Προς το περιεχόμενο

Λάθος της Hol που στοιχίζει.Πως το αντιμετωπίζεις;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Σεπτέμβριο ο αδερφός μου μετακόμισε και πήγε να βάλει καινούρια γραμμή ίντερνετ.Πήγε στη Ηol και είχε δύο προσφορές.Μία 25€ για 24άρα και μια 25€ για 6άρα με 200 λεπτά προς κινητά.Του είπαν στο κατάστημα πως η σύνδεση της γραμμής θα ήταν 85€ αλλά θα είχε δύο μήνες δωρεάν οπότε θα έβγαινε στην ουσία γύρω στο 25€ το μήνα και αυτό.Οπότε συμφώνησε για την 24άρα χωρίς κινητά με 2ο,3ο μήνα δώρο,85€ την σύνδεση και πάγιο 25€.

 

Του έρχεται ο πρώτος λογαριασμός 50€ από 6/9 ως 5/10 και όχι 85€ όπως είχαν συμφωνήσει.Του φάνηκε περίεργο αλλά θεώρησε ότι μάλλον κάπως "σπάνε" τα λεφτά της σύνδεσης.Σαν φοιτητής δεν είχε εκείνη τη στιγμή να τον πληρώσει και τον άφησε να τον πληρώσει μαζί με τον επόμενο που θα έπεφτε κοντά στις γιορτές και θα είχε λεφτά.Να έδινε τα 85+25€ για τον 4ο μήνα.Ο δεύτερος δεν του ήρθε καν,και ήρθε σήμερα ο 3ος 147€!!!

 

Πήρε τηλέφωνο στη Hol και του είπαν ότι δεν υπήρχε προσφορά στα 25€ και ήταν στα 34€ με μια έκπτωση που έβγαινε στο τέλος 30€ το μήνα και δώρο τα σταθερά!!!! και ότι είχε λήξει αυτό με τους δύο μήνες δώρο.Με λίγα λόγια τον χρέωσαν τους δύο μήνες που του είχαν πει ότι έχει δώρο και όχι μόνο τον χρέωσαν αυτούς τους μήνες αλλά του τους χρέωσαν με 30€ το μήνα και όχι 25€ που συμφώνησαν.

 

Τους πήρε τηλέφωνο και του είπαν ότι θα έχει γίνει λάθος από το κατάστημα και όταν τους ρώτησε αν τα δικά τους τα λάθη θα τα πληρώσει αυτός του είπαν ότι το ποσό θα πρέπει να πληρωθεί γιατί είναι καταγεγραμμένο.

 

Τι μπορεί και τι πρέπει να κάνει τώρα ο αδερφός μου;

 

Καταρχήν με 30€ το μήνα και χωρίς τους 2 δώρο μήνες ΔΕΝ θα έβαζε Hol.Και να πάει να πληρώσει αυτά τα 65€ καπέλο που του ήρθαν τώρα,μετά 30€ το μήνα είναι πολλά για ίντερνετ.Θα έβαζε ConnX άμα ήταν να δίνει 60€ το δίμηνο.

Δημοσ.

Αν τα χαρτιά που έχει αναφέρουν την προσφορά. Τότε δεν θα έχει πρόβλημα.

 

Βασικά να ζητήσει να πληρώσει το λάθος το κατάστημα. Από εμένα λεφτά δεν θα έβλεπαν.

Δημοσ.

Μέχρι στιγμής δεν βρίσκει κάποιο χαρτί που να γράφει την προσφορά.Τα χαρτιά που έχει βρει μέχρι τώρα είναι κάτι κενά χαρτιά για συμπλήρωση αίτησης Hol.

 

Το ζητούμενο τώρα είναι πως το αντιμετωπίζει;Πάει τους λέει να πληρώσουν από το κατάστημα τη διαφορά.Αν του πούνε δεν γίνεται ξέρω εγώ μετά τι κάνει;Πως μπορεί να καταγγείλει το συμβόλαιο;Αν το αφήσει έτσι θα μαζεύονται τα 30€α του μήνα.

Δημοσ.

αν δεν αναφερετε καπου δεν ξερω αν θα βγαλει ακρη και ποτε θα βγαλει.εγω θα πληρωνα και θα εφευγα απλα απο την εταιρεια αμεσως.ποτε δεν ημουν φαν των προσφορων δυο μηνες χωρια παγιο και βλακειες.

Δημοσ.

δεν νομίζω... πάντως ας πάει σε διάφορες οργανώσεις που έχουν σκοπό την προστασία του καταναλωτή γιατί είναι πιο δύσκολο να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα μόνος σου απέναντη σε μια μεγάλη εταιρεία...

και στην τελική ας πάει να συμβουλευτεί και έναν δικηγόρο... και αυτά τα 50€ (λέμε) που θα έδινε στη HOL στον χρόνο, ας τα δώσει στο δικηγόρο. έτσι για να μην περάσει απαρατήρητο το πρόβλημα

Δημοσ.

Να ξερεις η προσφορα των 3 μηνων ειναι μονο για online αιτηση και στο καταστημα που εκανε την αιτηση να ξερεις πως αυτος που την εκανε κερδισε καποια μπονους συνεργασιας.Εμενα προσωπικα η γνωμη μου ειναι να τους παρει ενα τηλ να τους πει δωστε μου εναν υπευθυνο η διευθυντη , να του πει το ιστορικο και οτι θελω να το κοψω χωρις καμια αλλη δεσμευση ,και να πληρωσει μονο το ποσο που του ρθε. Τα λεω αυτα γιατι κατι τετοιο παρομιο επαθα και εγω και φωναζοντας τους δεν πληρωσα τιποτα πριν τον χρονο που σε αναγκαζουν παρα μονο τον λογαριασμο....

Δημοσ.

ο αδελφος σου την πατησε γιατι κανει ενα λαθος που κανουμε πολλοι - δεν περνει γραπτα αυτα που συμφωνοι.

 

απο εκει και περά θα πρεπει να γινει γραμμα στην χολ που να εξηγει και να γράφει ποια ειναι η κατάσταση. να ζητήσει να του δωσουν γραπτά την θέση της εταιρίας. να πάει στο κατάστημα και να μιλήσει με τον υπεύθυνο και να ζητήσει να αποδεχτούν το λάθος που κάνανε. επισης να κοιτάξει αν οντως υπηρχε τετοια προσφορά εκεινο τον καιρό. απο οτι ξερω η 3 οχι 2 μηνες ηταν για ονλαιν αλλα μπορει να ειχαν βγάλει κατι αλλο. απο εκει και πέρα - το κατάστημα μπορεί να αρνηθει τα πάντα και ο αδελφός σου δεν εχει τρόπο να αποδείξει το αντίθετο - το ζήτημα ειναι πολύ περιπλεγμενο γιατι εχει υπογράψει 12μηνη συμβαση φαντάζομαι τωρα το θεμα ειναι πως θα υπαναχωρήσει απο την σύμβαση.

 

τα βλεπω δυσκολα τα πράγματα γιατι καλλιστα μπορουν να ισχυρυσθουν οτι κατάλαβε λαθος ο αδελφός σου και ως γνωστόν την υπογραφή μας και το ... να προσέχουμε που τα βάζουμε.

 

απο εκει και πέρα, αν η αιτηση που εχει κάνει ο αδελφός σου δεν αναφερει πάνω τιμή δεν ξέρω πως η χολ θα αποδείξει οτι ο αδελφός σου εχει συμφωνήσει στην τιμή που τΟν χρεώνουν.

 

αυτο προς γνωση και συμμόρφωση και στους υπόλοιπους γιατι βλεπω και κυκλοφορουν αιτήσεις που δεν γράφουν πανω τιμή της υπηρεσίας. το λεω επειδη και εγω το εχω κάνει αυτο.

 

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙ ΤΙΜΗ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΗΝΕΣ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΟΤΑΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...