Rooters Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Το Skype πριν απο μερικές μέρες αντιμετώπισε πρόβλημα λειτουργίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόσφατα όμως, υπεύθυνος της εταιρείας δήλωσε ότι έχει λάβει χώρα πλήρης αποκατάσταση για τους χρήστες στην Ευρώπη και στις Ανατολικές Η.Π.Α. Γύρω στα 16.5 εκατομμύρια χρήστες βρίσκονταν online τη στιγμή που αναφέρθηκε το πρόβλημα. Βρίσκόμαστε στο σωστό δρόμο για την επίλυση του προβλήματος, δήλωσε ο Bates. Ο ήχος και η εικόνα έχουν επανέλθει και λειτουργούν, αλλά η αποκατάσταση λειτουργιών όπως το ''offline IM'' και ''group video calling'' θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο. Και συνεχίζει, ένα 24ωρο ήταν δύσκολο για μερικούς από εσάς και σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας. Τέλος ο Bates δήλωσε πώς η εταιρεία σχεδιάζει να δώσει στους χρήστες ένα κουπόνι πίστωσης, χωρίς όμως να διευκρινίσει περισσότερα. Site: TechSpot
papahlamidas Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Καλή κίνηση μπορώ να πω. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμα δεν γίνεται να αγοράσεις σταθερό για Ελλάδα από skype. (sorry για το offtopic)
grazzt Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμα δεν γίνεται να αγοράσεις σταθερό για Ελλάδα από skype. (sorry για το offtopic) +1
Haldol Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δεν θα πω «συγχαρητήρια» διότι αυτή είναι απλά η στάση που θα πρέπει να κρατήσει μία εταιρεία που σέβεται τον πελάτη της. Υποχρεωμένοι είναι να το κάνουν, δεν κάνουν καμιά «χάρη» στους πελάτες τους.
doombringer Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δεν θα πω «συγχαρητήρια» διότι αυτή είναι απλά η στάση που θα πρέπει να κρατήσει μία εταιρεία που σέβεται τον πελάτη της. Υποχρεωμένοι είναι να το κάνουν, δεν κάνουν καμιά «χάρη» στους πελάτες τους. +1000
Rooters Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Να τονίσουμε όμως, για να μην μπερδευόμαστε και για να είμαστε όλοι ενημερωμένοι, πώς εξετάζει την πιθανότητα, να προβεί σε μια τέτοια ενέργεια αποζημίωσης. Δεν είναι τίποτε σίγουρο ακόμη. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2010 από Rooters
million_voices Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δεν θα πω «συγχαρητήρια» διότι αυτή είναι απλά η στάση που θα πρέπει να κρατήσει μία εταιρεία που σέβεται τον πελάτη της. Υποχρεωμένοι είναι να το κάνουν, δεν κάνουν καμιά «χάρη» στους πελάτες τους. ακομα και εκτος οριων μπανανιας δεν ειναι παντα αυτονοητος τετοιας ποιοτητας επαγγελματισμος δες πχ την apple που μονο οταν βουηξε ο κοσμος για τα προβληματα του iphone εδωσε δωρεαν θηκη,που και παλι δλδ γυφτια ειναι αλλα τι να λεμε τωρα + στην skype
Haldol Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Η Apple μια χαρά λειτούργησε, μην κοιτάς που πέσανε όλοι να την φάνε επειδή «είναι η Apple». Εάν θυμάσαι έδινε full refunds σε όσους είχαν πρόβλημα με το σήμα στο νέο iPhone. Εκτός των δωρεάν bumpers δηλαδή. Που ούτε αυτό το θεωρώ «συν». Και αυτή έκανε ότι έπρεπε να κάνει. Για μπάτσες θα είναι η Skype εάν τελικά δεν πιστώσει τα ποσά στους πελάτες της. Δεν τους παρείχε υπηρεσία την οποία και είχαν πληρώσει, υποχρεούται να τους επιστρέψει τα χρήματα.
million_voices Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 αν οντως εδινε full refund πασο και + και στην apple τοτε
dimt Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Μπράβο τους μεν, αλλά από την άλλη το θεωρώ μόνο επικοινωνιακό τρυκ. Αν δει κανείς πως δικαιολογούν την διακοπή υποστήριξης για τα Windows Mobile, σκέφτεται ότι τον θεωρούν πολύ αφελή.. Μόνο τα λεφτά σκέφτονται και τίποτε άλλο. Αν έκριναν ότι συμφέρει να καλοπιάσουν τον κόσμο, αυτό και έκαναν. Πάντως (το παράπονό μου λέω), αν όντως (πέρα από το development της εφαρμογής) κόψουν οριστικά και την υποστήριξη (για την ώρα δουλεύει το πρόγραμμα σε WM ακόμα για όποιον έχει την εφαρμογή από παλιά), δεν το έχω σε τίποτε να κόψω την συνδρομή σε αυτούς.. Sorry κι εγώ για το off topic, αλλά μεαγανάκτησαν και κυρίως για τις χαζές τους δικαιολογίες..
jim22479 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2010 σιγα ρε παιδια,επεσε το σκαιπ και κατι εγινε! λες και επεσε τιποτα αλλο να ουμε...πονηρο...
_DiMoN_ Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2010 Η Apple μια χαρά λειτούργησε, μην κοιτάς που πέσανε όλοι να την φάνε επειδή «είναι η Apple». Εάν θυμάσαι έδινε full refunds σε όσους είχαν πρόβλημα με το σήμα στο νέο iPhone. Εκτός των δωρεάν bumpers δηλαδή. Που ούτε αυτό το θεωρώ «συν». Και αυτή έκανε ότι έπρεπε να κάνει. Για μπάτσες θα είναι η Skype εάν τελικά δεν πιστώσει τα ποσά στους πελάτες της. Δεν τους παρείχε υπηρεσία την οποία και είχαν πληρώσει, υποχρεούται να τους επιστρέψει τα χρήματα. ΜΕ συγχωρείς ρε φίλε, αλλά ούτως ή άλλως όλες οι εταιρείς δίνουν full refund... Το έκανε και πριν το πρόβλημα αυτό. Δεν είναι κάτι προτότυπο.
Haldol Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2010 Διάβασες τι έγραψα ή μπα; Που ούτε αυτό το θεωρώ «συν». Και αυτή έκανε ότι έπρεπε να κάνει.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2010 φυσικά και πρέπει να αποζημιώσει η Skype τους συνδρομητές της, δηλαδή αυτούς που έχουν δώσει πρόσφατα έστω και μια δεκάρα τσακιστή για το Skype. Η μεγάλη πλειοψηφία που το χρησιμοποιούν πάντως είναι στο τζάμπα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους απαίτηση πρέπει να έχουν αυτοί. Εγώ πάντως που έχω μερικά € μέσα ειλικρινά δεν μου έλειψε με την διακοπή. Ίσως αν είχα κάτι σε εθνικό νούμερο, και το είχα σε χρήση μπορεί. Πάντως η Skype στα declartions διευκρινίζει ότι το VoIP δεν υποκαθιστά τις landlines, και πιστεύω πως έτσι είναι τελικά.
Haldol Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2010 Για τους subscribers μιλάμε προφανώς. Δεν υφίσταται έννοια «αποζημίωσης» για κάποιον που δεν έχει πληρώσει για μία υπηρεσία. Κοινή λογική.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα