Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή δίσκου


fireflies

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι. Επηρεάζει το δίσκο και προκαλεί φθορά γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι το πόδι σου μετά από λίγο βαραίνει και στηρίζεται στο πετάλι. Αν το πόδι σου δεν στηριζόταν στο πετάλι τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα "πιανόταν" και επομένως δε θα σε βόλευε καν αυτή η θέση.

Μπορεί σε εσένα η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη να γίνεται αισθητή χαμήλα στη διαδρομή του πεντάλ, αλλά τα μηχανικά μέρη του δίσκου μετακινούνται από πιο νωρίς. Επομένως δημιουργείται τριβή και άρα φθορά.

 

Καλό θα ήταν να προσπαθήσεις να αλλάξεις αυτή τη συνήθεια, τώρα που είσαι ακόμα στην αρχή.

 

Θα προσπαθήσω λοιπόν από σήμερα κιόλας μπας και ... μην έχουμε και κανά πρόβλημα με δίσκο,και πληρώνω κερατιάτικα..

Θα δυσκολευτώ βέβαια,μιας και ο συμπλέκτης για μένα είναι σαν δεύτερο φρένο..

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.

Θυμαμαι το hill hold assist σε ενα παλιο Passat 1.9 TDI του θείου μου.

Με 4 ατομα και ψωνια, σε ανηφορα με φαναρι, κλισης ουτε 20%, μας επαιρνε πισω κανονικοτατα :P

Δημοσ.

Toyota 125.000km, 2ο χέρι, αλλαγή δίσκο πλατό μου είπαν 2 συνεργεία. Το ένα αντιπροσωπεία, το άλλο ο "δικός μου"... Τελικά ήθελε αλλαγή αντλίας συμπλέκτη (η πάνω είχε το πρόβλημα, άλλαξα κ τις 2 για καλό κ για κακό). 70 ευρώ τα ανταλλακτικά, 30 η τοποθέτηση και όχι 450 που ζητησε η αντιπροσωπεία ή 300 ο "δικός μου" για το δήθεν χαλασμένο σετ συμπλέκτη...

 

Καλό είναι να παίρνουμε και μια 3η κ 4η γνώμη.

Οι καιροί είναι δύσκολοι κ όλοι (δυστυχώς) κοιτάνε να βγάλουν λεφτά.

Δημοσ.

Μπορείτε να πάρετε τα ιμιτασιόν και να σας τα αλλάξει το επίσημο service.

Δεν είναι ντροπή.

 

Όσον αφορά το ξεκίνημα, είναι και ανάλογα το αυτοκίνητο.

Στο Yaris με το μαλακισμένο ηλεκτρόγκαζο, και τη λίγο μεγαλύτερη απόσταση του φρένου, νοιώθω ανασφάλεια.

Αντίθετα, τo starlet είναι παιχνιδάκι με cheat :P

Δημοσ.

Υπάρχει ένα ηλίθιο lag,σε άλλα αμάξια περισσότερο και σε άλλα λιγότερο.

Αν πατήσεις στιγμιαία τέρμα γκάζι και το αφήσεις, διαδικασία msec δλδ,αντε να δείς το στροφόμετρο να ανεβαίνει 1000 σαλ (και πολύ μπορεί να έβαλα)

Δημοσ.

Το ηλεκτρόγκαζο τι αίσθηση έχει; Τελείως ελαφρύ;

 

Ειναι μαλακο μεν, αλλα δεν ειναι εκει το προβλημα. Λογω ελλειψης ντιζας, δεν υπαρχει αυτη η ελαχιστη τριβη που αποτρεπει μικρες κινησεις του πενταλ σε λακουβες κλπ. Σε συνδυασμο με την "ορθα να βλεπουμε" φορτηγαντζιδικη θεση οδηγησης, θελει εξοικοιωση. Και φυσικα το lag.

 

Το καλυτερο για εκκινηση στη ανηφορα: Γκαζι δαπεδου, μυτη-τακουνι, λιγη εξασκηση και δεν φευγει πισω ουτε ποντο. Μην το δοκιμασετε με ηλεκτρονικο γκαζι, μεχρι να δωσει εντολη ο εγκεφαλος στην πεταλουδα θα εχει φυγει 10 μετρα πισω τ' αμαξι.

Δημοσ.

Παίδες...σήμερα που έκανα ένα ταξιδάκι,σε εθνική παρατήρησα το εξής!

Σε κάποια φάση είχα τέρμα γκάζι και έμενε στα 140 μη πω και ότι έπεφτε,άλλες φορές επιτάχυνε μια χαρά και άλλες πολύ αργά!

Πρόβλημα στον δίσκο ε?

Ένα 206 έχω με 120.000,λέτε να πάει ακριβά το μαλλί?

Δημοσ.

αν σου εκανε πατιναρισμα και με 5η κατι δε παει καλα...

μαλλον ειναι ιδεα σου γιατι αλλες φορες θα ησουν σε ανηφορα και αλλες σε κατηφορα

προς πελλοπονησο ηταν το ταξιδι?

Δημοσ.

Οταν πατιναρει ενας δισκος το στροφομετρο ανεβαζει στροφες χωρις να ανεβαινουν τα χιλιομετρα. Το προβλημα σου πρεπει να ειναι καποιο αλλο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...