Προς το περιεχόμενο

Sony ericsson Spiro


CoOliO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια κ πάλι..Πριν 1-2 μήνες αγόρασα το συγκεκριμένο κίνητο από τν Γερμανό με λογισμικό της Cosmote..Είμαι άτομο που δεν ζητάω πολλά από το κινητό και όταν έμαθα για το κίνητο λέω εδώ είμαστε..Είμαι λάτρεις τς Sony ericsson k τόσα χρόνια δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα..Στο θέμα μας..Στις πρώτες μέρες έβλεπα διάφορα κολλήματα σε διάφορες λειτουργίες..Άρχισα να τσατίζομαι,το πρόβλημα συνεχίζεται πάω στον τεχνικό του γερμανού και μου λέει πως είχε και άλλα κινητά σαν το δικό μου με ανάλογα προβλήματα και πως με τν αναβάθμιση θα γινόταν οκ..Μου κάνει την αναβάθμιση και μετά από λίγες μέρες πάλι τα ίδια..Ξαναπάω και μου λέει θα το ξανακάνω αναβάθμιση γτ βγήκε ακόμα πιο καινούργια..Αν συνεχιστεί το πρόβλημα το στέλνουμε κάτω..Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν να το στέιλουμε κάτω μιας και δν λύθηκε..Μου λέει πως θα κάνει 2-3 βδομάδες!!!Πέρνω τηλ σήμερα (είμαι στην 2η βδομάδα) για να δω τι γίνεται και μου λένε πως είναι ακόμη στο service και το βλέπουν κλπ κλπ..Μου λέει λογικά υπομονή άλλη 1 βδομάδα!Πέρνω στα κεντρικά τς Sony και αρχίζουμε το μπλα μπλα..Τους εξηγώ πως έχει και μου λένε πως θα το στείλουν στην Sony (λογικά στ εξωτερικό) για να επισκευαστεί και μου λέει πως πιστέυει ότι θα το πάρω μέχρι τέλος του χρόνου..Με έχουν τρελάνει εντελώς!!Υπάρχει κάποια λύση που μπορείτε να προτείνετε?Μπορούν να με βγάλουν κάποιο πιστωτικό η κάτι άλλο η αλλιώς θα περιμένω σαν τον χαζό?

Δημοσ.

το συγκεκριμενο μοντελο εχει βγει εντελως προβληματικο(μάπα).αν δεν γινει τιποτα πας στο γερμανο και τους λες να σου κανουνε:κατ' εξαιρεση doa.αυτό σημαινει ότι θα στειλουν ειδοποιηση στα κεντρικά της cosmote για να σου δωσουν καινουριο τηλ αν κανουν δεκτό το αιτημα σου.

Δημοσ.

Ωχ..Τόσο καλά..Θα μου δώσουν το ίδιο η θα μπορώ να πάρω κάποιο άλλο στην ίδια τιμή?Σιγά μην μου το αντικαταστήσουν οι αλήτες..

Δημοσ.

αν ικανοποιηθει το αιτημα σου με το κατ εξαιρεση doa σημαινει οτι σου δινουν ιδιο μοντελο αλλα εντελως καινουριο. δε χρειαζεται να τους τα πρηξεις και πολυ. τους λες και καλα οτι πήρες και εκανες παραπονα στην cosmote kai εκεινοι σου ειπαν να απευθυνθεις στο μαγαζι απ οπου το αγορασες και να ζητησεις αυτό το πράγμα. εκεινοι με τη σειρα τους θα αναφερουν λεπτομερως τι προβληματα εχεις αντιμετωπισει και μαλλον θα στο αντικατστησουν.

Δημοσ.

τοτε πες οτι το πηγες σε αλλο γερμανο να το δουνε και στο ειπανε εκει.αν πεσεις σε κανα καλο τεχνικο θα στο κανει αμεσως και σε μια μερα θα εχουμε απαντηση

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...