Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη συμπεριφορά απο airtickets.gr


ntg24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα χτες κράτηση από το Airtickets.gr .

 

Όλα καλά χτες μέχρι σήμερα που με πήρανε τηλέφωνο και διαβάστε να τρελαθείτε!!!

 

Έγινε κανονικά η χρέωση στην κάρτα.

Αλλά δεν έγινε, λόγο τεχνικού προβλήματος της Olympic Air σύμφωνα με την AirTickets, η κράτηση του εισιτηρίου.

Και ήθελαν να τους δώσω τηλεφωνικά την κάρτα μου (!!!!!!!!) για να κάνουν δεύτερη χρέωση για να κλείσουμε την θέση.

Το ποσό, σύμφωνα με την AirTickets, θα επιστρεφόταν σε 5-10 μέρες!!!!

 

Φυσικά τους ξέχεσα και το έκλεισα από το Travelplanet. H Ολυμπιακή το είχε ακριβότερα...

Δημοσ.

Ψιλολαμογια του κερατα.Ε συντομια--κλεινω εισητηρια αλερετουρ για λονδινο για μετα απο 3 μηνες,απο λαθος μου στα στοιχεια επιβατη αντι για vas--- γραφω bas---.Κυριακη εγινε αυτο ,δευτερα πρωι τους περνω τηλ.να το αλλαξουν (ενα κλικ ειναι για αυτους) ,για αυτο το κλικ μου ζηταγαν 30 ευρω-λεω δεν εισαστε με τα καλα σας, εναλακτικα ζητησα να μου εγγυηθουν οτι δεν θα υπαρξειπροβλημα με την επιβιβαση-ουτε και αυτο το δεχονταν,ειτε ταξιδεψετε ειτε οχι εμεις θα σας χρεωσουμε τη καρτα-αφου εκανα ελεγχο οτι δεν εχει γινει ακομα χρεωση,δηλωσα απωλεια(ας πανε να βρουν καρτα να τη χρεωσουν)και επιτοπου καταγγελεια στο συνηγορο του καταναλωτη-και στη γενικη γραματεια καταναλωτη στο υπουργειο εμπορου.ΧΑ.. :devil: :devil: :devil:

Δημοσ.

Ψιλολαμογια του κερατα.Ε συντομια--κλεινω εισητηρια αλερετουρ για λονδινο για μετα απο 3 μηνες,απο λαθος μου στα στοιχεια επιβατη αντι για vas--- γραφω bas---.Κυριακη εγινε αυτο ,δευτερα πρωι τους περνω τηλ.να το αλλαξουν (ενα κλικ ειναι για αυτους) ,για αυτο το κλικ μου ζηταγαν 30 ευρω-λεω δεν εισαστε με τα καλα σας, εναλακτικα ζητησα να μου εγγυηθουν οτι δεν θα υπαρξειπροβλημα με την επιβιβαση-ουτε και αυτο το δεχονταν,ειτε ταξιδεψετε ειτε οχι εμεις θα σας χρεωσουμε τη καρτα-αφου εκανα ελεγχο οτι δεν εχει γινει ακομα χρεωση,δηλωσα απωλεια(ας πανε να βρουν καρτα να τη χρεωσουν)και επιτοπου καταγγελεια στο συνηγορο του καταναλωτη-και στη γενικη γραματεια καταναλωτη στο υπουργειο εμπορου.ΧΑ.. :devil: :devil: :devil:

Μια μικρή λεπτομέρεια. Ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία, υπάρχει όντως χρέωση για αλλαγή των στοιχείων (ακόμα κι αν ειναι 2 κλικ για την αεροπορική εταιρεία). Εννοώ οτι υπάρχει χρέωση απο την ίδια την αεροπορική εταιρεία και όχι τον μεταπωλητη-πράκτορα.

Τελικά ταξίδεψες με το εισιτήριο που σου έβγαλαν απο εκει;

Δημοσ.

Μια μικρή λεπτομέρεια. Ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία, υπάρχει όντως χρέωση για αλλαγή των στοιχείων (ακόμα κι αν ειναι 2 κλικ για την αεροπορική εταιρεία). Εννοώ οτι υπάρχει χρέωση απο την ίδια την αεροπορική εταιρεία και όχι τον μεταπωλητη-πράκτορα.

Τελικά ταξίδεψες με το εισιτήριο που σου έβγαλαν απο εκει;

Δεν με απασχολει εμενα τι κανουν οι εταιρειες μεταξυ τους,εγω με την airtickets εχω να κανω,οποιος συνεργαζετε με λαμογια ειναι και αυτος λαμογιο.

Οχι εβγαλα απο αλλου εισητηρια και ειναι για το πασχα

Δημοσ.

Δεν με απασχολει εμενα τι κανουν οι εταιρειες μεταξυ τους,εγω με την airtickets εχω να κανω,οποιος συνεργαζετε με λαμογια ειναι και αυτος λαμογιο.

xp-user κάνεις ένα μικρό λάθος. Ανεξάρτητα της πολιτικής της airticket και ανεξάρτητα οτι έκανες εσύ το λάθος, αν η πολιτική της Χ αεροπορικής εταιρείας είναι η αλλαγή στοιχείων με χρέωση (δεν εξετάζω αν είναι δικαιολογημένη ή όχι), δεν μπορείς να κατηγορείς την airticket. Δηλαδή περίμενες η airticket να πληρώσει από την τσέπη της, το δικό σου λάθος; Σου ακούγεται λογικό; Κάτι ακόμα, με τη λογική οτι είναι λαμόγιο όποιος συνεργάζεται με λαμόγια, και εσύ αφού πετάς με την Χ αεροπορική εταιρεία, σε εντάσει στην ίδια ομάδα.

 

Έχω ψωνίσει αεροπορικά εισιτήρια απο όπου μπορείς να φανταστείς (ακριβές εταιρείες, low cost εταιρείες, expedia, skyscanner, lastminute, airticket, κλπ), αλλά ΠΑΝΤΑ διάβαζα τους όρους.

 

 

Οχι εβγαλα απο αλλου εισητηρια και ειναι για το πασχα

Αφού δεν είχαν εκδοθεί εισιτήρια και δεν είχε χρεωθεί η κάρτα ... καλά έκανες.

Καλό ταξίδι.

Δημοσ.

1.5 μήνα καλά είναι...εγώ από τον Μάιο περιμένω τα λεφτά από την easy jet όταν ακυρώθηκε η πτήση μου λόγω της τέφρας και ακόμα περιμένω,...

 

 

Εμενα η easyjet που ακυρωσε χωρις να εξηγει τον λογο μια πτηση και ενω ειχα κανει κρατηση για 3 ατομα με επιστροφη...μου ηρθε ενα μειλ 2 μερες πριν τη πτηση που μου την ακυρωσε.... μου ειπαν αν θελω να τα μεταφερω αλλη ημερομηνια η να επιστρεψουν τα χρηματα, επελεξα επιστροφη χρηματων και σε 24 ωρες μου τα ειχαν δωσει πισω στη καρτα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...