insomnian Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Η κίνηση είναι αντίστοιχη του χαρακτήρα του. Δεν λογάριασε κανέναν. Έκανε του κεφαλιού του. Η δουλειά του τεράστια, αλλά τεράστια είναι και η δουλειά του Μπιθικώτση και του Ελύτη. Με τις δικές του ερμηνείες και ποίηση έγινε πραγματικά διάσημος. Με το "Άξιον εστί" αν δεν κάνω λάθος. Δεν είναι αποκλειστικά δικιά του δουλειά. Mα δεν μιλαμε για το χαρακτηρα του τωρα. Υπαρχουν πολλες αντιπαθειες λογω των φρονηματων του αλλα οταν μιλαμε για το συνθετικο εργο αυτα πανε στη μπαντα. Ο Μπιθικωτσης, ο Ελυτης ή ο Σφακιανακης δεν εχουν σχεση και απορω γιατι αναφερονται(παντως γνωστος μου που ηξερε τον Μπιθικωτση μου ειχε πει πολλα περι ασχημου χαρακτηρα του). Το Αξιον Εστι ειναι ποιηση του Ελυτη και μελωποιηση του Θοδ/κη. Αν αντιπαθεις τον Θοδ/κη απλα δεν ασχολεισαι. Και ξαναλεω οτι για να κανει μια τετοια κινηση προφανως και εχει τα δικαιωματα! Δε ξερω κατα ποσον εχουν τα δικαιωματα τα περιοδικα που κυκλοφορουν τις ελληνικες ταινιες με το κιλο σε cd.
giorgosgudelias Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Ωχ, πάλι εσύ εδω, ο βιντεοκλαμπάς που σου κλεβουμε επειδή κατεβάζουμε; Με αποστόμωσες. Το επιχείρημά σου ήταν καταπέλτης. Δεν έχω να πω τίποτα. Και ξαναλεω οτι για να κανει μια τετοια κινηση προφανως και εχει τα δικαιωματα! Δεν είμαι σίγουρος για αυτό. Τα δικαιώματα είναι περίπλοκη διαδικασία. Μιλάμε για 100άδες τραγούδια, για χιλιάδες μουσικούς.
insomnian Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Ως πότε θα ακούμε για τον Θοεδωράκη κάθε βδομάδα, κάτι; Αφιερώσεις σε κανάλια. Αφιερώματα σε περιοδικά. Αφιερώματα και cd σε εφημερίδες. Εκπομπές που στις πρεμιέρες τους βάζουν <<Μίκη>>. Δήμοι/κοινότητες/εξωραϊστικοί σύλλογοι/πολιτιστικά κέντρα/κομμωτήρια/οβελιστήρια <<τιμούν τον Μίκη>> Δε θα ησυχάσουμε ποτέ;Ο ίδιος δεν καταλαβαίνει πως έχει γίνει μαϊντανός; Νισσάφι. Και τι φταιει αυτος οταν αλλοι του κανουν αφιερωματα?
nikos21aek Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Αυτά είναι.Γέλιο που θα έχει τώρα όποιος αγόραζε καμιά 10αριά εφημερίδες σερί για να μην χάσει κανένα CD από το αριστούργημα για το σαλόνι του! Ότι πούλησε πούλησε,τα πούλησε και σε 500 εφημερίδες να ξεζουμίσει τα τελευταία,ε από το να κάθεται τώρα να μην βγάζει τίποτε από αυτά τα δίνει τσάμπα στο ίντερνετ να λέει ότι το έργο του το άφησε ελεύθερο για όλο τον κόσμο.Πολύ σωστή κίνηση.
