Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Συμφωνω, κριμα που ειχε αυτη την πορεια.

Πριν 3.5 χρονια γνωρισα το καταστημα οταν ειχα παρει εναν AMD 35% φτηνοτερα απο οσο τον ειχε το γνωστο "καρτελ" (το οποιο καρτελ μετα απο 1 μηνα εριξε την τιμη στα ιδια επιπεδα που σημαινει οτι επι ενα μηνα αισχροκερδουσαν!!). Αλλη φορα λιγο αργοτερα, παρηγγειλα κατι μνημες και κατα την παραλαβη στο καταστημα μου ειπαν "ξερετε αλλαξε η τιμη, δεν κανουν 55 ευρω αλλα 47" !

 

Θυμαμαι οτι ειχα πιασει λιγο την κουβεντα με τον Κωστα και εδειχνε μια χαρα παιδι. Μαλιστα θυμαμαι πως μου ειχε πει οτι ειχε αποχωρησει απο το megamarket (Μιλαμε για 2007 ! - τυχαια αραγε η "παραλληλη" πορεια προς το "κανονι";! )

Μετα απο κατι μηνες πηρα τηλεφωνο για ενα αλλο δυσκολο προιον αλλα τους ειχα δει λιγο δυσκινητους και δυσκοιλιους οποτε και ξεκοψα.

 

Δυστυχως ειναι συνηθες φαινομενο στην Ελλαδα τα νεα καταστηματα να εχουν καλη εικονα μεχρι να πιασουν την πελατεια τους και μετα να αλλαζουν χαρακτηρα και συμπεριφορα απεναντι της. Ειναι μεχρι να πιασουν την καλη.

Ποιος δεν θυμαται το e-shop πριν 10 χρονια;

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δυστυχως ειναι συνηθες φαινομενο στην Ελλαδα τα νεα καταστηματα να εχουν καλη εικονα μεχρι να πιασουν την πελατεια τους και μετα να αλλαζουν χαρακτηρα και συμπεριφορα απεναντι της. Ειναι μεχρι να πιασουν την καλη.

Ποιος δεν θυμαται το e-shop πριν 10 χρονια;

Καλα δεν ειναι θεμα "χαρακτηρα" , απλα η πιτα στην Ελλαδα ειναι μικρη και πιασμενη απο τις μεγαλες αλυσιδες. Το νεο καταστημα με καλη συμπεριφορα και χαμηλες τιμες προσπαθει να κερδισει μεριδιο της αγορας , οι μηνες περνανε , τα κερδη ειτε δεν εμφανιζονται , ειτε ειναι αστεια , τα χρεη απο την επενδυση τρεχουν και το κανονι ερχεται.

 

Η πλειοψηφια (και εγω) αν βρισκαμε τον AMD 35% φτηνοτερο απο τους υπολοιπους , σε ενα αγνωστο online καταστημα κατι θα μας βρωμαγε και δεν θα αγοραζαμε. Πως να κερδισεις ετσι πελατεια. Δυστυχως η εμπιστοσυνη στην Ελλαδα στις online αγορες ειναι ανυρπακτη. Φταιει και η τεχνολογικη παιδεια μας , αλλα κυριως και τα λαμογια που συνανταμε καθημερινα. Και τα μαγαζια δεν ζουνε απο αυτους που ψαχνουν που ειναι 35% φτηνοτερος ο AMD... (επειδη μπορει να παρεξηγηθω , καμια μομφη προς τον φιλο με τον AMD και εγω μαζι του ειμαι , απλα λεω πως ειναι τα πραγματα)

  • Moderators
Δημοσ.

Καλα δεν ειναι θεμα "χαρακτηρα" , απλα η πιτα στην Ελλαδα ειναι μικρη και πιασμενη απο τις μεγαλες αλυσιδες. Το νεο καταστημα με καλη συμπεριφορα και χαμηλες τιμες προσπαθει να κερδισει μεριδιο της αγορας , οι μηνες περνανε , τα κερδη ειτε δεν εμφανιζονται , ειτε ειναι αστεια , τα χρεη απο την επενδυση τρεχουν και το κανονι ερχεται.

 

Η πλειοψηφια (και εγω) αν βρισκαμε τον AMD 35% φτηνοτερο απο τους υπολοιπους , σε ενα αγνωστο online καταστημα κατι θα μας βρωμαγε και δεν θα αγοραζαμε. Πως να κερδισεις ετσι πελατεια. Δυστυχως η εμπιστοσυνη στην Ελλαδα στις online αγορες ειναι ανυρπακτη. Φταιει και η τεχνολογικη παιδεια μας , αλλα κυριως και τα λαμογια που συνανταμε καθημερινα. Και τα μαγαζια δεν ζουνε απο αυτους που ψαχνουν που ειναι 35% φτηνοτερος ο AMD... (επειδη μπορει να παρεξηγηθω , καμια μομφη προς τον φιλο με τον AMD και εγω μαζι του ειμαι , απλα λεω πως ειναι τα πραγματα)

 

Οταν μιλησα για την αλλαγη "χαρακτηρα" των νεων μαγαζιων δεν αναφερομουν στο συγκεκριμενο που ισως δεν πηγε καλα (ισως και να πηγε ομως, δεν μπορεις να ξερεις για ποιο λογο εκλεισε). Αναφερθηκα σε ΟΛΑ, εχω βαλει μαλιστα κλεινοντας αναφορα στο e-shop απλα την εβαλα "αχνή" γιατι δεν ηταν ο σκοπος μου να αλλαξουμε θεμα. Το e-shop οταν ξεκινησε ειχε πολυ καλες τιμες 20% κατω απο του Πλαισιου και αψογη συμπεριφορα απεναντι στους πελατες του. Πιανοντας μεγαλο κομματι της πιτας αρχισε να μας "κλεβει" και αυτο και να μην μας σεβεται, ας εχανε πελατες μπροστα στον πλουτισμο δεν το νοιαζει.

 

Οσο για την δευτερη παραγραφο σου, δεν ηταν στο ασχετο η τιμη 35% φτηνοτερα, ηταν οι μερες που η AMD ειχε ανακοινωσει μεγαλη μειωση τιμων στα μοντελα της, το γνωριζα οπως μπορουσε να το γνωριζει ο καθε ενημερωμενος καταναλωτης και εψαχνα να βρω μειωμενη τιμη στην αγορα. Ηταν το πρωτο μαγαζι που περασε τις μειωσεις μετα απο 2 μερες, ενω οι καρχαριες συνεχισαν να αισχροκερδουν επι εναν σχεδον μηνα! wink.gif

Δημοσ.

ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟ 2010….. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1ΜΙΣΗ ΜΗΝΑ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΟΛΑ ΕΙΧΑΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ…ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ (40 €)…. ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑ (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) ΜΕ ΤΟΝ Κ. ΣΙΔΕΡΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ EUROBANK ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΡΑΠΕΖΑ(ΓΕΝΙΚΗ) …ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ….ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;;ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ;;

Δημοσ.

ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟ 2010….. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1ΜΙΣΗ ΜΗΝΑ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΟΛΑ ΕΙΧΑΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ…ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ (40 €)…. ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑ (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) ΜΕ ΤΟΝ Κ. ΣΙΔΕΡΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ EUROBANK ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΡΑΠΕΖΑ(ΓΕΝΙΚΗ) …ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ….ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;;ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ;;

 

Στο αστυνομικο τμημα της γειτονιας σου ή διαφορετικά στο Σωμα δίωξης ηλεκτρονικου εγκληματος στα γραφεια της ΓΑΔΑ στην Λεωφ. Αλεξανδρας. Ειμαστε πολλοι φίλε....

Δημοσ.

Ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο να πληρώσει κάποιος ένα eshop με πιστωτική κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση όταν υπάρχει η δυνατότητα της αντικαταβολής ή η δυνατότητα μέσω paypal.

Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα το να προπληρώσεις για μια παραγγελία την οποία δεν έχεις παραλάβει.Το paypal τουλάχιστον εαν δεν έρθει το προϊόν στα χέρια σου έχεις τη δυνατότητα να πάρεις να χρήματά σου στο ακαίραιο.Με την τραπεζική επιταγή ή την πιστωτική τρέχα στα δικαστήρια να βρείς το δίκιο σου.

Δεν σου προσφέρουν τα καταστήματα δυνατότητα αντικαταβολής ή paypal; Απλά ΔΕΝ ψωνίζεις.Υπάρχουν ένα κάρο άλλα μαγαζιά.

Μερικοί δεν την πατάνε από τα ξένα eshop που είναι πιο επίβοφα σε μαϊμουδιές και την πατάνε από τους ντόπιους μαγαζάτορες.Τι να πω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προφανω για καποια προιοντα δεν δεχονται αντικαταβολη για ευνοητους λογους. πως θα σου φαινοταν να σου παραγγειλουν μια κουζινα αερίου π.χ και οταν την στιλεις με αντικαταβολη στον τυπο να σου πει δεν την θελω η δεν εχω να την πληρωσω?

 

μην μιλαμε εκ του ασφαλους...

 

αυτη ειναι η διαφορα να ψωνιζεις απο ενα καταστημα αλυσιδα. απο το να ψωνιζεις απο ενα ψιληκατσιδικο που 10 καταστηματα που 1 για αυτο ζητανε προκαταβολη! ενω τα μεγαλα μπορεις να παραγγυλεις μεχρι 1000ευρω με αντικαταβολη χωρις προβλημα!

υ.γ το site ειναι ακομα διαθεσημο http://www.perfectshop.gr/pub/el/ καλη τυχη σε οσους αγορασαν απο εκει τελευτεα και καλα θα κανουν οι υπεφθηνοι να λυσουν της διαφορες τους με το καταναλωτικο κοινο που τους στιρηξε για να ειναι ολοι ευχαριστημενοι..

Επεξ/σία από BILL5
Δημοσ.

αυτη ειναι η διαφορα να ψωνιζεις απο ενα καταστημα αλυσιδα. απο το να ψωνιζεις απο ενα ψιληκατσιδικο που 10 καταστηματα που 1 για αυτο ζητανε προκαταβολη! ενω τα μεγαλα μπορεις να παραγγυλεις μεχρι 1000ευρω με αντικαταβολη χωρις προβλημα!

υ.γ το site ειναι ακομα διαθεσημο http://www.perfectshop.gr/pub/el/ καλη τυχη σε οσους αγορασαν απο εκει τελευτεα και καλα θα κανουν οι υπεφθηνοι να λυσουν της διαφορες τους με το καταναλωτικο κοινο που τους στιρηξε για να ειναι ολοι ευχαριστημενοι..

 

τι εξασφαλιση εχει το κατάστημα οτι ο καταναλωτής δεν θα αλλάξει γνωμη και το προιον θα κάνει βολτες που θα πληρώσει η εταιρία?

 

το σαιτ του περφεκτ παραμένει κανονικά ονλαιν.

Δημοσ.

αυτη ειναι η διαφορα να ψωνιζεις απο ενα καταστημα αλυσιδα. απο το να ψωνιζεις απο ενα ψιληκατσιδικο που 10 καταστηματα που 1 για αυτο ζητανε προκαταβολη! ενω τα μεγαλα μπορεις να παραγγυλεις μεχρι 1000ευρω με αντικαταβολη χωρις προβλημα!

υ.γ το site ειναι ακομα διαθεσημο http://www.perfectshop.gr/pub/el/ καλη τυχη σε οσους αγορασαν απο εκει τελευτεα και καλα θα κανουν οι υπεφθηνοι να λυσουν της διαφορες τους με το καταναλωτικο κοινο που τους στιρηξε για να ειναι ολοι ευχαριστημενοι..

 

Πλακα κανεις φιλε? Οι τυποι την εκαναν κανονικα. Αντε βρες τους τωρα.....Δεν υπαρχει πια καταστημα. Τα μαζεψαν κι εφυγαν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά αγορές από τέτοια μαγαζιά μόνο με πιστωτική(άντε χρεωστική το πολύ-πολύ).

Αν κάποιος δεν θέλει πιστωτική τότε αντικαταβολή.

 

Η αγορά με κατάθεση σε λογαριασμό είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να κάνει κάποιος.

 

Αν πληρώσεις με πιστωτική, τα χαμένα λεφτά θα είναι της τράπεζας, εσύ κάνεις μια αμφισβήτηση συναλλαγής και είσαι καλυμμένος.

Αν αντίθετα πληρώσεις σε λογαριασμό τράπεζας, πολύ δύσκολα θα καταφέρεις να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

 

Αίσιο τέλος εύχομαι σε όσους την πάτησαν.

Επεξ/σία από dfourt
Δημοσ.

Εγώ έκανα μια παραγγελία στο εν λόγο κατάστημα μετά από πολλά και επίμονα τηλέφωνα και στο κινητό του κυρίου Σιδέρη που με διαβεβαίωνε σήμερα αύριο θα την στείλω . Αποφάσισα να ανέβω στην Αθήνα εκεί βρήκα το κατάστημα άδειο και κλειστό.

Απευθύνθηκα στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και μου είπαν ότι έχουν πολλές καταγγελίες και να Κάνο μήνυση για άπατη.

Παρακαλώ αν υπάρχουν κιάλλοι που έχουν εξαπατηθεί ας επικοινωνήσουν μαζί μου στο email [email protected] μήπως κάνουμε κάτι όλοι μαζί .Εμένα μου έφαγαν 212 € για ένα ψυγείο που πλήρωσα με προ πληρωμένη κάρτα δεν δεχόταν αντικαταβολή

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ έκανα μια παραγγελία στο εν λόγο κατάστημα μετά από πολλά και επίμονα τηλέφωνα και στο κινητό του κυρίου Σιδέρη που με διαβεβαίωνε σήμερα αύριο θα την στείλω . Αποφάσισα να ανέβω στην Αθήνα εκεί βρήκα το κατάστημα άδειο και κλειστό.

Απευθύνθηκα στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και μου είπαν ότι έχουν πολλές καταγγελίες και να Κάνο μήνυση για άπατη.

Παρακαλώ αν υπάρχουν κιάλλοι που έχουν εξαπατηθεί ας επικοινωνήσουν μαζί μου στο email [email protected] μήπως κάνουμε κάτι όλοι μαζί .Εμένα μου έφαγαν 212 € για ένα ψυγείο που πλήρωσα με προ πληρωμένη κάρτα δεν δεχόταν αντικαταβολή

 

Φίλε μου αν έχεις κάνει συναλλαγή με προπληρωμένη κάρτα ή με πιστωτική και όποιοι άλλοι έχετε κάνει... Επικοινωνήστε άμεσα με την τράπεζα σας κατά προτίμηση γραπτώς και ζητήστε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη αποστολής/ παραλαβής προϊόντος. Η τράπεζα σας είναι υποχρεωμένη να κινήση της διαδικασίες και εφόσον δεν υπάρχουν στοιχεία που αποδυκνείουν ότι παραλάβατε το προϊόν θα σας επιστρέψει τα χρήματα. Αν η τράπεζα σας πει μα, μού μανταλάκια να επιμείνετε ... μην μασίσετε... είναι υποχρεωμένοι να σας επιστρέψουν τα χρήματα αν δεν υπάρχει αποδεικτικό για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

 

 

Όσοι τώρα έχετε προχωρήσει σε κατάθεση σε τράπεζα δυστυχώς ο μόνος τρόπος είναι η μήνυση/ αγωγή... αν μαζευτείτε πολοί μαζί αξίζει τον κόπο μια και η εταιρία από ότι φαίνεται είναι OE οπότε και υπάρχουν προσωπικές ευθύνες των μετόχων (ιδιοκτητών της) πέραν των ευθυνών του νομικού προσώπου (εταιρίας)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...