Προς το περιεχόμενο

Official Lineage 2 Topic


irmaiden

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

afou kathete o kathenas kai rwtai gt dn dinete link pou na stekoun na min rwtane sinexeia !!!!

Kala asto....file mou ta packs anabathmizonte 10 fores tin mera kai to system 1-2 fores to mina. Den ginete na parexoume kai arxeia apo palies revisions. Kai last to hosting ton arxeiwn ginete sto rapidshare to opoio 1 mina xwris download enos arxeiou to svinei. :evil:

Autaaaaaa :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kala asto....file mou ta packs anabathmizonte 10 fores tin mera kai to system 1-2 fores to mina. Den ginete na parexoume kai arxeia apo palies revisions. Kai last to hosting ton arxeiwn ginete sto rapidshare to opoio 1 mina xwris download enos arxeiou to svinei. :evil:

Autaaaaaa :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

oups tote signomi pedia :| pantos mlkia to lineage !!! antigrafi tou diablo !!! kai tou final fantasy sto full !!! opos kai ta perisotera RPG ....

Alla ine kali malakia re gmt :razz:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

re paidia eimai new edw kai xreiazomai to kamael client opoios brei tpt sas parakalw na m to sthlei dld einai terastia xarh alla....plz breite to oso poio grigora mporeite plz plz plz:neutral::neutral::neutral:

Na h apantish pou gireveis edw einai

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

eftiaksa ena server l2 me tin boithia toy comfuzio fisika,

kai prospatho na gino admin, panigo to navicat pigeno l2jdb/table/accounts brisko to onomamou sto access_level bazw 200 pataw enter ksekinaw to game kai pataw //admin ala tpt (o pextismou arnite psmatika na gini admin axaxa) kseri kanenas pos tha gino admin?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nea Rev 1953 edw. Ante kai pame stin 2000!!!

P.s. DEN tin kanw egw compile kai DEN parexw egw tin upostiriksh tis version auths. Egw kanw MONO reshare. Opoios den mporei na tin doulepsei me ton odigo pou dinw stin upografh mou tote as mpei sto http://forum.ragezone.com stin katigoria l2j.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας πεδιά, μετά από κάμποση ώρα κοιτώντας το forum και κάνοντας τα όσα είδα στον οδηγό του αγαπητού comfuzio, νομίζω πως έφτασα κοντά στην πηγή αλλά νερό δεν ήπια. Πιο συγκεκριμένα κατέβασα και δούλεψα τo IL1911 pack όλα πήγαν καλά αλλά όταν πήγε να τρέξω το gameserverstart.bat αφού ξεκίνησε εντολές κανονικά στο τέλος μου γράφει ένα error:

WARNING Incorrect Packet CheckSum, Ignoring packet (LS)

Info Connecting to login on 127.0.0.1:9014

 

Ωστόσο πριν έχω τρέξει κανονικά το startloginserver.bat και δεν δείχνει κάπιο πρόβλημα απλά στο τέλος και αυτού του παραθύρου λέει:

Info : Login server ready on 0.0.0.0:9014

 

Οπότε θέλω να ρωτήσω τα εξής:

1) το 9014 φένετε να είναι μια πόρτα, την οποία δεν έχω ανοιξει στο ρουτερ μου, παρά μόνο τις 7777,2106,3306 οπότε γιατί υπάρχει σαν πόρτα και στα 2 αρχεία που όπως προέλεγε ο όδηγος της σελίδας 40 έπρεπε να κάνουμε modification χωρίς να μας λέει να την αλλάξουμε με μια απο τις 3 ανοιχτές πόρτες.

 

2) Τι χρειάζετε και πως για να μην υπάρχει το πρόβλημα του πακέτου (αποτι κατάλαβα) στο gameserverstart.bat ή είναι και εκεί θέμα λάθος IP / TCP

 

Επίσης το game το χω σε official μορφή αφου εκεί παίζω στο c:/programfiles/lineage2 , χρειάζετε να αλλάξω κάτι εκεί η να το ορίσω κάπου σαν διαδρομή, η ακόμα και να αλλάξω κάπιο αρχείο εκεί οπος το l2.ini???