jk Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ πάντως όταν φτιάξω μια Πίτσα πρέπει την άλλη μέρα να πάω να ξανά φτιάξω μια ίδια,δεν μπορώ να την πουλήσω άλλη φορά
digekas Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Το είχα ακούσει την ώρα που προβαλλόταν η εκπομπή και μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση όχι για την στάση του αλλά το ποια θα ήταν η αντίδραση των συνδικαιούχων και των δισκογραφικών εταιριών. Αυτό που πρότεινε ο Μίκης ήταν η αναπαραγωγή του υλικού αυτού για ιδιωτική χρήση και σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων οπότε πρόκειται για μία καθόλα νόμιμη διαδικασία που δεν εμποδίζει την κανονική εκμετάλλευση των έργων ακόμα και αν 5-5 βρεθούμε όλοι να έχουμε αυτό το υλικό οπότε και επί της ουσία εμποδίζεται η κανονική εκμετάλλευση του έργου όπως το ερμηνεύουν οι εταιρίες αφού σαν κανονική εκμετάλλευση ορίζουν το δικαίωμά τους να μονοπωλούν τα έργα αυτά. Το να δώσει λοιπόν κάποιος links δημόσια και όχι να τα στείλει πχ με mail σε 5 φίλους/γνωστούς/συγγενείς σαν πράξη είναι παράνομη βάσει της νομοθεσίας που ισχύει σήμερα και έχουμε πάρα πολλά παραδείγματα το πως ένα copyrighted έργο μπορεί να γίνει open source και να περάσει σε καθεστώς κοινοκτημοσύνης όπως έγινε πχ με το symbian που η Nokia αγόρασε πρώτα όλες τις πατέντες από τις διάφορες εταιρίες που το ανέπτυσσαν μαζί με αυτή και αφού τους πλήρωσε το έκανε open source και το έδωσε ελεύθερο στο κοινό. Το θέμα όμως είναι ποιος έχει το σθένος να βγει και να πει στον Μίκη ότι ανεξάρτητα το αν η διανομή γίνει 5-5 ή δημόσια δλδ ανεξάρτητα της διαδικασίας, το αποτέλεσμα να τα έχουμε τελικά όλοι, πως εμποδίζεται η κανονική εκμετάλλευση των έργων. Πως οι επιπλέον επιλογές χαρακτηρίζονται ως εμπόδιο;;; Κάποτε που είχε γίνει μία τέτοια συζήτηση την εποχή που έκλεισαν τα site με τους υπότιτλους κάποιοι δικηγόροι υποστήριζαν ότι ο δημιουργός έχει το δικαίωμα να επιλέγει ποιος θα διανέμει το έργο του στο κοινό και με ποια μέθοδο. Τώρα;;; Ή μήπως θα βάλουν τους εδώ και δεκαετίες συνεργάτες του να τον κυνηγήσουν; Ή μήπως θα στραφούν εναντίων των παιδιών που δεν ακολούθησαν την 5-5 διαδικασία αλλά τα έδωσαν δημόσια;;; Μήπως αυτό δεν θα ήταν χειρότερο που θα βρεθεί ο Μίκης να έχει παροτρύνει τα παιδιά, στο να καταφέρουν με γρηγορότερο τρόπο την επιθυμία του, όσοι θέλουν να έχουν το έργο του ολοκληρωμένο, με τις ευλογίες του να το έχουν; Τελικά θα έχει κανείς τα κότσια από τις εταιρίες προστασίας να βγει και να πει πως από το file-sharing εμποδίζεται η κανονική εκμετάλλευση των έργων όταν φυσικά η αναπαραγωγή γίνεται για καθαρά ιδιωτική χρήση;;; Γιατί το να τα αντιγράφει κάποιος και να τα πουλάει εκεί το πράγμα αλλάζει και αν ακόμα και εκεί δεν εμποδίζεται η κανονική εκμετάλλευση του έργου, δλδ μπορεί κάποιος να πάει στον εκάστοτε εκδότη και να αγοράσει το έργο, τελικά σε ηθικό επίπεδο αντιλαμβανόμαστε ότι ο μεσάζων πειρατής μπαίνει σφήνα και δεν αποδίδει το ποσοστό που αναλογεί στον δημιουργό. Αν και τα έχουμε πει και τα έχουμε γράψει τόσες φορές, ας το πούμε άλλη μία φορά ότι για την κατάσταση που επικρατεί ευθύνονται οι ίδιες οι εταιρίες που με την στάση τους χρόνια τώρα και με το μονοπώλιό τους έφτασαν τα άγραφα μέσα και τις συσκευές αντιγραφής σε πολύ χαμηλή τιμή οπότε και το κόστος δημιουργίας ενός αντιγράφου είναι εξαιρετικά μικρό σε σχέση με την τιμή πώλησης του αντιγράφου του εκάστοτε έργου που προέρχεται από τους εκδότες κάτι που είναι αδιανόητο αν κάποιος σκεφτεί ότι η μαζική παραγωγή αντιγράφων από πλευράς εκδοτών ρίχνει δραματικά το κόστος, πολύ κάτω από το ποσό που τελικά στοιχίζει στον κάθε ένα μας (πρόσβαση στο δίκτυο, μηχανήματα, υπολογιστές, αντιγραφικά, άγραφα μέσα, χρόνος ενασχόλησης και πάει λέγοντας). Ένα μόνο πράγμα ρωτώ και όποιος έχει το σθένος ας το απαντήσει. Πως εμποδίζεται η κανονική εκμετάλλευση του έργου όταν οι εκδότες μπορούν να πωλούν τα έργα κανονικά ανεξάρτητα αν κάποιος δεν τα αγοράζει επειδή τελικά μπορεί να τα βρει με μικρότερο για αυτόν κόστος, γιατί άλλο πράγμα να λέει ο νόμος εμπόδιση της κανονικής εκμετάλλευσης του έργου και άλλο αυτό να μεταφράζεται κατά το δοκούν από τις εταιρίες ως διαφυγόντα κέρδη, γιατί ακόμα και αν κανείς δεν αγοράζει, κανείς δεν εμποδίζει τους εκδότες να προσπαθούν να πουλήσουν. Όσο και αν χαίρομαι και ασπάζομαι την αντίληψη του Μίκη και όσο και αν παραμένει ανοικτή και ανεπούλωτη η πληγή της συνεργασίας με τον ακατονόμαστο πιστεύω ότι ο κόσμος θα πρέπει να σέβεται την επιθυμία των δημιουργών να μπορούν να ζήσουν δημιουργώντας ώστε τελικά και επί της ουσίας κερδισμένος να βγει ο κόσμος από την δημιουργία τους αυτή, κάπου όμως στην σχέση αυτή του κόσμου με τους δημιουργούς μπήκαν σφήνα οι μεσάζοντες οι οποίοι εκμεταλλεύονται αισχρά τόσο τους δημιουργούς όσο και τον κόσμο και αυτούς τους μεσάζοντες κάποιος πρέπει να τους βάλει στην θέση τους. Ο δημιουργός δεν δημιουργεί τυχοδιωκτικά και καιροσκοπικά με σκοπό τον εύκολο και γρήγορο πλουτισμό αλλά προσφέρει στο ευρύτερο σύνολο ένα πνευματικό αγαθό αντίστοιχης αξίας με τον αέρα που αναπνέουμε ή το νερό που αναβλύζει από μία πηγή. Δεν μπορεί λοιπόν μία εταιρία εμφιάλωσης νερού ή πχ μία φαρμακευτική εταιρία που γομώνει φιάλες οξυγόνου να πει ότι εμποδίζεται η κανονική εκμετάλλευση των προϊόντων της επειδή κάποιοι (ή όλοι) πίνουν από την πηγή νερό και αναπνέουν αέρα. Συγνώμη για το σεντόνι, πάντα φιλικά, Δημήτρης.
Fandom Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 ΕΥΓΕ. Αυτός ο άνθρωπος συγκινεί με κάθε του πράξη. Πως μπορούν οι Έλληνες να μην τον ευγνωμονούν;
kotsaris03 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ πάντως όταν φτιάξω μια Πίτσα πρέπει την άλλη μέρα να πάω να ξανά φτιάξω μια ίδια,δεν μπορώ να την πουλήσω άλλη φορά Πολυ ωραια το ειπες, αν σε επιασα.
Erwdios Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ πάντως όταν φτιάξω μια Πίτσα πρέπει την άλλη μέρα να πάω να ξανά φτιάξω μια ίδια,δεν μπορώ να την πουλήσω άλλη φορά Total respect, τίποτα άλλο
trustfm Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Είμαι πραγματικά απογοητευμένος με το επίπεδο κάποιων εδώ στο forum. Αντι να επικροτείται αυτην του την ενέργεια κάθεστε και λέτε αμπελοφιλοσοφίες. Η Ελλάδα έχει κολλήσει σε όλους τους τομείς με λογικές σαν και τις δικές σας. Πλήρης απαξίωση σε κάθε τομέα άσχετα με το ποιος είναι αυτός και τι έργο έχει κάνει. Κάτσε μια φορά όλοι εσείς μου "μιλάτε" τι έχετε κάνει εσείς και πως θα δρούσατε εσείς και αφήστε τα άλλα κατά μέρος. Η υποκρισία είναι το μεγαλύτερο ελάττωμα του σύγχρονου Έλληνα.
digekas Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Είμαι πραγματικά απογοητευμένος με το επίπεδο κάποιων εδώ στο forum. Αντι να επικροτείται αυτην του την ενέργεια κάθεστε και λέτε αμπελοφιλοσοφίες. Η Ελλάδα έχει κολλήσει σε όλους τους τομείς με λογικές σαν και τις δικές σας. Πλήρης απαξίωση σε κάθε τομέα άσχετα με το ποιος είναι αυτός και τι έργο έχει κάνει. Κάτσε μια φορά όλοι εσείς μου "μιλάτε" τι έχετε κάνει εσείς και πως θα δρούσατε εσείς και αφήστε τα άλλα κατά μέρος. Η υποκρισία είναι το μεγαλύτερο ελάττωμα του σύγχρονου Έλληνα. Οι Έλληνες ανέκαθεν ήμασταν επικριτικοί και αυτό δεν είναι καθόλου κακό εφόσον η κριτική γίνεται καλοπροαίρετα και πάντα έπειτα από αρκετή σκέψη και προβληματισμό, κάτι που οι σύγχρονοι Έλληνες αποφεύγουμε όπως ο διάολος το λιβάνι. Ήθελε ένα δυνατό kick start για το κίνημά του, κάτι που να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κόσμου και το πέτυχε αφορίζοντας όσους αριστερούς δημιουργούς δεν συμπορεύονται μαζί του, με τις αρχές, τις αξίες, τα ιδανικά του. Οπότε ας μην το βλέπουμε μονόπλευρα και ας αναλογιστούμε κατά πόσο είναι δημοκρατικό κάποιος προς το τέλος της πορείας του να ζητά οι δημιουργοί να ζουν εκείνοι και οι οικογένειές τους σαν τα πουλάκια που τσιμπάνε από εδώ και από εκεί. Το να πιάσουμε τα άκρα και να τα τραβάμε στα όριά τους είναι ότι απλούστερο και ευκολότερο, το δύσκολο είναι να δούμε συνολικά την εικόνα και να μπορέσουμε να ισορροπήσουμε στο παν μέτρον άριστον. Τα έργα λοιπόν κρίνονται από τα αποτελέσματα και όχι από τις προθέσεις και αυτή την στιγμή δεν βλέπω τους αριστερούς δημιουργούς ή έστω αριστερίζοντες να συμπορεύονται και χωρίς αυτούς -μονόπλευρα- διάλογος για το copyright δεν μπορεί να γίνει. Πέρα λοιπόν από τις φανφάρες και τους εντυπωσιασμούς το συγκεκριμένο αντικείμενο όπως φυσικά και όλα τα άλλα θέλει σκέψη και προβληματισμό που θα ενδυναμώσει το κίνημα και όχι να το αποδιοργανώσει πριν καν αυτό σχηματιστεί. Αρκετά έχει διαμελιστεί ο χώρος της αριστεράς και αυτό που χρειάζεται είναι ξεκάθαρες γραμμές πλεύσης, ξεκάθαρη ρότα, δλδ να ξέρουμε για που τραβάμε ανεξάρτητα του αν ο καπετάνιος του κάθε πλοιαρίου αποφασίζει ο ίδιος που θα δέσει στο ενδιάμεσο της πορείας το πλοίο του. Το να λέμε, "εγώ τραβάω προς τα εδώ γιατί οι άλλοι τραβάνε προς τα εκεί", χαίρω πολύ, την ιστορία την ξέρουμε και την έχουμε ξαναδεί και γνωρίζουμε πολύ καλά που οδηγεί και απέχει πολύ από αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε αφού θα βρεθούμε μόνοι μας στις φουρτούνες όπου όσο καλός και αν είναι ο καπετάνιος, χωρίς πλήρωμα και με σάπιο καράβι που μπάζει νερά, η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη.
giorgosgudelias Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ πάντως όταν φτιάξω μια Πίτσα πρέπει την άλλη μέρα να πάω να ξανά φτιάξω μια ίδια,δεν μπορώ να την πουλήσω άλλη φορά Respect λέει ο άλλος. Έχουμε μπερδέψει τις βούρτσες με τις ... Αυτό είναι το επίπεδο του νεοέλληνα. Όσο για το άλλο των 5 αντιγράφων και τα περί νομιμότητας για ιδιωτική χρήση, δεν υπάρχει πουθενά. Το μόνο δικαίωμα που έχεις (αν το έχεις και αυτό) είναι να κάνεις αντίγραφο από γνήσιο για να το χρησιμοποιήσεις εσύ ο ίδιος. Σύμφωνα με τον νόμο και σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχεσαι αγοράζοντας το προϊόν δεν μπορείς καν να δανείσεις το γνήσιο.
insomnian Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Αυτο ειναι το σωστο. Το αλλο με τις πιτσες εγω δεν το καταλάβα, μπορει να μεταφραστει?
ixthy Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2010 Μπράβο στον topic starter για την αναφορά αυτής της είδησης. Ο Μίκης ξέρει ακόμα και σήμερα πώς να είναι επίκαιρος και πώς να μας συγκινεί και να περνά το δικό του μήνυμα. Προσωπικά έχω πορωθεί με τις τελευταίες κινήσεις του Μίκη. Εύχομαι να πιάσουν τόπο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα