Προς το περιεχόμενο

20 λεπτα με μια κοκκινη Κυρια !!!


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η κατανάλωση αυτή είναι υπερβολική. Ακόμα και η VW που αναφέρεις σαν παράδειγμα γράφει στο manual ότι με κατανάλωση 1λ/1000χλμ το μοτέρ είναι ελλατωματικό.

 

Ακόμα και ένας wankel που λόγω σχεδιασμού καταναλώνει λάδι δύσκολα θα φτάσει σε τέτοιες καταναλώσεις.

 

Πιεσμένο γιατί; Το μοτέρ έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να μπορεί να φτάνει σε αυτούς τους ρυθμούς περιστροφής και μάλιστα η τιμή είναι τέτοια που δεν υπάρχουν εκπτώσεις στα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Να αναφέρω εδώ ότι το μοτέρ του S2000 έχει μεγαλύτερη ειδική απόδοση. Αυτό πόσο λάδι πρέπει να καίει;

τα s2000 δε χρειαζονται καν λαδι :lol:

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μη συγκρίνετε την ανάγκη για λίπανση ενός 1.4L I4 κινητήρα με αυτήν ενός 6.0L V12.

 

Για ένα GOLF 1.4 είναι μεγάλη κατανάλωση σε λάδι. Για ένα μοτέρ 4x μεγαλύτερο δεν είναι τίποτα. Σα να «τσίμπαγε» το GOLF ~0.25L στα 1000 χιλιόμετρα.

 

;)

 

 

Όλα αυτά με προυπόθεση ότι μιλάμε για την 599GTB. Δεν αναφέρεται το μοντέλο πουθενά και δε μπορώ να ψάξω απ' τις φωτογραφίες, μιας και μπαίνω απ' το κινητό

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia.app

Δημοσ.

Η κατανάλωση αυτή είναι υπερβολική. Ακόμα και η VW που αναφέρεις σαν παράδειγμα γράφει στο manual ότι με κατανάλωση 1λ/1000χλμ το μοτέρ είναι ελλατωματικό.

 

Ακόμα και ένας wankel που λόγω σχεδιασμού καταναλώνει λάδι δύσκολα θα φτάσει σε τέτοιες καταναλώσεις.

 

Πιεσμένο γιατί; Το μοτέρ έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να μπορεί να φτάνει σε αυτούς τους ρυθμούς περιστροφής και μάλιστα η τιμή είναι τέτοια που δεν υπάρχουν εκπτώσεις στα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Να αναφέρω εδώ ότι το μοτέρ του S2000 έχει μεγαλύτερη ειδική απόδοση. Αυτό πόσο λάδι πρέπει να καίει;

 

Φιλε μου προσεξε.

 

Το οτι η VW λεει οτι πανω απο ενα λιτρο ειναι ελλατωματικο το μοτερ δε μου λεει τιποτα.Αυτα τα γραφουν για να πεισουν το κοσμακη που τα σκαει για τα αυτοκινητα της πως ειναι φυσιολογικο να καινε λαδι τα μοτερ τους.

Οποτε προς γνωσιν σου, καινει πανω απο ενα λιτρο τα 10.000χλμ ειδικοτερα κατω απο πιεση.Ειδικοτερα τα μεγαλυτερα μοτερ (2.0λ).Το γνωριζω απο 1ο χερι,μιας και ειμαι χρονια σε φορουμ αυτ/των.

Ο wankel παλι,ειναι αλλο κεφαλαιο.Οπως ειπες ελεω κατασκευής καταναλώνει λάδια και μαλιστα ΤΡΕΛΗ ποσοτητα.Χαρακτηριστικα αναφερω συναδελφο μου που λεει "εχω το 4λιτρο το λαδι παντα στο πορτμπαζ,καποιες φορες νομιζω οτι καιει περισσοτερο λαδι παρα βενζινη-χαριτολογώντας).

Οσο για τα πιεσμενα μοτερ,ο σχεδιασμος εχει να κανει με την αξιοπιστια και την αποδοση.Το οτι καιει λαδι δεν λεει τιποτα.

Επισης το μοτερ του σ2κ επισης καιει τον αμπακο ως εργοαστασιακο,δεν ειναι περίεργο.Το γιατι καιει λιγοτερο απο ενα μοτερ της φεραρι,δεν μπορω να το εξηγησω γιατι δεν το γνωριζω.

