Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eγω δεν ξερω πως νιωθεις εσυ, ουτε και σκοτιζομαι ιδιαιτερα, για να σου πω την αληθεια. Σε κρινω απ τα γραφομενα σου. Φυσικα και εχω βγαλει τα συμπερασματα μου οταν πχ. λες οτι "ο Θ/κης μεσουρανουσε τη δεκαετια του 90"...

Τι εννοεις "το εχει ξεζουμισει"? γενικα οι εκφρασεις σου δειχνουν μια μικροψυχια και μια κακια προς τον συγκεκριμενο καλλιτεχνη, μια εκδηλη αντιπαθεια.

Αν καποιος λεει "μπραβο ρε μεγαλε" "τρισμεγιστε" κλπ. ετσι νιωθει, δικαιωμα του. Εσυ τι κοπτεσαι?

Προσωπικα οχι μονο δεν εμπλεξα την πολιτικη ιστορια αλλα ζητησα επανειλημμενα να την αφησετε ΕΞΩ.

 

Ποια συμφωνια? Ποια αρλουμπα πεταξε και "ως συνηθως"?

Συμφωνω κι εγω οτι ηταν ελαχιστος πολιτικος, ελαχιστος ανθρωπος ομως γιατι? Τον ξερεις προσωπικα και δεν σου επεστρεψε δανεικα?...

 

 

φιλε μου δινεις την εντυπωση πως ο μικις σου εσωσε τη ψυχη, σου εδειξε τον 'δρομο' κ.α. τετοιες γραφικοτητες.

 

αν θελει να ζει σαν τα 'αηδονακια' γιατι δε το εκανε νωριτερα και περιμενε μερικα funboyz του να τον ενημερωσουν;

 

τοσα χρονια τα σιντι μια χαρουλα τα πουλουσε μια χαρουλα τσεπωνε τα φραγκα. Ουτε κυνηγημενος ειναι ουτε πειναει, απλα στα γεραματα ειπε να ολοκληρωσει τη φουσκα της υστεροφημιας του.

 

Με κατι χιλιαρικα στην ακρη και με παπικη αναγνωριση στα γεραματα θυμιθηκε να ζήσει σαν αηδονακι.

 

Ο ελληνας γκάντι στα καλύτερα του. Κάντε της προσπάθεια like στο facebook για μια δικαιότερη και καθαρότερη δημοκρατία.

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

φιλε μου δινεις την εντυπωση πως ο μικις σου εσωσε τη ψυχη, σου εδειξε τον 'δρομο' κ.α. τετοιες γραφικοτητες.

 

αν θελει να ζει σαν τα 'αηδονακια' γιατι δε το εκανε νωριτερα και περιμενε μερικα funboyz του να τον ενημερωσουν;

 

τοσα χρονια τα σιντι μια χαρουλα τα πουλουσε μια χαρουλα τσεπωνε τα φραγκα. Ουτε κυνηγημενος ειναι ουτε πειναει, απλα στα γεραματα ειπε να ολοκληρωσει τη φουσκα της υστεροφημιας του.

 

Με κατι χιλιαρικα στην ακρη και με παπικη αναγνωριση στα γεραματα θυμιθηκε να ζήσει σαν αηδονακι.

 

Ο ελληνας γκάντι στα καλύτερα του. Κάντε της προσπάθεια like στο facebook για μια δικαιότερη και καθαρότερη δημοκρατία.

 

Τον Μικη δεν τον εχω σε μεγαλη υποληψη σαν πολιτικο, αν αυτο εννοεις. Κρινω απο το μουσικο εργο του μόνο, το τι κανει ο καθε ανθρωπος στη προσωπικη του ζωη ειναι δικο του θεμα.

Εσυ αντιθετα ακουγεσαι πολυ αρνητικα τοποθετημενος απεναντι του, και αυτο φυσικα οχι λογω του μουσικου του εργου...

Προσπαθησε λοιπον να αφηνεις τα πολιτικα απ εξω, ωστε να βλεπεις και να κρινεις σωαστα τα πραγματα;)

Δημοσ.

Που ακριβως δειχνει βρε insomnian οτι μπλεκει την πολιτικη ο Lomar μεσα; Εκει που δειχνω κι εγω;

Ελεος πια, οποιος πει κατι για τη συγκεκριμενη φαση των τραγουδιων και της χρονικης στιγμης που τα εβγαλε (με καμμια πολιτικη κουβεντα μεσα), αμεσως γινεται αρνητικα τοποθετημενος, πικροχολος, μικροψυχος κλπ, και μπλεκει και την πολιτικη μεσα (γιατι ετσι θες εσυ).

