odipap Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Είμαι ένας από τους παλαιότερους χρήστες της κινητής τηλεφωνίας και πάρα πολύ απαιτητικός πελάτης ("την ψάχνω" όπως λέμε, στην πολύ απλή δημοτική). Ξεκίνησα σαν συνδρομητής της τότε TELESTET και άλλαξα και τις τρεις εταιρείες του χώρου. Ξαναγύρισα στην WIND πριν από λίγο καιρό και αυτό οφείλεται αποκλειστικά στο κατάστημα WIND της Καρδίτσας, το οποίο απ΄ ότι διαπιστώνω μέρα με τη μέρα καλυτερεύει τις παρεχόμενες προς τον πελάτη υπηρεσίες (ενημέρωση, ευκολίες "γραφειοκρατίας"). Αντιμετωπίζω ακόμα κάποια προβλήματα με το δίκτυο και ειδικότερο με το ασύρματο Internet (ADSM) στην περιοχή που μένω (Καλαμαριά , Θεσ/νίκης). Όμως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται αυτό να με οδηγήσει, τη δεδομένη στιγμή τουλάχιστον, σε αλλαγή εταιρείας. Μάλιστα έχω «τιμήσει» και αρκετές προσφορές της εταιρίας (WIND) για τις οποίες το παράπονό μου είναι ότι ενημερώθηκα μόνο από το κατάστημα της Καρδίτσας και όχι από e-mail , αν και μάλιστα είμαι εταιρικός πελάτης. Τα γράφω όλα αυτά γιατί δεν πρέπει μόνο να παραπονούμαστε για τα κακώς κείμενα, αλλά να επιβραβεύουμε και τα καλά.
isay Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Να σε ρωτήσω κάτι; Γιατί τόση πρεμούρα για το συγκεκριμένο κατάστημα; Μήπως εχεις καμία σχέση με αυτό; Είσαι γραμμένος απο το 2004 και το ένα και μοναδικό σου μήνυμα αφορά το συγκεκριμένο κατάστημα (αν και θάβεις την wind) στην Καρδίτσα και το πιο περίεργο γράφεις οτι μένεις στη Θεσσαλονίκη! Για τη wind τώρα. Στους εταιρικούς πελάτες συμπεριφέρεται λίγο καλύτερα αλλά τον απλό κοσμάκη .. αστα να πάνε. Επίσης για το δίκτυο της. Μόνος σου λες οτι εχεις προβλήματα. Σε κάποια παλιότερη εταιρεία που εργαζόμουν είχαμε εταιρικά κινητά και είχαμε αλλάξει απο voda σε wind. H διαφορά στην ποιότητα σήματος και στη κάλυψη ήταν τεράστια ... αλλά προς τα κάτω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.