alan2 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 εχω ηδη πληρωσει τη πρωτη δοση και δηλωσα τη πρωτη ενοτητα.
Marria Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Επειδη ημουν στο προπτυχιακο στην Πληροφορικη.. Θα σου ελεγα πως αν δεν εχεις ηδη βασεις στο τομεα της Πληροφορικης, θα τα βρεις πολυ δυσκολα. Κατ'αρχας να σου πω πως ηδη απο την πρωτη ενοτητα, πρεπει να κανεις ασκησεις σε κωδικα. Και ολα αυτα ουσιαστικα θα τα κανεις μονος σου. Ουσιαστικη βοηθεια θα σου προσφερει ο καθηγητης σου αλλα μεχρι ενα σημειο, δεν θα σου λυσει και τις ασκησεις. Καλη επιτυχια παντως
DooKoo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Επειδη ημουν στο προπτυχιακο στην Πληροφορικη.. Θα σου ελεγα πως αν δεν εχεις ηδη βασεις στο τομεα της Πληροφορικης, θα τα βρεις πολυ δυσκολα. Κατ'αρχας να σου πω πως ηδη απο την πρωτη ενοτητα, πρεπει να κανεις ασκησεις σε κωδικα. Και ολα αυτα ουσιαστικα θα τα κανεις μονος σου. Ουσιαστικη βοηθεια θα σου προσφερει ο καθηγητης σου αλλα μεχρι ενα σημειο, δεν θα σου λυσει και τις ασκησεις. Καλη επιτυχια παντως Να κάνω μια ερώτηση.Τα μαθήματα απ οτι ξέρω γίνονται εξ αποστάσεως.Σωστά? Η βοήθεια του καθηγητή γίνεσαι μέσω mail?
Marria Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Να κάνω μια ερώτηση.Τα μαθήματα απ οτι ξέρω γίνονται εξ αποστάσεως.Σωστά? Η βοήθεια του καθηγητή γίνεσαι μέσω mail? Τα μαθηματα γινονται εξ αποσταστεως, αλλα γινονται και ΟΣΣ (ομαδικες συμβουλευτικες συναντησεις) με τον καθηγητη οπου συζητατε για τις ασκησεις. Και οτι απορια εχεις, ο καθηγητης μπορει να σε βοηθησει μεσω email.
alan2 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Για τη c++ το βιβλίο του Stroustrup ( programming principles and practice) θα με βοηθήσει?
leukonas Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Κάτι λιγάκι offtopic - Πόσα χρόνια διαρκούν οι σπουδές και κάθε πότε γίνονται αιτήσεις?
alan2 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 οι σπουδές διαρκούν οσο χρειαστεί για να ολοκληρωθούν οι 12 θεματικές ενότητες, τουλαχιστο 4 χρονια λογικα, και αιτήσεις καποιες μερες του Νοεμβριου-Δεκεμβριου του προηγούμενου έτους, απο την εναρξη του προγραμματος.
soulcon Δημοσ. 15 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2011 Καλή σταδιοδρομία και καλή τύχη. Η Θεωρητικη γνωση στη πληροφορικη απο τι αποτελείται? απο τα μαθηματικά και τη λογικη? Τι μου προτεινετε να διαβασω απο τωρα ενοψη αρχης σπουδων τον Οκτωβρη? Θεωρητική γνώση πληροφορικής, εάν έχεις το βιβλίο πληροφορικής του ενιαίου λυκείου τότε λίγο πολύ έχει όλα αυτά που χρειάζεται να ξέρεις για εισαγωγή. Επίσης άλλα καλά βιβλία είναι "Βασικές αρχές ψηφιακής τεχνολογίας" που διδάσκεται στο ΕΠΑΛ. Αυτό που χρειάζεσαι στον προγραμματισμό είναι να μάθεις περισσότερα για τους αλγόριθμους. Δηλαδή με ποιά βήματα και ποιά αλληλουχία βημάτων θα χρειαστεί ώστε να μετατρέψεις την είσοδο δεδομένων σε ζητούμενο αποτέλεσμα. Ο λόγος που έχουν ταυτίσει τον προγραμματισμό τόσο πολύ με βαρυά μαθηματικά είναι για να γίνει ενδιαφέρον, ενώ σε κανονικές συνθήκες (ανάλογα με το πρόβλημα υπό επίλυση) τα μαθηματικά είναι είτε συγκεκριμένα είτε απλοϊκά. Ουσιαστικά ο προγραμματιστής είναι παντός καιρού, εάν του δώσουν αλγόριθμο τότε τον βάζει στην σειρά και τον υλοποιεί στο πρόγραμμα, γι' αυτό πολλές φορές οι θεωρητικοί λένε τους προγραμματιστές "code monkeys" (τρομάρα τους) .
shit_High_And_watch Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Επειδη δεν ξερεις τι κανουνε στο ΕΑΠ μαθε μερικα μαθηματα ψηφιακή σχεδίαση,θεωρία επιλυσιμότητας,πολυπλοκοτητα,διακριτα ,προτασιακη κατηγοριματικη λογικη,γραφοθεωρια,αναλυση,γραμμικη αλγεβρα, δικτυα, τηλεματικη, Τηλεπικοινωιες, java, php, sql, assembly, prolog, C, xml/xslt, javascript, Css , html, DTD ,DOM ,Oracle ,σχεδιαση κυκλωματων, τεχνιτη νοημοσυνη , νευρωνικα δικτυα, Γεννετικοι αλγορυθμοι, Μηχανες Turing, Αυτοματα, γραμματκες ανευ συμφραζομενων, μεταγλωτιστες, διφορουμενες γραμματικες,τεχνολογια λογισμικου,λειτουργικα συστηματα, C , δομες δεδομενων, αλγοριθμοι,τεχνικες προγραμματισμου, βασεις δεδομενων, μνημες, επεξεργαστες, ασφαλεια δικτυων, κρυπτογραφια, μιαγδικους,λογισμος ,project management,UML ,διδακτική ,πρωτόκολλα , Http και παει λεγοντας τρεχεις και δεν φτανεις ...... Το μεταπτυχικο Πληροφοριακα Συστηματα ειναι για καποιον που δεν εχει σχεση με πληροφορικη οποτε ειναι να μαθει κατι στην πληροφορικη. Υπαρχει και το νεο μεταπυχιακο καθαρα για πληροφορικη που ξεκινας με papers και κανεις εφαρμογες σε android και παει λεγοντας και αυτο ..... Αυτο που δεν καταλαβαινουν ολοι ειναι οτι επειδη δεν εχουν γραψει πανελληνιες δηλαδη ενα 03-04-05-10-15 γιατι με τετοιους βαθμους μπαινεις σε ΤΕΙ ΑΕΙ και μπηκαν με κληρωση σημαινει οτι εχουν χαμηλο επιπεδο και δεν ειναι ισαξιο με τα αλλα ..Το οτι δεν τους νοιαζει εαν παρουν το χαρτι με 5 10 ειναι γιατι καποτε καταλαβαινεις οτι ο βαθμος δεν παιζει και πολυ ρολο στο τι θα κανεις στην ζωη σου...Ετσι και αλλιως στα συμβατικα πανεπιστημια τους μοιραζουν βαθμους απο οσο εχω δει !!!!!Και πες μου οτι δεν ειναι ετσι ... Τι εγινε ολοι αριστουχοι ειναι(στασυμβατικα λεω)? Στο ανοιχτο εαν θες να μαθεις μαθαινεις και πολυ καλυτερα απο αρκετα αλλα παρε παραδειγμα java στο ανοιχτο κανεις ενα ολοκληρο project απο το 0 εως το τελος στ χερι σου ειναι να μαθεις η οχι το ιδιο ισχυει και στα συμβατικα πανεπιστημια στο χερι σου ειναι να μαθεις η οχι ....ποσα απο αυτα κανουν τετοιες εργασιες ?Εγω αυτο που ειδα ειναι οτι εχουν τα μαθηματα αλλα ειναι μπαχαλο οι καθηγητες κανου οτι θελουν συνηθως ειναι πιο αχρηστοι και απο τους αχρηστους και εσυ νομιζεις οτι μαθαινεις....Να μην αναφερω πανεπιστημια και τα θιξω. Δεν ειναι καθολου παραξενο οτι το ΕΑΠ εχει τους λιγοτερους αποφοιτους και εφοσον λες οτι ειναι χαμηλου επιπεδου αντε βγαλτο και εσυ μονος σου και χωρις βοηθεια.....Εδω στα συμβατικα πανεπιστημια υποτιθεται οτι σε βοηθανε και αποπ οσο βλεπω ειναι πολυ χυμα.Γλυφτες που κανουν τα χατηρια στους καθηγητες και τετοια. Ξαναλέω λοιπόν ότι "από τα ολότελα καλή είναι κι η Παναγιώταινα". Μαλλον τα εχεις μπερδεψει και δεν θες να δεις οτι το παιδεμα που εφαγες στο συμβατικο πανεπιστημιο ηταν τσαμπα και βερεσε . Η δουλειά που γίνεται στο ΕΑΠ είναι γενικά συστηματική αλλά η στάθμη είναι χαμηλή εως μέτρια. Αν συγκριθεί η στάθμη, το εύρος και η ποικιλία των μαθημάτων μεταξύ του συμβατικού πανεπιστημίου και του ΕΑΠ η διαφορά είναι φανερή. Π.χ. σε ότι αφορά την Πληροφορική, δεν κάνουν τίποτε από γραφικά (αν είναι δυνατόν - ακόμα και σε ΤΕΙ διδάσκονται τουλάχιστον 1 εξάμηνο), αριθμητική ανάλυση (έλεος !), παραλληλία, υπολογιστική γεωμετρία, αναγνώριση προτύπων, ψηφιακή σχεδίαση... Δηλ. από τα καλύτερα και πιο ενδιαφέροντα. Ούτε έχει μαθήματα θεωρητικής πληροφορικής (π.χ. θεωρία επιλυσιμότητας). ΔΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ Άστο, μην τρελαθούμε. Στο αντίστοιχο μεταπτυχιακό τμήμα είναι τα ίδια και χειρότερα. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ δεν ειναι για πληροφορικους Όποιος ρίξει μια ματιά στον οδηγό σπουδών που έχει το μεταπτυχιακό πληροφορικής του ΕΑΠ και π.χ. του ΑΠΘ θα δει ότι είναι μέρα με νύχτα. Δεν μπορεί σε υποτιθέμενο μεταπτυχιακό να διδάσκεται C - αυτό είναι προπτυχιακό α' εξαμήνου. Όσο για τις "Θετικές επιστήμες", εκεί για κάποιον που έχει τελειώσει Φυσικό ή Μαθηματικό ή Πολυτεχνείο, είναι απλώς ανέκδοτο. Π.χ. δεν διδάσκονται τίποτε από ΜΜΦ : Διαφορικές με Μερικές Παραγώγους, Ειδικές Συναρτήσεις (Bessel, Hankel, Σφαιρικές Αρμονικές), Λογισμό Μεταβολών, Τένσορες, Συναρτησιακή Ανάλυση, Τοπολογία, Θεωρία Ομάδων... Ούτε καν Μιγαδική Ανάλυση δεν κάνουν που είναι εκ των ων ουκ άνευ ! Είναι πληροφορική και όχι μαθηματικό μην τα μπερδεύεις. Για να μην μιλήσουμε για τα δεκάδες μαθήματα επιλογής που έχει π.χ. το συμβατικό Φυσικό : Γενική Σχετικότητα, Κβαντική Πληροφορική, lasers, βιοϊατρική, fractals και Δυναμικά Συστήματα, Μηχανική Συνεχών Μέσων, διάδοση κυμάτων, ηλεκτρονική, Στατιστική, Διαφορική Γεωμετρία.... Δεν γίνεται να τα έχεις και όλα τις βάσεις και αυτά που θεωρούν ότι μπορεί να είναι σίγουρα να έχεις στα δίνουν και με το παραπάνω αρκετα απο αυτα που λες τα κανουμε. Από αυτά στο ΕΑΠ δεν υπάρχει τίποτε. Και το χειρότερο, για πολλά εξ αυτών δεν σου δίνει το υπόβαθρο για να τα μελετήσεις μόνος σου. Οι επιμελείς απόφοιτοι συμβατικού πανεπιστημίου μπορούν να πάνε στο ΕΑΠ και με τις γνώσεις τους να διδάξουν - όχι να διδαχτούν. Έχω δει κάτι γομάρια επιμελής συμβατικού πανεπιστημίου με διδακτορικά τις πλάκας που δεν ξέρουν που πάνε τα 4. Και τι πάει να πει "Φυσικές επιστήμες", τι μαθαίνεις καλά εκεί ; Κάποια μαθήματα είναι ενδιαφέροντα αλλά τελικά και συνολικά, ούτε καλά μαθηματικά μαθαίνεις, ούτε φυσική, ούτε χημεία. Ένας αχταρμάς... Πέραν αυτών, νομίζω ότι στις "Ανθρωπιστικές επιστήμες" είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα (λόγω του αντικειμένου). Δεν έχει νόημα να επιχειρηματολογήσω περισσότερο - αρκεί κάποιος να δει τους οδηγούς σπουδών. Τα έχεις όντος μπερδέψει.Οτι λεει ο οδγος δεν ειναι μονο αυτο ειναι τουλαχιστον 3-4 η και 5 μαθήματα συμβατικου Το ΕΑΠ παρέχει μια δεύτερη ευκαιρία για όσους θέλουν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες σε "μαλακά" πλαίσια αλλά απαιτεί αρκετή προσπάθεια - ειδικά για όποιον δεν έχει προηγούμενη γ' βάθμια εκπαίδευση. εχει κατι τσακαλια που την ειχανε και τρεχαν και δεν προλαβαίνανε Εδώ παιδιά που έχουν τελείωση συμβατικά πανεπιστήμια σταματάνε και δεν συνεχίζουν γιατί δεν μπορούν οι ύλη είναι τεράστια . Δεν το υποτιμώ, αντίθετα, το συστήνω και προσωπικά αν είχα χρόνο θα πήγαινα. Είναι καλή επιλογή να πας για να συμπληρώσεις ή να ξαναθυμηθείς γνώσεις, να ασχοληθείς με κάποια πράγματα που πάντα ήθελες αλλά δεν σου δόθηκε η ευκαιρία/αφορμή, να έρθεις σε καλή επαφή με ένα τομέα που δεν ίσως μπόρεσες να το κάνεις νωρίτερα στην ζωή σου. Ικανοποιείς μια επιθυμία για περαιτέρω μόρφωση (το πληρώνεις βέβαια) και σου μένει και ένα τυπικό προσόν που ίσως αξιοποιήσεις. ΑΛΛΑ δεν μπορεί όμως να συγκριθεί με το συμβατικό, τουλάχιστον στις θετικές επιστήμες - με τίποτα. Μακάρι να ήταν αλλιώς. Όποιος πάει με την αντίληψη ότι θα αντικαταστήσει την φοίτηση σε συμβατική σχολή είναι καταρχήν λάθος. πόσα πιτσιρίκια τελειώνουν σχολές συμβατικές και δεν ξέρουν που πάνε τα 4 ......όχι άπλα χιλιάδες εκατομμύρια γιαυτό τα συμβατικά πανεπιστήμια δεν έχουν αξία τα χαρτιά τους και κάνουν άλλες δουλείες.....άμα ίσχυαν αυτά που λες τότε όλοι οι πτυχιούχοι θα ήταν ήταν σε αυτό που σπούδασαν γιατί το μάθανε τέλεια στην σχολή τους. Και όσο για την υποτιθέμενη δυσκολία του, δεν οφείλεται στην στάθμη των μαθημάτων αλλά στο ότι πρέπει να είσαι συνεπής στα χρονοδιαγράμματα. Ενω στο συμβατικό τα δίνεις 10 -20 χρόνια τα μαθήματα κάποτε τα έχεις μάθει και τα περνάς εεεε δεν θα γλυψεις και λιγο και αλιμονο εαν πας κοντρα στον καθηγητη!!! Στο ΕΑΠ ειχαμε κατι μαχες με κατι αρπακολατζηδες καθηγητες τις πλακας . ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΑΠ ΕΧΕΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕς ΑΠΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΑΤΡΑ ΘΕΣΣΑΛΙΝΙΚΗ ΑΣΟΕ ΚΡΗΤΗ ΔΗΑΛΔΗ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΗΘΗΓΗΤΕΣ ΟΧΙ ΛΕΚΤΟΡΕς ΟΥΤΕ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕς ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΠΩς ΣΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΛΟΥς ΒΑΘΜΟΥς Στα συμβατικα πανεπιστημια εαν εισαι απο την περιοχη τους περνας μελι γαλα εισαι γνωστος ρε παιδακι πως να το κανουμε Το τι θα συνέβαινε από πλευράς δυσκολίας αν στο συμβατικό πανεπιστήμιο εφαρμοζόταν αντίστοιχη αυστηρότητα είναι προφανές... πολυ απλα το ΕΑΠ ειναι ενα πανεπιστήμιο θες δεν θες . Οσο και να το μειώνεις αυτο δεν αλλαζει και δεν κερδίζεις κατι καλύτερο . Εσύ προσωπικά απο οτι κατάλαβα πρέπει να αισθάνεσαι πολύ μειονεκτικά απέναντι στο ΕΑΠ η να νομίζεις ότι μόνο εσύ έχεις γνώσεις. όπως τα συμβατικά έτσι και το ΕΑΠ έχει τα υπέρ και τα κατά εγώ ότι έμαθα τα έμαθα εκεί και από κάτι γνωστούς που έχουν τελειώσει κλασατες σχόλες αν εξαιρέσεις το μαθηματικό κομμάτι επειδή δεν το γούσταρα ποτέ στα άλλα πάνω κάτω τα ίδια ξέρουμε να μην σου πω ότι πλέον και περισσότερα εγώ. Ξέχασα να σου πω ότι στο ΕΑΠ μαθαίνεις αφού το θες εσύ δεν είσαι 18 να σε πιάσουν από το χέρι και να σε νταντεψουν. φιλικά και χωρίς παρεξήγηση έχεις πολύ λάθος γνώμη για το ΕΑΠ. Προκαλούμαι για δεύτερη φορά οπότε ας απαντήσω. Ξαναλέω λοιπόν ότι "από τα ολότελα καλή είναι κι η Παναγιώταινα". Η δουλειά που γίνεται στο ΕΑΠ είναι γενικά συστηματική αλλά η στάθμη είναι χαμηλή εως μέτρια. Αν συγκριθεί η στάθμη, το εύρος και η ποικιλία των μαθημάτων μεταξύ του συμβατικού πανεπιστημίου και του ΕΑΠ η διαφορά είναι φανερή. Π.χ. σε ότι αφορά την Πληροφορική, δεν κάνουν τίποτε από γραφικά (αν είναι δυνατόν - ακόμα και σε ΤΕΙ διδάσκονται τουλάχιστον 1 εξάμηνο), αριθμητική ανάλυση (έλεος !), παραλληλία, υπολογιστική γεωμετρία, αναγνώριση προτύπων, ψηφιακή σχεδίαση... Δηλ. από τα καλύτερα και πιο ενδιαφέροντα. Ούτε έχει μαθήματα θεωρητικής πληροφορικής (π.χ. θεωρία επιλυσιμότητας). Άστο, μην τρελαθούμε. Στο αντίστοιχο μεταπτυχιακό τμήμα είναι τα ίδια και χειρότερα. Όποιος ρίξει μια ματιά στον οδηγό σπουδών που έχει το μεταπτυχιακό πληροφορικής του ΕΑΠ και π.χ. του ΑΠΘ θα δει ότι είναι μέρα με νύχτα. Δεν μπορεί σε υποτιθέμενο μεταπτυχιακό να διδάσκεται C - αυτό είναι προπτυχιακό α' εξαμήνου. Όσο για τις "Θετικές επιστήμες", εκεί για κάποιον που έχει τελειώσει Φυσικό ή Μαθηματικό ή Πολυτεχνείο, είναι απλώς ανέκδοτο. Π.χ. δεν διδάσκονται τίποτε από ΜΜΦ : Διαφορικές με Μερικές Παραγώγους, Ειδικές Συναρτήσεις (Bessel, Hankel, Σφαιρικές Αρμονικές), Λογισμό Μεταβολών, Τένσορες, Συναρτησιακή Ανάλυση, Τοπολογία, Θεωρία Ομάδων... Ούτε καν Μιγαδική Ανάλυση δεν κάνουν που είναι εκ των ων ουκ άνευ ! Για να μην μιλήσουμε για τα δεκάδες μαθήματα επιλογής που έχει π.χ. το συμβατικό Φυσικό : Γενική Σχετικότητα, Κβαντική Πληροφορική, lasers, βιοϊατρική, fractals και Δυναμικά Συστήματα, Μηχανική Συνεχών Μέσων, διάδοση κυμάτων, ηλεκτρονική, Στατιστική, Διαφορική Γεωμετρία.... Από αυτά στο ΕΑΠ δεν υπάρχει τίποτε. Και το χειρότερο, για πολλά εξ αυτών δεν σου δίνει το υπόβαθρο για να τα μελετήσεις μόνος σου. Οι επιμελείς απόφοιτοι συμβατικού πανεπιστημίου μπορούν να πάνε στο ΕΑΠ και με τις γνώσεις τους να διδάξουν - όχι να διδαχτούν. Και τι πάει να πει "Φυσικές επιστήμες", τι μαθαίνεις καλά εκεί ; Κάποια μαθήματα είναι ενδιαφέροντα αλλά τελικά και συνολικά, ούτε καλά μαθηματικά μαθαίνεις, ούτε φυσική, ούτε χημεία. Ένας αχταρμάς... Πέραν αυτών, νομίζω ότι στις "Ανθρωπιστικές επιστήμες" είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα (λόγω του αντικειμένου). Δεν έχει νόημα να επιχειρηματολογήσω περισσότερο - αρκεί κάποιος να δει τους οδηγούς σπουδών. Το ΕΑΠ παρέχει μια δεύτερη ευκαιρία για όσους θέλουν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες σε "μαλακά" πλαίσια αλλά απαιτεί αρκετή προσπάθεια - ειδικά για όποιον δεν έχει προηγούμενη γ' βάθμια εκπαίδευση. Δεν το υποτιμώ, αντίθετα, το συστήνω και προσωπικά αν είχα χρόνο θα πήγαινα. Είναι καλή επιλογή να πας για να συμπληρώσεις ή να ξαναθυμηθείς γνώσεις, να ασχοληθείς με κάποια πράγματα που πάντα ήθελες αλλά δεν σου δόθηκε η ευκαιρία/αφορμή, να έρθεις σε καλή επαφή με ένα τομέα που δεν ίσως μπόρεσες να το κάνεις νωρίτερα στην ζωή σου. Ικανοποιείς μια επιθυμία για περαιτέρω μόρφωση (το πληρώνεις βέβαια) και σου μένει και ένα τυπικό προσόν που ίσως αξιοποιήσεις. ΑΛΛΑ δεν μπορεί όμως να συγκριθεί με το συμβατικό, τουλάχιστον στις θετικές επιστήμες - με τίποτα. Μακάρι να ήταν αλλιώς. Όποιος πάει με την αντίληψη ότι θα αντικαταστήσει την φοίτηση σε συμβατική σχολή είναι καταρχήν λάθος. Και όσο για την υποτιθέμενη δυσκολία του, δεν οφείλεται στην στάθμη των μαθημάτων αλλά στο ότι πρέπει να είσαι συνεπής στα χρονοδιαγράμματα. Το τι θα συνέβαινε από πλευράς δυσκολίας αν στο συμβατικό πανεπιστήμιο εφαρμοζόταν αντίστοιχη αυστηρότητα είναι προφανές... Τα παραπάνω βέβαια είναι η προσωπική μου άποψη... -
javavall Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 ... Είσαι δηλαδή αμερόληπτος φίλε τώρα? Η θες να του την πεις του V.I.Smirnov? Γιατί εποικοδομητικό διάλογο δεν βλέπω...
ZAKKWYLDE Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δεν χρειάζεται να τσακώνεστε, έτσι κι αλλιώς κανείς απόφοιτος απο οποιοδήποτε ίδρυμα δεν παίζει να βρει δουλειά...
V.I.Smirnov Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 (επεξεργασμένο) Είσαι δηλαδή αμερόληπτος φίλε τώρα? Η θες να του την πεις του V.I.Smirnov? Γιατί εποικοδομητικό διάλογο δεν βλέπω... Φίλε μου είναι γνωστοί οι λεονταρισμοί και οι φωνασκίες των αποφοίτων του ΕΑΠ που προσπαθούν να πείσουν και να υποστηρίξουν την αξία του πτυχίου τους. Ως ένα βαθμό έχουν δίκιο. Από εκεί και πέρα καλά θα κάνουν να φωνάζουν κυρίως για να αναβαθμιστεί το περιεχόμενο των σπουδών - τουλάχιστον σε ορισμένα "τμήματα" - και να μειωθούν τα απαράδεκτα υψηλά δίδακτρα κι' όχι να επιχειρούν να πείσουν σώνει και καλά ότι το ΕΑΠ είναι γνωστικά ισάξιο με το συμβατικό πανεπιστήμιο. Η σύγκριση με το συμβατικό στο εύρος και το περιεχόμενο των μαθημάτων είναι αμίλικτη υπέρ του συμβατικού (πάντα σε ότι αφορά φοιτητές με το ίδιο ενδιαφέρον). Το παράδειγμα του τμήματος του ΕΑΠ "Φυσικές επιστήμες" είναι χαρακτηριστικό. Σκεπτόμουν να πάω και έχασα κάθε ιδέα από αυτά που (δεν) είδα. Τίποτε δεν μαθαίνεις καλά εκεί : ούτε σοβαρά μαθηματικά (ήτοι δεν βγαίνεις μαθηματικός), ούτε σοβαρή φυσική (ήτοι δεν βγαίνεις φυσικός), ούτε χημεία, ούτε βιολογία... Ένας συγκερασμός μαθηματων, κάποια ενδιαφέροντα αλλά χωρίς κάτι "hard level" και χωρίς προχωρημένες γνώσεις σε κάποιον τομέα. Τι ακριβώς βγαίνεις λοιπόν από εκεί ; Και, το χειρότερο, δεν αποκτάς βάσεις για τα δύσκολα ή δεν έχεις εικόνα. Π.χ. είναι γελοίο να λέει κάποιος ότι είναι απόφοιτος Φυσικού Τμήματος και να μην γνωρίζει βασική ύλη των MMΦ (μ. frobenious, Σφαιρικές Αρμονικές, Βessel, Διαφορικές με Μερικές Παραγώγους, θεωρία Ομάδων, Μιγαδική Ανάλυση κλπ). Ούτε καν σαν όνομα δεν τα ξέρουν (ρωτήστε τους !) και δυστυχώς νομίζουν ότι γίνονται φυσικοί. Ενώ όλα αυτά - και πολλά ακόμη - διδάσκονται υποχρεωτικά ή κατ' επιλογήν στις συμβατικές σχολές φυσικής ή μαθηματικών και δίνουν υψηλή ειδίκευση για ανώτερες σπουδές στον ενδιαφερόμενο. (Π.χ. στην τύχη μιλώντας, ας δουν το σύγγραμμα των 3 ή 4 τόμων του Ι. Βέργαδου που διδάσκεται στο π. Ιωαννίνων) Στην πληροφορική επίσης υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις κατ εμέ αλλά η αντιστοιχία είναι πιο σαφής. Εξάλλου τα χρήματα για το EΑΠ είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ πολλά για ότι προσφέρει. Όποιος έχει πραγματικές δυνατότητες και κουράγιο δίνει ή πανελαδικές ή κατατακτήριες και περνά στην σχολή που θέλει δίχως να πληρώνει. Ή διαβάζει μόνος του εφόσον ξέρει να αυτοεκπαιδεύεται και για κάποιους λόγους δεν μπορεί να περάσει το φράγμα των εξετάσεων. Όποιοι πηγαίνουν στο ΕΑΠ έχοντας κάνει μια συνειδητή και κριτική επιλογή σχετικά με το τι θέλουν και τι δίνει, καλώς πάνε και είναι αξιέπαινοι για την προσπάθειά τους. Οι λιγοστοί που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία δεν μπαίνουν σχεδόν ποτέ στη διαδικασία να κάνουν συγκρίσεις με τις συμβατικές σχολές διότι ξέρουν τι ακριβώς περιμένουν από το ΕΑΠ, γνωρίζουν τις διαφορές με το συμβατικό και έχουν κρίνει ότι αυτά που δίνει - λίγα ή πολλά - ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους. Αυτή είναι για μένα σωστή στάση, έντιμη και συνετή. Οι άλλοι (η πλειοψηφία) είναι απλώς οικονομικά θύματα που το επιλέγουν ως λύση ανάγκης για να καλύψουν σώνει και καλά την επιθυμία τους για σπουδές. Επειδή κατά βάθος αμφιβάλλουν για την αξία της επιλογής τους, προσπαθούν όπως ο άλλος παραπάνω, να την αποδείξουν σε κάθε κάθε ευκαιρία για να πείσουν πρωταρχικά τον εαυτό τους ότι δεν χάνουν τα χρήματα και τον χρόνο τους. Ενώ δεν υπάρχει λόγος να δικαιολογούν την επιλογή τους συνέχεια στους άλλους εφόσον δικαιώνει τις επιδιώξεις τους. Εγώ ότι είχα να πω το είπα αρκετά νωρίτερα και δεν έχει νόημα να επαναλαμβάνομαι. Αυτή είναι η άποψή μου καλή ή κακή. Οι ενδιαφερόμενοι ας κάνουν τη σύγκριση κοιτώντας τους οδηγούς σπουδών, το περιεχόμενο των μαθημάτων και τον προσανατολισμό/αντικείμενο της σχολής σε σχέση με τα ενδιαφέροντά τους όπως έκανα εγώ. Όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει και θέτει τα πράγματα στη σωστή τους βάση και αποφασίζει αν το ΕΑΠ του κάνει ή όχι. Τα υπερασπιστικά παραληρήματα και οι απειλές δεν περνάνε σε ανθρώπους που έχουν μυαλό και κρίση. Κοντά στο νου κι η γνώση... - Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2012 από V.I.Smirnov
Star_Light Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δεν χρειάζεται να τσακώνεστε, έτσι κι αλλιώς κανείς απόφοιτος απο οποιοδήποτε ίδρυμα δεν παίζει να βρει δουλειά... Λες να ειναι απο αυτους που νομιζουν πως επειδη διαβαζαν ολη τη μερα πρεπει να τσιμπανε 1ο μισθο 5000 ευρω φιλε?
migf1 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Πιθανότητα να μην είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό το παράδειγμα, αλλά θα το γράψω όπως και να έχει. Η μοναδική επαφή μου με το ανοιχτό πανεπιστήμιο ήταν πριν από μερικούς μήνες σε ένα άλλο φόρουμ, όταν κάποιο παιδί ζήτησε βοήθεια για μια εργασία που τους είχαν βάλει σε C. Δεν θυμάμαι αν πρόλαβε τελικά να την παραδώσει το παλικάρι, θυμάμαι όμως πως μου έστειλε σε p.m. την λύση που τους έδωσαν, όταν έληξε η προθεσμία. Ο κώδικας ήταν με μια λέξη "απαράδεκτος". Λειτουργούσε κανονικά προφανώς, αλλά ήταν τόσο συμπυκνωμένος και δυσανάγνωστος, που σε μερικά σημεία του θα μπορούσε να πάρει ακόμα και "golfed βραβείο". Θέλω να πω, όχι μόνο αμφιβάλλω αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος πως αυτός που έγραψε εκείνον τον κώδικα δεν έχει εργαστεί ποτέ στη ζωή του σε σοβαρό επαγγελματικό περιβάλλον. Μου θύμισε κώδικα αυτοδίδακτων της 10ετίας του '80 σε Ελληνική BBS !
dop Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Πιθανότητα να μην είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό το παράδειγμα, αλλά θα το γράψω όπως και να έχει. Η μοναδική επαφή μου με το ανοιχτό πανεπιστήμιο ήταν πριν από μερικούς μήνες σε ένα άλλο φόρουμ, όταν κάποιο παιδί ζήτησε βοήθεια για μια εργασία που τους είχαν βάλει σε C. Δεν θυμάμαι αν πρόλαβε τελικά να την παραδώσει το παλικάρι, θυμάμαι όμως πως μου έστειλε σε p.m. την λύση που τους έδωσαν, όταν έληξε η προθεσμία. Ο κώδικας ήταν με μια λέξη "απαράδεκτος". Λειτουργούσε κανονικά προφανώς, αλλά ήταν τόσο συμπυκνωμένος και δυσανάγνωστος, που σε μερικά σημεία του θα μπορούσε να πάρει ακόμα και "golfed βραβείο". Θέλω να πω, όχι μόνο αμφιβάλλω αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος πως αυτός που έγραψε εκείνον τον κώδικα δεν έχει εργαστεί ποτέ στη ζωή του σε σοβαρό επαγγελματικό περιβάλλον. Μου θύμισε κώδικα αυτοδίδακτων της 10ετίας του '80 σε Ελληνική BBS ! Οι καθηγητές που ξέρουν να γράφουν κώδικα είναι πολύ λίγοι. Στις θεωρίες καλοί είναι, όταν έρχεται η ώρα για πράξη, οι περισσότεροι είναι gia ta baza. Δίκιο έχεις, δεν είναι το καλύτερο να διδάσκεις προγραμματισμό έτσι, αλλά δεν είναι ενδεικτικό της ποιότητας ενός τμήματος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα