dimitrisak Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 καλα EURO 4 με τιποτα απλα...κοιτα αν ξερω τον εαυτο μου πανω σε κατι ειναι οτι για honda ποτε δεν θα ξενερωσω...τωρα εγω φοβαμε τα προβληματα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 η γκρινια δεν σταματαει με τιποτα....η δικια μου θελει να παρω AUDI RS4...τι ναρκωτικα παιρνουν? πες της και εσυ οτι είπε ο κυρ νικος μετα το 0.17 εγω πάντως θεωρω οτι δεν αξίζει να πάρεις τόσο παλιο αυτοκίνητο, θα τα κλαίς... Εδω εγω πήρα του 2003-4 με 69000 και φουλ εξτρα και θεωρω οτι υπολειπεται των νεοτερών μοντέλων (του 07) κατα πολύ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisak Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 αχαχ0αχ00αχ0χα0χα φοβερο vid...κοιτα το crx το ξερω πως ειναι...δηλαδη δεν ειναι οτι θα παρω κατι που δεν ξερω πως ειναι μεσα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 αχαχ0αχ00αχ0χα0χα φοβερο vid...κοιτα το crx το ξερω πως ειναι...δηλαδη δεν ειναι οτι θα παρω κατι που δεν ξερω πως ειναι μεσα.... τεσπα... u know better. Αφου θες crx χτύπα το... Προσωπικά πάντως θα καλοκοίταζα το ibiza με 3900. 101 αλογα δεν είναι αμελητέα... Μη νομίζεις οτι τα 160 του vti θα ειναι όλα ζωντανα, πολλα ψόφησαν προ πολλού και τα υπόλοιπα ειναι γέρικα... Δε λέω καλοι κινητήρες οι Honda, ισως οι καλύτεροι, αλλα με 150 και 200 χιλιαδες χιλίομετρα όλα πέφτουν και βγάζουν ζημιές. Προσεξε ιδιαίτερα τα περι ιμαντα χρονισμού, δισκου συμπλέκτη, φρενα, και φλαντζες κεφαλής και βαλβίδας γιατι ειναι συχνά προβλήματα και αν σου πέσουν και τα 4 μαζί (συνηθες μετα τις 100000) ειναι καπου 1000-1500 ευρω στη καλύτερη... επισης μακριά απο τρακαρισμένο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisak Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 δεν ξερω ρε συ....για starlet τι λες?υπαρχουν πολλες ευκαιριες με σφυρηλατα μοτερ και τετοια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Τα σφυρήλατα μοτέρ θέλουν να είσαι γιός βενζινά όμως. Επίσης για καθημερινή χρήση δεν.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisak Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 1300 ειναι ποσο να καιει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 1300 και πόσα άλογα; Τα σφυρήλατα δεν τα βάζεις για να μείνεις με stock ρυθμίσεις, τα βάζεις για να ανεβάσεις πιέσεις, συμπιέσεις κτλ ώστε να πας το στάρλετ από τα 130πόσα είναι άλογα στα 300 ας πούμε. Ε και εκεί καίει και δεν είναι βολικό για καθημερινή χρήση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 1300 ειναι ποσο να καιει? Δε θες να ξέρεις ποσο καίει ενα 700 turbo αν το πας μαμιοντας... Το δικο μου σε μια διαδρομη 90% εκτός πόλης και 10% εντός εκαψε σε 320 χλμ 38 ευρώ με 1,56/λιτρο... Η αληθεια ειναι όμως ότι το πήγαινα πάνω απο 100 σε όλη την εθνική... Για βάλε αναλογικα τα διπλα σχεδόν κυβικά και το διπλο αμαξωμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisak Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 ναι αλλα σφυριλατο με μαμα πιεσεις και τετοια σημαινει ιδιο με πριν και πιο αξιοπιστο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/920072/ σαν αυτό που πήρε ο κ. Γιάννης στο γιο του πιστευω αυτα κατα τη γνώμη μου. Εχε υπόψη σου οτι αν το πάρεις απο μαντρα (χωρίς πινακιδες δηλαδή) θελει απευθείας μια πεντακοσάρα τουλάχιστον για πινακίδες+τέλη και άλλα τόσα για ασφάλεια έτους επειδη είσαι μικρός... Αν την κάνει ο πατέρας σου στο ονομα του απλά δε σε καλυπτει και τσαμπα την πληρώνετε... Αυτο που πηρα εγω ηταν 1.2 αλλα πολυ νεοτερο. Οι μαντραδες πουλανε με πινακιδες και τα εξοδα για ενα 1.2 ειανι 120 το σημα και 120 η μεταβιβαση. Ζητα να εχει βιβλιο service οποτε αναλογα με το ποτε εχει κανει το τελευταιο και ποσα χλμ λεει τωρα υπολογιζεις αν ειναι αληθοφανη. Μικτη ασφαλεια για ενα χρονο 570 ευρω + επασφαλιστρο για ατομα κατω απο τα 23. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisak Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 αυτο ειναι που ειχα πει σε προηγουμενο ποστ....πως αλλιως παει το starlet στα 100 και αλλιως το 700....θα πηγαινε πιο ανετα το starlet....ειναι σαν να βαζεις ενα ibiza 1.4 μα πηγαινει οσο πιο γρηγορα γινεται και μια m3 να το ακολουθει....η m3 θα καψει λιγοτερο γιατι θα πηγαινει ανετα ως εκει....το εκανε μια φορα και το top gear test αυτο που ειπα! η τιμες που λεει ο γιαννης ειναι πολυ καλες....δηλαδη παω για το starlet.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Αυτο που πηρα εγω ηταν 1.2 αλλα πολυ νεοτερο. Οι μαντραδες πουλανε με πινακιδες και τα εξοδα για ενα 1.2 ειανι 120 το σημα και 120 η μεταβιβαση. Ζητα να εχει βιβλιο service οποτε αναλογα με το ποτε εχει κανει το τελευταιο και ποσα χλμ λεει τωρα υπολογιζεις αν ειναι αληθοφανη. Μικτη ασφαλεια για ενα χρονο 570 ευρω + επασφαλιστρο για ατομα κατω απο τα 23. άρα μάλλον σαν το τελευταίο που εβαλα ειναι αλλα σε 1.2. Πολυ καλη επιλογή κατα τη γνώμη μου και ειδικα αυτό που ποσταρα θεωρω οτι ειναι και σε πολυ καλη τιμή! Να ληφθει επίσης υπόψη ότι τα seat εδω και μερικα χρόνια ειναι vw group και φοράνε τα ίδια μοτερ με τα golf, polo κλπ. συνεπώς εχει ανέβει πολύ το επιπεδο και η ποιότητα τους... και εγω όταν έψαχνα ειδα το neo ibiza 1,2 tsi αλλα θεωρησα οτι τα 13-14 χιλιαρικα δεν τα αξιζε γιατι μου εχει μεινει η παλια νοοτροπία ακομα για τα seat(τοτε που ήταν ισπανικα και αντιμετώπιζαν πολλα προβλήματα - πολυ συχνό η φωτιά). Σημερα, πολυ πιθανόν να αγόραζα ένα... Πολυ καλή ευκαιρία ήταν στα 9990 το cordoba πριν κανενα χρόνο. Το πήρε ενας φίλος και ειναι απόλυτα ευχαριστημένος (αν και του έκαψε μια φορά καντράν που καλύφθηκε απο την εγγύηση). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisak Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 seat δεν θελω....τα ford τα κοιταζα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2011 seat δεν θελω....τα ford τα κοιταζα... για τα ford οτι θέλεις να ρωτήσεις στείλε ενα pm. Εχουμε και focus & fiesta στην οικογενεια... Ειμαστε σε γενικες γραμμές αρκετα ευχαριστημένοι αν και η ford ειναι τσιγγουνα στον εξοπλισμό της (το φιεστα του 2005 δεν εχει ενδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας και φως στο ντουλαπάκι εχουν μονο οι "ακριβες" εκδοσεις). Κατα τ'αλλα μηχανικα και ηλεκτρικα και προβληματα δεν βγάζουν και το κοστος συντηρησης τους ειναι μέτριο προς χαμηλό. Το μονο θεματάκι που έχουν κάποια (κυρίως το fiesta) ειναι οτι αραια και που (1 στις 10-15 φορές) δεν παιρνουν με την πρώτη την οπισθεν και πρέπει να βάλεις καμια άλλη ταχύτητα (π.χ. 2α) για να συγχρονίσει το σασμαν κ να μπει. Κατ εμε δεν αποτελεί ιδιαίτερο αρνητικό αν και στην αρχη με εκνευριζε και μας δουλευαν απο την αντιπροσωπεία λεγοντας οτι θα στρωσει μόλις φαγωθει λιγο το σασμαν (φυσικα και δεν εστρωσε και πλεον δεν το κάλυπτε εγγύηση καθώς αποτελεί σημείο τριβής και χαλαει αναλογα με τη χρήση). Συχνο φαινόμενο ειναι το ξεκόλλημα των διακοσμητικών στις πόρτες λόγω φθορας της αυτοκόλλητης ταινίας (κολλάνε με παρπιτσόκολλα και δεν ξαναβγαίνουν...). Εμένα ενα μου εφυγε στην εγνατία με 170 και το εχασα (απο λακαμια μου που ολο ελεγα θα το κολλησω και το ξεχναγα) και αγορασα καινουργιο γνησιο με 27 ευρω. Το δικο μας (1,25 16V 75ps 2005) μπαίνει στον 6ο χρόνο και δεν εχει αλλαξει ούτε μπαταρία. Μονο λαδακια και φιλτρα καθε 20000 χλμ. Το focus τώρα: οι πρώτες εκδόσεις για ένα διαστημα ειχαν ενα προβλημα στα πλαστικά κατω απο τους υαλοκαθαριστήρες και μολις ξεραινόταν και εσπαγαν κατι χαζόβιδες εμπαζαν νερα στα ποδια του συνοδηγού (σε μεγαλες νεροποντές). Εγινε ανακληση συνεπώς επιδιορθώθηκαν αλλα επειδη τα πλαστικα τους φθείρονται ευκολα με τον ήλιο (όπως και στα περισσότερα γερμανικα) ενδεχομενως σε εκεινο το σημείο να χρειαστουν αλλαγή. Το κοστος ήταν καπου 70 ευρω με εργασία (προληπτικά εμεις ξανααλλάξαμε πριν 1,5 χρόνο). Ως μηχανές με μετρια χρηση αντέχουν απροβλημάτιστα χωρίς επισκευή καπου 250000 χλμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.