Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Microsoft αρνείται τις φήμες που κυκλοφορούσαν τελευταία στο διαδίκτυο και ανέφεραν ότι εργάζεται πάνω σε μια ενημέρωση που θα τετραπλασιάσει την ακρίβεια του ελεγκτή κινήσεων . Η ενημέρωση αυτή, η οποία ξεκίνησε ώς φήμη νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, λέγεται πώς θα αυξήσει τις επιδόσεις του Kinect. Η συσκευή αυτή τη στιγμή έχει ανάλυση 320x240, ενώ με την ενημέρωση θα αυξανόταν στα 640x480.

 

Εργαζόμαστε πάνω στη βελτίωση του Xbox 360 και Xbox LIVE αλλά αυτή η φήμη είναι εντελώς αβάσιμη, δήλωσε εκπρόσωπος της Microsoft σε συνέντευξή του.Και συνεχίζει, εμείς δεν θα μπορούσαμε να είμαστε περισσότερο ικανοποιημένοι, αφού η συσκευή πούλησε πάνω από 2.5 εκατομύρια μονάδες τις πρώτες 25 ημέρες της κυκλοφορίας της.

 

Η Microsoft αρνείτε τις φήμες και επισημαίνει πώς είναι εντελώς ανεδαφικές. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία, σχεδιάζει να βελτιώσει το Kinect μέσω επερχόμενων ενημερώσεων λογισμικού.

 

Link.png Site: TechSpot

Δημοσ.

Δηλ. και εάν ίσχυαν οι φήμες και το επιβεβαίωνε τι θα γινόταν? Και αφού θα έχει ενημερώσεις όπως λέει πάλι σε κάποια από αυτές μπορεί να έχει μια σχετική βελτίωση ως προς την ακρίβεια... Δεν έχω και δεν με ενδιαφερει αλλα όλο αυτό το τζάμπα σούσουρο ως προς τι?

Δημοσ.

Και συνεχίζει, εμείς δεν θα μπορούσαμε να είμαστε περισσότερο ικανοποιημένοι, αφού η συσκευή πούλησε πάνω από 2.5 εκατομύρια μονάδες τις πρώτες 25 ημέρες της κυκλοφορίας της

 

 

Κλασικη πολιτικη Microsoft και αλλων wannabe μονοπωλιων...οταν κατι πουλαει γιατι να το κανεις καλυτερο; (βλ. Windows) :angry:

Δημοσ.

Σε τι ακριβώς θα εξυπηρετούσε μια πιθανή αύξηση της ανάλυσης της κάμερας;

Η συσκευή δουλεύει πολύ καλά πάντως και μέσα από τα διάφορα hacks που έχουν βγει, δείχνει ότι έχει περιθώριο για τεράστιες βελτιώσεις καθαρά μέσω software updates.

Δημοσ.

Το Kinect καταρρίπτει ρεκόρ πωλήσεων το ένα μετά το άλλο και η ενδεχόμενη φημολογία ή πραγματοποίηση περί ενημέρωσης του συστήματος, το οποίο συνεπάγεται-συνήθως-με ατέλεια, δυσλειτουργία, πρόβλημα του υλικού, θα επέφερε πτώση της αξίας της μετοχής, άρα μείωση επενδυτών και περισσοτέρων κερδών.

 

 

Συνήθως η διάψευση γίνεται για λόγους γοήτρου της κατασκευάστριας εταιρίας.

 

Το έπαθε και η Apple με το πρόβλημα κεραίας του iPhone 4 και τα χαμένα κέρδη της από τις μετοχές ήταν τεράστια, που το μετάνιωσε και την έσωσε το iPad.

 

Σε περιόδους κρίσης (ειδικά), το παραμικρό παίζει σημασία στην διατήρηση των κερδών, πόσο μάλλον στην αύξηση τους.

Δημοσ.

Σε τι ακριβώς θα εξυπηρετούσε μια πιθανή αύξηση της ανάλυσης της κάμερας;

 

Με μεγαλύτερη ανάλυση το Kinect θα μπορούσε να αντιληφθεί περισσότερες λεπτομέρειες στην αναγνώριση, όπως για παράδειγμα κινήσεις δαχτύλων...

Δημοσ.

αφου τα αναγνωριζει ηδη αυτα...

 

Ριξτε μια ματια στο kinecthacks.net και θα δειτε αρκετες υλοποιησεις.

Δημοσ.

αφου τα αναγνωριζει ηδη αυτα...

 

Ριξτε μια ματια στο kinecthacks.net και θα δειτε αρκετες υλοποιησεις.

 

 

Κατάλαβα τι εννοείς. Οι υλοποιήσεις αυτές όμως που γίνονται στο pc είναι σε ανάλυση 640x480. Γι'αυτό και δίνεται η δυνατότητα αναγνώρισης δαχτύλων. Στο xbox τρέχει σε 320χ240.

 

Μην ξεχνάμε ότι το θέμα αυτό αναφέρεται στην "official" χρήση του kinect, το xbox 360, γι'αυτό και μιλάνε για update που θα ανεβάζει ανάλυση.

Δημοσ.

Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα... Άμα το Kinect "φοράει" αισθητήρα 320x240, πως γίνεται στο PC να μετατρέπεται ξαφνικά σε 640x480; Εκτός κι αν ο αισθητήρας είναι εξ'αρχής 640x480 και η MS για δικούς της λόγους αποφάσισε να τον κλειδώσει στα 320x240 στο X360. Ακόμα κι έτσι πάντως, δεν τίθεται θέμα "βελτίωσης του Kinect", αφού είναι καθαρά θέμα software να ξεκλειδώσει τις επιπλέον δυνατότητες της συσκευής.

Δημοσ.

Δε θα μου φαινόταν περιεργο αν το HW ειναι περισσοτέρων δυνατοτήτων και το πρώτο release ειναι για 320x240 κλειδωμένο.

 

Βεβαια θα μου πείς γιατι....

 

Γιατι ίσως πιο πολυ πουλήσει μια ενημέρωση ( Upgrade pack ισως ) που να το ξεκλειδώνει παρά μια νεα συσκευη προς αγορά.

 

2.5 εκατομύρια μονάδες αμα αναβαθμιστούν on line επι πληρωμή ειναι διαφορετικο απο το να αγοραστουν εκ νέου βαση νέου feature.

 

Development έχουμε προς το παρόν σε custom παιχνιδια (απο τα λίγα που ξέρω, δε γνωρίζω αν εχει βγεί κάτι άλλο)

 

- Dance Central(XBOX360 Kinect only)

- Kinect Sports (XBOX360 Kinect Only)

- Kinectimals(XBOX360 Kinect Only)

- Kinect Joy Ride(XBOX360 Kinect Only)

- Dance Masters (XBOX360 Kinect Only)

- Dance Evolution (XBOX360 Kinect Only)

- CrossBoard(XBOX360 Kinect Only)

- Sports Island Freedom(XBOX360 Kinect Only)

- Sonic Free Riders (XBOX360 Kinect Only)

- Game Party 4(XBOX360 Kinect Only)

- Your Shape Fitness Evolved(XBOX360 Kinect Only)

- Fighters Uncaged(XBOX360 Kinect Only)

- Motionsports(XBOX360 Kinect Only)

- Harry Potter & the Deadly Hallows Part 1(XBOX360 Kinect Compatible)

- EA Sports Active 2(XBOX360 Kinect Only)

- Zumba (XBOX360 kinect Only)...

 

γιατι να μη μπορείς να παιξεις και τα υπόλοιπα παιχνιδια .

Χρηση kinect σαν "joypad".

Θα ήταν πολύ καλο.... Αλλα μπορει να ζητάει άλλες απαιτησεις απο το HW βάση SW.

όλα αυτα που λεμε ειναι υποθέσεις βεβαια...!

Δημοσ.

Μη λέμε ότι θέλουμε. Τα updates στο firmware του xbox (κατ'επέκταση του Kinect) ποτέ δεν ήταν επί πληρωμή και ούτε πρόκειται να γίνουν...

 

Ο πιθανότερος λόγος που το kinect παίζει σε χαμηλές αναλύσεις στο xbox, είναι ότι υπάρχει περιορισμός στην επεξεργαστική ισχύ του xbox. Μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για hardware που κλείνει 5ετιά...

Δημοσ.

Μη λέμε ότι θέλουμε. Τα updates στο firmware του xbox (κατ'επέκταση του Kinect) ποτέ δεν ήταν επί πληρωμή και ούτε πρόκειται να γίνουν...

 

Ο πιθανότερος λόγος που το kinect παίζει σε χαμηλές αναλύσεις στο xbox, είναι ότι υπάρχει περιορισμός στην επεξεργαστική ισχύ του xbox. Μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για hardware που κλείνει 5ετιά...

 

Επίσης ένας λόγος που μπορεί να συμβαίνει αυτό είναι ο περιορισμός του usb 2.0 στο 360, που είναι περίπου 17mb/sec, ενώ η ανάλυση 640χ480 aπαιτεί μεταφορά δεδομένων πάνω από 30mb/sec.

  • Super Moderators
Δημοσ.

γιατί απαιτεί τόσο το 640χ480? μου φαίνεται τρομακτικά υπερβολικό εκτός αν το παρερμηνεύω λογαριάζοντας σαν το bitrate στα .mkv

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...