 

Καταλαβε το, μιλαμε καθαρα για τη συγκεκριμενη κινηση, για τιποτε αλλο, για τιποτε απο την ιστορικη και πολιτικη ζωη του, για τιποτε απο το συνολικο του μουσικο εργο, παρα μονο για το οτι εβγαλε τωρα δωρεαν, κατι το οποιο μεχρι σημερα το μοσχοπουλουσε.

Αυτα θα λεγαμε ειτε ειναι ο Θεοδωρακης, ειναι ειναι η Μπεζετακου. ΟΚ;

Δημοσ.

Nα εισαι σιγουρος οτι οσοι καταφερονται κατα του (καθε)Θ/κη με κακια που ξεχειλιζει και χωρις εμφανη λογο, ειναι γιατι εχουν αλλου ειδους απωθημενα. Στη προκειμενη περιπτωση αυτα τα απωθημενα δε μπορει να ειναι αλλα απο πολιτικα. Στην Ελλαδα ζουμε, τα πολιτικα παθη ειναι φουντωμενα οπως ξερεις. Δεν δικαιολογειται αλλιως τοσο μισος και μανια για καποιον που στο κατω κατω κανει μια θετικη για μας τους χρηστες κινηση.

Γιατι σε ενοχλει τοσο πολυ οτι μεχρι τωρα "μοσχοπουλουσε"?... θα επρεπε να τα πουλαει μισοτιμης για να εισαι ευχαριστημενος? Και μονο απο κατι τετοιες λεξεις διακρινει κανει πολυ κακία :rolleyes:

Δημοσ.

Επειδή την ίδια συζήτηση την είχαμε και τότε στο θέμα του Γκοντάρ για την θέση του και την υπεράσπιση του φωτογράφου που διωκόταν για καταπάτηση copyright πιστεύω ότι αξίζει να ξαναπιάσουμε το θέμα στην ουσία του ελπίζοντας όχι ότι θα γίνουν δεκτές οι απόψεις αλλά τουλάχιστον αντιληπτές.

 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από ένα απλό παράδειγμα για να δούμε σε τι βαθμό τίθεται θέμα εμπάθειας:

 

http://www.humblebundle.com/

 

Θα το γνωρίζετε υποθέτω, είχε γίνει είδηση και εδώ στο insomnia, πρόκειται για ανεξάρτητους developers που αποφάσισαν να δώσουν τα παιχνίδια τους δωρεάν στον κόσμο και περίμεναν από το φιλότιμο του καθενός μας να μαζέψουν ένα ποσό που θα τους επέτρεπε να ζήσουν και να συνεχίσουν να δημιουργούν και να ζουν από την δημιουργία τους.

 

Το αποτέλεσμα;;;

 

Μάζεψαν τότε κοντά στο 1.5 εκ. δολάρια οπότε και είπαν φτάνει, αυτά φτάνουν και περισσεύουν και με το παραπάνω, θα κάνουμε δωρεές σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, θα κρατήσουμε και εμείς ένα ποσό για να συνεχίσουμε και από αυτό το σημείο και πέρα κατεβάστε τα όλοι δωρεάν.

 

Τους κατηγορήσαμε μήπως επειδή έβγαλαν 1.5 εκ δολάρια και μετά είπαν φτάνει πάρτε τα τώρα δωρεάν;;;

 

Μήπως να τους κατηγορήσουμε που δεν είναι άπληστοι;;;

 

Μήπως επειδή έχουν αρχές και αξίες διαφορετικές και διαφορετική αντίληψη ως προς το τι κάνουν, γιατί το κάνουν και που αποσκοπούν;;;

 

Λογικό είναι όσοι ακολουθούν τον δρόμο της κατά τα άλλα αξιαγάπητης κυρίας Μπεζετάκου ή της Τζούλιας μας να δυσκολεύονται να το αντιληφθούν αφού όλα υπάρχουν, όλα γίνονται, όλα παίρνουν αξία όταν σε αυτά υπάρχει ένα pricetag.

 

Υπάρχει λοιπόν ένα αξίωμα που θέλει την κάθε πράξη του ανθρώπου να είναι πολιτική ή έστω να έχει σε ένα βαθμό μία πολιτική χροιά ή αντίκτυπο (για να γίνει ευκολότερα αντιληπτό).

 

Αν λοιπόν παρακολουθήσατε την εκπομπή τότε, αν έχετε διαβάσει την προκήρυξη ακόμα και αν δεν γνωρίζατε το τι πιστεύει, τι έχει ζήσει και τι έχει περάσει, θα ήσασταν σε θέση να διατυπώσετε μία άποψη στηριζόμενοι σε κάποια στοιχεία.

 

Το γιατί δεν τα έδινε εξαρχής ή δεν προέτρεπε δημόσια από πολύ παλαιότερα τον κόσμο να μοιράζεται το υλικό αυτό αφιλοκερδώς με τους υπόλοιπους συνανθρώπους του δεν χρειάζεται να σας το πω εγώ, δεν χρειαζόταν να το πει εκείνος, γινόταν εύκολα αντιληπτό στον χώρο της ευρύτερης αριστεράς όχι με την λογική ελάτε πάρτε τζάμπα είναι αλλά ελάτε πάρτε το σιωπηλά αφού οι εταιρίες που το εκδίδουν δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα ας στηρίξουν την εταιρία και τον καλλιτέχνη αλλά πάντα στηριζόμενοι στο φιλότιμο και πάντα γνωρίζοντας αυτοί οι συνειδητοποιημένοι πολίτες που αναγνώριζαν αυτή την κίνηση σαν καθαρά πολιτική πράξη ότι δεν πρόκειται να κυνηγηθούν από τον ίδιο τον δημιουργό για καταπάτηση copyright για αυτό και βλέπετε αυτή την σιγή από την ΑΕΠΙ και τις δισκογραφικές που αν ήταν στην θέση του Μίκη κάποιος "καλλιτέχνης" όπως αυτοί δημιουργούνται και αυτοπροσδιορίζονται σήμερα εκεί η στάση της ΑΕΠΙ και των δισκογραφικών θα ήταν (και είναι) τελείως διαφορετική.

 

Ο Μίκης θα ξαναπώ ότι αυτό που πρότεινε από την εκπομπή ήταν σαν προτροπή καθόλα νόμιμη από εκεί και πέρα κάποιοι θεώρησαν καλό αυτός ο διαμοιρασμός του υλικού να γίνει δημόσια και όχι χέρι με χέρι μεταξύ φίλων/γνωστών/συγγενών και σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων οπότε και ζήτησαν την άδειά του και μάλιστα γραπτά για να προβούν σε μία δημόσια διανομή η οποία φυσικά δεν νομιμοποιείται από αυτή την έγκριση του δημιουργού και που ναι μεν βραχυπρόθεσμα σαν πολιτική πράξη δηλώνει ξεκάθαρα ότι η ΑΕΠΙ δεν μπορεί να έχει αντίλογο στον λόγο ενός τόσο αναγνωρισμένου δημιουργού αλλά μακροπρόθεσμα με τον τρόπο αυτό που γίνεται η διανομή δεν περνάει το πολιτικό μήνυμα και δυστυχώς οι νεοέλληνες θα το βάλουν το υλικό αυτό δίπλα σε κάποιο φάκελο με τα κομμάτια της επαναλαμβάνω αξιαγάπητης κυρίας Μπεζετάκου και όχι μόνο αυτό αλλά θα έχουν και άποψη για το αν κακώς μετά από τόσα χρόνια τελικά επέτρεψε σε αυτό το υλικό να διαμοιραστεί μεταξύ ανθρώπων που δεν καταλαβαίνουν αξίες πέρα από την αρπαχτή, το βόλεμα, το ρουσφέτι και γενικά ό,τι φθείρει το όποιο αξιακό σύστημα μπορεί να έχει κάποιος σήμερα ή αν ενδυναμώνει την αναξιοκρατία και κρατάει μακρυά ένα σύνολο αριστερών ή καλλιτεχνών με αριστερίζουσες απόψεις που απομακρύνθηκαν από κομματόσκυλα αφού στο διάβα των δεκαετιών δεν αναγνωρίστηκε η προσφορά τους και δεν ενδυναμώθηκε ο χώρος αυτός του πολιτισμού και των γραμμάτων πρώτα και κύρια προς όφελος του συνόλου, οπότε και σιχτίρισαν και σηκώθηκαν και έφυγαν από τον χώρο της πολιτικής γενικότερα όταν το πρόβλημα είχε να κάνει με την αντιμετώπισή τους από τα κόμματα και μόνο.

 

Τώρα λοιπόν που οι ίδιοι μπορούν να πρωτοστατήσουν με την κίνηση αυτή του Μίκη και που έχουμε παραδείγματα που και σε άλλες χώρες που οι επαγγελματίες πολιτικοί (που δεν έχουν καμία σχέση με τους λειτουργούς) έφτασαν την σήψη σε σημείο να αναλάβει και εκεί το ΔΝΤ, σε αυτές λοιπόν τις χώρες η απαξίωση του κόσμου στο πρόσωπο αυτών των επαγγελματιών πολιτικών βρήκε ανταπόκριση σε νέα κόμματα απαρτιζόμενα από ναι μεν ανθρώπους οικείους όπως καλλιτέχνες, ηθοποιούς κλπ, αλλά κυρίως από τους ανθρώπους των γραμμάτων και της διανόησης που επί τόσα χρόνια μεθοδευμένα οδηγούνταν στην άκρη από το ευρύτερο πολιτικό κατεστημένο.

 

Τώρα λοιπόν που αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν το βήμα μπροστά και να ξεχωρίσουν από το σύνολο λόγω της σκέψης και του πνεύματός τους και να του δείξουν λύσεις που θα τον βγάλουν από αυτό το τέλμα και που θα κληθεί ο κάθε ένας από εμάς να αλλάξει πρώτα ο ίδιος και να γίνει η αλλαγή που θέλει να δει στον κόσμο, που έλεγε και ο Γκάντι, τώρα λοιπόν με το μαχαίρι στο λαιμό (που αν διαβάσετε το σημείωμα που έχω σε spoiler σε προηγούμενο ποστ θα το αντιληφθείτε εύκολα) οδηγήθηκε ο Μίκης σε μία έγκριση που ούτε η διακήρυξη προβάλλεται αλλά και όλος αυτός ο αριστερός χώρος των καλλιτεχνών βλέπει με μισό μάτι γιατί ναι μεν πρέπει να γίνουν αλλαγές στο θέμα του copyright και να σταματήσουν οι εταιρίες μονοπωλιακά να αισχροκερδούν εις βάρος του συνόλου αλλά θα πρέπει πρωτύτερα να προβλεφθεί μία λογική αποζημίωση των καλλιτεχνών που θα τους εξασφαλίζουν κάποια ελάχιστα εισοδήματα ώστε να συνεχίσουν να ζουν δημιουργώντας ενώ από την άλλη θα χτυπηθεί αυτό το λεγόμενο star system, αυτό το γκρουπάκι δήθεν ελιτιστών που συντηρούν ως υπεραξία των προϊόντων τους οι εταιρίες και που στους μεν νέους καλλιτέχνες λειτουργεί ως "φάρος" ενώ στον κόσμο που αρχίζει να ξυπνάει ή λαγοκοιμάται, στο πρόσωπο αυτού του συνόλου των κακοπληρωμένων καλλιτεχνών στην βάση της πυραμίδας βλέπει την ελίτ και ξεσπάει σε αυτή σαν σε σάκο του μποξ.

 

Κλείνοντας λοιπόν και προσπαθώντας να συνοψίσω όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να κοιτάξουμε γύρω μας, να δούμε κατά πόσο υπάρχει κάποιο πρόβλημα ηθικών και μη αξιών και αν η λύση αυτού του προβλήματος μπορεί να έρθει από τον ίδιο χώρο που το δημιούργησε και από την στιγμή που δεν βλέπουμε τον χώρο αυτό να αναλαμβάνει τις ευθύνες του για την κατάσταση στην οποία μας έχουν φέρει, τελικά που μπορούμε να στηριχτούμε σαν σύνολο και σαν κοινωνία, ποιες είναι οι αξίες που θα μας επιστρέψουν σε μία πορεία δημιουργική και πως αυτές οι αξίες θα προβληθούν στο ευρύτερο σύνολο και πως το ευρύτερο σύνολο θα τις ασπαστεί ώστε εκ νέου να θεμελιώσει σε υγιείς βάσεις την κοινωνία του.

 

Πάντα φιλικά, χωρίς ίχνος εμπάθειας ή κακεντρέχειας, Δημήτρης.

 

Υ.Γ. Βασικά διακήρυξη είναι απλά οι περισσότεροι την εκλαμβάνουν ως προκήρυξη. :-)

Δημοσ.

@digekas φίλε μου το θέμα παρά πολιτικοποιηθηκε. όταν κάποιος επανάστασης καλλιτέχνης ο οποίος σε όλη του τη ζωή ο ρόλος του ήταν να αναπτερώνει το ηθικό του λαού και να αφυπνίζει συνειδήσεις και σήμερα ούτε δολοφονημένος δεν είναι ούτε άστεγος ούτε πεινάει ούτε τον φτύνουν στο δρόμο, και όλα αυτα συμβαίνουν σε διεφθαρμένο κράτος, έ μάλλον δεν ενοχλούσε και πολύ το σύστημα.

 

από τη στιγμή που βγαίνει δημόσια και παρουσιάζει το ηθικό μοντέλο της μουσικής αντίβιομηχανίας σαν να το ανακάλυψε πρώτος αυτός με τους φαν που του πρότειναν αυτή τη προσέγγιση, ενώ για δεκαετίες έβγαζε τα κέρατα του από την καταξίωση και τα σίντι που πουλούσε, τότε δικαιολογημένα πιστεύω ότι το κάνει για λόγους υστεροφημίας και όχι επειδή τώρα μπόρεσε να απελευθερωθεί από τις κακές εταιρείες που του έδιναν με το ζόρι φράγκα.

 

Της μόδας το open source και τρέχουν όλοι να προλάβουν να καταξιωθούν και εδώ. Έπρεπε ο μίκι να μιλησει για ανοικτότητα για να συγκινηθει ο λαός. Αν δεν είσαι μίκης η νταλάρας δε μπορείς να αγγίξεις κόσμο.

 

Κακόμοιρε μίκι, δύσκολα και ηρωικα γεράματα.

Δημοσ.

σήμερα ούτε δολοφονημένος δεν είναι ούτε άστεγος ούτε πεινάει ούτε τον φτύνουν στο δρόμο

 

??!!!?

 

Τι εννοείς με αυτό?

Δημοσ.

@digekas φίλε μου το θέμα παρά πολιτικοποιηθηκε. όταν κάποιος επανάστασης καλλιτέχνης ο οποίος σε όλη του τη ζωή ο ρόλος του ήταν να αναπτερώνει το ηθικό του λαού και να αφυπνίζει συνειδήσεις και σήμερα ούτε δολοφονημένος δεν είναι ούτε άστεγος ούτε πεινάει ούτε τον φτύνουν στο δρόμο, και όλα αυτα συμβαίνουν σε διεφθαρμένο κράτος, έ μάλλον δεν ενοχλούσε και πολύ το σύστημα.

 

από τη στιγμή που βγαίνει δημόσια και παρουσιάζει το ηθικό μοντέλο της μουσικής αντίβιομηχανίας σαν να το ανακάλυψε πρώτος αυτός με τους φαν που του πρότειναν αυτή τη προσέγγιση, ενώ για δεκαετίες έβγαζε τα κέρατα του από την καταξίωση και τα σίντι που πουλούσε, τότε δικαιολογημένα πιστεύω ότι το κάνει για λόγους υστεροφημίας και όχι επειδή τώρα μπόρεσε να απελευθερωθεί από τις κακές εταιρείες που του έδιναν με το ζόρι φράγκα.

 

Της μόδας το open source και τρέχουν όλοι να προλάβουν να καταξιωθούν και εδώ. Έπρεπε ο μίκι να μιλησει για ανοικτότητα για να συγκινηθει ο λαός. Αν δεν είσαι μίκης η νταλάρας δε μπορείς να αγγίξεις κόσμο.

 

Κακόμοιρε μίκι, δύσκολα και ηρωικα γεράματα.

 

Μάλλον δεν ξέρεις που μένει και νομίζεις ότι έχει κανένα παλάτι ή τα χρήματα τα έχει στην τράπεζα και τα φυλάει για την δεύτερη ζωή του, όσο για τον αν τον φτύνουν στο δρόμο οι διεφθαρμένοι συμπολίτες του και για ποιο λόγο προσωπικά δεν μπορώ να το ξέρω, μόνο μία αίσθηση έχω από τις απόψεις που υποστηρίζονται σε κάποια forum.

 

Το αν στην μέχρι τώρα πορεία του έβγαλε χρήματα και πως τα διάθεσε αυτά δεν το γνωρίζω αν έχεις εσύ φίλε μου περισσότερες πληροφορίες ευχαρίστως να τις ακούσω. Εγώ αυτό που κρατάω είναι οι θέσεις και οι απόψεις του που δεν αλλάζουν ριζικά όσα χρόνια παρακολουθώ την πολιτική πορεία του και αυτές σε ότι αφορά την διάθεση του υλικού στον κόσμο δεν αλλάζουν και εκεί είναι η ουσία και όπως σας έλεγα τότε για τον Γκοντάρ έτσι πολλές φορές αναγκάζονται να κάνουν εμπορικές επιτυχίες ώστε τα κέρδη τους να τα ρίξουν σε ποιοτικότερες δουλειές τους που όμως δεν έχουν μεγάλη απήχηση από τον κόσμο και που τις περισσότερες φορές μετά από αρκετές δεκαετίες αναγνωρίζεται η αξία αυτών των έργων.

 

Στο κομμάτι της πολιτικής τώρα, όπως ξαναέγραψα και σε προηγούμενο ποστ, κάποιοι έχουν το χάρισμα να βλέπουν μπροστά και κάποιοι να μπορούν να εξηγήσουν με απλό και κατανοητό τρόπο στο ευρύτερο σύνολο αυτή την γραμμή. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά, καλώς ή κακώς τα μαζικά κινήματα χρειάζονται και καλλιτεχνική υποστήριξη ώστε να εμψυχώνεται και να δένει σαν σύνολο που στηρίζεται σε αυτά τα κοινά που το ενώνουν.

 

Θα επαναλάβω ότι διαφωνώ με την τακτική του δημόσιου διαμοιρασμού και θα επαναλάβω ότι η θέση: "Έτσι και αλλιώς θα διαμοιραστούν που θα διαμοιραστούν μέσω δικτύου, τουλάχιστον να το κάνουμε εμείς οργανωμένα" είναι εκβιαστική και βλέποντας την έλλειψη πολιτικής γραμμής από τα συγκεκριμένα site τελικά δεν περνάει το πολιτικό μήνυμα στον κόσμο και ειλικρινά αμφιβάλω αν οι περισσότεροι που θα τα κατεβάσουν αν θα μπορέσουν να ξεχωρίσουν το ελεύθερο από το τσάμπα ή αν θα αντιληφθούν το σύνολο των αξιών που πρεσβεύει μία τέτοια κίνηση.

Δημοσ.

@digekas φίλε μου το θέμα παρά πολιτικοποιηθηκε. όταν κάποιος επανάστασης καλλιτέχνης ο οποίος σε όλη του τη ζωή ο ρόλος του ήταν να αναπτερώνει το ηθικό του λαού και να αφυπνίζει συνειδήσεις και σήμερα ούτε δολοφονημένος δεν είναι ούτε άστεγος ούτε πεινάει ούτε τον φτύνουν στο δρόμο, και όλα αυτα συμβαίνουν σε διεφθαρμένο κράτος, έ μάλλον δεν ενοχλούσε και πολύ το σύστημα.

 

από τη στιγμή που βγαίνει δημόσια και παρουσιάζει το ηθικό μοντέλο της μουσικής αντίβιομηχανίας σαν να το ανακάλυψε πρώτος αυτός με τους φαν που του πρότειναν αυτή τη προσέγγιση, ενώ για δεκαετίες έβγαζε τα κέρατα του από την καταξίωση και τα σίντι που πουλούσε, τότε δικαιολογημένα πιστεύω ότι το κάνει για λόγους υστεροφημίας και όχι επειδή τώρα μπόρεσε να απελευθερωθεί από τις κακές εταιρείες που του έδιναν με το ζόρι φράγκα.

 

Της μόδας το open source και τρέχουν όλοι να προλάβουν να καταξιωθούν και εδώ. Έπρεπε ο μίκι να μιλησει για ανοικτότητα για να συγκινηθει ο λαός. Αν δεν είσαι μίκης η νταλάρας δε μπορείς να αγγίξεις κόσμο.

 

Κακόμοιρε μίκι, δύσκολα και ηρωικα γεράματα.

 

 

Παλι η ταση να μπερδευεται η ιδιωτικη/πολιτικη ζωη καποιου με το εργο του για το οποιο κρινεται.

Δεν παρουσιασε καποιο "ηθικό μοντέλο της μουσικής αντίβιομηχανίας".

Η εμπαθεια που εχει πολυς κοσμος λογω των πολιτικων παθων ειναι τρισμεγιστη σε αυτη τη χωρα!!

Δημοσ.

Άσε.. πολιτική και μπάλα.. το κόμπλεξ των ελλήνων. Συνδυασμένο μάλιστα.. σκοτώνει. Υπάρχουν άτομα για παράδειγμα που ψήφισαν κάποιο κόμμα σε κάποιες εκλογές επειδή ήταν υπέρ της κατασκευής γηπέδου για την ομάδα που (φανατικά) είναι οπαδοί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...