fireflies Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Καλησπέρα, έχω ένα παμπάλαιο yaris του 2000- που έχει κάνει 50000 χιλιόμετρα συνολικά κ χωρίς προβλήματα γενικώς. Σήμερα στο σέρβις μου είπαν ότι θα πρέπει να αλλάξω δίσκο κάποια στιγμή γιατί παρατήρησαν πρόβλημα στην αλλαγή από 2α σε 3η. Μου έκανε λίγο εντύπωση γιατί δεν είχα παρατηρήσει ποτέ τίποτα, ούτε έχω πρόβλημα σε ανηφόρες κλπ, αλλά εντάξει, μου εξήγησαν ότι δεν είναι τόσο επείγον να γίνει η αλλαγή άμεσα. Μου είπαν ότι θα στοιχίσει γύρω στα 450 (στο εξουσιοδοτημένο σέρβις της toyota όλα αυτά) και μου φάνηκαν υπερβολικά πολλά. Έχει κανείς υπόψη του αν γίνεται να το κάνω με μικρότερο κόστος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 παρα πολλα ειναι ουτε το μισο δε κοστιζει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Οπως λέει καί ό συμφορουμίτης Ntinaras είναι πολλά τά χρήματα πού σού ζητούν.Πάρε τά ανταλλακτικά σου από ένα κατάστημα ανταλλακτικών (π.χ Ιαπωνική),πάρε τό σέτ δίσκο-πλατώ-ρουλεμάν καί πήγαινε σέ ένα συνεργείο νά στά τοποθετήσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
athlios Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Και η μανα μου σε ενα yaris του 99 [απο τα πρωτα] τοσα ειχε δωσει σε εξουσιοδοτημενο .Γενικως ειναι μια αλλαγη που κοστιζει πολυ η εργασια οποτε αφου ειναι και παλιο μοντελο ψαξου σε ενα αλλο συνεργειο και αγορασε απο καπου αλλου το ανταλλακτικο για να εισαι σιγουρος οτι θα σου βαλουν το σωστο . Βεβαια τα yaris ειναι σκυλια και απο οτι θυμαμαι ειναι το μονο "προβλημα" που εβγαλε παρολο που εχει περασει πολλαααα και εχει πλεον 120-130k km. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Δεν ειναι προβλημα ο δισκος,ειναι αναλωσιμο και εχει μεγαλη σημασια ο τροπος οδηγησης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fireflies Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Και η μανα μου σε ενα yaris του 99 [απο τα πρωτα] τοσα ειχε δωσει σε εξουσιοδοτημενο .Γενικως ειναι μια αλλαγη που κοστιζει πολυ η εργασια οποτε αφου ειναι και παλιο μοντελο ψαξου σε ενα αλλο συνεργειο και αγορασε απο καπου αλλου το ανταλλακτικο για να εισαι σιγουρος οτι θα σου βαλουν το σωστο . Βεβαια τα yaris ειναι σκυλια και απο οτι θυμαμαι ειναι το μονο "προβλημα" που εβγαλε παρολο που εχει περασει πολλαααα και εχει πλεον 120-130k km. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Θα κοιτάξω κι αλλού, γιατί δεν βιάζομαι τόσο να τον αλλάξω αυτή τι στιγμή (έκανα σέρβις + άλλαξα λάστιχα μέσα σε 2 μέρες και δεν έχω όρεξη να δώσω άλλα τόσα). athlie, τα πρώτα yaris είναι όντως πολύ καλά, έχω την εντύπωση πως είναι καλύτερα απ' το τωρινό μοντέλο. Και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη, αυτό με το δίσκο είναι το μοναδικό πρόβλημα που έχει βγάλει σε τόσα χρόνια. Αλλά νομίζω ότι έτσι κι αλλιώς είναι συνηθισμένο να αλλάζεται ο δίσκος γύρω στα 60000 χλμ. @ Ntinara, ισχύει αυτό που λες, μου το είπαν στο σέρβις. Η ισορροπία στις ανηφόρες πχ με συμπλέκτη και γκάζι μου είπαν ότι φθείρει πολύ το δίσκο, και δυστυχώς εγώ το κάνω συνέχεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
athlios Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Αααα πες οτι εισαι γυναικα ! Και το τακουνακι , ειναι οτι πρεπει για τον δισκο... Ντιναρα σωστος ,λαθος το διατυπωσα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gang Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 σκέψου ότι η τριβή είναι ανάλογη το πόσο πατάς το γκάζι και τον συμπλέκτη ταυτόχρονα. είναι ΣΑΝ 2 γρανάζια τα οποία προσπαθούν να ταιριάξουν και όσο ο συμπλέκτης δεν έχει αφεθεί τόσο ποιο μακριά είναι από την επιθυμητή ένωση. όσο ποιο πολύ γκάζι τόσο ποιο γρήγορη (λόγω στροφών) φθορά. προσπάθησα να εξηγήσω.