ferongr Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2010 Καβλα σου λεω ε? Συναδελφος με τρακτορα δημοσιας εχει εγκαταστησει μηχανικα ενεργοποιουμενο jake brake στο δικο του απο τοτε που παραλιγο να παρει μισο χωριο μαζι του οταν το ηλεκτρικο retarder της Volvo (καινουργιο κιολας) εκαψε τα πηνια του ξαφνικα ενω λειτουργουσε ενω μετα τον επιασε brake-fade απο τα εργοστασιακα "οικολογικα" τακακια.
Ntinaras Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2010 κλαπετα ειναι αυτα ε? ηλεκτρομαγνητικα φρενα εχουν πια τα καινουρια απ οσο ξερω
ferongr Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2010 Jake Brake Reading comprehension 101. αδασδφασδφασδφδφασδφδφαφασδφαφσσδφα
wind25 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 φιλε η γνωμη μου για μεσα στην πολη ειναι η εξης... ειματε τοσα πολλα αυτοκινητα..τοση πολυ κινηση..που οτι κ να κανεις μετα απο λιγο παλι στο φρενο να εισαι.. προσωπικα τα πρωτα χρονια οδηγουσα πιο νευρικα..πιστευοντας θα φτασω κ νωριτερα κ ολα αυτα... τελικα ειναι ολα @@@.. για μενα μεσα στην πολη..να πηγαινεις χαλαρα...να αλλαζεις την ταχυτητα οταν πρεπει..ετσι γλιτωνεις κ καυσιμο..κ φθορα στα φρενα..καθως μολις επιταχυνεις..μετα απο λιγο θα χρειαστεις να φρεναρεις πιο αποτομα..κ τελος τσιτωνεσαι παραπανω..κ εχουμε τοσα καθε μερα..να τσιτωνομαστε κ στο τιμονι παει πολυ... τωρα οταν βγεις εθνικη..αν δεν σε νοιαζει το καυσιμο πηγαινε οπως θες... αν σε νοιαζει..προσπαθησε να οδηγεις σταθερα..κ να εκμεταλευεσαι τη φορα του αυτοκινητου.. οπως επισης..να ξερεις οτι ολα μα ολα τα αυτοκινητα καινε μεχρι να ανταπεξελθουν στο βαρος του αυτοκινητου..μετα ειναι αναλογα το ποδι που εχεις... εγω επειδη ειχα την τυχη να εμε μαθει να οδηγω ενας ξαδερφος..τοπ στο ειδος... εμαθα πολλα πραγματα που στην αρχη τα κοροιδευα... αποτελεσμα???ενα τελευταιο θα σας πω... αποσταση 260 χιλιομετρων...λαμια-αθηνα.. με ταχυτητα πανω απο 140.. με αμαξι 1.6 αυτοματο σασμαν 4 σχεσεων...φοτωμενος μεχρι τα αυτια..κ 3 ατομα μεσα...εκαψα 20 λιτρα...κ μεσο ορο?? 7,6...
DIMITRISG Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Ο Ο πιο οικονομικός/αποδοτικός/καλυτεροςγιατημακροζωιατουκινητηρα τροπος οδηγησης ειναι να οδηγεις με την αναλογη σχεση (εμπειρια) και στροφές ΚΟΝΤΑ στην μεγιστη ροπη του κινητηρα. Ακριβώς αυτό. Οδηγώντας στην μέγιστη ροπή του κινητήρα έχουμε και την χαμηλότερη κατανάλωση.
qsis Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Πατωντας λιγο το γκαζι και αλλαζοντας σε χαμηλες στροφες εχουμε οικονομια Σε ενα ατμοσφαιρικο μοτερ που η μεγιστη ροπη ειναι κοντα στις 4000 σαλ τι θα κανεις? Θα το πας τοσο? με αλλαγη στις 2500-3000 με χαλαρο γκαζι πας μια χαρα και εισαι αρκετα οικονομικος Σε ροπατα αυτοκινητα πχ τουρμπο, ντιζελ οπου εχεις αρκετη ροπη απο αρκετα χαμηλα μπορεις να κανεις οικονομια πηγαινοντας παραλληλα αρκετα αξιοπρεπως με πολλη μεγαλυτερη ευκολια
_BASSstarlet_ Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2011 Ακριβώς αυτό. Οδηγώντας στην μέγιστη ροπή του κινητήρα έχουμε και την χαμηλότερη κατανάλωση. Έχουμε ξαναπεί ότι είναι ένας μύθος αυτό. Στη μέγιστη ροπή έχουμε τον καλύτερο λόγο απόδοσης προς κατανάλωση. Όχι τη μικρότερη κατανάλωση όμως..
Haldol Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2011 Τα δοκίμασα στην πράξη όλα αυτά. Το αποτέλεσμα; Προτιμώ την «ήρεμη» οδήγηση, αφού οδηγώντας νευρικά έβγαλα αρκετά χιλιόμετρα λιγότερα από τα 150-170 που βγάζω συνήθως με 20€ καύσιμο. Χτύπησε η ρεζέρβα πριν διανύσω 140 χιλιόμετρα. Υπόλοιπες συνθήκες (κατά το δυνατόν) ίδιες: ίδιο πρατήριο, βενζίνη 100RON, ίδιες διαδρομές.
qsis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 για τι αυτοκινητο μιλας που με νευρικη οδηγηση εχει καταναλωση γυρω στα 8?
Haldol Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Polo 1400cc 75άρι έχω, αλλά πως έβγαλες συμπέρασμα για την κατανάλωση; Δεν ανέφερα λίτρα πουθενά, μόνο χιλιόμετρα...
qsis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 υπεθεσα γυρω στο 1.8 η 100αρα, ειπες εσυ 140 χλμ απο ρεζερβα σε ρεζερβα με 20 ευρω και εβγαλα ενα 7.8 μεση Μπακαλικα εννοειται, δεν εχω ακριβως τα δεδομενα παντως τσαμπα τη βαζεις τη 100αρα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, δεν υπαρχει διαφορα απο την 95αρα. αρα θα μπορουσες να βγαζεις επιπλεον χλμ με απλη βενζινη
Haldol Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Στο 1.65 την βάζω, φτηνότερα δηλαδή και από την απλή στα περισσότερα βενζινάδικα της πόλης μου. Το ξέρω ότι δεν απαιτεί 100RON το αυτοκίνητο. Αλλά άντε να βρεις κανονική 95RON να του βάλεις, και όχι κάποιο μείγμα βενζίνης-νερού-λάσπης. Τη βάζω με το σκεπτικό ότι ακόμα και να την νοθεύσουνε, θα το κάνουμε με απλή βενζίνη και όχι με αηδίες. Άσε που τις ελάχιστες φορές που έβαλα απλή παρατήρησα πτώση της δύναμης, κάτι που επιβεβαιώνει τις υποψίες μου ότι δεν έβαλα βενζίνη αλλά... βενζινόνερο.
qsis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 καταλαβαινω απολυτως το σκεπτικο σου, απλα αν βρεις ενα καθαρο πρατηριο (γιατι υπαρχουν και τετοια ) σε συμφερει η 95αρα
Ntinaras Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 Στο 1.65 την βάζω, φτηνότερα δηλαδή και από την απλή στα περισσότερα βενζινάδικα της πόλης μου. Το ξέρω ότι δεν απαιτεί 100RON το αυτοκίνητο. Αλλά άντε να βρεις κανονική 95RON να του βάλεις, και όχι κάποιο μείγμα βενζίνης-νερού-λάσπης. Τη βάζω με το σκεπτικό ότι ακόμα και να την νοθεύσουνε, θα το κάνουμε με απλή βενζίνη και όχι με αηδίες. Άσε που τις ελάχιστες φορές που έβαλα απλή παρατήρησα πτώση της δύναμης, κάτι που επιβεβαιώνει τις υποψίες μου ότι δεν έβαλα βενζίνη αλλά... βενζινόνερο. σε ποιο βενζιναδικο εχει τοσο φτηνη 100ρα?
ferongr Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 όχι κάποιο μείγμα βενζίνης-νερού-λάσπης Οχι τιποτα, μετα θα τα 75 μουλαρια (τα οποια "δειχνουν για περισσοτερα" συμφωνα με γερμανοφιλα περιοδικα) απο το αυτο το υπερεξευγενισμενο μοτερ, απαυγασμα της τεχνολογιας της εποχης του θα χαθουν. I kid, I kid!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.