katerina_a_86 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Μπορεις να εχεις οποια αποψη θελεις φυσικα, οταν χρησιμοποιεις την λεξη "αντικειμενικα" ομως δεν εκφραζεις την δικη σου αποψη αλλα κατι που ειναι δεδομενο.Οπως καταλαβαινεις η προταση που εκανα quote εδω ειναι εκ διαμετρου αντιθετη απο την προταση περι "αντικειμενικα λαθος επιλογων", το να κρινεις τις επιλογες του αλλου ειναι δικαιωμα σου, το να λες οτι ειναι "αντικειμενικα" λαθος ειναι απιστευτα εγωκεντρικο γιατι στην ουσια εκφραζεις μια υποκειμενικη αποψη βαζοντας της αντικειμενικο μανδυα για να της δωσεις μεγαλυτερη βαρυτητα.TL;DR απεχθανομαι τις "αντικειμενικες" αποψεις, μην τις χρησιμοποιειτε γιατι παθαινω nerd rage Ναι σαφώς, στο σύμπαν δεν υπάρχει τίποτα αντικειμενικό και αν κατονόμασα ως αντικειμενική μια άποψη μου ήταν λάθος διατύπωση εννοντας το παρακάτω που έχω πει 800 φορές μέχρι τώρα : Από την στιγμή που αποφασίσαμε να ζούμε οργανωμένα και ανακαλύψαμε νόμους είναι αναγκαίο κακό να πρέπει να υπάρξουν κάποιες αντικειμενικές αξίες και αρχές με βάση τις οποίες πρέπει ο νομοθέτης να φτιάξει τους νόμους. Άρα πρέπει να οριστούν αντικειμενικές αρχές για το σωστό και το λάθος κι αν εγώ σαν απλή κατερίνα δεν έχω το δικαίωμα να εχω αντικειμενική άποψη, ο νομοθέτης το έχει και το χρειάζεται ώστε να νομοθετήσει. Άρα ξέχνα την ελευθερία σου. Δαφωνω. Το συνταγμα δεν ειναι θεοσταλτο αλλα δημιουργηθηκε με βαση την ελευθερια του ατομου, και το τι μπορει ελευθερα να κανει μεχρι να ενοχλησει την ελευθερια αλλου ατομου. Αρα ενας νομος που βγαζει παρανομη την τσοντα, επηρεαζει την ελευθερια μου να χρησιμοποιησω τα γεννητικα μου οργανα με σκοπο το κερδος, οπως καποιος αλλος χρησιμοποιει τα ποδια του, αλλος τα χερια του, αλλος τον εγκεφαλο του. Δεν ενοχλω καποιον, δεν αναγκαζω κανεναν να με δει, και δεν εργαζομαι σε δημοσιο χωρο, οπου εισαι αναγκασμενος να με δεις ακομη κι αν δε θες.Αντιθετως, τα παραδειγματα που βαζεις, κλεψιμο φονος κλπ, επηρρεαζουν αμεσα και αλλο κοσμο χωρις να το θελει, εκτος και σκοτωσεις καποιον αλλα κανενας να μην πεθανει... δυσκολο. ναι..., ήταν σίγουρο ότι θα απαντήσεις λέγοντας ότι οι νόμοι δεν επηρρεάζουν προσωπικές επιλογές αλλά τις περιορίζουν μόνο στην περίπτωση που εμπλέκονται με την ελευθερία του άλλου. Για τον λόγο αυτό φρόντισα να αναφερθώ και σε περιπτώσεις νόμων που επηρρεάζουν προσωπικές σου επιλογές όπως ότι σου απαγορεύουν να κάνεις χρήση ναρκωτικών και σε υποχρεώνουν να μορφώνεσαι μέχρι κάποιο βαθμό. Από την πλευρά σου εσύ φρόντισες να αγνοήσεις αυτές μου τις αναφορές για να πεις τελικά αυτό που θες. Κακά τα ψέματα, υπάρχουν νόμοι που κρίνουν τι είναι καλό και τι κακό και μας βάζουν κανόνες. Η τσοντοαπαγόρευση είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Με τη λογικη του ηθικου και της κοινης γνωμης, θα επρεπε να τεθουν εκτος νομου, και τα χιλιαδες πορτραιτα γυμνων γυναικων ανα τους αιωνες, η οι ερωτικες στασεις που εχουμε βρει ζωγραφισμενες στα αρχαια σκευη κλπ. διοτι υπαρχουν ας πουμε λαοι που η εκθεση του γυμνου γυναικειου κορμιου θεωρειται ανηθικο και ασεμνο.