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fireflies Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Αααα πες οτι εισαι γυναικα ! Μπα. Νομίζω ότι και οι άντρες αλλάζουν δίσκο. Δεν μου είπαν τίποτα για τακουνάκι πάντως. Μου είπαν στο σέρβις ότι κυρίως φταίει η ισορροπία με το συμπλέκτη+το γκάζι για να φύγεις σε ανηφόρα ας πούμε (που δε νομίζω ότι το κάνουν οι γυναίκες ειδικά ) ή το να αφήνεις το πόδι πάνω στον συμπλέκτη συνέχεια αλλά αυτό δεν το έκανα ούτε την πρώτη εβδομάδα που οδηγούσα. gang, περίπου κατάλαβα τι λες. Αυτό με το ταυτόχρονο εννοώ μάλλον κι εγώ πιο πάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Δε ξέρω παιδιά κι εγώ την κάνω την ισορροπία στην ανηφόρα με το συμπλέκτη (εκτός κι αν είναι πολύ απότομη) και να πάει να χεστεί ο δίσκος. Δε μπορώ αυτό το πράγμα με το χειρόφρενο, βλέπω κάποιους που το κάνουν κ με πιάνει άγχος, για την παραμικρή κλίση χειρόφρενο . Σιγά μη σου σβήσει η νταλίκα ρε μεγάλε! Κοντεύω 100.000 χιλιόμετρα σε κορόλα, αυτό με το δίσκο το κάνουμε και οι δύο οδηγοί του αυτοκινήτου κ ο δίσκος είναι μια χαρά (ακόμη). Μάλλον είναι κ θέμα υλικών εκτός από οδηγού, γιατί πχ σε Φιατ βλέπω να αλλάζουν πολύ συχνά δίσκους.Ή ακόμα περισσότερο το σταμάτα-ξεκίνα στα φανάρια συνεχώς. Και κάτι ακόμα. Το ότι ένα αμάξι δε χαλάει συχνά δε σημαίνει ότι απαραίτητα είναι καλό αυτοκίνητο.Πχ Yaris κ Corolla είναι σκυλιά, αλλά δεν έχουν και την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, και αυτό το καταλαβαίνεις μόνο εάν έχεις οδηγήσει καλύτερα αυτοκίνητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fireflies Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 .Πχ Yaris κ Corolla είναι σκυλιά, αλλά δεν έχουν και την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, και αυτό το καταλαβαίνεις μόνο εάν έχεις οδηγήσει καλύτερα αυτοκίνητα. Ναι εντάξει κι εγώ για ταξίδι ας πούμε, προτιμώ άλλα αυτοκίνητα, αλλά για μέσα στην πόλη το yaris μ'αρέσει πάρα πολύ. Δεν είναι κουβάς ακριβώς αλλά παρκάρεται εύκολα, πολύ καλή ορατότητα κλπ Και δεν είμαι σίγουρη αν θα ήθελα να το αλλάξω με κάτι άλλο καινούριο αυτή τη στιγμή (σε αυτά τα κυβικά εννοώ, γιατί κατά τ'άλλα θέλω ένα A3 ). Όσο για το συμπλέκτη+γκάζι μου είπαν να το αποφύγω στο εξής για να μην με αφήσει καμιά ώρα, αλλά θα πρέπει να το συνηθίσω γιατί ούτε εγώ βάζω χειρόφρενο ποτέ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Εκτός από το χειρόφρενο υπάρχει και κάτι άλλο που λέγεται φρένο. Το πατάς και σταματάει το αυτοκίνητο ακόμα και σε ανηφόρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekslave Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 υπαρχει ενα τεστ που μπορεις να κανεις να δεις εαν εχει προβλημα ο δισκος. βαζεις χειροφρενο και μετα βαζεις 4η και σιγα σιγα ξεκινας εαν σβησει τοτε ειναι ενταξει ο δισκος εαν δεν σβησει τοτε ειναι για αλλαγη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 υπαρχει ενα τεστ που μπορεις να κανεις να δεις εαν εχει προβλημα ο δισκος. βαζεις χειροφρενο και μετα βαζεις 4η και σιγα σιγα ξεκινας εαν σβησει τοτε ειναι ενταξει ο δισκος εαν δεν σβησει τοτε ειναι για αλλαγη. Σωστός! Το είχα ξεχάσει αυτό αν κ δε ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστο. Λογικά για 450 ευρώ αλλάζουν δίσκο κ βολάν (πλατώ) μαζί; Ξέρει κάποιος πόσο κοστίζει σε μια αντιπροσωπεία της Honta ή της VW κάτι παρόμοιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Σωστός! Το είχα ξεχάσει αυτό αν κ δε ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστο. Λογικά για 450 ευρώ αλλάζουν δίσκο κ βολάν (πλατώ) μαζί; Ξέρει κάποιος πόσο κοστίζει σε μια αντιπροσωπεία της Honta ή της VW κάτι παρόμοιο; Έπιασες και εσύ τις εταιρίες περίπτωση. Σε Polo9N 1.4 πρίν ένα χρόνο,αλλαγή δίσκο-πλατό *εκτός αντιπροσωπίας* ~450 ευρώ τοποθετημένος.Μπήκε ένας της Sachs,aftermarket λύση με καλύτερα specs. Για Honda Civic 2006+ 1.4/1.8 κανα 500αρι υπολογίζω για μάμα δίσκο-πλατο,χωρίς εργατικά... Οπότε με λίγη φαντασία μπορεί κανείς να φανταστεί μέχρι που φτάνει το κόστος για τα premium μοντέλα (Type-R/GTI) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.