A7X. Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 · Κρυμμένο από parsifal, 14 Δεκεμβρίου 2010 - Trolling Κρυμμένο από parsifal, 14 Δεκεμβρίου 2010 - Trolling Αυτό το πόστ ειναι χαρακτηριστικό για τα είδη των Ελλήνων που trollαρουν τα forum. Αυτοί που απαντάνε σοβαρά, αυτοί που νομίζουν ότι είναι καλύτεροι απο όλους και αυτοί που ειναι καραγκιόζηδες.
A7X. Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 · Κρυμμένο από parsifal, 14 Δεκεμβρίου 2010 - Δεν έχει δοθεί λόγος Κρυμμένο από parsifal, 14 Δεκεμβρίου 2010 - Δεν έχει δοθεί λόγος Αυτό το πόστ ειναι χαρακτηριστικό για τα είδη των Ελλήνων που trollαρουν τα forum. Αυτοί που απαντάνε σοβαρά, αυτοί που νομίζουν ότι είναι καλύτεροι απο όλους και αυτοί που βγάζουν τα κόμπλεξ τους.
legalradiation Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Γεια χαρά σε όλους. Παιδιά η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Οι προγραμματιστές δεν μπορούν να κάνουν πολλά χωρίς γραφίστες, μουσικούς, βιντεάδες κλπ και βέβαια χωρίς μαρκετίστες. Μόνο με μια σωστή ομάδα σε όλα τα επίπεδα μπορεί να γίνει δουλειά. Πάντα ο καθένας θεωρεί την δουλειά του σημαντικότερη από των υπολοίπων αλλά είναι μόνο στο μυαλό του. Για μένα το σημαντικότερο είναι η ιδέα και ο σχεδιασμός της. Δεν συμφωνώ πως ένα brainstorming μπορεί να φέρει κάτι εξαιρετικό αν δεν έχει μια καταπληκτική πρωτογενή βάση. Αλλά αν ο προγραμματιστής και ο διαφημιστής δεν είναι γάτος η ιδέα θα πάει άπατη... Μια γροθιά λοιπόν με χώρο για όλους είναι το ιδανικό team.
legalradiation Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Υπάρχουν άτομα εδώ που έχουν ασχοληθεί με το game developing? Σε οποιοδήποτε μέσο. Υπάρχει περιθώριο να ασχοληθείς με τέτοια θέματα στην Ελλάδα; Ψάχνουμε να δημιουργήσουμε μία ομάδα για τον σχεδιασμό games, είτε πιο απλά (iphone) είτε και πιο μεγαλόπνοα σχέδια. Για αρχή είμαστε 2 παιδιά στο creative και bussiness κομμάτι, οικονομολόγος, σχεδιαστής και writer και υπάρχουν κάποιες ιδέες. Όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει PM! Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν περιθώρια. Αν δεν έχετε να διαθέσετε αρκετά χρήματα για προώθηση στην Αμερική, είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο βέβαια να φτιάξετε κάτι που θα το δει η Apple και θα πάθει την πλάκα της. Αλλά μεταξύ μας τώρα, όπως λέει ο Κανάκης, έλα πες την αλήθεια, δεν το πιστεύεις αυτό. Όχι πως δεν μπορείς να φτιάξεις κάτι πραγματικά φανταστικό αλλά... ...τα slots του μαγαζιού είναι κλειστά από πριν για τους μεγάλους πλέον.
gtroza Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 ..τα slots του μαγαζιού είναι κλειστά από πριν για τους μεγάλους πλέον. ..τα slots του πλανήτη είναι κλειστά από πριν για τους μεγάλους πλέον. .
A7X. Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Γεια χαρά σε όλους. Παιδιά η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Οι προγραμματιστές δεν μπορούν να κάνουν πολλά χωρίς γραφίστες, μουσικούς, βιντεάδες κλπ και βέβαια χωρίς μαρκετίστες. Μόνο με μια σωστή ομάδα σε όλα τα επίπεδα μπορεί να γίνει δουλειά. Πάντα ο καθένας θεωρεί την δουλειά του σημαντικότερη από των υπολοίπων αλλά είναι μόνο στο μυαλό του. Για μένα το σημαντικότερο είναι η ιδέα και ο σχεδιασμός της. Δεν συμφωνώ πως ένα brainstorming μπορεί να φέρει κάτι εξαιρετικό αν δεν έχει μια καταπληκτική πρωτογενή βάση. Αλλά αν ο προγραμματιστής και ο διαφημιστής δεν είναι γάτος η ιδέα θα πάει άπατη... Μια γροθιά λοιπόν με χώρο για όλους είναι το ιδανικό team. επιτέλους! Τέσπα, ξέρετε όσο και να συμφωνώ μαζί σας για τα περι των κλειστών slots κτλ δεν μπορώ να μπώ καν σε αυτή τη λογική... τίποτα δεν γίνετε αν δεν δοκιμάσεις και ξέρετε μερικές φορές τα πράγματα εξελίσσονται θετικά με τροπο διαφορετικό απο ότι περίμενες. Χαμένος χρόνος δεν υπάρχει όταν δημιουργείς και ασχολησε με κάτι που γουστάρεις. Δείτε αυτό το άρθρο και διαβάστε τι θεωρούν όλοι αυτοί οι developers όταν ψάχνουν υπαλλήλους...
legalradiation Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Ρώταγες αν υπάρχουν περιθώρια και σου απάντησα με κάθε ειλικρίνεια από προσωπική πείρα. Εννοείται πως επιβάλεται να κυνηγήσεις το όνειρό σου και να διοχετεύσεις την δημιουργικότητά σου. Κάντο όσο καλύτερα μπορείς και σίγουρα κάποια στιγμή θα ανταμοιφθείς και οικονομικά. Αλλά αν δεν έχεις χρήμα να σπρώξεις σε promotion το παιχνίδι θα το παίζεις εσύ και οι φίλοι σου για μεγάλο διάστημα αν όχι για πάντα. Εκτός κι αν είσαι θεόμουρλος που πας να μπεις σε αυτό το τριπάκι. Σαν κι εμένα Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνετε παιδιά.
twiner Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 καλή επιτυχία στο παιχνίδι σας. θα ταν ωραίο αφού οργανώσετε τα βασικά, να φτιάξετε blog με εβδομαδιαία updates για να παρακολουθείτε την πορεία σας αλλά και να κινήσετε το ενδιαφέρον μελλοντικών αγοραστών/παιχτών. είναι κι αυτό μέσα στο promotion.
legalradiation Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Υπάρχει, για παράδειγμα δες το "TAP DISC" ένα ελληνικό παιχνίδι για iPhone από την Legal Radiation. Διάθεση να υπάρχει & γνώση προγραμματισμού και τα περισσότερα πράματα γίνονται. Καλή ανάπτυξη!! Σε ευχαριστούμε που μας χρησιμοποιείς σαν παράδειγμα φίλε. Κι εμείς δυο είμαστε όλοι κι όλοι. Αλλά Ελλάδα δεν κάναμε τίποτα το ιδιαίτερο από πωλήσεις. Πήγε νο1 για λίγο και αυτό ήταν όλο. Κάναμε όμως πολύ καλούς φίλους και πολλοί σαν εσένα μας εκτίμησαν. Στην Αμερική πήραμε πρωτόγνωρα reviews για indies από μεγάλους όπως CNET, TUAW, PCWORLD, MACWORLD, T3 magazine, APP ADVICE, GAMEZEBO, APPSPY, IPHONELIFE, κλπ. Πάνω από 35 σοβαρά sites. http://www.tapdiscgame.com/press_gr.html Δεν αρκούν ούτε τα καλά reviews όμως για να γίνεις hit και να εξοικονομήσεις χρήματα ώστε να στηρίξεις περισσότερο την επόμενη δουλειά. Είχαμε και το No Mercy πριν το game. http://www.inomercy.com Κι αυτό τρελλό app με καλά σχόλια σε US. Λίγα πράγματα. Θες exposure και αυτό πρέπει να το πληρώσεις για να το αποκτήσεις εκτός κι αν τύχει κάτι κουφό που θα σε βάλει στις μπροστινές λίστες της apple. Αυτό μπορεί να είναι κάποιο λάθος ( LOL ), να σε κατεβάσει κανένα celebrity και να σε κάνει twit και τέτοια. Αν διαβάσεις success stories από μικρούς, για τέτοια κουλά μιλάνε. Πρέπει να είσαι ψώνιο για να κάνεις αυτή τη δουλειά ή πλούσιος. Εγώ είμαι το πρώτο ! Καταλαβαίνω τα παιδιά παραπάνω που θέλουν να ταξιδέψουν και τους υποστηρίζω να το κάνουν χωρίς δεύτερη σκέψη αφού το αγαπάνε. Άλλωστε ένα μικρό ταξίδι είναι η ζωή χωρίς τελικό προορισμό. Κάντο λοιπόν και δεν ξέρεις που θα σε πάει. Το ταξίδι δεν είναι αυτό που μετράει ? Να έχεις κάτι που θα σε ξυπνάει με όρεξη και θα σε κάνει να ονειρεύεσαι και να ελπίζεις όταν όλα γύρω φαίνονται ανούσια και χλωμά. Go for it μάγκες ! Θα ανακαλύψετε μυστικά που δεν φαντάζεστε πως μπορεί να υπάρχουν εκεί μέσα. Αν θα βγάλετε και λεφτά ? χμμμμ θα δείξει.
gtroza Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 πολύ ωραίο κείμενο ! οι όποιες ενστάσεις δεν έχουν σημασία μιά τέτοια άποψη είναι στάση ζωής αλλά αυτό το ξέρει ή το αποφασίζει ο καθένας για τον εαυτό του ολόψυχα καλη επιτυχία στα παλικάρια ! .
gtroza Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 σχετικά άσχετο Steve vs Steve εκτιμώ την προσφορά και των δύο αφιερωμένο στους "χειρώνακτες" του πνεύματος http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Jobs Jobs returned to his previous job at Atari and was given the task of creating a circuit board for the game Breakout. According to Atari founder Nolan Bushnell, Atari had offered US$100 for each chip that was eliminated in the machine. Jobs had little interest or knowledge in circuit board design and made a deal with Wozniak to split the bonus evenly between them if Wozniak could minimize the number of chips. Much to the amazement of Atari, Wozniak reduced the number of chips by 50, a design so tight that it was impossible to reproduce on an assembly line. At the time, Jobs told Wozniak that Atari had only given them $700 (instead of the actual $5000) and that Wozniak's share was thus $350.[ http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Wozniak In 1980, Apple went public and made Jobs and Wozniak multimillionaires. However, Jobs had refused to allow some employees of Apple to receive stock options, so Wozniak decided to share some of his founder stock with the rest of the team by either giving them away for free or at a heavily discounted price. This was dubbed "The Woz Plan". αν και "καλλιτέχνης", "γέρνω" προς τον "χαμάλη" ! .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.