλιο τότε και εκείνος θα αδικήσει και προσωπικά δεν τον αδικώ καθόλου αφού άλλοι πρέπει να του δείχνουν το καλό παράδειγμα και εκείνος να ακολουθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο και αν το θέλω δεν μπορώ να σε ελεήσω φίλε μου. :lol: :P

 

H αναφορά στο γάλα και στα καύσιμα έγινε καθαρά και μόνο χάριν παραδείγματος ότι η αγορά δεν μπορεί να λειτουργεί ανεξέλεγκτα και αυτός ο έλεγχος που αναφέρεις για τα οπωροκηπευτικά και τα φρούτα οφείλει να υφίσταται και δεν υφίσταται μόνο στα υλικά αγαθά αλλά και στα πνευματικά και σου ανέφερα τα παραδείγματα της M$ και Apple, οπότε νομοθεσία υπάρχει και εφαρμόζεται σε κράτη δικαίου απλά όχι στην χώρα μας.

 

 

 

Η αναφορα εγινε, αλλα εγινε λαθος, οταν για να στηριξεις το παραδειγμα σου μου λες οτι το καυσιμο ειναι ειδος πολυτελειας (αρα μου το συγκρινεις με μια ταινια), και οτι η αγορα του γαλακτος υπεστη ελεγχο (αρα και η αγορα της εβδομης τεχνης πρεπει να υποστει ελεγχο).

Τελος παντων, δεν μπορω να το συνεχισω διοτι εχουμε τελειως διαφορετικη αποψη περι των ποιων αγαθων θα επρεπε ο νομος να επεμβαινει και και σε ποια οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρεμπόδιση αφού με την ίδια λογική θα μπορούσε κάποιος να αγοράσει 100.000 αντίτυπα και να αρχίσει να τα μοιράζει δωρεάν και με την πράξη του αυτή να μην μπορεί ο εκδότης να πουλήσει άλλα νέα αντίτυπα.

 

Κάποιος έχει αγοράσει 100.000 αντίτυπα αλλά και 100000 κόσμος θα τα πάρει. Άρα μια χαρά κανονική εκμετάλλευση του έργου γίνεται.

Το οτι γράφεις μακροσκελή κείμενα δεν σημαίνει οτι είναι και ουσιώδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αναφορα εγινε, αλλα εγινε λαθος, οταν για να στηριξεις το παραδειγμα σου μου λες οτι το καυσιμο ειναι ειδος πολυτελειας (αρα μου το συγκρινεις με μια ταινια), και οτι η αγορα του γαλακτος υπεστη ελεγχο (αρα και η αγορα της εβδομης τεχνης πρεπει να υποστει ελεγχο).

Τελος παντων, δεν μπορω να το συνεχισω διοτι εχουμε τελειως διαφορετικη αποψη περι των ποιων αγαθων θα επρεπε ο νομος να επεμβαινει και και σε ποια οχι.

 

Μπερδεύτηκες, εγώ δεν χαρακτήρισα κανένα προϊόν ως αναγκαίο για την διαβίωσή μας ή κάποιο άλλο ως είδος πολυτελείας, αυτό το έκανες εσύ και είναι η κατάταξή σου αυθαίρετη φίλε μου και για αυτό σου αναφέρω για πολλοστή φορά άυλα αγαθά όπως ο ΙΕ και οι υπηρεσίες της Apple (jailbreak) που και εκεί μπήκε φρένο χωρίς αυτά να υπάγονται στα αναγκαία για την διαβίωση του ανθρώπου (???) αγαθά. :-)

 

Κάποιος έχει αγοράσει 100.000 αντίτυπα αλλά και 100000 κόσμος θα τα πάρει. Άρα μια χαρά κανονική εκμετάλλευση του έργου γίνεται.

Το οτι γράφεις μακροσκελή κείμενα δεν σημαίνει οτι είναι και ουσιώδη.

 

Φίλε Γιώργο είμαι παλιά καραβάνα (:lol:) στα forum και δεν πέφτω στην λούμπα των προσωπικών αντιπαραθέσεων. Αν έχεις αντεπιχειρήματα για να υποστηρίξεις την άποψή σου παρέθεσέ τα, διαφορετικά μην προσπαθείς να ρίξεις το επίπεδο της συζήτησης νομίζοντας ότι θα απαξιώσεις τον συνομιλητή γιατί θα βρεθείς να μονολογείς και κανείς να μην σου δίνει σημασία. :-)

 

Χαίρομαι λοιπόν που έστω και μετά από την πολλοστή επανάληψη της παραγράφου του νόμου 2121/93 τελικά κατάλαβες ποιους περιορισμούς δεν έχει ο κάθε πολίτης που μπορεί για καθαρά ιδιωτική χρήση να αναπαράγει copyrighted υλικό χωρίς την άδεια του κατόχου εκμετάλλευσης των πνευματικών δικαιωμάτων και τι τελικά είναι η εμπόδιση της κανονικής εκμετάλλευσης και τι η νόμιμη δημοσίευση. :-)

 

Άρα λοιπόν αφού παραδέχεσαι ότι αφού πωλήθηκαν 100.000 αντίτυπα και ο κόσμος προτιμά να τα παίρνει τώρα από αυτόν που τα χαρίζει, δεν τίθεται θέμα εμπόδισης της κανονικής εκμετάλλευσης του έργου. Άρα και ο ερασιτέχνης που κάνει αντίγραφα και τα μοιράζεται με τους φίλους του δεν εμποδίζει την κανονική εκμετάλλευση του έργου αλλά ούτε και βλάπτονται τα νόμιμα συμφέροντα των δημιουργών αφού και πάλι το 6% θα το πάρουν. :-)

 

Το πρόβλημα είναι ότι το 6% σαν ποσό (και όχι σαν ποσοστό) είναι πολύ μικρό και για αυτό στρέφονται σε νέα άγραφα μέσα που στην αρχή η τιμή τους είναι υψηλή, πχ 30 ευρώ είχε στην αρχή το άγραφο bluray δισκάκι οπότε και αν δεν υπήρχε αυτό το μονοπώλιο και έπεφταν οι τιμές των επαγγελματικών αντιγράφων ο κόσμος δεν θα στρεφόταν στα ερασιτεχνικά αντίγραφα οπότε και αυτά θα παρέμεναν ακριβά όπως ακριβές θα ήταν και οι συσκευές εγγραφής. Απλός ο νόμος της προσφοράς και ζήτησης και όσο η ζήτηση μεγαλώνει και καλύπτεται από την προσφορά τόσο η τιμή πέφτει και αν και πέφτει η τιμή τελικά τα συνολικό κέρδος απογειώνεται και αυτό γινόταν με τα άγραφα μέσα αλλά όχι με τα επαγγελματικά αντίγραφα.-

 

Τώρα και το δίκτυο που λέει ο λόγος να κόψουν με τις τιμές που έχουν τα άγραφα μέσα ο κόσμος θα συνεχίσει να ανταλλάσσει μεταξύ του το copyrighted υλικό και ένας (1) θα αγοράζει το επαγγελματικό αντίγραφο και θα το δίνει σε περιορισμένο αριθμό αντιγράφων σε φίλους και γνωστούς και αυτοί στους δικούς τους και πάει λέγοντας και αυτή η διαδικασία δεν είναι παράνομη οπότε αλλού θα πρέπει να αναζητήσουν το πρόβλημα και αυτό γίνεται με την digital agenda όπου το πρόβλημα έχει εντοπιστεί στο πρόσωπο των μεσαζόντων και στις μονοπωλιακές τακτικές τους. Το αν θα καταφέρουν τελικά να σπάσουν αυτό το μονοπώλιο είναι άλλη ιστορία αλλά η εν λόγω κυρία είναι αυτή που έριξε την καμπάνα των 500 εκ στην M$ για τον ΙΕ οπότε και δεν την βλέπω να κάνει εύκολα πίσω, από την άλλη πάλι όπως προείπα υπάρχουν και άλλες λύσεις που ήδη έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία οπότε και με το κυνήγι μαγισσών δεν πρόκειται να καταφέρουν κάτι και φαίνεται και από την αλλαγή πλεύσης τους που μετά την vpn εποχή αρχίζουν να στρέφονται κατά των filehosters.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...