arialblack14 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Τόση φασαρία για αυτό το ΕΑΠ....? Είδα και το ΕΜΠ τι επίπεδο γνώσης σου προσφέρει.... Οι ίδιοι οι φοιτητές ρίχνουν το επίπεδο της προσφερόμενης γνώσης για να περνάνε πιο εύκολα τα μαθήματα. Βγήκα άνετα στην πεντάδα στη σχολή που τελείωσα χωρίς να δώσω ποτέ μάθημα 2η φορά και χωρίς ποτέ να αφήσω μάθημα για Σεπτέμβριο (πλην μιας που δεν έγινε εξεταστική λόγω καταλήψεων). .......Με καθηγητές που ανέβασαν σε όλους τους φοιτητές 2 μονάδες το βαθμό τους πάνω γιατί παραπονέθηκαν κάποιες φοιτητικές παρατάξεις.... Το μόνο που παραδέχομαι στο Πολυτεχνείο είναι ότι με έκανε να αγαπήσω τα μαθηματικά.... Αν δεν ασχοληθείς μόνος σου δεν πετυχαίνεις πουθενά, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί κρατάτε κάποιοι τόσο αρνητική στάση απέναντι σε ένα Πανεπιστήμιο που δίνει μια 2η ευκαιρία για μάθηση. (Δε συμφωνώ βέβαια σε καμία περίπτωση με τα δίδακτρα, αλλά αυτό είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα....)
V.I.Smirnov Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 [...] δεν καταλαβαίνω γιατί κρατάτε κάποιοι τόσο αρνητική στάση απέναντι σε ένα Πανεπιστήμιο που δίνει μια 2η ευκαιρία για μάθηση. Σιγουρα δεν διάβασες τίποτε από τα πρώτα posts και απλώς ήρθες στην τελευταία σελίδα. Διότι διαφορετικά θα καταλάβαινες ότι η "αρνητική στάση" αναφέρεται σε άλλο πράγμα, εντελώς διαφορετικό από αυτό που νομίζεις (τουλάχιστον σε ότι αφορά εμένα)... -
Star_Light Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Σιγουρα δεν διάβασες τίποτε από τα πρώτα posts και απλώς ήρθες στην τελευταία σελίδα. Διότι διαφορετικά θα καταλάβαινες ότι η "αρνητική στάση" αναφέρεται σε άλλο πράγμα, εντελώς διαφορετικό από αυτό που νομίζεις... - Λες να τριτώσει το κακό φιλε μου? Ήδη ειμαστε 2!!!!!
shit_High_And_watch Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Είσαι δηλαδή αμερόληπτος φίλε τώρα? Η θες να του την πεις του V.I.Smirnov? Γιατί εποικοδομητικό διάλογο δεν βλέπω... οχι απλα περνω το μερος των ΕΑΠ γιατι και εγω αυτα εχω κανει .Εχω συμβατικο πανεπιστημιο εκει πρεπει να γλυφεις για να περασεις εχω και παραδειγματα αρκετα . Λες να ειναι απο αυτους που νομιζουν πως επειδη διαβαζαν ολη τη μερα πρεπει να τσιμπανε 1ο μισθο 5000 ευρω φιλε? Για εμενα λες η για τον συντροφο που θελει να εχει το ΕΑΠ κατωτεερο?Εγω ξερω τι παιζει με μισθους δεν εχω καποια παραισθηση οτι επειδη διαβασα θα πρεπει και να περνω 5000 ευρα αυτα συνηθως ειναι απο τα παιδακια των συμβατικων παν. γιατι νομιζουν οτι μονο αυτοι ξερουν παραδειγματα παλι εχω 10000 δες ολοι την ελλαδα δες τον φιλο μας που φωναζει για το ΕΑΠ οτι ειναι κατωτερο. Πιθανότητα να μην είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό το παράδειγμα, αλλά θα το γράψω όπως και να έχει. Η μοναδική επαφή μου με το ανοιχτό πανεπιστήμιο ήταν πριν από μερικούς μήνες σε ένα άλλο φόρουμ, όταν κάποιο παιδί ζήτησε βοήθεια για μια εργασία που τους είχαν βάλει σε C. Δεν θυμάμαι αν πρόλαβε τελικά να την παραδώσει το παλικάρι, θυμάμαι όμως πως μου έστειλε σε p.m. την λύση που τους έδωσαν, όταν έληξε η προθεσμία. Ο κώδικας ήταν με μια λέξη "απαράδεκτος". Λειτουργούσε κανονικά προφανώς, αλλά ήταν τόσο συμπυκνωμένος και δυσανάγνωστος, που σε μερικά σημεία του θα μπορούσε να πάρει ακόμα και "golfed βραβείο". Θέλω να πω, όχι μόνο αμφιβάλλω αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος πως αυτός που έγραψε εκείνον τον κώδικα δεν έχει εργαστεί ποτέ στη ζωή του σε σοβαρό επαγγελματικό περιβάλλον. Μου θύμισε κώδικα αυτοδίδακτων της 10ετίας του '80 σε Ελληνική BBS ! παντου υπαρχουν αυτα στον κωδικα εαν εισαι τοσο τελειως εσυ ξερεις οτι υπαρχουν φδιαφορες λυσεις και διαφορες υλοποιήσεις με λιγα ,lογια κανεις οτι θες Οι καθηγητές που ξέρουν να γράφουν κώδικα είναι πολύ λίγοι. Στις θεωρίες καλοί είναι, όταν έρχεται η ώρα για πράξη, οι περισσότεροι είναι gia ta baza. Δίκιο έχεις, δεν είναι το καλύτερο να διδάσκεις προγραμματισμό έτσι, αλλά δεν είναι ενδεικτικό της ποιότητας ενός τμήματος. μην ξεχνας οτι οι καθηγητες που γραφουν κωδικα εχουν τελειωση συμβατικα πανεπιστήμια και δεν εχουν δουλεψει ποτε στην ζωη τους. Λοιπόν, τον βρήκα τον κώδικα (νόμιζα πως τα είχα σβήσει τα p.m.)... Θεωρώ πως δεν είναι επιλήψιμο να τον ποστάρω, αν οι συντονιστές/διαχειριστές έχουν αντίθετη άποψη, παρακαλώ ας τον σβήσουν. Εγώ πάντως τον ποστάρω ως παράδειγμα προς αποφυγή! > #include <stdio.h> #include <string.h> #include <stdlib.h> #define SIZE 8 #define STACK 100 //h zitoumeni domi - thema 1 struct move { char piece; char prevPos[2]; char nexPos[2]; struct move *next; struct move *prev; }; //suntomografia tis domis typedef struct move Move; //to tamplo char **game=0; Move* Moves=0; char black[sTACK],white[sTACK]; int btop=-1,wtop=-1; char player; void menu(void); // emfanizei to menou - thema 1 void new_game(void); // neo paignidi kai paiksimo - thema 2 void score(void); // upologismos toy skor - thema 3 void undo(void); // anairesi kinisewn - thema 4 int init_game(void); // arxikopoiisi tamplo void play(void); // paiksimo void printGame(void); // ektupwsi tamplo int checkMove(char *mv, char paiktis); //elegxos kinisis int updateList(Move* newNode); //kataxwrisi neou kombou int pushStack(char piece, char paiktis); //push sto swro char popStack(char paiktis); //pop apo swro int main(void) { char ch=' '; int i; //desmeusi mnimis gia tamplo - thema1 game=(char**)malloc(SIZE*sizeof(char*)); for(i=0;i<SIZE;i++) game[i]=(char*)malloc(SIZE*sizeof(char)); // menou kai epilogh while (ch!='E'){ //gia termatismo menu(); //ektupwsi menou switch (ch=getchar()) { case 'N': //neo paignidi new_game(); break; case 'S': //ektimisi apodosis fflush(stdin); if(Moves==NULL){ printf("\nYou must play first!\n"); } else score(); system("pause"); break; case 'U': //anairesi kinisewn fflush(stdin); if(Moves==NULL){ printf("\nYou must play first!\n"); } else { undo(); printGame(); } system("pause"); break; case 'E': //termatismos break; default: //la0os epilogi printf("Wrong choice! Try again.\n"); system("pause"); } } //apeleu0erwsi mnimis for(i=0;i<SIZE;i++) free(game[i]); free(game); return 0; } //ektupwsi menou void menu(void) { system("cls"); printf("MAIN MENU\n\n"); printf("[N] Start New Game\n"); printf("[s] Score\n"); printf("[u] Undo\n"); printf("[E] End Program\n"); printf("Selection [N, S, U, E]: "); return; } //neo paignidi void new_game(void) { //ka0arismos eisodou fflush(stdin); //an den exei ginei desmeusi mnimis, eksodo if(game==NULL) exit(0); //arxikopoiisi tamplo kai paiksimo if (init_game()==1) { play(); } } //arxikopoiisi tamplo int init_game(void) { int i,j; if (game!=NULL) { //pionia ektos stratiwtwn game[0][0]=game[0][7]='R'; game[7][0]=game[7][7]='r'; game[0][1]=game[0][6]='B'; game[7][1]=game[7][6]='b'; game[0][2]=game[0][5]='N'; game[7][2]=game[7][5]='n'; game[0][3]='Q'; game[7][3]='q'; game[0][4]='K'; game[7][4]='k'; //stratiwtes for(i=0;i<SIZE;i++){ game[1][i]='P'; game[6][i]='p'; } //paules gia kenes 0eseis for(i=2;i<6;i++) for(j=0;j<SIZE;j++) game[i][j]='-'; } else { printf("No game table\n"); system("pause"); return 0; } return 1; } //elegxos kinisis. epistrefei 1 gia swsti, 0 gia la0os int checkMove(char *mv, char paiktis) { int siz; //ypologismos mikous string kinisis siz=strlen(mv); //elegxos gia maura if (siz==3 && paiktis=='B' && (mv[0]=='K' || mv[0]=='Q' || mv[0]=='R' || mv[0]=='N' || mv[0]=='B' || mv[0]=='P') && ((mv[1]>96 && mv[1]<105) && (mv[2]>48 && mv[2]<57)) ) return 1; //elegxos gia leuka else if (siz==3 && paiktis=='W' && (mv[0]=='k' || mv[0]=='q' || mv[0]=='r' || mv[0]=='n' || mv[0]=='b' || mv[0]=='p') && ((mv[1]>96 && mv[1]<105) && (mv[2]>48 && mv[2]<57)) ) return 1; else return 0; } void play(void) { char pos[3], mv[4]="0\0"; //string thesis kai kinisis char goon=' '; //flag termatismou int row,col,nrow,ncol; Move *current; printGame(); //ektupwsi tamplo player='W'; //flag paikti while(goon!='#') { //oso den diakoptetai if (player=='W'){ //gia leuka do{ printf("please give white move (# to exit): "); //ziteitai kinisi leukou gets(mv); //eisagwgi if (mv[0]=='#') goon='#'; //elegxo # gia termatismo if (checkMove(mv,player)) { //an eisax0ei swsti kinisi do{ printf("\nOrigin of %c? (e.g. e5): ",mv[0]); //ziteitai proeleusi pioniou gets(pos); }while(strlen(pos)!=2 && (pos[0]<'a' || pos[0]>'h') && (pos[1]<'1' || pos[1]>'8')); row=pos[1]-'1'; //ypologismos suntetagmenwn gia to tamplo col=pos[0]-'a'; if(game[7-row][col]==mv[0]){ //an to pioni brisketi stin anaferwmeni 0esi nrow=mv[2]-'1'; ncol=mv[1]-'a'; //an sti nea 0esi brisketai antipalos basilias, o paiktis kerdizei if (game[7-nrow][ncol]=='K') { printf("\nWhite Player wins!!!!!\n"); system("pause"); exit(0); } // alliws an den einai leuko else if (game[7-nrow][ncol]!='k' && game[7-nrow][ncol]!='q' && game[7-nrow][ncol]!='r' && game[7-nrow][ncol]!='n' && game[7-nrow][ncol]!='b' && game[7-nrow][ncol]!='p'){ //an yparxei antipalo pioni trwgetai if (game[7-nrow][ncol]=='Q' || game[7-nrow][ncol]=='R' || game[7-nrow][ncol]=='N' || game[7-nrow][ncol]=='B' || game[7-nrow][ncol]=='P'){ printf("The %c is yours!!",game[7-nrow][ncol]); //dhmiourgia neou kombou current=(Move*)malloc(sizeof(Move)); //enimerwsi kombou current->piece=game[7-nrow][ncol]; current->prevPos[0]=mv[1]; current->prevPos[1]=mv[2]; current->nexPos[0]='-'; current->nexPos[1]='-'; //enimerwsi Listas updateList(current); //kataxwrisi pioniou sto swro pushStack(game[7-nrow][ncol],player); } //to leuko metaferetai apo tin palia game[7-row][col]='-'; //sti nea thesi game[7-nrow][ncol]=mv[0]; printf("White Move OK\n"); //dhmiourgia neou kombou current=(Move*)malloc(sizeof(Move)); //enimerwsi kombou current->piece=mv[0]; current->prevPos[0]=pos[0]; current->prevPos[1]=pos[1]; current->nexPos[0]=mv[1]; current->nexPos[1]=mv[2]; //enimerwsi Listas updateList(current); //flag gia epomeno paikti player='B'; } else printf("Your Piece! Repeat!\n"); } else printf("Wrong origin. Repeat!\n"); printGame(); } else printf("Wrong move. Repeat!\n"); }while(goon!='#' && checkMove(mv,'W')!=1); //oso den ziteitai termatismos kai den dinetai swsti kinisi } else{ do{ printf("please give black move (# to exit): "); //ziteitai kinisi maurou gets(mv); //eisagwgi if (mv[0]=='#') goon='#'; //elegxo # gia termatismo if (checkMove(mv,player)){ //an h kinisi einai swsti do{ printf("\nOrigin of %c? (e.g. e5): ",mv[0]); //ziteitai proeleusi pioniou gets(pos); }while(strlen(pos)!=2 && (pos[0]<'a' || pos[0]>'h') && (pos[1]<'1' || pos[1]>'8')); row=pos[1]-'1'; //ypologismos suntetagmenwn gia to tamplo col=pos[0]-'a'; if(game[7-row][col]==mv[0]){ //an to pioni brisketai stin anaferwmeni 0esi nrow=mv[2]-'1'; ncol=mv[1]-'a'; //an sti nea 0esi brisketai antipalos basilias, o paiktis kerdizei if (game[7-nrow][ncol]=='k') { printf("\nBlack Player wins!!!!!\n"); system("pause"); exit(0); } // alliws an den einai mauro else if (game[7-nrow][ncol]!='K' && game[7-nrow][ncol]!='Q' && game[7-nrow][ncol]!='R' && game[7-nrow][ncol]!='N' && game[7-nrow][ncol]!='B' && game[7-nrow][ncol]!='P'){ //an yparxei antipalo pioni trwgetai if (game[7-nrow][ncol]=='q' || game[7-nrow][ncol]=='r' || game[7-nrow][ncol]=='n' || game[7-nrow][ncol]=='b' || game[7-nrow][ncol]=='p'){ printf("The %c is yours!!",game[7-nrow][ncol]); //dhmiourgia neou kombou current=(Move*)malloc(sizeof(Move)); //enimerwsi kombou current->piece=game[7-nrow][ncol]; current->prevPos[0]=mv[1]; current->prevPos[1]=mv[2]; current->nexPos[0]='-'; current->nexPos[1]='-'; //enimerwsi Listas updateList(current); //kataxwrisi pioniou sto swro pushStack(game[7-nrow][ncol],player); } //to mauro metaferetai apo tin palia game[7-row][col]='-'; //sti nea thesi game[7-nrow][ncol]=mv[0]; printf("Black Move OK\n"); //dhmiourgia neou kombou current=(Move*)malloc(sizeof(Move)); //enimerwsi kombou current->piece=mv[0]; current->prevPos[0]=pos[0]; current->prevPos[1]=pos[1]; current->nexPos[0]=mv[1]; current->nexPos[1]=mv[2]; //enimerwsi Listas updateList(current); //flag gia epomeno paikti player='W'; } else printf("Your Piece! Repeat!\n"); } else printf("Wrong origin. Repeat!\n"); printGame(); } else printf("Wrong move. Repeat!\n"); }while(goon!='#' && checkMove(mv,'B')!=1); } } } //ektupwsi tamplo void printGame(void) { int i,j; printf("\n"); for(i=0;i<SIZE;i++) { printf("%d ",8-i); //ari0misi grammwn for(j=0;j<SIZE;j++) printf("%c ",game[i][j]); printf("\n"); } printf("\n a b c d e f g h\n"); //ari0misi stilwn printf("\n"); } //kataxwrisi neou kombou sti lista int updateList(Move* newNode) { //an h lista einai keni o Neos Kombos mpainei prwtos if(Moves==NULL){ Moves=newNode; Moves->next=NULL; Moves->prev=NULL; } //alliws else{//eisagwgi kombou stin arxi //thetoume ti lista ws epomeno sto neo kombo newNode->next=Moves; //thetoume sto keno to proigoumeno tou neou kombou newNode->prev=NULL; //bazoume to neo kombo proigoumeno stin uparxousa lista Moves->prev=newNode; //thetoume tin arxi tis listas sto neo kombo Moves=newNode; } return 1; } //kataxwris sto swro int pushStack(char piece, char paiktis) { if (paiktis=='W'){ wtop++; //leitourgia PUSH: o deiktis etoimazetai gia na dextei o pinakas stoixeio stin epomeni thesi tou if (wtop>STACK) { printf("\n Stack full! Impossible to play more! \n"); wtop--; //score(); exit(0); } //elegxos gia full stack else white[wtop]=piece; return 1; } else if (paiktis=='B'){ btop++; //leitourgia PUSH: o deiktis etoimazetai gia na dextei o pinakas stoixeio stin epomeni thesi tou if (wtop>STACK) { printf("\n Stack full! Impossible to play more! \n"); btop--; //score(); exit(0); } //elegxos gia full stack else black[btop]=piece; return 1; } return 0; } //anaktisi apo swro char popStack(char paiktis) { char piece='-'; if (paiktis=='W'){ if (wtop <0) //leitourgia POP: adeio stack printf("\n Stack is empty. No pieces for White Player\n"); else piece=white[wtop--]; } else if (paiktis=='B'){ if (btop <0) //leitourgia POP: adeio stack printf("\n Stack is empty. No pieces for Black Player\n"); else piece=black[btop--]; } return piece; } void score(void) { char piece; int wscore=0,bscore=0; //score gia leuko while (wtop>=0){ piece=popStack('W'); switch(piece){ case 'Q': wscore=wscore+9; printf("\nWhite has Q");break; case 'R': wscore=wscore+5; printf("\nWhite has R");break; case 'N': wscore=wscore+3; printf("\nWhite has N");break; case 'B': wscore=wscore+3; printf("\nWhite has B");break; case 'P': wscore=wscore+1; printf("\nWhite has P");break; } } printf("\nScore for White is %d",wscore); //score gia maura while (btop>=0){ piece=popStack('B'); switch(piece){ case 'q': bscore=bscore+9; printf("\nBlack has q"); break; case 'r': bscore=bscore+5; printf("\nBlack has r"); break; case 'n': bscore=bscore+3; printf("\nBlack has n"); break; case 'b': bscore=bscore+3; printf("\nBlack has b"); break; case 'p': bscore=bscore+1; printf("\nBlack has p"); break; } } printf("\nScore for Black is %d",bscore); //apotelesma if (bscore>wscore) printf("\n\nBlack wins!!!"); else if (bscore<wscore) printf("\n\nWhite wins!!!"); else printf("\n\nIt's a tie!!!"); } //anairesi kinisewn void undo(void) { int count; char piece; printGame(); //ektupwsi tamplo printf("\n\nHow many moves to undo? "); //erwtisi gia plithos kinisewn pros anairesi do{ scanf("%d",&count); fflush(stdin); }while(count<=0); //diabazei mexri na dothei 0etiki timi fflush(stdin); //epanalambanei diadikasia anairesis mexri na mhdenistei o metritis kai to epomeno na mhn einai fagwmeno pioni //thumi0eitai oti xasimo pioniou simainei duo kataxwriseis sti lista while(Moves && (count-->0 || Moves->nexPos[0]=='-')) //an h epomeni kataxwrisi den einai xameno pioni if(Moves->nexPos[0]!='-'){ //enimerwsi seiras paikti if (player=='B') player='W'; else player='B'; //topothetisi stin palia thesi game[7-(Moves->prevPos[1]-'1')][Moves->prevPos[0]-'a']=Moves->piece; //ekkenwsi neas game[7-(Moves->nexPos[1]-'1')][Moves->nexPos[0]-'a']='-'; //diagrafi kombou Moves=Moves->next; } else{//kombos gia xameno piono // ka0orismos swrou gia anaktisi if (player=='B') piece=popStack('B'); else piece=popStack('W'); // epanatopothetisi pioniou game[7-(Moves->prevPos[1]-'1')][Moves->prevPos[0]-'a']=piece; //epanaktisi pioniou den metraei ws ksexaristi kinisi count++; //diagrafi kombou Moves=Moves->next; } if(count!=0) printf("\nThere are no more moves to undo!"); } ΥΓ1. Είναι πραγματικά πολύ κρίμα να πληρώνεται κάποιος για να "διδάσκει" τέτοιο κώδικα. Είναι κρίμα γιατί τέτοιου είδους κώδικες αντί να βοηθάνε όσους "διψασμένους" για μάθηση, μάλλον τους μπερδεύουν ακόμα χειρότερα και στο τέλος ίσως και να τους αποθαρρύνουν γενικώς από το να συνεχίσουν. ΥΓ2. Δεν βάλλω εναντίον του ανοιχτού πανεπιστημίου, το ξεκαθάρισα εξαρχής πως πιθανότατα δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό το παράδειγμα (προσωπικά το ελπίζω και το εύχομαι ολόψυχα)! Εχει να κανει με το ποιο πανεπιστήμιο τελειωσε ο καθηγητης αυτος για βρες και μετα ελα πες μας δεν ειναι ολοι τοσο χαλια εχουμε και απο αυτους .Τουλαχιστον μερικοι απο αυτους το παραδεχονται οτι ειναι χαλια οχι οοπως στα συμβατικα που το παιζουν καθηγητες στα παιδακια που δεν ξερουν τιποτα . Δεν είναι και τόσο τραγικό, έχω δει και πολύ χειρότερα. ισχυει αυτο που λες ειναι παντα αναλογα το πως το βλεπεις Οι όποιοι διδάσκοντες καθηγητές δεν είναι αναγκαστικά μάχιμοι προγραμματιστές και συνεπώς δεν έχουν την πρακτική εξοικοίωση κάποιου που ασχολείται συνέχεια. Το κατακριτέο είναι ότι θα έπρεπε να επεξεργάζονται τα θέματα και να τα δίνουν σε πρότυπη διδακτική μορφή ώστε το όφελος αυτού που τα μελετά να είναι μέγιστο. Αντί αυτού, η προχειρότητα και η τσαπατσουλιά βασιλεύει. Πέραν αυτού, πάντα αναρωτιόμουν γιατί δεν χρησιμοποιούν ως κύριο οδηγό ένα από τα τόσα εξαιρετικά και δοκιμασμένα εγχειρίδια που υπάρχουν αντί να αυτοσχεδιάζουν εις βάρος των διδασκόμενων. Αυτό θα έλυνε δια μιας τα περισσότερα προβλήματα.... Και αυτό αφορά και τους διδασκόμενους : εντάξει, για τους οποιουσδήποτε λόγους δεν γίνεται καλή δουλειά, αλλά ο διδασκόμενος δεν έχει το μυαλό και το ενδιαφέρον να στραφεί κάπου αλλού για να καλυφθεί ; Στην βιβλιοθήκη δεν πηγαίνει ποτέ ; στο amazon δεν κοιτάζει να δει τι κυκλοφορεί ; Δηλ. όλη του η ενημέρωση/μελέτη περιορίζεται σε κάτι σημειώσεις που του έδωσαν (και συνήθως της κακιάς ώρας) ; Προσωπικά δεν περίμενα να μάθω ποτέ τίποτε από κανέναν καθηγητή. Πάντα έψαχνα να βρω ποιά είναι τα καλά βιβλία επί του θέματος, τα έπαιρνα και τα είχα ως οδηγό. Τις περισσότερες φορές, τον τρόπο διδασκαλίας και τις υποδείξεις των καθηγητών δεν τις λάβαινα καν υπόψη μου και μελετούσα μόνος μου από το βιβλίο που επέλεγα. Και σχεδόν πάντα έβγαινα γνωστικά δικαιωμένος... - Ξεχασα να σας πω οτι στο ΕΑΠ εχει μια συγκεκριμεη σειρα που θα μαθεις κατι πρεπει να ακολουθεις καποιους κανονες ολα στα λεει η διοίκηση και δεν εκανεις του κεφαλιου σου .Αυτο το ειπε ενας καθηγητης που ειχα ηταν σε συμβατικο πανεπιστημιο και εκανε πρωτη φορα μαθημα εκει και ελεγε οτι ειχε μεινει ξερος γιατι δεν μπορουσε να κανει οτι θελει ...... οποτε αυτο που δειχνεις μαλλον ειναι εκτος .Συνηθως οι καθηγητες ελεγχονται ποπλυ για να μην υπαρχουν τυχον παρεξηγησεις τους εχουν στην πιεση δεν κανουν οτι θελουν και γιαυτο σουταρουν παραπολλους που ειναι ντιβες σε αλλα παν. Είχε τύχει να δουλέψω ως προγραμματιστής περιστασιακά κάποτε αλλά δεν είμαι επαγγελματίας του χώρου, ούτε έχω τελειώσει πληροφορική. Το έχω δηλώσει επανειλλημένως στο παρελθόν. ( προφανώς είσαι καινούριος εδώ... ) - δεν εχει σημασια εαν εχεις τελειωση ληροφορικη για να δουλεψεις σαν προγραμματιστηςε πρεπει να το εχεις φιλε μου αλλιως οτι και να τελειωσεις ...... μην ξεχνας οσο πιο πολλα χαρτια εχεις τοσο λιγοτερο ξεερεις ..αν δεν γραψεις δεν προκειται να μαθεις Εσείς λέτε για ένα κομμάτι κώδικα που έτυχε να γράψει κατά το "άνθος της νιότης" του ένας καθηγητής (πλέον) ... όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω,, στο ΕΑΠ έχω δει όντως τραγικότερους κώδικες γραμμένους από καθηγητές. Και είμαι καραμάχημος προγραμματιστής εδώ και 12 χρόνια στην αγορά + 5 ερασιτεχνικά. Εδώ σε μάθημα "Εισαγωγής στην Πληροφορική", σε μιά από τις συναντήσεις που είχαμε, γύρισε ο καθηγητής και μας είπε αυτολεξή, μετά από ερώτηση συμφοιτητή μου, για το αν γράφει κώδικα πλέον ως καθηγητής: Αφού αρνήθηκε σε κλάσματα δευτερολέπτων με ένα ΟΧΙ (Σαν εκείνο του Μεταξά το '40) πρόσθεσε: "Αν μου ζητούσαν να γράψω κώδικα πάλι, θα προτιμούσα να αυτοκτονήσω ...". Αφού όμως είδε τί μ@λ@κ1@ πέταξε,,, προσπάθησε να το σώσει, λέγοντας: "έχω κουραστεί πια ..." Προσωπικά, το ΕΑΠ δεν μου έχει δώσει κάτι, ως γνώση,, όχι ακόμα τουλάχιστον. Και δεν μπορώ να γνωρίζω ακόμα αν θα μου δώσει. (Χλωμό το κόβω μετά από τόσο καιρό μέσα στους κώδικες). Απλώς ήλπιζα ή τουλάχιστον ελπίζω, οι άνθρωποι που απαρτίζουν το ακαδημαϊκό προσωπικό του Πανεπιστημίου, κάποια στιγμή να αποκτήσουν μια ποιότητα ανάλογη των υπολοίπων ιδρυμάτων. Έχω πετύχει Πληροφορικάριο της ΑΣΟΕΕ να τσαμπουνάει βλακείες, και Πληροφορικάριο του ΕΜΠ, να μη καταδέχεται να "κολλήσει" ένα δίσκο σε φέτα server, προκειμένου να πάρει backup τα δικά του πράγματα ... Δεν είναι η σχολή που κάνει την ποιότητα μόνο. Είναι και οι άνθρωποι που την πλαισιώνουν. Ουσιαστικά - σοβαρά - πραγματικά μαθηματικά,, δεν ειχα δει ποτέ στη ζωή μου. Μπορεί να μην είναι του επιπέδου ΑΕΙ, αντίστοιχα του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ. Παρόλα ταύτα, η δουλειά που γίνεται, επειδή είναι προσωπική ενασχόληση κατά 98%, κρατάει το επίπεδο της μάθησης ψηλά. Και το χαίρομαι πραγματικά. Συν ΕΑΠιτη και εγω εαπ τελειωσα και μπορω να πω οτι εμαθα παρα πολλα μην βλεπεις εσυ τι κανεις εχει και αλλα μαθηματα που ειναι γεματα πραμα Δεν υποστηριζω το εαπ σαν εαπ απλα λεω οτι οντως μαθαινεις πραγμτα και ειναι κριμα να μας αδικουν μονο και μονο γιατι δεν ειναι σαν τα συμβατικα .
Star_Light Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Για εμενα λες η για τον συντροφο που θελει να εχει το ΕΑΠ κατωτεερο?Εγω ξερω τι παιζει με μισθους δεν εχω καποια παραισθηση οτι επειδη διαβασα θα πρεπει και να περνω 5000 ευρα αυτα συνηθως ειναι απο τα παιδακια των συμβατικων παν. γιατι νομιζουν οτι μονο αυτοι ξερουν παραδειγματα παλι εχω 10000 δες ολοι την ελλαδα δες τον φιλο μας που φωναζει για το ΕΑΠ οτι ειναι κατωτερο. Εγω φιλε μου την πλακα μου κανω !!!!! Μ αρεσει να χαβαλεδιαζω και να πειραζω καλοπροαιρετα Δεν ξερω για το ΕΑΠ . Για τη σχολη που τελειωσα ξερω και για μερικες ακομη στις οποιες ειχα γνωστους και φιλους. Για αυτο εκανα αντιλογο σχετικα με το ΕΜΠ. Ορισμενα απο αυτα που γραφτηκαν για κορυφαια πανεπιστημιακα ιδρυματα της χωρας για μενα ειναι υπερβολικα. Μια χαρα μαθαινεις αμα σου κοβει και λιγο και ενδιαφερεσαι. Και εσυ μην ψαρωνεις... ολα καλα θα πανε. Μη μασας παλιος μου συμμαθητης απο το Γυμνασιο ουτε Λυκεια εβγαλε ουτε Πανεπιστημια και τωρα εχει ανοιξει δικο του φωτογραφιο εχει παρει τη ζωη στα χερια του και κονομαει τα αντερα του. Αυτος λες να τον πειραξε που δεν εβγαλε καν πανεπιστημιο ή λυκειο? Για αυτο σου λεω... μην μασας.
nspyrou Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 οχι απλα περνω το μερος των ΕΑΠ γιατι και εγω αυτα εχω κανει .Εχω συμβατικο πανεπιστημιο εκει πρεπει να γλυφεις για να περασεις εχω και παραδειγματα αρκετα . Για εμενα λες η για τον συντροφο που θελει να εχει το ΕΑΠ κατωτεερο?Εγω ξερω τι παιζει με μισθους δεν εχω καποια παραισθηση οτι επειδη διαβασα θα πρεπει και να περνω 5000 ευρα αυτα συνηθως ειναι απο τα παιδακια των συμβατικων παν. γιατι νομιζουν οτι μονο αυτοι ξερουν παραδειγματα παλι εχω 10000 δες ολοι την ελλαδα δες τον φιλο μας που φωναζει για το ΕΑΠ οτι ειναι κατωτερο. παντου υπαρχουν αυτα στον κωδικα εαν εισαι τοσο τελειως εσυ ξερεις οτι υπαρχουν φδιαφορες λυσεις και διαφορες υλοποιήσεις με λιγα ,lογια κανεις οτι θες μην ξεχνας οτι οι καθηγητες που γραφουν κωδικα εχουν τελειωση συμβατικα πανεπιστήμια και δεν εχουν δουλεψει ποτε στην ζωη τους. Εχει να κανει με το ποιο πανεπιστήμιο τελειωσε ο καθηγητης αυτος για βρες και μετα ελα πες μας δεν ειναι ολοι τοσο χαλια εχουμε και απο αυτους .Τουλαχιστον μερικοι απο αυτους το παραδεχονται οτι ειναι χαλια οχι οοπως στα συμβατικα που το παιζουν καθηγητες στα παιδακια που δεν ξερουν τιποτα . ισχυει αυτο που λες ειναι παντα αναλογα το πως το βλεπεις Ξεχασα να σας πω οτι στο ΕΑΠ εχει μια συγκεκριμεη σειρα που θα μαθεις κατι πρεπει να ακολουθεις καποιους κανονες ολα στα λεει η διοίκηση και δεν εκανεις του κεφαλιου σου .Αυτο το ειπε ενας καθηγητης που ειχα ηταν σε συμβατικο πανεπιστημιο και εκανε πρωτη φορα μαθημα εκει και ελεγε οτι ειχε μεινει ξερος γιατι δεν μπορουσε να κανει οτι θελει ...... οποτε αυτο που δειχνεις μαλλον ειναι εκτος .Συνηθως οι καθηγητες ελεγχονται ποπλυ για να μην υπαρχουν τυχον παρεξηγησεις τους εχουν στην πιεση δεν κανουν οτι θελουν και γιαυτο σουταρουν παραπολλους που ειναι ντιβες σε αλλα παν. δεν εχει σημασια εαν εχεις τελειωση ληροφορικη για να δουλεψεις σαν προγραμματιστηςε πρεπει να το εχεις φιλε μου αλλιως οτι και να τελειωσεις ...... μην ξεχνας οσο πιο πολλα χαρτια εχεις τοσο λιγοτερο ξεερεις ..αν δεν γραψεις δεν προκειται να μαθεις Συν ΕΑΠιτη και εγω εαπ τελειωσα και μπορω να πω οτι εμαθα παρα πολλα μην βλεπεις εσυ τι κανεις εχει και αλλα μαθηματα που ειναι γεματα πραμα Δεν υποστηριζω το εαπ σαν εαπ απλα λεω οτι οντως μαθαινεις πραγμτα και ειναι κριμα να μας αδικουν μονο και μονο γιατι δεν ειναι σαν τα συμβατικα . Εσύ φίλε μου, τελειώσες. Εγώ είμαι ακόμα στην αρχή. Σίγουρα περιμένω να δω και να μάθω πράγματα από το ΕΑΠ. Θα ήταν κρίμα να συνέβαινε το αντίθετο και μεγάλο χάσιμο χρόνου και ενέργειας. Από την εμπειρία μου στον χώρο της Πληροφορικής, διατηρώ τις ενστάσεις μου, ως προς την ύλη και την ποιότητα αυτής, μιας και μάνι-μάνι βρήκαμε στα βιβλία χτυπητά παραδείγματα, τρανταχτών σφαλμάτων, είτε διατύπωσης, είτε μεθοδολογίας, είτε αποτελεσμάτων. Ώς προς το ζήτημα της "αδικίας" λόγω ΕΑΠ,,, εγώ θα το περίμενα και θα ήθελα να το κάνουν: Να με αδικήσουν δηλαδή λόγω πτυχίου απο το ΕΑΠ. Ωστε να τους βάλω στη θέση τους και εκεί που τους πρέπει όταν θα το κάνουν. Παραπάνω υπάρχουν 10άδες posts, με εμπειρίες, απόψεις, γεγονότα. Κανένας (θέλω να πιστεύω), παρότι επιρρίπτει θέματα στο ΕΑΠ, δεν είναι εναντίον του. Άρα θα ήταν τουλάχιστον υποκριτικό να "αδικηθούμε" γιατί φοιτήσαμε ή φοιτούμε στο ΕΑΠ.
chisao Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δεν έκατσα να διαβάσω όλες αυτές τις απαντήσεις γιατί βαρέθηκα....Εγώ βρίσκομαι στο 4ο έτος αυτή την στιγμή και αυτά που μπορώ να πω είναι τα εξής: Αυτό το πανεπιστήμιο ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ αν δεν σου αρέσει το αντικείμενο. Δεν υπάρχουν τα γνωστά, ψήφισε με να σου περάσω δυο τρία μαθήματα. Η αντιγραφή είναι υπερβολικά δύσκολη!Ελέγχουν τα πάντα! Έχουν υπάρξει πάρα πολλές φορές που οι ασκήσεις στις εργασίες είναι τόσο παλούκια...θυμάμαι μία άσκηση στα διακριτά όπου ρωτήσαμε έναν μεταπτυχιακό τελειόφοιτο φοιτητή και ζοριζότανε να μας απαντήσει. ΑΝ ΘΕΣ να μάθεις ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ!!!Εμένα προσωπικά όταν πήγα να με βοηθήσουν τρεις φίλοι οι οποίοι τελείωσαν στο csd (πανεπιστήμιο πληροφορικής στην Κρήτη) καταλήξαμε να τους εξηγώ εγώ παρά να με βοηθάνε αυτοί. Πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις αυτό που θες. Η βοήθεια από τους ΣΕΠ δεν είναι αυτή που θα έπρεπε κατά την γνώμη μου αλλά νομίζω ότι αυτοί απλώς ακολουθάνε οδηγίες. Οι καθηγητές είναι οι ίδιοι που διδάσκουν στα "κανονικά πανεπιστήμια". Τα μαθήματα που έκαναν τα παιδιά στο csd τα έχουμε όλα κανονικά και εμείς. Είναι και πολλά άλλα, αλλά πραγματικά αυτή την στιγμή είμαι ζαλισμένος από την java...Από όσο ξέρω από άτομα που έχουν τελειώσει το πτυχίο τους το έχουν αναγνωρίσει κανονικότατα! Εγώ νομίζω ότι ο τομέας της πληροφορικής έχει το εξής περίεργο, αν σε ενδιαφέρει θα μάθεις σίγουρα, αν δεν σε ενδιαφέρει όπου και να τελειώσεις το ίδιο σου κάνει...Τώρα όσο για αυτούς που το σνομπάρουν, ντάξει...δεν ξέρω, μάλλον σπουδάσανε σε ανώτερα πανεπιστήμια στην Ελλάδα και ξέρουν κάτι καλύτερα. Εγώ πάντως ήμουν και σε "κανονικό" πανεπιστήμιο πριν, όπως και πολλοί συγγενείς και φίλοι και αυτό που βλέπω είναι ότι οι περρισότεροι φοιτητές του ΕΑΠ δεν παίρνουν ανάσα (ίσως να φταίει και η δουλειά τους, ή τα παιδιά τους) ενώ οι φοιτητές στα "κανονικά" ξεσκίζονται μόνο στις εξεταστικές...χωρίς παρεξήγηση όλα άυτα. Καληνύχτα! Ξέχασα να πω ότι συνήθως τα βιβλία είναι όντως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ειδικά για εκμάθηση εξ αποστάσεως δηλαδή μόνος σου!!! Τα ΕΔΥ κάπως σώζουν την κατάσταση αλλά δυστυχώς πρέπει να ψάξεις πολύ μόνος σου...
migf1 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 παντου υπαρχουν αυτα στον κωδικα εαν εισαι τοσο τελειως εσυ ξερεις οτι υπαρχουν φδιαφορες λυσεις και διαφορες υλοποιήσεις με λιγα ,lογια κανεις οτι θες Όχι, όταν δουλεύεις (είτε αυτό ονομάζεται διδασκαλία είτε παραγωγή) ΔΕΝ κάνεις ότι θέλεις. μην ξεχνας οτι οι καθηγητες που γραφουν κωδικα εχουν τελειωση συμβατικα πανεπιστήμια και δεν εχουν δουλεψει ποτε στην ζωη τους. Εχει να κανει με το ποιο πανεπιστήμιο τελειωσε ο καθηγητης αυτος για βρες και μετα ελα πες μας δεν ειναι ολοι τοσο χαλια εχουμε και απο αυτους .Τουλαχιστον μερικοι απο αυτους το παραδεχονται οτι ειναι χαλια οχι οοπως στα συμβατικα που το παιζουν καθηγητες στα παιδακια που δεν ξερουν τιποτα . Αυτά δεν αποτελούν απολύτως καμία δικαιολογία για τον συγκεκριμένο κώδικα. Όπως για παράδειγμα δεν αποτελεί καμία απολύτως δικαιολογία για μια φιλόλογο να είναι ανορθόγραφη, είτε έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή της είτε όχι.
dop Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Τα πανεπιστήμια δε βγάζουν προγραμματισταράδες, επιστήμονες ή οτιδήποτε άλλο: βγάζουν ανθρώπους που ξέρουν να σκέφτονται και να κρίνουν. Ίσως και να σχεδιάζουν κάποιο πείραμα. Αλλά από εκεί και πέρα, είναι θέμα προσωπικό τι θα γίνει ο καθένας. Με λίγη καθοδήγηση και πολύ προσωπική δουλειά γίνονται όλα. Δεν περιμένω κανέναν είτε από ΕΑΠ, είτε από αλλού να είναι τζιμάνι στον προγραμματισμό. Αλλά περιμένω να έχει στοιχειώδεις γνώσεις. Άμα τις έχει καλώς. Αν όχι, τότε απέτυχε το στόχο του.
V.I.Smirnov Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δεν έκατσα να διαβάσω όλες αυτές τις απαντήσεις γιατί βαρέθηκα.... Αυτό το πανεπιστήμιο ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ αν δεν σου αρέσει το αντικείμενο. Δεν υπάρχουν τα γνωστά, ψήφισε με να σου περάσω δυο τρία μαθήματα. Η αντιγραφή είναι υπερβολικά δύσκολη!Ελέγχουν τα πάντα! Tο ίδιο λογίδιο ως συνήθως απο τους ΕΑΠίτες. Αλλά για τις εργασίες και τα projects που πωλούνται κατά παραγγελία σε φοιτητές του ΕΑΠ δεν λένε τίποτε. Έχω συγκεκριμένες περιπτώσεις υπόψη μου. Θα μπορούσα να αναφέρω πού και πόσο τιμώνται οι εργασίες. Και μπορώ να πω και πολλά παρόμοια ακόμη. Αλλά δεν θα το κάνω διότι αυτά δεν είναι επιχειρήματα, είναι κατιναριό. Όπως είναι κατιναριό και τα περί αντιγραφής, ψήφων, διαβάσμα μόνο στις εξεταστικές κλπ για το συμβατικό πανεπιστήμιο. Όποιοσδήποτε μπορεί να κατηγορήσει το ΕΑΠ ή το συμβατικό πολύ εύκολα διότι φανερά και τα δυο έχουν ελλείψεις. Η ουσία είναι - τουλάχιστον για μένα - ότι το ΕΑΠ έχει συνολικά περισσότερες και είναι χαμηλότερου επιπέδου από το συμβατικό. Άσχετα από επαγγελματικά δικαιώματα, νομική αναγνώριση και βιτρίνες κανονισμών. Αυτό οφείλεται κύρια στο ότι δεν έχει τον ίδιο σκοπό με το συμβατικό, δεν μπορεί να το αντικαταστήσει. Το κοινό του είναι άνθρωποι που η ζωή τους, οι δυνατότητές τους και οι στόχοι τους βρίσκονται σε άλλη φάση και πάντως όχι την συνήθη που έχουν οι φοιτητές στα 20 ή τα 25 τους. Οι ΕΑΠιτες που παραληρούν υπερασπιστικά απλώς προσπαθούν κατά βάθος να πείσουν τον εαυτό τους ότι δεν χάνουν το χρόνο και τα χρήματά τους όπως είπα. Αυτό αποκομίζω εγώ. Όσοι έχουν κάνει συνειδητή επιλογή γνωρίζοντας τι προσφέρει και τι όχι, δεν μπαίνουν σχεδόν ποτέ στη διαδικασία της σύγκρισης διότι έχουν δει ότι το EAΠ πληρεί τους προσωπικούς τους στόχους και τους καλύπτει. Δεν έχουν λόγο να αποδείξουν κάτι στους άλλους. Αυτοί έχουν επιλέξει σωστά. Οι άλλοι απλώς βαυκαλίζονται και καταντούν γραφικοί. Και είναι και οικονομικά θύματα... -
Star_Light Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 ώπ πολύ σωστοί αμφότεροι @dop & SmirnoV εδω ! Το δικαστήριο απεφάνθη
nspyrou Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Tο ίδιο λογίδιο ως συνήθως απο τους ΕΑΠίτες. Αλλά για τις εργασίες και τα projects που πωλούνται κατά παραγγελία σε φοιτητές του ΕΑΠ δεν λένε τίποτε. Έχω συγκεκριμένες περιπτώσεις υπόψη μου. Θα μπορούσα να αναφέρω πού και πόσο τιμώνται οι εργασίες. Και μπορώ να πω και πολλά παρόμοια ακόμη. Αλλά δεν θα το κάνω διότι αυτά δεν είναι επιχειρήματα, είναι κατιναριό. Όπως είναι κατιναριό και τα περί αντιγραφής, ψήφων, διαβάσμα μόνο στις εξεταστικές κλπ για το συμβατικό πανεπιστήμιο. Όποιοσδήποτε μπορεί να κατηγορήσει το ΕΑΠ ή το συμβατικό πολύ εύκολα διότι φανερά και τα δυο έχουν ελλείψεις. Η ουσία είναι - τουλάχιστον για μένα - ότι το ΕΑΠ έχει συνολικά περισσότερες και είναι χαμηλότερου επιπέδου από το συμβατικό. Άσχετα από επαγγελματικά δικαιώματα, νομική αναγνώριση και βιτρίνες κανονισμών. Αυτό οφείλεται κύρια στο ότι δεν έχει τον ίδιο σκοπό με το συμβατικό, δεν μπορεί να το αντικαταστήσει. Το κοινό του είναι άνθρωποι που η ζωή τους, οι δυνατότητές τους και οι στόχοι τους βρίσκονται σε άλλη φάση και πάντως όχι την συνήθη που έχουν οι φοιτητές στα 20 ή τα 25 τους. Οι ΕΑΠιτες που παραληρούν υπερασπιστικά απλώς προσπαθούν κατά βάθος να πείσουν τον εαυτό τους ότι δεν χάνουν το χρόνο και τα χρήματά τους όπως είπα. Αυτό αποκομίζω εγώ. Όσοι έχουν κάνει συνειδητή επιλογή γνωρίζοντας τι προσφέρει και τι όχι, δεν μπαίνουν σχεδόν ποτέ στη διαδικασία της σύγκρισης διότι έχουν δει ότι το EAΠ πληρεί τους προσωπικούς τους στόχους και τους καλύπτει. Δεν έχουν λόγο να αποδείξουν κάτι στους άλλους. Αυτοί έχουν επιλέξει σωστά. Οι άλλοι απλώς βαυκαλίζονται και καταντούν γραφικοί. Και είναι και οικονομικά θύματα... - Φίλε μου, με όλη την καλή διάθεση, και άκρως καλοπροαίρετα, αυτά που λες, συμβαίνουν και στο ΕΜΠ & στην ΑΣΟΕΕ. Τις "πωλήσεις" & "αγορές" εργασιών, τις έχω δει και στα ΑΕΙ για να μην συμπεριλάβω και τα ΤΕΙ στην όλη φάση. Αν το χαμηλό επίπεδο, κρίνεται από την έλλειψη εργαστηριακών μαθημάτων, ή από την παράδοση στο αμφιθέατρο, ναι τότε. Έχεις απόλυτο δίκιο. Παρόλα ταύτα, μην ξεχνάς οτι απευθύνεται σε μεθόδους εκμάθησης εξαποστάσεως, και σε ανθρώπους που έχουν τη λογική του 30άρη ή του 40άρη και άνω, και όχι του 20άρη ή 25άρη, που αναφέρεσαι κι εσύ. Σε ανθρώπους που εργάζονται, έχουν παιδιά, είναι οικογενειάρχες και δεν είχαν την ευκαιρία στη ζωή τους να μπουν στο πανεπιστήμιο. Προσωπικά, γνωρίζω περίπτωση που εργαζόταν από τα 15 του. Τελειώσε το σχολείο στο νυκτερινό και φοιτά πλεον στο ΕΑΠ, γιατί πολύ απλά, οι υποχρεώσεις του, δεν του επιτρέπουν να φοιτήσει μαζί με τους υπόλοιπους φοιτητές των υπόλοιπων "συμβατικών" πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Κι εγω μαζί με σένα, πιστεύω οτι τα μαθήματα όντως είναι ακριβά. 700 γιούρια δεν περισσεύουν σε κανέναν ανά θεματική ενότητα.. αλλά,,, αναρρωτιέμαι: Πόσο πληρώνει ένας γονιός που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, για το πιτσιρίκι που περνάει στη Ξάνθη - την Κρήτη - τη Θεσσαλονίκη - τα Γιάννενα κλπ?! Ίδια ιστορία δεν είναι?? Τουλάχιστον στο ΕΑΠ, ότι ώρα και να στείλω e-mail στον καθηγητή, μου απαντάει στο πεντάλεπτο, αν δεν με πάρει τηλέφωνο για να μου το εξηγήσει. Προσωπικά, αν και 32 ετών, όντας στο χώρο της πληροφορικής και γράφοντας επαγγελματικά κώδικα 12 χρόνια, ακόμα δεν γνωρίζω αν καλύπτει τους προσωπικούς μου στόχους. Και πως θα μπορούσα να το γνωρίζω εφόσων δεν έχω ολοκληρώσει τα μαθήματα προκειμένου, το πτυχίο που θα λάβω να δώ και να κρίνω την αντιμετώπιση που λαμβάνει στην αγορά εργασίας. Τουλάχιστον,, σκέφτομαι τα θετικά του όλου θέματος: Δεν κλείνει η σχολή, για 5 βλαμμένα που την έχουν δει ηγέτες της σφαλιάρας, δεν υπάρχουν εκλογές και αηδίες, και όταν είναι να βρεθούμε με τους καθηγητές, δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρεθούμε γιατί το ΠΑΜΕ έκλεισε τη πύλη της σχολής.
Star_Light Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Καλα καλα... κοροιδεψτε καποιοι την αντιγραφή. Ξερετε τι μαεστρια θελει ομως? Δεν μπορει να αντιγραψει οποιος και οποιος!!!! Και εν παση περιπτωση γιατι η αντιγραφη θεωρειται επιλήψιμη? Βρισκω ενα κενο στο συστημα το εκμεταλευομαι και κανω την δουλεια μου. Εγω φταιω?
ZAKKWYLDE Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δεν καταλαβαίνω πραγματικά πλέον το κόμπλεξ ορισμένων (ευτυχώς μειοψηφίας) των ΑΕΙ έναντι των άλλων ιδρυμάτων. Πρώτα ήταν τα πανεπιστήμια της Αγγλίας που είναι "μόνο 3+1 χρόνια", μετά ήταν τα ΤΕΙ, μετά τα ιδιωτικά, τώρα το ΕΑΠ. Εντάξει παλιότερα ήταν κατανοητό γιατί ήθελαν να διατηρήσουν το κλειστό τους λόμπυ για να διατηρούν τα κατ'ουσίαν "κλειστά επαγγέλματα" ιδιαίτερα των μηχανικών και για να παίρνουν καλύτερες θέσεις στο δημόσιο. Τώρα πάει αυτό... Ο καθένας ας πάει σε όποια σχολή νομίζει ότι καλύπτει τις απαιτήσεις του. Αν πετύχει ή όχι αυτό θα το κρίνει η αγορά. Ας κοιτάξουν οι ΑΕΙ να κάνουν κάτι με την σοβαρότερη μάστιγα της 3οβάθμιας η οποία είναι οι πολιτικές παρατάξεις. 1
chisao Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Όπως είπαν και άλλοι, οι εργασίες προς πώληση είναι σε όλα τα πανεπιστήμια, με την διαφορά ότι στο ΕΑΠ αν την κάνεις αυτήν την κίνηση ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΩΣ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ να περάσεις τις εξετάσεις...Εγώ είπα ότι πριν ήμουν σε άλλο πανεπιστήμιο και αυτά που είπα τα έχω δει χίλιες φορές με τα μάτια μου (δεν παίζει θέμα κατινιάς) όπως επίσης και σε πολλά άλλα πανεπιστήμια, γιατί όποιος έχει υπάρξει φοιτητής ξέρει πολύ καλά ότι οι φοιτητές κάνουν παρέα ΚΑΙ με φοιτητές άλλων πανεπιστημίων.Δεν αποθεώνω το ΕΑΠ γιατί έχει πολλά σημαντικά προβλήματα αλλά ούτε το υποβιβάζω σε σχέση με άλλα πανεπιστήμια που και αυτά με την σειρά τους έχουν πολλά προβλήματα...Ξαναλέω την άποψη μου ότι ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙ, είτε στο ΕΑΠ(ΑΕΙ) είτε στο ΑΕΙ. Τώρα τα κόμπλεξ του καθενός δεν τα ξέρω και ούτε με ενδιαφέρουν...Φιλικά πάντα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα