ZAKKWYLDE Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι προγραμματισμός = κώδικας
migf1 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Λοιπόν, τον βρήκα τον κώδικα (νόμιζα πως τα είχα σβήσει τα p.m.)... Θεωρώ πως δεν είναι επιλήψιμο να τον ποστάρω, αν οι συντονιστές/διαχειριστές έχουν αντίθετη άποψη, παρακαλώ ας τον σβήσουν. Εγώ πάντως τον ποστάρω ως παράδειγμα προς αποφυγή! > #include <stdio.h> #include <string.h> #include <stdlib.h> #define SIZE 8 #define STACK 100 //h zitoumeni domi - thema 1 struct move { char piece; char prevPos[2]; char nexPos[2]; struct move *next; struct move *prev; }; //suntomografia tis domis typedef struct move Move; //to tamplo char **game=0; Move* Moves=0; char black[sTACK],white[sTACK]; int btop=-1,wtop=-1; char player; void menu(void); // emfanizei to menou - thema 1 void new_game(void); // neo paignidi kai paiksimo - thema 2 void score(void); // upologismos toy skor - thema 3 void undo(void); // anairesi kinisewn - thema 4 int init_game(void); // arxikopoiisi tamplo void play(void); // paiksimo void printGame(void); // ektupwsi tamplo int checkMove(char *mv, char paiktis); //elegxos kinisis int updateList(Move* newNode); //kataxwrisi neou kombou int pushStack(char piece, char paiktis); //push sto swro char popStack(char paiktis); //pop apo swro int main(void) { char ch=' '; int i; //desmeusi mnimis gia tamplo - thema1 game=(char**)malloc(SIZE*sizeof(char*)); for(i=0;i<SIZE;i++) game[i]=(char*)malloc(SIZE*sizeof(char)); // menou kai epilogh while (ch!='E'){ //gia termatismo menu(); //ektupwsi menou switch (ch=getchar()) { case 'N': //neo paignidi new_game(); break; case 'S': //ektimisi apodosis fflush(stdin); if(Moves==NULL){ printf("\nYou must play first!\n"); } else score(); system("pause"); break; case 'U': //anairesi kinisewn fflush(stdin); if(Moves==NULL){ printf("\nYou must play first!\n"); } else { undo(); printGame(); } system("pause"); break; case 'E': //termatismos break; default: //la0os epilogi printf("Wrong choice! Try again.\n"); system("pause"); } } //apeleu0erwsi mnimis for(i=0;i<SIZE;i++) free(game[i]); free(game); return 0; } //ektupwsi menou void menu(void) { system("cls"); printf("MAIN MENU\n\n"); printf("[N] Start New Game\n"); printf("[s] Score\n"); printf("[u] Undo\n"); printf("[E] End Program\n"); printf("Selection [N, S, U, E]: "); return; } //neo paignidi void new_game(void) { //ka0arismos eisodou fflush(stdin); //an den exei ginei desmeusi mnimis, eksodo if(game==NULL) exit(0); //arxikopoiisi tamplo kai paiksimo if (init_game()==1) { play(); } } //arxikopoiisi tamplo int init_game(void) { int i,j; if (game!=NULL) { //pionia ektos stratiwtwn game[0][0]=game[0][7]='R'; game[7][0]=game[7][7]='r'; game[0][1]=game[0][6]='B'; game[7][1]=game[7][6]='b'; game[0][2]=game[0][5]='N'; game[7][2]=game[7][5]='n'; game[0][3]='Q'; game[7][3]='q'; game[0][4]='K'; game[7][4]='k'; //stratiwtes for(i=0;i<SIZE;i++){ game[1][i]='P'; game[6][i]='p'; } //paules gia kenes 0eseis for(i=2;i<6;i++) for(j=0;j<SIZE;j++) game[i][j]='-'; } else { printf("No game table\n"); system("pause"); return 0; } return 1; } //elegxos kinisis. epistrefei 1 gia swsti, 0 gia la0os int checkMove(char *mv, char paiktis) { int siz; //ypologismos mikous string kinisis siz=strlen(mv); //elegxos gia maura if (siz==3 && paiktis=='B' && (mv[0]=='K' || mv[0]=='Q' || mv[0]=='R' || mv[0]=='N' || mv[0]=='B' || mv[0]=='P') && ((mv[1]>96 && mv[1]<105) && (mv[2]>48 && mv[2]<57)) ) return 1; //elegxos gia leuka else if (siz==3 && paiktis=='W' && (mv[0]=='k' || mv[0]=='q' || mv[0]=='r' || mv[0]=='n' || mv[0]=='b' || mv[0]=='p') && ((mv[1]>96 && mv[1]<105) && (mv[2]>48 && mv[2]<57)) ) return 1; else return 0; } void play(void) { char pos[3], mv[4]="0\0"; //string thesis kai kinisis char goon=' '; //flag termatismou int row,col,nrow,ncol; Move *current; printGame(); //ektupwsi tamplo player='W'; //flag paikti while(goon!='#') { //oso den diakoptetai if (player=='W'){ //gia leuka do{ printf("please give white move (# to exit): "); //ziteitai kinisi leukou gets(mv); //eisagwgi if (mv[0]=='#') goon='#'; //elegxo # gia termatismo if (checkMove(mv,player)) { //an eisax0ei swsti kinisi do{ printf("\nOrigin of %c? (e.g. e5): ",mv[0]); //ziteitai proeleusi pioniou gets(pos); }while(strlen(pos)!=2 && (pos[0]<'a' || pos[0]>'h') && (pos[1]<'1' || pos[1]>'8')); row=pos[1]-'1'; //ypologismos suntetagmenwn gia to tamplo col=pos[0]-'a'; if(game[7-row][col]==mv[0]){ //an to pioni brisketi stin anaferwmeni 0esi nrow=mv[2]-'1'; ncol=mv[1]-'a'; //an sti nea 0esi brisketai antipalos basilias, o paiktis kerdizei if (game[7-nrow][ncol]=='K') { printf("\nWhite Player wins!!!!!\n"); system("pause"); exit(0); } // alliws an den einai leuko else if (game[7-nrow][ncol]!='k' && game[7-nrow][ncol]!='q' && game[7-nrow][ncol]!='r' && game[7-nrow][ncol]!='n' && game[7-nrow][ncol]!='b' && game[7-nrow][ncol]!='p'){ //an yparxei antipalo pioni trwgetai if (game[7-nrow][ncol]=='Q' || game[7-nrow][ncol]=='R' || game[7-nrow][ncol]=='N' || game[7-nrow][ncol]=='B' || game[7-nrow][ncol]=='P'){ printf("The %c is yours!!",game[7-nrow][ncol]); //dhmiourgia neou kombou current=(Move*)malloc(sizeof(Move)); //enimerwsi kombou current->piece=game[7-nrow][ncol]; current->prevPos[0]=mv[1]; current->prevPos[1]=mv[2]; current->nexPos[0]='-'; current->nexPos[1]='-'; //enimerwsi Listas updateList(current); //kataxwrisi pioniou sto swro pushStack(game[7-nrow][ncol],player); } //to leuko metaferetai apo tin palia game[7-row][col]='-'; //sti nea thesi game[7-nrow][ncol]=mv[0]; printf("White Move OK\n"); //dhmiourgia neou kombou current=(Move*)malloc(sizeof(Move)); //enimerwsi kombou current->piece=mv[0]; current->prevPos[0]=pos[0]; current->prevPos[1]=pos[1]; current->nexPos[0]=mv[1]; current->nexPos[1]=mv[2]; //enimerwsi Listas updateList(current); //flag gia epomeno paikti player='B'; } else printf("Your Piece! Repeat!\n"); } else printf("Wrong origin. Repeat!\n"); printGame(); } else printf("Wrong move. Repeat!\n"); }while(goon!='#' && checkMove(mv,'W')!=1); //oso den ziteitai termatismos kai den dinetai swsti kinisi } else{ do{ printf("please give black move (# to exit): "); //ziteitai kinisi maurou gets(mv); //eisagwgi if (mv[0]=='#') goon='#'; //elegxo # gia termatismo if (checkMove(mv,player)){ //an h kinisi einai swsti do{ printf("\nOrigin of %c? (e.g. e5): ",mv[0]); //ziteitai proeleusi pioniou gets(pos); }while(strlen(pos)!=2 && (pos[0]<'a' || pos[0]>'h') && (pos[1]<'1' || pos[1]>'8')); row=pos[1]-'1'; //ypologismos suntetagmenwn gia to tamplo col=pos[0]-'a'; if(game[7-row][col]==mv[0]){ //an to pioni brisketai stin anaferwmeni 0esi nrow=mv[2]-'1'; ncol=mv[1]-'a'; //an sti nea 0esi brisketai antipalos basilias, o paiktis kerdizei if (game[7-nrow][ncol]=='k') { printf("\nBlack Player wins!!!!!\n"); system("pause"); exit(0); } // alliws an den einai mauro else if (game[7-nrow][ncol]!='K' && game[7-nrow][ncol]!='Q' && game[7-nrow][ncol]!='R' && game[7-nrow][ncol]!='N' && game[7-nrow][ncol]!='B' && game[7-nrow][ncol]!='P'){ //an yparxei antipalo pioni trwgetai if (game[7-nrow][ncol]=='q' || game[7-nrow][ncol]=='r' || game[7-nrow][ncol]=='n' || game[7-nrow][ncol]=='b' || game[7-nrow][ncol]=='p'){ printf("The %c is yours!!",game[7-nrow][ncol]); //dhmiourgia neou kombou current=(Move*)malloc(sizeof(Move)); //enimerwsi kombou current->piece=game[7-nrow][ncol]; current->prevPos[0]=mv[1]; current->prevPos[1]=mv[2]; current->nexPos[0]='-'; current->nexPos[1]='-'; //enimerwsi Listas updateList(current); //kataxwrisi pioniou sto swro pushStack(game[7-nrow][ncol],player); } //to mauro metaferetai apo tin palia game[7-row][col]='-'; //sti nea thesi game[7-nrow][ncol]=mv[0]; printf("Black Move OK\n"); //dhmiourgia neou kombou current=(Move*)malloc(sizeof(Move)); //enimerwsi kombou current->piece=mv[0]; current->prevPos[0]=pos[0]; current->prevPos[1]=pos[1]; current->nexPos[0]=mv[1]; current->nexPos[1]=mv[2]; //enimerwsi Listas updateList(current); //flag gia epomeno paikti player='W'; } else printf("Your Piece! Repeat!\n"); } else printf("Wrong origin. Repeat!\n"); printGame(); } else printf("Wrong move. Repeat!\n"); }while(goon!='#' && checkMove(mv,'B')!=1); } } } //ektupwsi tamplo void printGame(void) { int i,j; printf("\n"); for(i=0;i<SIZE;i++) { printf("%d ",8-i); //ari0misi grammwn for(j=0;j<SIZE;j++) printf("%c ",game[i][j]); printf("\n"); } printf("\n a b c d e f g h\n"); //ari0misi stilwn printf("\n"); } //kataxwrisi neou kombou sti lista int updateList(Move* newNode) { //an h lista einai keni o Neos Kombos mpainei prwtos if(Moves==NULL){ Moves=newNode; Moves->next=NULL; Moves->prev=NULL; } //alliws else{//eisagwgi kombou stin arxi //thetoume ti lista ws epomeno sto neo kombo newNode->next=Moves; //thetoume sto keno to proigoumeno tou neou kombou newNode->prev=NULL; //bazoume to neo kombo proigoumeno stin uparxousa lista Moves->prev=newNode; //thetoume tin arxi tis listas sto neo kombo Moves=newNode; } return 1; } //kataxwris sto swro int pushStack(char piece, char paiktis) { if (paiktis=='W'){ wtop++; //leitourgia PUSH: o deiktis etoimazetai gia na dextei o pinakas stoixeio stin epomeni thesi tou if (wtop>STACK) { printf("\n Stack full! Impossible to play more! \n"); wtop--; //score(); exit(0); } //elegxos gia full stack else white[wtop]=piece; return 1; } else if (paiktis=='B'){ btop++; //leitourgia PUSH: o deiktis etoimazetai gia na dextei o pinakas stoixeio stin epomeni thesi tou if (wtop>STACK) { printf("\n Stack full! Impossible to play more! \n"); btop--; //score(); exit(0); } //elegxos gia full stack else black[btop]=piece; return 1; } return 0; } //anaktisi apo swro char popStack(char paiktis) { char piece='-'; if (paiktis=='W'){ if (wtop <0) //leitourgia POP: adeio stack printf("\n Stack is empty. No pieces for White Player\n"); else piece=white[wtop--]; } else if (paiktis=='B'){ if (btop <0) //leitourgia POP: adeio stack printf("\n Stack is empty. No pieces for Black Player\n"); else piece=black[btop--]; } return piece; } void score(void) { char piece; int wscore=0,bscore=0; //score gia leuko while (wtop>=0){ piece=popStack('W'); switch(piece){ case 'Q': wscore=wscore+9; printf("\nWhite has Q");break; case 'R': wscore=wscore+5; printf("\nWhite has R");break; case 'N': wscore=wscore+3; printf("\nWhite has N");break; case 'B': wscore=wscore+3; printf("\nWhite has B");break; case 'P': wscore=wscore+1; printf("\nWhite has P");break; } } printf("\nScore for White is %d",wscore); //score gia maura while (btop>=0){ piece=popStack('B'); switch(piece){ case 'q': bscore=bscore+9; printf("\nBlack has q"); break; case 'r': bscore=bscore+5; printf("\nBlack has r"); break; case 'n': bscore=bscore+3; printf("\nBlack has n"); break; case 'b': bscore=bscore+3; printf("\nBlack has b"); break; case 'p': bscore=bscore+1; printf("\nBlack has p"); break; } } printf("\nScore for Black is %d",bscore); //apotelesma if (bscore>wscore) printf("\n\nBlack wins!!!"); else if (bscore<wscore) printf("\n\nWhite wins!!!"); else printf("\n\nIt's a tie!!!"); } //anairesi kinisewn void undo(void) { int count; char piece; printGame(); //ektupwsi tamplo printf("\n\nHow many moves to undo? "); //erwtisi gia plithos kinisewn pros anairesi do{ scanf("%d",&count); fflush(stdin); }while(count<=0); //diabazei mexri na dothei 0etiki timi fflush(stdin); //epanalambanei diadikasia anairesis mexri na mhdenistei o metritis kai to epomeno na mhn einai fagwmeno pioni //thumi0eitai oti xasimo pioniou simainei duo kataxwriseis sti lista while(Moves && (count-->0 || Moves->nexPos[0]=='-')) //an h epomeni kataxwrisi den einai xameno pioni if(Moves->nexPos[0]!='-'){ //enimerwsi seiras paikti if (player=='B') player='W'; else player='B'; //topothetisi stin palia thesi game[7-(Moves->prevPos[1]-'1')][Moves->prevPos[0]-'a']=Moves->piece; //ekkenwsi neas game[7-(Moves->nexPos[1]-'1')][Moves->nexPos[0]-'a']='-'; //diagrafi kombou Moves=Moves->next; } else{//kombos gia xameno piono // ka0orismos swrou gia anaktisi if (player=='B') piece=popStack('B'); else piece=popStack('W'); // epanatopothetisi pioniou game[7-(Moves->prevPos[1]-'1')][Moves->prevPos[0]-'a']=piece; //epanaktisi pioniou den metraei ws ksexaristi kinisi count++; //diagrafi kombou Moves=Moves->next; } if(count!=0) printf("\nThere are no more moves to undo!"); } ΥΓ1. Είναι πραγματικά πολύ κρίμα να πληρώνεται κάποιος για να "διδάσκει" τέτοιο κώδικα. Είναι κρίμα γιατί τέτοιου είδους κώδικες αντί να βοηθάνε όσους "διψασμένους" για μάθηση, μάλλον τους μπερδεύουν ακόμα χειρότερα και στο τέλος ίσως και να τους αποθαρρύνουν γενικώς από το να συνεχίσουν. ΥΓ2. Δεν βάλλω εναντίον του ανοιχτού πανεπιστημίου, το ξεκαθάρισα εξαρχής πως πιθανότατα δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό το παράδειγμα (προσωπικά το ελπίζω και το εύχομαι ολόψυχα)!
dop Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δεν είναι και τόσο τραγικό, έχω δει και πολύ χειρότερα.
migf1 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δεν είναι και τόσο τραγικό, έχω δει και πολύ χειρότερα. Για διδακτέος κώδικας από βοηθό είναι τραγικός, για διδακτέος από καθηγητή είναι απαράδεκτος, και για επαγγελματικός είναι απλά για απόλυση (πάντα κατά την άποψή μου). Για newbie που έχει διαβάσει C για 2-3 μήνες καλός είναι!
V.I.Smirnov Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Οι όποιοι διδάσκοντες καθηγητές δεν είναι αναγκαστικά μάχιμοι προγραμματιστές και συνεπώς δεν έχουν την πρακτική εξοικοίωση κάποιου που ασχολείται συνέχεια. Το κατακριτέο είναι ότι θα έπρεπε να επεξεργάζονται τα θέματα και να τα δίνουν σε πρότυπη διδακτική μορφή ώστε το όφελος αυτού που τα μελετά να είναι μέγιστο. Αντί αυτού, η προχειρότητα και η τσαπατσουλιά βασιλεύει. Πέραν αυτού, πάντα αναρωτιόμουν γιατί δεν χρησιμοποιούν ως κύριο οδηγό ένα από τα τόσα εξαιρετικά και δοκιμασμένα εγχειρίδια που υπάρχουν αντί να αυτοσχεδιάζουν εις βάρος των διδασκόμενων. Αυτό θα έλυνε δια μιας τα περισσότερα προβλήματα.... Και αυτό αφορά και τους διδασκόμενους : εντάξει, για τους οποιουσδήποτε λόγους δεν γίνεται καλή δουλειά, αλλά ο διδασκόμενος δεν έχει το μυαλό και το ενδιαφέρον να στραφεί κάπου αλλού για να καλυφθεί ; Στην βιβλιοθήκη δεν πηγαίνει ποτέ ; στο amazon δεν κοιτάζει να δει τι κυκλοφορεί ; Δηλ. όλη του η ενημέρωση/μελέτη περιορίζεται σε κάτι σημειώσεις που του έδωσαν (και συνήθως της κακιάς ώρας) ; Προσωπικά δεν περίμενα να μάθω ποτέ τίποτε από κανέναν καθηγητή. Πάντα έψαχνα να βρω ποιά είναι τα καλά βιβλία επί του θέματος, τα έπαιρνα και τα είχα ως οδηγό. Τις περισσότερες φορές, τον τρόπο διδασκαλίας και τις υποδείξεις των καθηγητών δεν τις λάβαινα καν υπόψη μου και μελετούσα μόνος μου από το βιβλίο που επέλεγα. Και σχεδόν πάντα έβγαινα γνωστικά δικαιωμένος... -
Star_Light Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Οι όποιοι διδάσκοντες καθηγητές δεν είναι αναγκαστικά μάχιμοι προγραμματιστές και συνεπώς δεν έχουν την πρακτική εξοικοίωση κάποιου που ασχολείται συνέχεια. Το κατακριτέο είναι ότι θα έπρεπε να επεξεργάζονται τα θέματα και να τα δίνουν σε πρότυπη διδακτική μορφή ώστε το όφελος αυτού που τα μελετά να είναι μέγιστο. Αντί αυτού, η προχειρότητα και η τσαπατσουλιά βασιλεύει. Πέραν αυτού, πάντα αναρωτιόμουν γιατί δεν χρησιμοποιούν ως κύριο οδηγό ένα από τα τόσα εξαιρετικά και δοκιμασμένα εγχειρίδια που υπάρχουν αντί να αυτοσχεδιάζουν εις βάρος των διδασκόμενων. Αυτό θα έλυνε δια μιας τα περισσότερα προβλήματα.... Και αυτό αφορά και τους διδασκόμενους : εντάξει, για τους οποιουσδήποτε λόγους δεν γίνεται καλή δουλειά, αλλά ο διδασκόμενος δεν έχει το μυαλό και το ενδιαφέρον να στραφεί κάπου αλλού για να καλυφθεί ; Προσωπικά δεν περίμενα να μάθω ποτέ τίποτε από κανέναν καθηγητή. Πάντα έψαχνα να βρω ποιά είναι τα καλά βιβλία επί του θέματος, τα έπαιρνα και τα είχα ως οδηγό. Τις περισσότερες φορές, τον τρόπο διδασκαλίας και τις υποδείξεις των καθηγητών δεν τις λάβαινα καν υπόψη μου και μελετούσα μόνος μου από το βιβλίο που επέλεγα. Και σχεδόν πάντα έβγαινα γνωστικά δικαιωμένος... - Να σε ρωτησω κατι? Δουλευεις καπου ως προγραμματιστης? Και αν ναι... που συγκεκριμενα ?
V.I.Smirnov Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Είχε τύχει να δουλέψω ως προγραμματιστής περιστασιακά κάποτε αλλά δεν είμαι επαγγελματίας του χώρου, ούτε έχω τελειώσει πληροφορική. Το έχω δηλώσει επανειλλημένως στο παρελθόν. ( προφανώς είσαι καινούριος εδώ... ) -
Star_Light Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Είχε τύχει να δουλέψω ως προγραμματιστής περιστασιακά κάποτε αλλά δεν είμαι επαγγελματίας του χώρου, ούτε έχω τελειώσει πληροφορική. Το έχω δηλώσει επανειλλημένως στο παρελθόν. ( προφανώς είσαι καινούριος εδώ... ) - Μπα δεν ειμαι και πολυ καινουργιος απλα δεν συμμετεχω πολυ στο φορουμ.
migf1 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Οι όποιοι διδάσκοντες καθηγητές δεν είναι αναγκαστικά μάχιμοι προγραμματιστές και συνεπώς δεν έχουν την πρακτική εξοικοίωση κάποιου που ασχολείται συνέχεια. ... Φίλε Smirnov, ο συγκεκριμένος κώδικας δεν είναι απλά ερασιτεχνικός, καταστρατηγεί στοιχειώδεις αρχές τόσο προκλητικά κι επαναλαμβανόμενα που πραγματικά αποτελεί ντροπή να "διδάσκεται". Από που να αρχίσει και που να τελειώσει κανείς. Στην αλόγιστη & αχρείαστη χρήση καθολικών μεταβλητών; Στην παντελή έλλειψη δομημένου σχεδιασμού (από τις 11 συνολικά συναρτήσεις που χρησιμοποιεί, οι 7 είναι void και δεν έχουν ορίσματα); Στην απαράδεκτη σύνταξη & στοίχιση; Στα fflush(stdin) και system("pause"); Στο hard-coding σταθερών μέσα στον κώδικα; Στις συνθήκες "μακαρόνια"; Στις αναθέσεις τιμών στα στοιχεία των πινάκων "με το χέρι" ένα-ένα; Στην παντελή έλλειψη τεκμηρίωσης του κώδικα (τα σχόλια που έχει κι έτσι όπως τα έχει είναι για γέλια... για κλάματα είναι βασικά). Δηλαδή έλεος!
nspyrou Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Εσείς λέτε για ένα κομμάτι κώδικα που έτυχε να γράψει κατά το "άνθος της νιότης" του ένας καθηγητής (πλέον) ... όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω,, στο ΕΑΠ έχω δει όντως τραγικότερους κώδικες γραμμένους από καθηγητές. Και είμαι καραμάχημος προγραμματιστής εδώ και 12 χρόνια στην αγορά + 5 ερασιτεχνικά. Εδώ σε μάθημα "Εισαγωγής στην Πληροφορική", σε μιά από τις συναντήσεις που είχαμε, γύρισε ο καθηγητής και μας είπε αυτολεξή, μετά από ερώτηση συμφοιτητή μου, για το αν γράφει κώδικα πλέον ως καθηγητής: Αφού αρνήθηκε σε κλάσματα δευτερολέπτων με ένα ΟΧΙ (Σαν εκείνο του Μεταξά το '40) πρόσθεσε: "Αν μου ζητούσαν να γράψω κώδικα πάλι, θα προτιμούσα να αυτοκτονήσω ...". Αφού όμως είδε τί μ@λ@κ1@ πέταξε,,, προσπάθησε να το σώσει, λέγοντας: "έχω κουραστεί πια ..." Προσωπικά, το ΕΑΠ δεν μου έχει δώσει κάτι, ως γνώση,, όχι ακόμα τουλάχιστον. Και δεν μπορώ να γνωρίζω ακόμα αν θα μου δώσει. (Χλωμό το κόβω μετά από τόσο καιρό μέσα στους κώδικες). Απλώς ήλπιζα ή τουλάχιστον ελπίζω, οι άνθρωποι που απαρτίζουν το ακαδημαϊκό προσωπικό του Πανεπιστημίου, κάποια στιγμή να αποκτήσουν μια ποιότητα ανάλογη των υπολοίπων ιδρυμάτων. Έχω πετύχει Πληροφορικάριο της ΑΣΟΕΕ να τσαμπουνάει βλακείες, και Πληροφορικάριο του ΕΜΠ, να μη καταδέχεται να "κολλήσει" ένα δίσκο σε φέτα server, προκειμένου να πάρει backup τα δικά του πράγματα ... Δεν είναι η σχολή που κάνει την ποιότητα μόνο. Είναι και οι άνθρωποι που την πλαισιώνουν. Ουσιαστικά - σοβαρά - πραγματικά μαθηματικά,, δεν ειχα δει ποτέ στη ζωή μου. Μπορεί να μην είναι του επιπέδου ΑΕΙ, αντίστοιχα του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ. Παρόλα ταύτα, η δουλειά που γίνεται, επειδή είναι προσωπική ενασχόληση κατά 98%, κρατάει το επίπεδο της μάθησης ψηλά. Και το χαίρομαι πραγματικά.
migf1 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Εσείς λέτε για ένα κομμάτι κώδικα που έτυχε να γράψει κατά το "άνθος της νιότης" του ένας καθηγητής (πλέον) ... όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω,, στο ΕΑΠ έχω δει όντως τραγικότερους κώδικες γραμμένους από καθηγητές.... Πόσο πληρώνονται; Να κάνω αίτηση για καθηγητής αν είναι
Anubis13 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Έχω πετύχει Πληροφορικάριο της ΑΣΟΕΕ να τσαμπουνάει βλακείες, και Πληροφορικάριο του ΕΜΠ, να μη καταδέχεται να "κολλήσει" ένα δίσκο σε φέτα server, προκειμένου να πάρει backup τα δικά του πράγματα ... Δεν είναι η σχολή που κάνει την ποιότητα μόνο. Είναι και οι άνθρωποι που την πλαισιώνουν. Ουσιαστικά - σοβαρά - πραγματικά μαθηματικά,, δεν ειχα δει ποτέ στη ζωή μου. Μπορεί να μην είναι του επιπέδου ΑΕΙ, αντίστοιχα του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ. Παρόλα ταύτα, η δουλειά που γίνεται, επειδή είναι προσωπική ενασχόληση κατά 98%, κρατάει το επίπεδο της μάθησης ψηλά. Και το χαίρομαι πραγματικά. Εχεις πετυχει να σου τσαμπουναει βλακειες σε τι? Επισης καμια απο τις δεν ειναι πρακτικη/τεχνικη σχολη. Μαθαινουν πολλη θεωρια, οποτε αυτα που ζητας ειναι προσωπικη ενασχοληση του καθενος. πχ εγω πετυχα συμφοιτητη που δεν ξερει απο τι ειναι ενας σκληρος δισκος και ενω εχει λιωσει στα VLSI να μην ξερει οτι ενας SSD είναι μία NAND μνημη. Προσωπικη ενασχοληση εχουν ολες οι σχολες. Kαι θεωρω πως και στις σχολες που αναφερεις το επιπεδο προσωπικης ενασχολησης θα ειναι μεγαλο. Το θεμα ειναι ποσο παραπερα παει κανεις.
nspyrou Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Εχεις πετυχει να σου τσαμπουναει βλακειες σε τι? Επισης καμια απο τις δεν ειναι πρακτικη/τεχνικη σχολη. Μαθαινουν πολλη θεωρια, οποτε αυτα που ζητας ειναι προσωπικη ενασχοληση του καθενος. πχ εγω πετυχα συμφοιτητη που δεν ξερει απο τι ειναι ενας σκληρος δισκος και ενω εχει λιωσει στα VLSI να μην ξερει οτι ενας SSD είναι μία NAND μνημη. Προσωπικη ενασχοληση εχουν ολες οι σχολες. Kαι θεωρω πως και στις σχολες που αναφερεις το επιπεδο προσωπικης ενασχολησης θα ειναι μεγαλο. Το θεμα ειναι ποσο παραπερα παει κανεις. Μιλάω για μηδενική τεχνική κατάρτιση. Και από πλευράς ανάλυσης και από πλευράς συγγραφής κώδικα. Δεν θα μπώ σε λεπτομέρειες για τη φύση του project. Μου φτάνει που έμεινα στήλη άλατος, με το μέγεθος της ασχετήλας της. Και ήταν Senior Project Manager (my ass!), σε μεγάλη εταιρεία έντυπης πληροφορικής στην Αθήνα. Η διαφορά με το ΕΑΠ είναι οτι, ο μέσος όρος ηλικίας είναι αρκετά μεγαλύτερος και οι φοιτητές είναι άνθρωποι που ξέρουν πια τι θέλουν από τη ζωή τους. Έχουν μια καρριέρα, και νιονιό να κάτσουν να σκεφτούν. Εκεί θα εναπόθετα και την επιτυχία του.
Aztec Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Senior project manager τι σημαίνει ; τι έκανε δηλαδή στην εταιρία ; εννοω ποιος ήταν ο τομέας της ; ποια η φύση της δουλειάς της ; ήταν ας πούμε αναπτυξη λογισμικού ;
Star_Light Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Μιλάω για μηδενική τεχνική κατάρτιση. Και από πλευράς ανάλυσης και από πλευράς συγγραφής κώδικα. Δεν θα μπώ σε λεπτομέρειες για τη φύση του project. Μου φτάνει που έμεινα στήλη άλατος, με το μέγεθος της ασχετήλας της. Και ήταν Senior Project Manager (my ass!), σε μεγάλη εταιρεία έντυπης πληροφορικής στην Αθήνα. Η διαφορά με το ΕΑΠ είναι οτι, ο μέσος όρος ηλικίας είναι αρκετά μεγαλύτερος και οι φοιτητές είναι άνθρωποι που ξέρουν πια τι θέλουν από τη ζωή τους. Έχουν μια καρριέρα, και νιονιό να κάτσουν να σκεφτούν. Εκεί θα εναπόθετα και την επιτυχία του. Στις δουλειες παιζει ρολο και ο χαρακτήρας φιλε μου. Περα απο τα skills. Ξερεις ποσοι εργοδοτες μου εχουν πει πως αμα τους παρουσιαστουνε τυπακια με τουπε και αλαζονια στα ύψη πως θα φύγουν? Ευτυχως δεν την έκανε πανω μου την αναπαρασταση θα πρεπει να χαλαρωσουμε λιγο πιστευω καλες και οι γνωσεις δε λεω αλλα θελει και κατι ακομη. Δεν ειμαστε μηχανες (ακομη τουλαχιστον). Και να ξαναπω και κατι που εχω πει και σε αλλο φορουμ.... Μην κρινεις καποιον αν δεν τον εχεις γνωρισει καλυτερα... μπορει να στο παιζει χαζος και να σε κανει ρομπα μετα. Μην ειστε προπετες. Ταπεινοτατη μου αποψη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα