qsis Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 τα γερμανικα μουλαρια δε δειχνουν περισσοτερα , ειναι περισσοτερα
NickTG Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 τα γερμανικα μουλαρια δε δειχνουν περισσοτερα , ειναι περισσοτερα Ναι αλλά παραμένουν μουλάρια...
Haldol Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 σε ποιο βενζιναδικο εχει τοσο φτηνη 100ρα? Σε μία ΕΚΟ στην ΜΑΤΘΑΙΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ.
DIMITRISG Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Έχουμε ξαναπεί ότι είναι ένας μύθος αυτό. Στη μέγιστη ροπή έχουμε τον καλύτερο λόγο απόδοσης προς κατανάλωση. Όχι τη μικρότερη κατανάλωση όμως.. Αυτό το έχω διδαχθεί στη σχολή μηχανικών αυτοκινήτων από τον καθηγητή και δεν είναι κουβέντα των φόρουμ. Οδηγώντας κοντά στη ροπή, επιτυγχάνεις την πιο οικονομική οδήγηση, θα καταναλώσεις το λιγότερο δυνατό καύσιμο για να διανύσεις μια απόσταση Α. Οδηγώντας μακριά από την ροπή, θα κάψεις το ίδιο έχοντας διανύσει λιγότερη απόσταση. Στην ίδια λογική λέμε γιατί είναι πιο οικονομικός ο πετρελαιοκινητήρας. Γιατί χρειάζεται λιγότερο καύσιμο για να διανύσει την ίδια απόσταση με τον βενζινοκινητήρα και όχι γιατί η μηχανή « καίει » λιγότερο ή γιατί το πετρέλαιο είναι φτηνότερο.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2011 Στη θεωρία, γιατί στην πράξη και ειδικά σε κίνηση στην πόλη, είσαι σίγουρος ότι ισχύει; Και ο ντίζελ έχει τη μέγιστη ροπή ούτως ή άλλος πολύ χαμηλά. Φαντάσου να κινείσαι με μέτρια ή πολύ κίνηση σε Μεσογείων ή Κηφισίας, και να προσπαθείς να φτάσεις τις 3.500-4.000 στο στροφόμετρο όπου είναι η μέγιστη ροπή (σε βενζινοκινητήρα) για να κάνεις οικονομία!
qsis Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Αυτό το έχω διδαχθεί στη σχολή μηχανικών αυτοκινήτων από τον καθηγητή και δεν είναι κουβέντα των φόρουμ. Οδηγώντας κοντά στη ροπή, επιτυγχάνεις την πιο οικονομική οδήγηση, θα καταναλώσεις το λιγότερο δυνατό καύσιμο για να διανύσεις μια απόσταση Α. Οδηγώντας μακριά από την ροπή, θα κάψεις το ίδιο έχοντας διανύσει λιγότερη απόσταση. Στην ίδια λογική λέμε γιατί είναι πιο οικονομικός ο πετρελαιοκινητήρας. Γιατί χρειάζεται λιγότερο καύσιμο για να διανύσει την ίδια απόσταση με τον βενζινοκινητήρα και όχι γιατί η μηχανή « καίει » λιγότερο ή γιατί το πετρέλαιο είναι φτηνότερο. το δοκιμασες αυτο? το δοκιμασες σε πολυστροφο αυτοκινητο που εχει μεγιστη ροπη στο θεο? το οτι το ειπε ενας καθηγητης τι παει να πει? και ενας αλλος καθηγητης στο εμπ τους ελεγε οτι στην ελλαδα πρεπει να βαζουμε 10w 40. δλδ να αγνοησουμε τις οδηγιες μιας αυτοκινητοβιομηχανιας που εχει κανει δοκιμες σε διαφορες περιοχες του πλανητη για χιλιαδες χλμ και εχει αποφασισει οτι το καταλληλο λαδι για καποια συγκεκριμενα μοτερ ειναι το 5w 30 και να ακουσουμε ενα καθηγητη που νομιζει οτι ζουμε στη σαχαρα.. (οχι οτι αυτο θα ειχε απαραιτητα να πει κατι) εγω σου λεω παρε ενα αυτοκινητο μονος σου που να δινει ροπη ψηλα και δες τι κανει οταν οδηγεις κοντα στη ροπη και τι οταν οδηγεις με χαμηλες στροφες και ελαφρυ γκαζι εγω εχω και τετοιο , εχω και τουρμπατο και τα 2 κανουν οικονομια οταν τα πηγαινω αυστηρα κατω απο 3000 (αλλαγη συνηθως στις 2200-2500) σαλ με χαλαρο γκαζι και φυσικα οχι ιδιαιτερα μεγαλη επιταχυνση
DIMITRISG Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Βεβαίως και το έχω δοκιμάσει, οδηγώ 20 χρόνια. Καταλαβαίνω τι θες να πεις, ότι πχ σε κατηφορικό δρόμο μπορείς να οδηγήσεις με 5η με λίγες στροφές, ή στον αυτοκινητόδρομο. Αλλά εκεί χρησιμοποιείς την αδράνεια και πολύ καλά κάνεις, γι αυτό άλλωστε προστέθηκε και η 5η ταχύτητα. Όταν πιάσεις όμως μια μικρή ανηφόρα, και δεν την ανέβεις με το 100% της ροπής θα κάψεις πολύ περισσότερο. Το ότι ο κινητήρας καταναλώνει λιγότερο όταν λειτουργεί στην ροπή του όχι μόνο δεν είναι μύθος, αλλά το μαθαίνεις στο σχολείο στις βασικές αρχές του κινητήρα. Το ανεβοκατεβασμα όμως ταχύτητας στην πόλη, θα έχει σαν αποτέλεσμα την μεγαλύτερη κατανάλωση. Όπως και αν φρενάρεις όταν φτάσεις στο φανάρι ενώ αν έκοβες ταχύτητα πριν θα έκανες οικονομία και στα φρένα.
Ntinaras Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Αυτό το έχω διδαχθεί στη σχολή μηχανικών αυτοκινήτων από τον καθηγητή και δεν είναι κουβέντα των φόρουμ. Οδηγώντας κοντά στη ροπή, επιτυγχάνεις την πιο οικονομική οδήγηση, θα καταναλώσεις το λιγότερο δυνατό καύσιμο για να διανύσεις μια απόσταση Α. Οδηγώντας μακριά από την ροπή, θα κάψεις το ίδιο έχοντας διανύσει λιγότερη απόσταση. Στην ίδια λογική λέμε γιατί είναι πιο οικονομικός ο πετρελαιοκινητήρας. Γιατί χρειάζεται λιγότερο καύσιμο για να διανύσει την ίδια απόσταση με τον βενζινοκινητήρα και όχι γιατί η μηχανή « καίει » λιγότερο ή γιατί το πετρέλαιο είναι φτηνότερο. ισχυει αυτο,γιατι οταν οδηγας με τις στροφες στη μεγιστη ροπη και εχεις σταθερη ταχυτητα,εχεις πολυ λιγο πατημενο το γκαζι και τα μπεκ ψεκαζουν πολυ λιγοτερη βενζινη δηλαδη οταν εισαι με τριτη και 3000 στροφες και βαλεις 5η και 1500 καις περισσοτερη βενζινη στη δευτερη περιπτωση Στη θεωρία, γιατί στην πράξη και ειδικά σε κίνηση στην πόλη, είσαι σίγουρος ότι ισχύει; Και ο ντίζελ έχει τη μέγιστη ροπή ούτως ή άλλος πολύ χαμηλά. Φαντάσου να κινείσαι με μέτρια ή πολύ κίνηση σε Μεσογείων ή Κηφισίας, και να προσπαθείς να φτάσεις τις 3.500-4.000 στο στροφόμετρο όπου είναι η μέγιστη ροπή (σε βενζινοκινητήρα) για να κάνεις οικονομία! το ντιζελ περα του οτι εχει διαφορετικη κατασκευη στο κινητηρα,το καυσιμο απο μονο του εχει 10% περισσοτερη ενεργεια απο τη βενζινη.και ειναι και πιο φτηνο
Dimitris362 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Εγω που σηνηθος δεν βιαζομαι δουλευω παρα πολυ την νεκρα και σε ευθεια κ ειδικα οταν ο δρομος εχει εστω και την παραμικρη κατηφορικη κληση. Πλησιαζοντας στο κοκκινο φαναρι φρεναρω απο πολλα μετρα πριν και το αφηνω να κυλισει με λιγα χιλιομετρα για να μη σταματησει πληρως αλλα να υπαρχει κηλιση οστε να υπαρχει λιγοτερη τριβη και να χρειαζεται λιγοτερη βενζινη για να ξαναανεβασω χιλιομετρα (σπαω τα νευρα των πισω το ξερω αλλα καιω λιγοτερο). Και αμα ηταν τοσο επικινδινη η νεκρα δεν θα βγαιναν ολα τα καινουρια αυτοκινητα με σταρτ αιντ στοπ συστημα που σβηνει τον κινιτηρα οταν αφηνεις το γκαζι (σηνυθως κατηφορα). Και με τα σημερινα δεδομενα με το πεζο 206 1.4 που κατεχω χρειαζομαι περιπου 3 ευρω βενζινης για να ανεβωκατεβω απο Ωραιοκαστρο στο κεντρο της Θεσσαλονικης σε 15-20 λεπτα χρησιμοποιωντας τον περιφεριακο δουλεβωντας παρα πολυ τη νεκρα οπου βρισκω εστω και τη παραμικρη κατηφορικη κληση, αλλαζοντας σχεση αστραπιεα και αλλαζω ταχητητες βαζοντας 2α στα 20χαω 3η στα 30 4η στα 40 κ 5η στα 60-70 με 1.4 αυτοκινητο. Ξερω μπορει να σου σπασουν τα νευρα με αυτο το τροπο οδηγησης αλλα με τη βενζινη στα 1.60 και φοιτητης δεν υπαρχουν και πολλα οικονομικα περιθωρια, που και να υπηρχαν δεν υπαρχει λογος να μη γλιτωνω και απο δω λευτα
Tenshi Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Με νεκρά καίμε περισσότερο καύσιμο,αν αναλογικά είχαμε καρφωμένη 4η στην κατηφόρα χωρίς γκάζι (cut off).Και κινείσαι με ανθρώπινη ταχύτητα ~70km χωρίς να σπάς τα χλαπατσίμπανα του απο πίσω και κάνεις οικονομία και έχεις έλεγχο του αυτοκινήτου. Το start&stop δέν το διαθέτουν όλα τα νέα οχήματα και ώς επι το πλείστων απενεργοποιεί τον κινητήρα υπο ορισμένες συνθήκες (πχ ακινητοποιημένο όχημα στην κίνηση/φανάρια για X χρονικό διάστημα) .Πολύ αμφιβάλλω αν αυτή η λειτουργία εμπλακεί σε κατηφόρα/ανηφόρα ή οπουδήποτε ο οδηγός αποφασίσει να βάλει νεκρά και να αφήσει το γκάζι.Δέν ξέρω αν με καταλαβαίνεις,άλλα σκέψου πόσα πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. edit:Να θυμάμαι το F5 πρίν απο κάθε μου πόστ.
Haldol Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Τα μπεκ όμως σταματάνε την παροχή κάθε φορά που μπορεί ο κινητήρας να διατηρήσει στροφές από την ταχύτητα του αυτοκινήτου; Εάν δηλαδή είσαι σε κατηφόρα με τρελή κλίση και 2α, όπου πηγαίνει με 3000 στροφές π.χ., θα κόψει την παροχή; Εάν απλά έχεις αναπτύξει ταχύτητα και είσαι με 5η και αφήσεις το γκάζι, θα την κόψει πάλι; Ή θα πρέπει να ικανοποιούνται ορισμένες συνθήκες (π.χ. συγκεκριμένο εύρος στροφών, συγκεκριμένη ταχύτητα, κλπ) για να συμβεί αυτό; Και όταν συμβεί... θα γίνεται για πόσο; Μέχρι να φτάσουν οι στροφές στο ρελαντί όπου θα ξαναδώσει καύσιμο για να μην σβήσει; Ή μέχρι κάποιο προκαθορισμένο όριο πιο ψηλά;
Tenshi Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Σίγουρα μιλάμε για συγκεκριμένο εύρος στροφών.Δέν μπορώ να υποστηρίξω οτι όλα τα οχήματα αντιδρούν με τον ίδιο τρόπο,άλλα απο προσωπική εμπειρία και έχοντας την δυνατότητα μέσα απο το trip computer άλλα και απο τα led στην κονσόλα (ανάβουν προοδευτικά ,ανάλογα με την οικονομία καυσίμου) και στις δύο περιπτώσεις που αναφέρεις έχω 6/6 αναμμένα λαμπάκια eco και 0 στην μπάρα κατανάλωσης.Αυτό μέχρι το όχημα να φτάσει σε ορισμένη ταχύτητα, (αναλόγως με την σχέση που έχεις) όπου και προοδευτικά το ηλεκτρόγκαζο "δίνει" αυτόματα εντολή για να μήν σβήσει ο κινητήρας.
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2011 Τα μπεκ όμως σταματάνε την παροχή κάθε φορά που μπορεί ο κινητήρας να διατηρήσει στροφές από την ταχύτητα του αυτοκινήτου; Εάν δηλαδή είσαι σε κατηφόρα με τρελή κλίση και 2α, όπου πηγαίνει με 3000 στροφές π.χ., θα κόψει την παροχή; Εάν απλά έχεις αναπτύξει ταχύτητα και είσαι με 5η και αφήσεις το γκάζι, θα την κόψει πάλι; Ή θα πρέπει να ικανοποιούνται ορισμένες συνθήκες (π.χ. συγκεκριμένο εύρος στροφών, συγκεκριμένη ταχύτητα, κλπ) για να συμβεί αυτό; Και όταν συμβεί... θα γίνεται για πόσο; Μέχρι να φτάσουν οι στροφές στο ρελαντί όπου θα ξαναδώσει καύσιμο για να μην σβήσει; Ή μέχρι κάποιο προκαθορισμένο όριο πιο ψηλά; ναι,αν δε κοβανε τη παροχη σκεψου οτι το αυτοκινητο θα επιταχυνε καμποσο... ενω με ταχυτητα στη κατηφορα κραταει σταθερη τη ταχυτητα η επιβραδυνει κιολας αναλογα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.