pournaras Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δεν ειναι κουβεντες κατω απο το τραπεζι, κομματι απο τη διακηρυξη του κινηματος ειναι. Και επισης δεν υπηρξε ποτε καποια τετοια προταση απο αυτες τις χωρες, απλα το αναφερει σαν δικη του προταση, χωρις καποια αναλυτικα στοιχεια, ετσι απλα "αντι να μας βοηθησουν οι ταδε χωρες που μας πινουν το αιμα, καλυτερα να μας βοηθησουν οι αλλες χωρες που ξερω εγω οτι δεν πινουν αιμα", λες και οι αλλοι δεν εχουν που αλλου να φανε τα λεφτα τους παρα να τα ριξουν εδω να ξεχρεωσουμε.
Linus_21 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Γιατί το έσβησες? Θα ήταν κειμήλιο του insomnia για τις επόμενες γενιές.
giorgosgudelias Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Φαντάζομαι μιλάς γενικά.. Γιατί δεν έχεις την παραμικρή ιδέα για το αν έχω ή οχι δημιουργήσει κάτι.. Γενικά μιλάω. Από που να σε ξέρω... Η ιστορία όπως την είπε ο Θεοδωράκης στην εκπομπή της Νετ, ήταν πιστεύω μια αυθόρμητη αρλούμπα ενός ανθρώπου που δεν καταλάβαινε τι έλεγε. Δεν αγόρασε τα πνευματικά δικαιώματα. Απλά αυθεραίτως θεώρησε τα τραγούδια αποκλειστικά δικά του. Έγραψε με μια κίνηση όλους τους συνεργάτες του στα @@ του και είπε οτι είπε. Όταν σ΄αυτήν την χώρα καταλάβουμε οτι μ' αυτά που παράγουμε τα 700 ευρώ είναι πολλά, ίσως εκτιμήσουμε την πνευματική εργασία. Αν βάλουμε το μυαλό μας να σκεφτεί οτι μια επιχείρηση στην Ελλάδα έχει το υψηλότερο κόστος μισθοδοσίας στην Ευρώπη, ίσως και παγκοσμίως αλλά για ηλίθιους λόγους, ίσως αναθεωρήσουμε ορισμένα πράγματα. Γιατί κανείς από τους λαμπρούς νέους μας δεν σκέφτεται οτι το κόστος απολύσεων στην Ελλάδα είναι δυσβάσταχτο. Κόστος μισθοδοσίας είναι και αυτό. Θα το πληρωθείτε και αυτό. Κανείς δεν διαμαρτύρεται για τις υψηλότερες σαν ποσοστό εισφορές στην Ευρώπη. Για το μόνο που κλαίγεστε είναι για τις εταιρίες που διαχειρίζονται τα πνευματικά δικαιώματα και τι καλοί είμαστε που τις κλέβουμε. Δηλαδή τις μόνες εταιρίες που επενδύουν στην παραγωγή πνευματικού υλικού (σε όλα τα επίπεδα). Αν κάτι δεν σας αρέσει, ΜΗΝ το αγοράζετε. Πείτε και σε όσους θέλετε οτι το προϊόν είναι μούφα και δεν αγοράζω.
giorgosgudelias Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Γιατί το έσβησες? Θα ήταν κειμήλιο του insomnia για τις επόμενες γενιές. Ήταν το μυαλό μου αλλού και το κείμενο βγήκε ασύνδετο. Έχω και ένα μικρό πρόβλημα γραπτού λόγου. Αυτά που έλεγα όμως δεν ήταν λάθος. Δυστυχώς δεν είναι στραβός ο γιαλός. Στραβά αρμενίζουμε.
hostolis Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 giorgosgudelias μη ξανακάνεις παράθεση μηνύματός μου, γιατι είναι υπο προστασία πνευματικών δικαιωμάτων και το αναπαράγεις παράνομα.
firewalker Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 giorgosgudelias μη ξανακάνεις παράθεση μηνύματός μου, γιατι είναι υπο προστασία πνευματικών δικαιωμάτων και το αναπαράγεις παράνομα. nop. Ανήκουν στο insomnia και επιτρέπεται.
giorgosgudelias Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 nop. Ανήκουν στο insomnia και επιτρέπεται. Χα χα. Προφανώς δεν διάβασες τους όρους χρήσης.
digekas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 ...Στην ουσία ,ακόμα και όταν το χρησιμοποιούμε μόνο στο σπίτι για μας, εκμεταλλευόμαστε την δουλειά κάποιου άλλου χωρίς να τον ανταμείψουμε. Αυτό λέγεται κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας. Σου απάντησα αλλά ή δεν τα διαβάζεις ή δεν τα καταλαβαίνεις ή δεν θέλεις να τα καταλάβεις. Στα άγραφα μέσα, φωτοτυπικό χαρτί, άγραφα cd/dvd/bluray, στους σκληρούς δίσκους, στις κάρτες μνήμης των φωτογραφικών μηχανών και στα στικάκια μπαίνει ένα επιπλέον ποσοστό 6% στην τιμή τους το οποίο προορίζεται για αυτό τον σκοπό. Δηλαδή για το ενδεχόμενο ο χρήστης να τα χρησιμοποιήσει για να εγγράψει σε αυτά copyrighted υλικό και το ίδιο ισχύει και για τις συσκευές εγγραφής αλλά και αναπαραγωγής. Με λίγα λόγια όταν κάποιος αντιγράφει copyrighted υλικό από μέσα πέρα από το δίκτυο δεν είναι παράνομος εφόσον αυτή η αντιγραφή του υλικού γίνεται για ιδιωτική χρήση και σε βαθμό τέτοιο που να μην δημιουργεί ουσιαστικό πρόβλημα στις εταιρίες που φυσικά δεν μπορούν να επιβάλουν ένα tos όπως πχ η Apple δεν μπόρεσε να κρατήσει το jailbreak μακρυά και τελικά νομιμοποιήθηκε. Η κίνηση αυτή με τα 1000 κομμάτια ήταν απερίσκεπτη και λανθασμένη επειδή ένα κίνημα καλώς ή κακώς θέλει καλλιτεχνική υποστήριξη ώστε να μπορεί να περνάει μέσα από αυτή μηνύματα στον κόσμο, μηνύματα ξεσηκωμού, μηνύματα οργάνωσης και συνασπισμού συνόλων που χρειάζονται αυτή την μικρή παρακίνηση για να δουν ότι τελικά έχουν πολλά κοινά με άλλους συνανθρώπους τους και ότι μόνο αν αγωνιστούν πλάι-πλάι τελικά θα καταφέρουν κάτι και σε αυτό τον τομέα ο Μίκης στο παρελθόν έφερε πάρα πολύ κόσμο κοντά στο κίνημα και στους αγώνες που αν δεν γινόταν αυτό τα πράγματα σήμερα (εδώ και δεκαετίες σωστότερα) θα ήταν πολύ χειρότερα. Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι αυτή η κίνηση του όσο σωστή και αν είναι ιδεολογικά είναι λανθασμένη από θέμα τακτικής γιατί θα βρεθεί απομονωμένος σαν καλλιτέχνης αφού οι υπόλοιποι αριστεροί ή αριστερίζοντες δεν θέλουν να ακολουθήσουν αυτή την οδό στην οποία δεν υπάρχει μέτρο. Γιατί 1000 κομμάτια; Γιατί όχι όλα; Προφανώς και επί πάρα πολλές δεκαετίες οι μεσάζοντες εκδότες έπαιρναν την μερίδα του λέοντος και έδιναν ψίχουλα στους καλλιτέχνες/δημιουργούς (από τα $15 της πώλησης ενός cd/δίσκου το $1 πήγαινε στους καλλιτέχνες) και που για κράχτες είχαν κάποιους καλλιτέχνες στην κορυφή της πυραμίδας ώστε το συντριπτικό ποσοστό που βρισκόντουσαν κάτω από αυτούς και ήταν κακοπληρωμένοι να προσπαθούν να μπουν σε αυτή την κατηγορία, οπότε και με αυτή την τακτική οι εταιρίες διατηρούσαν την βάση τους. Το πρόβλημα λοιπόν είναι οι μεσάζοντες οι οποίοι λειτουργούν παρασιτικά στην σχέση αυτή των καλλιτεχνών με τον κόσμο και ναι μεν μέσω του filesharing παθαίνουν την ζημιά που τους αξίζει να πάθουν αλλά δεν είναι αυτή η λύση. Ακόμα και ο πλέον ανεγκέφαλος μπορεί να αντιληφθεί ότι όταν ο δημιουργός από την δημιουργία του δεν θα μπορεί να ζήσει τελικά δεν θα δημιουργήσει και θα ασχοληθεί με κάτι άλλο που θα του εξασφαλίσει τα προς το ζην. Ακόμα και ο πλέον μυωπικός μπορεί να αντιληφθεί ότι όταν όλοι τελικά επιδιδόμαστε στο εν λόγω άθλημα τελικά σε λίγο καιρό δεν θα έχουμε νέο υλικό για να μοιραστούμε μεταξύ μας ή η ποιότητα αυτού θα είναι αντίστοιχη των πωλήσεων άρα και των εσόδων, δλδ δεν θα βλέπεται/διαβάζεται/ακούγεται. Η λύση λοιπόν δεν είναι του τύπου "όλα τα κατεβάζω, όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω" αλλά θα πρέπει για το δικό μας το καλό οι καλλιτέχνες να πληρώνονται άμεσα από τον κόσμο χωρίς να υπάρχουν αυτοί οι μεσάζοντες που εκμεταλλεύονται εδώ και αιώνες τόσο εκείνους όσο και τον κόσμο. Τώρα που μέσω δικτύου η δουλειά κάποιου μπορεί να διαδοθεί εύκολα και γρήγορα, δεν χρειάζονται αυτοί οι εκδότες, ο κάθε δημιουργός μπορεί να γίνει και εκδότης και ανάλογα με την απήχηση/αποδοχή που θα έχει το έργο του να παίρνει με διάφανες διαδικασίες το ποσό που του αναλογεί από αυτό το 6% που θα μπορούσε να μπει στον λογαριασμό του παρόχου και σε κάθε συσκευή δικτύου που εμπλέκεται στην διαδικασία, οπότε και πλέον δεν θα τίθεται θέμα "πειρατείας" όταν ο διαμοιρασμός γίνεται πάντα στα πλαίσια της ιδιωτικής χρήσης. Όταν ο κόσμος λοιπόν αντιληφθεί ότι οι πράξεις του σήμερα θα έχουν (και ήδη έχουν) αρνητικό αντίκτυπο αύριο και αρχίσει να σκέφτεται πως θα φέρει τους καλλιτέχνες κοντά του και θα διώξει του μεσάζοντες μακρυά, τότε θα έχουμε κάνει τα πρώτα βήματα προς ένα δικαιότερο, πολιτισμένο κόσμο που ο καθένας μας δεν κοιτάει μόνο την πάρτη του, τι τον συμφέρει και τον εξυπηρετεί σήμερα, αδιαφορώντας επιδεικτικά για το αύριο. Αν δεν είμαστε άξιοι να το αντιληφθούμε σαν σύνολο αυτό, τότε μας αξίζουν οι πολιτικοί που έχουμε όπως φυσικά και το ΔΝΤ που μας έβαλε τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι.
giorgosgudelias Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Σου απάντησα αλλά ή δεν τα διαβάζεις ή δεν τα καταλαβαίνεις ή δεν θέλεις να τα καταλάβεις. Στα άγραφα μέσα, φωτοτυπικό χαρτί, άγραφα cd/dvd/bluray, στους σκληρούς δίσκους, στις κάρτες μνήμης των φωτογραφικών μηχανών και στα στικάκια μπαίνει ένα επιπλέον ποσοστό 6% στην τιμή τους το οποίο προορίζεται για αυτό τον σκοπό. Δηλαδή για το ενδεχόμενο ο χρήστης να τα χρησιμοποιήσει για να εγγράψει σε αυτά copyrighted υλικό και το ίδιο ισχύει και για τις συσκευές εγγραφής αλλά και αναπαραγωγής. Με λίγα λόγια όταν κάποιος αντιγράφει copyrighted υλικό από μέσα πέρα από το δίκτυο δεν είναι παράνομος εφόσον αυτή η αντιγραφή του υλικού γίνεται για ιδιωτική χρήση και σε βαθμό τέτοιο που να μην δημιουργεί ουσιαστικό πρόβλημα στις εταιρίες που φυσικά δεν μπορούν να επιβάλουν ένα tos όπως πχ η Apple δεν μπόρεσε να κρατήσει το jailbreak μακρυά και τελικά νομιμοποιήθηκε. Τι σχέση έχει το p2p και όλος αυτός ο όγκος δεδομένων που διαμοιράζετε στο internet με αυτό που λες. Αυτό που λες είναι για επίπεδο έχω 10 cd γνήσια και τα κάνω mp3 για να τα ακούω και στο αυτοκίνητο. Ή είμαι καθηγητής και αντιγράφω μια σελίδα ενός βιβλίου με φωτοτυπικό για να κάνουν εργασία οι μαθητές μου. Και δεν φταίνε οι πολιτικοί. Εμείς που τους διορίσαμε φταίμε.
digekas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Τι σχέση έχει το p2p και όλος αυτός ο όγκος δεδομένων που διαμοιράζετε στο internet με αυτό που λες. Αυτό που λες είναι για επίπεδο έχω 10 cd γνήσια και τα κάνω mp3 για να τα ακούω και στο αυτοκίνητο. Ή είμαι καθηγητής και αντιγράφω μια σελίδα ενός βιβλίου με φωτοτυπικό για να κάνουν εργασία οι μαθητές μου. Γιώργο έχεις ή μάλλον θέλεις να έχεις άποψη για ένα θέμα όπως τα πνευματικά δικαιώματα και παρά ταύτα δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις τον νόμο. (link παρέθεσα σε προηγούμενο ποστ μου) Ποιος σου είπε ότι υπάρχει περιορισμός στα αντίγραφα που θα κάνεις; Το tos; Πάλι τα ίδια θα λέμε; Ποιος σου είπε ότι μπορείς να κάνεις αντίγραφα μόνο των cd/βιβλίων/dvd που ήδη έχεις αγοράσει; Πάλι τα ίδια θα λέμε; Δες το προηγούμενο ποστ και το άρθρο που βρίσκεται στο spoiler. Αναφορά γίνεται για έργα τα οποία έχουν δημοσιευτεί νόμιμα και όχι όσα έχει ήδη αγοράσει ο πολίτης. Μένεις στο τι απαιτούν οι εταιρίες αγνοώντας τον νόμο. Επειδή λοιπόν δεν είναι παράνομο για ιδιωτική χρήση να αντιγράψεις τα 1000 mp3 ή τα χίλια cd του αδερφού σου ή του φίλου σου και επειδή αυτό το ποσοστό άγραφης κασέτας που νομιμοποιεί ή καλύτερα αποζημιώνει τους κατόχους των πνευματικών δικαιωμάτων δεν υπάρχει στο δίκτυο τελικά το filesharing είναι παράνομο σε ένα ποσοστό αφού από ένα σημείο και μετά στις συσκευές αναπαραγωγής έχει ήδη πληρωθεί αυτό το 6%. Με αντίστοιχη λογική είναι παράνομο το p2p σε σχέση με το f2f επειδή ο διαμοιρασμός γίνεται μεταξύ άγνωστων προσώπων και τελικά υποκαθίσταται η προβλεπόμενη από τον δημιουργό αλλά και από τον νόμο διαδικασία διανομής του εκάστοτε έργου. Ρίξε λοιπόν μια ματιά στον νόμο και το ξανασυζητάμε το θέμα αν σε κάτι διαφωνείς και δες και τις υπόλοιπες παραγράφους και σε ποιες περιπτώσεις δεν χρειάζεται η άδεια του κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων όπως πχ για την εκπαίδευση που αναφέρεις σαν παράδειγμα. Πάντα, φιλικά, Δημήτρης.
jk Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 giorgosgudelias αν πιστεύεις ότι το μόνο κίνητρο της τέχνης είναι τα λεφτά και το να γίνει κάποιος πλούσιος τότε στεναχωριέμαι που ζω σε μια χώρα η οποία έχει άτομα που το πιστεύουν αυτό, Πες μας εσύ δεν έχεις κατεβάσει ποτέ κάτι με πνευματικά δικαιώματα δωρεάν από το internet?
