digekas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 ... Όσο για τον φίλο με το 6%. Αν θεωρείς οτι τα 3 λεπτά του ευρώ ενός άγραφου dvd είναι η αξία του έργου του Θεοδωράκη και του κάθε Θεοδωράκη, τότε κάθε κουβέντα είναι περιττή. Η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 18 του νόμου περι πνευματικών δικαιωμάτων μιλάει για αναπαραγωγή και οχι αντιγραφή και διαμοιρασμό. Δηλαδή λέει οτι αν έχεις μια βιντεοκασέτα μιας ταινίας μπορείς να την γράψεις σε ένα dvd και να την δεις από το dvd player, ή έχεις ένα blue ray και το μετατρέπεις σε dvd για να το δεις στο dvd player στην κρεβατοκάμαρα σου πληρώνοντας 6% και όλο αυτό αν δεν εμποδίζει την κανονική εκμετάλλευση του έργου. Αν ρωτήσεις έναν δικαστή μάλλον θα πει οτι ο διαμοιρασμός αποτελεί εμπόδιο στην κανονική εκμετάλλευση ενός έργου. Στα προηγούμενα που αναφέρεις δεν στέκομαι καν αφού αποτελούν προσωπικές σου απόψεις και ο κάθε ένας έχει από μία ανάλογα την ιδεολογία του και την κοσμοθεώρησή του. Η δική μου άποψη είναι ότι ο καλλιτέχνης και εν γένει ο δημιουργός σκοπό δεν έχει τον πλουτισμό όχι όταν υπηρετεί πρώτα από όλα την τέχνη και μέσω αυτής εκφράζεται. Σκοπός του μέχρι και πριν μερικές δεκαετίες ήταν το έργο του να φτάσει στον κόσμο πρώτα και κύρια για τον τον προβληματίσει, να τον ψυχαγωγήσει, να τον διασκεδάσει και στην συνέχεια ανταποδοτικά να έχει κάποια έσοδα τα οποία θα του επιτρέψουν να ζει μέσω της δημιουργίας του. Οι επενδύσεις που λες ότι κάνουν οι εταιρίες γενικότερα σε ότι αφορά τα πνευματικά έργα είναι επενδύσεις που αποσκοπούν καθαρά και μόνο στο κέρδος τους για αυτό και το συντριπτικό ποσοστό των καλλιτεχνών/δημιουργών/ερευνητών παραμένουν κακοπληρωμένοι ενώ η αναφορά σου ιδίως στις φαρμακευτικές εταιρίες είναι πέρα ως πέρα άκυρη όπου το κοινό καλό έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με τις πατέντες των εταιριών και αυτό το είδαμε σχετικά πρόσφατα με τα πόσα εκατομμύρια πήραν για τα εμβόλια που και καλά θα εμπόδιζαν υποτιθέμενες πανδημίες. Αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας. Το θέμα είναι ότι οι δημιουργοί δεν έχουν πλέον ανάγκη τις εκδοτικές εταιρίες και πλέον μπορούν να στραφούν στο δίκτυο και να προβάλλουν οι ίδιοι τις δουλειές τους και από αυτό το 6% που σου φαίνεται λίγο να ζήσουν πλουσιοπάροχα αφού δεν είναι το 6% του ενός cd των 20 λεπτών αλλά του συνόλου των άγραφων μέσων που πωλούνται σήμερα ανεξάρτητα αν αυτός που τα αγοράσει δεν θα γράψει ποτέ κάτι σε αυτά που να περιορίζεται από copyright. Βάλε λοιπόν σε αυτό το ποσό και το 6% των συσκευών που χρησιμοποιούμε για να δούμε το υλικό αυτό, dvdplayer/cdplayer/στερεοφωνικά/τηλεοράσεις/υπολογιστές/κλπ και θα δεις ότι δεν είναι καθόλου μικρό σαν ποσό. Το ότι έπεσε η τιμή των άγραφων μέσων, αν και τα bluray είναι ακόμα ακριβά, έχει να κάνει με την τακτική των εκδοτικών εταιριών που ενώ έπεφτε το κόστος αυτών των μέσων, εκείνοι δεν έριχναν αντίστοιχα τις τιμές τους οπότε και ο κόσμος λογικότατα στράφηκε σε αυτή την λύση, το αν ήταν νόμιμο ή παράνομο, μάλλον το δεύτερο αλλά το ίδιο παράνομο είναι και το μονοπώλιο των εκδοτών που η ίδια η νομοθεσία δεν επιβάλει στον κάθε δημιουργό να δίνει το έργο του σε κάθε εκδότη που θα δείξει ενδιαφέρον οπότε και ο ανταγωνισμός των εκδοτών στο ίδιο έργο να ρίξει τις τιμές και κερδισμένος να βγει ο κόσμος τελικά. Επειδή έχω την εντύπωση ότι αρχίζουμε να ξεχνάμε τα Ελληνικά μας, η παραγωγή αποδίδεται ως δημιουργία και η αναπαραγωγή αντίστοιχα ως αναδημιουργία εξάλλου με αυτό το σκεπτικό μπαίνει αυτό το 6% στα άγραφα μέσα και όχι μόνο στις συσκευές προβολής. Επειδή τυγχάνει να έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα της κακώς λεγόμενης πειρατείας και γνωρίζω στο μέτρο του δυνατού πως οδηγήθηκαν σε καταδικαστικές αποφάσεις οι δικαστές στις διάφορες δίκες κυρίως στο εξωτερικό για αυτό έκανα bold στο προηγούμενο ποστ τον διαμοιρασμό copyrighted υλικού μεταξύ αγνώστων χρηστών, για αυτό και η αναφορά μου σε f2f. Λύσεις υπάρχουν για να μετατραπεί αυτό που λένε σήμερα πειρατεία σε κάτι απόλυτα νόμιμο και αν την ώρα του δικαστηρίου οι κατηγορούμενοι μπορούσαν να αποδείξουν ότι την στιγμή εκείνη που κατέβαζαν ένα torrent αυτοί που seedάραν ήταν κοντινοί φίλοι και συγγενείς, σε όλες αυτές τις περιπτώσεις οι αποφάσεις θα ήταν αθωωτικές. Το θέμα λοιπόν δεν είναι να δημιουργηθούν plugin για τους συγκεκριμένους torrent clients αλλά να στηρίξουμε τους καλλιτέχνες όπως φαίνεται ότι πάει να γίνει με την digital agenda από την πλευρά της ευρωπαϊκής ένωσης και όχι φυσικά από την διακρατική συμφωνία που πήγαν να περάσουν στα μουλωχτά οι Αμερικάνοι και έφαγαν ένα ωραιότατο άκυρο αν και πλέον όποια χώρα την αποδεχτεί θα πρέπει να αλλάξει την νομοθεσία της και να απαγορεύει την δυνατότητα δημοσίευσης copyrighted υλικού ακόμα και αν αυτό αφορά θέματα ενημέρωσης.
giorgosgudelias Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Το οτι πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις στο θέμα των πατεντών θα συμφωνήσω. Η μόνη εφικτή λύση κατά την άποψη μου είναι να αφαιρείται το δικαίωμα πάνω σε μια πατέντα αν η εταιρία που την κατέχει δεν την χρησιμοποιεί. Αλλιώς θα πρέπει να μπορεί την εκμεταλλευτεί κανονικά. Και δεν φταίνε οι φαρμακοβιομηχανίες που οι κυβερνήσεις είναι διεφθαρμένες. Οι πολίτες των κρατών αυτών φταίνε που νομίζουν οτι κάνουν επανάσταση κατεβάζοντας τραγούδια. Για τους καλλιτέχνες τώρα. Ο τρόπος που προτείνεις είναι οτι πιο αντικοινωνικό και επιτυχία του τυχαίου. Θέλεις κάποιος που θα προσπαθήσει κάτι καλό με κάποιο οικονομικό κόστος, αν η πρώτη του δουλειά είναι αποτυχημένη να καταδικαστεί μια για πάντα; Μόνο όσοι έχουν τεράστια δικά τους μέσα να μπορούν να επενδύσουν στον εαυτό τους; Θέλεις μόνο ερασιτεχνικές δουλειές και ότι μας κάτσει; Θέλεις ένας επιστήμονας να κάνει έρευνα στο υπόγειο του σπιτιού του; Τι θέλεις; Αυτό που ζητάς είναι μια οικονομία που δεν επενδύει στην έρευνα. (να γίνουν δηλαδή όλοι Ελλάδα ) Φεύγω για δουλειά. Τα λέμε άλλη φορά.
insomnian Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Σε ευχαριστω πολυ που μου ανοιξες τα ματια και μου εμαθες ποιος ειναι ο Θεοδωρακης. Την πολιτικη δεν γινεται να τη βαλεις στην ακρη αγαπητε, οταν ολο το εργο του βασιζεται πανω στην πολιτικη. Δεν μιλαμε για το Ρουβα εδω. Προσπαθησε να αφαιρεσεις την πολιτικη απο την τεχνη. Οταν βλεπεις τη τεχνη μεσα απο τα στρεβλα γυαλια του κομματικου προσανατολισμου τοτε δεν μπορεις καν να την απολαυσεις. Οσο για το να σε εμαθα, απ τη στιγμη που ειπες οτι ο Θ/κης μεσουρανουσε τη δεκαετια του 90, τοτε τι αλλο μπορουσε να σου πει καποιος! Ένα σχόλιο έκανα δεν ήμουν επικριτικός απέναντι στον Μίκη Θεωδοράκη, το Σχόλιο μου ήταν ποιο γενικό και αφορούσε ποιο πολύ σε ένα σχόλιο που έλεγε να τρέφονται ολόκληρες γενιές ανθρώπων από τα δικαιώματα χωρίς να προσφέρουν τίποτα χωρίς να δημιουργήσουν κάτι καινούργιο ούτε να δουλέψουν ή απλά για να έχουν πιο χοντρό πορτοφόλι αλλά αυτή είναι μεγάλη συζήτηση. Άκουγα το ΑΞΙΟΣ ΕΣΤΙ το αυτοβιογραφικό Ντοκυμαντέρ του σκαι για τον Μίκη Θεωδοράκη (Παρεπιπτώντος ψάχνω να το βρω για κατέβασμα κυκλοφορεί σε συλλογή 60 CD και 1 DVD αλλά η τιμή του είναι απαγορευτική 200ευρώ! http://www.e-shop.gr/show_mus.phtml?id=MUS.212746&ref=pathfinder) Όντως δεν νομίζω να μπορείς να μιλάς για έναν τέτοιο άνθρωπο έτσι αν ξέρεις την ιστορία του αλλά μερικοί δεν την ξέρουν και δικαιολογούνται, Μερικά Πράγματα βέβαια κρίνονται και εκ του αποτελέσματος για κάποιους άλλους. Τα δικαιώματα Νομίζω μετά τα 75 Χρόνια από την κυκλοφορία ενός έργου καταργούνται αυτόματα και δεν έχει πλέον δικαίωμα εκμετάλλευσης κανένας. Kαι ο Μπετοβεν και ο Μπαχ εχουν πεθανει εδω και 100δες χρονια αλλα τα εργα τους θα τα παιξει καποια αρχηστρα, καποιος θα κανει το εξωφυλλο του cd, καποια εταιρια θα τα διακινησει, καποιο μαγαζι θα τα πουλησει... Ολοι αυτοι οι ανθρωποι δεν πρεπει να πληρωθουν? Tι εννοεί; Εσύ θα έπαιρνες σοβαρά κάποιον που πιστεύει πως, Ρώσοι και Κινέζοι θέλουν να <<αγοράσουν>> το χρέος της ελλαδίτσας; Eσυ θα επαιρνες σοβαρα καποιον που ελεγε οτι "λεφτα υπαρχουν" και μετα απο μερικες βδομαδες δηλωνει χρεωκοπια?
_BASSstarlet_ Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Όχι βέβαια, αλλά τώρα με αυτή την εντελώς ασύνδετη σύγκριση, τι θες να πεις; Κάκιστη σύγκριση, για να υπερασπιστείς τον κ.Θεοδωράκη.
insomnian Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δεν εχω λογο να υπερασπιστω το Θ/κη γιατι δεν χρειαζεται φυσικα καμμια υπερασπιση. Αλλα στο ειπα για να καταλαβεις οτι δεν πρεπει να κολλας στο τι λεει ο καθεναςπου εχει δημοσιο λογο. Αν λοιπον βγαζεις ξεκουτη το Θ/κη για κατι που ειπε, με το ιδιο σκεπτικο πρεπει να βγαλεις ξεκουτη και τον γαπ, που ομως εχει μια πολυ σημαντικοτερη θεση!
digekas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Το οτι πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις στο θέμα των πατεντών θα συμφωνήσω. Η μόνη εφικτή λύση κατά την άποψη μου είναι να αφαιρείται το δικαίωμα πάνω σε μια πατέντα αν η εταιρία που την κατέχει δεν την χρησιμοποιεί. Αλλιώς θα πρέπει να μπορεί την εκμεταλλευτεί κανονικά. Και δεν φταίνε οι φαρμακοβιομηχανίες που οι κυβερνήσεις είναι διεφθαρμένες. Οι πολίτες των κρατών αυτών φταίνε που νομίζουν οτι κάνουν επανάσταση κατεβάζοντας τραγούδια. Για τους καλλιτέχνες τώρα. Ο τρόπος που προτείνεις είναι οτι πιο αντικοινωνικό και επιτυχία του τυχαίου. Θέλεις κάποιος που θα προσπαθήσει κάτι καλό με κάποιο οικονομικό κόστος, αν η πρώτη του δουλειά είναι αποτυχημένη να καταδικαστεί μια για πάντα; Μόνο όσοι έχουν τεράστια δικά τους μέσα να μπορούν να επενδύσουν στον εαυτό τους; Θέλεις μόνο ερασιτεχνικές δουλειές και ότι μας κάτσει; Θέλεις ένας επιστήμονας να κάνει έρευνα στο υπόγειο του σπιτιού του; Τι θέλεις; Αυτό που ζητάς είναι μια οικονομία που δεν επενδύει στην έρευνα. (να γίνουν δηλαδή όλοι Ελλάδα ) Φεύγω για δουλειά. Τα λέμε άλλη φορά. Οι πατέντες υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν για να εξασφαλίζουν κάποια έσοδα στους ερευνητές και όχι για να απαγορεύουν την χρήση τους από τρίτες εταιρίες αλλά και στην περίπτωση των πατεντών ο κάθε πολίτης μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιανδήποτε πατέντα για ιδία χρήση που δεν αποσκοπεί σε κέρδος, χωρίς την άδεια του κατόχου της. Ο καπιταλισμός φίλε μου διαφθείρει το όποιο πολιτικό σύστημα και τον όποιο πολιτικό αφού βάζει το κέρδος πάνω από το κοινό καλό. Φυσικά στην αντιπέρα όχθη δεν ζει και βασιλεύει ο κομουνισμός όπου και εκεί η συγκεντρωμένη εξουσία σε λίγους οδήγησε σε αντίστοιχες αδικίες οπότε και κατέρρευσε. Σε ότι αφορά τώρα την έρευνα νομίζεις ότι μόνο μέσω των εταιριών μπορεί ναι γίνει; Δεν υπάρχουν πανεπιστήμια και μεγάλοι ερευνητικοί οργανισμοί;;; Αλλά ξέχασα ζούμε στον μεσαίωνα της αδυσώπητης φιλελευθεροποίησης οπότε όταν κάτι μπορεί να αποφέρει κέρδος στους ιδιώτες δεν πρέπει να μένει στην ιδιοκτησία του συνόλου αλλά να ιδιωτικοποιείται/αποκρατικοποιείται οπότε και να το διαχειρίζονται λίγοι ιδιώτες και να βγάζουν κέρδος εις βάρος του συνόλου ή μήπως ξεχάσαμε την έννοια της δημόσιας επιχείρησης κοινής ωφέλειας;;; Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος να υποθέτεις ότι ο κάθε δημιουργός πρέπει να αμείβεται ανάλογα με την απήχησή του. Αναλογικά έως ένα ποσό και όπως θα έπρεπε να είναι και στην φορολογία, αντίστοιχα μεγάλη φορολόγηση από ένα ποσό και πάνω και κλιμακωτά και αυτό το ποσό να παρέχει ένα ελάχιστο εισόδημα στους νέους και σχετικά άγνωστους καλλιτέχνες ή σε αυτούς που η δουλειά τους δεν έχει τόσο μεγάλη απήχηση. Ένα ποσοστό αυτού του 6% που σαν ποσό είναι πάρα πολύ μεγάλο μπορεί να πηγαίνει στους μεσάζοντες οι οποίοι μπορεί να στήσουν ένα tracker/site/κλπ που θα επιτρέπει τον διαμοιρασμό αυτού του υλικού οπότε τόσο οι καλλιτέχνες όσο και ο κόσμος θα βγει κερδισμένος, μόνο χαμένοι οι εκδότες όπως υπάρχουν και λειτουργούν σήμερα που δίνουν ψίχουλα στο συντριπτικό ποσοστό των καλλιτεχνών ενώ από την άλλη μέχρι και σήμερα θησαύριζαν από την αισχρή εκμετάλλευση του συνόλου γιατί όπως και να το κάνουμε δεν μπορεί από το σύνολο των $15 να παίρνει ο δημιουργός $1 και από την άλλη το κόστος για τον πολίτη να είναι λιγότερο από $1 για να κάνει ο ίδιος ένα αντίγραφο!!!
savvas1340 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δεν μιλάω μόνο για την τέχνη. Μιλάω για την παραγωγή πνευματικού έργου γενικότερα. Σε κάθε επίπεδο και σε κάθε τομέα. Από την Μπεζεντάκου μέχρι και τον αστροφυσικό. Θεωρώ οτι η εργασία τους πρέπει να προστατευτεί με κάθε τρόπο. Θεωρώ οτι αυτός που έχει την ικανότητα να παράξει πνευματικό έργο είναι αυτός που πρέπει να προστατέψουμε σαν κόρη οφθαλμού και πρέπει μέσα από την δημιουργία του να μπορεί να ζήσει αν γίνεται πλουσιοπάροχα. Οι νόμοι πρέπει να αλλάξουν υπέρ των δημιουργών. Βεβαίως οι εταιρίες πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν. Οι επενδύσεις που γίνονται στον τομέα της παραγωγής πνευματικού έργου είναι τεράστιες. Υπήρχε ποτέ περίπτωση ένας επιστήμονας να βρει τα οικονομικά εφόδια να κάνει έρευνα από μόνος του; Χρειάζεται μια εταιρία να επενδύσει σε 100άδες έρευνες ώστε κάποιες από αυτές να αποδώσουν κάτι. Πόσες έρευνες για αντικαρκινικά φάρμακα πήγαν στράφι. Πόσες έρευνες για την δημιουργία αποτελεσματικότερων υπολογιστών πήγαν στράφι. Το κόστος αυτό το επιβαρύνονται οι εταιρίες. Και στον καλλιτεχνικό τομέα μια εταιρία θα επενδύσει σε πολλούς νέους καλλιτέχνες αλλά λίγοι θα είναι εκείνοι που θα της αποφέρουν έσοδα. Το αν έχω κατεβάσει κάτι, είναι σαν να ρωτάς έναν οδηγό αν έχει υπερβεί κάποια φορά το όριο ταχύτητας. Αν με ρωτήσεις όμως να σου πω αν ήταν λάθος, θα σου έλεγα πως ναι, και θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερη αστυνόμευση στους δρόμους και να επιβάλλονται περισσότερα πρόστιμα, προς συμμόρφωση και παραδειγματισμό. Όσο για τον φίλο με το 6%. Αν θεωρείς οτι τα 3 λεπτά του ευρώ ενός άγραφου dvd είναι η αξία του έργου του Θεοδωράκη και του κάθε Θεοδωράκη, τότε κάθε κουβέντα είναι περιττή. Η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 18 του νόμου περι πνευματικών δικαιωμάτων μιλάει για αναπαραγωγή και οχι αντιγραφή και διαμοιρασμό. Δηλαδή λέει οτι αν έχεις μια βιντεοκασέτα μιας ταινίας μπορείς να την γράψεις σε ένα dvd και να την δεις από το dvd player, ή έχεις ένα blue ray και το μετατρέπεις σε dvd για να το δεις στο dvd player στην κρεβατοκάμαρα σου πληρώνοντας 6% και όλο αυτό αν δεν εμποδίζει την κανονική εκμετάλλευση του έργου. Αν ρωτήσεις έναν δικαστή μάλλον θα πει οτι ο διαμοιρασμός αποτελεί εμπόδιο στην κανονική εκμετάλλευση ενός έργου. Περιττο να γραψω οτι μου επεσε το σαγονι απο αυτο το παραληρημα πρετεντερημανδραβελιπαπαχελισμου. Ξεπερνωντας την φαιδροτητα του τσουβαλιασματος του "εργου"της Μπεζεντακου με αυτο ενος επιστημονα και τις κορονες περι προστασιας του λες και ειναι η καρετα-καρετα, φτανω στο τρισμεγιστο "επιχειρημα" της χρηματοδοτησης επιστημονων απο εταιριες(!) για να ειναι βιωσιμη η επιστημονικη ερευνα. Στον δικο σου κοσμο που απο ο,τι φαινεται, τρεφεται αποκλειστικα απο "αρθρα εγκριτων τηλεδημοσιογραφων", χωρουν μεσα μονο οροι οπως κερδος, εταιρια, αγορα. Συνεχισε ετσι και θα καταληξεις με μαθηματικη ακριβεια ενα ακομα νουμερο (φυσικα και εσυ απλη στατιστικη εισαι οπως σχεδον ολοι μας, αλλα δεν το εχεις παρει χαμπαρι ακομα) στα πλανα μιας εταιριας ή της αγορας γενικοτερα. Να ευχεσαι μονο να εχεις θετικο προσημο γιατι η αγορα δεν πολυγουσταρει αρνητικα νουμερα και φθινουσες καμπυλες.
pournaras Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Προσπαθησε να αφαιρεσεις την πολιτικη απο την τεχνη. Οταν βλεπεις τη τεχνη μεσα απο τα στρεβλα γυαλια του κομματικου προσανατολισμου τοτε δεν μπορεις καν να την απολαυσεις. Οσο για το να σε εμαθα, απ τη στιγμη που ειπες οτι ο Θ/κης μεσουρανουσε τη δεκαετια του 90, τοτε τι αλλο μπορουσε να σου πει καποιος! Απο τη μερια μου ειναι πολυ ευκολο, χωρις καν προσπαθεια να αφαιρεσω την πολιτικη απο την τεχνη. Ισα ισα που στο θεμα (της εμπορικοτητας) της τεχνης τον εκρινα, και οχι στην πολιτικη του. Αλλα απο τη στιγμη που το πρωτο μου μηνυμα απαντηθηκε με αναφορες στην αντισταση του 40, της χουντας κλπ, δεν ειμαι εγω αυτος που τα συνεδεσε. Εγω απλα ακολουθησα. Οσον αφορα το '90 που σε πειραξε, βαλε λιγο το μυαλο σου να σκεφτει, ποτε ξεκινησε η ιδιωτικη ραδιοφωνια και τηλεοραση, ποτε αρχισαν να μοιραζουν σορηδων τα cd με τις εφημεριδες, ποσες τηλεοπτικες μουσικες εκπομπες (στυλ "στην υγεια μας") τον ειχαν καλεσμενο αυτον η καποιον αλλον ως ερμηνευτη για τα τραγουδια του σαν αφιερωμα, κανε μια συγκριση με την εποχη το '50 του 60' του 70' κλπ, και πες μου ποτε πουλησε πιο πολλα.
jk Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Kαι ο Μπετοβεν και ο Μπαχ εχουν πεθανει εδω και 100δες χρονια αλλα τα εργα τους θα τα παιξει καποια αρχηστρα, καποιος θα κανει το εξωφυλλο του cd, καποια εταιρια θα τα διακινησει, καποιο μαγαζι θα τα πουλησει... Ολοι αυτοι οι ανθρωποι δεν πρεπει να πληρωθουν? Έγραψα ότι δεν πρέπει να πληρωθούν αυτοί? Άλλο είπα εγώ νομίζω ήμουν συγκεκριμένος. Εμπρός λοιπόν. Δημιούργησε και συ μια εταιρία σχετική. Ασχολήσου στην αρχή με τα εύκολα. Με την εμπορία ας πούμε. Σιγά σιγά πάνε στην παραγωγή έτοιμων προϊόντων και στην συνέχεια ανάπτυξε τμήμα έρευνας να απολαμβάνεις και σύ. Τι σε εμποδίζει; Γιατί είπα ότι θέλω να φτιάξω εταιρία σχετική να απολαμβάνω? Συνέλθετε λίγο...
giorgosgudelias Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος να υποθέτεις ότι ο κάθε δημιουργός πρέπει να αμείβεται ανάλογα με την απήχησή του. Αναλογικά έως ένα ποσό και όπως θα έπρεπε να είναι και στην φορολογία, αντίστοιχα μεγάλη φορολόγηση από ένα ποσό και πάνω και κλιμακωτά και αυτό το ποσό να παρέχει ένα ελάχιστο εισόδημα στους νέους και σχετικά άγνωστους καλλιτέχνες ή σε αυτούς που η δουλειά τους δεν έχει τόσο μεγάλη απήχηση. Να γράψω και εγώ ένα τραγουδάκι, άσχετα πόσο ηλίθιο θα είναι και να αρχίσω να παίρνω και γω ένα ελάχιστο εισόδημα σαν άγνωστος καλλιτέχνης; Καλή η έρευνα για την έρευνα καλή και χρήσιμη και πρέπει να χρηματοδοτηθεί, αλλά πρέπει να γίνεται και έρευνα που θα αφορά άμεσα και τον άνθρωπο, για πράγματα τα οποία τα έχει ανάγκη και είναι διατεθειμένος να πληρώσει για να τα αποκτήσει. Και για τον φίλο με τα ανοιχτό στόμα. Με νοοτροπίες σαν και την δικιά σου θα φτάσουμε στην χρεοκοπία και μετά το σαγόνι σου θα φτάσει στο πάτωμα όταν ο κόσμος θα πεθαίνει επειδή δεν θα μπορεί να βάλει έναν βηματοδότη ή όταν στην αγορά θα ψάχνουμε το γάλα με το τουφέκι.
Greco Mascara Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Κακώς του τη πέφτεις τώρα και προσωπικά μάλιστα,γιατί είναι σαν να κλέβεις από στραβό. Έχει ξαναειπωθεί,δεν κοντράρεις ιδιωτικά γιατί αναλώνεσαι και χάνεις εκτός έδρας.
jk Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Να γράψω και εγώ ένα τραγουδάκι, άσχετα πόσο ηλίθιο θα είναι και να αρχίσω να παίρνω και γω ένα ελάχιστο εισόδημα σαν άγνωστος καλλιτέχνης; Καλή η έρευνα για την έρευνα καλή και χρήσιμη και πρέπει να χρηματοδοτηθεί, αλλά πρέπει να γίνεται και έρευνα που θα αφορά άμεσα και τον άνθρωπο, για πράγματα τα οποία τα έχει ανάγκη και είναι διατεθειμένος να πληρώσει για να τα αποκτήσει. Και για τον φίλο με τα ανοιχτό στόμα. Με νοοτροπίες σαν και την δικιά σου θα φτάσουμε στην χρεοκοπία και μετά το σαγόνι σου θα φτάσει στο πάτωμα όταν ο κόσμος θα πεθαίνει επειδή δεν θα μπορεί να βάλει έναν βηματοδότη ή όταν στην αγορά θα ψάχνουμε το γάλα με το τουφέκι. Το ότι δεν μπορεί να βάλει βηματοδότη κάποιος και δεν θα έχει να αγοράσει γάλα που κολλάει με τα πνευματικά δικαιώματα? Δηλαδή εσύ νομίζεις ότι η πλειοψηφία του κόσμου ζει από πνευματικά δικαιώματα? που ζεις Μάλλον δεν έχουνε να φάνε και πεθαίνουν επειδή υπάρχει συσώρευσει πλούτου, Το ξέρεις φίλε μου ότι στις αφρικανικές χώρες οι μεγάλες Φαρμακοβιομηχανίες δεν αφήνουν να φτιαχτούν τοπικά εργοστάσια γιατί θα μπορούν να παράγουν φάρμακα με πολύ χαμηλότερο κόστος από ότι τα παίρνουν τώρα από αυτές?μια θεραπεία για το AIDS κοστίζει 25.000 ευρώ,άμα τα παράγουν μόνοι τους 2.000 ευρώ γι'αυτό και οι μεγάλες εταιρίες τους εμποδίζουν κανοντάς και μηνύσεις για πατέντες πολλές φορές,και πολλοί ανθρώποι πεθαίνουν μην μπορώντας να καλύψουν το κόστος, Άρα Με νοοτροπίες σαν και τις δικιές σου πεθαίνουν όχι να μας λες ότι να'ναι εδώ πέρα.
digekas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Να γράψω και εγώ ένα τραγουδάκι, άσχετα πόσο ηλίθιο θα είναι και να αρχίσω να παίρνω και γω ένα ελάχιστο εισόδημα σαν άγνωστος καλλιτέχνης; Καλή η έρευνα για την έρευνα καλή και χρήσιμη και πρέπει να χρηματοδοτηθεί, αλλά πρέπει να γίνεται και έρευνα που θα αφορά άμεσα και τον άνθρωπο, για πράγματα τα οποία τα έχει ανάγκη και είναι διατεθειμένος να πληρώσει για να τα αποκτήσει. Και για τον φίλο με τα ανοιχτό στόμα. Με νοοτροπίες σαν και την δικιά σου θα φτάσουμε στην χρεοκοπία και μετά το σαγόνι σου θα φτάσει στο πάτωμα όταν ο κόσμος θα πεθαίνει επειδή δεν θα μπορεί να βάλει έναν βηματοδότη ή όταν στην αγορά θα ψάχνουμε το γάλα με το τουφέκι. Βλέπεις φίλε μου τον κόσμο από το πρίσμα του άμεσου ατομικού κέρδους και χάνεις την ουσία του βραχυπρόθεσμου οφέλους για το σύνολο της κοινωνίας μας. Αν έχεις σπουδές στο αντικείμενο της μουσική ή ταλέντο ναι να σε στηρίξουμε να πας μπροστά και να προσφέρεις με την σειρά σου σε άλλους λιγότερο γνωστούς ή σε αυτούς που δεν απευθύνονται στο ευρύ κοινό (mainstream) οπότε και η τιμή απόκτησης αυτών των έργων θα ήταν υψηλότερη. Για την έρευνα σε ότι αφορά τις εταιρίες και το άμεσο κέρδος στο οποίο αποσκοπούν δεν χρειάζεται να πούμε πολλά, αρκεί να δούμε ποιος μορφώνει και εκπαιδεύει τους επιστήμονες και αν θα έπρεπε το σύνολο των επιστημόνων για χρόνο αντίστοιχο με τα χρόνια της εκπαίδευσής τους να κατοχυρώνουν το σύνολο της πνευματικής τους εργασίας προς όφελος του συνόλου. Τα πράγματα λοιπόν που αξίζουν πραγματικά, τελικά αξία έχουν μόνο όταν προσφέρονται ανιδιοτελώς αλλά φαίνεται έχεις μπερδέψει την αξία με την τιμή οπότε και δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να σου εξηγήσω γιατί ο καπιταλισμός οδηγεί τις οικονομίες σε χρεοκοπία ώστε η υπεραξία πάνω στην οποία στηρίζεται το σαθρό οικοδόμημά του να συνεχίσει να υφίσταται. Απλή η ερώτηση και εκεί τελειώνει η συζήτηση: Τι είναι σημαντικότερο, το καλό του συνόλου ή η δυνατότητα του ατόμου να το εκμεταλλεύεται; Θέλει πολύ σκέψη για να καταλάβει κάποιος ότι όποιος ακολουθεί την τακτική της ζούγκλας και αποδέχεται το ότι το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό τελικά οδηγούμαστε σε μία κοινωνία μικρών και φοβισμένων ψαριών κυνηγημένα από μεγάλα αχόρταγα και αδηφάγα; Αυτή λοιπόν η κοινωνία και αυτό το σύστημα αξιών καταρρέει σήμερα και προκειμένου να διατηρηθεί το status quo και λοιμοί θα ξεσπάσουν και πόλεμοι θα γίνουν και το χειρότερο όλων το ότι βρίσκουν υποστηρικτές στο σύνολο που εκμεταλλεύονται, υποστηρικτές που ελπίζουν στο Αμερικάνικο όνειρο το οποίο τελικά δεν είναι διαφορετικό από αυτό του εφιάλτη του καπιταλισμού που ζούμε σήμερα.
pournaras Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2010 Το ότι δεν μπορεί να βάλει βηματοδότη κάποιος και δεν θα έχει να αγοράσει γάλα που κολλάει με τα πνευματικά δικαιώματα? Δηλαδή εσύ νομίζεις ότι η πλειοψηφία του κόσμου ζει από πνευματικά δικαιώματα? που ζεις Μάλλον δεν έχουνε να φάνε και πεθαίνουν επειδή υπάρχει συσώρευσει πλούτου, Το ξέρεις φίλε μου ότι στις αφρικανικές χώρες οι μεγάλες Φαρμακοβιομηχανίες δεν αφήνουν να φτιαχτούν τοπικά εργοστάσια γιατί θα μπορούν να παράγουν φάρμακα με πολύ χαμηλότερο κόστος από ότι τα παίρνουν τώρα από αυτές?μια θεραπεία για το AIDS κοστίζει 25.000 ευρώ,άμα τα παράγουν μόνοι τους 2.000 ευρώ γι'αυτό και οι μεγάλες εταιρίες τους εμποδίζουν κανοντάς και μηνύσεις για πατέντες πολλές φορές,και πολλοί ανθρώποι πεθαίνουν μην μπορώντας να καλύψουν το κόστος, Άρα Με νοοτροπίες σαν και τις δικιές σου πεθαίνουν όχι να μας λες ότι νάνε εδώ πέρα. Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Με αυτο το συστημα που καλως η κακως εχουμε, αυτοι που οπως λες εκαναν το φαρμακο του ειτζ και το πουλανε 25.000, το κανουν για να καλυψουν τα εξοδα απο χρονια ερευνων ωστε να γινει το συγκεκριμενο φαρμακο, οπως και για να αλλαξουν μηχανηματα, τεχνολογια κλπ, για να μπουνε στην επομενη ερευνα. Μικα πιθανη κατασκευη του φαρμακου μαζικα απο ενα τοπικο εργαστηριο, θα σημανει την απωλεια εσοδων της εταιριας που το κατασκευασε, με αποτελεσμα το παγωμα των υπολοιπων ερευνων που θα γινοταν στο μελλον. Οποτε με ποιανου χρηματα και σε ποιανου εργαστηρια θα κατασκευαστει το επομενο φαρμακο, για την επομενη θανατηφορα αρρωστια; Το ξερω οτι τα κερδη τους ειναι τεραστια, αλλα δυστυχως ειναι ιδιωτικες εταιριες, και χωρις αυτα τα κερδη, κανεις δεν μπορει να τους αναγκασει να κανουν ερευνα για το επομενο φαρμακο. Μεχρι λοιπον να βρεθει καποια αλλη λυση, δυστυχως ειμαστε ερμαια αυτου του κολπου.
jk Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2010 Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Με αυτο το συστημα που καλως η κακως εχουμε, αυτοι που οπως λες εκαναν το φαρμακο του ειτζ και το πουλανε 25.000, το κανουν για να καλυψουν τα εξοδα απο χρονια ερευνων ωστε να γινει το συγκεκριμενο φαρμακο, οπως και για να αλλαξουν μηχανηματα, τεχνολογια κλπ, για να μπουνε στην επομενη ερευνα. Μικα πιθανη κατασκευη του φαρμακου μαζικα απο ενα τοπικο εργαστηριο, θα σημανει την απωλεια εσοδων της εταιριας που το κατασκευασε, με αποτελεσμα το παγωμα των υπολοιπων ερευνων που θα γινοταν στο μελλον. Οποτε με ποιανου χρηματα και σε ποιανου εργαστηρια θα κατασκευαστει το επομενο φαρμακο, για την επομενη θανατηφορα αρρωστια; Το ξερω οτι τα κερδη τους ειναι τεραστια, αλλα δυστυχως ειναι ιδιωτικες εταιριες, και χωρις αυτα τα κερδη, κανεις δεν μπορει να τους αναγκασει να κανουν ερευνα για το επομενο φαρμακο. Μεχρι λοιπον να βρεθει καποια αλλη λυση, δυστυχως ειμαστε ερμαια αυτου του κολπου. Ποτέ δεν είπα ότι τα πράγματα είναι απλά το είπα από την αρχή είναι μεγάλη συζήτηση, Εσύ βλέπεις όλα αυτά τα χρήματα να πάνε μόνο σε έρευνες? Και πως ξέρουμε εμείς ότι δεν κρατάνε κάποια καινούργια ανακάλυψη για να στραγγίζουν λεφτά από τις υπάρχουσες? Για αυτά τα σοβαρά πράγματα υπάρχουν και δωρεές και κοινά ταμεία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα