Προς το περιεχόμενο

Σύστημα τηλεματικής για λεωφορεία και τρόλεϊ θα εφαρμόσει ο ΟΑΣΑ


gsarig

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

ναι και το λεωφορειο θα ρχεται στην ωρα που θα λεει ο φωτεινος πινακας,νταξ.. :Ρ

 

Εεεεε αλλο να δεις 4 αλλο 34...! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κλασική περίπτωση μίζας.Αν θέλαν να τα σκάσουν για κάτι καλύτερο στις αστικές συγκοινωνίες, οι ταμπέλες μας μάραναν και αυτό το πρόβλημα είχαν αυτές για να χαρακτηριστούν επαρκείς για την εξυπηρέτησή μας.Ουυυστ ρε.......... :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε να το κανουν, γιατι αυτη η αναμονη στο απειρο με εκνευριζει!

Η αναμονη ιδια θα μεινει απλα τωρα θα βλεπεις στην οθονη κατι σαν το παρακατω

 

Picture.png Εικόνα: απειρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλεος με τη μιζέρια, έλεος...

 

Στη Θεσσαλονίκη δουλεύει άψογα. Στην Αθήνα θα δουλέψει τουλάχιστον ικανοποιητικά, είμαι σίγουρος. Αντί να λέμε ένα μπράβο, καθόμαστε και μιζεριάζουμε..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα να κοιτάξουν να βάλουν κάνα ελεγκτή γιατί 25/30 άτομα δεν χτυπάνε εισητήριο.Ειδικά στην Ομόνοια χαμός.Όλοι οι παράνομοι Πακιστανοί, Αλβάνοι, Ινδοί κ.τ.λ. ποτέ δεν χτυπάνε εισιτήριο.Η μητέρα μου πριν ένα μήνα για παράδειγμα βρήκε 2 ελεγκτές (ώ θαύμα!) και βρήκαν 6-7 άτομα χωρίς εισιτήριο.Ένας μάλλον Πακιστανός πρέπει να ήτανε μόλις τον πιάσανε χωρίς εισιτήριο έβαλε τα γέλια και μόλις άνοιξαν οι πόρτες έτρεχε γελώντας και κοροιδεύοντας τους ελεγκτές.Εγώ προσωπικά πάντως έχω να δώ ελεγκτή πάνω απο 10 χρόνια σε λεωφορείο.Επίσης όπως λένε πολλοί να φτιάξουν τις στάσεις γιατί ειναι άστα να πάνε.Μπορεί να είναι καλή ιδέα αλλά με όλα τα κωλόπαιδα αλλά και ενήλικες βάνδαλους που υπάρχουν σε 4-5 μέρες άλλα θα είναι βαμμένα με σπρέυ, μαρκαδόρους και άλλα σπασμένα ή γρατσουνισμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλεος με τη μιζέρια, έλεος...

 

Στη Θεσσαλονίκη δουλεύει άψογα. Στην Αθήνα θα δουλέψει τουλάχιστον ικανοποιητικά, είμαι σίγουρος. Αντί να λέμε ένα μπράβο, καθόμαστε και μιζεριάζουμε..

 

Δε μιζεριάζουμε φίλε μου, ειρωνευόμαστε αυτούς που μας δουλεύουν μια ζωή. Τι μπράβο να πούμε;; Που θα πληρώσουμε από τη τσέπη μας τα συστήματα του κώλου όταν δε δουλεύει τίποτα σωστά στην Αθήνα;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Απάτη χαλαρά. Τι να υπολογίσουν που στην Λ. Βουλιαγμένης πχ είναι ό,τι να ναι. Θα πρέπει κάθε 5 λεπτά να αλλάζουν τις ώρες κλπ κλπ. Όσο για τις στάσεις και τα στέγαστρα / καθίσματα ας το αφήσουμε καλύτερα...

 

 

ναι και το λεωφορειο θα ρχεται στην ωρα που θα λεει ο φωτεινος πινακας,νταξ.. :Ρ

 

Ρε παιδία γιατί βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα? Ούτε από πριν ρυθμίζονται οι χρόνοι ούτε και αλλάζουν από "κάποιους" συνεχώς! Στο 2010 είμαστε πλεον και όλα γίνονται αυτόματα χωρίς ανθρωπάκια να κοιτάζουν συνεχώς το κάθε λεωφορείο!tongue.gif

 

Αυτόματα υπολογίζονται οι χρόνοι ανάλογα με τη θέση του κάθε οχήματος και την ταχύτητα με την οποία κινείται!

 

cool.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δε μιζεριάζουμε φίλε μου, ειρωνευόμαστε αυτούς που μας δουλεύουν μια ζωή. Τι μπράβο να πούμε;; Που θα πληρώσουμε από τη τσέπη μας τα συστήματα του κώλου όταν δε δουλεύει τίποτα σωστά στην Αθήνα;;

 

Ξέρεις, όλα αυτά τα έργα πάντα από την τσέπη μας τα πληρώνουμε γιατί τα αξιοποιούμε όλοι! Ξέρεις άλλες περιπτώσεις που μας τα κάνει κάποιος δώρο και δεν το γνωρίζω?

 

Οπότε με τη λογική σου δεν θα έπρεπε καν να έχουμε δρόμους (δεν μιλάω για την ποιότητα) μιας και με χωματοδρομους μια χαρά θα είμασταν και μάλιστα χωρίς διόδια κλπ!

 

:P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά αυτά περί ακρίβιας είναι μούφα!

σου λέει σε 5 λεπτά και μπορεί να περιμένεις 2,5 λεπτα για να πάει στο 4* και μετά τα υπόλοιπα νούμερα τρέξουν... δηλαδή να γίνουν για παράδειγμα το καθένα από μισό λεπτό και όχι από ένα

και φυσικά, όντως τελικά έρχεται σε 5 λεπτά...αν ήσουν εκεί από τη στιγμή που έλεγε 5 θα καταλάβαινες ότι όντως ήρθε σε 5 λεπτά. αλλα το θέμα είναι ότι αν έρθεις εκεί που λέει 4 και πεταχτείς μέχρι το περίπτερο χαλαρά σε ενάμιση λεπτό θα δεις το λεωφορείο να φεύγει και θα βρίζεις την τύχη σου!

κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να είχε ένα ρολόι ΟΑΣΘ (για τους Αθηναίους ΟΑΣΑ) και να λέει ότι έρχεται την τάδε ώρα

για παράδειγμα σύμφωνα με το ρολόι ΟΑΣΘ να είναι 14:32 και το λεωφορείο να έρχεται στις 14:37

έτσι δεν μπορούν να σε "εξαπατήσουν" εύκολα!

 

*δείχνει μόνο λεπτά όχι δευτερόλεπτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας φτιάξουν πρώτα τις λεωφορειολωρίδες (ενα project που έχει μείνει μετέωρο καμια 15ετία),ας μαζέψουν τα τα 2/3πλο παρκαρισμένα αυτοκίνητα απο κεντρικούς δρόμους για να μπορέσουν να υπολογίσουν και την ώρα και μετά βλέπουμε.

Αν υπήρχε ηδη το σύστημα, τι θα έλεγε στις στάσεις κατα μήκος της Λ.Αθηνών;Χρόνος αναμονής:Στο άπειρο και ακόμα παραπέρα; ®Buzz Lightyear

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η πινακιδα θα λεει αναψε τσιγαρο παρε εναν φραπε αραξε χαλαρα και περιμενε.

 

ας βαλουν περισοτερα λεωφορεια ελενκτες σωστες στασης ας φτιαξουν και τα λεωφορεια που εχουν λαστιχα απο το εργοστασειο ακομα και μετα ας βαλουν και εναν αραπη στης στασεις για το καλοκερι να κανει αερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβετε πως λειτουργεί, δείτε τα λεωφορεία της σχολής μου στην Βοστώνη

 

http://bc.transloc.com/ ( Βλέπεις Live που είναι το λεωφορείς και μόνο εκείνη την ώρα βγαίνεις)

 

ή στο Chicago (πανεπιστήμιο)

 

http://uchicago.transloc.com/

 

ή στο Chicago για την πόλη

 

http://www.ctabustracker.com/bustime/map/displaymap.jsp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η πινακιδα θα λεει αναψε τσιγαρο παρε εναν φραπε αραξε χαλαρα και περιμενε.

Πόσο δίκιο έχεις, στο ηράκλειο κρήτης εδώ και 1,5 χρόνο περίπου λειτουργει το σύστημα, πρακτικά δεν λυνει κάτι αλλά αυτό που είπες. Μου αρέσει το σύστημα είναι πολυ ελληνικο και προσαρμοζμένα στα γούστα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλεος με τη μιζέρια, έλεος...

 

Στη Θεσσαλονίκη δουλεύει άψογα. Στην Αθήνα θα δουλέψει τουλάχιστον ικανοποιητικά, είμαι σίγουρος. Αντί να λέμε ένα μπράβο, καθόμαστε και μιζεριάζουμε..

 

 

Συγχώρεσε τη μιζέρια μου.

 

Βλέπεις εγώ κινούμαι με το 310. Και εκεί είναι συχνό φαινόμενο να μην γίνονται δρομολόγια. Σήμερα λοιπόν 1 δρομολόγιο δεν έγινε και αναγκάστηκα να περιμένω σχεδόν 1 ωρίτσα μέσα στη βροχή. Αν είχε το σκέπαστρο μπορεί και να μην ήμουν ξινός αυτή τη στιγμή. Αν δε, γινόταν και το δρομολόγιο μπορεί να ήμουν και χαρούμενος.

 

Τι ωραία που θα διορθωθούν τα πράγματα. Πλέον θα περιμένω μουσκεμα και θα μου κάνει παρέα μια φωτεινή ταμπέλα.

 

 

Κατα τα άλλα φταίμε εμείς που είμαστε οι μίζεροι. Όχι αυτοί που δεν βλέπουν το πρόβλημα.

 

 

(Το γεγονός μπορεί να μην έγινε σήμερα, αλλα πίστεψε με ΕΙΝΑΙ ΣΥΧΝΟ.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...