disqualified Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Οντως, θεσσαλονικη και λαμια που εχω δει, λειτουργουν πολυ καλα. Απορο πως και δεν το εχουν κανει ακομα στην Αθηνα Αυτο περι ενημερωσης μεσω κινητου και pc ισχυει για θεσσαλονικη? Ενας λογος ειναι οτι ειναι πιο απλο να εφαρμοστει (ίσως πιλοτικα)σε περιοχες με οχι τοσο μεγαλο αριθμο γραμμων και στασεων. Στην Κομοτηνη μαλιστα εχω δει και το συστημα αντίστροφης μετρησης σε φανάρια το οποιο μειώνει τη χρηση της κορνας για τους πιο ανυπομονους... Και τα δυο πολυ καλες κινησεις Στην Αθηνα αυτο το μετρο θα βοηθησει πολυ γιατι σε δρομους που αναπτυσσει το λεωφορειο μεγαλη ταχυτητα αν δεν καταφερεις να δεις το νουμερο της γραμμης αρκετα πιο πριν και δεν κανεις σημα στον οδηγο δε θα σταματησει να σε παρει αν δεν εχει να κατεβασει καποιον... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
disqualified Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ προσωπικά πάντως έχω να δώ ελεγκτή πάνω απο 10 χρόνια σε λεωφορείο. Αν χρησιμοποιεις ΜΜΜ συχνα πετυχαινεις. Οχι τοσο συχνα αλλα δεν ειναι καθολου απιθανο. Στο Μετρο ειναι πιο συχνοι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haros Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Για όσους απορούν γιατί έγινε Θεσσαλονίκη πρώτα και όχι Αθήνα να θυμίσω ότι ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι ιδιωτική εταιρία με επιχορήγηση του Ελληνικού δημοσίου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
disqualified Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Για όσους απορούν γιατί έγινε Θεσσαλονίκη πρώτα και όχι Αθήνα να θυμίσω ότι ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι ιδιωτική εταιρία με επιχορήγηση του Ελληνικού δημοσίου... Σωστο οπως και αλλες ακομα αστικες συγκοινωνιες της επαρχιας. Καποια συγκεκριμενα εχει και εξωφρενικα ακριβα εισιτηρια εδω και χρονια σε συνδυασμο με παμπαλαια λεωφορεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gerr Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Όσοι έχουν δει το συγκεκριμένο σύστημα στην θεσσαλονίκη ξέρουν ότι προσφέρει πολύ μεγάλη ευκολία. Μην το κατακρίνετε πριν το δείτε. Ούτε ένα δεν είναι σπασμένο εδώ, ελπίζω το ίδιο να ισχύσει και στην Αθήνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnXarxas Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Για όσους απορούν γιατί έγινε Θεσσαλονίκη πρώτα και όχι Αθήνα να θυμίσω ότι ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι ιδιωτική εταιρία με επιχορήγηση του Ελληνικού δημοσίου... για να πω την αλήθεια αυτό δεν το ήξερα... τότε γιατί φωνάζουμε πως αυξάνονται τα εισητήρια και ευθύνονται οι πολιτικοί, τα υπουργία κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
macabre_sunsets Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Στα τρόλλεϊ πάντως υπάρχει σύστημα τηλεματικής εδώ και μερικά χρόνια. Πιθανώς το αξιοποιούσαν μόνο "εσωτερικά" για την ρύθμιση των δρομολογίων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panosno1com Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 στη γραμμη 17 που χρησιμοποιω,μονο στο σταθμο στον ησαπ πειραια εχει τηλεματικη και αυτη....συχνοτερα προυπαντει τον ερχομο του 20 παρα του 17 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Για να καταλάβετε πως λειτουργεί, δείτε τα λεωφορεία της σχολής μου στην Βοστώνη http://bc.transloc.com/ ( Βλέπεις Live που είναι το λεωφορείς και μόνο εκείνη την ώρα βγαίνεις) ή στο Chicago (πανεπιστήμιο) http://uchicago.transloc.com/ ή στο Chicago για την πόλη http://www.ctabustracker.com/bustime/map/displaymap.jsp Απλά απίστευτο σύστημα! Μακάρι να εφαρμόζονταν κάτι τέτοιο και εδώ. Τότε θα γνώριζες πραγματικά σε πόση ώρα θα έρχονταν το λεωφορείο σε συνδυασμό με ένα σύστημα ενημέρωσης της κίνησης στους δρόμους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mihranalthaqafi Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Απλά απίστευτο σύστημα! Μακάρι να εφαρμόζονταν κάτι τέτοιο και εδώ. Τότε θα γνώριζες πραγματικά σε πόση ώρα θα έρχονταν το λεωφορείο σε συνδυασμό με ένα σύστημα ενημέρωσης της κίνησης στους δρόμους. Παρόμοιο χρησιμοποιώ στην Washington. Τα λεοφωρεία έχουν GPS ενσωματωμένο και μέσω ενός αλγορίθμοy το κεντρικό σύστημα υπολογίζει την ταχύτητα, κίνηση και άλλους παράγοντες και σε ενημερώνουν σε πόση ώρα έρχεται. Είναι εξαιρετικά ακριβές και βολικό. Μόλις χτες σκεφτόμουν πόσο χρήσιμο θα ήταν για χρήστες ΜΜΜ στην Ελλάδα. Δεν ήξερα ότι το έχουν στην Θεσσαλονίκη.. Ενδιαφέρον.. Ο τρόπος ενημέρωσης είναι είτε SMS, είτε καλείς έναν αριθμό και πληκτρολογείς τον κωδικό της στάσης που είναι γραμμένος σε μια ταμπέλα, ή έχεις app στο ιPhone ή Android κινητό. Όλοι αυτοί οι τρόποι ενημέρωσης ανανεώνονται ανά ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ. Παρόλαυτα όμως θα πρέπει να συμφωνήσω... Ενα ένα πρέπει να λύνονται πρώτα τα προβλήματα. Απο ανακοινώσεις για να εντυπωσιάζεται ο κοσμάκης έχουμε πήξει. Ας κοιτάξουμε να λύσουμε τις βασικές προυποθέσεις για να έχουμε ένα σύστημα το οποίο θα μπορέσει να ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙ μια τέτοια προσπάθεια και μετά ας την εφαρμόσουν αλλιώς είναι απλά ένα περιττό έξοδο. Οταν δεν υπάρχουν καν στάσεις σε μερικά σημεία όταν το σύστημα με τις ράμπες για ανάπηρους έχει μείνει μισό, όταν 2πλο και 3πλο παρκάρουν αυτοκίνητα και όταν οι δρόμοι έιναι αυτό το αισχος που δεν υπάρχει δρόμος χωρις λακούβα, η real time ενημέρωση είναι άχρηστη πολυτέλεια. Και όλα αυτά εν μέσω οικονομικής κρίσης.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korios Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Στα τρόλλεϊ πάντως υπάρχει σύστημα τηλεματικής εδώ και μερικά χρόνια. Πιθανώς το αξιοποιούσαν μόνο "εσωτερικά" για την ρύθμιση των δρομολογίων. Και ο ΟΑΣΑ πρέπει να έχει τηλεματική, διότι στα λεωφορεία της γραμμής Α8 δίπλα στον οδηγό έχει μια μικρή οθονούλα που λέει το όνομα της στάσης πού βρίσκεται το λεωφορείο (την οποία όμως βλέπει ο οδηγός, όχι οι επιβάτες) Το σύστημα δουλεύει πάντως άψογα στη Θεσσαλονίκη, και παρόλο που στην πράξη δεν έχει και πολλή χρησιμότητα (αφού έτσι κι αλλιώς συνήθως θα περιμένω το λεωφορείο να έρθει, είτε ξέρω αν θα αργήσει είτε όχι) είναι πολύ ωραίο. Και παρόλο που και στη Θεσσαλονίκη γίνονται συχνά φασαρίες και συμπλοκές στο κέντρο πχ στην καμάρα που έχει τέτοιες οθόνες δεν θυμάμαι να τις έχουν σπάσει ποτέ (κολλάνε αυτοκόλλητα όμως καμιά φορά και δεν φαίνεται τι γράφει από κάτω). Ένα άλλο πολύ χρήσιμο που έχουν στον ΟΑΣΘ, και δεν ξέρω αν θα το κάνουν και στην Αθήνα είναι η αναγγελία (σε οθόνη και ηχητικά) της επόμενης στάσης μέσα στο λεωφορείο, που σε γλιτώνει από το άγχος όταν ξέρεις το όνομα της στάσης αλλά δεν ξέρεις που είναι. Επίσης αυτές η οθόνες δείχνουν καμιά φορά και ανακοινώσεις όπως π.χ. "την Τετάρτη 20/11 θα έχει 24η απεργία" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Δεν είναι και κάτι τρομερό. Τρομερό θα ήταν το 90, τώρα θα έπρεπε να είναι δεδομένο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
egw_eimai_re Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ θα έλεγα να κοιτάξουν να βάλουν κάνα ελεγκτή γιατί 25/30 άτομα δεν χτυπάνε εισητήριο.Ειδικά στην Ομόνοια χαμός.Όλοι οι παράνομοι Πακιστανοί, Αλβάνοι, Ινδοί κ.τ.λ. ποτέ δεν χτυπάνε εισιτήριο.Η μητέρα μου πριν ένα μήνα για παράδειγμα βρήκε 2 ελεγκτές (ώ θαύμα!) και βρήκαν 6-7 άτομα χωρίς εισιτήριο.Ένας μάλλον Πακιστανός πρέπει να ήτανε μόλις τον πιάσανε χωρίς εισιτήριο έβαλε τα γέλια και μόλις άνοιξαν οι πόρτες έτρεχε γελώντας και κοροιδεύοντας τους ελεγκτές.Εγώ προσωπικά πάντως έχω να δώ ελεγκτή πάνω απο 10 χρόνια σε λεωφορείο.Επίσης όπως λένε πολλοί να φτιάξουν τις στάσεις γιατί ειναι άστα να πάνε.Μπορεί να είναι καλή ιδέα αλλά με όλα τα κωλόπαιδα αλλά και ενήλικες βάνδαλους που υπάρχουν σε 4-5 μέρες άλλα θα είναι βαμμένα με σπρέυ, μαρκαδόρους και άλλα σπασμένα ή γρατσουνισμένα. Ο ελεγτης σε μαρανε εσενα κατσε τωρα που θα πληρωνεις 1.5€ για 3ης στασης να σου πω αν θα θες ελεγτη πανω απο το κεφαλι σου. Και παρεμπιπτοντος ξερεις ποσα προστιμα ειχα φαει; πανω απο 20 στα οποια μονο τα 5 πληρωθηκαν τα αλλα ακομα και καλα πανε στην εφορια Σκεψου τωρα τους παρανουμους πακι μποις.. anyway Στην ειδηση τωρα το βρισκω αρκετα καλο το ολο σκηνικο αλλα 1000 στασεις λεω εγω τωρα δεν ειναι λιγες; Οσο για το αν θα γινουν στοχος βανδαλισμου ειναι δεδομενο εκτος αν τις βαλουν τοσο ψιλα οσο και τα φωτα ετσι ωστε το καθε ανωριμο πλασμα να μην κανει την μαμακια του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alfred Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Να δούμε πόσες φορές ακόμα θα το ανακοινώσουν. Βαρεθήκαμε να ακούμε τα ίδια και τα ίδια χωρίς να γίνεται τίποτα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PaNtErAz Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2010 http://www.oasth.gr/tools/busTimes.php http://www.oasth.gr/tools/lineVehs.php Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα