Downloadpercent Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 ρωτάω! Αν είναι να μπαίνεις χωρίς εξετάσεις και να πληρώνεις δίδακτρα (για πτυχιο μιλάω) τότε σε αυτό το θέμα μοιάζει με τα ΙΕΚ/Κολέγια, βασικά θέλω να πω ότι αν είναι έτσι τότε κάποιος πριν μπει εκεί ας το σκεφτεί λίγο, τίθεται θέμα ποιότητας σε όλα τα επίπεδα...
Lanike71 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 ρωτάω! Αν είναι να μπαίνεις χωρίς εξετάσεις και να πληρώνεις δίδακτρα (για πτυχιο μιλάω) τότε σε αυτό το θέμα μοιάζει με τα ΙΕΚ/Κολέγια, βασικά θέλω να πω ότι αν είναι έτσι τότε κάποιος πριν μπει εκεί ας το σκεφτεί λίγο, τίθεται θέμα ποιότητας σε όλα τα επίπεδα... Να μην ξαναγράφω ότι είπαν οι παραπάνω. Πάντως θέμα να παίρνεις πτυχίο τόσο εύκολα όσο ακούγεται αυτό που λες,δεν υπάρχει. Σκέψου το 2 φορές πριν κάνεις αίτηση.
sidigeo Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Όσοι ενδιαφέρονται για την πληροφορική πρέπει να προετοιμαστούν καλά και να είναι σίγουροι ότι το θέλουν. Το ποσοστό αποφοίτησης είναι 5% 1000 μπαίνουν κάθε χρόνο. Συνολικά ολοι οι απόφοιτοι έως και το 2010 ήταν περίπου 500. Τα δίδακτρα τα βρίσκω ακριβά όμως σε σχέση με το εξωτερικό είναι μισή τιμή Όσοι έχουν αμφιβολίες ας δουν τα θέματα των εργασιών και των τελικών εξετάσεων. Τα πανεπιστήμια εξωτερικού μετασχηματίζονται. Το πανεπιστήμιο σε μερικά χρονιά θα είναι διαφορετικό. Δείτε το Harvard πόσο e courses έχει βγάλει. Την αξία του καθενός θα την κρίνει η αγορά…. Η πραγματικότητα. Εμείς από το ΕΑΠ πρέπει να σταματήσουμε να λεμέ πόσο δύσκολο είναι και να αφήσουμε την πραγματικότητα να μας κρίνει γιατί διαδίδοντας πόσο δύσκολο είναι, λειτούργει αρνητικά .
migf1 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Όσοι ενδιαφέρονται για την πληροφορική πρέπει να προετοιμαστούν καλά και να είναι σίγουροι ότι το θέλουν. Το ποσοστό αποφοίτησης είναι 5% 1000 μπαίνουν κάθε χρόνο. Συνολικά ολοι οι απόφοιτοι έως και το 2010 ήταν περίπου 500. Τα δίδακτρα τα βρίσκω ακριβά όμως σε σχέση με το εξωτερικό είναι μισή τιμή Όσοι έχουν αμφιβολίες ας δουν τα θέματα των εργασιών και των τελικών εξετάσεων. Τα πανεπιστήμια εξωτερικού μετασχηματίζονται. Το πανεπιστήμιο σε μερικά χρονιά θα είναι διαφορετικό. Δείτε το Harvard πόσο e courses έχει βγάλει. Την αξία του καθενός θα την κρίνει η αγορά…. Η πραγματικότητα. Εμείς από το ΕΑΠ πρέπει να σταματήσουμε να λεμέ πόσο δύσκολο είναι και να αφήσουμε την πραγματικότητα να μας κρίνει γιατί διαδίδοντας πόσο δύσκολο είναι, λειτούργει αρνητικά . Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω εξαρχής πως δεν έχω καμία εικόνα ή επαφή με το ΕΑΠ (πέρα από μια εργασία στη οποία βοήθησα κάποτε κάποιον φοιτητή του ΕΑΠ). Θα ήθελα όμως επίσης να σημειώσω πως το ποσοστό αποφοίτησης εμένα προσωπικά δεν μου αρκεί για να αξιολογήσω έστω κι επιφανειακά για το αν γίνεται σωστή δουλειά ή όχι. Ίσως μάλιστα ως 1η εντύπωση να το εισέπραττα πιο θετικά αν το ποσοστό ήταν μεγάλο (και πάλι δεν είμαι σίγουρος όμως). Κι αυτό διότι δεν μπορώ να ξέρω σε ποιον βαθμό το μικρό ή το μεγάλο ποσοστό αποφοίτησης είναι ευθύνη του διδακτικού προσωπικού ή των φοιτητών. Παίζει τεράστιο ρόλο πόση συνέπεια, & εμπειρία υπάρχει μεταξύ της διδακτέας ύλης και των εργασιών που της αντιστοιχούν. Δηλαδή τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της διδασκαλίας δεν μπορούν να αξιολογηθούν από το ποσοστό αποφοίτησης.
sidigeo Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Το ανοιχτό πανεπιστήμιο στην πληροφορικής ,-μονό για αυτό μπορώ να μιλήσω, τα αλλά είναι διαφορετικά –επίπεδο κ.α. Υπάρχουν επιτροπές που βαθμολογούν τα πανεπιστήμια, για την αποδοτικότητα τους, μάλιστα πριν από λίγο καιρό έγινε αξιολόγηση και από την ΕΠΕ σχετικά με τις εργασίες και τις εξετάσεις καθένας με λίγο ψάξιμο μπορεί να βρει τα θέματα παλιότερων εργασιών και εξετάσεων για να πάρει μια εικόνα . Δεν πρέπει να συγκρίνουμε τα πανεπιστήμια μεταξύ τους το καθένα από αυτά είναι διαφορετικά. Ποσό το ανοιχτό που είναι σχετικά κάτι καινούργιο- διαφορετικό σε αλλά καλύτερο και σε αλλά χειρότερο . Είναι πολλά που δεν χωρούν να τα αναπτύξουμε . Η αξία τους θα φανεί ,είτε από τις επιτροπές είτε από την πραγματικότητα στην αγορά εργασίας. Εμείς δεν πρέπει να βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα και να αξιολογούμε μια σχόλη από μια εργασία (ελπίζω να μην ήταν η πλη10 η πλ11- οι πρώτες θεματικές). Ας αφήσουμε τους ειδικούς να αξιολογήσουν και την αγορά. Το θετικό είναι πως σύμφωνα με τα λεγόμενα των καθηγητών οι απόφοιτοι μπορεί να επιλέξουν οπουδήποτε πανεπιστήμιο για μεταπτυχιακό μάλιστα μερικές από αυτές είναι με υποτροφία. Το πρώτο μήνυμα το έγραψα για να προετοιμάσω όσους Σκέπτονταιτην πληροφορική του ΕΑΠ είναι ένας συναρπαστικός κόσμος που για να παραμένετε σε αυτό θέλει πολύ δουλεία κάθε θεματική θέλει τουλάχιστον 10 ώρες την εβδομάδα συστηματικό διάβασμα, το πτυχίο δεν θα σας το χαρίσουν. Φιλική συμβουλή μην πάρετε 3 θεματικές . Ξεκινήστε με 2 και έπειτα βλέπετε!
alan2 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Προσωπικά, αν και περασα τη πρωτη θεματική ενότητα, μαλλον θα το αφήσω το ΕΑΠ γιατι εγινα δεκτός σε μεταπτυχιακό Πληροφορικής.
sidigeo Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 University Ranking in Greece http://www.webometrics.info/top100_europe.asp?country=gr Υπάρχουν και άλλες πολλές κατατάξεις εδώ είναι μια.
viper2005 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 τι εννοει ο viper2005 "επισης απο e-φετος βαλανε cap στην βαθμολογια των εργασιων" το οτι χρειάζεται 20+ για να δωσεις εξετάσεις εννοεί? Εμένα η βλακεία μου ηταν οτι ενώ είχα πρώτο πτυχίο δεν έκανα αίτηση για μεταπτυχιακό ΕΑΠ πληροφορικής, αλλα για πτυχιακο. τωρα το ειδα πχ εγραψες εργασια για 9.5 θα παρεις 7.5 ή καπου κοντα στο ταβανι της ταξης ή σε οτι ταβανι εχει ορισει ο συντονιστης... Το ΕΑΠ δεν είναι αυτό που μπαίνεις χωρίς να δώσεις εξετάσεις? βασικά σαν ΙΕΚ δηλαδή απλά δεν ξέρω αν έχει δίδακτρα για το πτυχίο. ;; ειναι το 14ο πανεπιστημιο της μπανανιας thank you very much ρωτάω! Αν είναι να μπαίνεις χωρίς εξετάσεις και να πληρώνεις δίδακτρα (για πτυχιο μιλάω) τότε σε αυτό το θέμα μοιάζει με τα ΙΕΚ/Κολέγια, βασικά θέλω να πω ότι αν είναι έτσι τότε κάποιος πριν μπει εκεί ας το σκεφτεί λίγο, τίθεται θέμα ποιότητας σε όλα τα επίπεδα... ειναι μισο ευρωπαικο και λιγο πολυ ολοι πληρωνουν εξω συνοψιζοντας ειναι πολυ δυσκολο γιατι πρεπει να τα μαθεις ολα μονο σου και οι καθηγητες δεν βοηθανε επειδη δεν τους πληρωνουνε... αν δεν θελετε να παλευετε με τα κυματα, κοιταξτε μηπως βρειτε κατι αλλο... University Ranking in Greece http://www.webometri....asp?country=gr Υπάρχουν και άλλες πολλές κατατάξεις εδώ είναι μια. δειχνει πουθενα για management? γιατι δεν βλεπω κατι
alan2 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2012 O καθηγητής που είχα στην είσαγωγή στη πληροφορική στο ΕΑΠ απάντησε σε όλα τα e-mail με απορίες που του εστειλα, και σε εργασία που εκανα λαθος, στη κατανόηση της εκφώνησης μου το εξήγησε προσωπικά.
Lanike71 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2012 @viper: Εντάξει,το άκουσα και αυτό... Όχι φίλε,δεν παίζει κανένα ταβάνι.Θα πάρεις 10,θα πάρεις και 1. Μην απατάσαι. Ναι είναι δύσκολο το ΕΑΠ.Αλλά όχι μόνο επειδή είναι δύσκολο από τη φύση του. Αλλά επειδή έχεις μεγαλώσει,έχεις ξεχάσει να διαβάζεις(ή ποτέ δεν έμαθες),επειδή έχεις ένα σωρό τρεξίματα και δεν προλαβαίνεις,επειδή έχεις οικογένεια,επειδή δεν ανέχεσαι άλλες σπαζοκεφαλιές και άγχη και αμέτρητα επειδή που βαριέμαι να γράψω. Για αυτό το λόγο εγκαταλείπει το 80% από την 1η χρονιά. *Για αποφυγή παρεξήγησης,τα "έχεις" σημαίνουν "έχουν" ή "έχουμε",με την έννοια ότι όλοι μπορούν να βρεθούν φοιτητές στο ΕΑΠ. 1
Directx Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Γενικά, το καλύτερο που έχει να κάνει οποιοσδήποτε θέλει να παρακολουθήσει το ΕΑΠ., κατά την γνώμη μου πάντα, είναι να δει το πρώτο έτος δοκιμαστικά, παίρνοντας μια θεματική ενότητα (την εισαγωγική) ώστε να κρίνει αν μπορεί (αν δηλαδή αντικειμενικά έχει την ικανότητα) να παρακολουθήσει την ειδικότητα που τον ενδιαφέρει, αν έχει όντως τα ψυχικά αποθέματα (την διάθεση δηλαδή..) για να ασχοληθεί μαζί της και επίσης (εξίσου σημαντικό) αν ο τρόπος διδασκαλίας και λειτουργίας του ΕΑΠ ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία του (διότι υπάρχει περίπτωση η μεθοδολογία του ΕΑΠ να μην κάνει για εκείνον). Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2012 από Directx
Star_Light Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 @viper: Εντάξει,το άκουσα και αυτό... Όχι φίλε,δεν παίζει κανένα ταβάνι.Θα πάρεις 10,θα πάρεις και 1. Μην απατάσαι. Ναι είναι δύσκολο το ΕΑΠ.Αλλά όχι μόνο επειδή είναι δύσκολο από τη φύση του. Αλλά επειδή έχεις μεγαλώσει,έχεις ξεχάσει να διαβάζεις(ή ποτέ δεν έμαθες),επειδή έχεις ένα σωρό τρεξίματα και δεν προλαβαίνεις,επειδή έχεις οικογένεια,επειδή δεν ανέχεσαι άλλες σπαζοκεφαλιές και άγχη και αμέτρητα επειδή που βαριέμαι να γράψω. Για αυτό το λόγο εγκαταλείπει το 80% από την 1η χρονιά. *Για αποφυγή παρεξήγησης,τα "έχεις" σημαίνουν "έχουν" ή "έχουμε",με την έννοια ότι όλοι μπορούν να βρεθούν φοιτητές στο ΕΑΠ. Σωστό σε βρίσκω. 1
e-tic Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 ... πχ εγραψες εργασια για 9.5 θα παρεις 7.5 ή καπου κοντα στο ταβανι της ταξης ή σε οτι ταβανι εχει ορισει ο συντονιστης... ... Σε εργασίες που είχα παραδώσει στα δικά μου χρόνια στο ΕΑΠ, είχα πάρει απο 3 εώς 10. Ούτως ή άλλως, όταν σου στέλνουν την εργασία που πρέπει να εκπονήσεις, σου στέλνουν μαζί και αναλυτική κατάσταση για τη βαθμολογία που παίρνει το κάθε θέμα όπως και κάθε υποερώτημα του κάθε θέματος. Το μόνο ταβάνι που υπάρχει λοιπόν είναι το 10 και ο μόνος πάτος το 0. Ναι είναι δύσκολο το ΕΑΠ.Αλλά όχι μόνο επειδή είναι δύσκολο από τη φύση του. Αλλά επειδή έχεις μεγαλώσει,έχεις ξεχάσει να διαβάζεις(ή ποτέ δεν έμαθες),επειδή έχεις ένα σωρό τρεξίματα και δεν προλαβαίνεις,επειδή έχεις οικογένεια,επειδή δεν ανέχεσαι άλλες σπαζοκεφαλιές και άγχη και αμέτρητα επειδή που βαριέμαι να γράψω. Αν περάσεις δηλαδή σε ένα συμβατικό πανεπιστήμιο και συνεχίζουν να ισχύουν τα "επειδή...", τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα; Εγώ νομίζω οτι τα σύν που προσφέρει το ΕΑΠ είναι οτι δεν υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση (πέρασα ολόκληρη ενότητα χωρίς να πάω ούτε μια φορά σε συνάντηση) οπότε μπορείς να έχεις ταυτόχρονα τη δουλειά σου, την οικογένειά σου και τις υπολοιπες υποχρεώσεις χωρίς να έχεις το άγχος οτι "Κάθε Τρίτη στις 10 το πρωί πρέπει να είμαι εκέι γιατί έχω μάθημα...". Βέβαια αυτό είναι και αρνητικό, γιατί απο τη στιγμή που δεν υπάρχει άμεση αλληλεπίδραση με τον καθηγητή και τους συμφοιτητές, οι απορίες και τα ερωτήματα είναι πιο δύσκολο να βγούν στην επιφάνεια, να εκφραστούν και να απαντηθούν. Στο σύνολό του, το σύστημα της εξ'αποστάσεως εκπαίδευσης δεν διαφέρει σε βαθμό δυσκολίας απο ένα συμβατικό. Απλά σου προσφέρει κάποιες ευκολίες σε κάποιες καταστάσεις, αλλά σε δυσκολεύει περισσότερο σε κάποιες άλλες. Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αποφοιτήσει κάποιος, αλλά ούτε και ακατόρθωτο. Έτσι όμως δεν είναι και όλα τα πανεπιστήμια; Γνώση χωρίς κόπο δεν μπορεί να υπάρξει.
Lanike71 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Αν περάσεις δηλαδή σε ένα συμβατικό πανεπιστήμιο και συνεχίζουν να ισχύουν τα "επειδή...", τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα; Εγώ νομίζω οτι τα σύν που προσφέρει το ΕΑΠ είναι οτι δεν υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση (πέρασα ολόκληρη ενότητα χωρίς να πάω ούτε μια φορά σε συνάντηση) οπότε μπορείς να έχεις ταυτόχρονα τη δουλειά σου, την οικογένειά σου και τις υπολοιπες υποχρεώσεις χωρίς να έχεις το άγχος οτι "Κάθε Τρίτη στις 10 το πρωί πρέπει να είμαι εκέι γιατί έχω μάθημα...". Βέβαια αυτό είναι και αρνητικό, γιατί απο τη στιγμή που δεν υπάρχει άμεση αλληλεπίδραση με τον καθηγητή και τους συμφοιτητές, οι απορίες και τα ερωτήματα είναι πιο δύσκολο να βγούν στην επιφάνεια, να εκφραστούν και να απαντηθούν. Στο σύνολό του, το σύστημα της εξ'αποστάσεως εκπαίδευσης δεν διαφέρει σε βαθμό δυσκολίας απο ένα συμβατικό. Απλά σου προσφέρει κάποιες ευκολίες σε κάποιες καταστάσεις, αλλά σε δυσκολεύει περισσότερο σε κάποιες άλλες. Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αποφοιτήσει κάποιος, αλλά ούτε και ακατόρθωτο. Έτσι όμως δεν είναι και όλα τα πανεπιστήμια; Γνώση χωρίς κόπο δεν μπορεί να υπάρξει. Θα προτιμούσες να ήσουν 19χρονος σε συμβατικό ή 35χρονος με 3 κουτσούβελα στο ΕΑΠ; Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι πρώτοι έχουν προβάδισμα σε διαχείριση χρόνου και ένα άδειο μυαλό έτοιμο να μάθει. Οι δεύτεροι έχουν ένα γεμάτο πρόγραμμα ,πολλά άγχη,οικονομικά προβλήματα κ.α. και προσπαθούν κάπου ανάμεσα να χωρέσουν το ΕΑΠ. Στα υπόλοιπα συμφωνούμε.
e-tic Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Θα προτιμούσες να ήσουν 19χρονος σε συμβατικό ή 35χρονος με 3 κουτσούβελα στο ΕΑΠ; Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι πρώτοι έχουν προβάδισμα σε διαχείριση χρόνου και ένα άδειο μυαλό έτοιμο να μάθει. Οι δεύτεροι έχουν ένα γεμάτο πρόγραμμα ,πολλά άγχη,οικονομικά προβλήματα κ.α. και προσπαθούν κάπου ανάμεσα να χωρέσουν το ΕΑΠ. Στα υπόλοιπα συμφωνούμε. Δεν διαφωνώ οτι η θεωρία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ευνοεί αυτούς που έχουν ήδη δουλειά/οικογένεια/παιδιά και δεν στηρίζονται στην οικονομική βοήθεια των γονέων ώστε να είναι αφωσιωμένοι αποκλειστικά και μόνο στις σπουδές τους. Στην πράξη όμως δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα και οι συνθήκες αλλάζουν ανάλογα με τις παραμέτρους της ζωής του καθενός. Νομίζω λοιπόν οτι δεν είναι σωστό να θέτεις το δίλλημα "19χρονος σε συμβατικό ή 35χρονος στο ΕΑΠ" αλλά πιό σωστά θεωρώ τα παρακάτω δύο διλλήματα (μαζί με όποιες παραλλαγές μπορεί να έχει το καθένα): - "19χρονος σε συμβατικό ή στο ΕΑΠ;" - "35χρονος με οικογένεια/παιδιά σε συμβατικό ή στο ΕΑΠ;" Δεν υπάρχει δεδομένη απάντηση για κανένα τέτοιο ερώτημα. Ο καθένας ανάλογα με το χρόνο του και τη διάθεση που έχει για να τον ξοδέψει για την εκπαίδευσή του αποφασίζει και επιλέγει αυτό που του ταιριάζει. Μην αποκλείεις το ενδεχόμενο ο 19χρονος να είναι αναγκασμένος να δουλεύει οπότε να μην έχει χρόνο για παρακολούθηση και να τον βολεύει η νοοτροπία του ΕΑΠ. Επίσης ο 35χρονος μπορεί να έχει ελαστικό ωράριο ή δική του επιχείρηση και να τον βολεύει το συμβατικό πανεπιστήμιο με τις παρακολουθήσεις. Απλά δεν τα βάζω όλα στο ίδιο καζάνι. Ούτε τα συμβατικά πανεπιστήμια, ούτε το ΕΑΠ απευθύνονται σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες. Απλά προσφέρουν προγράμματα σπουδών των οποίων το σύστημα διδασκαλίας βολεύει ή δεν βολεύει τους υποψήφιους φοιτητές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα