Προς το περιεχόμενο

Τελικά η νευρική ή η ήρεμη οδήγηση είναι πιο οικονομική?


Alchemist`

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν εχει "μαλλον" ή εχει ή δεν έχει.Βαλτο πανω σε ενα διαγνωστικό να φανεί.

 

Αν ειναι λ εχει δικιο.Αλλά να ξέρεις πως είναι ακριβούτσικος.

 

 

Ενδεικτικά στο σαξό κοστίζει αν θυμάμαι καλά λίγο κάτω απο 100ε.

 

Απο διαγνωστικο ειναι αυτο που λεω ....

Λαθος δικο μου το μαλον ...

 

Το θεμα ειναι θα φτιαξει η κατασταση ή τσαμπα θα τα δωσω .. ??

 

 

 

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

φυσικά και θα φτιάξει.

 

Ο λ οταν κινείσαι με σταθερό γκάζι δουλέυει σε closed loop και κανονίζει το μειγμα αναλόγως τα καυσαέρια που διαβάζει.Αν δε διαβάζει σωστά,το μείγμα ειναι πλούσιο χωρίς να χρειάζεται. Πλούσιο μείγμα σημαίνει περισσότερη βενζίνη.

(στην περίπτωση τέρμα γκαζιού ο λ βγαίνει εκτός,δουλέυει σε Open loop).

 

Οπότε αλλάζοντας τον θα δεις διαφορά στη κατανάλωση.

 

Οπως φυσικα και ο αισθητήρας υποπίεσης (στην εισαγωγή αέρα), ο λ , το καθαρό φίλτρο, ο μή μπουκωμένος καταλύτης παιζουν τρομερό ρόλο στη κατανάλωση. (απο τα μηχανικά πάντα).

τι κόστος σου είπε για αλλαγή? ανταλλακτικό + εργασία?

Δημοσ.

φυσικά και θα φτιάξει.

 

Ο λ οταν κινείσαι με σταθερό γκάζι δουλέυει σε closed loop και κανονίζει το μειγμα αναλόγως τα καυσαέρια που διαβάζει.Αν δε διαβάζει σωστά,το μείγμα ειναι πλούσιο χωρίς να χρειάζεται. Πλούσιο μείγμα σημαίνει περισσότερη βενζίνη.

(στην περίπτωση τέρμα γκαζιού ο λ βγαίνει εκτός,δουλέυει σε Open loop).

 

Οπότε αλλάζοντας τον θα δεις διαφορά στη κατανάλωση.

 

Οπως φυσικα και ο αισθητήρας υποπίεσης (στην εισαγωγή αέρα), ο λ , το καθαρό φίλτρο, ο μή μπουκωμένος καταλύτης παιζουν τρομερό ρόλο στη κατανάλωση. (απο τα μηχανικά πάντα).

τι κόστος σου είπε για αλλαγή? ανταλλακτικό + εργασία?

 

Thanx για την επεξηγηση ...

Ησουν κατατοπιστικος ...smilie.png

 

Δλδ στην ουσια θα δω διαφορα μεσα στην πολη ... ?

 

Δε μου ειπε κοστος ....

Θα το ξαναδουμε αυτες τις μερες και τοτε θα μου πει ...

Δημοσ.

Ασφαλώς. Ειδικά μέσα στη πόλη όπου κινείσαι με χαμηλές στροφές/ταχύτητες.

 

Επίσης δε θα χεις προβλημα με το ΚΤΕΟ ή τα καυσαέρια αν σου κάνουν έλεγχο,μιας και με χαλασμένο λ ανεβαίνουν αυτά κατα πολύ.

 

Αν το κόστος φανεί εξωπραγματικό, κάνε μια έρευνα αγοράς για το κόστος του ανταλλακτικού πρώτα και ρώτησε τον περί εργατικών.

Για να καταλάβεις (δε ξέρω βέβαια πως ειναι στο φαμπια) στο σαξο μπαίνει εύκολα.

 

Βασικα το δικό σου έχει 2 λ? γνωρίζεις?

Δημοσ.

Ασφαλώς. Ειδικά μέσα στη πόλη όπου κινείσαι με χαμηλές στροφές/ταχύτητες.

 

Επίσης δε θα χεις προβλημα με το ΚΤΕΟ ή τα καυσαέρια αν σου κάνουν έλεγχο,μιας και με χαλασμένο λ ανεβαίνουν αυτά κατα πολύ.

 

Αν το κόστος φανεί εξωπραγματικό, κάνε μια έρευνα αγοράς για το κόστος του ανταλλακτικού πρώτα και ρώτησε τον περί εργατικών.

Για να καταλάβεις (δε ξέρω βέβαια πως ειναι στο φαμπια) στο σαξο μπαίνει εύκολα.

 

Βασικα το δικό σου έχει 2 λ? γνωρίζεις?

 

Xαχαχα ...

Και πριν καμποσο καιρο καποιος αλλος μου ειχε πει πως τα καυσαερια μου ειναι ανεβασμενα ....mrgreen.png

 

 

Θα του το παω αυτη τη βδομαδα και θα γραψω αργοτερα για τα νεοτερα και περι κοστους....

Thanx ....

Δημοσ.

Για να επαναφέρω τη συζήτηση στο αρχικό θέμα, έρχομαι να επιβεβαιώσω τους ισχυρισμούς περί οικονομίας όταν έχουμε καλή ροπή και συνεπώς δεν αναγκαζόμαστε να «βυθίζουμε» το πόδι μας στο γκάζι.

 

Η δοκιμή; Μία βόλτα από Ηράκλειο προς Χανιά μετ' επιστροφής, όπου προσπάθησα να επιταχύνω όσο λιγότερο γίνεται και να κρατάω το πόδι μου όσο πιο «ψηλά» μπορώ (ακόμα και αν αυτό σήμαινε να κατεβάσω μία σχέση). Στην επιστροφή μάλιστα, που δεν είχε κίνηση (και άρα μπορούσα να πάω με ό,τι ρυθμό ήθελα) διατήρησα σταθερή πορεία στα ~80 ΧΜΩ. Σε κάποια σημεία αναγκαστικά κατέβασα σε 4η, με στόχο πάντα ίσα να ακουμπάω το γκάζι.

 

Αποτέλεσμα; Έχω κάνει 430+ χιλιόμετρα, με το ρεζερβουάρ λίγο κάτω από τη μέση... δηλαδή... έχω ακόμα. Είναι η πρώτη φορά που το αυτοκίνητο βγάζει τέτοια απόσταση χωρίς να το «ταΐσω».

 

:D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...