Προς το περιεχόμενο

Μπλοκάρονται οι πληρωμές του Megaupload ύστερα από συνεργασία RIAA και Mastercard


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είπα οτι απέτυχε λόγω πειρατείας. Είπα οτι απέτυχε παταγωδώς εισπρακτικά.

Άρα γιατί κόπτεσαι για την πειρατεία, αφου δεν έφταιγε αυτή; Καληνύχτα και πάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Άρα γιατί κόπτεσαι για την πειρατεία, αφου δεν έφταιγε αυτή; Καληνύχτα και πάλι

 

Γιατι σου λεει οτι η μια ταινια στις 200 που εσυ θα δεις οτι εισπρακτικα βγαζει εκατομμυρια κερδη, στην ουσια κλεινει τρυπες απο τις αλλες 199 (εισπρακτικες) πατατες που εβγαλε, οποτε δεν πανε ολα στην τσεπη τους. Και αν η ταινια αυτη που μπορει να τους σωσει και να τους δωσει και πολλα κερδη, πειρετευθει παρα πολυ και δεν κανει τα αναμενομενα κερδη, τοτε παπαλα το στουντιο.

Τα λεφτα που διακινουνται σε αυτες τις επιχειρησεις ειναι τεραστια, με αποτελεσμα, με μια ταινια μπορεις να γινει παμπλουτος, αλλα μια αλλη ταινια, μπορει ανετα να σε ριξει στο δρομο.

Το αν ειναι σωστο η οχι, δεν το κρινω εδω, γιατι δυστυχως αυτον τον αδηφαγο φαυλο κυκλο, τον δημιουργουμε ολοι μας. Οταν κανουμε σαν υστερικα στην παρουσια ενος ηθοποιου ή τραγουδιστη, οταν αγοραζουμε σαν τρελλοι οτιδηποτε διαφημιστικο βγαινει απο αυτον, αυτος λοιπον ζηταει περισσοτερα, ο διπλα του κι αυτος περισσοτερα, και φτανουμε σε σημεια να παιρνει καποιος για μια ταινια 10 και 20 εκατομμυρια δολλαρια, για δυο ωρες ταινιας (και 10-15 μηνες γυρισματα, δηλαδη ενα εκατομμυριο το μηνα μισθο), τοτε ας μην τα ριχουνμε ολα στις εταιριες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα μιλάμε για την απόλυτη αποτυχία. Μπήκε μέσα πολλά εκατομμύρια. Τουλάχιστον 30-40. Γιατί μιλάμε για μόλις 100 εκ εισπράξεις. Το κόστος διανομής, των κινηματογράφων (υπάλληλοι-ρεύματα- χίλια δυό) που τα υπολογίζεις;

 

Δική τους επιλογή το πως θα γίνει η διανομή ή η προώθηση του προϊόντος και είναι η ίδια ιστορία μέσω της οποία εξηγούν πως από τα $15 ενός cd τελικά ο καλλιτέχνης θα πάρει λιγότερα από $1, αλλά μέσω p2p μπορεί να γίνει διανομή και ήδη πολλές εταιρίες εφαρμόζουν updates στηριζόμενες στο bittorrent πρωτόκολλο.

 

Για το θέμα του copyright τώρα γενικότερα...

 

http://randomfoo.net/oscon/2002/lessig/free.html

 

αφιερωμένο εξαιρετικά. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τελευταίες σας απαντήσεις τουλάχιστον εντελώς άκαιρες. Ο άλλος προτείνει να βγαίνει ο καλλιτέχνης και να λέει θέλω λεφτά να γράψω ένα έργο και μεις να πληρώνουμε. Ρε πάτε καλά; Σε τι κόσμο ζείτε; Τι πίνετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζω κι ένα Link.png Site: link που μπορεί να βοηθήσει (αν δε το κρύβουν οι παρωπίδες)

 

 

Οι τελευταίες σας απαντήσεις τουλάχιστον εντελώς άκαιρες. Ο άλλος προτείνει να βγαίνει ο καλλιτέχνης και να λέει θέλω λεφτά να γράψω ένα έργο και μεις να πληρώνουμε. Ρε πάτε καλά; Σε τι κόσμο ζείτε; Τι πίνετε;

 

Αυτή η πρόταση εφαρμόζεται ήδη στην Ελλάδα, στα δημόσια έργα, και λέγεται αυτοχρηματοδότηση :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δική τους επιλογή το πως θα γίνει η διανομή ή η προώθηση του προϊόντος και είναι η ίδια ιστορία μέσω της οποία εξηγούν πως από τα $15 ενός cd τελικά ο καλλιτέχνης θα πάρει λιγότερα από $1, αλλά μέσω p2p μπορεί να γίνει διανομή και ήδη πολλές εταιρίες εφαρμόζουν updates στηριζόμενες στο bittorrent πρωτόκολλο.

 

Για το θέμα του copyright τώρα γενικότερα...

 

http://randomfoo.net/oscon/2002/lessig/free.html

 

αφιερωμένο εξαιρετικά. :-)

 

Αφου ενα καθαρα ιδιωτικο προιον ειναι δικη τους επιλογη, για κοπτομαστε εμεις το πως θα το διαθεσουν; Ειναι μια ιδιωτικη επιχειρηση που αποφασιζει να δωσει το προιον της σε καποιο ποσο, αν παει καλα πηγε, αν δεν παει στα @@ μας. Απο τη στιγμη που ειναι ενα ποιον καθαρα μη αναγκαιο στο να ζησει ενας ανθρωπος, ας το βαλει και 1000 ευρω, που ειναι το προβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τι βλακείες είναι αυτές ?

Εγώ χρησιμοποιώ το Megaupload για να κάνω backup αρχεία του υπολογιστή μου,και να δώσω σε φίλους μου έγγραφα τα οποία είναι νόμιμα και είναι δικά μου τα πνευματικά τους δικαιώματα.

Από που και ως που έτσι αυθαίρετα ζητούν κάτι τόσο γελοίο από τη Mastercard ?

Άτομα με νοητική καθυστέρηση βάλαν για CEO ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου ενα καθαρα ιδιωτικο προιον ειναι δικη τους επιλογη, για κοπτομαστε εμεις το πως θα το διαθεσουν; Ειναι μια ιδιωτικη επιχειρηση που αποφασιζει να δωσει το προιον της σε καποιο ποσο, αν παει καλα πηγε, αν δεν παει στα @@ μας. Απο τη στιγμη που ειναι ενα ποιον καθαρα μη αναγκαιο στο να ζησει ενας ανθρωπος, ας το βαλει και 1000 ευρω, που ειναι το προβλημα;

 

Όχι βέβαια οι εταιρίες που παράγουν ένα προϊόν που απευθύνεται στο ευρύτερο σύνολο και βέβαια λογοδοτούν για τις αυξήσεις αλλά και οι αρχές που πηγάζουν από αυτό το σύνολο έχουν την υποχρέωση να ελέγχουν κατά πόσο δημιουργούνται καρτέλ και μονοπώλια που οδηγούν στην αισχρή εκμετάλλευση του συνόλου και όλα αυτά στον καπιταλισμό, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε, γιατί φαίνεται ξεχάσαμε το πλαφόν στις τιμές ή την επιτροπή ανταγωνισμού.

 

Εκεί φίλε μου είναι το πρόβλημα, στο μονοπώλιο που έχουν όλες αυτές οι εκδοτικές εταιρίες, ένα μονοπώλιο που προστατεύεται από την νομοθεσία του copyright.

 

Το copyright θα πρέπει να προστατεύει τα δικαιώματα των δημιουργών ως προς την εμπορία των έργων τους από τρίτους με την λογική ότι θα έχουν ένα νόμιμο ποσοστό επί των εσόδων αυτών αφού επί της ουσίας δικά τους έργα είναι και οι άλλοι βγάζουν κέρδος από αυτά. Το ίδιο και οι πατέντες, ποσοστά θα πρέπει να παίρνει ο δημιουργός.

 

Από εκεί και πέρα όμως έφεραν στα μέτρα τους την νομοθεσία οι εκδότες οπότε και υποχρεώνονται οι δημιουργοί να παρέχουν τα έργα τους σε ένα (1) μόνο εκδότη ο οποίος μονοπωλιακά καθορίζει την τιμή πράγμα που αντιβαίνει της λογικής ακόμα και του καπιταλισμού όπου ο ίδιος προβλέπει ένα υγιή ανταγωνισμό ώστε κερδισμένο να βγαίνει το σύνολο.

 

Η νομοθεσία λοιπόν χρειάζεται αλλαγή και θα πρέπει οι δημιουργοί να υποχρεώνονται να παραχωρούν το δικαίωμα εκμετάλλευσης των έργων τους σε όσους εκδότες εκφράσουν την επιθυμία να εκδώσουν το έργο τους.

 

Έτσι με τον ανταγωνισμό μεταξύ διαφορετικών εταιριών που θα μπορούν να πωλούν το ίδιο περιεχόμενο θα αναγκαστούν να ρίξουν τις τιμές οπότε και δεν θα τίθεται θέμα δημιουργίας παράνομων αντιγράφων αφού το συνολικό ανοιγμένο μηνιαίο κόστος για την πρόσβαση στο δίκτυο, το κόστος για την απόκτηση πρόσβασης σε filehoster, το κόστος των μηχανημάτων και των άγραφων μέσων τελικά θα υπερβαίνει κατά πολύ το κόστος απόκτησης επαγγελματικών αντιγράφων από τους εκδότες.

 

Εκεί φίλε μου χάθηκε το παιχνίδι αλλά επειδή έτσι είχαν μάθει να έχουν τους πολιτικούς στο τσεπάκι τους αυτοί οι "νταβατζήδες του πνεύματος" βρέθηκαν τελικά με την πλάτη στον τοίχο.

 

Βλέπεις δεν μπορούσαν να εφαρμόσουν την ίδια μονοπωλιακή τακτική στα άγραφα μέσα ή στις συσκευές αναπαραγωγής οπότε και εκεί ο υγιής ανταγωνισμός έριξε τις τιμές οπότε και τελικά ο κόσμος οδηγήθηκε σε αυτή την λύση ανεξάρτητα αν κάποιοι την θεωρούν παράνομη που για προσωπική χρήση φυσικά δεν είναι.

 

Όσο καιρό λοιπόν ο κόσμος πλήρωνε το R&D στα μέσα και τις συσκευές και οι τιμές ήταν μεγάλες, άνθρωπος δεν μιλούσε επειδή το 6% που παίρνουν από όλα αυτά τα άγραφα μέσα (φωτοτυπικό χαρτί, cd, dvd, κασέτες, bluray, κλπ) αλλά και από τις συσκευές αναπαραγωγής (cd/dvd/bluray players αλλά και recorders, σκληρούς δίσκους, τηλεοράσεις, φορητούς, desktop, ηχοσυστήματα κλπ), αυτό το 6% που το πληρώνουμε όλοι μας σε όλα αυτά τα προϊόντα ήταν τόσο μεγάλο που δεν έβγαζαν κιχ, τώρα που έπεσαν οι τιμές αυτών των προϊόντων και που βλέπουν ότι ο κόσμος τελικά δημιουργεί ο ίδιος ερασιτεχνικά αντίγραφα αντί να αγοράζει τα δικά τους επαγγελματικά, δυσανασχετούν και ένα παραπάνω όταν βλέπουν το διαδίκτυο σαν μία αγορά που αν καταφέρουν να σταματήσουν αυτά τα ερασιτεχνικά αντίγραφα και συνεχίσουν και εκεί να εφαρμόζουν την ίδια μονοπωλιακή τακτική, τελικά, θα βγάλουν απίστευτα ποσά (με αισχρό τρόπο) σε βάρος τους ευρύτερου συνόλου.

 

Επειδή έκανα μία αναφορά και στις πατέντες να πω ότι καλά κάνουν και υπάρχουν όπως και το copyright πρέπει να υπάρχει αλλά όχι για να περιορίζεται ένα έργο και να μην μπορούν να το αξιοποιήσουν άλλες εταιρίες ή τελικά να φτάνει να έχει τέτοια τιμή που να μην μπορεί να το αποκτήσει το ευρύτερο σύνολο στο οποίο και εξαρχής απευθύνεται. Τόσο οι πατέντες όσο και το copyright πρέπει να εξακολουθεί να υπάρχει για να συνεχίσει να υπάρχει δημιουργία αλλά η νομοθεσία που προστατεύει τους μεσάζοντες πρέπει να αλλάξει και οι εκδότες να πάψουν να εκμεταλλεύονται αισχρά τόσο τον κόσμο όσο και τους δημιουργούς.

 

Όσο αυτή η νομοθεσία εξακολουθεί να υπάρχει, καλά κάνει ο κόσμος και δημιουργεί ο ίδιος ερασιτεχνικά αντίγραφα και κακώς οι ίδιοι οι δημιουργοί δεν συσπειρώνονται με τον κόσμο ώστε να απαιτήσουν αλλαγές στην νομοθεσία που θα επιτρέπουν τα έργα τους να φτάνουν σε πολύ περισσότερο κόσμο οπότε και με δραματικά χαμηλές τιμές τελικά να παίρνουν εξίσου πολύ περισσότερα από τα όσα τους δίνουν τώρα κατά μέσο όρο οι εκδότες ενώ από την άλλη θα ανοίξουν αυτά τα στεγανά που εμποδίζουν την ανάπτυξη νέων έργων που ως γνωστόν ο πολιτισμός στηρίζεται και εξελίσσεται πάνω στον προηγούμενο, οπότε και υπάρχει αυτή η συνέχεια, τώρα όμως έχουμε έρθει σε ένα τέλμα ακριβώς επειδή δεν μπορούμε να στηριχτούμε στον προηγούμενο αφού αυτός είναι κλειδωμένος από τις πατέντες και το copyright.

 

http://randomfoo.net/oscon/2002/lessig/free.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που εσύ λες "προσφορά υπηρεσιών", ονομάζεται "επιχειρηματική συνεργασία". Μπορεί, σύμφωνα με το δίκαιο που διέπει την MasterCard (υποθέτω ότι είναι το δίκαιο των ΗΠΑ) κάποιος ιδιώτης να αρνηθεί επιχειρηματική συνεργασία με κάποιον άλλο ιδιώτη για δικούς του λόγους; Δεν ξέρω. Υποθέτω όμως ότι η απάντηση είναι καταφατική. Στην Ελλάδα αυτό ονομάζεται "ελευθερία των συμβάσεων".

 

Στην Ελλάδα υπάρχει νόμος που επιβάλλει ίση συμπεριφορά σε όλους.

http://www.synigoros.gr/docs/N3304.pdf

Εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης ανεξαρτήτως φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού.

 

 

Από την στιγμή που το megaupload έχει την πεποίθηση ότι μοιράζει απλά αρχεία και η ευθύνη για την νομιμότητά τους είναι στον χρήστη, καμία εταιρεία δεν έχει δικαίωμα να μην του παρέχει τις προβλεπόμενες υπηρεσίας, ούτε η mastercard ούτε καμία άλλη εταιρεία μπορούν να το "σνομπάρουν" χωρίς δικαστική απόφαση. Υποθέτω και στην Αμερική θα υπάρχει η αντίστοιχη νομοθεσία.

 

Ενημερωτικά, με βάση αυτό τον νόμο έχουν καταδικαστεί πολλά μαγαζιά της νύχτας που είχαν "πόρτα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι νομιμότατα τα αρχεία στο Megayoload όπως και στα Torrent. Για διαμοιρασμό ερασιτεχνικού υλικού όπως του παρακάτω.

 

BitTorrent Zeitgeist 2010

1. Inception

2. Iron Man 2

3. 2010

4. XXX

5. french

6. Avatar

7. dvdrip

8. Despicable Me

9. porn

10. Clash of the Titans

11. Toy Story 3

12. Glee

13. Salt

14. Twilight Eclipse

15. Dexter

16. The Sorcerer’s Apprentice

17. Axxo

18. Robin Hood

19. Prince of Persia

20. Windows 7

21. Get Him to the Greek

22. Predators 2010

23. The Last Airbender

24. Shutter Island

25. Knight and Day

26. The Expendables

27. Takers

28. Dinner for Schmucks

29. Unstoppable

30. The Book of Eli

31. Grown Ups

32. True Blood

33. Alice in Wonderland

34. movies

35. Shrek Forever after

36. Supernatural

37. Hindi

38. House

39. Devil

40. Step up Third

41. Megamind

42. Harry Potter and the Deathly Hallows

43. Skyline

44. Green Zone

45. Naughty America

46. Iron Man 2

47. Eminem

48. Predators

49. Lost

50. The Town

51. Date Night

52. The Wolfman

53. Smallville

54. The Last Song

55. Torrents

56. How to Train Your Dragon

57. Fringe

58. Dear John

59. Toy Story 3

60. Red

61. The Social Network

62. Weeds

63. Noir

64. Telugu

65. PC Games

66. Vampire Diaries

67. The Town

68. 2012

69. Twilight

70. Cop out

71. Tamil

72. Sex and the City 2

73. Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1

74. Remember Me

75. The Walking Dead

76. Eclipse

77. Due Date

78. Book of Eli

79. fxg

80. True Blood

81. Avatar the Last Airbender

82. Grown Ups

83. Ironman Two

84. Entourage

85. Sherlock Holmes

86. How I Met Your Mother

87. sex

88. Microsoft Office 2010

89. Spartacus

90. The Pacific

91. Karate Kid

92. The Other Guys

93. Call of Duty Black Ops

94. Despicable Me

95. Chuck

96. Ita

97. Resident Evil

98. Wii

99. Due Date

100. Hot Tub Time Machine

 

Και αυτό το 6% που συνεχώς επικαλείσαι έχεις λάθος. Ακόμα και ο νόμος να μην το λέει, το πνεύμα του νόμου είναι αυτό που σου έχω ξαναπεί. Δεν είναι για να μοιράζεις δεξιά και αριστερά αντίγραφα. Αυτό που σου λέω περί νόμιμης απόκτησης ισχύει. Στη Σουηδία τώρα το σχεδιάζουν και το λένε "private copying fee".

Link

Δεν καταλαβαίνεις οτι είναι αστείο να υπολογίζεις οτι 25.000 τραγούδια αξίζουν 60 cent, 0,60 του ευρώ;Link

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι νομιμότατα τα αρχεία στο Megayoload όπως και στα Torrent. Για διαμοιρασμό ερασιτεχνικού υλικού όπως του παρακάτω.

 

BitTorrent Zeitgeist 2010

Άιντε άιντε...

Γιώργο, άλλο bitorrent και άλλο Megaupload.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι νομιμότατα τα αρχεία στο Megayoload όπως και στα Torrent. Για διαμοιρασμό ερασιτεχνικού υλικού όπως του παρακάτω.

 

BitTorrent Zeitgeist 2010

1. Inception

2. Iron Man 2

3. 2010

...

 

Και αυτό το 6% που συνεχώς επικαλείσαι έχεις λάθος. Ακόμα και ο νόμος να μην το λέει, το πνεύμα του νόμου είναι αυτό που σου έχω ξαναπεί. Δεν είναι για να μοιράζεις δεξιά και αριστερά αντίγραφα. Αυτό που σου λέω περί νόμιμης απόκτησης ισχύει. Στη Σουηδία τώρα το σχεδιάζουν και το λένε "private copying fee".

Link

Δεν καταλαβαίνεις οτι είναι αστείο να υπολογίζεις οτι 25.000 τραγούδια αξίζουν 60 cent, 0,60 του ευρώ;Link

 

Γιώργο μπερδεύτηκες πάλι, αναφέρθηκα στην δημιουργία αντιγράφων από ερασιτέχνες σε αντιδιαστολή με τους επαγγελματίες και όχι σε ερασιτεχνικά βίντεο. Άλλο το ένα άλλο το άλλο και ο μεγάλος όγκος των δεδομένων που μεταφέρονται σήμερα μέσω δικτύου έχει να κάνει με copyrighted υλικό.

 

http://torrentfreak.com/dutch-artist-unions-call-government-to-legalize-file-sharing-101124/

 

Δεν είναι μόνο οι Σουηδοί και άλλοι στρέφονται σε λύσεις που εμείς έχουμε εφαρμόσει και το παράδειγμα που αναφέρεις είναι τουλάχιστον ατυχέστατο αφού όταν πρωτοπήρα σκληρό δίσκο πριν 20 περίπου χρόνια αυτός είχε 100 χιλιάδες δρχ που αν το ανάγουμε σήμερα σε ευρώ πάμε κάπου στα 700 ευρώ (συγκριτικά με το "καλάθι της νοικοκυράς") περίπου και σαν μέγεθος ήταν 100MB δλδ χώραγε 50 mp3 αν και το mp3 δεν πρέπει να είχε ανακαλυφθεί τότε. :lol:

 

Σήμερα τα mp3 είναι ξεπερασμένα και οι περισσότεροι ακούν flac και dts των 50ΜΒ το κομμάτι ενώ από video, 720p και 1080p και σιγά σιγά rip hd δίσκων που εκεί μιλάμε για 20GB η κάθε ταινία αν και αρκετές βγαίνουν σε 2x40, δλδ αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι τα μεγέθη είναι σχετικά.

 

Όπως λοιπόν έγραψα και στο προηγούμενο σεντόνι όπως έπεφταν οι τιμές στα άγραφα μέσα και στις συσκευές αναπαραγωγής έτσι θα έπρεπε να ρίχνουν και τις τιμές τους οι εκδότες γιατί δεν είναι λογικό ο ερασιτέχνης να κάνει αντίγραφα με χαμηλότερο κόστος από αυτό του επαγγελματία και για να μην ξεχνιόμαστε αυτό το 6% πρέπει να πηγαίνει στους καλλιτέχνες όχι στους εκδότες για ψάξε λοιπόν λίγο καλύτερα και δες πόσο είναι σαν ποσοστό το $1 που έπαιρναν οι καλλιτέχνες από τα $15 (1/15=0.06 ή 6%) που πουλούσαν οι εκδότες και αν τελικά τα ίδια έπαιρναν και από τα άγραφα μέσα ανεξάρτητα αν εσύ δεν έγραφες σε αυτά copyrighted υλικό, βάλε και τις συσκευές αναπαραγωγής και θα καταλάβεις ότι δεν είναι καθόλου μικρό το ποσό αυτό.

 

Ο νομοθέτης λοιπόν δεν έκανε λάθος και σωστά πρόβλεψε αυτό το ποσοστό σε μία προσπάθεια να αποζημιώσει τους δημιουργούς χωρίς να εισβάλει στην σφαίρα της ιδιωτικότητας του κάθε πολίτη. Αυτό λέω και εγώ εδώ και χρόνια ότι αυτό το 6% πρέπει να περάσει και στην χρέωση του isp και σε όλα τα διαδικτυακά μηχανήματα και εφόσον η αναπαραγωγή γίνεται αποκλειστικά για προσωπική χρήση να μην θεωρείται παράνομη εφόσον στην όλη διαδικασία δεν λαμβάνουν χώρα άμεσες ή έμμεσες (πχ διαφημίσεις) χρηματικές δοσοληψίες οπότε εκεί θα πρέπει να υπάρχουν χρεώσεις όπως σήμερα χρεώνει η ΑΕΠΙ τα διάφορα μαγαζιά.

 

Με αυτό το σκεπτικό ανέφερα ότι θα πρέπει να παραχωρείται από τον δημιουργό το δικαίωμα εκμετάλλευσης σε περισσότερους εκδότες οπότε εσύ πχ σαν ιδιοκτήτης videoclub να μπορείς να διαθέτεις νόμιμα ότι copyrighted video υπάρχει σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές και με επιχειρηματικό μοντέλο τέτοιο που να καθιστά βιώσιμη την επιχείρησή σου (πχ p2p) ενώ από την άλλη τόσο ο κόσμος θα έχει την ποιότητα και την ευκολία που ζητά ενώ και οι δημιουργοί θα παίρνουν πολύ μεγαλύτερα ποσά από ότι παίρνουν σήμερα από τις εκδοτικές εταιρίες.

 

Ποιος χάνει;;; Οι εκδότες, οι μεσάζοντες, που θέλουν να συνεχίσουν να πουλούν μονοπωλιακά σε καθορισμένες τιμές και δυστυχώς τα ποσά είναι τόσο μεγάλα που ψίχουλα να πάρουν οι πολιτικοί, θα τους κάνουν τεμενάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ερασιτέχνης μπορεί να κάνει αντίγραφο από γνήσιο μόνο και μόνο για προσωπική χρήση. Ο νομοθέτης θεωρεί παράνομη την οποιαδήποτε άλλη πηγή απόκτησης. Αυτό δεν το καταλαβαίνεις;

Το 6% είναι για προσωπική χρήση. Να το μοιράσεις σε 1000 άτομα αποτελεί εμπόδιο στην κανονική εκμετάλλευση του έργου.

 

Ακόμα και σήμερα, όποιος καλλιτέχνης θέλει μπορεί να φτιάξει μια μικρή εταιρία διαχείρισης των δικαιωμάτων του. Να επιλέξει όποιον τρόπο θέλει για την προώθηση του ,ακόμα και τον ελεύθερο διαμοιρασμό του έργου του. Κανείς δεν μπορεί να τον απαγορεύσει. Από την στιγμή όμως που ο κάθε καλλιτέχνης αποφασίσει να πουλήσει τα δικαιώματα του έργου του σε κάποια εταιρία, τότε τα αποκλειστικά δικαιώματα τα έχει η εταιρία. Εσύ δεν έχεις κανένα δικαίωμα να το έχεις στην κατοχή σου αν δεν πληρώσεις το νόμιμο τίμημα απόκτησης.

ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ, ΟΤΙ ΤΟ 6% ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΤΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΗΣΤΗΘΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΜΕΤΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

 

Για το θέμα το μονοπωλίου το θεωρώ σωστό, πρέπει να αλλάξει το καθεστώς. Θα είναι υπέρ όλων. Αλλά είναι τόσο περίπλοκα και εμπλέκονται τόσοι πολλοί στα θέματα των δικαιωμάτων που πάλι θα πρέπει να υπάρχει κεντρική διαχείριση. Κάποιος θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να το διαχειριστεί. Αυτός ποιός θα είναι; Μπορεί να είναι ο καλλιτέχνης (αν αγοράσει τα δικαιώματα) ή μια εταιρία. Πάλι θα υπάρχει μονοπώλιο γιατί το προϊόν είναι μοναδικό. Το να υπάρξουν 2 διανομείς για την Ελλάδα, δεν θα αλλάξει δραματικά τα πράγματα. Η Ευρώπη μιλάει για πανευρωπαϊκά δικαιώματα. Δεν θα αλλάξει κάτι δραματικά και να σου πω δεν γίνεται να αλλάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτήματα προς giorgosgudelias:

 

Αν είμαι κάτοχος μιας ταινίας, μπορώ να τη δω με ένα φίλο/φιλη που δεν την έχει αγοράσει?

Μπορώ να τη δώ με μεγάλη παρέα?

Ποιό είναι το όριο των ατόμων που δεν εχουν αγοράσει την ταινία και μπορούν να τη δουν μαζί μου?

Αν κατά τη διάρκεια της ταινίας παω για κατούρημα οι φίλοι μου που συνεχίζουν να τη βλέπουν χωρίς εμένα είναι παράνομοι?

Μπορώ να δανείσω την ταινία σε ένα φίλο?

Μπορώ να του περιγράψω λεπτομερώς την copyrighted υπόθεση?

Αν έχω αγοράσει ένα τραγούδι μπορώ να το παίξω στην κιθάρα μπροστά σε άτομα που δεν το έχουν αγοράσει?

Μπορώ να το τραγουδάω/σφυρίζω σε δημόσιο χωρο?

 

Περιμένοντας με αγωνία τις απαντήσεις

 

Spyros7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...