 

Ολα τα αυτ/τα που αναφερουμε τυγχανει να γνωριζω ανθρωπους ιδιοκτητες ή εμπειρες απο φιλο προγραμματιστη.Για το φεραρι χρησιμοποιω τα λογια του μηχανικου μου,μιας και δεν εχω κανενα τετοιο φιλο.

Να σας θυμισω (αν θυμαμα κι εγω καλα) πως μια εκδοση της πορσε εχει διπλα στο στομιο βενζινης και το στομιο λαδιου...Γιατι αραγε?

 

Παντως απο προσωπικη εμπειρια,δεν εχω κανενα προβλημα αν το μοτερ μου καιει λαδι.Δεν ειμαι κανας κομπλεξικος.Φυσικα αναλογως το μοτερ εχουμε και καποιο μετρο.Αν δηλ το μοτερ μου καψει 2 λιτρα στα 5000χλμ τοτε,ναι κατι συμβαινει.

Δημοσ.

 

Όλα αυτά με προυπόθεση ότι μιλάμε για την 599GTB. Δεν αναφέρεται το μοντέλο πουθενά και δε μπορώ να ψάξω απ' τις φωτογραφίες, μιας και μπαίνω απ' το κινητό

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia.app

 

 

360 Modena Spider

 

V8 3686cc,400bhp

 

Και πάλι,δέν το λές νορμάλ οχημα...

 

Δημοσ.

Εμ ορίστε... και μου συγκρίνουν με τους TSI. Ίδια λίπανση χρειάζονται; Μιλάμε για σχεδόν 4 λίτρα σε 8 κυλίνδρους.

 

 

( φαντάσου να ήταν και αυτή που είπα εγώ )

 

Δημοσ.

Οποτε προς γνωσιν σου, καινει πανω απο ενα λιτρο τα 10.000χλμ ειδικοτερα κατω απο πιεση.Ειδικοτερα τα μεγαλυτερα μοτερ (2.0λ).Το γνωριζω απο 1ο χερι,μιας και ειμαι χρονια σε φορουμ αυτ/των.

 

 

 

Μίλαμε για κατανάλωση κάθε 1000χλμ και όχι κάθε 10.000χλμ.

 

Τέλος πάντων. Εγώ το σταματάω εδώ.

Δημοσ.

 

Επισης το μοτερ του σ2κ επισης καιει τον αμπακο ως εργοαστασιακο,δεν ειναι περίεργο.Το γιατι καιει λιγοτερο απο ενα μοτερ της φεραρι,δεν μπορω να το εξηγησω γιατι δεν το γνωριζω.

 

 

καιει λαδι το s2000?

πρωτη φορα το ακουω :blink:

Δημοσ.

Μάλιστα συγκρίνουμε V8, με 1.4 TSI και 2.0 inline. Τι άλλο μένει να βάλουμε στη σύγκριση; Τη μονοκύλινδρη φρέζα για τον κήπο;

Δημοσ.

Συνεχίζω να διαφωνώ. Κανονικό μοτέρ που καίει τόσο λάδι σε 1000χλμ έχει πρόβλημα.

 

Eπιβεβαιωμενο απο κατοχο πως καει νορμαλ μιας και ειναι υψηλης αποδοσης.

Δημοσ.

Eπιβεβαιωμενο απο κατοχο πως καει νορμαλ μιας και ειναι υψηλης αποδοσης.

 

 

ΟΚ. I stand corrected όπως λέμε και στο χωριό μου. :P

 

Βέβαια ο κάτοχος είπε πως τόσο έκαιγε στα πρώτα 5000-6000 χλμ που είναι και το στρώσιμο και τώρα έχει πέσει κάτω από 0.5 λίτρο που είναι και πολύ πιο λογικό νούμερο.

Δημοσ.

παιζει να χει και διπλα πεταλια οπως στα αυτοκινητα εκμαθησης

μη σου πω και διπλο τιμονι οπως ο μπατμαν

Δημοσ.

Αν τη στουκάρεις πληρώνεις τίποτα ή στα 100€ περιλαμβάνεται και ασφάλεια;

 

Εχει μικτη ασφαλεια.

 

 

παιζει να χει και διπλα πεταλια οπως στα αυτοκινητα εκμαθησης

μη σου πω και διπλο τιμονι οπως ο μπατμαν

 

Οχι δεν εχει διπλα πεταλια.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...