WoodSell3r Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ SERVER ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΑΜΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.ΖΗΤΟΥΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ.ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.
xryso968 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 χαλαρώστε ρε παιδιά. γιατί τρώγεστε όλοι σας. όταν γίνονται λάθοι από μεγάλα μαγαζιά τα κάνουμε γαργάρα. τα μικρά μας πείραξαν. έχω ψωνίσει και εγώ από mediaram και είμαι ευχαριστημένος με το παραπάνω. έχω δει με τα μάτια μου πολύ περισσότερα προβλήματα σε άλλα site και μεγαλύτερες παραπλανήσεις από μεγαλύτερα μαγαζιά.πρώτον masteripper σήμερα είναι Κυριακή όσο αναφορά το τηλεφωνο που δε τους βρίσκεις, και δεύτερον το χρόνο τον βρίσκεις για να απαντάς εδώ μέσα. και στο κάτω κάτω δε μπορεί ένας server όπως αναφέρουν ή ένα χέρι υπαλλήλου που έκανε λάθος ενημέρωση, να την πληρώσει η εταιρία για να μην χάσει τους πελάτες από την στιγμη που είναι όντως λάθος.
karoutas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 @karoutas Γραφτηκες σημερα, εχεις 7 μηνυματα. Μεχρι εδω απο μενα κανενα προβλημα (που πολλοι θα στην ελεγαν και μονο γι αυτο, αλλα διαφωνω. Ολοι καποια μερα γραφτηκαν και απο το μηδεν ξεκίνησαν τα μηνυματα τους .) Μου φαινεται ομως καπως που και τα 7 μηνυματα σου αφορουν θετικα το ram-shop. 'Αλλα ενδιαφεροντα περα απο αυτο δεν εχεις; είδες, όλα από κάπου ξεκινούν και κάπου τελειώνουν.λίγα είναι τα άτομα εδώ μέσα που βγάζουν προσφορές για λογαριασμό μεγάλων εταιριών.λες να τα πέρνω και εγώ για να στηρίζω το mediaram.
karoutas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 όσο αναφορά τις ξένες εταιρίες ποιος θα σας καλύψει με εγγύηση αν πάθει κάτι το προϊόν?? πολύ απλά θα πληρώσουμε 15-20 ευρουλάκια για να το επιστρέψουμε και να μας το ξαναστείλουν. την έχω πατήσει πάρα πολλές φορές από amazon και ebay όπως και πρόσφατα από κάποια αγγλικά site. και καθυστέρηση στο χρόνο παράδοσης και φόβος αν είναι ελλατωματικό το προϊόν, και μετά άντε άλλες 15-20 ημέρες μέχρι να σου έρθει το καινούργιο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 και αρκετοί την έχουν πατήσει με ελληνικά καταστήματα όταν τους είπαν ότι η βλάβη "οφείλεται και καλά σε πτώση του δίσκου" και ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση το προϊόν... χώρια την καθυστέρηση αρκετών μαγαζιών για την αντικατάσταση ή την άρνηση να σου δώσουν τα χρήματά σου πίσω σε περίπτωση DOA...
WoodSell3r Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 όσο αναφορά τις ξένες εταιρίες ποιος θα σας καλύψει με εγγύηση αν πάθει κάτι το προϊόν?? πολύ απλά θα πληρώσουμε 15-20 ευρουλάκια για να το επιστρέψουμε και να μας το ξαναστείλουν. την έχω πατήσει πάρα πολλές φορές από amazon και ebay όπως και πρόσφατα από κάποια αγγλικά site. και καθυστέρηση στο χρόνο παράδοσης και φόβος αν είναι ελλατωματικό το προϊόν, και μετά άντε άλλες 15-20 ημέρες μέχρι να σου έρθει το καινούργιο. τουλαχιστον απο εκείνες όσο το πάρεις τόσο θα το πληρώσεις.. δεν θα δεις ανακοίνωση ότι απο αναβάθμιση των server υπήρξε λάθος με τις τιμές. Αν σου έχει τύχει κάτι παρόμοιο απο ebay,amazon,play θα ήθελα να το ακούσω.. Μη προσπαθείς να δικαιολογηθείς. Επίσης δεν είμαστε λίγοι εκείνοι που για να γίνει μια αλλάγη προιόντος εντός εγγύησης από ελληνικό κατάστημα τρέξαμε,φωνάξαμε,μαλώσαμε,βρίσαμε,περιμέναμε μέχρι να μας προσφέρουν το αυτονόητο...
karoutas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 και αρκετοί την έχουν πατήσει με ελληνικά καταστήματα όταν τους είπαν ότι η βλάβη "οφείλεται και καλά σε πτώση του δίσκου" και ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση το προϊόν... χώρια την καθυστέρηση αρκετών μαγαζιών για την αντικατάσταση ή την άρνηση να σου δώσουν τα χρήματά σου πίσω σε περίπτωση DOA... αν έχεις ονόματα από τις εταιρίες αυτές γιατί δε τις ονομάζεις στο forum. διαφήμιση πάντως δε θα κάνεις. πιστέυεις ότι αυτό που λες για τα ελληνικά μαγαζιά στο εξωτερικο δε το κάνουν?? σε πληρωφορώ ότι εδώ στην ελλάδα το κάνουν ασύστολα τα μεγάλα πολυκαταστήματα και όχι τα μικρά μαγαζάκια γιατί δε αξίζει για έναν σκληρό ή οτιδήποτε άλλο να χάσουν αυτόν το πελάτη.
masteripper Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 χαλαρώστε ρε παιδιά. γιατί τρώγεστε όλοι σας. όταν γίνονται λάθοι από μεγάλα μαγαζιά τα κάνουμε γαργάρα. τα μικρά μας πείραξαν. έχω ψωνίσει και εγώ από mediaram και είμαι ευχαριστημένος με το παραπάνω. έχω δει με τα μάτια μου πολύ περισσότερα προβλήματα σε άλλα site και μεγαλύτερες παραπλανήσεις από μεγαλύτερα μαγαζιά.πρώτον masteripper σήμερα είναι Κυριακή όσο αναφορά το τηλεφωνο που δε τους βρίσκεις, και δεύτερον το χρόνο τον βρίσκεις για να απαντάς εδώ μέσα. Νομίζω,νομίζω λέω ότι δεν σου εδωσα καποιο δικαίωμα για να αξιολογήσεις πως θα κατανείμω τον χρονο μου...και έτσι για ενημέρωση για να σκέφτεσαι λίγο περισσότερο όταν γράφεις. έγω σήμερα το πρωι έκανα παραγγελία για τους δίσκους σε άλλο μαγαζί....με βάση την προσφορα προχώρησα σε ακύρωση....χαμένος χρόνος Για να γραφτω στο μαγαζί τους και να κάνω την παρεγγελία ....έχασα χρόνο...παει..... Για να γράφω εδω πέρα ....σίγουρα μπορείς να πεις ότι χάνω χρόνο... αλλα καλώς ή κακώς μου την βίδωσε Σήμερα νομίζω ότι τα μαγαζια είναι ανοικτα ..... αν τουλάχιστον θέλουν να βγάλουν κανένα φραγκο δουλειά. Το ότι εγω θα πρεπει να περιμένω μέχρι αυριο για να συννενοηθω είναι πάλι χάσιμο χρόνου....δεν φταίω εγω που το δικο τους λάθος μου αλλαξε τον προγραμματισμο μου. Όπως μπόρεσαν να κάνουν την αλλαγή στην σελίδα θα μπορουσαν να πάρουν και μερικα τηλεφωνάκια και να ξεκαθαρίσουν την υπόθεση. Το ότι εγω θα αναγκατω να ξανακάνω παραγγελία η οποία πιθανον θα καθυστερήσει λόγω των ημερων είναι πάλι χάσιμο χρόνου τον οποίο εγω θα τον είχα χρησιμοποιήσει για να κάνω αυτα που είχα προγραμματίσει. Δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις ,πίστεψε με ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και έχει άλλη σημασια να πληκτρολογείς κατι στον υπολογιστή και άλλο να ξηλώνεις απο 2 συστήματα τους δίσκους (βγάλτο απο εκει που είναι χωμένο, ξεβίδωσε το,μετέφερε 1 tb σε αρχεία ,βγάλε δίσκους βάλε δίσκους,ξαναβίδωσε το,ξαναβάλτο στην θέση του)
xryso968 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 τουλαχιστον απο εκείνες όσο το πάρεις τόσο θα το πληρώσεις.. δεν θα δεις ανακοίνωση ότι απο αναβάθμιση των server υπήρξε λάθος με τις τιμές. Αν σου έχει τύχει κάτι παρόμοιο απο ebay,amazon,play θα ήθελα να το ακούσω.. Μη προσπαθείς να δικαολογηθείς. Επίσης δεν είμαστε λίγοι εκείνοι που για να γίνει μια αλλάγη προιόντος εντός εγγύησης από ελλήνικο κατάστημα τρέξαμε,φωνάξαμε,μαλώσαμε,βρίσαμε,περιμέναμε μέχρι να μας προσφέρουν το αυτονόητο... ίσα ίσα που αν αυτό συμβεί με καμιά μεγάλη εταιρία θα το κάνουν όλοι γαργάρα και κανένας δε πει τπτ, ενώ με τα μικρά όλοι θέλουν να τα χαντακώσουν. πάντως αν θα έχω ποτέ πρόβλημα με το service από το mediaram θα σας το πω.επίσης ονόμασε, όπως είπε και o karoutas, τα μαγαζιά που είχες πρόβλημα και φώναζες για το service...να μην πάμε πολύ μακριά.. πριν 2 χρόνια πήρα ένα pc έτοιμο από e-shop και ήταν ελλατωματικό από την αρχή.το πήγα πίσω και ξέρετε τι μου είπαν?? ότι το άνοιξα το pc και προσπάθησα να βγάλω την cpu... έλεος!!!
xryso968 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 ίσα ίσα που αν αυτό συμβεί με καμιά μεγάλη εταιρία θα το κάνουν όλοι γαργάρα και κανένας δε πει τπτ, ενώ με τα μικρά όλοι θέλουν να τα χαντακώσουν. πάντως αν θα έχω ποτέ πρόβλημα με το service από το mediaram θα σας το πω.επίσης ονόμασε, όπως είπε και o karoutas, τα μαγαζιά που είχες πρόβλημα και φώναζες για το service...να μην πάμε πολύ μακριά.. πριν 2 χρόνια πήρα ένα pc έτοιμο από e-shop και ήταν ελλατωματικό από την αρχή.το πήγα πίσω και ξέρετε τι μου είπαν?? ότι το άνοιξα το pc και προσπάθησα να βγάλω την cpu... έλεος!!! το αποτέλεσμα πλήρωσα καινούργιο cpu. ζήτω οι Μεγάλοι Όμιλοι!!!!
karoutas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Νομίζω,νομίζω λέω ότι δεν σου εδωσα καποιο δικαίωμα για να αξιολογήσεις πως θα κατανείμω τον χρονο μου...και έτσι για ενημέρωση για να σκέφτεσαι λίγο περισσότερο όταν γράφεις. έγω σήμερα το πρωι έκανα παραγγελία για τους δίσκους σε άλλο μαγαζί....με βάση την προσφορα προχώρησα σε ακύρωση....χαμένος χρόνος Για να γραφτω στο μαγαζί τους και να κάνω την παρεγγελία ....έχασα χρόνο...παει..... Για να γράφω εδω πέρα ....σίγουρα μπορείς να πεις ότι χάνω χρόνο... αλλα καλώς ή κακώς μου την βίδωσε Σήμερα νομίζω ότι τα μαγαζια είναι ανοικτα ..... αν τουλάχιστον θέλουν να βγάλουν κανένα φραγκο δουλειά. Το ότι εγω θα πρεπει να περιμένω μέχρι αυριο για να συννενοηθω είναι πάλι χάσιμο χρόνου....δεν φταίω εγω που το δικο τους λάθος μου αλλαξε τον προγραμματισμο μου. Όπως μπόρεσαν να κάνουν την αλλαγή στην σελίδα θα μπορουσαν να πάρουν και μερικα τηλεφωνάκια και να ξεκαθαρίσουν την υπόθεση. Το ότι εγω θα αναγκατω να ξανακάνω παραγγελία η οποία πιθανον θα καθυστερήσει λόγω των ημερων είναι πάλι χάσιμο χρόνου τον οποίο εγω θα τον είχα χρησιμοποιήσει για να κάνω αυτα που είχα προγραμματίσει. Δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις ,πίστεψε με ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και έχει άλλη σημασια να πληκτρολογείς κατι στον υπολογιστή και άλλο να ξηλώνεις απο 2 συστήματα τους δίσκους (βγάλτο απο εκει που είναι χωμένο, ξεβίδωσε το,μετέφερε 1 tb σε αρχεία ,βγάλε δίσκους βάλε δίσκους,ξαναβίδωσε το,ξαναβάλτο στην θέση του) για να καταλάβω masteripper.... εσύ όταν βάζεις παραγγελία σε ένα μαγαζί μετά ψάχνεις να βρεις ακόμα καλύτερη τιμή και σε άλλα μαγαζιά??? δλδ αν αυρίο βαλεις παραγγελία και μετα απο μία μερα βγει μια προσφορα απο άλλο μαγαζι και μετα απο 2 μερες απο ένα τρίτο μαγαζί εσύ θα ακυρώνεις τις παραγγελίες και θα τις ξαναβάζεις?? ωραίος είσαι.... μόνος σου χάνεις τον χρόνο σου...
WoodSell3r Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Αν ψάξεις σε διάφορα θέματα μέσα στο φόρουμ θα δεις και τις προσφορές των ελληνικών καταστημάτων και τον τρόπο εξυπηρέτησης σε περιπτώση αλλαγής. Επίσης το ότι αυτό δεν συμβαίνει στο εξωτερικό πχ ebay,amazon και άλλα είναι γιατί απλά αυτοί είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Το amazon εχει 12.000.000 επισκέψεις την μέρα. Εκείνοι οι σερβερ δεν γίνονται αναβάθμιση δηλαδή;;;
karoutas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 για να καταλάβω masteripper.... εσύ όταν βάζεις παραγγελία σε ένα μαγαζί μετά ψάχνεις να βρεις ακόμα καλύτερη τιμή και σε άλλα μαγαζιά??? δλδ αν αυρίο βαλεις παραγγελία και μετα απο μία μερα βγει μια προσφορα απο άλλο μαγαζι και μετα απο 2 μερες απο ένα τρίτο μαγαζί εσύ θα ακυρώνεις τις παραγγελίες και θα τις ξαναβάζεις?? ωραίος είσαι.... μόνος σου χάνεις τον χρόνο σου... επίσης για να κάνεις μία ακύρωση είναι ένα απλό e-mail όπως και για να την παραγγείλεις ξανά αυτήν που ακύρωσες είναι πάλι ένα απλό e-mail.απλά για να ξέρεις, σήμερα είναι ανοιχτά μόνο τα καταστήματα και όχι οι αποθήκες,οπότε πάλι η παραγγελία σου θα πήγαινε από δευτέρα.
masteripper Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 για να καταλάβω masteripper.... εσύ όταν βάζεις παραγγελία σε ένα μαγαζί μετά ψάχνεις να βρεις ακόμα καλύτερη τιμή και σε άλλα μαγαζιά??? δλδ αν αυρίο βαλεις παραγγελία και μετα απο μία μερα βγει μια προσφορα απο άλλο μαγαζι και μετα απο 2 μερες απο ένα τρίτο μαγαζί εσύ θα ακυρώνεις τις παραγγελίες και θα τις ξαναβάζεις?? ωραίος είσαι.... μόνος σου χάνεις τον χρόνο σου... Ξέρεις καμμια φορα...καποια πράγματα απλώς τυχαίνουν και επειδή το χρήμα δεν ρεει ...πάντα ψάχνεις το καλύτερο δυνατο....και συνεχίζεις να μπερεδεύεις χρόνους...καλύτερα να μην με αναφέρεις...δεν υπάρχει κανένας λόγος.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 αν έχεις ονόματα από τις εταιρίες αυτές γιατί δε τις ονομάζεις στο forum. διαφήμιση πάντως δε θα κάνεις. πιστέυεις ότι αυτό που λες για τα ελληνικά μαγαζιά στο εξωτερικο δε το κάνουν?? σε πληρωφορώ ότι εδώ στην ελλάδα το κάνουν ασύστολα τα μεγάλα πολυκαταστήματα και όχι τα μικρά μαγαζάκια γιατί δε αξίζει για έναν σκληρό ή οτιδήποτε άλλο να χάσουν αυτόν το πελάτη. για τα ονόματα, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται... μέχρι να βρω διαβάσω/ακούσω συγκεκριμένες περιπτώσεις για τα καταστήματα εξωτερικού δεν πιστεύω κάτι, αθώος μέχρι της αποδείξεως του εναντίου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.