Ολη η φαση ειναι απλα ενα ταμπου, που δημιουργηθηκε και καλλιεργηθηκε μεσα απο την εκκλησια, την εποχη του μεσαιωνα. Μηπως να θυμηθουμε τους αρχαιους μας και σε τι θεση ειχαν το γυμνο, το σεξ, την πορνεια κλπ; Τοτε ηταν ασεμνο; Ανηθικο; Μόλις είδα αυτά που λες εδώ απογοητεύτηκα τελείως γιατί είναι σαν να μιλάω μόνη μου. Δηλαδή εσύ από αυτά που λέω κατάλαβες ότι είμαι η λουκά που θεωρεί ανήθικο το γυμνό στην τέχνη και το σεξ και ότι είμαι fan των παπαδοθεωριών? Ως προς την αρχαιοτητα οκ για το γυμνό και το σεξ αλλα η πορνεία ήταν ηθική θες να μας πεις? (και να ήταν δηλαδή τι έγινε) Ξαναλέω βέβαια πως εκτός από τις περιπτώσεις που η εμπλοκή των ατόμων αυτών στην πορνοβιομηχανία γίνεται βάση προσωπικής επιλογής επειδή την βρίσκουν έτσι (επιλογή που αμφισβητώ σε φιλοσοφικό επίπεδο και το έχω εξηγήσει) υπάρχουν και οι περιπτώσεις ατόμων σε φτωχές χώρες που η ανθιση των κυκλωμάτων της πορνείας και της πορνοβιομηχανίας δημιουργεί τις προυποθέσεις για να γίνει επιλογή τους. Όταν βλέπεις ένα 18χρονο ρωσάκι ή ένα ασιατάκι να πηδιέται δημόσια για μια χούφτα δολάρια είναι μια επιλογή που την εγκρίνουμε? Ή μήπως θεωρούμε πως το φιλοσόφησε και είπε αυτό θέλω απ την ζωή μου. Απλά η ανέχεια σε συνδιασμό την άνθιση των νόμιμων κυκλωμάτων και την έλλειψη ηθικής παιδείας δημιουργούν τις επιλογές αυτές. Εκτός από την Jenna Jamson και τις όμοιες της υπάρχει και αυτή η πλευρά της τσοντοβιομηχανίας απ την οποία είναι γεμάτη το internet.
yannis27gr Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Εμένα δε μ'αρέσει, αλλά η κρίση βλέπεις... Δεν το συνεχίζουμε οι 2 μας γιατί οι αποπάνω το βαρύνανε πολύ; Υπάρχουν και τα πμ αδέλφια!
pournaras Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 ναι..., ήταν σίγουρο ότι θα απαντήσεις λέγοντας ότι οι νόμοι δεν επηρρεάζουν προσωπικές επιλογές αλλά τις περιορίζουν μόνο στην περίπτωση που εμπλέκονται με την ελευθερία του άλλου. Για τον λόγο αυτό φρόντισα να αναφερθώ και σε περιπτώσεις νόμων που επηρρεάζουν προσωπικές σου επιλογές όπως ότι σου απαγορεύουν να κάνεις χρήση ναρκωτικών και σε υποχρεώνουν να μορφώνεσαι μέχρι κάποιο βαθμό. Από την πλευρά σου εσύ φρόντισες να αγνοήσεις αυτές μου τις αναφορές για να πεις τελικά αυτό που θες. Κακά τα ψέματα, υπάρχουν νόμοι που κρίνουν τι είναι καλό και τι κακό και μας βάζουν κανόνες. Η τσοντοαπαγόρευση είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Τα αγνοησα επειδη δεν τα θεωρησα σημαντικα, αλλα μιας και θες να τα δουμε κι αυτα. Πρωτον οσον αφορα τις ουσιες, απαγορευεται η χρηση τους με το σκεπτικο οτι παιρνοντας αυτες τις ουσιες, χανεις την αισθηση του πραγματικου, και μπορει να κανεις κακο στον εαυτο σου αλλα και στον περιγυρο σου. Μηπως θες να δουμε το γιατι απαγορευεται πχ να οδηγεις μεθυσμενος; Το ιδιο ειναι και με τα ναρκωτικα, γιατι ακομη και μονο στον στον εαυτο σου να κανεις κακο, αυτο σημαινει προβλημα για το κρατος που πρεπει να σε πειθαλψει και να σε κρατησει στη ζωη. Φαντασου πχ. για ποιο λογο ειναι υποχρεωτικο το κρανος. Καμμια λοιπον απο αυτες τις περιπτωσεις δεν ειναι ιδια με τη δημιουργια πορνο, οπου δεν ενοχλεις ουτε ενοχλεισαι απο κανεναν. Μόλις είδα αυτά που λες εδώ απογοητεύτηκα τελείως γιατί είναι σαν να μιλάω μόνη μου. Δηλαδή εσύ από αυτά που λέω κατάλαβες ότι είμαι η λουκά που θεωρεί ανήθικο το γυμνό στην τέχνη και το σεξ και ότι είμαι fan των παπαδοθεωριών? Ως προς την αρχαιοτητα οκ για το γυμνό και το σεξ αλλα η πορνεία ήταν ηθική θες να μας πεις? (και να ήταν δηλαδή τι έγινε) Δεν το ανεφερα για σενα αυτο, αλλα μιλησα γενικοτερα απο που μας εχει δημιουργηθει αυτο το ταμπου. Ξαναλέω βέβαια πως εκτός από τις περιπτώσεις που η εμπλοκή των ατόμων αυτών στην πορνοβιομηχανία γίνεται βάση προσωπικής επιλογής επειδή την βρίσκουν έτσι (επιλογή που αμφισβητώ σε φιλοσοφικό επίπεδο και το έχω εξηγήσει) υπάρχουν και οι περιπτώσεις ατόμων σε φτωχές χώρες που η ανθιση των κυκλωμάτων της πορνείας και της πορνοβιομηχανίας δημιουργεί τις προυποθέσεις για να γίνει επιλογή τους. Όταν βλέπεις ένα 18χρονο ρωσάκι ή ένα ασιατάκι να πηδιέται δημόσια για μια χούφτα δολάρια είναι μια επιλογή που την εγκρίνουμε? Ή μήπως θεωρούμε πως το φιλοσόφησε και είπε αυτό θέλω απ την ζωή μου. Απλά η ανέχεια σε συνδιασμό την άνθιση των νόμιμων κυκλωμάτων και την έλλειψη ηθικής παιδείας δημιουργούν τις επιλογές αυτές. Εκτός από την Jenna Jamson και τις όμοιες της υπάρχει και αυτή η πλευρά της τσοντοβιομηχανίας απ την οποία είναι γεμάτη το internet. Εδω ομως ξεφευγεις απο την βιομηχανικη τσοντα, και μιλας για καθαρη πορνεια του δρομου, η οποια ειναι ενα τελειως διαφορετικο θεμα.
digekas Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 ... Όταν βλέπεις ένα 18χρονο ρωσάκι ή ένα ασιατάκι να πηδιέται δημόσια για μια χούφτα δολάρια είναι μια επιλογή που την εγκρίνουμε? ... To θέμα είναι αν είναι από την Ρωσία ή από τις χώρες της Άπω Ανατολής; Το αν πηδιέται ή αν πηδιέται δημόσια; Αν το κάνει για τα χρήματα ή για το γούστο του; Η πορνεία δεν θεωρείται κλειστό επάγγελμα; Λέτε να συγκαταλέγεται σε αυτά που θα ανοίξουν; Το ανήθικο στην πορνεία είναι η εκμετάλλευση της φυσικής γενετήσιας ορμής που πέρα από τα στενά όρια των αντιλήψεων του καθενός μας είναι έμφυτη στο υποσυνείδητό μας και η προσπάθεια καταστολή της δημιουργεί απωθημένα που είναι θέμα χρόνου να εκδηλωθούν. Guess what love, the time is right.
morgoth666 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Ο νομοθετης δεν απαγορευει την καταναλωση ναρκωτικων γιατι θελει να προστατεψει τον χρηστη, το κανει γιατι θεωρει οτι ετσι προστατευει την κοινωνια απο τα παρελκομενα της χρησης αυτων των ουσιων (εξαρτηση η οποια οδηγει σε ληστειες κτλ). Αν το θεμα ηταν η προσωπικη υγεια τοτε θα επρεπε να απαγορευεται και το καπνισμα απο τον νομο. Σε γενικες γραμμες ο νομοθετης σου επιτρεπει να κανεις ο,τι θες με την υγεια σου αρκει να μην βλαπτεις το κοινωνικο συνολο. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι το 18χρονο ρωσσακι που πηδιεται on camera ειναι πιο ανηθικο απο το 18 ρωσσακι που μεσω site βρισκει εναν 60αρη Αμερικανο να παντρευτει ωστε να εξασφαλιστει. Εμενα προσωπικα το δευτερο μου φαινεται πολυ πιο ανηθικο.
Moderators Malthador Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Ξαναλέω βέβαια πως εκτός από τις περιπτώσεις που η εμπλοκή των ατόμων αυτών στην πορνοβιομηχανία γίνεται βάση προσωπικής επιλογής επειδή την βρίσκουν έτσι (επιλογή που αμφισβητώ σε φιλοσοφικό επίπεδο και το έχω εξηγήσει) Link, plz. Είμαι πολύ περίεργος να δω τα επιχειρήματά σου. Γενικά, πιστεύω κι εγώ, όπως είπε ένα παλικάρι πιο πάνω, ότι μπερδεύεις την πορνεία με την "τσόντα" και με την πορνοβιομηχανία γενικότερα. Υπάρχει η πλευρά που αναφέρεις με τα κινεζάκια που ξερνάνε το ένα πάνω στο άλλο για ψίχουλα λόγω έλλειψης δομημένης κοινωνίας, υπάρχουν όμως και πορνοστάρ που βλέπουν αυτό που κάνουν σαν τέχνη (αν έχεις δει ποτέ behind the scenes από σοβαρή τσόντα, θα δεις ότι θέλει φοβερό υποκριτικό ταλέντο για να ανταπεξέλθεις). Με το να εξαλείψουμε τα πάντα, δεν λύνουμε το πρόβλημα, ίσα ίσα που το επιδεινώνεται. Εξάλλου καιτο Filmnet μια χαρά κλείδωμα είχε, αλλά εγώ τσόντες από τα 13 μου έβλεπα. Και, ω του θαύματος, έφτασα 25 χρονών για να έχω σχέση 4,5 χρόνια, αντί να κάθομαι να βιάζω βρέφη. Η απαγόρευση του πορνό δεν θα λύσει τίποτα απολύτως, γιατί δεν είναι ούτε το πρόβλημα, ούτε μέρος του προβλήματος.
katerina_a_86 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Τα αγνοησα επειδη δεν τα θεωρησα σημαντικα, αλλα μιας και θες να τα δουμε κι αυτα. Πρωτον οσον αφορα τις ουσιες, απαγορευεται η χρηση τους με το σκεπτικο οτι παιρνοντας αυτες τις ουσιες, χανεις την αισθηση του πραγματικου, και μπορει να κανεις κακο στον εαυτο σου αλλα και στον περιγυρο σου. Μηπως θες να δουμε το γιατι απαγορευεται πχ να οδηγεις μεθυσμενος; Το ιδιο ειναι και με τα ναρκωτικα, γιατι ακομη και μονο στον στον εαυτο σου να κανεις κακο, αυτο σημαινει προβλημα για το κρατος που πρεπει να σε πειθαλψει και να σε κρατησει στη ζωη. Φαντασου πχ. για ποιο λογο ειναι υποχρεωτικο το κρανος.Καμμια λοιπον απο αυτες τις περιπτωσεις δεν ειναι ιδια με τη δημιουργια πορνο, οπου δεν ενοχλεις ουτε ενοχλεισαι απο κανεναν. Είπες πρώτον αλλά έμεινες στον πρώτον, την απάντηση αυτή την περίμενα. Ξέχασες όμως την υποχρεωτική παιδεία. Όπως λες ο νομοθέτης θέλει να είναι το κάθε άτομο καλά ωστε να μην επηρρεάζει την κοινωνία με την συμπεριφορά του (μαστούρα, έξοδα νοσηλείας). Αυτό είναι η μισή αλήθεια. Θέλει να αποφύγει και τους θανάτους από τα ναρκωτικά γιατί το να πεθαίνουν νέοι είναι κακό πράμα όπως κρίνει. Όταν αναφέρονται οι δυσμενείς επιπτώσεις των ναρκωτικών στην κοινωνία πρώτα αναφέρονται οι νεκροί και οι μάνες που κλαίνε και μετά ίσως και οι ληστείες από μαστουρωμένους και τα νοσήλεια. Επίσης γενικότερα Θέλει να εξασφαλίσει το καλό του ατόμου δηλαδή (νηφαλιοτητα, υγεία) για να εξασφαλίσει μακροσκοπικά το καλό της κοινωνίας. Αντίστοιχα η υποχρεωτική παιδεία υπάρχει για να δημιουργούνται άτομα πιο καλλιεργημένα για την πρόοδο της κοινωνίας. Αντίστοιχα, μια κοινωνία που τα μέλη της πηδιούνται δημόσια για λεφτά δεν είναι υγιής, έμμεσα επηρρεάζεται η κοινωνία. Φρόντίζει λοιπόν ο νομοθέτης για την ευημερία του κάθε ατόμου για να επιτύχει την συνολική ευημερία. Εδω ομως ξεφευγεις απο την βιομηχανικη τσοντα, και μιλας για καθαρη πορνεια του δρομου, η οποια ειναι ενα τελειως διαφορετικο θεμα. Στο internet δεν κυκλοφορεί μόνο βιομηχανική τσόντα όπως έχω τονίσει πολλές φορές προηγουμένως. Υπάρχει άπειρο υλικό από ημιεπαγγελματική τσόντα αυτού του είδους, νόμιμη βέβαια. To θέμα είναι αν είναι από την Ρωσία ή από τις χώρες της Άπω Ανατολής; Το αν πηδιέται ή αν πηδιέται δημόσια; Αν το κάνει για τα χρήματα ή για το γούστο του;Η πορνεία δεν θεωρείται κλειστό επάγγελμα; Λέτε να συγκαταλέγεται σε αυτά που θα ανοίξουν;Το ανήθικο στην πορνεία είναι η εκμετάλλευση της φυσικής γενετήσιας ορμής που πέρα από τα στενά όρια των αντιλήψεων του καθενός μας είναι έμφυτη στο υποσυνείδητό μας και η προσπάθεια καταστολή της δημιουργεί απωθημένα που είναι θέμα χρόνου να εκδηλωθούν.Guess what love, the time is right. ε? δεν κατάλαβα αν συμφωνείς η διαφωνείς, καλά τα λες πάντως. Ο νομοθετης δεν απαγορευει την καταναλωση ναρκωτικων γιατι θελει να προστατεψει τον χρηστη, το κανει γιατι θεωρει οτι ετσι προστατευει την κοινωνια απο τα παρελκομενα της χρησης αυτων των ουσιων (εξαρτηση η οποια οδηγει σε ληστειες κτλ). Αν το θεμα ηταν η προσωπικη υγεια τοτε θα επρεπε να απαγορευεται και το καπνισμα απο τον νομο. Σε γενικες γραμμες ο νομοθετης σου επιτρεπει να κανεις ο,τι θες με την υγεια σου αρκει να μην βλαπτεις το κοινωνικο συνολο.Επισης δεν καταλαβαινω γιατι το 18χρονο ρωσσακι που πηδιεται on camera ειναι πιο ανηθικο απο το 18 ρωσσακι που μεσω site βρισκει εναν 60αρη Αμερικανο να παντρευτει ωστε να εξασφαλιστει. Εμενα προσωπικα το δευτερο μου φαινεται πολυ πιο ανηθικο. Το κάπνισμα δεν έχει απαγορευτεί γιατί δεν προκαλεί τόσο άμεσο θάνατο ή κακό και αυτό σε συνδιασμό με τα οικονομικά συμφέροντα έχει δημιουργήσει μια ανεκτικότητα. Αντίστοιχα η πορνεία και οι τσόντες δεν έχουν απαγορευτεί γιατί δεν δημιουργούν άμεσα εμφανές κακό και υπάρχει πάλι ανεκτικότα. Ο νόμος αυτός στο UK είναι πρωτοφανής και γι αυτό το συζητάμε. (κι εγώ είμαι υπέρ του όπως και θα ήμουν υπέρ ενός νόμου κατά του καπνίσματος) Τα ναρκωτικά από την άλλη δημιουργούν άμεσο κακό και γι αυτό δεν υπάρχουν περιθώρια ανεκτικότητας. (που και πάλι συχνά ακούγονται φωνές για αποποινικοποίηση) Ο νομοθέτης γιατί επιβάλλει υποχρεωτική παιδεία? Το γιατί είναι πιο ηθικό το 18χρονο ρωσάκι που θα πάρει τον παππού ούτε εγώ το καταλαβαίνω. Και τα 2 ρωσάκια καταστρέφουν την ζωή τους. Και μιας και το πρώτο δεν μπορούμε να το προστατεύσουμε παρά μόνο με παιδεία, ας προστατεύσουμε το 2ο. Link, plz. Είμαι πολύ περίεργος να δω τα επιχειρήματά σου. Γενικά, πιστεύω κι εγώ, όπως είπε ένα παλικάρι πιο πάνω, ότι μπερδεύεις την πορνεία με την "τσόντα" και με την πορνοβιομηχανία γενικότερα. Δεν διακρίνω διαφορά. Αν η διαφορά είναι σε αυτές που λες το κάνουν σαν τέχνη ΟΚ, αλλά υπάρχει και η τσόντα με τα κινεζάκια που ξαναλέω βρωμάει το internet και δεν διαφέρει απ την πορνεία. Ως προς τα επιχειρήματά μου, έχω εμπιστοσύνη στην ικανότητά σου στο ψάξιμο τσοντών. Υπάρχει η πλευρά που αναφέρεις με τα κινεζάκια που ξερνάνε το ένα πάνω στο άλλο για ψίχουλα λόγω έλλειψης δομημένης κοινωνίας, υπάρχουν όμως και πορνοστάρ που βλέπουν αυτό που κάνουν σαν τέχνη (αν έχεις δει ποτέ behind the scenes από σοβαρή τσόντα, θα δεις ότι θέλει φοβερό υποκριτικό ταλέντο για να ανταπεξέλθεις). Με το να εξαλείψουμε τα πάντα, δεν λύνουμε το πρόβλημα, ίσα ίσα που το επιδεινώνεται. Εξάλλου καιτο Filmnet μια χαρά κλείδωμα είχε, αλλά εγώ τσόντες από τα 13 μου έβλεπα. Και, ω του θαύματος, έφτασα 25 χρονών για να έχω σχέση 4,5 χρόνια, αντί να κάθομαι να βιάζω βρέφη.Η απαγόρευση του πορνό δεν θα λύσει τίποτα απολύτως, γιατί δεν είναι ούτε το πρόβλημα, ούτε μέρος του προβλήματος. Ας καταργηθούν λοιπόν οι τσόντες από το internet για να μειωθεί η δύναμη του κινεζονταβατζή που τραβάει τα κινεζάκια να ξερνάνε, ας συνεχίσουν να υπάρχουν οι καλλιτέχνιδες μέ όρια ηλικίας άνω των 25 (πάνε τα πιπίνια) και τότε τα πράματα ίσως είναι καλύτερα. Ως προς το filmnet και την φυσιολογική σου ανάπτυξη, δεν αμφέβαλλε κανείς. Πάντως ανεξάρτητα από την άσκοπη εκτός θέματος συζήτηση που κάνουμε, μου κάνει εντύπωση να μην σας ενοχλούν τα 18χρονα που καταστρέφουν τις ζωές τους για να χάρη των ορμονών σας και για να βγάζουν λεφτά κάποιοι άλλοι. Ακόμη κι αν δεχτώ την καλλιτεχνική φύση ενος μέρους της τσοντοβιομηχανίας και ότι έχει συνειδητοποιήμενα άτομα, το υπόλοιπο άρρωστο κομμάτι είναι τεράστιο. Δεν το κατακρίνει όμως κανείς.
pournaras Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Μη σου κανει καμμια εντυπωση που δε μας ενοχλει, οπως βεβαια και δεν ενοχλει και εσενα αλλα δεν το καταλαβαινεις. Οπως λοιπον δεν σε ενοχλει το πανεμορφο διαμαντενιο δαχτυλιδι σου, που για να εκπληρωσεις τη ματαιοδοξια σου καποιο αφρικανακι ουτε καν 18 μπορει να ηταν μερες ολοκληρες κατω απο τη γη, οπως δεν με ενοχλει το νεο μου αι-φον που ειναι γαματο αλλα για για αυτο πηδηξαν καμμια 10αρια ατομα απο τα παραθυρα στο εργοστασιο της foxconn, οπως δε σε ενοχλει να πινεις το απογευματινο σου τσαι η καφε στο μπαλκονι, αλλα για να μαζευτουν, καποιοι δουλευουν κατω απο αθλιες συνθηκες, και οι πιο πολλοι ειναι ανηλικοι, ετσι και στη "ημιεπαγγελματικη" τσοντα δε με ενοχλει που μια 18χρονη "καταστρεφει"τη ζωη της, βγαζοντας βεβαια πολλα περισσοτερα απο τους πιο πανω, περνωντας πολυ καλυτερα, και δεν ειναι και ανηλικη. (Και please, κοψε αυτο το υφακι του στυλ "ηξερα οτι αυτο θα απαντουσες", ειναι τουλαχιστον αστειο).
katerina_a_86 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2010 Μη σου κανει καμμια εντυπωση που δε μας ενοχλει, οπως βεβαια και δεν ενοχλει και εσενα αλλα δεν το καταλαβαινεις. Οπως λοιπον δεν σε ενοχλει το πανεμορφο διαμαντενιο δαχτυλιδι σου, που για να εκπληρωσεις τη ματαιοδοξια σου καποιο αφρικανακι ουτε καν 18 μπορει να ηταν μερες ολοκληρες κατω απο τη γη, οπως δεν με ενοχλει το νεο μου αι-φον που ειναι γαματο αλλα για για αυτο πηδηξαν καμμια 10αρια ατομα απο τα παραθυρα στο εργοστασιο της foxconn, οπως δε σε ενοχλει να πινεις το απογευματινο σου τσαι η καφε στο μπαλκονι, αλλα για να μαζευτουν, καποιοι δουλευουν κατω απο αθλιες συνθηκες, και οι πιο πολλοι ειναι ανηλικοι, ετσι και στη "ημιεπαγγελματικη" τσοντα δε με ενοχλει που μια 18χρονη "καταστρεφει"τη ζωη της, βγαζοντας βεβαια πολλα περισσοτερα απο τους πιο πανω, περνωντας πολυ καλυτερα, και δεν ειναι και ανηλικη. (Και please, κοψε αυτο το υφακι του στυλ "ηξερα οτι αυτο θα απαντουσες", ειναι τουλαχιστον αστειο). ΟΚ αφού πλέον μιλώντας ανοιχτά δηλώνουμε την απανθρωπιά μας δεν έχω να πω κάτι άλλο αφου δεν θα έχει αξία. Φυσικά δεν υποννοώ πως κι εγώ δεν κάνω τα παραπάνω που είπες απλά αναφερόμουν στο θεωρητικά σωστό. Τώρα αν είμαστε ζωα αυτό είναι άλλο και δεδομένο επίσης. Ως προς το υφάκι που ανίχνευσες και σε διασκέδασε, δεν είχα κάποια πρόθεση, ειλικρινώς το είπα.
pournaras Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Γιατι, αμφιβαλλεις οτι ειμαστε απανθρωποι; Επρεπε να το δουμε στο 2010 βλεποντας τη βρετανια να σκεφτεται ενα τετοιο νομο; Γιατι; για να προστατευσει απο τον εξευτελισμο τον "ηθοποιο"; Σκεφτηκε ποτε πριν απο αυτο να βγαλει ενα ενα νομο που να προστατευσει ολους αυτους που πηδαγε εκατονταδες χρονια στις αποικιες της ωστε να περνανε καλα εκει πανω στον νησι; Εκει δεν εξευτελιζοταν η ανθρωπινη ζωη και αξιοπρεπεια; Απανθρωποι ειμαστε, αρκει αυτο να μας εξυπηρετει σε καποιες αναγκες μας, ισως για καποια δευτερολεπτα να νιωσουμε καποια λυπη και καποια ενοχη, και μετα ξανα πισω στη ζωουλα μας σαν να μην εγινε τιποτε. (Το υφακι το αλλιευσα σε 2-3 ποστς σου προς εμενα, αλλα οπως ειπες, διασκεδαζω.)
liopyr Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Δεν το συνεχίζουμε οι 2 μας γιατί οι αποπάνω το βαρύνανε πολύ; Υπάρχουν και τα πμ αδέλφια! Τι εννοείς οι δυο μας; Αααα, κρίση-κρίση, αλλά δε το γυρνάω στα γεράματα, να ξέρεις!
katerina_a_86 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Γιατι, αμφιβαλλεις οτι ειμαστε απανθρωποι; Επρεπε να το δουμε στο 2010 βλεποντας τη βρετανια να σκεφτεται ενα τετοιο νομο; Γιατι; για να προστατευσει απο τον εξευτελισμο τον "ηθοποιο"; Σκεφτηκε ποτε πριν απο αυτο να βγαλει ενα ενα νομο που να προστατευσει ολους αυτους που πηδαγε εκατονταδες χρονια στις αποικιες της ωστε να περνανε καλα εκει πανω στον νησι; Εκει δεν εξευτελιζοταν η ανθρωπινη ζωη και αξιοπρεπεια; Απανθρωποι ειμαστε, αρκει αυτο να μας εξυπηρετει σε καποιες αναγκες μας, ισως για καποια δευτερολεπτα να νιωσουμε καποια λυπη και καποια ενοχη, και μετα ξανα πισω στη ζωουλα μας σαν να μην εγινε τιποτε. (Το υφακι το αλλιευσα σε 2-3 ποστς σου προς εμενα, αλλα οπως ειπες, διασκεδαζω.) Αυτό το αυτονόητο που λες με τόση άνεση και περηφάνεια εμένα με ανατριχιάζει. Δεν το παίζω καλή, τα ίδια σκατά είμαι, αλλά εκτός από ότι παρουσιάζεις την αλήθεια υποστηρίζεις πως η στάση αυτή είναι και η σωστή? (δεν έχω υφάκι λέμε, παρεξήγηγη)
digekas Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Επειδή είναι μέρες γιορτινές και επειδή αν και παραστρατήσαμε σαν σύνολο τις περασμένες δεκαετίες και δώσαμε αξία σε πράγματα που δεν άξιζαν και επειδή εμείς οι Έλληνες για ένα ανεξήγητο λόγο παραμένουμε Άνθρωποι με άλφα κεφαλαίο και από το υστέρημά μας θα δώσουμε για να βοηθήσουμε αυτούς που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη την εκάστοτε χρονική στιγμή και αυτό το έχουμε αποδείξει επανειλημμένα, θα προσπαθήσω να συνοψίσω όλα τα παραπάνω και να καταλήξω σε αυτό που έγραφα πριν μερικές μέρες ότι τελικά αξίζει ότι προσφέρεται ανιδιοτελώς, με αγάπη, με εκτίμηση, με σεβασμό και όλα αυτά αφαιρούν την όποια ταμπέλα του ανήθικου ή του ψευτοηθικού που από την άλλη μεριά έρχεται η δύναμη του χρήματος να απαιτήσει. Πόσο ηθικό είναι να ξέρουμε ότι ο άλλος έχει ανάγκη κάποια ελάχιστα και στοιχειώδη πράγματα για να ζήσει και εμείς πατώντας σε αυτή του την ανάγκη να τον αναγκάζουμε να κάνει πράγματα που ο ίδιος δεν επιθυμεί αλλά που τελικά θα υποχωρήσει όχι γιατί θέλει τα λούσα και την καλοπέραση αλλά γιατί τα πιάτα των παιδιών του θα μείνουν άδεια; Και όχι δεν προσπαθώ να γίνω μελοδραματικός, αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι αυτό το πολιτικό σύστημα δημιουργήθηκε, συντηρείτε και εξελίσσετε σε αρρωστημένη βάση από ανθρώπους που δεν τους ενδιαφέρει το κοινό καλό, που η έννοια της αξιοπρέπειας του συνανθρώπου τους είναι μία παγερά αδιάφορη και έωλη αντίληψη για αυτούς, για αυτό και τα πάντα τα μεταφράζουν σε αυτό που για εκείνους έχει αξία, για αυτό και ότι δεν έχει τιμή τελικά δεν αξίζει για αυτούς αφού δεν είναι εμπορεύσιμο είδος. Όσο δύσκολη και αν είναι η κατάσταση που ζούμε σήμερα στην Ελλάδα εγώ παραμένω αισιόδοξος, όχι φυσικά επειδή περιμένω την αλλαγή από τους πολιτικούς μας αλλά γιατί σαν έθνος εξακολουθούμε και παραμένουμε Άνθρωποι, γιατί βαθιά μέσα στην καρδιά μας, βαθιά μέσα στην ψυχή μας γνωρίζουμε το σωστό και το δίκαιο και μπορεί για λίγο να μας θάμπωσε η λάμψη του γρήγορου και εύκολου πλουτισμού αλλά έτσι όπως εύκολα και γρήγορα ήρθε έτσι και φεύγει αλλά δεν αφήνει πίσω της καμένη γη και κατεστραμμένους ανθρώπους γιατί το σθένος της ψυχής, η δύναμη του πνεύματος και η θέρμη της καρδιάς κρατάνε αυτό τον λαό όρθιο χιλιάδες χρόνια τώρα, λίγο το δρόμο μας χάσαμε αλλά θα το ξαναβρούμε το φωτεινό μονοπάτι όλοι μαζί σαν σύνολο. Καλές γιορτές αδέρφια.
hostolis Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 katerina_a_86 Έχεις μπερδέψει την πορνογραφία με την πορνεία.-
pournaras Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2010 Πόσο ηθικό είναι να ξέρουμε ότι ο άλλος έχει ανάγκη κάποια ελάχιστα και στοιχειώδη πράγματα για να ζήσει και εμείς πατώντας σε αυτή του την ανάγκη να τον αναγκάζουμε να κάνει πράγματα που ο ίδιος δεν επιθυμεί αλλά που τελικά θα υποχωρήσει όχι γιατί θέλει τα λούσα και την καλοπέραση αλλά γιατί τα πιάτα των παιδιών του θα μείνουν άδεια; Καλές γιορτές αδέρφια. Χμμ, αρχαιοι δημοκρατικοτατοι ελληνες οι οποιοι πατουσαν στην αναγκη απλα για ζωη καποιων σκλαβων, και ζουσαν ζωη χαρισαμενη, φιλοσοφωντας και γυρνωντας στα γυμναστηρια ολη μερα, ενιοτε καναν και κανενα πολεμο για να δωσουν τη δημοτρατια τους και σε αλλους και να ανανεωσουν το στολο των σκλαβων, κι εζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα. Δεν ειναι τωρινο το θεμα, ουτε μερικων δεκαετιων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα