Προς το περιεχόμενο

Acer Laptops


johnis1996

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
γενική απάντηση, όχι μόνο στο yianni)

Όταν κάνουμε αγορές πάντα επηρεαζόμαστε απο τη στατιστική και όχι απο μεμονωμένες περιπτώσεις. Έστω οτι έχουμε δυο μάρκες Α και Β. Στους 100 υπολογιστές μάρκας Α, βγάζουν βλάβη οι 20, ενω στους 100 υπολογιστές μάρκας Β, βγάζουν βλάβη 60 υπολογιστές. Εσύ ως χρήστης Χ ποια μάρκα υπολογιστή θα αγόραζες; Άρα όταν διαβάζω 3 καταχωρήσεις οτι είχα acer και ήταν σκυλια και 15 καταχωρήσεις για προβλήματα/service τι γνώμη πρέπει να έχω;

 

Έτσι εσύ βγάζεις στατιστικές? Και αν άλλοι 1000 που δεν είχαν πρόβλημα δεν είναι μέλη του insomnia ή δεν μπήκαν στον κόπο να ποστάρουν?

 

Στατιστική βγαίνει ως εξής : Τόσα ACER με πρόβλημα / αριθμός πωλήσεων = ποσοστό μηχανημάτων με πρόβλημα (χοντρικά). Μαζεύεις και τα αντίστοιχα δεδομένα από άλλες εταιρείες και κάνεις συγκρίσεις.

 

Απ' όσο γνωρίζω όμως, τέτοια στατιστικά δεν υπάρχουν. Οπότε αυτό που γίνεται είναι να ακούς το μακρύ και το κοντό του καθενός στα forum. Εν τοιαύτη περιπτώσει το δικό μου "μακρύ και κοντό" είναι ότι έχω 7 χρόνια acer και είναι σκυλί (και έχει περάσει τα πάνδεινα).

 

Όσο για τα sony vaio που τα βάζεις και Νο1 τρομάρα τους, να μας πεις τι γίνεται με αυτά όταν χαλάσουν. Πού πάνε, πόσο καιρό κάνουν να επιστρέψουν κτλ κτλ. Η γνώμη μου είναι ότι η κατάταξη που δίνεις είναι επιεικώς απαράδεκτη και απλά βασίζεται σε FUD. Μου θυμίζεις τις εποχές που τα περιοδικά για pc θεωρούσαν ότι οι IBM PC ήταν καλύτεροι de facto από τους "συμβατούς" , ή τις εποχές που δε έβαζαν στα ίδια συγκριτικά τα "επώνυμα" με τα "συναρμολογούμενα".

 

Μετρήσεις για την ποιότητα κατασκευής των laptop, την αντοχή τους στο χρόνο και το service της κάθε εταιρείας δεν μπορούμε να έχουμε με την προσωπική ιστορία του καθενός, ιδιαίτερα αν δεν ξέρεις από πού "κρατάει η σκούφια του".

Δημοσ.

spioune

αν εσύ είσαι τυχερός και ανήκεις στους 40 απο τους 100 να είσαι χαρούμενος. Δεν εργάζομαι σε καμία απο τις μεγάλες εταιρείες (ώστε να «βάζω λόγια» ). (στον παραλληλισμό) Μην προσπαθείς να με πείσεις οτι η wind παρέχει ίδιες υπηρεσίες με τον OTE, μπορεί να έχει πολύ καλα Pings αλλά αυτό δεν φτάνει.

 

Ας μείνουμε στην αγορά των φορητων και το τι ισχύει στο παρόν, γιατί αλλιως θα αρχίσουμε το trolling. Έχω την τύχη να έχω σκαλίσει/φτιάξει/ασχοληθεί/σπάσει/κάψει/ανοίξει/δουλέψει πολλούς φορητούς υπολογιστές (και acer). Αν βγάλουμε τα προβλήματα που δημιουργούνται απο τον χρήστη τότε την καλύτερη αντοχή-υποστήριξη-ευχρηστία και after sales υποστήριξη τη συνάντησα σε αυτούς που εχω στην κορυφή (με κορυφαία τα mac).

 

 

Όσο για τους χρόνους που ανέφερες είπανε του xristara να περιμένει 15 μέρες για την αλλαγη ανεμιστήρα :blink: Σε toshiba το έστειλα με courier,πληρώσανε αυτοί μεταφορικά, το έφτιαξαν και μου στείλανε πίσω. Σε vaio ήρθε courier το πήρε, πήγε κάπου στην Ευρώπη, το φτιάξανε και σε 6 εργάσιμες ήταν στα χέρια μου

Δημοσ.

Αν εσείς βάζετε No1 στις επιλογές π.χ. την καφρίλα της Sony (DRM φασιστόμουτρα που ούτε μισό ευρώ δεν πρέπει να τους δίνουμε) που πρέπει να πάει το laptop εξωτερικό για επισκευή, ok. Περίεργο που πήγε, επισκευάστηκε και ήρθε σε 6 μέρες... Εμένα δε μου έρχεται σε 6 μέρες μια απλή παραγγελία από Ε.Ε. Γνωστή μου περίμενε σχεδόν 2 μήνες για επισκευή vaio. Δε λέω ότι το service της Acer είναι καλύτερο επειδή είναι στην Ελλάδα...

 

Τέλος πάντων. Το θέμα εγγύησης στα laptop είναι τεράστιας σημασίας. Εγώ αυτή την περίοδο θα πρότεινα toshiba, μια που έχουν την εγγύηση "ότι και αν συμβεί" που νομίζω ότι αξίζει , ειδικά γι' αυτούς που το laptop είναι εργαλείο δουλειάς και το έχουν συνέχεια μαζί τους. Για πολύ κόσμο όμως αξίζει και η επισκευή εντός 24 ωρών του Πλαισίου, ή για άλλους η εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του E-shop.

 

Για μένα το laptop είναι εργαλείο δουλειάς (και όχι πολυτέλεια ή μέσο επίδειξης). Δεν έχω παρωπίδες, ούτε και θεωρώ κάποια μάρκα καλύτερη από την άλλη. Θα αγοράσω αυτό που χρειάζομαι, με τα υποσυστήματα που χρειάζομαι και κυρίως με την εγγύηση που θεωρώ πιο συμφέρουσα.

Δημοσ.

spiounos , τα dell είναι τα κορυφαία σαν υποστήριξη , μαζί με toshiba και ibm , τώρα αν υπάρχουν κάποια που δουλεύουν χωρίς πρόβλημα εντάξει αλλά όταν π.χ

 

παίρνεις ένα αυτοκίνητο λες καλό είναι αλλά να δω και πως είναι η αντιπροσωπεία και πόσο με εξυπηρετεί ( δεν πας και λες ωραίο φθηνό και το πήρα ) , ύστερα

 

τα παιδιά που μιλάς ξέρουν αρκετά πράγματα και δεν κάνουν τους έξυπνους ( κάνε μια έρευνα στο google και δες πόσοι είναι ευχαριστημένοι από το service της

 

acer , futjiju ή της samsung και σύγκρινε με dell , toshiba και ibm . Θα δεις ότι οι πρώτοι τρέχουν και δεν φθάνουν ( και στην τελική καλύτερα να δώσεις

 

κάτι παραπάνω παρά να πεις ωραίο είναι το acer π.χ και πιο φθηνό και όταν σου πάθει κάτι να κλαις ( φιλικά πάντα ) Καλές γιορτές !! :rolleyes:

Δημοσ.

Με αναζήτηση "xxxxxxxx service problems" προκύπτει ότι η dell έχει τα λιγότερα αποτελέσματα, μετά η acer και η toshiba έχει ακόμα περισσότερα. Δε μου λέει κάτι, δεδομένου ότι η Acer έχει περισσότερες πωλήσεις και από τις δύο εταιρείες. Το θέμα είναι τα ποσοστά και δυστυχώς αυτά δε θα τα βρεις πουθενά.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...