Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις δουλειες παιζει ρολο και ο χαρακτήρας φιλε μου. Περα απο τα skills.

 

Εννοείται, πρέπει να είσαι γλύφτης, ρουφιάνος και Yesman για να επιβιώσεις σε μια εταιρεία.

Πέρα απο αυτό, επειδή αναφέρθηκε και ο P.Manager πριν. Η θεωρία του project management υποστηρίζει ότι δεν απαιτούνται ειδικές τεχνικές γνώσεις για να διαχειριστείς ένα έργο. Δεν είσαι technical specialist. Αντιθέτως χρειάζονται πλειάδα άλλων γνώσεων τις οποίες συνήθως αγνούν κάποιοι technical experts που το παίζουν μετά P.M.

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μιλάω για μηδενική τεχνική κατάρτιση. Και από πλευράς ανάλυσης και από πλευράς συγγραφής κώδικα. Δεν θα μπώ σε λεπτομέρειες για τη φύση του project. Μου φτάνει που έμεινα στήλη άλατος, με το μέγεθος της ασχετήλας της. Και ήταν Senior Project Manager (my ass!), σε μεγάλη εταιρεία έντυπης πληροφορικής στην Αθήνα.

 

Η διαφορά με το ΕΑΠ είναι οτι, ο μέσος όρος ηλικίας είναι αρκετά μεγαλύτερος και οι φοιτητές είναι άνθρωποι που ξέρουν πια τι θέλουν από τη ζωή τους. Έχουν μια καρριέρα, και νιονιό να κάτσουν να σκεφτούν. Εκεί θα εναπόθετα και την επιτυχία του.

 

Ναι δεν βλεπω που διαφωνουμε. Αυτη η τεχνικη καταρτιση δεν μπορει να χτιστει μεσω ενος μαθηματος Προγραμματισμος σε C η Δομες Δεδομενων μεσα σε ενα εξαμηνο η δυο

Δημοσ.

Εν μέρη, η άποψη του V.I. είναι η πιο κοντινή αλήθεια στην κατάσταση στο ΕΑΠ.

 

Και είναι εν μέρη, γιατί τα όσα περιγράφει δεν είναι μόνο attributes του ΕΑΠ. Μπορεί κανείς να τα δει σε κάθε Ελληνικό uni. Καθηγητές που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4 στο αντικείμενο. Παίρνουν δημοσιεύσεις από νέους που απλά θέλουν να τα έχουν καλά μαζί τους. Συντεχνίες και κλίκες που μοιράζονται λεφτά από projects και, ειδικά στο ΕΜΠ, από δουλειές που θα έπρεπε να κάνουν ιδιώτες και όχι ακαδημαϊκοί.

 

Συγκριμένα όμως για το ΕΑΠ, όντως υπάρχει πρόβλημα με κάποια "τμήματα". Ιδιαίτερα με αυτό των "Φυσικών Επιστημών". Από εκεί και πέρα όμως, βρίσκω κάπως άδικο κανείς να συγκρίνει λέγοντας μόνο τα "κακά" για ένα ίδρυμα και αποσιωπώντας τα πασίγνωστα "κακά" των Ελληνικών ιδρυμάτων. Από ελιτισμό μέχρι ανεπαρκή εκπαίδευση.

Δημοσ.

Εν μέρη, η άποψη του V.I. είναι η πιο κοντινή αλήθεια στην κατάσταση στο ΕΑΠ.

 

Και είναι εν μέρη, γιατί τα όσα περιγράφει δεν είναι μόνο attributes του ΕΑΠ. Μπορεί κανείς να τα δει σε κάθε Ελληνικό uni. Καθηγητές που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4 στο αντικείμενο. Παίρνουν δημοσιεύσεις από νέους που απλά θέλουν να τα έχουν καλά μαζί τους. Συντεχνίες και κλίκες που μοιράζονται λεφτά από projects και, ειδικά στο ΕΜΠ, από δουλειές που θα έπρεπε να κάνουν ιδιώτες και όχι ακαδημαϊκοί.

 

Συγκριμένα όμως για το ΕΑΠ, όντως υπάρχει πρόβλημα με κάποια "τμήματα". Ιδιαίτερα με αυτό των "Φυσικών Επιστημών". Από εκεί και πέρα όμως, βρίσκω κάπως άδικο κανείς να συγκρίνει λέγοντας μόνο τα "κακά" για ένα ίδρυμα και αποσιωπώντας τα πασίγνωστα "κακά" των Ελληνικών ιδρυμάτων. Από ελιτισμό μέχρι ανεπαρκή εκπαίδευση.

 

Εσυ που εχεις σπουδασει?

 

Εννοείται, πρέπει να είσαι γλύφτης, ρουφιάνος και Yesman για να επιβιώσεις σε μια εταιρεία.

Πέρα απο αυτό, επειδή αναφέρθηκε και ο P.Manager πριν. Η θεωρία του project management υποστηρίζει ότι δεν απαιτούνται ειδικές τεχνικές γνώσεις για να διαχειριστείς ένα έργο. Δεν είσαι technical specialist. Αντιθέτως χρειάζονται πλειάδα άλλων γνώσεων τις οποίες συνήθως αγνούν κάποιοι technical experts που το παίζουν μετά P.M.

 

Μπα μην πας στα ακρα δεν ειπα αυτο... αλλα μην περιμενεις να σε δεχθουν με ανοιχτες αγκαλες αμα πας

με στυλακι "Εγω ειμαι ο σουπερ προγραμματισταρας που εχω κατσει και εχω ασχοληθει μονος μου... και ολοι εσεις τα λαμογια που δεν σας νοιαζει η ουσιαστικη γνωση και εχετε βγει απο πανεπιστημια που οι καθηγητες δεν ηξεραν τι τους γινεται "

 

και αλλα πολλα τετοια....

 

Θελω παντως μια μερα να παω στην συνεντευξη με καποιον που εχει αυτο το στυλ να δω τι θα γινει. :D

Να δεις κατι μου λεει πως μπορει αυτος να το παιξει χειροτερος γλυφτης απο αυτους που κραζει \m/

ολο ναι ναι θα ειναι και οτι μου πειτε εσεις κυριε.

 

Βαζουμε και στοιχημα οποιος θελει με την προυποθεση να παραστώ και εγω εντος του δωματιακιου που θα λάβει χωρα η συνέντευξη. Γιατι στην θεωρια πολλα γραφονται και κρινονται με ασχημο τροπο ανθρωποι που δεν ειναι τυχαια στις θεσεις που βρισκονται... εγω χθες πηγα στο εργαστηριο της σχολης μου και ρωτησα εναν καθηγητη κατι και μου το εξηγησε μια χαρα ο ανθρωπος. Παλια δεν ασχολιομουν και ελεγα και εγω "Δεν ξερουνε..." .

 

p.s Δεν μιλαω και δεν αναφερομαι στο ΕΑΠ και στις αποψεις που αναπτυχθηκαν γυρω απο αυτο. Δεν γνωριζω επ αυτου και δεν με αφορα αυτο το πανεπιστημιο.

 

p.s2 Εννοειται πως καλος προγραμματισταρας με καλο χαρακτηρα και χωρις να ειναι αλαζονας και προσβλητικος ως προς τους αλλους απο μενα θα έπαιρνε και 10 μηνες προπληρωμενους για να μην τον χασω απο την δουλεψη μου...ο αλλος απλα θα έπαιρνε ποδαρακι να φτιαξει χαρακτηρα και εδω ειμεθα παλι.

Δημοσ.

Εσυ που εχεις σπουδασει?

 

Αυτό είναι ανάκριση ή "να τις βγάλουμε έξω να δούμε ποιος την έχει μεγαλύτερη";

Στην πρώτη περίπτωση δεν νομίζω ότι θα απαντήσω, στην δεύτερη... έχω ξεπεράσει αυτή την λογική από το δημοτικό και οπότε πάλι δεν νομίζω να απαντήσω.

 

 

 

Εννοείται, πρέπει να είσαι γλύφτης, ρουφιάνος και Yesman για να επιβιώσεις σε μια εταιρεία.

Πέρα απο αυτό, επειδή αναφέρθηκε και ο P.Manager πριν. Η θεωρία του project management υποστηρίζει ότι δεν απαιτούνται ειδικές τεχνικές γνώσεις για να διαχειριστείς ένα έργο. Δεν είσαι technical specialist. Αντιθέτως χρειάζονται πλειάδα άλλων γνώσεων τις οποίες συνήθως αγνούν κάποιοι technical experts που το παίζουν μετά P.M.

 

 

Σε εταιρεία που πρέπει να είσαι yesman ή ό,τι άλλο λες για να επιβιώσεις... δύο πράματα συμβαίνουν. Είτε σε προσλάβανε χωρίς να έχουν ανάγκη κάποιο ειδικό skill σου είτε η εταιρεία είναι για τα μπάζα.

Δημοσ.

Στις δουλειες παιζει ρολο και ο χαρακτήρας φιλε μου. Περα απο τα skills.

 

Ξερεις ποσοι εργοδοτες μου εχουν πει πως αμα τους παρουσιαστουνε τυπακια

 

με τουπε και αλαζονια στα ύψη πως θα φύγουν? :P

 

Ευτυχως δεν την έκανε πανω μου την αναπαρασταση ;) θα πρεπει να χαλαρωσουμε λιγο πιστευω

καλες και οι γνωσεις δε λεω αλλα θελει και κατι ακομη. Δεν ειμαστε μηχανες (ακομη τουλαχιστον).

 

Και να ξαναπω και κατι που εχω πει και σε αλλο φορουμ.... Μην κρινεις καποιον αν δεν τον εχεις γνωρισει καλυτερα... μπορει να στο παιζει χαζος και να σε κανει ρομπα μετα. Μην ειστε προπετες.

Ταπεινοτατη μου αποψη.

 

Μετά από 6 χρόνια "συνεργασίας", νομίζω οτι έχω τα φώτα να κρίνω τη παρούσα περίπτωση, που σημειωτέον την ανέφερα ως παράδειγμα παραπάνω. Αν την ήξερα 1 μήνα δεν θα μίλαγα, και φυσικά θα θεωρούσα, εγώ πρώτος, προπέτη τον εαυτό μου.

 

Με τουπέ άπειροι - με τουπέ και καταρτισμένοι, ελάχιστοι - χωρίς τουπέ και σωστοί στη δουλειά τους, λίγοι (πια).

Δημοσ.

Αυτό είναι ανάκριση ή "να τις βγάλουμε έξω να δούμε ποιος την έχει μεγαλύτερη";

Στην πρώτη περίπτωση δεν νομίζω ότι θα απαντήσω, στην δεύτερη... έχω ξεπεράσει αυτή την λογική από το δημοτικό και οπότε πάλι δεν νομίζω να απαντήσω.

 

 

Σε εταιρεία που πρέπει να είσαι yesman ή ό,τι άλλο λες για να επιβιώσεις... δύο πράματα συμβαίνουν. Είτε σε προσλάβανε χωρίς να έχουν ανάγκη κάποιο ειδικό skill σου είτε η εταιρεία είναι για τα μπάζα.

 

 

Ψύχραιμα φιλε μου. Μια απλη ερωτηση ειναι.

Οποιος έχει ξεπερασει λογικες απο το δημοτικο απο την αλλη

δεν μπαινει στον κοπο να κρινει και να κατηγορει ανθρωπους

που δεν ξερει και δεν γνωριζει.

 

Ηρεμα και θα την βρουμε την ακρη :D... λοιπον μπορεις να απαντησεις σε αυτη την απλη ερωτηση?

ή δεν εχεις τελειωσει τιποτα και για αυτο το λογο κραζεις μεγαλα ιδρυματα οπως το πολυτεχνειο?

 

Εσυ που ξερεις αν οι καθηγητες που κρινεις δεν ξερουν που τους πανε τα 4? Σε επιτροπη ησουν και περασανε απο τον δικο σου ελεγχο?

Δημοσ.

Senior project manager τι σημαίνει ; τι έκανε δηλαδή στην εταιρία ; εννοω ποιος ήταν ο τομέας της ; ποια η φύση της δουλειάς της ; ήταν ας πούμε αναπτυξη λογισμικού ;

 

Research & Development (υποτίθεται), Ανάλυση & Συγγραφή Προδιαγραφών έργων και Ανάπτυξη λογισμικού.

 

Αυτός ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι ήταν ο τομέας της. Τώρα,, σε ποιό βαθμό κάλυπτε την ολη κατάσταση... Ας μη το κουβεντιάσουμε τώρα, εδώ.

Δημοσ.

Μετά από 6 χρόνια "συνεργασίας", νομίζω οτι έχω τα φώτα να κρίνω τη παρούσα περίπτωση, που σημειωτέον την ανέφερα ως παράδειγμα παραπάνω. Αν την ήξερα 1 μήνα δεν θα μίλαγα, και φυσικά θα θεωρούσα, εγώ πρώτος, προπέτη τον εαυτό μου.

 

Με τουπέ άπειροι - με τουπέ και καταρτισμένοι, ελάχιστοι - χωρίς τουπέ και σωστοί στη δουλειά τους, λίγοι (πια).

 

 

Nαι ρε συ. Δεν ειπα κατι για σενα... ουτε για το παραδειγμα σου.

Αλλωστε εσυ το εζησες εγω δεν μπορω να το ξερω. Εγω γενικα μιλησα και σχολιασα

επειδη δεν ειναι λογικο ολοι οι καθηγητες και ολοι μεσα στα πολυτεχνεια να ειναι ασχετοι

και να μην ξερουν τιποτα και ξαφνικα να ξερουν μερικοι που επειδη η κοινωνια ειναι αδικη

εχουν βρεθει στο περιθωρειο. Υπαρχουν και παιδια που δεν εχουν σπουδασει και ξερουν πολλα πραγματα οπως και πανεπιστημιακοι μην τσουβαλιαζουμε και μετα λεμε και για δημοτικα ή νηπιαγωγεια :P Δεν γινεται να υποτιμαμε τους πτυχιουχους των σχολων εμμεσα

με το να λεμε για τους καθηγητες τους οτι δεν ξερουν που τους πανε τα 4 αυτα ειναι αστεια πραγματακια και απορω πως δεν βγηκε και κανεις αλλος να απαντησει στον Τιμον . Και επιμενω ακομη να αφησει το κολπο

περι ανακρισης ο Τιμον και να μου απαντησει σε αυτο που τον ρωτησα . :D ΑΝ μπορει

γιατι εκανε μεγαλη επιθεση κατα των ιδρυματων αυθαιρετα....δεν ξερω αν το καταλαβε και αν το ηθελε αλλα αυτο εκανε.

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να απαντήσει κάποιος στον Timonkaipumba διότι

αυτό που γράφει είναι αληθές και δεν χρειάζεται απάντηση.

 

Αυτά που αναφέρει συμβαίνουν σε σημαντική έκταση. Οι λόγοι είναι πολλοί και ποικίλοι.

Αλλά κατά λέξη γράφει "Καθηγητές που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4 στο αντικείμενο.."

Δεν γράφει ότι όλοι είναι τέτοιοι.

 

Το θέμα είναι ότι στις συμβατικές σχολές ο πραγματικά ενδιαφερόμενος μπορεί να

ξεπεράσει - έστω και μερικώς - το χάλι που επικρατεί και γνωστικά να φτάσει ΠΟΛΥ μακριά.

Αυτό στο ΕΑΠ δεν μπορεί να συμβεί σε καμιά περίπτωση (για το "τμήμα" των φυσικών επιστημών).

 

Στο τμήμα και στο μεταπτυχιακό πληροφορικής του ΕΑΠ επίσης υπάρχουν πολλές ελλείψεις και

το επίπεδο είναι μετά βίας ανεκτό από κάποιον που έχει απαιτήσεις.

Τα είπα αρκετά πριν και δέχθηκα μεγάλη επίθεση (γυρίστε να δείτε).

Αλλά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη και δεν την ανακαλώ.

Και είμαι σίγουρος ότι όσοι άλλοι ξέρουν που τους πάνε τα 4, θα συμφωνήσουν μαζί μου εύκολα.

Οι παρατηρήσεις του migf1 στον ενδεικτικό κώδικα, είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα.

(Και δυστυχώς δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση)

 

-

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να απαντήσει κάποιος στον Timonkaipumba διότι

αυτό που γράφει είναι αληθές και δεν χρειάζεται απάντηση.

 

Αυτά που αναφέρει συμβαίνουν σε σημαντική έκταση. Οι λόγοι είναι πολλοί και ποικίλοι.

Αλλά κατά λέξη γράφει "Καθηγητές που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4 στο αντικείμενο.."

Δεν γράφει ότι όλοι είναι τέτοιοι.

 

Το θέμα είναι ότι στις συμβατικές σχολές ο πραγματικά ενδιαφερόμενος μπορεί να

ξεπεράσει - έστω και μερικώς - το χάλι που επικρατεί και γνωστικά να φτάσει ΠΟΛΥ μακριά.

Αυτό στο ΕΑΠ δεν μπορεί να συμβεί σε καμιά περίπτωση (για το "τμήμα" των φυσικών επιστημών).

 

Στο τμήμα και στο μεταπτυχιακό πληροφορικής του ΕΑΠ επίσης υπάρχουν πολλές ελλείψεις και

το επίπεδο είναι μετά βίας ανεκτό από κάποιον που έχει απαιτήσεις.

Τα είπα αρκετά πριν και δέχθηκα μεγάλη επίθεση (γυρίστε να δείτε).

Αλλά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη και δεν την ανακαλώ.

Και είμαι σίγουρος ότι όσοι άλλοι ξέρουν που τους πάνε τα 4, θα συμφωνήσουν μαζί μου εύκολα.

Οι παρατηρήσεις του migf1 στον ενδεικτικό κώδικα, είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα.

(Και δυστυχώς δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση)

 

-

 

Kοιταξε να δεις. Καταρχην εγω δεν κανω επιθεση σε κανεναν εκτος και αν καποιος ειναι υπερευαισθητος

και δεν μπορει να δεχθει τον αντιλογο. Τονισα πως δεν μιλησα για το ΕΑΠ γιατι δεν ξερω. Ο migf1 έθεσε συγκεκριμενο παραδειγμα

το οποιο και σχολιασε αρα δεν θα μπορουσε καποιος να του πει κατι. Εχει δικιο. Και ο καθηγητης που εδωσε τετοιο κωδικα

ειναι οντως απαραδεκτος.

 

Ασχετα με το ΕΑΠ ομως ξαναλεω... αυτο που γραφει ο Τιμον δεν ξερω αν ειναι αληθες εγω ή οχι... εσυ μπορεις να το δεχτεις αν θελεις

αν δεν μου πει πρωτα που σπουδασε κτλπ. υπαρχει λογος που τον ρωταω και καταλαβα πολυ καλα τι εγραψε κατα λεξη ο Τιμον μην ανησυχεις... και ασχετα με τον Τιμον τον οποιον δεν γνωριζω για αυτο και του θετω ερωτησεις να ξερεις και εσυ οτι υπάρχουν τυποι που θα θελησουν να πουν τα δικα τους και να παραμεινουν σε αυτα ειτε ισχυουν ειτε δεν ισχυουν. Το να θεωρει καποιος οτι καθηγητες στα ελληνικα πανεπιστημια ειναι ασχετοι τι να του πω? Ας παμε τοτε σε αυτον να μας δωσει τα πτυχια και μετα να μας διορισει και στη δικη του δουλεια. Εκτος και αν μας θεωρησει ασχετους και μας πεταξει εξω. χαχαχα ρε τι τραβαμε.

 

Ελα ρε παιδια τωρα... πλακες κανουμε? Ορισμενοι καθηγητες οντως εχουν καιρο να πιασουν compiler στα χερια τους... αλλα που ξερεις εσυ αμα τους δωσεις κατι αν δεν το καταφερουν? ή εστω αμα συνεργαστουν με καποιον προγραμματιστη να βγάλουν φοβερη δουλεια. Παιδια συνεργαστειτε και αφηστε τις αλαζονιες εγω αυτο ξερω για να το παιζουμε ολοι πολυξευροι και να μειωνουμε τους αλλους εχουμε μεινει αρκετα πισω σαν χωρα στον τομεα της Τεχνολογιας.

Δημοσ.

Αυτά που αναφέρει συμβαίνουν σε σημαντική έκταση. Οι λόγοι είναι πολλοί και ποικίλοι.

Αλλά κατά λέξη γράφει "Καθηγητές που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4 στο αντικείμενο.."

Δεν γράφει ότι όλοι είναι τέτοιοι.

 

 

Ακριβώς V.I.

 

Φυσικά και δεν είναι όλοι τέτοιοι και χαίρομαι που κάποιοι καταλαβαίνουν τι διαβάζουν (έστω και εάν με αυτούς έχουμε συγκρουστεί στο παρελθόν).

 

 

Σε κάθε ίδρυμα υπάρχουν άνθρωποι που είναι άξιοι στο αντικείμενό τους. Έτσι, όσοι ασχολούνται με ένα αντικείμενο και έχουν "κατεβάσει" και δουλειά τους κάπου (σε διεθνείς διοργανώσεις) μπορούν να γνωρίζουν μέσες άκρες τι τρέχει. Επίσης, κάθε ίδρυμα έχει και κακώς κείμενα.

 

Αυτό που είναι στενάχωρο είναι ότι σε μεγάλα ιδρύματα, γίνεται λίγο "χαμός" από κακές πρακτικές.

 

 

Στο ΕΑΠ, υπάρχουν και καλές πρακτικές και κακές. Παράδειγμα καλής είναι η μέση αντιμετώπιση στις πτυχιακές στο "τμήμα" πληροφορικής. Παράδειγμα κακής... όσα είπατε.

 

Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι το κλειδί είναι αυτό που αναφέρθηκε πιο πριν από εσένα. Δηλαδή, εάν κάποιον τον καλύπτει αυτό που δίνει το ΕΑΠ, τότε είναι καλή επιλογή για αυτόν (εάν το κατάλαβα καλά).

 

 

 

Δεν χρειάζεται να απαντήσει κάποιος στον Timonkaipumba διότι

αυτό που γράφει είναι αληθές και δεν χρειάζεται απάντηση.

 

Χε... δυστυχώς όντως είναι.

 

Από ό,τι μπορώ να γνωρίζω όμως.... νέα μέλη ΔΕΠ σε αρκετά ιδρύματα δείχνουν ότι ξεπερνάνε τις παθογένειες που υπάρχουν.

 

Αυτό που είναι άξιο προσοχής (κατά την γνώμη μου) είναι πως όχι μόνο είναι τα νέα μέλη ΔΕΠ αλλά και σε νέα τμήματα (εκτός από κάποια, π.χ. στην Πελοπόννησο, όπου δυστυχώς η κατάσταση ακούγεται ότι δεν είναι καλή).

 

 

@star_light

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σε κόβει και θες να μάθεις εάν σπούδασα ή όχι και που.

 

Για να καταλάβω.. εάν κάποιος αγράμματος σου πει ότι ο ουρανός δεν είναι μπλε αλλά φαίνεται έτσι από την αντανάκλαση της θάλασσας... εσύ που είσαι μορφωμένος και γραμματιζούμενος θα το απορρίψεις επειδή δεν έχει πτυχία για να τα δώσει σαν εχέγγυο;

 

Από την άλλη (και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ) θα πιστέψεις κάποιον σε ό,τι σου πει, εάν σου μοστράρει δυο και τρεις πάπυρους με βούλες, σφραγίδες και υπογραφές;

 

Πού πήγε η κριτική σκέψη; Πώς σχετίζεται αυτή με τα εχέγγυα/διαπιστευτήρια που ζητάς;

 

Συγνώμη, αλλά δεν συνηθίζω να κουβεντιάζω με ανθρώπους που έχουν τέτοιες αντιλήψεις. Εάν μπορέσω να καταλάβω ότι δεν έχεις τέτοια, ίσως και να ξαναμιλήσουμε.

 

Επίσης, είναι αρκετά προκλητική η στάση σου. Θα μπορούσα να κάτσω να ασχοληθώ μαζί σου. Αλλά, για μένα, πραγματικά δεν αξίζεις και είναι και κρίμα επειδή κάποιος θέλει να είναι προκλητικός να χαλάσει μία ωραία κουβέντα.

Δημοσ.

:

Ακριβώς V.I.

 

Φυσικά και δεν είναι όλοι τέτοιοι και χαίρομαι που κάποιοι καταλαβαίνουν τι διαβάζουν (έστω και εάν με αυτούς έχουμε συγκρουστεί στο παρελθόν).

 

 

Σε κάθε ίδρυμα υπάρχουν άνθρωποι που είναι άξιοι στο αντικείμενό τους. Έτσι, όσοι ασχολούνται με ένα αντικείμενο και έχουν "κατεβάσει" και δουλειά τους κάπου (σε διεθνείς διοργανώσεις) μπορούν να γνωρίζουν μέσες άκρες τι τρέχει. Επίσης, κάθε ίδρυμα έχει και κακώς κείμενα.

 

Αυτό που είναι στενάχωρο είναι ότι σε μεγάλα ιδρύματα, γίνεται λίγο "χαμός" από κακές πρακτικές.

 

 

Στο ΕΑΠ, υπάρχουν και καλές πρακτικές και κακές. Παράδειγμα καλής είναι η μέση αντιμετώπιση στις πτυχιακές στο "τμήμα" πληροφορικής. Παράδειγμα κακής... όσα είπατε.

 

Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι το κλειδί είναι αυτό που αναφέρθηκε πιο πριν από εσένα. Δηλαδή, εάν κάποιον τον καλύπτει αυτό που δίνει το ΕΑΠ, τότε είναι καλή επιλογή για αυτόν (εάν το κατάλαβα καλά).

 

 

 

 

 

Χε... δυστυχώς όντως είναι.

 

Από ό,τι μπορώ να γνωρίζω όμως.... νέα μέλη ΔΕΠ σε αρκετά ιδρύματα δείχνουν ότι ξεπερνάνε τις παθογένειες που υπάρχουν.

 

Αυτό που είναι άξιο προσοχής (κατά την γνώμη μου) είναι πως όχι μόνο είναι τα νέα μέλη ΔΕΠ αλλά και σε νέα τμήματα (εκτός από κάποια, π.χ. στην Πελοπόννησο, όπου δυστυχώς η κατάσταση ακούγεται ότι δεν είναι καλή).

 

 

@star_light

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σε κόβει και θες να μάθεις εάν σπούδασα ή όχι και που.

 

Για να καταλάβω.. εάν κάποιος αγράμματος σου πει ότι ο ουρανός δεν είναι μπλε αλλά φαίνεται έτσι από την αντανάκλαση της θάλασσας... εσύ που είσαι μορφωμένος και γραμματιζούμενος θα το απορρίψεις επειδή δεν έχει πτυχία για να τα δώσει σαν εχέγγυο;

 

Από την άλλη (και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ) θα πιστέψεις κάποιον σε ό,τι σου πει, εάν σου μοστράρει δυο και τρεις πάπυρους με βούλες, σφραγίδες και υπογραφές;

 

Πού πήγε η κριτική σκέψη; Πώς σχετίζεται αυτή με τα εχέγγυα/διαπιστευτήρια που ζητάς;

 

Συγνώμη, αλλά δεν συνηθίζω να κουβεντιάζω με ανθρώπους που έχουν τέτοιες αντιλήψεις. Εάν μπορέσω να καταλάβω ότι δεν έχεις τέτοια, ίσως και να ξαναμιλήσουμε.

 

Επίσης, είναι αρκετά προκλητική η στάση σου. Θα μπορούσα να κάτσω να ασχοληθώ μαζί σου. Αλλά, για μένα, πραγματικά δεν αξίζεις και είναι και κρίμα επειδή κάποιος θέλει να είναι προκλητικός να χαλάσει μία ωραία κουβέντα.

 

Κοιτα εγω ρωτησα μονο και μονο για να δω αν εχεις ερθει ποτε σε επαφη με αυτους που ειπες οτι δεν ξερουνε σε εναν ακαδημαικο χωρο.

Για αυτο σε ρωτησα οχι για να σου κανω ανακριση. Επειδη σε ρωτησα που σπουδασες ειναι προκλητικο το στυλακι??? γιατι εσυ μετα αντι να πεις ενα "δεν θελω να απαντησω" αρχιζες και ελεγες για δημοτικα και νηπιαγωγεια. lol

 

Ωραια κουβεντα δεν υπάρχει οταν λες για ανθρωπους που δεν ξερεις οτι δεν ξέρουν... ωραια προπαγανδα ειναι αυτο loool τους κηλιδωνεις τη φημη χωρις να το καταλαβαινεις και αυτο δεν ειναι καθολου ωραια κουβεντα πιστεψε με ο αλλος και μονο με καταστροφη της φημης του μπορει να χασει τις δουλειες του για σενα πχ τελοςπαντων... καλως ενταξει εφοσον προκαλεισαι και δεν σ αρεσει το σταματω εδω. Απλα σου ειπα μερικα πραγματα να τα εχεις και εσυ υποψιν σου.

Δημοσ.

Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον τη συζήτηση.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω όμως...Πότε το ΕΑΠ έγινε σχολή προγραμματιστών;

 

Μου θυμίζετε συνάδελφο ηλεκτρολόγο ΤΕΕ που λοιδωρεί συνάδελφο του Πολυτεχνείου επειδή "δεν ξέρει να πιάσει το κατσαβίδι".

Το ότι στο ΕΑΠ διδάσκεται προγραμματισμός δε σημαίνει ότι θα βγει κάποιος προγραμματιστής.Όπως επίσης διδάσκονται δίκτυα,κρυπτογραφία και ένα σωρό άλλα...αλλά αυτό που θα προέχει θα είναι η θεωρία που βασίζεται αυτό που διδάσκεται.

 

Δυστυχώς όμως πρέπει να γίνει παραδεκτό ότι και το ΕΑΠ έχει την παθογένεια του Δημοσίου σε κάποια πράγματα δυστυχώς.Πιστεύω κάποια στιγμή να αλλάξει αυτό.

 

ΥΓ1.Όσο καλά και να δουλεύω το μυστρί,μηχανικό δε θα με κάνει ποτέ.

ΥΓ2.Κάποια στιγμή το ελληνικό φαινόμενο που κάθε τρεις και λίγο πρέπει "να τις μετράμε" θα πρέπει να σταματήσει.

Δημοσ.

...

Θα ήθελα να ρωτήσω όμως...Πότε το ΕΑΠ έγινε σχολή προγραμματιστών;

 

Μου θυμίζετε συνάδελφο ηλεκτρολόγο ΤΕΕ που λοιδωρεί συνάδελφο του Πολυτεχνείου επειδή "δεν ξέρει να πιάσει το κατσαβίδι".

Το ότι στο ΕΑΠ διδάσκεται προγραμματισμός δε σημαίνει ότι θα βγει κάποιος προγραμματιστής.Όπως επίσης διδάσκονται δίκτυα,κρυπτογραφία και ένα σωρό άλλα...αλλά αυτό που θα προέχει θα είναι η θεωρία που βασίζεται αυτό που διδάσκεται.

...

Αν απευθύνεσαι στο δικό μου ποστ με τον κώδικα, θα απαντήσω πως για το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι αδιάφορο το αν το ΕΑΠ ειδικεύεται ή όχι στην πληροφορική. Ο κώδικας αυτός δόθηκε ως λύση σε εργασία από το διδακτικό προσωπικό σε μάθημα προγραμματισμού.

 

Είναι σαν να πληρώνεις για μάθημα ορθογραφίας και οι λύσεις των ασκήσεων που σου δίνουν να είναι ανορθόγραφες σε ποσοστό άνω του 90%.

 

EDIT:

 

Για να είμαι πιο ακριβής, είναι σαν να πληρώσεις για να μάθεις γραφή & ανάγνωση και οι λύσεις που σου δίνουν στις ασκήσεις να είναι 90% ανορθόγραφες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...