 

Ευχαριστώ και sorry αν έγινα κουραστικός, απλά θέλω να δοκιμάσω κάπoια πράγματα ingame και να έχω και ενα σερβερ για fun. :-?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας πεδιά, μετά από κάμποση ώρα κοιτώντας το forum και κάνοντας τα όσα είδα στον οδηγό του αγαπητού comfuzio, νομίζω πως έφτασα κοντά στην πηγή αλλά νερό δεν ήπια. Πιο συγκεκριμένα κατέβασα και δούλεψα τo IL1911 pack όλα πήγαν καλά αλλά όταν πήγε να τρέξω το gameserverstart.bat αφού ξεκίνησε εντολές κανονικά στο τέλος μου γράφει ένα error:

WARNING Incorrect Packet CheckSum, Ignoring packet (LS)

Info Connecting to login on 127.0.0.1:9014

 

Ωστόσο πριν έχω τρέξει κανονικά το startloginserver.bat και δεν δείχνει κάπιο πρόβλημα απλά στο τέλος και αυτού του παραθύρου λέει:

Info : Login server ready on 0.0.0.0:9014

 

Οπότε θέλω να ρωτήσω τα εξής:

1) το 9014 φένετε να είναι μια πόρτα, την οποία δεν έχω ανοιξει στο ρουτερ μου, παρά μόνο τις 7777,2106,3306 οπότε γιατί υπάρχει σαν πόρτα και στα 2 αρχεία που όπως προέλεγε ο όδηγος της σελίδας 40 έπρεπε να κάνουμε modification χωρίς να μας λέει να την αλλάξουμε με μια απο τις 3 ανοιχτές πόρτες.

 

2) Τι χρειάζετε και πως για να μην υπάρχει το πρόβλημα του πακέτου (αποτι κατάλαβα) στο gameserverstart.bat ή είναι και εκεί θέμα λάθος IP / TCP

 

Επίσης το game το χω σε official μορφή αφου εκεί παίζω στο c:/programfiles/lineage2 , χρειάζετε να αλλάξω κάτι εκεί η να το ορίσω κάπου σαν διαδρομή, η ακόμα και να αλλάξω κάπιο αρχείο εκεί οπος το l2.ini???

 

Ευχαριστώ και sorry αν έγινα κουραστικός, απλά θέλω να δοκιμάσω κάπoια πράγματα ingame και να έχω και ενα σερβερ για fun. :-?

H 9014 einai h port pou "milaei" o game server me ton login. Otan sto idio pc trexoun kai ta 2 den tin anoigeis kai fusika afineis tis ip se 127.0.0.1.

An o game server trexei se allo server apo ton login tote nai tin anoigeis kai tin kaneis kai authn forward ston login kai allazeis ta 127.0.0.1 stin static h no-ip sou.

Ap'oti katalaba apo to error xwris na kserw akribos pixtevw oti exeis peiraksei tin prwth IP tin opoia den prepei na tin peirakseis.

An mporeis kanei ena post edw me ta periexomena twn gameserver.properties kai login.properties.

 

 

Tha sou prwtina mias pou o server sou den einai akomi ready na baleis tin neoterh version pou kanw edw share mias pou exei diothosei para polla bugs (lista me fixes sto svn).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

# ================================================================

# General login server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!

# ================================================================

 

# Bind ip of the loginserver, use 0.0.0.0 to bind on all available IPs

LoginServerHostname=0.0.0.0

LoginServerPort=9014

GMMinLevel=100

 

# The port, ip on which login will listen for GameServers

LoginHostname=127.0.0.1

LoginPort=7777

 

# If set to true any GameServer can register on your login's free slots

AcceptNewGameServer = False

 

# If false, the licence (after the login) will not be shown

ShowLicence = True

 

# Database info

Driver=com.mysql.jdbc.Driver

#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver

#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=root/password=123456

Login=root

Password=123456

 

# Useable values: "True" - "False", use this option to choose whether accounts will be created

# automatically or not.

AutoCreateAccounts=True

 

# The delay in minutes after which the login updates the gameservers IP's (usefull when their ip is dynamic)

# (0 = disable)

IpUpdateTime=0

 

 

# ==============================================================

# Test server setting, shoudnt be touched in online game server

# ==============================================================

 

Debug = False

Assert = False

Developer = False

# Enforce GG Authorization from client

# Login server will kick client if client bypassed GameGuard authentication

ForceGGAuth=False

 

#FloodProtection. time in ms

EnableFloodProtection=True

FastConnectionLimit=15

NormalConnectionTime=700

FastConnectionTime=350

MaxConnectionPerIP=50

 

#Ban management

# number of attempt before a user is banned when he fails his login

LoginTryBeforeBan=10

# Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600)

LoginBlockAfterBan=600

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

# This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server.

# Usually you have to change the ExternalHostname option to

# - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose)

# - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network)

# - WAN IP** (if you want to play with friends over internet)

# - Questions? => http://l2jfree.com

#

# * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig"

# **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com

# ===================================================================================================

 

# ================================================================

# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!

# ================================================================

 

# Bind ip of the gameserver, use 0.0.0.0 to bind on all available IPs

GameserverHostname=0.0.0.0

GameserverPort=7777

 

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

ExternalHostname=l2jdb.no-ip.info

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname

InternalHostname=192.168.1.2

# Define internal networks (10.0.0.0/8,192.168.0.0/16 is default internal networks)

InternalNetworks=

# Define optional networks and router IPs

# IP (200.100.200.100) or fully qualified domain name

# (google.com) that resolves to an IP (use ping to determine if a domain resolves).

# Format: ip,net/mask;ip,net/mask,net/mask

# (mask 192.168.0.0/16 or 192.168.0.0/255.255.0.0 would be 192.168.*.*)

# Note: keep InternalNetworks and OptionalNetworks blank for compatibility with older login server

OptionalNetworks=

 

# The Loginserver host and port

LoginPort=9014

LoginHost=127.0.0.1

 

# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)

RequestServerID = 1

# If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved

AcceptAlternateID = True

 

# Database info

Driver=com.mysql.jdbc.Driver

#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver

#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=root/password=123456

Login=root

Password=123456

MaximumDbConnections=50

 

# Datapack root directory, defaults to current directory from which the server is started

#DatapackRoot=H:/workEclipse/L2J Free/trunk/L2_DataPack_IL

 

# Define character name template

# These ones are regular expressions, visit http://www.regular-expressions.info for details

# Note: Checking lengths are done server side, but keep it in pattern for future purposes

# Character name ( Default [A-Za-z0-9\-]{3,16} )

CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

# Pet name ( Default [A-Za-z0-9\-]{3,16} )

PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

# Clan and ally name ( [A-Za-z0-9 \-]{3,16} )

ClanAllyNameTemplate=[A-Za-z0-9 \-]{3,16}

# Title ( [A-Za-z0-9 \-\\[\\]\<\>\(\)\!\|]{3,16} )

TitleTemplate=[A-Za-z0-9 \-\\[\\]\<\>\(\)\!\|]{3,16}

 

# Maximum number of chars per account - 0 = illimited - default = 7

CharMaxNumber = 7

 

# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.

MaximumOnlineUsers=100

 

 

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.

# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.

MinProtocolRevision = 740

MaxProtocolRevision = 746

 

#---------------------------------------------

# Safe Reboot configuration

#---------------------------------------------

# This will prevent some exploit during restart/shutdown process

SafeReboot = True

# To use following options, SafeReboot must be set to True

# Time in seconds before server complete shutdown/reboot, when

# following striction take effect

SafeRebootTime = 10

# Disable item enchant

SafeRebootDisableEnchant=True

# Disable players teleportations

SafeRebootDisableTeleport=False

# Disable craft and crystallize

SafeRebootDisableCreateItem=False

# Disable trades and shops

SafeRebootDisableTransaction=False

# Disable actions between players

SafeRebootDisablePcIteraction=False

# Disable actions on NPC

SafeRebootDisableNpcIteraction=False

 

# Network traffic optimization: minimum time between sending char's hp/mp status update packet.

NetworkTrafficOptimization = False

NetworkTrafficOptimizationMs = 1100

 

# Flood Protection

# if enabled players which send more then PACKETLIMIT packets in PACKETTIMELIMIT ms will get kicked

# warning not tested made a quickhack for squeezed :)

FloodProtection = False

PacketLimit = 500

PacketTimeLimit = 1100

 

 

# ================================================================

# JMX Administration

# ================================================================

# Port to connect with l2jmx, -1 to disable jmx completely

admin_portJMX=-1

# Port to connect to jmx via HTTP, -1 to disable

# disable it if it is not local test

# http adaptor is usefull to see if your server is running with l2jbeans, or to see others beans (JRE, logging)

# It is also possible to use it if you forbid this port for external host, but you have to be sure nobody can reach this url !

admin_portHTTP=-1

# password for keystore_file, the keystore file should be in config folder.

# Comment it or remove the keystore file if you doesn't want to activate secure socket.

#keystore_password=password

# keystore file

# this file is used to store a SSL certificate for your jmx server.

# You have to create it with keytool like this :

# $JAVA_HOME/bin/keytool -genkey -keyalg "RSA" -keystore myKeystore.jks -storepass myPassword -dname "cn=myhost"

# Change myKeystore, myPassword and myhost for your own needs

# You have to give this file to all people that will use l2jmx

#keystore=keystore.jks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oso gia tin nea database apla tin vazw apo panw i prepei na svisw tin palia kai na ta ksekinisw ola apo to 0 vima vima???

 

Kai btw, thx gia to upload.

 

To game opos eipa kai prin einai sto folder tou dld programfiles/lineage2 kai to l2jdb einai sto C:/server. Apo kei kai pera prepei na peiraksw kati i na orisw kapio path tou main Game folder kapou , i ginonte ola aftomata? episis prepei na allaksw kapio ini apo to folder tou lineage2?

 

Efxaristo kai pali gia tin voitheia m8 :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

# ================================================================

# General login server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!

# ================================================================

 

# Bind ip of the loginserver, use 0.0.0.0 to bind on all available IPs

LoginServerHostname=0.0.0.0

LoginServerPort=9014

GMMinLevel=100

 

# The port, ip on which login will listen for GameServers

LoginHostname=127.0.0.1

LoginPort=2106

 

# If set to true any GameServer can register on your login's free slots

AcceptNewGameServer = False

 

# If false, the licence (after the login) will not be shown

ShowLicence = True

 

# Database info

Driver=com.mysql.jdbc.Driver

#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver

#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=root/password=123456

Login=root

Password=123456

 

# Useable values: "True" - "False", use this option to choose whether accounts will be created

# automatically or not.

AutoCreateAccounts=True

 

# The delay in minutes after which the login updates the gameservers IP's (usefull when their ip is dynamic)

# (0 = disable)

IpUpdateTime=0

 

 

# ==============================================================

# Test server setting, shoudnt be touched in online game server

# ==============================================================

 

Debug = False

Assert = False

Developer = False

# Enforce GG Authorization from client

# Login server will kick client if client bypassed GameGuard authentication

ForceGGAuth=False

 

#FloodProtection. time in ms

EnableFloodProtection=True

FastConnectionLimit=15

NormalConnectionTime=700

FastConnectionTime=350

MaxConnectionPerIP=50

 

#Ban management

# number of attempt before a user is banned when he fails his login

LoginTryBeforeBan=10

# Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600)

LoginBlockAfterBan=600

 

 

Kai twra pou to eida opws exw se proigoumena posts sto idio pc DEN ginete na paizeis to game kai na trexeis kai server

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...