giorgosgudelias Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 giorgosgudelias αν πιστεύεις ότι το μόνο κίνητρο της τέχνης είναι τα λεφτά και το να γίνει κάποιος πλούσιος τότε στεναχωριέμαι που ζω σε μια χώρα η οποία έχει άτομα που το πιστεύουν αυτό, Πες μας εσύ δεν έχεις κατεβάσει ποτέ κάτι με πνευματικά δικαιώματα δωρεάν από το internet? Δεν μιλάω μόνο για την τέχνη. Μιλάω για την παραγωγή πνευματικού έργου γενικότερα. Σε κάθε επίπεδο και σε κάθε τομέα. Από την Μπεζεντάκου μέχρι και τον αστροφυσικό. Θεωρώ οτι η εργασία τους πρέπει να προστατευτεί με κάθε τρόπο. Θεωρώ οτι αυτός που έχει την ικανότητα να παράξει πνευματικό έργο είναι αυτός που πρέπει να προστατέψουμε σαν κόρη οφθαλμού και πρέπει μέσα από την δημιουργία του να μπορεί να ζήσει αν γίνεται πλουσιοπάροχα. Οι νόμοι πρέπει να αλλάξουν υπέρ των δημιουργών. Βεβαίως οι εταιρίες πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν. Οι επενδύσεις που γίνονται στον τομέα της παραγωγής πνευματικού έργου είναι τεράστιες. Υπήρχε ποτέ περίπτωση ένας επιστήμονας να βρει τα οικονομικά εφόδια να κάνει έρευνα από μόνος του; Χρειάζεται μια εταιρία να επενδύσει σε 100άδες έρευνες ώστε κάποιες από αυτές να αποδώσουν κάτι. Πόσες έρευνες για αντικαρκινικά φάρμακα πήγαν στράφι. Πόσες έρευνες για την δημιουργία αποτελεσματικότερων υπολογιστών πήγαν στράφι. Το κόστος αυτό το επιβαρύνονται οι εταιρίες. Και στον καλλιτεχνικό τομέα μια εταιρία θα επενδύσει σε πολλούς νέους καλλιτέχνες αλλά λίγοι θα είναι εκείνοι που θα της αποφέρουν έσοδα. Το αν έχω κατεβάσει κάτι, είναι σαν να ρωτάς έναν οδηγό αν έχει υπερβεί κάποια φορά το όριο ταχύτητας. Αν με ρωτήσεις όμως να σου πω αν ήταν λάθος, θα σου έλεγα πως ναι, και θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερη αστυνόμευση στους δρόμους και να επιβάλλονται περισσότερα πρόστιμα, προς συμμόρφωση και παραδειγματισμό. Όσο για τον φίλο με το 6%. Αν θεωρείς οτι τα 3 λεπτά του ευρώ ενός άγραφου dvd είναι η αξία του έργου του Θεοδωράκη και του κάθε Θεοδωράκη, τότε κάθε κουβέντα είναι περιττή. Η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 18 του νόμου περι πνευματικών δικαιωμάτων μιλάει για αναπαραγωγή και οχι αντιγραφή και διαμοιρασμό. Δηλαδή λέει οτι αν έχεις μια βιντεοκασέτα μιας ταινίας μπορείς να την γράψεις σε ένα dvd και να την δεις από το dvd player, ή έχεις ένα blue ray και το μετατρέπεις σε dvd για να το δεις στο dvd player στην κρεβατοκάμαρα σου πληρώνοντας 6% και όλο αυτό αν δεν εμποδίζει την κανονική εκμετάλλευση του έργου. Αν ρωτήσεις έναν δικαστή μάλλον θα πει οτι ο διαμοιρασμός αποτελεί εμπόδιο στην κανονική εκμετάλλευση ενός έργου.
jk Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δεν μιλάω μόνο για την τέχνη. Μιλάω για την παραγωγή πνευματικού έργου γενικότερα. Σε κάθε επίπεδο και σε κάθε τομέα. Από την Μπεζεντάκου μέχρι και τον αστροφυσικό. Θεωρώ οτι η εργασία τους πρέπει να προστατευτεί με κάθε τρόπο. Θεωρώ οτι αυτός που έχει την ικανότητα να παράξει πνευματικό έργο είναι αυτός που πρέπει να προστατέψουμε σαν κόρη οφθαλμού και πρέπει μέσα από την δημιουργία του να μπορεί να ζήσει αν γίνεται πλουσιοπάροχα. Οι νόμοι πρέπει να αλλάξουν υπέρ των δημιουργών. Βεβαίως οι εταιρίες πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν. Οι επενδύσεις που γίνονται στον τομέα της παραγωγής πνευματικού έργου είναι τεράστιες. Υπήρχε ποτέ περίπτωση ένας επιστήμονας να βρει τα οικονομικά εφόδια να κάνει έρευνα από μόνος του; Χρειάζεται μια εταιρία να επενδύσει σε 100άδες έρευνες ώστε κάποιες από αυτές να αποδώσουν κάτι. Πόσες έρευνες για αντικαρκινικά φάρμακα πήγαν στράφι. Πόσες έρευνες για την δημιουργία αποτελεσματικότερων υπολογιστών πήγαν στράφι. Το κόστος αυτό το επιβαρύνονται οι εταιρίες. Και στον καλλιτεχνικό τομέα μια εταιρία θα επενδύσει σε πολλούς νέους καλλιτέχνες αλλά λίγοι θα είναι εκείνοι που θα της αποφέρουν έσοδα. Το αν έχω κατεβάσει κάτι, είναι σαν να ρωτάς έναν οδηγό αν έχει υπερβεί κάποια φορά το όριο ταχύτητας. Αν με ρωτήσεις όμως να σου πω αν ήταν λάθος, θα σου έλεγα πως ναι, και θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερη αστυνόμευση στους δρόμους και να επιβάλλονται περισσότερα πρόστιμα, προς συμμόρφωση και παραδειγματισμό. Όσο για τον φίλο με το 6%. Αν θεωρείς οτι τα 3 λεπτά του ευρώ ενός άγραφου dvd είναι η αξία του έργου του Θεοδωράκη και του κάθε Θεοδωράκη, τότε κάθε κουβέντα είναι περιττή. Η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 18 του νόμου περι πνευματικών δικαιωμάτων μιλάει για αναπαραγωγή και οχι αντιγραφή και διαμοιρασμό. Δηλαδή λέει οτι αν έχεις μια βιντεοκασέτα μιας ταινίας μπορείς να την γράψεις σε ένα dvd και να την δεις από το dvd player, ή έχεις ένα blue ray και το μετατρέπεις σε dvd για να το δεις στο dvd player στην κρεβατοκάμαρα σου πληρώνοντας 6% και όλο αυτό αν δεν εμποδίζει την κανονική εκμετάλλευση του έργου. Αν ρωτήσεις έναν δικαστή μάλλον θα πει οτι ο διαμοιρασμός αποτελεί εμπόδιο στην κανονική εκμετάλλευση ενός έργου. Μια χαρά περνάνε οι δημιουργοί και Οι Φαρμακευτικές εταιρίες αυτό προσπαθώ να σου πω και εγώ και όλοι εδώ μέσα ότι φωνάζεις τσάμπα αυτό δεν καταλαβαίνεις,άλλοι περνάνε δύσκολες στιγμές http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/5000-6000.html Τώρα όσο αφορά για το φάρμακο του καρκίνου είναι άλλο θέμα και δεν είναι πρόβλημα η έλλειψη Χρημάτων αλλά άλλων παραγόντων.
giorgosgudelias Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Μια χαρά περνάνε οι δημιουργοί και Οι Φαρμακευτικές εταιρίες αυτό προσπαθώ να σου πω και εγώ και όλοι εδώ μέσα ότι φωνάζεις τσάμπα αυτό δεν καταλαβαίνεις,άλλοι περνάνε δύσκολες στιγμές http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/5000-6000.html Τώρα όσο αφορά για το φάρμακο του καρκίνου είναι άλλο θέμα και δεν είναι πρόβλημα η έλλειψη Χρημάτων αλλά άλλων παραγόντων. Εμπρός λοιπόν. Δημιούργησε και συ μια εταιρία σχετική. Ασχολήσου στην αρχή με τα εύκολα. Με την εμπορία ας πούμε. Σιγά σιγά πάνε στην παραγωγή έτοιμων προϊόντων και στην συνέχεια ανάπτυξε τμήμα έρευνας να απολαμβάνεις και σύ. Τι σε εμποδίζει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα